abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 14 februari 2014 @ 23:18:18 #151
88815 The_Emotion
98.3
pi_136722259
Nou was de vorige ep zo'n beetje het saaiste wat ik gezien heb, toch haak ik niet af.
Want baas Daryl loopt ook ergens rond, die koters met pistolen die de dikke neger gered hebben.
Grijpt Bob nog naar de fles, na het gerotzooi bij de gevangenis? En Carol komt ook vast nog terug.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_136723694
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef Remqo het volgende:
Nou was de vorige ep zo'n beetje het saaiste wat ik gezien heb, toch haak ik niet af.
Want baas Daryl loopt ook ergens rond, die koters met pistolen die de dikke neger gered hebben.
Grijpt Bob nog naar de fles, na het gerotzooi bij de gevangenis? En Carol komt ook vast nog terug.
Carol O+

Ik dacht dat ze deze aflevering wel zou terugkomen, als soort van buurvrouw. Maar helaas
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2014 @ 00:10:01 #153
88815 The_Emotion
98.3
pi_136724039
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:00 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Carol O+

Ik dacht dat ze deze aflevering wel zou terugkomen, als soort van buurvrouw. Maar helaas
Ik zie haar nog wel terugkomen, ook vanwege de confrontatie met die verbrandde lijken met Tyrees.
Carol vind ik nog het meest gegroeide personage in TWD, van zielig vogeltje tot een ijskoude survivor.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:26:28 #154
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_136733747
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:35 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje voorspelbaar omdat hij achteruit liep, maar dat een kind niet elke zombie met gemak weet uit te schakelen kan ik mij niet aan storen. Wie is er nou constant topscherp? De ene keer lukt het iets beter dan de andere keer.
Hij heeft wel een beetje een punt wat dat betreft. Het is telkens een soort anti-climax na zo'n enorm gevecht waarin iemand tientallen zombies dood, en dan weer op een vrij droge manier bijna gebeten wordt door een enkele zombie in een huis. Het punt is vooral dat dit erg, erg vaak gedaan is nu in de serie.

Bijvoorbeeld toen die zombies door het dak vielen, dat was echt onverwacht en cool, maar voor de 20e keer (voor de kijker) je weer laten verassen door een enkele zombie die ergens achterin een huis zit...meh. Het is ook altijd apart die zombies tot het laatste moment stil blijven terwijl ze normaal al van ver beginnen te ''wbhegeeegreee'en als ze iets in de verte horen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_136733960
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef Remqo het volgende:

Ik zie haar nog wel terugkomen, ook vanwege de confrontatie met die verbrandde lijken met Tyrees.
Carol vind ik nog het meest gegroeide personage in TWD, van zielig vogeltje tot een ijskoude survivor.
We weten ook nog niet wie die ratten bij het hek van de gevangenis heeft neergelegd, of belangrijker, waarom?
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_136735014
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat is dan ook het hele idee na de stand off van voor de break; iedereen vlucht weg van de gevangenis in een soort van willekeurige richting, en nu is het na de break volgen of en hoe ze weer bij elkaar komen. Dat je niks over de andere groep weet is juist het punt; dat weten Rick en Carl ook niet. Zij en Michonne werden gevolgd. Volgende week gok ik de focus op 2 - 3 andere personages.

Dat kun je dan ook weer filler noemen, want voor "terwijl je na een midseason finale juist een aflevering zou verwachten waar er uit duidelijk wordt wat ze nu gaan doen" moet de groep, of op z'n minst een deel van de groep, toch wel weer bij elkaar komen. Of wil je dat voor het gemak allemaal maar overslaan; governor valt de gevangenis aan, iedereen vlucht weg, mid-season break, iedereen is ineens weer bij elkaar.
Enkele afleveringen nodig hebben om de groep weer bij elkaar te krijgen heb ik niks op tegen.. maar dat ze blijkbaar niks hebben afgesproken en ze elkaar straks "per ongeluk" weer tegen komen is gewoon zwaar onrealistisch.

