abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:01:40 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136222190
De Slankreeks


De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 3% gewijzigd door uniekhoorn op 01-02-2014 23:39:02 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136229278
Net vriendje uitgezwaaid (die was hier met zn zusje), en nu kan ik niet meer slapen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136230630
Je stort vanmiddag vanzelf wel in Chico :P ging afscheid nemen een beetje?

Ik heb maar de wekker gezet zodat ik naar de sportschool ga, anders komt het er niet van :@
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136231110
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 10:00 schreef _aurum_ het volgende:
Je stort vanmiddag vanzelf wel in Chico :P ging afscheid nemen een beetje?

Ik heb maar de wekker gezet zodat ik naar de sportschool ga, anders komt het er niet van :@
'Afscheid nemen bestaat niet' (volgens Marco Borsata), nou, echt wel. Blijft iedere keer weer verschrikkelijk, want samen is alles veel leuker dan alleen, gelukkig is het dit keer weer maar voor 1,5 week en ik ga het komende dagen heel druk hebben op mijn stage :). Maar ik zal nooit goed worden in afscheid nemen, nooit geweest ook. Begin januari was het erger, toen zat ik in de bus en overviel me opeens het gevoel dat mijn ouders/broertjes misschien wel een dodelijk ongeluk zouden krijgen als ik er niet was. Soort verlatingsangst. Heb dat nog niet helemaal los kunnen laten.

En net weer wakker, kon gelukkig toch wel in slaap vallen daarna :+. Veel plezier in de sportschool ;). Zodra ik weer in NL woon neem ik ook weer een abo, voor nu houd ik het bij traplopen en misschien moet ik vandaag mijn fitnessbal maar eens oppompen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chicolate op 02-02-2014 10:37:30 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136231195
:W uit Odessa
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136232110
Zo alweer voor ronde twee naar de sportschool. En vanmiddag verhuizen helpen, is ook wel beweging.
pi_136232117
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 10:32 schreef Chicolate het volgende:

[..]

'Afscheid nemen bestaat niet' (volgens Marco Borsata), nou, echt wel. Blijft iedere keer weer verschrikkelijk, want samen is alles veel leuker dan alleen, gelukkig is het dit keer weer maar voor 1,5 week en ik ga het komende dagen heel druk hebben op mijn stage :). Maar ik zal nooit goed worden in afscheid nemen, nooit geweest ook. Begin januari was het erger, toen zat ik in de bus en overviel me opeens het gevoel dat mijn ouders/broertjes misschien wel een dodelijk ongeluk zouden krijgen als ik er niet was. Soort verlatingsangst. Heb dat nog niet helemaal los kunnen laten.

En net weer wakker, kon gelukkig toch wel in slaap vallen daarna :+. Veel plezier in de sportschool ;). Zodra ik weer in NL woon neem ik ook weer een abo, voor nu houd ik het bij traplopen en misschien moet ik vandaag mijn fitnessbal maar eens oppompen.
Zo herkenbaar, chico. Toen ik in Zimbabwe zat was ik ook erg bang dat de duutser iets zou overkomen, en dat ik hem niet meer zou zien. En als ik hem dan een keer niet kon bereiken dan wist ik het wel bijna zeker.

Sterkte! :*
pi_136236825
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, chico. Toen ik in Zimbabwe zat was ik ook erg bang dat de duutser iets zou overkomen, en dat ik hem niet meer zou zien. En als ik hem dan een keer niet kon bereiken dan wist ik het wel bijna zeker.

Sterkte! :*
Oeh dat is helemaal naar ja. Heeft hier vooral te maken dat ik een tijdje heel veel 'afstand' voelde tot iedereen in dit land, en ook nog eens minder contact had met mijn vrienden. Wist gewoon niet meer naar wie ik zou moeten gaan als ik mijn familie en vriend zou verliezen, wie er dicht genoeg bij me zou staan om verdriet mee te delen.

OT: enorme pan met rode Thaise curry, pompoensoep en spinazieschotel in de koelkast. Ik eet gezond deze week :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136237673
Dat zijn vervelende emoties Chico, sterkte :*
pi_136237797
Wij moesten er nu echt aan. Hij ging al een tijdje niet zo lekker en hij en ik hadden al een haat-liefde verhouding. Ik kreeg hem niet meer opgewarmd, waardoor hij ook zijn liefde voor lekkers verloor.

Dag oventje, we zullen je niet missen ;( :7

Na elf jaar wordt mr slechte oven vervangen voor mr bosch *O*
  zondag 2 februari 2014 @ 15:01:43 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136239693
Jeager *O*

Chico :*

An, RIP aan je oventje

Hier ziet het huis blauw, heb lekker een bord vol groente gegrild, kastanjechampignons, ui, knoflook, paprika en witlof. Lekker!
49 cent bij de Lidl, de kastanjechampignons.. nom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 2 februari 2014 @ 15:36:37 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136241152
Ben ook met de oven bezig geweest: heb oercrackers gebakken.

