abonnement Unibet Coolblue
pi_136435225


World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays

[ Bericht 5% gewijzigd door Murdera op 07-02-2014 14:35:25 ]
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:33:17 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136438019
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef popolon het volgende:
Hier nog wat aardige links voor de OP:

http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays

O-)
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_136438081
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:33 schreef popolon het volgende:

[..]

O-)
:)
pi_136439139
Goede linkjes, ik mis wel 2 linkjes die in het vorige topic waren gepost. :)

Zal straks wel even zoeken.
pi_136439928
TVP hier. Ga ook beginnen. :P Nogal populair hier in China dus toch maar even kijken.

Edit: De tering, eerst even 6 gig binnentrekken. :P

[ Bericht 30% gewijzigd door SuperHarregarre op 07-02-2014 15:41:20 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136440807
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
TVP hier. Ga ook beginnen. :P Nogal populair hier in China dus toch maar even kijken.

Edit: De tering, eerst even 6 gig binnentrekken. :P
En daarna nog ff installeren. :D
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136441644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En daarna nog ff installeren. :D
1,5 gig binnen. :P Wel even wat anders dan dikke broadband in NL.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:46:56 #9
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136448866
O-)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_136496029
Wordt je in China niet meteen gearresteerd als je met een ander land dan China speelt? ;-)
pi_136516562
Onlangs op Redshire, normaal gevecht, een close einde: 20 seconden voor het einde maakte een teamgenoot de op één na laatste kill ( het was 2v2 ), ik vervolgens gauw op jacht naar de laatste vijandige td die zojuist uit cover ( struiken op de berg in het midden ) kwam. In de allerlaatste seconde
om de hoek kunnen komen en winnende kill gemaakt. Victory! Battle duration 15:00 :D
pi_136543314
Wie had er ook alweer een hekel aan de KV-1S? Gisteren heb ik er 1 ge-oneshot met mijn KV-1S _O_ _O_ _O_
pi_136543864
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:32 schreef muhahaha het volgende:
Wie had er ook alweer een hekel aan de KV-1S? Gisteren heb ik er 1 ge-oneshot met mijn KV-1S _O_ _O_ _O_
Iedereen?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136544014
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:48 schreef Karrs het volgende:

Iedereen?
Zo erg ja? :P
  maandag 10 februari 2014 @ 13:12:52 #15
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136544818
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zo erg ja? :P
Aan de T29 zal ook menigeen een flinke hekel hebben gekregen. Ik niet, ik scoor er flink mee! Echt een topding! *O* Heb net de T32 geresearched en deze zal heel wat in zijn mars moeten hebben om dit plezier te overtreffen! w/
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136544851
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Aan de T29 zal ook menigeen een flinke hekel hebben gekregen. Ik niet, ik scoor er flink mee! Echt een topding! *O* Heb net de T32 geresearched en deze zal heel wat in zijn mars moeten hebben om dit plezier te overtreffen! w/
Ik kom een goede T29 niet graag tegen nee. Een KV-1S kun je tenminste nog penetreren. ;(
pi_136545774
quote:
11s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:24 schreef BaraCuda het volgende:
Wordt je in China niet meteen gearresteerd als je met een ander land dan China speelt? ;-)
Nee, maar mijn eerste kill is wel met China. :D Al heb ik nog maar drie potjes gespeeld. Vind het best tof tot nu toe. Ook wel mooi dat de teams goed gelijk zijn met precies dezelfde klassen tanks. Was daar vooraf beetje huiverig voor, dat je makkelijk gepakt zou worden met een beginnerstank. Ben alleen in eerste potje afgeschoten tot nu toe.

Al speel ik waarschijnlijk wel redelijk defensief. Rij steeds van struik naar struik en cross niet over open vlaktes. (Dat laatste kan ook niet met die slome tanks in 't begin maar goed. :P )
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136546936
quote:
10s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

Iedereen?
Nee hoor, ik kom 'm graag tegen in m'n Steel Potato met 90mm kanon (zeker als 'ie de top 122mm nog niet heeft :P)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136558074
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, maar mijn eerste kill is wel met China. :D Al heb ik nog maar drie potjes gespeeld. Vind het best tof tot nu toe. Ook wel mooi dat de teams goed gelijk zijn met precies dezelfde klassen tanks. Was daar vooraf beetje huiverig voor, dat je makkelijk gepakt zou worden met een beginnerstank. Ben alleen in eerste potje afgeschoten tot nu toe.

Al speel ik waarschijnlijk wel redelijk defensief. Rij steeds van struik naar struik en cross niet over open vlaktes. (Dat laatste kan ook niet met die slome tanks in 't begin maar goed. :P )
De matchmaking kom je nog wel op terug ben ik bang :-)

Als je met je tier 6 tank tegen een tier 8 tank bezig bent gaat helemaal nergens over.
In het begin speelt dit helemaal nog niet.

Verder wordt er niet naar de statistieken van spelers gekeken bij de matchmaking, dus je kunt met een heel team vol pannenkoeken tegen een team met goede statistieken moeten.

Al met al blijft het wel een tof spel
  maandag 10 februari 2014 @ 21:11:03 #20
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136566073
Release van patch 8.11 is morgenochtend :)
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136576876
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 18:27 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

De matchmaking kom je nog wel op terug ben ik bang :-)

Als je met je tier 6 tank tegen een tier 8 tank bezig bent gaat helemaal nergens over.
In het begin speelt dit helemaal nog niet.

Verder wordt er niet naar de statistieken van spelers gekeken bij de matchmaking, dus je kunt met een heel team vol pannenkoeken tegen een team met goede statistieken moeten.

Al met al blijft het wel een tof spel
Ah, oke. Nja, tot nu toe vind ik 't wel oke. Inmiddels heeft een van m'n tanks repairs nodig zie ik. :P

Edit: Weet iemand trouwens hoe je kunt checken op welke server je zit. Bij mij geeft hij alleen W.o.T. aan. Geen idee of ik op Chinese server zit of ergens anders. Qua lag valt 't wel mee maar ben wel benieuwd.

Net trouwens wel een vette map met een enorme heuvel aan de oostkant en treinrails aan de westkant. Eerste keer vanaf de heuvel naar beneden staan snipen, ging wel lekker. Tweede keer dachten paar tegenstanders hetzelfde te doen en was ik dood. :P

[ Bericht 21% gewijzigd door SuperHarregarre op 11-02-2014 07:20:08 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136577804
Hmpf.

Kan al de hele ochtend niet inloggen. Heb je ook eens een dagje vrij, is het patchday. :(
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136577872
Hier wordt niks gepatched, nog steeds 8.10? Dan toch Chinese server hier? Gek allemaal. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:29:39 #24
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136607229
Net confrontation mode gedaan. Geeft echt een leuke dimensie aan het spel! Amerika-Rusland in m'n T32 tegen een stel heeeeele taaie Russische tanks voornamelijk tier IX.
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136627871
Had net m'n beste rondje tot nu toe. :D Zal later wel niets voorstellen maar voelde goed! :)

Himmelsdorf. 4 kills, 5 damaged, sharpshooter, Lavrinenko IV, Kay's IV, Mastery Badge 1st class, Master Gunner en bij de stats de "defender" award.

Begin gelijk richting de heuvel met kerk, daar een tegenstander gekilled, andere tot 1% waarna iemand anders 'm afknalde. Op hetzelfde moment kwam de tegenstander via 't midden en waren beide teams al gereduceerd tot minder dan de helft. Op dat moment zie ik dat de meeste spots aan onze kant van de map zijn dus ik race door richting hun base. M'n eerste base attack ( :P ) en zag daar gelijk een mooie plek die beetje OP is. (Aan de zijkant van het wat grotere gebouw achterin de zuidelijke basis.) Er kwamen twee tanks om mij daar weg te halen, allebei afgeknald. :7 Ondertussen was ik alleen nog maar over. De laatste tegenstander was op hetzelfde moment naar onze basis gereden en omdat hun timer net iets voorliep snel teruggereden naar onze basis. Daar het hoekje om en bam. M'n eerste victory waar ik echt iets aan heb bijgedragen. *O* *O* *O*

Edit: Oja, was met T1 Cunningham en 20mm. Voelt op de een of andere manier best OP. Was alleen wel vergeten wat reload was, dus moest na elke kill de rest van m'n magazijn leegschieten. :') Hiervoor alleen met grotere kalibers geschoten dus had reload niet nodig.

Als je net begint met WoT zou ik T1 Cunningham + 20mm aanraden. ^O^

[ Bericht 13% gewijzigd door SuperHarregarre op 12-02-2014 15:42:55 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136628301
Ik speel het af en toe nog ff... maar echt ver ben ik nog niet...
Lijk wel dat ik altijd in servers kom waarin ik de slechtste tank ben :')
"we didn't penetrate their armor". enzo :')
pi_136628861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had net m'n beste rondje tot nu toe. :D Zal later wel niets voorstellen maar voelde goed! :)

Himmelsdorf. 4 kills, 5 damaged, sharpshooter, Lavrinenko IV, Kay's IV, Mastery Badge 1st class, Master Gunner en bij de stats de "defender" award.

Begin gelijk richting de heuvel met kerk, daar een tegenstander gekilled, andere tot 1% waarna iemand anders 'm afknalde. Op hetzelfde moment kwam de tegenstander via 't midden en waren beide teams al gereduceerd tot minder dan de helft. Op dat moment zie ik dat de meeste spots aan onze kant van de map zijn dus ik race door richting hun base. M'n eerste base attack ( :P ) en zag daar gelijk een mooie plek die beetje OP is. (Aan de zijkant van het wat grotere gebouw achterin de zuidelijke basis.) Er kwamen twee tanks om mij daar weg te halen, allebei afgeknald. :7 Ondertussen was ik alleen nog maar over. De laatste tegenstander was op hetzelfde moment naar onze basis gereden en omdat hun timer net iets voorliep snel teruggereden naar onze basis. Daar het hoekje om en bam. M'n eerste victory waar ik echt iets aan heb bijgedragen. *O* *O* *O*

Edit: Oja, was met T1 Cunningham en 20mm. Voelt op de een of andere manier best OP. Was alleen wel vergeten wat reload was, dus moest na elke kill de rest van m'n magazijn leegschieten. :') Hiervoor alleen met grotere kalibers geschoten dus had reload niet nodig.

Als je net begint met WoT zou ik T1 Cunningham + 20mm aanraden. ^O^
Dat zijn de spelletjes waarvoor je 't doet. :Y

Vier van de vijf potjes gaan bij mij nergens over, maar die vijfde is dan helemaal top. Of het nou een goed team is, of je nou een paar toffe acties had, of het nou gewoon enorm lekker ging, maar dat zijn de potjes waar je 't spel voor speelt - en waardoor die andere vier potjes niet meer erg zijn.

Wat dat betreft is het ook heel erg fijn dat je meteen terug kunt keren naar de garage en een ander potje kan starten, als je tank weer eens in een grote vuurbal met stukken staal en lappen vlees uiteen spat. Niet dat geërgerde wachten op respawnen, maar hup, nieuwe ronde nieuwe kansen. Lekker. :)

Herladen is trouwens C. Wel goed bedenken als je wil herladen, want het duurt een jaar ongeveer. ;)

Als beginner zou ik trouwens ook de MS-1 wel willen aanraden. Dat is een iets tragere, kleinere tank met een (m.i.) bovengemiddeld goed kanonnetje erop.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136628931
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik speel het af en toe nog ff... maar echt ver ben ik nog niet...
Lijk wel dat ik altijd in servers kom waarin ik de slechtste tank ben :')
"we didn't penetrate their armor". enzo :')
Gebeurt mij ook zo vaak. Over het algemeen moet je onthouden dat als je niet de sterkste tank bent (of niet het sterkste kanon hebt), je beter op zijkanten, rupsbanden of het kanon kan schieten dan op de voorplaat van je tegenstander.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136630827
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef Karrs het volgende:

[..]

Gebeurt mij ook zo vaak. Over het algemeen moet je onthouden dat als je niet de sterkste tank bent (of niet het sterkste kanon hebt), je beter op zijkanten, rupsbanden of het kanon kan schieten dan op de voorplaat van je tegenstander.
Mjah... tis al lastig genoeg voor me om te flanken zonder gespot te worden en in één schot te worden uitgeschakeld. al dan niet door een artillerie... Maar goed, ik heb er nog te weinig tijd in gestoken om te bekijken wat ik moet doen en waar ik wel/niet in moet investeren. Ik heb een Russische en Engelse medium tank dacht ik...

Is het dan wijs zon tank uit te bouwen of eerst sparen voor een betere?
pi_136632949
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah... tis al lastig genoeg voor me om te flanken zonder gespot te worden en in één schot te worden uitgeschakeld. al dan niet door een artillerie... Maar goed, ik heb er nog te weinig tijd in gestoken om te bekijken wat ik moet doen en waar ik wel/niet in moet investeren. Ik heb een Russische en Engelse medium tank dacht ik...

Is het dan wijs zon tank uit te bouwen of eerst sparen voor een betere?
Het is in elk geval zaak om alleen die tanks uit te bouwen die je leuk vindt om mee te spelen. :)

Snel advancen heeft niet zoveel zin; qua geld niet (wat je nodig hebt om tanks en equipment te kopen) en ook qua crew niet. Ik ben nu twee weken bezig maar heb nog geen tanks boven Tier 5. Eerst goed worden in het spel. :)

Verder is dit een geweldige guide voor beginnerts: http://forum.worldoftanks(...)-noob-friendly-tips/

Paar extra tips:
1. Als je geen geld in t spel wil steken, of tenminste niet veel: kies dan één, hooguit twee landen en blijf daarbij.
2. Ga er niet alleen op uit.
3. Je verliest in het begin. Veel en vaak. Don't worry about it. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Karrs op 12-02-2014 17:23:29 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136633334
Ik ga eerst lekker kloten met tier 1 en een beetje 2. Alles is spotgoedkoop in tier 1 dus ik heb de tanks die ik leuk vind gewoon compleet geresearched. Ik ga nu verder kijken met welke ik het best kan snipen. De T1 is mijn favoriete tank om te rushen in ieder geval.