Je zit een jaar? in een gevangenis en hebt praktisch niks te doen, maar een nood-plan wordt niet bedacht, of andere "standaard-survival-regels".

Desondanks hoop ik darrell in de volgende aflevering te zien alhoewel het waarschijnlijk tot afl 3 gaat duren.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_136735454
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:01 schreef MouzurX het volgende:
Desondanks hoop ik darrell in de volgende aflevering te zien alhoewel het waarschijnlijk tot afl 3 gaat duren.
Pssst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:20:29 #158
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136735536
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje een punt wat dat betreft. Het is telkens een soort anti-climax na zo'n enorm gevecht waarin iemand tientallen zombies dood, en dan weer op een vrij droge manier bijna gebeten wordt door een enkele zombie in een huis. Het punt is vooral dat dit erg, erg vaak gedaan is nu in de serie.

Bijvoorbeeld toen die zombies door het dak vielen, dat was echt onverwacht en cool, maar voor de 20e keer (voor de kijker) je weer laten verassen door een enkele zombie die ergens achterin een huis zit...meh. Het is ook altijd apart die zombies tot het laatste moment stil blijven terwijl ze normaal al van ver beginnen te ''wbhegeeegreee'en als ze iets in de verte horen.
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans groter is dat ik door een zombie die ergens in een slaapkamer zit gebeten wordt, dan door twintig zombies ergens. Op het moment dat je ergens loopt en je ziet twintig zombies, zit je in een andere state of mind dan wanneer er opeens een zombie vanachter een deur vandaan komt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:13:10 #159
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_136740185
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans groter is dat ik door een zombie die ergens in een slaapkamer zit gebeten wordt, dan door twintig zombies ergens. Op het moment dat je ergens loopt en je ziet twintig zombies, zit je in een andere state of mind dan wanneer er opeens een zombie vanachter een deur vandaan komt.
Jawel, maar als ze het heel realistisch doen dan zien we een serie waarin 5 mensen 3 jaar lang in een bunker zitten te praten terwijl ze af en toe hun uitwerpselen naar buiten gooien.

Het moet wel een beetje leuk blijven voor de kijker. De serie wordt erg voorspelbaar merk ik nu. Naar mijn idee zijn er iets te veel 'filler' episodes.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_136740638
Weet je je moet gewoon weer ff wennen aan wat rustigere afleveringen na die aflevering dat de gevangenis viel
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:26:42 #161
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136740823
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Jawel, maar als ze het heel realistisch doen dan zien we een serie waarin 5 mensen 3 jaar lang in een bunker zitten te praten terwijl ze af en toe hun uitwerpselen naar buiten gooien.

Het moet wel een beetje leuk blijven voor de kijker. De serie wordt erg voorspelbaar merk ik nu. Naar mijn idee zijn er iets te veel 'filler' episodes.
Ik kan me in de fillerklacht niet echt vinden. Ik denk dat we een hele andere definitie hebben van filler. Maar ze kunnen waarschijnlijk wel wat betere momenten bedenken om een enkele zombie gevaarlijk in te laten zijn. Die komen wel wat minder goed over in een TV-serie op het moment dat je een goed verlicht en niet vervallen huis binnenloopt met een pistool.

Sowieso zie ik ze graag wat meer herrie maken om de walkers uit de tent te lokken. Je gaat een gebouw binnen? Klop maar even luid op de deur, schreeuw even hard naar binnen. Beter dat ze op je afkomen, dan dat je ze moet zoeken. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:32:45 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_136741053
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik kan me in de fillerklacht niet echt vinden. Ik denk dat we een hele andere definitie hebben van filler. Maar ze kunnen waarschijnlijk wel wat betere momenten bedenken om een enkele zombie gevaarlijk in te laten zijn. Die komen wel wat minder goed over in een TV-serie op het moment dat je een goed verlicht en niet vervallen huis binnenloopt met een pistool.