Lijstje
o. speltgriesbrei met amandelmelk en twee lepels jam
t. stukje chocolade + 4 gedroogde abrikozen + banaan
l. gemengde groente met saus van room+spek+kerrie (gemaakt door dochter)
t. peer + appel + plak notenbrood + 2 oercrackers met leverpastei + 4 plakjes rosbief + paar olijven
d. nog onbekend
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136242003
Interessante docu aan het kijken: bbc horizon fat versus sugar. :D
pi_136246777
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je 'em met de laatste post sluit op knopje "open nieuw deel" o.i.d. klikken, topicnummer wordt automatisch opgehoogd :+
Ah, voor een techneut ben ik niet handig in dit soort dingen :@
pi_136246789
Spierpijn }:|
  Vis een optie? zondag 2 februari 2014 @ 18:58:03 #16
70532 loveli
N
pi_136249806
Boerenkool met spekjes, knofje, honingmosterd, roomkaas en worst :9
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 2 februari 2014 @ 19:02:36 #17
70532 loveli
N
pi_136249988
[biechtstoel]
Ze hadden kortingsbonnen van de Mac onder ruitenwissers gedaan. De auto's die op invalidenparkeerplaatsen stonden, zijn nu bonloos O-)
[/biechtstoel]
crap in = crap out
pi_136251070
:s)
Worry is a misuse of imagination
pi_136251389
En weer thuis. waren van plan te gaan koken, maar het is toch snackbar geworden. Maar dus wel 2x sport en verhuisdingen.
pi_136266257
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef loveli het volgende:
[biechtstoel]
Ze hadden kortingsbonnen van de Mac onder ruitenwissers gedaan. De auto's die op invalidenparkeerplaatsen stonden, zijn nu bonloos O-)
[/biechtstoel]
jij denkt die kunnen toch niet achter me aan rennen? :D :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136267418
Weet iemand nog een lekker recept met rode rijst als ontbijt?
Worry is a misuse of imagination
pi_136267673
O: overnight oats met chiazaad, lijnzaad, cacao, kokosrasp, kaneel, gember, zout peper, Inca bessen, cranberries? En beetje ananassap
L: Spelt bagel met op de ene helft tonijnsalade en op de andere helft oude kaas, pijnboompitjes, pesto en rucola
T: 2 croissantjes, kleine latte
D: rode rijst salade met gegrilde zalm, citroenrasp, gemalen komijnzaad, komkommer en rode ui
T: 2 bloedsinaasappels
Worry is a misuse of imagination
pi_136268034
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef loveli het volgende:
[biechtstoel]
Ze hadden kortingsbonnen van de Mac onder ruitenwissers gedaan. De auto's die op invalidenparkeerplaatsen stonden, zijn nu bonloos O-)
[/biechtstoel]
Maar is dat dan omdat je ze zelf wilt gebruiken of dat je niet wilt dat zij ze gebruiken?! :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 2 februari 2014 @ 23:19:13 #24
70532 loveli
N
pi_136268246
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar is dat dan omdat je ze zelf wilt gebruiken of dat je niet wilt dat zij ze gebruiken?! :@
Dat laatste natuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_136268976
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik best raar :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 2 februari 2014 @ 23:54:48 #26
70532 loveli
N
pi_136269865
O.
crap in = crap out
pi_136270300
K.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136274885
Nog mensen die naar de restaurantweek willen?

Ik ga deze week weer een poging wagen om netjes te eten en om te gaan sporten. Merk dat ik het moeilijk vind om de regelmaat erin te houden, nwe baan zuigt nog teveel energie :X :P

En ik word oud, dus het gaat niet meer zo soepel allemaal :')

Oh en deze week komen mijn online shopping pakketjes binnen. Modeshow in huis >:O
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136277633
Ontbijt van rode rijst, lijnzaad, chiazaad, veel cacao, veel cocosschaafsel, kaneel, cranberries gezoet met ananassap, cocoa bits - rauwe cacao

Best goed te eten :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136278212
Alle :* zijn lief hoor, maar ik stort me momenteel op mijn onderzoek (= leuk) en geef mezelf niet meer de kans om hele dagen in bed te liggen (behalve zondag) en zielig te voelen. Dus nu gaat het wel weer ok eigenlijk! :P Even die laatste 3 maanden knallen en een ijzersterk verslag maken 8-). En lekker zoeken naar een phd-positie. Ik stuiter op het moment heel hard, er zijn vanmorgen wat lijntjes uitgegooid die potentieel perfect zijn qua onderwerp, locatie en salaris.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136278919
Lekker bezig Chico *O*

Ik heb net m'n eerste college gemist dus nu voel ik mij een beetje een sukkel :')
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 3 februari 2014 @ 13:21:46 #32
70532 loveli
N
pi_136281774
Verse muntthee :9 bladluis :r
crap in = crap out
pi_136282728
Gratis eiwitten
Worry is a misuse of imagination
  maandag 3 februari 2014 @ 15:21:10 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136286758
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Nog mensen die naar de restaurantweek willen?

Ik ga deze week weer een poging wagen om netjes te eten en om te gaan sporten. Merk dat ik het moeilijk vind om de regelmaat erin te houden, nwe baan zuigt nog teveel energie :X :P

En ik word oud, dus het gaat niet meer zo soepel allemaal :')

Oh en deze week komen mijn online shopping pakketjes binnen. Modeshow in huis >:O
Voor meerdere dagen koken en invriezen? Net zo veel werk en gezonder dan ergens wat halen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 3 februari 2014 @ 15:22:16 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136286794
Heeft iemand nog een goede suggestie voor "maagvulling" tussen de maaltijden door? Ik eet nu vrij veel appels en bananen (2 trossen bananen, zo'n 2 kg zak appels) per werkweek. Ben eigenlijk op zoek naar iets anders voor erbij. Het liefst iets wat meteen eetbaar is, dus geen komkommers die eerst gesneden moeten worden enzo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136288840
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie voor "maagvulling" tussen de maaltijden door? Ik eet nu vrij veel appels en bananen (2 trossen bananen, zo'n 2 kg zak appels) per werkweek. Ben eigenlijk op zoek naar iets anders voor erbij. Het liefst iets wat meteen eetbaar is, dus geen komkommers die eerst gesneden moeten worden enzo.
Noten?
  maandag 3 februari 2014 @ 16:18:27 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136288915
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Noten?
Die zijn zo klein -O- maw, moet er een hoop eten voordat het hongergevoel weg is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136289061
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Die zijn zo klein -O- maw, moet er een hoop eten voordat het hongergevoel weg is.
Niets mis met veel noten. Doe daar een stuke hele donkere chocolade bij en je zit zo vol!
  maandag 3 februari 2014 @ 16:23:44 #39
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136289101
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Niets mis met veel noten. Doe daar een stuke hele donkere chocolade bij en je zit zo vol!
Ik dacht dat noten juist veel vet bevatten? Aan wat voor soort noten moet ik dan denken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136289778
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik dacht dat noten juist veel vet bevatten? Aan wat voor soort noten moet ik dan denken?
Dat zijn de goede vetjes :9 Waar het fout kan gaan is de combinatie van producten op een dag. Als je bijvoorbeeld veel boterhammen met pindakaas of hagelslag eet en diezelfde dag ook noten neemt, kom je aan. Als je op een dag voornamelijk leeft op groenten, fruit, mager vlees en vis, kun je zo veel noten eten als je wilt.