En ja, die tip om te focussen op twee landen is wel goed. Al heb ik moeite om te kiezen omdat ik nog geen idee heb hoe die keuze op lange termijn uitpakt. Al denk ik wel dat China/Japan/Frankrijk wat minder interessant zijn qua opties.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136637074
Frankrijk heeft imo een hele leuke Light-lijn.

En ook de BDR G1 B (tier 5 heavy) vind ik erg tof. Alleen de tank ervoor vind ik verschrikkelijk. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136653483
Krijg nu ook de 8.11 update. 1 gig. Zo maar even kijken wat er aangepast is bij Himmelsdorf.

Trouwens, misschien een stomme vraag maar is er een manier om maps te verkennen zonder een battle te spelen?

Edit: Zie net dat ik ook Chinese client had kunnen downloaden. Heb op de Aziatische servers rond de 200-250 ms maar wel goed speelbaar. Doe het uiteindelijk toch ook maar niet. Chinese WoT is vanwege de overheid hier ondergebracht bij Chinese uitbater en die zijn zoals altijd pay to win. Wat je in "onze" WoT met credits kunt kopen kan daar alleen met gold. :') Verder kun je elke tank unlocken met gold, niet alleen bepaalde premiums.

[ Bericht 56% gewijzigd door SuperHarregarre op 13-02-2014 10:01:17 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 13 februari 2014 @ 14:36:15 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136664085
Ik hoor veel verhalen van mensen die op de CN server zitten dat het een grote chaos daar is. Veel Chinezen, die het spel wat serieuzer nemen, zul je dan ook vinden op de ASIA/NA server. Er zijn zelfs Chinese clans op de NA server.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_136668223
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop. :P

Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar. :P

[ Bericht 29% gewijzigd door SuperHarregarre op 14-02-2014 11:36:31 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:09:39 #36
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_136698703
Wat een kut update was dit zeg...
pi_136700812
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, vroeg laatst al op de Asian server of er Chinezen waren en er waren best een hoop. :P

Edit: Na update 1 dag gratis premium blijkbaar. :P
Ja, onderdeeel van de Valentine actie, las ik. De Valentine tanks zijn natuurlijk ook goedkoper :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136704499
Sinds de update heb ik opeens ping van 350-450 in plaats van gebruikelijke 200-250 waar het nog mee te spelen was. :r Ga echt niet op de Chinese server met al hun P2W. Hoop dat de hoge ping komt door update anders is het een korte carriere. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 16 februari 2014 @ 20:10:32 #39
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136785783
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een kut update was dit zeg...
De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.

[ Bericht 5% gewijzigd door Flatacer op 16-02-2014 23:31:45 ]
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136799915
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:10 schreef Flatacer het volgende:

[..]

De ontwikkelaars bij WG schijnen met deze update meer tools te hebben gekregen om het door ons zo geliefde spel komende tijd te verbeteren. Enige highlight voor ons als gebruiker in deze update vind ik toch wel de confrontation mode.
Die confrontation mode is echt wel leuk..

Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus :P) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s >:)

Het werd uiteindelijk 15-2 _O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136803690
Toch met pijn in 't hart maar even de versie voor de Chinese server downloaden. Net even wat servers gepinged met/zonder VPN en denk dat het met Singapore onspeelbaar blijft. Chinese server ping ik met 4 ms, dus misschien toch maar even checken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136806880
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:03 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Die confrontation mode is echt wel leuk..

Had eerder vandaag een pot in m'n T18 (VS dus :P) tegen Duitsland.
Wij hadden o.a. 9 T18's, tegenover iets van o.a. 9 Pz35(t)'s >:)

Het werd uiteindelijk 15-2 _O-
Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg. :')
  maandag 17 februari 2014 @ 20:06:33 #43
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_136823976
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb die optie na 3 potjes uitgezet, enige vorm van een gelijke match is helemaal weg. :')
Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons _O-
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_136824058
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Flatacer het volgende:

[..]

Ik heb me anders uitstekend kunnen vermaken met 12 T29's tegen wat Caernarvons _O-
Ja, zolang het in je voordeel is is alles prima _O-
Pot meegemaakt waarbij ons team bestond uit iets van 14 heavies en hun team had er 8 ofzo _O-.
pi_136859856
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?

Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.

Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136860060
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?

Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.

Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 18 februari 2014 @ 18:01:46 #47
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_136860099
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Koepel, daar moet je op mikken bij die krengen.
Juistem, dat commandokoepeltje. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_136860468
Welke koepel? :D

Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136861308
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:11 schreef Karrs het volgende:
Welke koepel? :D

Die dingen hebben helemaal geen koepel, of ik moet stekeblind zijn...
De cupola. ;)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136861445
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:54 schreef Karrs het volgende:
Wie kan me vertellen hoe je een AT-2 of AT-8 kapot maakt?

Ik kan kanonnen ontwikkelen wat ik wil, gold ammo, maar niets lijkt die dingen te kunnen deren. Niet van voren, niet van opzij, niet van achteren, helemaal niets komt door dat pantser.

Toch gaan ze wel eens kapot - maar hoe in godsnaam?
Zie hierboven voor AT-8...

AT-2 moet je recht van voren direct rond het kanon op z'n gun mantlet raken. Daarachter zit een 0HP-zone.
Of anders ook op de cupola.

Staat trouwens allemaal op http://wiki.worldoftanks.com/

Briljante site alhoewel ze wel beetje achter lopen qua WoT-versie.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:41:16 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_136861528
Veel spelers maken ook de fout head-to-head te gaan tegen TD's. Als je kunt incasseer je een knal voor je knop om 'm te flanken. Het wisselen van schoten frontaal is het domste wat je kunt doen, vooral tegen de AT series en andere zware TD jongens.

Ik betrap me zelf ook nog steeds wel eens op die tunnelvisie hoor, dan blijf je maar staan knallen. :@
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_136866372
Helemaal waar, maar ik doe het ook wel eens. Vooral als ik in peloton speel of met een paar spelers die snappen wat ik aan het doen ben.

Blijf ik op 'm schieten frontaal, al dan niet tracks eraf enz, en de rest flankt 'm dan. :D

Het blijft alleen jammer dat veel spelers dat niet snappen en ik niet altijd zin heb om het in de chat te zetten. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136883605
Chinese server speelt toch wel stuk lekkerder met ping <20ms. Overigens kun je toch premium ammo kopen met credits en niet alleen met goud. Wat dat betreft zijn de verschillen niet zo groot. Wat wel een verschil is, er loopt altijd een scrollende ticker boven in beeld met allerhande berichtjes. Meestal aanbiedingen voor dingen in de shop en dergelijke. Hetzelfde geldt voor terugkeren in het menu na een wedstrijd. Rechtsonder, waar normaal alleen een bericht van de server en laatste match zit, komt dan een extra bericht met "nu in de aanbieding! /random tank/". Verder is ook de shop en de hele aankleding eromheen een stuk uitgebreider met een heel apart menu enzo.

Wel jammer dat de Chinese server niet via noobmeter werkt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136884181
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef bas-beest het volgende:

[..]

De cupola. ;)
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaah. Dat is dus de truc. Dat koepeltje en dat kleine kanonnetje aan de zijkant. :Y
Ik zat al op die grote gun te schieten de hele tijd.

Schat, zet de barbecuesaus maar klaar. Ik ga vanavond gebraden AT-8 eten. >:)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136917174
quote:
11s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:35 schreef Karrs het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaah. Dat is dus de truc. Dat koepeltje en dat kleine kanonnetje aan de zijkant. :Y
Ik zat al op die grote gun te schieten de hele tijd.

Schat, zet de barbecuesaus maar klaar. Ik ga vanavond gebraden AT-8 eten. >:)
En heeft mijn tip geholpen? :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 20 februari 2014 @ 02:42:32 #56
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136918068
ik heb al weken niet meer gespeeld :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_136919411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:07 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En heeft mijn tip geholpen? :P
Ben er nog geen tegengekomen, helaas. Wel een AT-2, maar die kreeg ik niet te pakken.

Heb wel een hoop lol gehad met mijn Derperine. ;)
Een Wolverine met de 105mm howitser. God wat een lol. Wel een stuk gevaarlijker, omdat je met de Heavies mee moet in plaats van relaxed vanuit de derde lijn snipen, maar de beloning is er ook naar. Heb er zelfs een KV-1S mee weten te oneshotten (met een HEAT). Zal z'n ammorack wel hebben geraakt of zo. :P
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_136920044
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:07 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En heeft mijn tip geholpen? :P
bij mij wel _O_
pi_136932818
Chinese server gaat lekker. :P Sta op totaal van 21,000 damage dealt en 6,000 geincasseerd. Nu bijna 100 potjes gespeeld. Vooral tier 1 maar ook wat tier 2. Helaas met tier 2 vaak in tier 3 mixes en amper in volledig tier 2.

Weet ook niet echt welke tank ik nou precies wil, teveel keuzes. Omdat ik in tier 1 vooral met MS-1 speel maar gegaan voor T-26. Ben alleen niet echt happy met die keuze. Ook nog T2 aan het proberen maar die is eigenlijk ook niet echt super. Zie in tier 2 vooral T-18 voorbijkomen. Waarschijnlijk omdat die frontaal amper te penetreren is, zo irritant.

Overigens is het ook wel irritant om als tier 2 bij tier 3 te zitten. Vaak kun je tegenstander niet eens penetreren. Vervelende grind in ieder geval. Crew zit op ongeveer 85% (wel de 60,000 gedaan voor 75% crew)...

Heb nu ongeveer evenveel potjes SEA en Chinese server gespeeld en op de Chinese server heb je wel wat meer idioten rondlopen. Onderhand een stuk of vijf gezien die per ongeluk in 't water rijden, net een gast die bij de start gelijk mn ammo rack naar de klote schoot. Toen hij probeerde weg te rijden en langs een open plek reed heb ik subtiel z'n rupsband eraf geschoten. Verder ook veel beuken bij het rijden in 't begin, of mensen proberen weg te drukken bij goede sniper spots. :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136934367
T18 is ultieme troll-tank om mee te spelen, vooral met de derpgun. :D
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  donderdag 20 februari 2014 @ 17:00:39 #61
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_136934574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:54 schreef bas-beest het volgende:
T18 is ultieme troll-tank om mee te spelen, vooral met de derpgun. :D
http://wiki.worldoftanks.com/Cruiser_Mk._III
Hoeveel troll tankjes ik al niet heb gesloopt met de trouwe pom pom. Je bent zelf sterk en snel genoeg om in de meeste situaties een schot van derp te incasseren en langs dat lompe ding te racen en als dat gebeurd is dan is de t18 kansloos. Ook kun je de meeste tegenstanders in een pom pom knalreeks verslaan.
pi_136938573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

http://wiki.worldoftanks.com/Cruiser_Mk._III
Hoeveel troll tankjes ik al niet heb gesloopt met de trouwe pom pom. Je bent zelf sterk en snel genoeg om in de meeste situaties een schot van derp te incasseren en langs dat lompe ding te racen en als dat gebeurd is dan is de t18 kansloos. Ook kun je de meeste tegenstanders in een pom pom knalreeks verslaan.
Funny, zijn opvolger (http://wiki.worldoftanks.com/Cruiser_Mk._IV) is mijn favo light tank. :)

Die heeft een Bofors kanon van 40mm die twee granaten achter elkaar afvuurt. ERG effectief tegen alles wat Tier 3 is en Tier 4 kan er ook niet zo goed tegen. ;)

Alleen kom ik er ERG vaak mee in Tier 5 battles terecht.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:58:20 #63
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_136938679
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef Karrs het volgende:

Hoeveel troll tankjes ik al niet heb gesloopt met de trouwe pom pom. Je bent zelf sterk en snel genoeg om in de meeste situaties een schot van derp te incasseren en lan
De tier 2 versie heeft het voordeel dat 4 van de 5 matches alleen maar tegen t2 zijn. De andere matches zijn tegen tier 1 of 3.
pi_136961709
Er is gewoon teveel keuze. :P En zonder 100% crew weet ik ook niet echt of 't aan de tank ligt of aan het feit dat de tank niet optimaal kan presteren. Met de MS-1 heb ik de perks inmiddels ook al op 60% en loop ik iets van 5:1 qua ratio. Op de een of andere manier kan ik daar ook gewoon mee snipen naar de andere kant van de map. Als ik dan in de T-26 spring, vliegen rounds soms echt ver van hun target, zelfs als ik wacht tot de cirkel 't kleinst is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136964390
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:54 schreef Karrs het volgende:

[..]

Funny, zijn opvolger (http://wiki.worldoftanks.com/Cruiser_Mk._IV) is mijn favo light tank. :)

Die heeft een Bofors kanon van 40mm die twee granaten achter elkaar afvuurt. ERG effectief tegen alles wat Tier 3 is en Tier 4 kan er ook niet zo goed tegen. ;)

Alleen kom ik er ERG vaak mee in Tier 5 battles terecht.
Daar had ik in m'n 2e potje ooit al gelijk een Tankaas mee (7 kills en nog 3 anderen beschadigen, dat wil wel).

DIe Pom Pom doet trouwens ook 2 granaten achter elkaar. :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_136987942


Op een gegeven moment was het hele team dood en moest ik alleen eventjes twee Hellcats en een T1 Heavy bij de cap-cirkel aanpakken.

Toen zocht ik een goeie camp spot want zij hadden nog een hellcat en een arty terwijl ik nog maar 61 levens had. Gelijk allemaal boze Poolse woorden naar mijn hoofd geslingerd. Uiteindelijk mijn lokatie verrader door mijn eigen noob-team omdat ik een 'chicken' was. Toen maar naar lokatie waarvandaan ik mijn oude lokatie kon bestrijden en net toen ik maar richting hun kant wilde rijden was de tijd op.

Nu nog trillende handen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_137006307
Wel irritant, van de laatste tien potjes echt 8 keer een tier hoger geplaatst. :( Een paar keer is dat lachen maar daarna wordt het al snel vervelend. Even een break. |:(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_137007028
Wen er maar aan want dat gebeurt vrij veel.
pi_137007189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:23 schreef muhahaha het volgende:
Wen er maar aan want dat gebeurt vrij veel.
Tja, misschien won ik ook wel teveel in m'n eigen tier. Ben wat topics aan het lezen en blijkbaar telt je win streak ook mee.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_137007986
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Tja, misschien won ik ook wel teveel in m'n eigen tier. Ben wat topics aan het lezen en blijkbaar telt je win streak ook mee.
Is dat zo? Ik ben in de veronderstelling dat dat compleet random is. Ik kan teams krijgen met vnl slechte spelers tegen hele goede spelers of andersom. Het enige waar naar wordt gekeken is je tank en dan nog niet eens naar de upgrades of crewskills.
pi_137009557
Iemand bekend met de losing streak?

