abonnement Unibet Coolblue
pi_396140
Ik wilde even een aparte discussie over het naakt lopen van Ed. Ik vind ze allemaal wel erg puriteins doen daar hoor. Alsof niemand weet hoe een blote man eruit ziet. Er wordt tot in den treure over gepraat. oh oh oh wat een shock toch weer. In Duitsland en België zie je ze allemaal regelmatig bloot en zelfs samen douchen. Ik dacht dat Nederland een beetje ruimdenkend was. Hoe denken jullie hier nou over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 oktober 2000 @ 17:51:56 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_396145
Desiree der schuld zij is eht de enigste die over zeurt en het tegen iedereen moet vertellen. En omdat de andere geen ruzie willen geven ze haar maar gelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 oktober 2000 @ 18:00:14 #3
862 Arcee
Look closer
pi_396154
Ik denk dat het niet om het naakt op zich gaat, maar om het feit dat hij net nieuw is en gelijk al piemelnaakt voor Dé staat. Iets te gewaagde binnenkomer, zeg maar.
pi_396159
quote:
Op 15 oktober 2000 17:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde even een aparte discussie over het naakt lopen van Ed. Ik vind ze allemaal wel erg puriteins doen daar hoor. Alsof niemand weet hoe een blote man eruit ziet. Er wordt tot in den treure over gepraat. oh oh oh wat een shock toch weer. In Duitsland en België zie je ze allemaal regelmatig bloot en zelfs samen douchen. Ik dacht dat Nederland een beetje ruimdenkend was. Hoe denken jullie hier nou over.
De preutsheid van de bewoners is ongelooflijk. Hoezo Nederland ruimdenkend? Over het naaktlopen van Ed zie ook
www.fokforum.nl/showtopic/18425/6

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 15-10-2000 18:08]

pi_396160
Het gekke is dat als hij niet naar dat zeepje had gevraagd dat Dees' dan niks had gemerkt. Omdat ze eindelijk in dat saaie huis weer wat meemaakte rende ze naar Koos. Kerkepad Koos blaast het op alsof Desiree totaal overstuur was. Ze was eerder opgewonden. Nu is het inmiddels alsof Ed voor haar neus stond te zwaaien met z'n lid. Als er echt iets opdringerigs gebeurd was (a la Ali z'n handdoekkapstok) had de hele groep Ed erover aangesproken. Nu denken ze volgens mij: "Desiree heeft weer wat hoor". Ik sluit overigens niet uit dat:
-Dees echt een probleem heeft.
-Koos een christen-trucker is
-Robin gewoon een op een gelegenheid hoopte voor: "weer een concurent minder"
pi_396163
Ik vond het een hele normale situatie, maar Desiree was blijkbaar al te lang geen slachtoffer meer geweest en vond het nodig het verhaal aan te dikken, zodat ze weer wat aandacht kreeg. Niemand heeft naar Ed zijn kant gevraagd en gaan dus allemaal op het verhaal van Desiree af. Oneerlijk? Ja, maar ach, het is Ed maar...
Saving the world in style...at least they say....
  zondag 15 oktober 2000 @ 18:23:03 #7
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_396185
Ik ben het met de bovenstaande reacties eens. Volgens mij stond hij trouwens niet frontaal tegenover haar, maar in de richting van de wasbak. En het was erg netjes van hem om te vragen of hij die zeep mocht gebruiken. Van mij had ze pas mogen zeuren als hij dat niet had gevraagd.

En Robin is zowiezo een raar mannetje. Echt dezelfde categorie raar als Dezeuree. Gezeik over niks.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_396213
quote:
Op 15 oktober 2000 18:23 schreef DiEr het volgende:
Ik ben het met de bovenstaande reacties eens. Volgens mij stond hij trouwens niet frontaal tegenover haar, maar in de richting van de wasbak.