Goede noten/ zaden zijn: walnoten, amandelen, pecan noten, pistache, macadamia en cashews
  Vis een optie? maandag 3 februari 2014 @ 17:09:21 #41
70532 loveli
N
pi_136290807
En paranoten :9
crap in = crap out
pi_136292610
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat zijn de goede vetjes :9 Waar het fout kan gaan is de combinatie van producten op een dag. Als je bijvoorbeeld veel boterhammen met pindakaas of hagelslag eet en diezelfde dag ook noten neemt, kom je aan. Als je op een dag voornamelijk leeft op groenten, fruit, mager vlees en vis, kun je zo veel noten eten als je wilt.

Goede noten/ zaden zijn: walnoten, amandelen, pecan noten, pistache, macadamia en cashews
Nou ja, zoveel noten als je wilt gaat denk ik voor de meeste mannen niet op. Als ik eenmaal begin met eten ben ik ook aan t schaften. Als ik noten eet, pak ik bewust maar 1 handje en zet dan het bakje weg. Anders is t bakje zo leeg..
pi_136293114
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef Probability het volgende:
Ontbijt van rode rijst, lijnzaad, chiazaad, veel cacao, veel cocosschaafsel, kaneel, cranberries gezoet met ananassap, cocoa bits - rauwe cacao

Best goed te eten :P
Wat moet ik me voorstellen bij rode rijst?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136293487
Noten! Moet ik weer eens gaan kopen op de markt!
pi_136293630
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij rode rijst?
Is volgens mij jasmijn rijst waar het vliesje nog omzit, volkoren dus en veel lekkerder dan zilvervliesrijst
Worry is a misuse of imagination
pi_136293677
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Is volgens mij jasmijn rijst waar het vliesje nog omzit, volkoren dus en veel lekkerder dan zilvervliesrijst
Ok! Klinkt lekker!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_136293931
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ok! Klinkt lekker!
Je moet het blijkbaar wel 40-45 minuten koken maar dat kun je natuurlijk incalculeren
Worry is a misuse of imagination
pi_136294842
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:09 schreef loveli het volgende:
En paranoten :9
Die vergat ik :9

Prob: bedoel je niet Venere rijst? Wordt ook wel zwarte rijst of rode risotto rijst genoemd. Super lekker :9
pi_136294896
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nou ja, zoveel noten als je wilt gaat denk ik voor de meeste mannen niet op. Als ik eenmaal begin met eten ben ik ook aan t schaften. Als ik noten eet, pak ik bewust maar 1 handje en zet dan het bakje weg. Anders is t bakje zo leeg..
Twee handjes, een stuke donkere choco en dan weg zetten. Mag jij best hebben. Gewoon niet elke dag doen, beetje afwisselen.
pi_136294959
Krachttraining is lekker, zeker als je dan niet meer in staat bent tot nadenken daarna. Hur dur dur.

Rode rijst, hmmz, sounds delicious. :9

@v1z, ik moest even context vragen over ingaan op powervrouwen en het hotel, lol. :D
pi_136297828
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Die vergat ik :9

Prob: bedoel je niet Venere rijst? Wordt ook wel zwarte rijst of rode risotto rijst genoemd. Super lekker :9
Weet niet komt van de toko en dat van die jasmijn rijst las ik op internet
Worry is a misuse of imagination
pi_136297882
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef Probability het volgende:

[..]

Weet niet komt van de toko en dat van die jasmijn rijst las ik op internet
Ah, dan zal het iets anders zijn denk ik. Venere is Italiaans.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:15:09 #53
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136298854
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat zijn de goede vetjes :9 Waar het fout kan gaan is de combinatie van producten op een dag. Als je bijvoorbeeld veel boterhammen met pindakaas of hagelslag eet en diezelfde dag ook noten neemt, kom je aan. Als je op een dag voornamelijk leeft op groenten, fruit, mager vlees en vis, kun je zo veel noten eten als je wilt.

Goede noten/ zaden zijn: walnoten, amandelen, pecan noten, pistache, macadamia en cashews
Ah, interessant. Ik eet eigenlijk elke dag wel brood. Maar ook groenten, fruit en mager vlees (dan ook weer met rijst/aardappelen/pasta/mie. Betekent dat dat ik nooit noten kan eten tenzij ik die dag geen koolhydraten eet?
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Nou ja, zoveel noten als je wilt gaat denk ik voor de meeste mannen niet op. Als ik eenmaal begin met eten ben ik ook aan t schaften. Als ik noten eet, pak ik bewust maar 1 handje en zet dan het bakje weg. Anders is t bakje zo leeg..
Komt me bekend voor ja :') Zak chips open, in een bakje doen en dan als de bak leeg is de rest van de zak er maar in doen. En dan is het leeg en dan heb je spijt. Gelukkig heb ik geen chips meer in huis _O-
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Twee handjes, een stuke donkere choco en dan weg zetten. Mag jij best hebben. Gewoon niet elke dag doen, beetje afwisselen.
Ik heb mannenhanden he :+

Waar kan je noten het beste kopen? via internet, markt of gewoon de supermarkt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:20:29 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136299118
Vandaag pastasalade bestaande uit:

500 gram pasta
1 komkommer
5 tomaten
1 pot zilveruitjes
1 pot augurken
1 blik tonijn
1 pot olijven
1 zakje mozzerla

En dan nog wat dressing erop. Eet ik denk 3 of 4 dagen van. Hoe hoog scoort ik op de gezond-O-meter?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136299172
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ah, interessant. Ik eet eigenlijk elke dag wel brood. Maar ook groenten, fruit en mager vlees (dan ook weer met rijst/aardappelen/pasta/mie. Betekent dat dat ik nooit noten kan eten tenzij ik die dag geen koolhydraten eet?

[..]

Komt me bekend voor ja :') Zak chips open, in een bakje doen en dan als de bak leeg is de rest van de zak er maar in doen. En dan is het leeg en dan heb je spijt. Gelukkig heb ik geen chips meer in huis _O-

[..]

Ik heb mannenhanden he :+

Waar kan je noten het beste kopen? via internet, markt of gewoon de supermarkt?
Jij had het over door blijven eten. Koolhydraten (suikers) in combinatie met evenveel vetten zorgen er voor dat je geen maat kan houden. In principe heb je koolhydraten als brood/ graan/rijst/mie niet nodig als je heeeeel veel groenten eet. Het is aan jou hoe ver je daar in wilt gaan. Als je goed gevuld wilt afvallen zou ik veel groenten en noten eten, in plaats van veel graanproducten/ bewerkt voer.