Eens in de zoveel tijd verlies ik bijna elk potje.
De matchmaking is dan elke keer slecht, ineens bouncen alle kogels die je schiet.

Gister had ik een bounce op een japanse type 61 met een turret armor van 70 ofzo.
Ik zat in een E-100 met top gun.

Vaak gebeuren dit soort dingen na een periode van goede potjes waardoor mijn win ratio omhoog gaat.
pi_137010436
Had net mijn eerst teamkill lol.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_137010976
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
Iemand bekend met de losing streak?

Eens in de zoveel tijd verlies ik bijna elk potje.
De matchmaking is dan elke keer slecht, ineens bouncen alle kogels die je schiet.

Gister had ik een bounce op een japanse type 61 met een turret armor van 70 ofzo.
Ik zat in een E-100 met top gun.

Vaak gebeuren dit soort dingen na een periode van goede potjes waardoor mijn win ratio omhoog gaat.
Yep. Maar je moet eigenlijk voor elke tank twee speelmodi aanleren. Eén waarbij je de top tier, of middentier bent en erop los kunt gaan zoals je gewend bent, en één waarbij je je stilletje in een hoekje terugtrekt met een sip lipje en hopend dat niemand je ziet... als je weer eens met je Tier 3 light tankje in een Tier 6 heavy tankbattle wordt geplaatst.

Maar zelfs dan kun je best veel punten verdienen. Je moet dan alleen je rechterwijsvinger met rust laten en ZEKER niet op de vuurknop klikken...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_137012530
Ik speel eigenlijk wel hetzelfde, alleen ben ik een stuk voorzichtiger als ik tegen hogere tier moet. Al ken ik van veel tanks nog niet echt de stats. Bij de T-18 bijvoorbeeld weet ik wel dat ik niet frontaal moet proberen dus daar reageer ik gewoon niet op.

In het begin schoot ik ook veel meer random. Nu heb ik ook wel wat meer handigheidjes, bij bewegende targets eerst de tracks eraf schieten en dan gewoon heerlijk magazijn legen. :P Maarja, als ik in 1-1 kom met hogere tier tanks die ik niet ken, maak ik toch vaak de verkeerde keuze. Althans, ik pen amper. Kan ook aan de pen stats van m'n tank liggen natuurlijk maar vaak raak ik dan toch wel in paniek en ga ik andere openingen zoeken. En dan blijken dat dubbele platen te zijn. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_137013156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij de T-18 bijvoorbeeld weet ik wel dat ik niet frontaal moet proberen dus daar reageer ik gewoon niet op.
Juist wel. De 'upper glacis' is waar je hem moet raken. Dan heb je 'm zo te pakken :)

Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_137013864
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:25 schreef Karrs het volgende:

[..]

Juist wel. De 'upper glacis' is waar je hem moet raken. Dan heb je 'm zo te pakken :)

[ afbeelding ]
Oh, oke. Toch wel. Als ik van een afstand snipe heb ik meestal wel wat betere resultaten, waarschijnlijk ook omdat ik dan meer van bovenaf zit en 'm precies daar kan raken. Als ik op zelfde hoogte zit, kies ik er meestal voor om te wachten tot hij een stukje draait.

Heb altijd het gevoel alsof de T18 een soort kanon op wielen is. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_137015295
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Oh, oke. Toch wel. Als ik van een afstand snipe heb ik meestal wel wat betere resultaten, waarschijnlijk ook omdat ik dan meer van bovenaf zit en 'm precies daar kan raken. Als ik op zelfde hoogte zit, kies ik er meestal voor om te wachten tot hij een stukje draait.

Heb altijd het gevoel alsof de T18 een soort kanon op wielen is. :P
Dat is ie ook. Ik speel er ook altijd mee ( :@ ) en gebruik natuurlijk ook die derpgun die erop zit (de 75mm howitser). Geweldig apparaatje, als je weet hoe je ermee moet spelen :P
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_137078140
Lol, ik heb sinds vandaag (of strikt gesproken gisteren) een nieuwe tank erbij. En dat alles omdat ik een modelbouwkit kocht :P

Zat bonus-code bij voor een PzKpfw S35 739(f), 450 goud en 7 dagen premium. _O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:32:24 #79
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_137088590
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
Iemand bekend met de losing streak?

Eens in de zoveel tijd verlies ik bijna elk potje.
De matchmaking is dan elke keer slecht, ineens bouncen alle kogels die je schiet.

Gister had ik een bounce op een japanse type 61 met een turret armor van 70 ofzo.
Ik zat in een E-100 met top gun.

Vaak gebeuren dit soort dingen na een periode van goede potjes waardoor mijn win ratio omhoog gaat.
Dit heb ik ook. Word ik helemaal gek. Ik was zaterdag 2 uit 18 potjes succesvol. 16 vd 18 verloren. Met als hoogtepunt een schot van mijn T110E4 die afketste op de achterkant van een T71 :|W
pi_137092348
Ach, zonet heb ik mijn laatste x3 bonuspotje gedaan van vandaag. Ik heb acht tanks, dus acht potjes. In AL de acht battles lag ik er zo'n beetje als eerste uit en AL de acht potjes eindigden in Victory... met dus ongeveer 220xp maal 3 = 880xp per potje :') _O-

Daar doe je het ook voor, echt... :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_137122617
Bezig met de eerste Duitse Heavy Tank, de D.W. 2 (Durchbruchswagen 2)... wat een, eh, interessante tank is dat zeg :')
Ik móet 'm grinden omdat ik de Tiger tanks wil, maar holy shit wat is dat een ópgave...

Bij aankoop direct maar dat 50mm ( :') !!!) kanonnetje erop gezet, maar die doet dus echt helemaal niets tegen andere heavy tanks en maar heel weinig tegen mediums en lights. Alleen als je er gold ammo in stopt, maar dan verdwijnen je kredieten als sneeuw voor de zon.

En het pantser...
Dat pantser :')
Het pantser is dunner dan dat van een Matilda en nog niet gesloped ook. :')
En dat heet dan een Heavy Tank. :')
Met een beetje 'sidescrapen' (neus tegen de muur, je zijkant in een scherpe hoek zetten en op die manier om de hoek kijken/schieten) kun je nog wat shots bouncen, maar je moet eigenlijk helemaal niet voorin het gevecht gaan zitten. Daar is ie dus echt totaal niet geschikt voor, heavy tank of niet.

Dus, kutkanonnetje, kutpantser, kutsnelheid ook (wat is ie TRAAG)... alle ingrediënten voor een superkuttank. :')

Maar toen zette ik die stock 75mm howitser er weer op.

En verving alle granaten door HE.

ROTFLOL :D _O-

Zelden grotere lol gehad dan met deze tank. Gewoon in de second line gaan staan, laat de rest maar scouten en knokken, ik ga wel HE gooien op stilstaande tanks. Tjongejongejonge, de ene na de andere 'Critical damage!' en dan staat er weer een KV-1 met z'n broek op z'n enkels (rupsband eraf) midden op het open veld _O-
Ge-ni-aal.
En als je tankdestroyers tegenkomt? No problem, want die kunnen al helemáál niet tegen HE granaten blijkbaar. :D

Dus, een tip: als je Tigers en Königtigers wil, dan moet je via de D.W.2, maar zet er dan in godsnaam het standaard kanon op met HE shells. Gegarandeerd feest. ^O^
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:30:03 #82
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_137123559
Als je dat leuk vindt, probeer de KV-2 eens met de 152mm HE. Da's de derp-king.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_137130786
PzIV is derpkoning imo, retesnel, niet te groot en optie tot schuilen achter anderen. :D

Kv-2 vind ik traag en de koepel is enorm groot, er staat nog net geen roos op _O-
pi_137247404
Die granaten, wanneer moet je nou eigenlijk welke granaat gebruiken?
Speel nu veel met de jagdpanther ik wissel wel een maar heb eigenlijk geen id wat ik aan het doen ben :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_137248048
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:21 schreef Geerd het volgende:
Die granaten, wanneer moet je nou eigenlijk welke granaat gebruiken?
Speel nu veel met de jagdpanther ik wissel wel een maar heb eigenlijk geen id wat ik aan het doen ben :')
http://wiki.worldoftanks.com/Ammo

Ik gebruik tegenwoordig best vaak HE rounds met bijvoorbeeld de E-75, E100 of ISU-152. Grote kalibers in elk geval. Die explosie zorgt vaak voor flinke schade aan de tank en bemanning.
pi_137248582
Wat Bara zegt.

Verder schiet ik zelf met HE op heavies, is leuk, zeker als je de plekken van de modules en/of bemanning weet (dus ook als ik zelf met een medium speel).
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_137248652
Aah oke ga ik ook eens HE in gooien net de 8,8 flak bij elkaar gesprokkeld op de jagdpanther vanavond maar weer eens proberen
Ik zwaai naar dieren.
pi_137248750
Met HE kun je ook relatief makkelijk rupsen eraf schieten.
Da's ook leuk, zeker als je er een paar om je heen hebt die snappen wat je aan het doen bent.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_137250036
Hoe zit dat eigenlijk met clans enzo? Heeft fok een groepje tankers?
Ik zwaai naar dieren.
pi_137255197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:07 schreef bas-beest het volgende:

[..]

En heeft mijn tip geholpen? :P
Nee; ik ben nog door elke AT-8 die ik ben tegengekomen afgeslacht. In welke tank ik zelf ook speel.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_137257773
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 22:16 schreef Karrs het volgende:

[..]

Nee; ik ben nog door elke AT-8 die ik ben tegengekomen afgeslacht. In welke tank ik zelf ook speel.
AT-8 of eigenlijk die hele serie van de Engelse nooit head on aanvallen, heeft weinig nut.
Ze herladen super snel en zijn super accuraat. Ze doen niet heel veel damage per schot, maar omdat het zo snel gaat doen ze vrij veel damage in een korte tijd.

Flanken is een van de weinige opties die je hebt. Als ik een AT-8, AT-15, Tortoise tegen kom rij ik meestal een stukje om :')
pi_137260500
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:15 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

AT-8 of eigenlijk die hele serie van de Engelse nooit head on aanvallen, heeft weinig nut.
Ze herladen super snel en zijn super accuraat. Ze doen niet heel veel damage per schot, maar omdat het zo snel gaat doen ze vrij veel damage in een korte tijd.

Flanken is een van de weinige opties die je hebt. Als ik een AT-8, AT-15, Tortoise tegen kom rij ik meestal een stukje om :')
AT-2 kan nog wel, maar dan moet je wel ballen hebben.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 11:52:29 #93
176916 Karrs
2007-2017
pi_137267227
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 23:15 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

AT-8 of eigenlijk die hele serie van de Engelse nooit head on aanvallen, heeft weinig nut.
Ook als ik ze van de zijkant aanval en track, zijn ze in no time gerepareerd en gedraaid. Ik doe gewoon te weinig schade om ze in de tussentijd te pakken. Zonet nog met de Matilda IV; ik verraster er één in de flank. Kon 'm nog net tracken voor hij helemaal naar me toe was gedraaid. Maar ik denk dat ik wel zestien schoten op m heb gelost; 8 op de tracks en 8 op de weak spots, maar nog niet de helft van zn hitpoints waren weg (en toen had ik ook nog maar de helft). Teruggetrokken en weggereden...
quote:
Ze herladen super snel en zijn super accuraat. Ze doen niet heel veel damage per schot, maar omdat het zo snel gaat doen ze vrij veel damage in een korte tijd.

Flanken is een van de weinige opties die je hebt. Als ik een AT-8, AT-15, Tortoise tegen kom rij ik meestal een stukje om :')
Yep. Dat ga ik vanaf nu ook doen.

En ik ga de AT-8 unlocken. ;)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 2 maart 2014 @ 11:21:41 #94
176916 Karrs
2007-2017
pi_137300200
Ben nu de M3 Lee aan het grinden...

Lieve God, heb meelij ;(
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 2 maart 2014 @ 11:23:07 #95
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_137300230
quote:
9s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:21 schreef Karrs het volgende:
Ben nu de M3 Lee aan het grinden...

Lieve God, heb meelij ;(
M3 Lee is chill, DW2 is pas ruk :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 2 maart 2014 @ 11:53:54 #96
176916 Karrs
2007-2017
pi_137300973
quote:
10s.gif Op zondag 2 maart 2014 11:23 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

M3 Lee is chill, DW2 is pas ruk :')
De M3 Lee is de meest pijnlijke tank die ik heb moeten spelen - en juist met de D.W.2 kon ik wel goed overweg :D

Zo zie je maar, hoe dat verschilt van persoon tot persoon. Heb je nog tips? Ik heb het echt héél zwaar met de M3.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 2 maart 2014 @ 13:45:09 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_137304093
Speel het als een TD.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_137326891
Zorg dat je corners linksom gaat. ;)
Je gun zit namelijk rechts.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 09:32:48 #99
176916 Karrs
2007-2017
pi_137372440
Zo, die grind is voorbij en als je de M3 Lee als tankdestroyer speelt (en inderdaad corners linksom pakt) is het eigenlijk best wel goed te doen. :)

Nu heb ik de M4 Sherman...

... ;(

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan er gewoon niets mee... dat ding gaat gewoon veel te snel kapot...
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_137372692
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 09:32 schreef Karrs het volgende:
Zo, die grind is voorbij en als je de M3 Lee als tankdestroyer speelt (en inderdaad corners linksom pakt) is het eigenlijk best wel goed te doen. :)

Nu heb ik de M4 Sherman...

... ;(

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan er gewoon niets mee... dat ding gaat gewoon veel te snel kapot...
M4 Sherman speel ik ook als een TD (en dan geef ik de voorkeur aan de derp :P )
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:13:51 #101
293776 Steppenpferd
Dont tread on me
pi_137383873
KV1 S ingeruild voor een IS en de VK36.01 gaat er aan geloven voor een Tiger1 of ga ik mij dan weer in een belachelijk slechte grind bevinden?