Klopt!

pi_396221
Hoe staat dit verhaal ten opzichte van het 'kapstok incident' tussen Mohammed Ali en Bianca. Dat zou ik meer onder de categorie ongewenste lantaarnpalen laten vallen. Die Desiree heeft haar hele leven waarschijnlijk nog niets mee gemaakt. De ervaring van een 13 jarige met steeds dat slachtoffertje spelen.
* einde bericht *
pi_396243
Quote:
-------
Umido:
De ervaring van een 13 jarige met steeds dat slachtoffertje spelen.
-------
Hoe hard we ook over Desiree oordelen, inclusief ikzelf, weten wij veel wat ze op haar 13e heeft meegemaakt? Of daarvoor?
Ik wil haar vader niet belasten maar er hing een rare sfeer in huize Desiree afgelopen donderdag op TV met die zwijgende vader en overdreven opgewekte moeder. Lijkt Ed op haar ex? Wat heeft ze met haar broertje gehad? Of komt het, excuses voor het voorafgaande aan familie Dees', door haar te vroege geboorte? Maand lang bloot in couveuse: wreed weggerukt uit de warme moederschoot.
  zondag 15 oktober 2000 @ 19:23:12 #11
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_396251
Ik ben het ook helemaal met jullie eens. Maar Ed zal het toch nooit goed kunnen doen. Hij maakt het er zelf ook wel naar door apart te gaan slapen en zich niet aan te passen. Hij schrikt mensen af door zijn directe manier van doen. En dan moet je helemaal bij Dezeuree zijn, die is al zo licht ontvlambaar.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  zondag 15 oktober 2000 @ 20:14:18 #12
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_396345
Ed in z´n blote reet en hangende slurf vragen aan desiree of ie het zeepje mocht gebruiken..Wooeehahahhaha..geweldig!! Georgie kon er ook wel om lachen en ook Ferdi had er geen problemen mee. Die Desiree mot effe kappen met haar gezeur en gezeik wat een muts is dat zeg!!!! Desiree is beslist een wereld vreemd vrouwtje als ze schrikt van een blote vent........Of ze schrok van het formaat van Ed z´n snikkel en haar gedachten daarbij:

Ed" Mag ik dit zeepje even gebruiken?"
Dees: " eehh, ja tuurlijk maar is dat stuk zeep genoeg voor zo´n enorme grote leuter??"
Ed" Als jij um nou es effe lekker insmeert.."
Dees: "oohhjaaa..en dan daarna met die geile douchekop erop"
Ed" Dees meid wat gaaaaaaaaaaafff joh! Ge wel digg""
Dees" Hij is wel groot hoor Ed"
Ed"Ja vin je dat Dees?...Kan je nagaan als ik een stijve krijg..."
Dees"huh??issie dat nog nie dan"
Ed" hahaha..Ge wel dig Gaaaaaff hoe je reageerd op mijn pik goed hej"
Dees" ehhe..ja"
Ed" Desiree?...Desiree? hallo DEES!!"
Dees" uhh ja?""
Ed" Mag ik dit stukje zeep gebruiken?".

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 15-10-2000 20:34]

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 15 oktober 2000 @ 21:20:07 #13
1464 ART
FOK!member
pi_396407
Ik begrijp van de broeder en zusters van BBwatchers dat Ed inmiddels in zijn nakie in bad is gegeleden. Kim en Bianca stonden in de badkamer en kregen de mededeling dat ze het niet erg moesten vinden. Annet en (jazeker) Desiree zijn al langsgeweest. D. opnieuw helemaal over de zeik natuurlijk.
Ik moet zeggen dat ik Ed een ongelofelijke uilebal vind, maar als hij in zijn nakie wil douchen/baderen? Ik zou me er niet druk om maken.
Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 15 oktober 2000 @ 21:38:37 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_396430
Desiree is kennelijk nogal preuts pfffff poeh is dat ff eng Maarja idd misschien zit er idd wel een reden uit haar verleden(dat rijmt) achter. Zelf heb ik er totaal geen problemen mee met naaktlopen, maar dat zal komen doordat we thuis vroeger in de zomer meestal op nudistencampings stonden.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zondag 15 oktober 2000 @ 22:23:20 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_396522
Dezeuree lag volgens mij Dag 2 al bij een vreemde vent in bed (Ferdi) Maar dat is natuurlijk anders!
  maandag 16 oktober 2000 @ 00:42:17 #16
6516 BonBon
geen Belgische
pi_396817
Met ons aller 'Deez' gaan we nog ontzettend (nah, ontzettend...) 'leuke' dingen beleven vrees ik...
Ze heeft volgens mij van overdrijven haar beroep gemaakt, want stel je toch eens voor dat zij, het fragiele vrouwspersoontje ,
geen aandacht krijgt...en met die aangedikte confrontaties van haar in het BBhuis kan zij nog steeds rekenen op de sympathie van haar niveau-genoten....
Ben bang dat zij er nog heeeeel lang inblijft Zij is naar mijn mening heel gehaaid en volgens haar eigen moeder een 'vechter' en die eigenschappen komen haar goed van pas.
Tot nu toe heeft ze bij de nominaties nog steeds de dans ontsprongen
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_396864
quote:
Op 15 oktober 2000 18:07 schreef Lurky het volgende:
-Koos een christen-trucker is
Whoeháháháhaaaaaaa.............