Onbewerkte noten zijn het beste, dus ongezout, ongebrand. Ik zie ze het meeste op de markt en bij de bio winkel.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:24:15 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136299311
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Jij had het over door blijven eten. Koolhydraten (suikers) in combinatie met evenveel vetten zorgen er voor dat je geen maat kan houden. In principe heb je koolhydraten als brood/ graan/rijst/mie niet nodig als je heeeeel veel groenten eet. Het is aan jou hoe ver je daar in wilt gaan. Als je goed gevuld wilt afvallen zou ik veel groenten en noten eten, in plaats van veel graanproducten/ bewerkt voer.

Onbewerkte noten zijn het beste, dus ongezout, ongebrand. Ik zie ze het meeste op de markt en bij de bio winkel.
Aan hoeveel groente per dag moet je dan denken? Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om 's ochtends al groente te zitten eten. Aan de andere kant, kan ook gewoon even een kwestie van wennen zijn. Ik moet dan alleen wel even kijken hoe ik dat kan doen met het koken/bereiden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 3 februari 2014 @ 20:24:48 #57
70532 loveli
N
pi_136299328
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaag pastasalade bestaande uit:

500 gram pasta
1 komkommer
5 tomaten
1 pot zilveruitjes
1 pot augurken
1 blik tonijn
1 pot olijven
1 zakje mozzerla

En dan nog wat dressing erop. Eet ik denk 3 of 4 dagen van. Hoe hoog scoort ik op de gezond-O-meter?
Mwah, je krijgt wat punten voor de tonijn, olijven en tomaat. Maar scoort het ook een beetje op de lekker-O-meter?
crap in = crap out
  maandag 3 februari 2014 @ 20:25:24 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136299359
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Mwah, je krijgt wat punten voor de tonijn, olijven en tomaat. Maar scoort het ook een beetje op de lekker-O-meter?
Ik vind het lekker ja. :P anders zou ik het niet maken :9

Vind jij het niet lekker klinken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136299486
Zhe liste:

O: 1x geroosterd Allinson met ham en kaas
S1: yoga
T: glas cranberrysap
S2: hardlopen, 8,3k
T: wodka
D: 1x geroosterd Allinson met 2 garnalenkroketten. Krulssla met ui en zoete paprika en beetje mayo, 1x geroosterd Allinson met mayo, krulsla, kaas en uiencompote.
T: glas cranberrysap
T: stukje pure choco
T: stuk meloen
pi_136300332
Lijstje

O: niks
T: een hapje van een taart die een collega had gebakken
L: http://en.wikipedia.org/wiki/Borscht (rode bieten soep met creme fraiche) en een Caeser Salad en heb de croutons niet gegeten
T: 2 kleine zuurtjes
D: gebakken ei van 3 eieren met 3 tomaten en 2 plakken spaanse ham.

Het is geen geweldig lijstje, maar vind hem ook niet slecht voor de tweede dag in een vreemd land.
Moet maar eens kijken wat ik voor een tussendoortjes kan meenemen voor op het werk.
En heb vandaag yoghurt gekocht (Denk ik) dus dat kan ik morgen ontbijten.

Nu maar eens proberen bij te lezen
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136300539
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Aan hoeveel groente per dag moet je dan denken? Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om 's ochtends al groente te zitten eten. Aan de andere kant, kan ook gewoon even een kwestie van wennen zijn. Ik moet dan alleen wel even kijken hoe ik dat kan doen met het koken/bereiden.
Het zou het mooiste zijn als je bij elke maaltijd groenten eet. Maar ik begrijp dat dit voor mensen lastig klinkt. Het kan best simpel: denk aan een gebakken eitje (wel of niet op brood) op rauwe spinazie. Ik doe vaak een smoothie jus, banaan en spinazie. Proef je niets van. Of met de lunch wrapjes van sla maken, met kip en guacamole :9
pi_136300622
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie voor "maagvulling" tussen de maaltijden door? Ik eet nu vrij veel appels en bananen (2 trossen bananen, zo'n 2 kg zak appels) per werkweek. Ben eigenlijk op zoek naar iets anders voor erbij. Het liefst iets wat meteen eetbaar is, dus geen komkommers die eerst gesneden moeten worden enzo.
kwark? (eventueel met wat (diepvries) fruit)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136300792
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Aan hoeveel groente per dag moet je dan denken? Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om 's ochtends al groente te zitten eten. Aan de andere kant, kan ook gewoon even een kwestie van wennen zijn. Ik moet dan alleen wel even kijken hoe ik dat kan doen met het koken/bereiden.
Als je echt koolhydraten gaat skippen kan je ook ontbijten met gebakken ei + bacon.
Of amandel meel pannekoekjes. Of in plaats van tarwe kan je ook eens spelt proberen. Mij bevalt dat erg goed. Ik reageer veel beter op spelt dan op tarwe. Maar dat is en blijft persoonlijk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136300796
Mijn lijstje:

O: smoothie jus, banaan, spirulina
L: ik was mijn lunch vergeten :'( nu op het werk een tosti en een chocomel op :')
T: gebakje van jarige collega, koffie met melk
S: 75 minuten yoga
D: spinazie, aardappelen, appelmoes, een hapje schnitzel en een sausje.
T: veeeeel thee
  maandag 3 februari 2014 @ 20:53:02 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136300872
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:46 schreef An24 het volgende:

[..]

Het zou het mooiste zijn als je bij elke maaltijd groenten eet. Maar ik begrijp dat dit voor mensen lastig klinkt. Het kan best simpel: denk aan een gebakken eitje (wel of niet op brood) op rauwe spinazie. Ik doe vaak een smoothie jus, banaan en spinazie. Proef je niets van. Of met de lunch wrapjes van sla maken, met kip en guacamole :9
Dan gaat het er dus niet om dat je relatief veel groente eet, maar meer dat je uberhaupt groente erbij eet?
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef Skoap het volgende:

[..]

kwark? (eventueel met wat (diepvries) fruit)
Goeie! Ik had voorheen 's avonds zo 1/2 keer in de week kwark. Maar sinds ik alleen ben is dat er bij ingeschoten. Ik zal wel weer wat bakjes halen en meenemen naar mijn werk. Diepvriesfruit is ook wel een goeie :9
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 3 februari 2014 @ 20:54:45 #66
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136300965
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:51 schreef Skoap het volgende:

[..]