Bij de IS begin je namelijk al met een waardeloze gun...
Tiger 1 beter te doen?
pi_137385572
Stock zijn de meeste tanks ruk. :P

Tiger I is wel toffe tank, zeker met de top gun, maar het is imo meer een sniper dan een brawl tank.

IS is te lang geleden om daar echt over te kunnen oordelen. De IS-8 vind ik persoonlijk trouwens compleet ruk en ben (voorlopig) met die lijn gestopt bij de IS-3.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_137385613
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef Steppenpferd het volgende:
KV1 S ingeruild voor een IS en de VK36.01 gaat er aan geloven voor een Tiger1 of ga ik mij dan weer in een belachelijk slechte grind bevinden?

Bij de IS begin je namelijk al met een waardeloze gun...
Tiger 1 beter te doen?
VK3601 is sowieso vreselijk om weg te doen ;( Wat een heerlijk ding was dat _O_
pi_137683965
Arnold Schwarzenegger heeft zijn eigen fucking tank. En hij plet er dingen mee. :)

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:44:28 #105
365082 IPA35
Patriarch
pi_137684069
Stock gun op Jagdpanther :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:47:37 #106
176916 Karrs
2007-2017
pi_137684114
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Murdera het volgende:

[..]

VK3601 is sowieso vreselijk om weg te doen ;( Wat een heerlijk ding was dat _O_
Echt? :o
De VK36.01H heb je 't over toch? Is die dan wel de moeite waard? Ben gestopt met het grinden van VK30.01H omdat ik daar echt niet mee kon spelen, zo'n butjestank als het is. ;)
Want als de VK36.01H een grote verbetering is, dan zal ik er toch even doorheen moeten ;)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:19:32 #107
365082 IPA35
Patriarch
pi_137684594
Stock is hij kut hoor.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_137684874
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:47 schreef Karrs het volgende:

[..]

Echt? :o
De VK36.01H heb je 't over toch? Is die dan wel de moeite waard? Ben gestopt met het grinden van VK30.01H omdat ik daar echt niet mee kon spelen, zo'n butjestank als het is. ;)
Want als de VK36.01H een grote verbetering is, dan zal ik er toch even doorheen moeten ;)
het is het ruimschoots waard :D in elk geval toen ik hem speelde :D
pi_137685587
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:

[..]

het is het ruimschoots waard :D in elk geval toen ik hem speelde :D
Jij bent dan ook een baasje.
pi_137717779
Is er ook een soort van fokclan? Dat je samen wat kunt spelen?
History became legend, legend became myth.
pi_137881207
Ah een WOT topic :)
Gisteren de Ferdinand aangeschaft, nog niet genoeg XP helaas voor upgrade tracks en dan is het wel super kut om met de 88mm te spelen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 01:23:35 #112
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_137954037
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef Humberto-T het volgende:
Ah een WOT topic :)
Gisteren de Ferdinand aangeschaft, nog niet genoeg XP helaas voor upgrade tracks en dan is het wel super kut om met de 88mm te spelen.
Ferdi O+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_137954413
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:23 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ferdi O+
Die heb ik bijna.

Heb wel sinds gisteren een KV-2 incl derp gun...dat ding is echt hilarisch.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_137956534
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 01:23 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ferdi O+
Niet als ie nog stock is. Tot dusverre is het Ferdi :'(
Nog 5k exp voor de nieuwe tracks en 10,5 gun.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:18:45 #115
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_137967626
Ben nu bij de AMX 50 100, een best leuke HT die natuurlijk geen HT is. :D

autoloader *pew pew pew pew pew pew*
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 20 maart 2014 @ 17:21:18 #116
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_137971081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 08:39 schreef Humberto-T het volgende:
g 5k exp voor de nieuwe tracks e
neemaardat geldt voor alle tanks
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_138005245
Ik heb het ook weer ff gedownload, ik was bij de t 34 gebleven best redelijke tank maar die armor :'(
  vrijdag 21 maart 2014 @ 15:56:58 #118
176916 Karrs
2007-2017
pi_138008446
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef wuuht het volgende:
Ik heb het ook weer ff gedownload, ik was bij de t 34 gebleven best redelijke tank maar die armor :'(
Ga naar de T-34-85. You will not regret it. :)

(Maar niet proberen in het front te strijden)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_138008982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:21 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

neemaardat geldt voor alle tanks
Grinden was met nog wel redelijk goed te doen met de tiger/tiger2 etc, alleen met die Ferdi haal ik krap 240 exp per potje.

Ook bezig gegaan met de US TD lijn, geen fixed turret iig wat je iig niet beperkt tot alleen snipen.
pi_138012388
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ga naar de T-34-85. You will not regret it. :)

(Maar niet proberen in het front te strijden)
Ja was ik van plan, ik kan echt heerlijk flanken met die tank nu
  vrijdag 21 maart 2014 @ 20:35:50 #121
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138017259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:13 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Grinden was met nog wel redelijk goed te doen met de tiger/tiger2 etc, alleen met die Ferdi haal ik krap 240 exp per potje.

Ook bezig gegaan met de US TD lijn, geen fixed turret iig wat je iig niet beperkt tot alleen snipen.
Even door de zure appel..maar als de beste gun hebt is het genieten B-)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:09:33 #122
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_138021607
Ik vond de Ferdi ook echt wel een leuk apparaatje. Moet wel zeggen dat met de komst vd autoloaders powercreep de Ferdi een stuk minder interessant is geworden dan zeg twee jaar geleden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:25:34 #123
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_138022342
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:15 schreef wuuht het volgende:

[..]

Ja was ik van plan, ik kan echt heerlijk flanken met die tank nu
t-43 is alleen een biatch! maar de t-44 O+ (zodra je de 175mm penetretie gun hebt tenminste :P )
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:31:29 #124
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_138025380
Als je die leuk vindt, de T-54 en T-62A worden gezien als de beste mediums voor hun tier.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 01:33:15 #125
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_138029739
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef popolon het volgende:
Als je die leuk vindt, de T-54 en T-62A worden gezien als de beste mediums voor hun tier.
object 430 is beter dan de t62a. maar wil idd de t54 en ondertussen met de andere lijn naar de object 430 (kut wargame dat er geen brug naartoe is in de tech tree ;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_138029954
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef popolon het volgende:
Als je die leuk vindt, de T-54 en T-62A worden gezien als de beste mediums voor hun tier.
Er is niets leuker dan een T-62A clippen met m'n AMX 12t (oké, hij was niet 100% health meer, maar toch :P)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 23 maart 2014 @ 15:12:36 #127
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_138074321
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:45 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Er is niets leuker dan een T-62A clippen met m'n AMX 12t (oké, hij was niet 100% health meer, maar toch :P)
AMX 12t is ook fijn. scouten en dan maken dat je weg komt en dan achter de vijand kruipen bij de chocepoints. beetje kill stealen aangezien de zwakke altijd naar achteren kruipen :P :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:19 #128
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_138175013
Iemand al historical battles gespeeld op de testserver?? In je Tiger 1 of 2 tegen massa's Russen in hun T34s.... :)
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:27:22 #129
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_138178360
ik heb echt al lang niet meer gespeeld :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_138181186
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Flatacer het volgende:
Iemand al historical battles gespeeld op de testserver?? In je Tiger 1 of 2 tegen massa's Russen in hun T34s.... :)
Nee, moet ik toch eens gaan doen.

Jij wel gedaan?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:58:05 #131
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_138185761
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:31 schreef popolon het volgende:
Als je die leuk vindt, de T-54 en T-62A worden gezien als de beste mediums voor hun tier.
De T62a heb ik inderdaad. Fantastisch ding. Je kunt ook gelijk voor Object 140 gaan.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:05:28 #132
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_138185939
Iemand ervaring met deze; http://wiki.worldoftanks.com/VK_45.02_(P)_Ausf._B (VK45.02)
Ben er bijna. Dan nog een keer 60.000 xp voor het juiste kanon..
pi_138206870
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Iemand ervaring met deze; http://wiki.worldoftanks.com/VK_45.02_(P)_Ausf._B (VK45.02)
Ben er bijna. Dan nog een keer 60.000 xp voor het juiste kanon..
Succes met de op 1 na matigste heavy tank van tier IX, zeker zonder top gun. Goede sidescraper maar heeft verder niets dat de E-75 niet beter kan.
EDIT: Hij is gewoon kut
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:54:11 #134
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_138211467
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 10:58 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

De T62a heb ik inderdaad. Fantastisch ding. Je kunt ook gelijk voor Object 140 gaan.
ik wil de object 430!! ;( op papier lijkt ie zoveel beter dan de t62a en object 140... hij is lichter en heeft meer mm bepanzering en is kleiner :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:54:14 #135
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_138211471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 01:33 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Nee, moet ik toch eens gaan doen.

Jij wel gedaan?
Ja, dit is een heeeeele leuke variant. Geeft ook meteen iets van de juiste historische verhoudingen weer. De tanks hebben de juiste motoren, kanonnen etc van toen! :-)
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:12:17 #136
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_138212220
Net de M103 geresearched! Nu nog wat credits bij elkaar knallen om hem in de garage te krijgen. Lijkt me een uitermate fijn tankie!!!
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  donderdag 27 maart 2014 @ 07:54:38 #137
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_138216947
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:18 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Succes met de op 1 na matigste heavy tank van tier IX, zeker zonder top gun. Goede sidescraper maar heeft verder niets dat de E-75 niet beter kan.
EDIT: Hij is gewoon kut
Hmm dat is zonde energie dan. Wel een mooie tank om te zien. De Maus is ook niet best volgens mij.
pi_138221797
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:54 schreef ShaoliN het volgende:
De Maus is ook niet best volgens mij.
Ik ben blij dat ik er een paar versies geleden mee gespeeld heb in de test-server. Wat een grafding.

Lomp, traag, kan verrassend weinig hebben, etc. etc.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_138225890
Upraded tracks en de 10,5 gun op de Ferdi en het is zowaar nog genieten ook O+
pi_138225933
zowaar???
De Ferdi is 1 van de allerbeste t8 tanks. Die gun penetreerd heerlijk, doet goede damage, en ding heeft verassend goede armor.
pi_138231020
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:26 schreef DjMark het volgende:
zowaar???
De Ferdi is 1 van de allerbeste t8 tanks. Die gun penetreerd heerlijk, doet goede damage, en ding heeft verassend goede armor.
Ferdi doet niets wat de JPII of Borsig niet beter kunnen. Traag, slechte camo, armor niet goed genoeg voor tier 8 meer en laagste RoF op 12.8cm
pi_138287845
Weet je wat ook leuk is?

Samen met een member van je clan een score van 6-10 ombuigen in 15-12

Oké, die extra 9 waren niet allemaal van ons, maar we hebben ons best gedaan :P
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_138297970
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:54 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hmm dat is zonde energie dan. Wel een mooie tank om te zien. De Maus is ook niet best volgens mij.
Ik ben zelf ook via de E-75 naar de E-100 gegaan.

Die lijn die jij noemt is inderdaad behoorlijk bagger.

E-75 is een van mijn favorieten. De E-100 is ook wel aardig om mee te spelen.
Alleen zorgen dat je met zo'n zware heer niet alleen komt te staan.
pi_138298076
Ik heb met die Tiger P sowieso veel XP verneukt.

Die lijn was mijn eerste ervaring met het spel, en bij de Tiger P kwam ik erachter dat de Maus lijn crap was.

Om niet nog meer XP te verneuken met ik naar de Ferdinand gegaan waar ik 150000xp voor nodig had.
Vervolgens naar de Tiger 1 via de Tiger P.

Als ik vanaf het begin gewoon de TD lijn had genomen en de E-100 lijn was ik een stuk sneller klaar geweest.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 20:15:26 #145
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_138306314
Zoals ik al dacht, de M103 is een top ding! Eigenlijk qua manoeuvreren neigt ie naar een medium en dat kanon...... Wow! Armour is niet z'n sterkste punt, maar hij leent zich goed om te "flanken" :)
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_138395845
Als jullie ff geen zin meer hebben in de Karl, hier nog een WoT-spelletje :P

http://forum.worldoftanks.eu/april1-game/
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_138396118
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:24 schreef Humberto-T het volgende:
Upraded tracks en de 10,5 gun op de Ferdi en het is zowaar nog genieten ook O+
Idd ben ook bezig met de ferdi, 10,5 heb ik der ook opzitten nu snel sparen voor de motors.
Traag hok man :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_138396299
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Idd ben ook bezig met de ferdi, 10,5 heb ik der ook opzitten nu snel sparen voor de motors.
Traag hok man :')
Eén van mijn laatste potjes reed ik zeg maar achter het gevecht aan. Net elke keer dat ik aankwam en richtte kreeg hij net de genadeklap..
De jpgdpanther2 lijkt wel een porsche t.o.v. de fiat panda die de ferdi is.
pi_138408263
Iemand nog meer de Karl lego speelgoed artillerie gratis gekregen?
pi_138460807
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Eén van mijn laatste potjes reed ik zeg maar achter het gevecht aan. Net elke keer dat ik aankwam en richtte kreeg hij net de genadeklap..
De jpgdpanther2 lijkt wel een porsche t.o.v. de fiat panda die de ferdi is.
Ik heb er nu die andere motor opzitten dat gaat al een stuk beter, eindelijk beetje kills, denk dat ik nu voor de 128mm ga.
Met de 10,5 kost het al meer dan 1k per schot en de helft gaat er niet eens door.
Dure shit
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 19:51 schreef Humberto-T het volgende:
Iemand nog meer de Karl lego speelgoed artillerie gratis gekregen?
Jup was voor 1 April ofzo, las ik ergens anders.