Ed slaat haar er toch niet mee???
Die Dees...........

Ongelofelijk!! In jaar het des Heeren 2000 zulk een larie.

Ben zelf genetisch gemanipuleerde Naturist.
Zat ik daar maar. Dan zouden jullie de hele dag naar mijn leuter kunnen kijken.
En Koos hed ik ook nog wel uit de kleren gekregen. Koos wordt steeds gekker. De eertse week wilde hij om ca. elf uur absolute rust in het huis. "Ik wil slapen". Nu naar vier weken is Koos toch een van de 'nachtbrakers'!
Wanneer duikt Koos op Annet?
Vragen, vragen, allemaal vragen!!!!!

Wie verlaat als volgende HET HUIS

Wie wint de 250.000

  maandag 16 oktober 2000 @ 09:30:25 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_396993
quote:
Op 15 oktober 2000 18:07 schreef Lurky het volgende:
-Koos een christen-trucker is
Effe off-topic

Zou ie zo'n visje achterop z'n vrachtwagen hebben?

***
pi_397006
quote:
Op 15 oktober 2000 21:20 schreef ART het volgende:
maar als hij in zijn nakie wil douchen/baderen? Ik zou me er niet druk om maken.
Ik ook niet. Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als ik met mensen in een huis zat die hun kleren aanhielden onder de douche...
Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 09:57:16 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397017
Ik zat ook met mijn oren te klapperen dat Dees dit voorval opblies door net te doen alsof ze aangerand was door Ed. Het is een klein huis met 10 mensen, die 1 douche delen.
Maar idd, Ed kan zowiezo niks goed doen. Zag je Dees met haar ogen rollen toen Ed de volgende dag goedenmorgen zei?

En die Robin spoort al helemaal niet

  maandag 16 oktober 2000 @ 11:16:21 #21
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_397081
Ik heb dit incident zelf niet gezien, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Ik ben zelf totaal niet preuts (verre van dat), maar ik vind wel, dat die Ed toch ff 'n handdoek om z'n middel kon slaan, toen die de douche uitstapte. Hij weet vd. tv opnames, dat niemand daar in z'n blote reet rondhuppelt. En hij kon weten, dat Desiree 'n fragiel persoontje is. Overigens was 't wel correct van 'm, dat die om de zeep vroeg.
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_397098
Wij maken ons hier al weken vrolijk over de capriolen die de bewoners uithalen om toch vooral niet naakt gezien te worden. Badpakken aan in bad, vlaggen over het bad. De verhalen van Miranda over hoeveel moeite het kostte om een plek te vinden waar ze zich ongezien kon omkleden...

Persoonlijk ga ik nooit met een badpak aan in bad. Zou ik in het huis ook niet doen. Hoe moeilijk maak je het jezelf door zo preuts te doen terwijl je 3 maanden met die mensen moet samenleven! Als ze zich wat normaler zouden opstellen, zou er waarschijnlijk vrijwel niets van de badderpartijen worden uitgezonden. Vorig jaar hebben we ook maar zelden naakt gezien. Volgens mij alleen in het begin, en dan vooral om aan te tonen dat er echt een camera in de douche staat.