Sowieso zie ik ze graag wat meer herrie maken om de walkers uit de tent te lokken. Je gaat een gebouw binnen? Klop maar even luid op de deur, schreeuw even hard naar binnen. Beter dat ze op je afkomen, dan dat je ze moet zoeken. :P
Ik zie graag wat meer psychopaten. Mensen die helemaal van het padje af zijn geraakt maar wel weten te overleven. Dat mis ik wel een beetje. Mensen zijn nog steeds iets te lief voor elkaar. Dat was in het begin van de serie wat beter vond ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_136742912
Vond deze aflevering zeer matig en saai. Gebeurde te weinig in. Carl is niet interessant en te irritant voor enige karakterontwikkeling.
Maar bovenstaande vind ik allemaal niet zo erg. De verhaallijn van deze serie is gewoon erg slecht. Dikke kans dat ze elkaar weer allemaal meeten in een tweede soort schuilplaats gelijkwaardig aan een gevangenis.

Wat ik wel jammer vind is dat de hele spanning weg is en dat de serie het moet hebben van een zombie hier en daar die uit een tuin/kamer/etc. komt lopen. Het is niet echt speciaal meer om te zien dat iemand over zijn schoenveter struikelt en bijna in zijn been wordt gebeten maar gelukkig toch niet.

We blijven het volgen, maar het is nou geen serie waar ik met spanning zit te wachten op de volgende aflevering.
Eerst denken, dan typen
pi_136742974
Het begint wel tijd te worden voor een periode dat er geen zombies meer zijn
En de maatschappij weer opgebouwd kan worden.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:39:53 #165
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136743175
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik zie graag wat meer psychopaten. Mensen die helemaal van het padje af zijn geraakt maar wel weten te overleven. Dat mis ik wel een beetje. Mensen zijn nog steeds iets te lief voor elkaar. Dat was in het begin van de serie wat beter vond ik.
Als ze gaan doen wat ik denk dat ze gaan doen, krijg je nog een mooie verhaallijn. ;)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:40:40 #166
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136743202
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:32 schreef arjan1112 het volgende:
Het begint wel tijd te worden voor een periode dat er geen zombies meer zijn
En de maatschappij weer opgebouwd kan worden.
Grapje?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_136800803
Nou, eindelijk weten we waar iedereen is. Zelfs Carol!

Alleen vond ik het een beetje apart dat een zieke en zwakke Glenn zich tijdens dat chaos van de aanval weer de gevangenis in heeft weten te slepen.

En Lizzie is fantastisch met babies, dat bleek nu wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door OMG op 17-02-2014 04:34:54 ]
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_136801103
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Grapje?
ik zou wel een soort Utopia verhaallijn willen zien in the Walking Dead
  maandag 17 februari 2014 @ 08:56:41 #169
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_136801831
Volgens mij heb je seizoen 3 en 4 dan nog niet gezien.
The Outside Agency
pi_136803367
Nou deze ep was gelukkig wat beter. Weten we in lek geval waar iedereen is momenteel.
  Redactie Frontpage maandag 17 februari 2014 @ 10:21:52 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136803397
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik zie graag wat meer psychopaten. Mensen die helemaal van het padje af zijn geraakt maar wel weten te overleven. Dat mis ik wel een beetje. Mensen zijn nog steeds iets te lief voor elkaar. Dat was in het begin van de serie wat beter vond ik.
lees de comics dan
pi_136803459
Super toffe ep toch wel :D

Het begint nu echt wel interessant te worden.
Ben benieuwd wat nou 'Sanctuary' is.

Promo voor de volgende ep ziet er ook goed uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_136804895
De makers hebben duidelijk naar New Kids gekeken :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_136809028
Probeerde Lizzie die baby nou te smoren? :o
pi_136811411
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef Astaat het volgende:
Probeerde Lizzie die baby nou te smoren? :o
Zij is gek _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')