[ Bericht 3% gewijzigd door Geerd op 03-04-2014 02:54:17 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_138472503
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:04 schreef bas-beest het volgende:
Als jullie ff geen zin meer hebben in de Karl, hier nog een WoT-spelletje :P

http://forum.worldoftanks.eu/april1-game/
Grappig spelletje :P
pi_139116432
Is het mogelijk om met goud ervaringspunten te kopen?
History became legend, legend became myth.
  maandag 21 april 2014 @ 18:42:58 #153
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_139116924
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:21 schreef valek het volgende:
Is het mogelijk om met goud ervaringspunten te kopen?
Nee. Je kan wel vrije ervaring Free Xp omzetten van je elite tanks. Om vervolgens elke lijn te onderzoeken die je wil.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 21 april 2014 @ 18:44:45 #154
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_139116962
Hebben jullie ook veel crashes in het spel sinds 9.0?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 21 april 2014 @ 18:59:57 #155
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_139117419
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hebben jullie ook veel crashes in het spel sinds 9.0?
Nee, maar wel heel veel lag.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 21 april 2014 @ 19:02:31 #156
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_139117533
quote:
2s.gif Op maandag 21 april 2014 18:59 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Nee, maar wel heel veel lag.
Aan het einde van elke ronde, maakt niet uit of ik dood ga of win, valt het stil. Niet terug naar de garage oid.

Na een minuut terug naar het inlogscherm na een melding dat de verbinding met de server is verbroken.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 21 april 2014 @ 19:05:04 #157
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_139117644
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Aan het einde van elke ronde, maakt niet uit of ik dood ga of win, valt het stil. Niet terug naar de garage oid.

Na een minuut terug naar het inlogscherm na een melding dat de verbinding met de server is verbroken.
Ja klote is dat. Ik heb het nu niet extra. Ik vind die nieuwe updates nooit prettig. Het wordt steeds trager, en mijn beste tanks worden altijd generfed. :P
pi_139175261
Ik heb een Tiger 2. Nog niet helemaal geupgrade. Waardeloos ding is het. Ik word telkens afgeknald. En ik kom telkens in potjes bij tier 9 en 10 terecht. Ellende
History became legend, legend became myth.
pi_139175826
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:27 schreef valek het volgende:
Ik heb een Tiger 2. Nog niet helemaal geupgrade. Waardeloos ding is het. Ik word telkens afgeknald. En ik kom telkens in potjes bij tier 9 en 10 terecht. Ellende
Hoe speel je ermee? Wat je iig niet moet doen is vooraan willen staan, van afstand snipen als MM je met hogere tiers heeft ingedeeld.
De turret upgrade is trouwens ook wel erg nuttig aangezien de stock turret nog net niet van karton gemaakt lijkt te zijn.
pi_139176085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Hoe speel je ermee? Wat je iig niet moet doen is vooraan willen staan, van afstand snipen als MM je met hogere tiers heeft ingedeeld.
De turret upgrade is trouwens ook wel erg nuttig aangezien de stock turret nog net niet van karton gemaakt lijkt te zijn.
De turret wordt mijn volgende upgrade. Ik blijf nog even met mijn tiger 1 spelen. Is veel leuker.
History became legend, legend became myth.
pi_139177144
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Aan het einde van elke ronde, maakt niet uit of ik dood ga of win, valt het stil. Niet terug naar de garage oid.

Na een minuut terug naar het inlogscherm na een melding dat de verbinding met de server is verbroken.
Herkenbaar, maar ik heb dit vooral aan het begin van de battle. Ik moet eerst 1 tot 2 minuten wachten tot ik in de battle kom, en dan kan ik niet bewegen, de vakjes van de ammo, repair kit en med kit verschijnen niet, en dan moet ik een minuut ofzo wachten, dan valt t beeld weg, is de internetconnectie verbroken, dus opnieuw inloggen, dan moet ik weer bijna ene minuut wachten eer ik weer in de battle terechtkom, en dan pas doet hij het met haperingen. Dit is bijna alleen bij het eerste potje dat ik speel. Verder heb ik een of andere glitch waarbij een plat vierkant in de bomen te zien is. Ik heb alle graphics en dergelijke op het laagste en uit moeten zetten want ik zat nog maar aan iets van amper 10 fps. Nu kom ik nog amper aan 20 fps
Die laatste update hadden ze nooit moeten doen
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_139178590
De nieuwe update...... tsja het is nu net een 8-bit game met een grain filter over mijn scherm. Het is echt 100 keer niks. Gelukkig geen crashes, maar met HELE lage settings een drop van gemiddeld 45 fps naar 20 fps. Maar volgens de forums (niet gepost, wel gelezen) moet je maar een nieuwe pc kopen. Ik zie niet echt in wat er mis was met de vorige graphics? het is nu niet veel beter als je op hoog speelt.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_139182245
Vrijdag komt er een patch uit die een groot deel van de problemen op zou moeten lossen. I.i.g. de (veel te) frequente crashes.

Ik had trouwens gisteren nog een mooie glitch, een helemaal witte Chi Nu Kai. Nee, niet een dode, want hij was lekker aan het schieten.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_139189431
Tiger 2 vond ik ook niet geweldig. Heb ik ook een slechte winrate van 49% in. Vanaf daar wordt het allemaal wel beter! Ben helemaal weg van de E-75 en E-100. Vooral de E-75.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:46:06 #165
426648 violinkeys
Ubi mel ibi apes
pi_139216979
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef bas-beest het volgende:
Vrijdag komt er een patch uit die een groot deel van de problemen op zou moeten lossen. I.i.g. de (veel te) frequente crashes.

Ik had trouwens gisteren nog een mooie glitch, een helemaal witte Chi Nu Kai. Nee, niet een dode, want hij was lekker aan het schieten.
Das ook een leuke. Ik zag een paar dagen geleden opeens de beschadigde modules van vijandelijke tanks netjes in het rood gekleurd. En dat terwijl ik op de tank waarmee ik toen speelde helemaal geen skills of perks heb.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:38:16 #166
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_139220466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
Tiger 2 vond ik ook niet geweldig. Heb ik ook een slechte winrate van 49% in. Vanaf daar wordt het allemaal wel beter! Ben helemaal weg van de E-75 en E-100. Vooral de E-75.
Met de Tiger 2 kan je in historical battles aardig tekeer gaan! Probeer dat eens zou ik zeggen.
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 25 april 2014 @ 13:49:52 #167
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_139249819
Net een kleine update binnengehaald. Ik hoop toch niet dat dat de update mbt de vele problemen was. Want het heeft namelijk niks geholpen. -O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_139277555
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
Net een kleine update binnengehaald. Ik hoop toch niet dat dat de update mbt de vele problemen was. Want het heeft namelijk niks geholpen. -O-
Bij mij heeft het ook niks geholpen
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_139279215
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
Net een kleine update binnengehaald. Ik hoop toch niet dat dat de update mbt de vele problemen was. Want het heeft namelijk niks geholpen. -O-
Geen mods oid geinstalleerd in het verleden?
  zaterdag 26 april 2014 @ 16:27:13 #170
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_139280013
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
Net een kleine update binnengehaald. Ik hoop toch niet dat dat de update mbt de vele problemen was. Want het heeft namelijk niks geholpen. -O-
Grappig, direct na mijn bericht hier begon bij mij de ellende ook. Ik word nu regelmatig gewoon compleet uit het spel gegooid. Kan er pas weer in als het betreffende potje afgelopen is. En dat komt na die update ook nog steeds voor.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 26 april 2014 @ 21:06:44 #171
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_139286194
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 15:30 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Geen mods oid geinstalleerd in het verleden?
Neen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_139490470
Zijn er hier ook menson die WoT360 spelen of niet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:45:50 #173
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_139496403
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zijn er hier ook menson die WoT360 spelen of niet.
wat is dat?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_139499358
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:45 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

wat is dat?
De Xbox 360 versie van World of Tanks.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 4 mei 2014 @ 01:31:27 #175
164371 Flatacer
No nuts, no glory!
pi_139541479
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

De Xbox 360 versie van World of Tanks.
Nee, is het wat? Lopen de controls een beetje soepel?
"A good plan, violently executed now, is better than a perfect plan next week."
pi_139564847
De controls zijn tight, niks mis mee. Er zijn wel wat dingetjes versimpelt zoals het crew systeem en hoe je de tanks upgrade. Maar de gameplay is prima. Er zijn ook verbazingwekkend veel mensen online voor een platform wat op zijn retour is. (Xbox 360)
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_139622872
Zijn er nog steeds mensen die last hebben van enorme lag? Ik had laatst dat hij het goed deed geen lag en fps 40-50. Nu weer enorme lag en fps 10-20. Allemaal ontstaan na de laatste update.
pi_139628519
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef kabouter1986 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die last hebben van enorme lag? Ik had laatst dat hij het goed deed geen lag en fps 40-50. Nu weer enorme lag en fps 10-20. Allemaal ontstaan na de laatste update.
ik heb ook nog steeds last sinds de nieuwe upgrade, ik mag in m'n handen klappen als ie 20 fps haalt, ik denk dat ik gemiddeld zo'n 10 fps zit ofzo.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:18:04 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_140023498
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_140023667
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:20 schreef kabouter1986 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die last hebben van enorme lag? Ik had laatst dat hij het goed deed geen lag en fps 40-50. Nu weer enorme lag en fps 10-20. Allemaal ontstaan na de laatste update.
opmerkelijk: met de allerlaagste settings haald ik krap 20 fps

tot ik alles behalve WoT uitdeed (dus ook Chrome dicht)
nu haal ik met iets meer dan medium settings 30 tot 50 fps
op een gt555m met hoger dan normale prioriteit voor WoT
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:51:22 #181
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_140024845
quote:
Nice :)

Aardige collectie die ze hebben staan:

http://www.mvtf.org/col_intro.html
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 19:29:32 #182
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_140029900
De WoT killer is gearriveerd _O_

/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:14:01 #183
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_140191461
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
De WoT killer is gearriveerd _O_

:o
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_140194830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 00:14 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

:o
Ik heb hem al eens geprobeerd. Gedetailleerder, EN een hogere framerate met meer mensen per zijde dan WoT
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 19:22:24 #185
236264 crew  capricia
pi_140214562
Ben er ook mee begonnen, met WoT. Maar wat rijdt het langzaam... Ik word alleen maar ingehaald. Ook met de pz II.
Definitely not CIA
pi_140214809
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef capricia het volgende:
Ben er ook mee begonnen, met WoT. Maar wat rijdt het langzaam... Ik word alleen maar ingehaald. Ook met de pz II.
Ik had de pz II ook en kon er niet mee overweg. Niet erg snel, weinig panzer (hihaho) en een niet al te beste gun.
Als je nieuw bent, dan kan je (als je dat wilt natuurlijk) je gaan inlezen over de tanks en hun sterktes/zwaktes. Er is een wiki over wot waarin elke tank redelijk goed beschreven staat.

Ook hangt het van je eigen speelstijl af welke voertuigen je beter bevallen en welke niet.

Wil je eens -echt- wat anders proberen, probeer dan eens artillery (de Hetzer was trouwens ook erg goed, paste prima bij mijn speelstijl).

Of anders gewoon hier vragen (en een paar dagen wachten :P )
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:39:14 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_140220961
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
De WoT killer is gearriveerd _O_

Not even close. Totaal andere gameplay. Ik kan er niet echt aan wennen en vind het 'arcade-achtige' van WoT stukken leuker. En al die one-shotters vanuit de lucht zijn ook rete-irritant. Zit geen balans in.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_140223460
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef capricia het volgende:
Ben er ook mee begonnen, met WoT. Maar wat rijdt het langzaam... Ik word alleen maar ingehaald. Ook met de pz II.
Koop maar geen Churchill dan.
Ik word doodmoe van hoe langzaam die tank is.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_140236191
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Koop maar geen Churchill dan.
Ik word doodmoe van hoe langzaam die tank is.
Het kan erger, de TOG II* :P

Als je weet hoe je er mee moet spelen, is het wel een tof ding, maar langzaam krijgt een heel nieuwe definitie (en aan laten duwen heeft geen zin).
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_140237210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:46 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Het kan erger, de TOG II* :P

Als je weet hoe je er mee moet spelen, is het wel een tof ding, maar langzaam krijgt een heel nieuwe definitie (en aan laten duwen heeft geen zin).
Ooit, met de introductie van de Forgotten Hope mod in BF1942, werd de Matilda 1 tank gemodelleerd. Naar de eigenschappen zoals de historische tank was (dus niet arcadey zoals WoT met veel tanks doet)

Tussen de 9 en 12 km/u

Dat is langzaam :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_140238079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:23 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ooit, met de introductie van de Forgotten Hope mod in BF1942, werd de Matilda 1 tank gemodelleerd. Naar de eigenschappen zoals de historische tank was (dus niet arcadey zoals WoT met veel tanks doet)

Tussen de 9 en 12 km/u

Dat is langzaam :P
Sowieso FH2 _O_

Maar goed, das weer een ander spel :P
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:27:54 #192
258885 Solique
I Kill You !
pi_140538634
T95 blijft langzaamste tank in de game ;)

Zelf vooral nu T8 tanks aan het grinden. Heb er nu 14 staan dus voorlopig genoeg te doen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_140914080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:27 schreef Solique het volgende:
T95 blijft langzaamste tank in de game ;)

Zelf vooral nu T8 tanks aan het grinden. Heb er nu 14 staan dus voorlopig genoeg te doen.
Wat is langzaam? Ben bezig met de USA td lijn. Ik twijfel om straks te kiezen tussen met of zonder turret, dus T95 vs. T28 prototype.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:48:38 #194
258885 Solique
I Kill You !
pi_140915545
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:02 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Wat is langzaam? Ben bezig met de USA td lijn. Ik twijfel om straks te kiezen tussen met of zonder turret, dus T95 vs. T28 prototype.
Max. 13km/h
Ik ga voor beiden, maar dat ben ik.
Ze spelen anders dus zou kijken naar je eigen speelstijl.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_140917944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:48 schreef Solique het volgende:

[..]

Max. 13km/h
Ik ga voor beiden, maar dat ben ik.
Ze spelen anders dus zou kijken naar je eigen speelstijl.
Hehe en ik vond de Ferdinand al traag.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:19:17 #196
258885 Solique
I Kill You !
pi_140918394
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:04 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Hehe en ik vond de Ferdinand al traag.
Ferdi is racemonster vergeleken met de T95.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 11 juni 2014 @ 14:37:36 #197
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_140954424
Ben weer eens begonnen met WoT op de PC :)
Tadumtiedum.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:15:38 #198
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_141043639
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef capricia het volgende:
Ben er ook mee begonnen, met WoT. Maar wat rijdt het langzaam... Ik word alleen maar ingehaald. Ook met de pz II.
Tja frans medium maar pas vanaf tier 7 worden ze leuk met als hoogtepunt de BATchat 25t meesterlijke tank.
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_141151826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef lobotm het volgende:

[..]