Als je echt koolhydraten gaat skippen kan je ook ontbijten met gebakken ei + bacon.
Of amandel meel pannekoekjes. Of in plaats van tarwe kan je ook eens spelt proberen. Mij bevalt dat erg goed. Ik reageer veel beter op spelt dan op tarwe. Maar dat is en blijft persoonlijk!
Afvallen van ei met spek? :o Ik ben niet echt van het 's ochtends uitsloven. Wekker om 5:50, met mijn telefoon spelen/wakker worden tot 6:10, aankleden en spullen pakken en om 6:20 op de racefiets naar mijn werk :P Ik hoef niet per se koolhydraten te skippen. Die zijn volgens mij voor het fietsen nog wel van aardig belang.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136301212
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan gaat het er dus niet om dat je relatief veel groente eet, maar meer dat je uberhaupt groente erbij eet?

[..]

Goeie! Ik had voorheen 's avonds zo 1/2 keer in de week kwark. Maar sinds ik alleen ben is dat er bij ingeschoten. Ik zal wel weer wat bakjes halen en meenemen naar mijn werk. Diepvriesfruit is ook wel een goeie :9
Nee, het is altijd een combinatie van dingen. Je hebt voedinsstoffen die beter met vet worden opgenomen en stoffen die beter in water worden opgenomen. Daarnaast zitten er veel vezels in groenten. Daarom kun je ze beter bij elke maaltijd eten.

Maar juist omdat groenten veel vezels bevatten kan je sowieso beter meer dan 200 gram eten. Je zit er door de vezels langer vol van. Ik kom op een dag zeker op een halve kilo groenten. Als het niet meer is.
pi_136301250
haha ja. Wel als je echt amper koolhydraten eet. Maar ik begrijp heel goed dat je daar helemaal geen zin in hebt. En ik ben niet zo thuis wat verstandig is als je veel beweegt/sport. Maar ik geloof dat ik hier altijd voorbij zie komen dat mensen op sportdagen juist extra koolhydraten eten. Dus als je veel fietst kan je de koolhydraten wel gebruiken. (V1z of Aurum correct me if I am wrong :D)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 3 februari 2014 @ 21:04:41 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136301555
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Nee, het is altijd een combinatie van dingen. Je hebt voedinsstoffen die beter met vet worden opgenomen en stoffen die beter in water worden opgenomen. Daarnaast zitten er veel vezels in groenten. Daarom kun je ze beter bij elke maaltijd eten.

Maar juist omdat groenten veel vezels bevatten kan je sowieso beter meer dan 200 gram eten. Je zit er door de vezels langer vol van. Ik kom op een dag zeker op een halve kilo groenten. Als het niet meer is.
Een halve kilo :o

Aan de andere kant, vorige week heb ik ook zoiets aan broccoli zitten eten 's avonds. Toen was ik ook wel uitgehongerd. En dat de ene voedingsstof beter met vet wordt opgenomen en de andere met water wist ik niet :+

Weer het 1 en ander geleerd vanavond *O*
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:59 schreef Skoap het volgende:
haha ja. Wel als je echt amper koolhydraten eet. Maar ik begrijp heel goed dat je daar helemaal geen zin in hebt. En ik ben niet zo thuis wat verstandig is als je veel beweegt/sport. Maar ik geloof dat ik hier altijd voorbij zie komen dat mensen op sportdagen juist extra koolhydraten eten. Dus als je veel fietst kan je de koolhydraten wel gebruiken. (V1z of Aurum correct me if I am wrong :D)
Vorige maand 1050 km gefietst. Was wel vrij veel voor mijn doen. Zal deze maand op 750 ofzo uitkomen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136301674
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een halve kilo :o

Aan de andere kant, vorige week heb ik ook zoiets aan broccoli zitten eten 's avonds. Toen was ik ook wel uitgehongerd. En dat de ene voedingsstof beter met vet wordt opgenomen en de andere met water wist ik niet :+

Weer het 1 en ander geleerd vanavond *O*

[..]

Vorige maand 1050 km gefietst. Was wel vrij veel voor mijn doen. Zal deze maand op 750 ofzo uitkomen.
Het is ook gewoon zoeken waar jij het beste op functioneert. Wat voor mij werkt, hoeft voor jou niet te werken. Als je maar voldoende binnen krijgt.
  Vis een optie? maandag 3 februari 2014 @ 21:08:18 #71
70532 loveli
N
pi_136301775
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoef niet per se koolhydraten te skippen. Die zijn volgens mij voor het fietsen nog wel van aardig belang.
Hoeveel minuten is het naar je werk? Als het anderhalf uur fietsen is kan ik me voorstellen dat je een hapje neemt, maar je gaat echt niet dood zonder koolhydraten. Ik weet niet wat je stats zijn en welk doel je hebt, maar 's nachts verbruik je glycogeenreserves en als je je daarna inspant, gaat je lichaam over op vetverbranding (verhouding verschuift, je verbrandt altijd zowel suiker als vet).
crap in = crap out
  maandag 3 februari 2014 @ 21:09:38 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136301867
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon zoeken waar jij het beste op functioneert. Wat voor mij werkt, hoeft voor jou niet te werken. Als je maar voldoende binnen krijgt.
Voor alsnog gaat het met mijn eetpatroon van nu goed. Zit nu op 81 waar ik voorheen op 88 zat. Al was dat wel een all time high, samenwonen en gezellig samen op de bank zitten met wat te eten en te drinken. En weinig fietsen.

Ben nu qua gewicht tevreden. Nu alleen mijn buikje nog wat verder wegwerken en dan ben ik helemaal blij. Maar dat gaat met het huidige sportpatroon wel goedkomen :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 3 februari 2014 @ 21:10:40 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136301930
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoeveel minuten is het naar je werk? Als het anderhalf uur fietsen is kan ik me voorstellen dat je een hapje neemt, maar je gaat echt niet dood zonder koolhydraten. Ik weet niet wat je stats zijn en welk doel je hebt, maar 's nachts verbruik je glycogeenreserves en als je je daarna inspant, gaat je lichaam over op vetverbranding (verhouding verschuift, je verbrandt altijd zowel suiker als vet).
euh, 30-35 ofzo. Schijnt inderdaad dat af en toe nuchter fietsen goed is voor de vetverbranding, maar als je dat te vaak doet (elke dag), dat het dan slecht is omdat je spieren gaat verbranden. Daarom eet ik nu vaak een banaan voordat ik van huis ga.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136308460
Als afvallen het doel is moet je minder eten dan dat je gebruikt. Voordeel van eiwitten is verzadiging in tegenstelling tot KH's maar dan ligt het er nog beetje aan hoe je lichaam er op reageert.

