abonnement Unibet Coolblue
pi_136579380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Nicoline kan denk ik ook niet veel anders dan het er op aan laten komen. De angst van Vanas moet eruit. In het beste geval zegt Vanas zodra het zover is eerlijk waar ze bang voor is, jankend en wel.
Maar je moet ook niet raar opkijken als Vanas op de toer gaat dat ze het "helemaal gehad heeft met mevrouw de filosofe, wanne poeha da madammeke da alles beter weet, met haar arieschotelis." En andere oldbies zullen haar bevestigen, gelijk geven. Die kut moet eruit.
hehe "arieschotelis"
pi_136579383
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:19 schreef juul. het volgende:

[..]

Hij fluisterde tegen Hakim dat zijn prostaat enkel vergroot was, niets kwaadaardig.
Fijn om te weten, dank je. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_136579386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:24 schreef schizolientje het volgende:

[..]

agressiehantering gehad, ex politie??? en ik heb hem een keer over ghb gehoord
en liegen alsof het gedrukt staat ( de wiet ritueel verbrand) manipuleren als een dolle
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:26:53 #154
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_136579400
Billy tegen Lot: "Zeg niets tegen Ruud hoor. Zij hebben ook geheimen voor ons. als er dan een mailtje komt, c'est ça. "

Ze weet kennelijk niet dat die gasten het al weten en het rondgebazuind hebben. _O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_136579407
Dat zooitje kan Nicolien toch helemaal niet wegsturen. Ja, nomineren dat wel.
De nieuwe, die mag blijven, mag toch iemand wegsturen.
Ik stel me zo voor dat de nieuwe genoeg heeft gezien en eerder kiest voor iemand uit de oude garde.
pi_136579421
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim is weer lekker bezig: "Verrekte kuthoer, ben er klaar mee. Kutstem, tyfuswijf. Ben helemaal klaar mee met die paardenbek."
Agh wat is hij weer zielig. Het mooiste zou zijn als iedereen daar hem compleet zou negeren. Dan houdt dat gemekker gauw op.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_136579434
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim is weer lekker bezig: "Verrekte kuthoer, ben er klaar mee. Kutstem, tyfuswijf. Ben helemaal klaar mee met die paardenbek."
John moet snel ingrijpen. Iemand die eruit gestemd wil worden om borg te behouden is te makkelijk en dan heeft het stemmen ook geen zin meer.
pi_136579443
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim is weer lekker bezig: "Verrekte kuthoer, ben er klaar mee. Kutstem, tyfuswijf. Ben helemaal klaar mee met die paardenbek."
Hij gaat knallen vandaag!
pi_136579459
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim is weer lekker bezig: "Verrekte kuthoer, ben er klaar mee. Kutstem, tyfuswijf. Ben helemaal klaar mee met die paardenbek."
_O- PB toch !
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_136579462
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:27 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dat zooitje kan Nicolien toch helemaal niet wegsturen. Ja, nomineren dat wel.
De nieuwe, die mag blijven, mag toch iemand wegsturen.
Ik stel me zo voor dat de nieuwe genoeg heeft gezien en eerder kiest voor iemand uit de oude garde.
Ze is in de plaats van Harold, de 2 nieuwe moeten nog gekozen worden
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:29:08 #161
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_136579464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou het is ook weer geen openbaring. Iedereen weet dat Huub de eerste contactpersoon van de inwoners is. Hij zit daar minimaal 80 uur per week.
Het leuke eraan is dat ze kennelijk nog steeds denken dat de streamers achterlijk zijn en dat de inwoners zich steeds verlullen :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_136579470
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim is weer lekker bezig: "Verrekte kuthoer, ben er klaar mee. Kutstem, tyfuswijf. Ben helemaal klaar mee met die paardenbek."
Als dat t eerste is wat je uit je bek krijgt, dan wil je gewoon naar huis. GAAN!
RLS met 'achter gesloten deuren' de regie, oude tijden herleven.
Roddels, speurwerk, photofcks........wooooooooooooot
pi_136579472
Die zus van Hakim zou wel trots zijn op haar broer en haar artikel :+
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_136579475
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:29 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ze is in de plaats van Harold, de 2 nieuwe moeten nog gekozen worden
Dat begrijp ik :-)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:30:21 #165
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_136579493
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:17 schreef beequeen het volgende:
F. Stokbrood heeft geboden op het schilderij van Billyboy. Dat is Stijn toch?
:Y