Tja frans medium maar pas vanaf tier 7 worden ze leuk met als hoogtepunt de BATchat 25t meesterlijke tank.
Tier 7 was verschrikkelijk. Vanaf tier 8 met top-gun wordt ie pas goed, vind ik.
Batchat is een bazentank. :Y
pi_141982142
Dit is toch lachwekkond?


T26E4 Freedom
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_141993623
Ik ben er ook maar eens aan begonnen en ben alweer 3 dagen helemaal hooked :)

Maar man man man wat is dit moeilijk zeg , je speelt tegen mensen die vaak 20 duizend battles hebben gespeeld alsof je een random jan klaas tegen ronaldo laat voetballen.

Kon het natuurlijk ook niet laten om wat premium tanks te kopen , de type 34 , type 64 en de e25 allemaal met 100% crew natuurlijk.
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 01:52:37 #202
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141993700
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dit is toch lachwekkond?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
T26E4 Freedom
_O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 7 juli 2014 @ 01:52:50 #203
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141993704
Morgen vrij, War Thunder maar eens proberen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 7 juli 2014 @ 01:56:52 #204
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141993758
Zitten er tegenwoordig vliegtuigen in WoT?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 7 juli 2014 @ 08:46:47 #205
258885 Solique
I Kill You !
pi_141996254
Ben er maar weer eens een paar weekjes mee gestopt.
Fun is verdwenen omdat er de laatste tijd alleen maar idioten online zijn.
Te vaak mag ik alleen proberen om een pot te winnen wat totaal onbegonnen werk is.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 01:56 schreef Parafernalia het volgende:
Zitten er tegenwoordig vliegtuigen in WoT?
Nee, zullen ook niet komen voorlopig
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_141997748
Heb ik bijna de Tortoise (Britse tier 9 TD), lees ik dat ze de FV215 183 (tier10) flink gaan nerfen. De HESH ammo verliest 45 pen... -O-
  maandag 7 juli 2014 @ 10:26:42 #207
258885 Solique
I Kill You !
pi_141997831
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Heb ik bijna de Tortoise (Britse tier 9 TD), lees ik dat ze de FV215 183 (tier10) flink gaan nerfen. De HESH ammo verliest 45 pen... -O-
Dat mocht ook eindelijk wel eens.
Als er 1 gun OP was dan is het de deathstar met hesh wel.

Nu met lagere pen kan je nog steeds flink damage uitdelen alleen moet je echt mikken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142004542
Hij deelde niet vaak de volledige damage uit. Had m graag op volle kracht willen spelen. Hopelijk blijft ie nog goed genoeg...
  maandag 7 juli 2014 @ 14:24:12 #209
258885 Solique
I Kill You !
pi_142004664
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Hij deelde niet vaak de volledige damage uit. Had m graag op volle kracht willen spelen. Hopelijk blijft ie nog goed genoeg...
Gelukkig niet. RNG zorgt nog een beetje voor balance.
Maar deze kon echt wel een nerf gebruiken.

Zelf 2x ge-oneshot in mijn IS-8 beide keren dwars door mijn turret. :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142004877
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef Solique het volgende:

[..]

Gelukkig niet. RNG zorgt nog een beetje voor balance.
Maar deze kon echt wel een nerf gebruiken.

Zelf 2x ge-oneshot in mijn IS-8 beide keren dwars door mijn turret. :')
Heb de KV-2. Heerlijk om mensen te oneshotten.
Hoopte dat met een tier10 te doen. :P
  maandag 7 juli 2014 @ 14:31:11 #211
258885 Solique
I Kill You !
pi_142004907
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:30 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Heb de KV-2. Heerlijk om mensen te oneshotten.
Hoopte dat met een tier10 te doen. :P
KV-2 is briljant :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 7 juli 2014 @ 14:32:03 #212
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_142004937
Ik vind dat Engelse ding ook zo verschrikkelijk kut.
Let je 1x niet op met je medium en daag. Zo regelmatig one shots gehad van 1800+ damage. Wat een kutding.
pi_142005988
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind dat Engelse ding ook zo verschrikkelijk kut.
Let je 1x niet op met je medium en daag. Zo regelmatig one shots gehad van 1800+ damage. Wat een kutding.
If you can't beat 'm, join 'm. :D
pi_142006110
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 01:48 schreef Photomorti het volgende:
Ik ben er ook maar eens aan begonnen en ben alweer 3 dagen helemaal hooked :)

Maar man man man wat is dit moeilijk zeg , je speelt tegen mensen die vaak 20 duizend battles hebben gespeeld alsof je een random jan klaas tegen ronaldo laat voetballen.

Kon het natuurlijk ook niet laten om wat premium tanks te kopen , de type 34 , type 64 en de e25 allemaal met 100% crew natuurlijk.
Premiums zijn wel zwakker dan tanks van dezelfde klasse met alle upgrades en een 100% crew.

Sowieso kun je beter in tier 1/2/3 oefenen en alles leren dan een dikke premium onder je kont te schuiven. :+
  maandag 7 juli 2014 @ 15:14:54 #215
258885 Solique
I Kill You !
pi_142006343
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 15:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]
Sowieso kun je beter in tier 1/2/3 oefenen en alles leren dan een dikke premium onder je kont te schuiven. :+
Daar zou een eis op moeten zitten, hoe veel ik er niet tegen kom die geen idee hebben. :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142006549
E25 is echt niet zwakker dan de rest van z'n tier. Hoogste camo factor van het spel, hoge rate of fire. Super tank!
T34 ook 1 van de beste tier 8 heavy tanks.
pi_142012473
Nou in lagere tiers word ik net zo hard geslacht hoor ;)

Ook daar zie je mensen die over de 20K battles hebben gespeeld , ik ben vrijwel altijd de enige met 0K battles.

Waar ik vooral moeite mee heb is de t34 zo anglen dat ze mijn armor niet kunnen penetraten.
Ik moet echt zoeken naar spots waar alleen mijn koepel zichtbaar is

Ook wat tutorials bekeken over sidescraping etc , en dat wil nog welleens lukken.

Maar vooral de mapkennis is bij mij nog zo beperkt dat ik geen idee heb waar ik het beste heen kan gaan.

Ben nu bezig met de cromwell , nog een beetje xp en dan de laatste gun unlock.
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 18:40:40 #218
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_142013727
Je moet een T34 niet zozeer anglen, maar de hele hull zien te verbergen. De koepel is oersterk, maar de hull is een lachertje.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142015842
Ja zelfs angled word mijn zijkant constant gepenetreerd :)

De wot community is wel belachelijk , ik ben nog nooit zovaak uitgescholden.

Allemaal van die stoere spelers met over de 20 duizend potjes ervaring die dan boos op je worden omdat je het niet goed doet met 350 potjes :P
Ehmm
pi_142022682
Dan kun je misschien beter de Xbox 360 versie spelen. Er is weinig voice communicatie en veel onervaren spelers.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142023196
Gamen op een console bleghh tried it hated it.

Heb nu de cromwell helemaal geupgrade , erg leuke tank om te spelen maar word niet geraakt want armor heeft hij niet hehe.
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 21:36:35 #222
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_142023542
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja zelfs angled word mijn zijkant constant gepenetreerd :)

De wot community is wel belachelijk , ik ben nog nooit zovaak uitgescholden.

Allemaal van die stoere spelers met over de 20 duizend potjes ervaring die dan boos op je worden omdat je het niet goed doet met 350 potjes :P
Ach ja, mijn standaard commentaar is dan iets in de trant van "Oh no, another stats whore!"
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 7 juli 2014 @ 21:38:39 #223
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_142023677


[ Bericht 100% gewijzigd door bas-beest op 07-07-2014 21:38:50 ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 7 juli 2014 @ 21:48:03 #224
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142024305
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 18:02 schreef Photomorti het volgende:
Nou in lagere tiers word ik net zo hard geslacht hoor ;)

Ook daar zie je mensen die over de 20K battles hebben gespeeld , ik ben vrijwel altijd de enige met 0K battles.

Waar ik vooral moeite mee heb is de t34 zo anglen dat ze mijn armor niet kunnen penetraten.
Ik moet echt zoeken naar spots waar alleen mijn koepel zichtbaar is

Ook wat tutorials bekeken over sidescraping etc , en dat wil nog welleens lukken.

Maar vooral de mapkennis is bij mij nog zo beperkt dat ik geen idee heb waar ik het beste heen kan gaan.

Ben nu bezig met de cromwell , nog een beetje xp en dan de laatste gun unlock.
Cromwell O+ _O_ Een van de leukste tanks!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 7 juli 2014 @ 22:28:09 #225
258885 Solique
I Kill You !
pi_142026825
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef Photomorti het volgende:
Ja zelfs angled word mijn zijkant constant gepenetreerd :)

De wot community is wel belachelijk , ik ben nog nooit zovaak uitgescholden.

Allemaal van die stoere spelers met over de 20 duizend potjes ervaring die dan boos op je worden omdat je het niet goed doet met 350 potjes :P
Waarom dan ook een T34 al kopen als je zo weinig potten heb gespeeld.
Je hebt dan nog niet eens echt geoefend met de normale tanks op die tier.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142027176
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef Solique het volgende:

[..]

Waarom dan ook een T34 al kopen als je zo weinig potten heb gespeeld.
Je hebt dan nog niet eens echt geoefend met de normale tanks op die tier.
Thja omdat het kan ? :) Ze geven je de optie om meteen in een badass tank te rijden dus thja kon het gewoon niet laten.

Hoe gebruik je een kleine repair kit eigenlijk ? Ik heb er 5 gekocht maar ik heb geen idee hoe ik ze gebruik
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 22:36:19 #227
258885 Solique
I Kill You !
pi_142027382
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Thja omdat het kan ? :) Ze geven je de optie om meteen in een badass tank te rijden dus thja kon het gewoon niet laten.

Hoe gebruik je een kleine repair kit eigenlijk ? Ik heb er 5 gekocht maar ik heb geen idee hoe ik ze gebruik
Het kan, maar eigenlijk zou een minimaal aantal potten wel een eis moeten zijn voor T8 prems.
Je hebt totaal geen idee hoe met zo'n tank om te gaan in het begin, wat je team niet echt helpt.

Onder service wel meenemen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142027884
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef Solique het volgende:

[..]

Het kan, maar eigenlijk zou een minimaal aantal potten wel een eis moeten zijn voor T8 prems.
Je hebt totaal geen idee hoe met zo'n tank om te gaan in het begin, wat je team niet echt helpt.

Onder service wel meenemen
Reparatie kit is gelukt :) , thja ik vind het gewoon supertof om in die t34 door een stad te rijden.

Had net een lekker potje , 6 kills gemaakt
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 22:44:16 #229
258885 Solique
I Kill You !
pi_142027941
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:43 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Reparatie kit is gelukt :) , thja ik vind het gewoon supertof om in die t34 door een stad te rijden.

Had net een lekker potje , 6 kills gemaakt
Netjes :)

Je krijgt het vanzelf wel door inderdaad, vooral op de harde manier :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142028473
Ja het gaat steeds beter haha , soms nog moeite met weten waar bepaalde tanks hun weakspots hebben. Ik schiet nog teveel op angled armor.

Ik schiet in mijn t34 ook af en toe premium ammo , zie je veel mensen ragen :P
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 22:55:57 #231
258885 Solique
I Kill You !
pi_142028584
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef Photomorti het volgende:
Ja het gaat steeds beter haha , soms nog moeite met weten waar bepaalde tanks hun weakspots hebben. Ik schiet nog teveel op angled armor.

Ik schiet in mijn t34 ook af en toe premium ammo , zie je veel mensen ragen :P
Mikken is niet sterkste punt van de T34.
Kijk anders via tank inspector zie je de weakspots per tank, scheelt in-game zoeken.
Prem shells heb je alleen bij T10s nodig en dan nog heel sporadisch.
Heb pas 40 potten in de T34 zie ik net.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142028825
Ik merk wel dat ik vaak moeite heb om het te winnen van medium tanks , zeker die met goeie armor.

Ik word voornamelijk veel geraakt op mijn tracks en echt elk schot penetreerd.

Vaak gebruik ik een eigen tank als cover voor mijn onderstel zodat alleen mijn koepel zichtbaar is want die penetreren ze bijna niet.

Maar positie blijft moeilijk , dat sidescrapen met die t34 lijkt ook niet echt te werken of mijn angle is niet goed.
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 23:03:06 #233
258885 Solique
I Kill You !
pi_142028913
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:01 schreef Photomorti het volgende:
Ik merk wel dat ik vaak moeite heb om het te winnen van medium tanks , zeker die met goeie armor.

Ik word voornamelijk veel geraakt op mijn tracks en echt elk schot penetreerd.

Vaak gebruik ik een eigen tank als cover voor mijn onderstel zodat alleen mijn koepel zichtbaar is want die penetreren ze bijna niet.

Maar positie blijft moeilijk , dat sidescrapen met die t34 lijkt ook niet echt te werken of mijn angle is niet goed.
Vooral hulldown blijven :Y
Die turret is echt lastig voor vele tegenstanders.
Al schieten de laatste maanden velen met gold en daar sta je dan hulldown :')

De base max 30 graden draaien in het veld kan nog wat vangen, maar vertrouw er niet op.
Sidescrape bij een gebouw pak dan max. 10 graden, maar ook hier vertrouw er niet op.

Mijn max. nu is 8k potential of zo
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142029376
Hoe bedoel je 8K potential ?

Ik maak per potje rond de 50/70 duizend silver.
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 23:15:11 #235
258885 Solique
I Kill You !
pi_142029452
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:13 schreef Photomorti het volgende:
Hoe bedoel je 8K potential ?