Misschien loopt Ed inderdaad wat hard van stapel door meteen op zijn eerste dag al naakt te gaan. Maar de reactie van Desiree was wel weer erg voorspelbaar: niets tegen Ed zeggen, maar meteen naar iemand anders rennen als hij zich heeft omgedraaid (en dan naar de volgende, en dan naar...)

  maandag 16 oktober 2000 @ 11:43:08 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_397118
Hij vroeg toch niet of ze wilde bukken om het stukje zeep op te rapen

Deez ----> Djeez ?

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 16 oktober 2000 @ 12:16:56 #24
1464 ART
FOK!member
pi_397182
quote:
Op 16 oktober 2000 11:29 schreef Big Mama het volgende:
Wij maken ons hier al weken vrolijk over de capriolen die de bewoners uithalen om toch vooral niet naakt gezien te worden. Badpakken aan in bad, vlaggen over het bad. De verhalen van Miranda over hoeveel moeite het kostte om een plek te vinden waar ze zich ongezien kon omkleden...

Persoonlijk ga ik nooit met een badpak aan in bad. Zou ik in het huis ook niet doen. Hoe moeilijk maak je het jezelf door zo preuts te doen terwijl je 3 maanden met die mensen moet samenleven! Als ze zich wat normaler zouden opstellen, zou er waarschijnlijk vrijwel niets van de badderpartijen worden uitgezonden. Vorig jaar hebben we ook maar zelden naakt gezien. Volgens mij alleen in het begin, en dan vooral om aan te tonen dat er echt een camera in de douche staat.


Helemaal mee eens
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_397202
Heb niet zoveel meer toe te voegen aan wat de meeste posters hier al melden. Dees is een ongelofelijke puriteinse preutse zuurkous die je niet de 28 jaren die ze is zou geven
Wat een drama om niks.
'Ik ben toch zooooo geschrokken'
Alsof ze werkelijk voor de 1e keer in haar leven een lul aanschouwde. (Binnen haar ex-huwelijk moest zeker alles in het donker).
En idd, ze trok de hele gebeurtenis totaal uit het verband door te doen alsof hij 'expres' zijn jongeheer aan haar liet zien. NOT. Die Ed is volgens mij totaal niet sexueel geinteresseerd in 'puber'meisjes als Dezeure.
En mocht ze dan toch niet ongevraagd met zijn leuter geconfronteerd willen worden, dan lijkt het me niet meer dan logisch dit direct (of anders z.s.m.) hem in zijn gezicht te zeggen. Maar nee hoor, rennen naar de anderen en wie het maar horen wil het hele (verdraaide) verhaal weer uitstorten, behalve bij de persoon bij wie het hoort
Ach ach..... het arme meisje. Wat een zwakkeling!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  maandag 16 oktober 2000 @ 13:53:21 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_397286
ik denk dat niet het 'naakt' van onze Ed nou zo shockerend was maar de psychologie daarachter... door dit te doen kom je lekker dominant, confronterend over, Ed is de baas of wil dat zijn en laat zijn lichaam zien.. ik denk dat Dees daar moeite mee heeft.

Grappig dat onze Eddyman heel erg loopt te vissen over of de dames in de playboy willen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_398008
Ed heeft bb gezien en wéét dat de bewoners zo ingewikkeld lopen te doen over bloot...Ik zou geloof ik precies hetzelfde gedaan hebben als hij (k heb wel geen leuter, maar toch...)We lopen ons toch allemaal te ergeren aan dat puriteinse gedoe??? Ik zou ook lekker demonstratief in m'n nakie een bad gaan zitten nemen, als statement !!!

Eigenlijk doet Ed alles precies zoals ik zou doen, dat meutige aardig doen en aanpassen...een beetje opstandig is veel leuker. Zo!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 16 oktober 2000 @ 22:04:45 #28
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_398033
Dees had trouwens ook gewoon de badkamer uit kunnen gaan toen ze wist dat hij wilde douchen. Ze heeft hem gewoon geen privacy gegund. Ze is zelf dus schuldig en niet andersom. (Sjonge, dat ik dat nu pas bedenk zeg )
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')