Als ze de boel dan willen belazeren, laat ze het dan wat subtieler doen. _O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:30:25 #166
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_136579495
zo overduidelijk dat lotte isa niet mag
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 10:30:42 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_136579502
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Hakim is weer lekker bezig: "Verrekte kuthoer, ben er klaar mee. Kutstem, tyfuswijf. Ben helemaal klaar mee met die paardenbek."
Eens horen waar hij vandaag "haar vieze kut" weer mee wil volstouwen. Er zit al een aubergine en bijbel in, dus het wordt proppen. Luisteren we gezellig mee, kinders van Hakim? *;
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_136579518
Ik kan niet wachten tot Hakim zelf de poort uit loopt. *O* Of anders Paul.. Eigenlijk maakt het me niet uit wie er als eerste zelf besluit op te stappen, als er maar iemand gaat.

Al zou er een kip het hek over gaan, dan ben ik ook tevreden. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 10:31:59 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_136579526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:

Als ze de boel dan willen belazeren, laat ze het dan wat subtieler doen. _O-
Nou ja, nieuwe streamers zegt het natuurlijk niks.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_136579528
Goed dat de MT al is begonnen zonder Hakim ;-)
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_136579530
Aike: "Prima, maar....."
(Emil, Aike wil niet dat je erbij komt zitten bij HAAR gesprek met de belastingman).
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:32:38 #172
264694 blanket
its human nature
pi_136579532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:18 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nee hoor , je kon ze horen maar niet zien

UTO / [COS #672]Vanessa slaapt bij Jim
We hebben ze zien blowen. Ze stonden bij de tractor te blowen. Billy bleef er zowat in van het hoesten. Ze zijn via de achterkant weer binnengekomen en zijn in het zenderhok blijven hangen. Vandaar dat het daar ook zo naar wiet rook.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_136579533
http://glamora.ma/2014/01/zus_van_utopia_hakim_weggepest.html

"Elk program krijgt de kijkers die het verdient.".............dus ook iedere deelnemer de kritiek die hij verdient!
RLS met 'achter gesloten deuren' de regie, oude tijden herleven.
Roddels, speurwerk, photofcks........wooooooooooooot
pi_136579537
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Eens horen waar hij vandaag "haar vieze kut" weer mee wil volstouwen. Er zit al een aubergine en bijbel in, dus het wordt proppen. Luisteren we gezellig mee, kinders van Hakim? *;
Zou mooi zijn wanneer er vandaag een mailtje voor Hakim binnenkomt waarin zijn schelden op medebewoners aan de kaak gesteld wordt. Hardop voorlezen in centraal.
pi_136579538
Als Hakim eruit gaat dan vier ik voor het eerst in mijn leven Oud en Nieuw in februari met oliebollen.
pi_136579539
Hakim: Ik dat dat je zou wachten op mij! ( sjaggie als de pest)
Aike: Ik heb je geroepen.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  † In Memoriam † dinsdag 11 februari 2014 @ 10:32:56 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_136579540
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Gert het volgende:

Eens horen waar hij vandaag "haar vieze kut" weer mee wil volstouwen. Er zit al een aubergine en bijbel in, dus het wordt proppen. Luisteren we gezellig mee, kinders van Hakim? *;
Doet me denken aan "Sex voor de Buch".
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_136579544
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:31 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik kan niet wachten tot Hakim zelf de poort uit loopt. *O* Of anders Paul.. Eigenlijk maakt het me niet uit wie er als eerste zelf besluit op te stappen, als er maar iemand gaat.