Ik maak per potje rond de 50/70 duizend silver.
Je kan zien na een pot hoeveel damage je gevangen hebt.
Dit kunnen je hitpoint wezen, en dat merk je en zie je.
Maar je kan ook schoten ontvangen zonder damage, deze merk je niet op aan je hitpoint maar worden als potential getelt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142029792
Ah op die manier , scheelt wel zo een repatieset trouwens als je in the open opeens getracked word dan kun je tenminste nog wat :)
Ehmm
  maandag 7 juli 2014 @ 23:23:41 #237
258885 Solique
I Kill You !
pi_142029819
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Photomorti het volgende:
Ah op die manier , scheelt wel zo een repatieset trouwens als je in the open opeens getracked word dan kun je tenminste nog wat :)
Vooral niet in the open rondrijden :7
Kijk vooral filmpjes van bekende WoT youtubers, die helpen enorm :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142029915
Ja ik kijk veel naar quickbaby en op twitch naar streamers.

Op die ene map waar je die brug hebt in het midden waar die schans staat probeerde ik net te springen met mijn cromwell maar kwam net te kort , hele chat zegt reported , you gonna get permabanned.

Is dit bluf of kan dit echt? Zou wel achterlijk zijn koop ik een zooi premium tanks word je account gebanned.
Ehmm
  dinsdag 8 juli 2014 @ 09:13:46 #239
258885 Solique
I Kill You !
pi_142036376
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik kijk veel naar quickbaby en op twitch naar streamers.

Op die ene map waar je die brug hebt in het midden waar die schans staat probeerde ik net te springen met mijn cromwell maar kwam net te kort , hele chat zegt reported , you gonna get permabanned.

Is dit bluf of kan dit echt? Zou wel achterlijk zijn koop ik een zooi premium tanks word je account gebanned.
Er is nergens een map waar je al springend ergens anders op kan belanden. (er zijn uitzonderingen om op speciale delen van maps te belanden)

Er worden dagelijks genoeg mensen gebanned om van alles en nog wat.
Ga er van uit dat als je dit soort dingen niet vaker doet er niets gebeurd.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142037807
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik kijk veel naar quickbaby en op twitch naar streamers.

Op die ene map waar je die brug hebt in het midden waar die schans staat probeerde ik net te springen met mijn cromwell maar kwam net te kort , hele chat zegt reported , you gonna get permabanned.

Is dit bluf of kan dit echt? Zou wel achterlijk zijn koop ik een zooi premium tanks word je account gebanned.
Mwoah zal wel meevallen. Serieus, ga wel oefenen in de lower brackets. Het is niet fijn om iemand in tier 8 te hebben die het niet snapt.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 11:06:23 #241
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_142038729
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 10:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mwoah zal wel meevallen. Serieus, ga wel oefenen in de lower brackets. Het is niet fijn om iemand in tier 8 te hebben die het niet snapt.
Dat dus, maar ik kom tier 1-spelgedrag regelmatig tegen in tier 10, dat is pas frusterend.

En ja, dat zijn nog meestal polen ook (of iig oostblokkers, gezien de usernames).
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142045707
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Photomorti het volgende:
Ah op die manier , scheelt wel zo een repatieset trouwens als je in the open opeens getracked word dan kun je tenminste nog wat :)
small repairkit, small medkit zijn beide een must vind ik. Zelf heb ik ook bij bijna al mijn tanks een automatic fire extinguisher, maar een gewone fire extinguisher is ook voldoende.
pi_142051521
Heb net de Lowe gekocht :)
Ehmm
pi_142051716
Geld zat die jongen _O_
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:47:31 #245
258885 Solique
I Kill You !
pi_142051761
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:41 schreef Photomorti het volgende:
Heb net de Lowe gekocht :)
Als je zo door gaat heb je er straks meer dan mij :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142052218
haha heb nu type 64 , e25 , lowe , t34 en churchill 3.

Maar nu stop ik echt even hoor haha.

Werd net zwaar mishandeld in de Lowe ik wou sidescrapen maar mijn track werd constant geraakt dus ik kon gewoon niks meer.

Ben vervolgens wel 2 minuten lang beschoten door iemand en ik kon helemaal niks doen , geen repairs niks :(
Ehmm
pi_142052752
Pfffff wat een drama in die Lowe zeg , heb denk 40 tanks geraakt en heb 1 x een penetratie gehad.

Weak spots zoals dat luikje op het dak van de koepel nope doet geen schade helemaal niks.
Zijarmor van tier 10 tanks nope heeft totaal geen zin.

Heb dan meer succes in de t34 die lowe penetreerd geen balletje , snap niet wat ik verkeerd doe.

Heb een uur tutorials lopen kijken van dat ding dus je zou denken dat ik wel een beetje weet waar ik moet schieten.
Ehmm
pi_142053390
Daarom low tier oefenen...
pi_142053549
Heeft totaal geen meerwaarde voor mij tier 1 dacht ik echt oke dus dit is world of tanks beetje met traktoren met geweren erop rondrijden.

En ook al speel ik 1000 uur tier 1 dan kom ik tegen dezelfde problemen aan als nu dus ik zie het nut niet echt.
Ehmm
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:35:12 #250
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_142053632
Het is goedkoper.

Maar veel plezier met kanonnenvoer zijn. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door bas-beest op 08-07-2014 17:36:12 (typo) ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142053728
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:33 schreef Photomorti het volgende:
Heeft totaal geen meerwaarde voor mij tier 1 dacht ik echt oke dus dit is world of tanks beetje met traktoren met geweren erop rondrijden.

En ook al speel ik 1000 uur tier 1 dan kom ik tegen dezelfde problemen aan als nu dus ik zie het nut niet echt.
Meteem met de t34 beginnen em liable zijn voor de 14 andere teamgenoten wel? Lekker sociaal van je. Niet komen mauwen als je teamgenoten je trashen...
pi_142053773
Thja het probleem is dat je ook vaak tegen tier 10 tanks speelt en die kun je gewoon vrijwel onmogelijk penetreren als je beide met front naar elkaar toe staat.

En probeer maar eens te flanken in een heavy :S

Ik vind het echt belachelijk dat je in een tier 8 heavy moet spelen tegen tier 10's , je zou maximaal een tier 8 heavy mogen tegenkomen.
Ehmm
pi_142053815
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Meteem met de t34 beginnen em liable zijn voor de 14 andere teamgenoten wel? Lekker sociaal van je. Niet komen mauwen als je teamgenoten je trashen...
Naja gelukkig ben ik wel wat gewend , in elk online spel huilen mensen constant dus dat is niet nieuw.

Van m320 lvg noob naar premium tank noob ach ik kan het wel hebben.
Maar ik ben wel serieus bezig om beter te worden.
Ehmm
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:43:20 #254
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_142055896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 17:39 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Naja gelukkig ben ik wel wat gewend , in elk online spel huilen mensen constant dus dat is niet nieuw.

Van m320 lvg noob naar premium tank noob ach ik kan het wel hebben.
Maar ik ben wel serieus bezig om beter te worden.
jij bent echt aids onder de gamers godverdomme zeg :') in een licht tank penetreer ik nog tier 10 heavys puur omdat als je laag begint en jezelf opbouwt je alle tanks langzaam leert kennen en dus ook hun weak spots. Met mijn panther zou ik jou al vierkant inmaken in je t34 al sta je hull down puur omdat ik zn weak spots ken en jij een eigenwijze noob bent. :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_142056488
In mn kv-1s own ik die koekebakker al _O-

Hm zelfs met mn Luchs :+
pi_142057528
naja eigenwijs ;) Ik speel ook low tiers hoor , ik speel veel in de cromwell en heb nu net de kv1 fully upgraded.

Hierna de kv2 met de derp gun zien vrij te spelen hehe

Nu weer quickbaby twitch stream kijken goed opletten notities maken ;)
Ehmm
pi_142063507
Not bad :) cromwell is echt tof lekker snel en dan in de flank zien te komen voor wat sneaky shots en dan weer on the move :)

Ehmm
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:37:11 #258
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142064335
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:22 schreef Photomorti het volgende:
Not bad :) cromwell is echt tof lekker snel en dan in de flank zien te komen voor wat sneaky shots en dan weer on the move :)

[ afbeelding ]
Je Brothers in Arms voor je Cromwell loader heeft zo 0% effect. Repair of camo in dit geval.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_142065243
ah oke thnx zal het even veranderen.

Merk wel dat ik het beter doe ik wat snellere tanks , de type 64 premium is ook een mooi ding lekker wendbaar en snel goeie camo rating.
Ehmm
pi_142086218
Ik doe het juist beter in de heavy tanks, maar die vind ik zo saai.
Liever met een goede medium crossen (Batchat) of een sneaky tank destroyer snipen (Borsig, E25).
  woensdag 9 juli 2014 @ 11:45:04 #261
258885 Solique
I Kill You !
pi_142086342
Verschilt bij mij per potje, zeker laatste tijd waar het niet in wilt lukken.
Al heb ik de beste potten gehaald in meds en td's.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142088190
Ja ik weet het nog niet precies , ik beleef meer plezier in de wat snellere tanks.

Heb nu net de kv1 fully upgraded ook een erg fijne wat snellere heavy tank.
En ga denk nu voor de hellcat , lijkt me echt supervet.

Alleen wel super dun armor natuurlijk maar die gun op dat ding zalig.
Ehmm
pi_142094926
Hellcat is een geweldige tank, zeker een aanrader. KV1 ook erg goed. Keertje 11 kills mee gehaald. :D
pi_142096336
Heb nog 1 premium tank gekocht :) De fcm 50 T , heerlijk snelle heavy tank , komt makkelijk rond.
Ik gebruik hem vooral als support tank , ik laat de tanks met betere armor voorop en ik zoek een positie waarin ik kan ondersteunen met snelle peak shots.

Of als er een tank in de problemen zit snel die kant op.

Erg fijne tank laatste potje 2678 damage gedaan not bad.
Ehmm
pi_142156697
heb nu zo een info panel mod geinstalleerd echt super handig , zodra ik op een tank aim zie ik wat zijn hull en turret armor is en de reload tijd.

Al kwam ik wel 1 x in de problemen omdat een tankdestroyer die net een schot had gelost op mij een autoloader was terwijl ik zag staan 11.2 seconden dus ik dacht oh ik kan wel even 2 schoten lossen voor hij weer klaar is maar helaas :) Dag cromwell hehe
Ehmm
pi_142169903
Oke klein probleempje beetje lopen spelen met mods, maar nu heb ik de boel verneukt.
Ook al verwijder ik ze uit Res - mods blijft die derin zitten.

Makkelijkste leek mij om even opnieuw te installeren alleen moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen?
Of word alles "online" bewaard?
Ik zwaai naar dieren.
pi_142170257
Alles wordt online opgeslagen. Dus je verliest niets, behalve je mods en de ingame settings.
pi_142170512
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:54 schreef Geerd het volgende:
Oke klein probleempje beetje lopen spelen met mods, maar nu heb ik de boel verneukt.
Ook al verwijder ik ze uit Res - mods blijft die derin zitten.

Makkelijkste leek mij om even opnieuw te installeren alleen moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen?
Of word alles "online" bewaard?
Over instellingen/tanks etc., wat Arnold al zegt.

Over installeren van mods, ik gebruik al enige WoT-versies lang, deze installer:

http://aslains.imbateam.pl/
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_142170654
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:13 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Over instellingen/tanks etc., wat Arnold al zegt.

Over installeren van mods, ik gebruik al enige WoT-versies lang, deze installer:

http://aslains.imbateam.pl/
Probleem is volgens mij dat ik 2 mods door elkaar heb lopen, mijn mini map is helemaal verkloot, tegenstanders zie ik niet meer, ook niet op de map.

Team genoten en "vlaggen" zijn zwart.



Niet te spelen zo, nu heb ik de map nu heb ik de map Res mods al een paar keer leeg gegooid maar helpt niks.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:18:41 #270
258885 Solique
I Kill You !
pi_142170691
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Probleem is volgens mij dat ik 2 mods door elkaar heb lopen, mijn mini map is helemaal verkloot, tegenstanders zie ik niet meer, ook niet op de map.

Team genoten en "vlaggen" zijn zwart.

[ afbeelding ]

Niet te spelen zo, nu heb ik de map nu heb ik de map Res mods al een paar keer leeg gegooid maar helpt niks.
Map legen binnen je res_mods.
Als dat niet helpt dan reinstall
Gebeurd geregeld dat er mods door elkaar lopen.

Gebruik zelf altijd een modpack van een clangenoot dus vaak zijn dit soort issues er uit.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142170718
Ik gebruik de modpack van Quickybaby. Vind ik voldoende, is volgens mij alleen zoommod+xvm.

Zwarte icoontjes lijkt me inderdaad niet echt handig met spelen...
Misschien toch maar reinstallen.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:22:19 #272
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_142170809
Ja of gewoon even klooien met Aslains. Dan kun je precies aanvinken wat je wilt hebben. Vind Yasenkrasen session statistics ook wel fijn. Aslains modinstaller leegt iedere keer de oude files is ook makkelijk :)
I'm not the girl in the picture..
pi_142171043
Idd die Asians pack erover heen geknald mapje is weer normaal. Hehe
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 14:32:49 #274
258885 Solique
I Kill You !
pi_142171191
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 14:28 schreef Geerd het volgende:
Idd die Asians pack erover heen geknald mapje is weer normaal. Hehe
Is het mod gedeelte toch verbeterd eindelijk, hoe vaak ik vroeger wel niet kon herinstalleren :')
Te verwend met modpacks tegenwoordig :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142174022
ik had hetzelfde probleem opeens was alleen ik zichtbaar op de minimap :) was best lastig spelen die ronde :)

merk dat het al een stuk beter gaat na 500 potjes ervaring doe gemiddeld per ronde 1500/2000 schade dus zit zeker veel verbetering in.

maar nog tevaak dat ik op een domme positie sta getracked word en dan natuurlijk vergeten ben een reparatie set mee te nemen en vervolgens door alles en iedereen aan gort geknalt word.
Ehmm
pi_142174468
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:59 schreef Photomorti het volgende:
ik had hetzelfde probleem opeens was alleen ik zichtbaar op de minimap :) was best lastig spelen die ronde :)

merk dat het al een stuk beter gaat na 500 potjes ervaring doe gemiddeld per ronde 1500/2000 schade dus zit zeker veel verbetering in.

maar nog tevaak dat ik op een domme positie sta getracked word en dan natuurlijk vergeten ben een reparatie set mee te nemen en vervolgens door alles en iedereen aan gort geknalt word.
Zo dan, dan ben je zeker goed bezig ja, zit al over de 3k heen maar dat haal ik bij lange na niet.
Ben nog een echte noob.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142174804
Je weet dat je het aan kan zetten om automatisch repairkit enz mee te nemen? :)
1x even voor alle tanks instellen samen met medkit/fire extinguisher, en je hebt er geen last meer van.