Spieratrofie treed pas echt op bij >5dagen van een aanzienlijk tekort aan kcal's.

Bij veel beweging is het nog wel van belang hoe je de spieren belast, eiwitten voor herstel ben je nodig als je herstel afroept. Veel bewegen op een niveau dat je makkelijk kunt hebben ben je minder nodig, Veel bewegen en elke keer grens verleggen ben je meer nodig.

Lastig in te schatten met hoe minder vet je hebt om nog effect te zien.
Is ook vrij persoonlijk wat een goede verhouding is.
Voor sommigen werkt het door vet te korten en voor anderen werkt het door iets als KH's te vervangen door goede vetten.

Laat dikker worden =/= al vroeg dikker zijn. Omdat je tot een zekere leeftijd vetcellen aanmaakt daarna vul je ze alleen maar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136308502
Van 30 minuten fietsen ga je niet veel spieren kwijtraken. Dat gaat alleen gebeuren als je echt veel te weinig eet of veel te hard/intensief fietst.
En een banaan voor je weggaat zet geen zoden aan de dijk, voordat die opgenomen is ben je een paar uur verder. Maar normaal gesproken heb je genoeg glycogeen voorraad om 1-2 uur flink te fietsen voordat je hongerklop krijgt.
Btw, over je avondeten lijstje... Je eet toch niet echt 4 dagen achterelkaar hetzelfde? En vind t wat laag in eiwitten, vetten en groenten... Ik zou persoonlijk minder tegelijk maken en meer groenten, paprika ofzo er door gooien. En je kunt tonijn afwisselen met kip ofzo. Handje cashews erdoor kan ook.
pi_136309484
WTF-momentje gehad vanavond trouwens...
quote:
Een echte "femme liberée" heeft haar eigen menstruatiebloed geproefd.
Best bewust met eiwitten maar nog nooit mijn eigen "afscheiding" geproefd :')

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:59 schreef Mufasa208 het volgende:
Krachttraining is lekker, zeker als je dan niet meer in staat bent tot nadenken daarna. Hur dur dur.

Rode rijst, hmmz, sounds delicious. :9

@v1z, ik moest even context vragen over ingaan op powervrouwen en het hotel, lol. :D
Was na het inchecken lopend naar de meet gegaan, lui als ik ben het aanbod van aurum aangenomen om me erna naar het hotel te brengen. Dus rijden het blok uit en zei dat we links moesten, maar aurum was van mening dat ik fout zat want zij kwam elke dag langs het hotel waar ik naartoe moest...
Blijken er dus 2 hotels van hetzelfde keten in de stad te zijn.

Toen met wat haast en de pech dat een malloot z'n auto in een bushalte had geparkeerd waardoor we iets later waren werd ik afgezet bij de juiste, hooguit een halve kilometer van de meet. :+

Was wel een toffe meet :Y Duvel en HPKW aan het koken samen met Phaidra en man :9~ Coco, aurum, Li, Perr, Vik, Ewa, etc. Duitse biertjes :9 Roadtripje met uniek O+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136309814
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:43 schreef V1z0R het volgende:
WTF-momentje gehad vanavond trouwens...

[..]

Best bewust met eiwitten maar nog nooit mijn eigen "afscheiding" geproefd :')

[..]

Was na het inchecken lopend naar de meet gegaan, lui als ik ben het aanbod van aurum aangenomen om me erna naar het hotel te brengen. Dus rijden het blok uit en zei dat we links moesten, maar aurum was van mening dat ik fout zat want zij kwam elke dag langs het hotel waar ik naartoe moest...
Blijken er dus 2 hotels van hetzelfde keten in de stad te zijn.

Toen met wat haast en de pech dat een malloot z'n auto in een bushalte had geparkeerd waardoor we iets later waren werd ik afgezet bij de juiste, hooguit een halve kilometer van de meet. :+

Was wel een toffe meet :Y Duvel en HPKW aan het koken samen met Phaidra en man :9~ Coco, aurum, Li, Perr, Vik, Ewa, etc. Duitse biertjes :9 Roadtripje met uniek O+
Heb ik helemaal niets van meegekregen..
Worry is a misuse of imagination
pi_136310140
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb ik helemaal niets van meegekregen..
:{
Toch compleet in het topic geregeld, de BBQ meet die geen BBQ was :')

Perr en de worteltjescake was bv een absolute hit!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 4 februari 2014 @ 00:04:42 #79
70532 loveli
N
pi_136310239
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:43 schreef V1z0R het volgende:
Phaidra en man :9~
Zo zo...
crap in = crap out
pi_136310372
Ik kiek niet kats krek, Li ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 05:13:17 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136312679
Ja, roadtrip met V1...
Was nog even bang dat hij mij zou achterlaten bij de tankstation :D

Zo dat was weer bijna een bak kwark met wat vla.. Lekker

En een halve kg groente? Minimaal alleen al bij het avondeten, overdag denk ik ookk zo ongeveer.
Nou beginnen de dagen vrij vroeg en eten we gewoon om een uur of 18 's avonds.
Best een lange dag met veel beweging.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136313427
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{
Toch compleet in het topic geregeld, de BBQ meet die geen BBQ was :')

