abonnement Unibet Coolblue
pi_136344934
Zoals de titel al zegt, ik vind de eerste biertjes lekker maar zodra ik er meer ga drinken heb ik het idee dat ik iets chemisch drink. Normaal niet zo'n zeiker maar nu viel het me op. Graag hoor ik wat jullie van dat 'nieuwe' bier vinden.
Wie heeft er plek voor mij?
pi_136345679
De reclame vind ik irritant genoeg om het niet eens te willen drinken.
pi_136345726
Ranzig spul
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_136345823
Een keer 2 flesjes van gehaald in zo`n probeerverpakking. Ik vond het eerste flesje al een neppe smaak hebben en de 2e heb ik alleen opgedronken omdat het zonde was om weg te gooien. Het is net iets te lang geleden om de smaak exact te herinneren maar bijzonder was het zeker niet en bij lange na niet lekker genoeg om opnieuw aan te schaffen.
pi_136346835
Dank u allen voor de reactie, ik weet nu dat het beter is om gewoon weer terug te gaan naar de gewone hertog jan.
Wie heeft er plek voor mij?
pi_136347511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Plukdievandeflet het volgende:
Dank u allen voor de reactie, ik weet nu dat het beter is om gewoon weer terug te gaan naar de gewone hertog jan.
De meningen hier zijn voor jou leidend, niet jouw eigen smaak?
  woensdag 5 februari 2014 @ 14:45:09 #7
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_136363268
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

De meningen hier zijn voor jou leidend, niet jouw eigen smaak?
Zijn eigen smaak staat duidelijk in de openingspost.
Hij zocht bevestiging, en vond die.
pi_137039732
Ik vind t beter te drinken dan de "gewone" grolsch :Y maar idd liever een of twee ofzo
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_137080491
Schopje richting CUL
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 24 februari 2014 @ 09:59:25 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137082060
quote:
Smaak & beschrijving

Grolsch Kornuit heeft een frisse smaak en een zachte afdronk. Grolsch wil op deze manier een nieuwe en jongere doelgroep bereiken. Door het toevoegen van een andere hopsoort dan in normaal Grolsch bier is Kornuit van Grolsch een verrassend fris pils met een zachte afdronk.

Grolsch Kornuit is volgens Grolsch een bier wat een onderscheidende smaak heeft.

Kornuit staat synoniem voor vriend en kameraad, en is daarmee de passende naam voor dit jonge, frisse pils.
http://www.biernet.nl/bier/merken/grolsch-kornuit

Klinkt als een nog smakelozer, minder pittig of hoppig pils dan dat Grolsch sowieso al is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137082230
T smaakt nu een beetje random, niet meer als iets wat zich onderscheidt door een specifieke smaak :Y

Voor niet liefhebbers beter weg te drinken, maar imho niet heel lekker :N
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 24 februari 2014 @ 10:09:57 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137082279
Klinkt een beetje als spruitjes, niet iedereen vind dat lekker, want bitter. Gaan we spruiten kweken die niet meer bitter zijn. Resultaat: spruitjes liefhebbers missen hun lekkere smaakvolle spruit en spruitjeshaters eten ze nog steeds niet, want ze lusten geen spruitjes.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137083012
Ik vond het echt wel lekker voor een keer hoor. Snap eerlijk gezegd alleen niet waarom ze het niet in de zomer op de markt brengen, want buiten op een terrasje komt het meer tot zn recht.
Verder is het niet iets waar je een hele avond van blijft drinken op een feestje ofzo, maar dat is hun insteek volgensmij ook niet.
  maandag 24 februari 2014 @ 10:44:06 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137083101
Zou een bitter hoppig aromatisch pils dat niet zoet is veel meer waarderen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137083656
Volgens mij hoorde/las ik laatst ergens dat de markt voor lichtere/alcoholvrije/smaakjesbier aan het groeien is.

Kennelijk willen veel mensen liever een radler dan een kanon tegenwoordig.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_137083813
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')