Een tip is het groot inkopen van repairkits enz tijdens weekenden dat die in de aanbieding zijn. Bespaart je veel zilver op de lange termijn.
pi_142174861
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:27 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Je weet dat je het aan kan zetten om automatisch repairkit enz mee te nemen? :)
1x even voor alle tanks instellen samen met medkit/fire extinguisher, en je hebt er geen last meer van.

Een tip is het groot inkopen van repairkits enz tijdens weekenden dat die in de aanbieding zijn. Bespaart je veel zilver op de lange termijn.
goeie tip thnx! ja gewoon ff in bulk kopen.

Laatste 2 potjes in mijn t34 ben ik zwaar afgestraft door arty , sta je lekker huldown met je goeie turret armor en opeens BOEM ben je ff 2/3de van je health kwijt :) en die t34 is al niet snel maar reverse al helemaal niet en BOEM einde :) maja wat doe je ertegen he ? best lastig

en als het goed is kom ik vandaag na het omzetten van vrije ervaring toe aan de hellcat , na tig videos lijkt me dat echt een geweldige tank om te spelen maar 1 hit en je bent fucked :)
Ehmm
pi_142175271


Doe ik toch weer wat fout in dit potje die andere tiger1 heeft dik 2k.
:P
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 16:48:41 #280
258885 Solique
I Kill You !
pi_142175361
Ik wil altijd minimaal 2x mijn hitpoints als damage doen, sommige tanks 3x om te zeggen dat het een OK pot was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:45 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]

Doe ik toch weer wat fout in dit potje die andere tiger1 heeft dik 2k.
:P
Schiet je met HE of zo?
Tiger hoort toch wel 1000 damage minimaal te halen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142175388
Ja soms zit je net aan een kant van de map waar gewoon weinig gebeurd en dan ben je te langzaam om die kant op te gaan :)

De e25 is wel echt een topding trouwens vind dat wel mijn leukste premium tank samen met de type 64.
Hij heeft een goeie camorating omdat hij zo klein is , hij is bloedsnel dus je bent als 1 van de eerste op een sniperspot , Damage is natuurlijk niet super maar dat maakt de snelle rate of fire ruimschoots goed en als je ziet dat een flank gaat vallen ben je razendsnel op positie om te ondersteunen.

Maak met de e25 gemiddeld zo'n 50 tot 70K credits echt een aanrader mocht je nog geen premium tank hebben.

ik zit inmiddels op een wn8 van 578 , al een stuk beter als de 300 van paar dagen terug dus er zit gelukkig groei in :)
Ehmm
pi_142175717
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:48 schreef Solique het volgende:
Ik wil altijd minimaal 2x mijn hitpoints als damage doen, sommige tanks 3x om te zeggen dat het een OK pot was.

[..]

Schiet je met HE of zo?
Tiger hoort toch wel 1000 damage minimaal te halen
Ja af en toe wel, ik kom nooit ergens door heen met dat ding. Heb die andere gun nog niet waarnaar je aan de Tiger 2 kunt beginnen dus af en toe pleur ik er HE in iig nog wat damage
Ik zwaai naar dieren.
pi_142175784
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:49 schreef Photomorti het volgende:
Ja soms zit je net aan een kant van de map waar gewoon weinig gebeurd en dan ben je te langzaam om die kant op te gaan :)

De e25 is wel echt een topding trouwens vind dat wel mijn leukste premium tank samen met de type 64.
Hij heeft een goeie camorating omdat hij zo klein is , hij is bloedsnel dus je bent als 1 van de eerste op een sniperspot , Damage is natuurlijk niet super maar dat maakt de snelle rate of fire ruimschoots goed en als je ziet dat een flank gaat vallen ben je razendsnel op positie om te ondersteunen.

Maak met de e25 gemiddeld zo'n 50 tot 70K credits echt een aanrader mocht je nog geen premium tank hebben.

ik zit inmiddels op een wn8 van 578 , al een stuk beter als de 300 van paar dagen terug dus er zit gelukkig groei in :)
Ik zit op nog geen 44% win ratio :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_142176000
Wat mij veel heeft geholpen zijn de filmpjes van quickbaby en ik kijk zijn stream ook vaak.
En vooral geduld hebben , ik ging tevaak te snel dood vooral in light tanks omdat ik puur te aggresief was en met de tank info panel mod zie ik meteen wat voor tank het is en vaak zie je meteen wel of het om een tank gaat die ik niet ga penetreren of head on kan pakken en ik kijk aan het begin van een ronde wat voor pen waarde mijn tank heeft en weet dan of het nuttig is om premium ammo te gaan laden of niet.

En met de type 64 zit ik vooral in het begin in een bosje waar ik gewoon rustig 5 minuten kan zitten en enemies kan highlighten.

En als de flow van de ronde een beetje zichtbaar is kan ik langzamerhand beslissen of ik een flank run wil gaan maken en zodoende via de zijkant of achterkant tanks kan suprisen.

niet dat ik heel goed ben ofzo maar vergeleken met de enorme frustratie in het begin voel ik me nu al een stuk zelfverzekerder in het spel.

Had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden ik blijf dit nog wel een poos spelen :)
Ehmm
pi_142176348
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:06 schreef Photomorti het volgende:
Wat mij veel heeft geholpen zijn de filmpjes van quickbaby en ik kijk zijn stream ook vaak.
En vooral geduld hebben , ik ging tevaak te snel dood vooral in light tanks omdat ik puur te aggresief was en met de tank info panel mod zie ik meteen wat voor tank het is en vaak zie je meteen wel of het om een tank gaat die ik niet ga penetreren of head on kan pakken en ik kijk aan het begin van een ronde wat voor pen waarde mijn tank heeft en weet dan of het nuttig is om premium ammo te gaan laden of niet.

En met de type 64 zit ik vooral in het begin in een bosje waar ik gewoon rustig 5 minuten kan zitten en enemies kan highlighten.

En als de flow van de ronde een beetje zichtbaar is kan ik langzamerhand beslissen of ik een flank run wil gaan maken en zodoende via de zijkant of achterkant tanks kan suprisen.

niet dat ik heel goed ben ofzo maar vergeleken met de enorme frustratie in het begin voel ik me nu al een stuk zelfverzekerder in het spel.

Had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou gaan vinden ik blijf dit nog wel een poos spelen :)
Ik heb ook vaak geen idee welke kan ik nou weer op moet :')
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:20:53 #286
258885 Solique
I Kill You !
pi_142176596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 16:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja af en toe wel, ik kom nooit ergens door heen met dat ding. Heb die andere gun nog niet waarnaar je aan de Tiger 2 kunt beginnen dus af en toe pleur ik er HE in iig nog wat damage
Tiger heeft 2 van de betere guns op t7
Top gun helemaal meeste pen zo'n beetje. Vooral op weakspots gaan mikken dus. HE alleen nodig voor open topped td's of een decap anders nooit
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142176775
ja vooral veel replay's bekijken van top spelers in het voertuig waarin jij rijdt , zo zie je welke kant ze opgaan en waarom en als je dan op die map beland doe je dat gewoon na :) hoeft natuurlijk niet precies hetzelfde bosje en niet elke match is hetzelfde maar een goed begin helpt wel.

of een filmpje sniper spots bekijken zo weet ik waar ik heen moet racen in mijn e25 om de eerste spots en hits eruit te kunnen gooien.

aldoende leer je steeds meer , ik besteed denk de helft van de tijd aan het spelen van wot en de andere helft doe ik research op het forum en kijk ik replays van betere spelers die ook uitleggen waarom ze bepaalde dingen doen en dan denk je aha zo had ik het nog niet bekeken.

moet nu nog 27.500 ervaring voor de hellcat pfff denk niet dat ik het ga redden vandaag :) maar morgen rij ik zeker de hellcat , ben aan flink aan het sparen voor de aanschaf en de modules :)
Ehmm
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:31:50 #288
258885 Solique
I Kill You !
pi_142176979
Hellcat is zeker leuke tank, heeft wel last van de laatste td nerf maar nog kan je er goede potjes uit krijgen. Altijd leuk om totaal onzichtbaar een t8 te slopen :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142177093
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
ja vooral veel replay's bekijken van top spelers in het voertuig waarin jij rijdt , zo zie je welke kant ze opgaan en waarom en als je dan op die map beland doe je dat gewoon na :) hoeft natuurlijk niet precies hetzelfde bosje en niet elke match is hetzelfde maar een goed begin helpt wel.

of een filmpje sniper spots bekijken zo weet ik waar ik heen moet racen in mijn e25 om de eerste spots en hits eruit te kunnen gooien.

aldoende leer je steeds meer , ik besteed denk de helft van de tijd aan het spelen van wot en de andere helft doe ik research op het forum en kijk ik replays van betere spelers die ook uitleggen waarom ze bepaalde dingen doen en dan denk je aha zo had ik het nog niet bekeken.

moet nu nog 27.500 ervaring voor de hellcat pfff denk niet dat ik het ga redden vandaag :) maar morgen rij ik zeker de hellcat , ben aan flink aan het sparen voor de aanschaf en de modules :)
Aah oke thanks.

^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_142177118
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:31 schreef Solique het volgende:
Hellcat is zeker leuke tank, heeft wel last van de laatste td nerf maar nog kan je er goede potjes uit krijgen. Altijd leuk om totaal onzichtbaar een t8 te slopen :7
Hellcat is idd grappig ding :Y Zelf niet gehad maar vaak genoeg door beet genomen, of ik kwam niet door zijn armor.
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:39:17 #291
258885 Solique
I Kill You !
pi_142177230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hellcat is idd grappig ding :Y Zelf niet gehad maar vaak genoeg door beet genomen, of ik kwam niet door zijn armor.

Niet door een hellcat? Zelfs een t1 komt er door :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142177460
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:39 schreef Solique het volgende:

[..]

Niet door een hellcat? Zelfs een t1 komt er door :')
Ja dat bedoel ik, mijne ketsen altijd af.
Jullie weten ook zeker alle zwakke plekken van bijna alle tanks /??
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:50:19 #293
258885 Solique
I Kill You !
pi_142177549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, mijne ketsen altijd af.
Jullie weten ook zeker alle zwakke plekken van bijna alle tanks /??
Van meeste wel, ja.
Maar de hellcat heeft geen zwakke plek omdat dat ding geen armor heeft. Elke tank hoger dan tier 5 die hij kan tegenkomen doet damage op de hellcat (of in jouw geval hoort damage te doen)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142177617
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:50 schreef Solique het volgende:

[..]

Van meeste wel, ja.
Maar de hellcat heeft geen zwakke plek omdat dat ding geen armor heeft. Elke tank hoger dan tier 5 die hij kan tegenkomen doet damage op de hellcat (of in jouw geval hoort damage te doen)
Heb je die spots uit je hoofd geleerd?? Meestal is het de turret of een machine geweer, of van die koepeltjes op de turret.

Probeer vaak de tracks te raken. Maja even an die arbeit vanavond maar weer verder knallen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_142177860
Volgens mij kan een tier 1 tank de hellcat nog pakken dat ding heeft een romp armor van 12mm :)
Ehmm
  vrijdag 11 juli 2014 @ 18:16:09 #296
258885 Solique
I Kill You !
pi_142178220
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je die spots uit je hoofd geleerd?? Meestal is het de turret of een machine geweer, of van die koepeltjes op de turret.

Probeer vaak de tracks te raken. Maja even an die arbeit vanavond maar weer verder knallen.
Na bijna 7000 potjes ken ik veel van het spel. Tracks alleen raken voor detrack anders hull of turret ligt aan de tank waar je op schiet
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142178545
Wat ik ook doe is als ik een tank niet gepenetreerd krijg en weet welk type het is , meteen naar de tank inspector die standaard open staat bij mij en dan de weak spots bekijken dus mocht ik hetzelfde type dan weer tegenkomen weet ik waar ik moet schieten ik maak er gewoon een routine van.

Al loop je met de t34 vrijwel nooit tegen dat probleem aan :) 248 met normale rounds 297 met premium rounds :) maar die heb je eigenlijk vrijwel nooit nodig maar draag er altijd 4 bij me just in case ik een zelfde t34 tegenkom die hulldown staat dan laad ik prem ammo en zelfs dan moet je de koepel goed raken om te penetreren.
Ehmm
pi_142180283
mastery badge classe 3 gehaald :)
Ehmm
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:34:43 #299
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_142180616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:29 schreef Photomorti het volgende:
Wat ik ook doe is als ik een tank niet gepenetreerd krijg en weet welk type het is , meteen naar de tank inspector die standaard open staat bij mij en dan de weak spots bekijken dus mocht ik hetzelfde type dan weer tegenkomen weet ik waar ik moet schieten ik maak er gewoon een routine van.

hoe wat waar
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_142181067
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

hoe wat waar
http://tankinspector.sinaapp.com/

superhandig , dus heb je moeite met een bepaalde tank ( in combi met info panel mod ) en je snapt maar niet waarom check tank inspector en je weet precies waar je hem wel moet raken

ik bestudeer voornamelijk de tier 6 en hoger omdat ik veel speel in mijn premiums tier 8.
maar uiteindelijk is het belangrijk om gewoon een goeie kennis te hebben van wat elke tank precies wel kan en niet kan.

voornamelijk van de populaire premium tanks weet ik door reviews hun zwakke punten zoals slechte hull armor danwel goede turret armor , of bepaalde weakspots of dat hun gun depressie slecht is en daar kun je dan weer voordeel uit halen.
Ehmm
pi_142182597
Mooi potje in t34 1041 ervaring , 1474 schade niet super veel maar ik zelf 0 schade opgelopen puur omdat ik hulldown speelde elke keer als de vijand me wouden pakken moesten ze hun terret laten zien en met de penetratie van de t34 wil je dat niet :) stond ook nog mooi opgesteld hulldown achter een kapotgeschoten wrak van een lowe :) over de heuvel komen konden ze niet want er stonden 3 td's op een heuvel , soms zit alles mee hehe
Ehmm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')