Perr en de worteltjescake was bv een absolute hit!
Ik heb dat ook wel met whatsapp groepen en afspraken met vriendinnen. Ik krijg dat ook compleet niet mee.. Of dan heb ik niet door dat ik ook kan komen :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136313653
Ben ik een keer op tijd wakker, zijn mijn handen zo koud dat ik me niet aan wil kleden (want koude handen op huid) :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136314801
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 08:51 schreef Chicolate het volgende:
Ben ik een keer op tijd wakker, zijn mijn handen zo koud dat ik me niet aan wil kleden (want koude handen op huid) :').
Stop ze onder je oksels :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136314808
Of doe handschoenen aan
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 4 februari 2014 @ 11:26:03 #86
70532 loveli
N
pi_136316475
Wassen met warm water.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 04-02-2014 11:31:22 ]
crap in = crap out
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:56:00 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136317121
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:16 schreef the85mc het volgende:
Van 30 minuten fietsen ga je niet veel spieren kwijtraken. Dat gaat alleen gebeuren als je echt veel te weinig eet of veel te hard/intensief fietst.
En een banaan voor je weggaat zet geen zoden aan de dijk, voordat die opgenomen is ben je een paar uur verder. Maar normaal gesproken heb je genoeg glycogeen voorraad om 1-2 uur flink te fietsen voordat je hongerklop krijgt.
Mooi, kan ik daar mee stoppen en op mijn werk eten.
quote:
Btw, over je avondeten lijstje... Je eet toch niet echt 4 dagen achterelkaar hetzelfde?
O-)
quote:
En vind t wat laag in eiwitten, vetten en groenten... Ik zou persoonlijk minder tegelijk maken en meer groenten, paprika ofzo er door gooien. En je kunt tonijn afwisselen met kip ofzo. Handje cashews erdoor kan ook.
Paprika had ik geprobeerd, maar dat vond ik er niet echt bijpassen. Kan er wel broccoli bij proberen. Eiwitten eet ik sowieso niet zo heel veel. Dat is inderdaad een verbeterpunt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_136318616
14 km gefietst met tegenwind, dat tel ik wel als S
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 4 februari 2014 @ 13:11:02 #89
70532 loveli
N
pi_136319102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:52 schreef Probability het volgende:
14 km gefietst met tegenwind, dat tel ik wel als S
_O_
(al had er alleen maar gestaan 'ik heb gefietst')
crap in = crap out
pi_136319660
Nu heb ik honger :P!
Worry is a misuse of imagination
pi_136325683
Ik wil een bedankkaartje schrijven voor een docent (nooit les van haar gehad) die mij extra coaching/bijles heeft gegeven zodat ik mijn stage uiteindelijk heb gehaald. Echt stap voor stap 2 wekelijkse afspraken, hele aardige vrouw en konden het ook goed met elkaar vinden. Nu weet ik dat vlak na ons laatste contact moment zij ziek geworden is/overwerkt is geraakt.
Wat kan ik schrijven wat wel warm is want ben haar echt dankbaar maar ook professioneel?
Zag haar net toevallig dus het kleinigheidje al gegeven voordat ik de kaart kon schrijven :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136326116
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Voor meerdere dagen koken en invriezen? Net zo veel werk en gezonder dan ergens wat halen.
Dat probeer ik wel, mijn valkuil zijn meer de werklunches/diners. Dan eet ik meer dan ik normaliter zou doen :X

Ik vind vaak de porties ook zo groot en om nou 1 of 2 voorgerechten als diner te nemen, da's ook niks :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136326193
Als je het profi wil houden Prob, dan moet je geen hartjes tekenen in de kaart. Voor de rest kan je gewoon opschrijven wat je wil. Bedankt ofzo :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136327304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:15 schreef Probability het volgende:
Ik wil een bedankkaartje schrijven voor een docent (nooit les van haar gehad) die mij extra coaching/bijles heeft gegeven zodat ik mijn stage uiteindelijk heb gehaald. Echt stap voor stap 2 wekelijkse afspraken, hele aardige vrouw en konden het ook goed met elkaar vinden. Nu weet ik dat vlak na ons laatste contact moment zij ziek geworden is/overwerkt is geraakt.
Wat kan ik schrijven wat wel warm is want ben haar echt dankbaar maar ook professioneel?
Zag haar net toevallig dus het kleinigheidje al gegeven voordat ik de kaart kon schrijven :P
Misschien kan je gewoon eerlijk vertellen dat het mede door haar hulp is dat je bent waar je nu bent en dat je het heel erg op prijs hebt gesteld dat ze je zo heeft geholpen. Je mag ook best vertellen dat je haar ook persoonlijk erg waardeerde en aardig vond. Zij is ook maar een mens. Mensen vinden complimentjes fijn.
pi_136327336
Bedankt voor de tips!
Worry is a misuse of imagination
pi_136327548
Lijst:

O: 1x geroosterd Allinson met twee gekookte eieren
S: stepshape/interval
L: 4 minibroodjes, 3 met mayo ham en zoete paprika en 1 met kaas, sla en mayo
T: glas cranberrysap
T: wodka
D: geen idee. Heb een date in de stad om 20 u. We zouden iets gaan drinken, maar ik ga niet voor die tijd al eten. Dus als ik hem aardig vind dan eet ik wat in de stad en anders thuis nog even snel wat.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:13:58 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136330058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien kan je gewoon eerlijk vertellen dat het mede door haar hulp is dat je bent waar je nu bent en dat je het heel erg op prijs hebt gesteld dat ze je zo heeft geholpen. Je mag ook best vertellen dat je haar ook persoonlijk erg waardeerde en aardig vond. Zij is ook maar een mens. Mensen vinden complimentjes fijn.
:Y

Professioneel schmofessioneel, als het goed/passend voelt is het vaak goed toch! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:16:11 #98
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_136330153
Wachten op de eitjes voor bij diner -O- Honger... duurt lang ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:51:31 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136335192
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dat probeer ik wel, mijn valkuil zijn meer de werklunches/diners. Dan eet ik meer dan ik normaliter zou doen :X

Ik vind vaak de porties ook zo groot en om nou 1 of 2 voorgerechten als diner te nemen, da's ook niks :')
Oh, dat doe ik wel vaak in een week dat ik veel diners buiten de deur heb. Vervelender zijn vaststaande menu's. Dan laat ik de aardappelbijlage en het brood gewoon staan.

Lijstje vandaag
o. havermout, havermelk, kokos, gehakte hazelnoten, 4 eetlepels bosvruchtensmoothie
t. banaan + halve pomelo + stukje chocolade
l. gebakken kipfilet + brocolli
t. 100 gram gemengde noten
d. salade van rucola en gerookte zalm + 4 zelfgemaakte crackers van sesamzaad, pompoenpitten, olie en ei + plak gerookte ham + stukje gorgonzola
b. 1,25 uur wandelen met hond
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:52:13 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136335244
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:05 schreef conleche het volgende:
...
D: geen idee. Heb een date in de stad om 20 u. We zouden iets gaan drinken, maar ik ga niet voor die tijd al eten. Dus als ik hem aardig vind dan eet ik wat in de stad en anders thuis nog even snel wat.[/i]
Een date-date of iets minder spannends?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136335966
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik wel vaak in een week dat ik veel diners buiten de deur heb. Vervelender zijn vaststaande menu's. Dan laat ik de aardappelbijlage en het brood gewoon staan.