Al zou er een kip het hek over gaan, dan ben ik ook tevreden. O+
Maar niet voordat één van de twee met de traktor dwars door de loods heen gaat })
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_136579549
Hakim heeft zich weer lekker gewassen.
Ff een spray'tje links en rechts in het gebubbelde nekkie en dat was het.
"Life's a Bitch"
pi_136579563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Ebinas het volgende:
Hakim heeft zich weer lekker gewassen.
Ff een spray'tje links en rechts in het gebubbelde nekkie en dat was het.
Gaat toch thuis douchen ;-)
pi_136579589
Omdat er nogal wat versnipperde en/of onjuiste info over dat blowen rondgaat hier even de feiten op een rijtje:

Hakim heeft hasj; vermoedelijk nog over van Billy, die het op de biomarkt kreeg. Gisteravond vroeg Charlotte aan Hakim om een joint voor haar te draaien, op bed. Dat heeft Hakim gedaan, terwijl Charlotte met haar vette harses de camera blokkeerde. Vervolgens was duidelijk op camera zichtbaar dat Charlotte de joint van Hakim kreeg. Charlotte wilde vermoedelijk haar verjaardag eindigen met een lekkere joint. Samen met Billy en Laura is ze naar buiten gegaan en hebben ze die joint gerookt, bij de tractor. Dat is allemaal op camera te zien geweest. Billy nam zo'n gigantische haal over haar longen, dat ze vervolgens tien minuten heeft staan hoesten. Tijdens het roken van de joint kwam ook Andrea erbij staan; die is dus ook op de hoogte. Daarna een half uur stompzinnig giechelen en raar doen.
Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ruud, Giorgio en Emil roken de joint, zodra één van die meiden in de buurt van ze kwam. Emil keurde het af, Giorgio vond het okay en Ruud had er geen uitgesproken mening over.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:34:50 #182
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_136579590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:28 schreef PTLe het volgende:

[..]

_O- PB toch !
Makkelijk hoor, die streams die je terug kunt spoelen ;)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_136579593
100% nl wil aike zonder centraal regelen omdat dat niet werkt, laatde mensen dan wat opschrijven, ze heeft de hele dag de tijd om te lezen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_136579598
Hoe gaat het Hakim: Kut, zooitje debielen bij elkaar.

Vanessa gaat vervolgens direct over op zelfbeklag _O-
"Life's a Bitch"
pi_136579599
ah Daar gaat Vanes roddelen over Nicolien.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_136579606
vanessa gaat zich niet meer druk maken, ratelratelratel
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:35:28 #187
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_136579608
De keukenoorlog komt steeds dichterbij
pi_136579625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef schizolientje het volgende:
100% nl wil aike zonder centraal regelen omdat dat niet werkt, laatde mensen dan wat opschrijven, ze heeft de hele dag de tijd om te lezen
en een reden om de hele dag met die laptop te zitten
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 10:36:37 #189
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_136579634
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef misssnapshot het volgende:

[..]

Zou mooi zijn wanneer er vandaag een mailtje voor Hakim binnenkomt waarin zijn schelden op medebewoners aan de kaak gesteld wordt. Hardop voorlezen in centraal.
Was het maar waar. Ze weten dat hij grofgebekt kan zijn, maar ik denk dat er toch wel een paar met de oren gaan klapperen als er wordt voorgelezen: "Hakim gistereravond en vanochtend over nieuwe inwoonster Nicoline: ..kut volstouwen.. vieze tyfushoer.. paardenbek..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_136579642
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef lorrie03 het volgende:
De keukenoorlog komt steeds dichterbij
En niemand die Vanes aanspreekt op haar gemekker. Niemand spreekt zich uit tegen iemand daar. Zijn ze allemaal zo bang voor tegenstemmen? Of allemaal slappe idioten?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:37:05 #191
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_136579644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Eens horen waar hij vandaag "haar vieze kut" weer mee wil volstouwen. Er zit al een aubergine en bijbel in, dus het wordt proppen. Luisteren we gezellig mee, kinders van Hakim? *;
Heeft hij dat over Isa gezegd? Met zijn referentie aan de Bijbel zou je eerder aan Andrea denken. :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_136579645
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef rokkutsaains het volgende:
Omdat er nogal wat versnipperde en/of onjuiste info over dat blowen rondgaat hier even de feiten op een rijtje:

Hakim heeft hasj; vermoedelijk nog over van Billy, die het op de biomarkt kreeg. Gisteravond vroeg Charlotte aan Hakim om een joint voor haar te draaien, op bed. Dat heeft Hakim gedaan, terwijl Charlotte met haar vette harses de camera blokkeerde. Vervolgens was duidelijk op camera zichtbaar dat Charlotte de joint van Hakim kreeg. Charlotte wilde vermoedelijk haar verjaardag eindigen met een lekkere joint. Samen met Billy en Laura is ze naar buiten gegaan en hebben ze die joint gerookt, bij de tractor. Dat is allemaal op camera te zien geweest. Billy nam zo'n gigantische haal over haar longen, dat ze vervolgens tien minuten heeft staan hoesten. Tijdens het roken van de joint kwam ook Andrea erbij staan; die is dus ook op de hoogte. Daarna een half uur stompzinnig giechelen en raar doen.
Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ruud, Giorgio en Emil roken de joint, zodra één van die meiden in de buurt van ze kwam. Emil keurde het af, Giorgio vond het okay en Ruud had er geen uitgesproken mening over.
ff mierenneuken: het was geen hasj, maar wiet
pi_136579646
Kijkcijfers weer gestegen naar 1.030.000
John koopt ook iedereen om he ;-)
pi_136579653
Zendercheck
(she/her)
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 10:38:50 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_136579672
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Heeft hij dat over Isa gezegd? Met zijn referentie aan de Bijbel zou je eerder aan Andrea denken. :)
Dit ging over Nicoline. Hakim kreeg te horen dat zij het met Andrea over de bijbel had gehad.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:38:58 #196
420521 lorrie03
Man man man wat een ellende!
pi_136579677
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Eens horen waar hij vandaag "haar vieze kut" weer mee wil volstouwen. Er zit al een aubergine en bijbel in, dus het wordt proppen. Luisteren we gezellig mee, kinders van Hakim? *;
_O-
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 10:40:13 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_136579699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef rokkutsaains het volgende:
Omdat er nogal wat versnipperde en/of onjuiste info over dat blowen rondgaat hier even de feiten op een rijtje:

Hakim heeft hasj; vermoedelijk nog over van Billy, die het op de biomarkt kreeg. Gisteravond vroeg Charlotte aan Hakim om een joint voor haar te draaien, op bed. Dat heeft Hakim gedaan, terwijl Charlotte met haar vette harses de camera blokkeerde. Vervolgens was duidelijk op camera zichtbaar dat Charlotte de joint van Hakim kreeg. Charlotte wilde vermoedelijk haar verjaardag eindigen met een lekkere joint. Samen met Billy en Laura is ze naar buiten gegaan en hebben ze die joint gerookt, bij de tractor. Dat is allemaal op camera te zien geweest. Billy nam zo'n gigantische haal over haar longen, dat ze vervolgens tien minuten heeft staan hoesten. Tijdens het roken van de joint kwam ook Andrea erbij staan; die is dus ook op de hoogte. Daarna een half uur stompzinnig giechelen en raar doen.
Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ruud, Giorgio en Emil roken de joint, zodra één van die meiden in de buurt van ze kwam. Emil keurde het af, Giorgio vond het okay en Ruud had er geen uitgesproken mening over.
Correct!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_136579706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:35 schreef lorrie03 het volgende:
De keukenoorlog komt steeds dichterbij
Mayonaise gate. Als ze nu over budget heengaan, kan ze het daar opgooien
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_136579726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Heeft hij dat over Isa gezegd? Met zijn referentie aan de Bijbel zou je eerder aan Andrea denken. :)
Nico
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_136579735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Was het maar waar. Ze weten dat hij grofgebekt kan zijn, maar ik denk dat er toch wel een paar met de oren gaan klapperen als er wordt voorgelezen: "Hakim gistereravond en vanochtend over nieuwe inwoonster Nicoline: ..kut volstouwen.. vieze tyfushoer.. paardenbek..
Een klacht indien bij SBS? Ik vind het te ver gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')