Lijstje vandaag
o. havermout, havermelk, kokos, gehakte hazelnoten, 4 eetlepels bosvruchtensmoothie
t. banaan + halve pomelo + stukje chocolade
l. gebakken kipfilet + brocolli
t. 100 gram gemengde noten
d. salade van rucola en gerookte zalm + 4 zelfgemaakte crackers van sesamzaad, pompoenpitten, olie en ei + plak gerookte ham + stukje gorgonzola
b. 1,25 uur wandelen met hond
Ziet er goed uit! Ik vind dit geen saai lijstje :9
pi_136336171
Met een beetje mazzel lig ik vanavond vroeg in m'n bed, ben kapot :Z . Wel druk met leuke dingen, dus ik kom 's ochtends wel redelijk makkelijk op gang.

O: bakje yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen filet americain, krentenbol, mosterdsoep
T: mueslireep, appel
D: varkenshaas, gebakken aardappels, sperziebonen en appelmoes
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:16:46 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136336672
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Ik vind dit geen saai lijstje :9
En ik ben stampvol. Toch gaat het vervelen om zo te eten :') Ik snak naar ijs.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136339497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ik ben stampvol. Toch gaat het vervelen om zo te eten :') Ik snak naar ijs.
:*
pi_136344097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik wel vaak in een week dat ik veel diners buiten de deur heb. Vervelender zijn vaststaande menu's. Dan laat ik de aardappelbijlage en het brood gewoon staan.

Lijstje vandaag
o. havermout, havermelk, kokos, gehakte hazelnoten, 4 eetlepels bosvruchtensmoothie
t. banaan + halve pomelo + stukje chocolade
l. gebakken kipfilet + brocolli
t. 100 gram gemengde noten
d. salade van rucola en gerookte zalm + 4 zelfgemaakte crackers van sesamzaad, pompoenpitten, olie en ei + plak gerookte ham + stukje gorgonzola
b. 1,25 uur wandelen met hond
Ziet er lekker uit!
pi_136353721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een date-date of iets minder spannends?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 5 februari 2014 @ 09:58:11 #107
70532 loveli
N
pi_136354643
^^
crap in = crap out
pi_136355908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Een date-date of iets minder spannends?
Ja, was wel een date date en was ook erg gezellig, maar echt alleen maar dat, we zijn om 1 uur de kroeg uitgezet en ik ben naar huis gefietst. Ik geloof dat hij wel meer wilde, maar ik echt niet.

En hij had al gegeten. :') Dus ik heb om half twee 's nachts nog twee kroketten in de pan gegooid.
pi_136357769
Onverwacht functioneringsgesprek op mijn stage :o. Oef. Conclusie: je bent slim, maar je mag wel wat harder gaan werken. Daar was ik zelf ook al achter en ben ik sinds vorige week ook fanatiek mee bezig :+. Ik heb nog ~2 maanden om te laten zien dat ik niet alleen potentie heb, maar dat ook wil benutten. Ik durf natuurlijk niet toe te geven dat heimwee en ADHD hierin een grote rol spelen, heb het maar gegooid op 'ik was afgeleid door de situatie met die huisgenoot'. Ze weten niet eens dat ik een labeltje en medicatie heb, en dat ik die medicatie de afgelopen weken pas weer inneem.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136357952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:58 schreef Chicolate het volgende:
Onverwacht functioneringsgesprek op mijn stage :o. Oef. Conclusie: je bent slim, maar je mag wel wat harder gaan werken. Daar was ik zelf ook al achter en ben ik sinds vorige week ook fanatiek mee bezig :+. Ik heb nog ~2 maanden om te laten zien dat ik niet alleen potentie heb, maar dat ook wil benutten. Ik durf natuurlijk niet toe te geven dat heimwee en ADHD hierin een grote rol spelen, heb het maar gegooid op 'ik was afgeleid door de situatie met die huisgenoot'. Ze weten niet eens dat ik een labeltje en medicatie heb, en dat ik die medicatie de afgelopen weken pas weer inneem.
Pro actief je dingen laten zien en zelf vragen om feedback helpt altijd goed

En als je iets voorstel doet die gene uit 2 opties laten kiezen terwijl je het eigenlijk al weet dan voelt je begeleider zich ook betrokken en kom jij slim en voorbereid over :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136358219
Nouja, ik doe gewoon precies wat het voorschrift is enzo, maar ik doe het vooral te langzaam :+. Plan mijn dingen op een dag precies verkeerd. Of tenminste, dat deed ik. Toch stom dat je 3 maanden bezig bent met iets wat ik nu in 2 weken doe (letterlijk). Maar zo gaat dat bij mij altijd, opstartproblemen. Dat heb er ook maar bij gezegd, dat dit typische opstartproblemen zijn :P. Ik moet ook gewoon geen korte projecten doen, maar juist alleen hele lange, dan lijkt de opstartperiode korter.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136361531
Pff.. Voor een opdrachtgever met intern conflicterende belangen werken valt niet mee.. Continu schipperen tussen de diverse belangen hoort niet tot mijn kwaliteiten merk ik }:|

On topic, het eten en sporten gaat wel lekker. Heerlijk om tijdens het sporten alle frustraties uit te rammen!
pi_136361581
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:16 schreef Chicolate het volgende:
Nouja, ik doe gewoon precies wat het voorschrift is enzo, maar ik doe het vooral te langzaam :+. Plan mijn dingen op een dag precies verkeerd. Of tenminste, dat deed ik. Toch stom dat je 3 maanden bezig bent met iets wat ik nu in 2 weken doe (letterlijk). Maar zo gaat dat bij mij altijd, opstartproblemen. Dat heb er ook maar bij gezegd, dat dit typische opstartproblemen zijn :P. Ik moet ook gewoon geen korte projecten doen, maar juist alleen hele lange, dan lijkt de opstartperiode korter.
Denk je dat je in het resterende deel van dit project voldoende kan laten zien om wel verder te mogen?
pi_136362114
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:56 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Denk je dat je in het resterende deel van dit project voldoende kan laten zien om wel verder te mogen?
Er is geen 'verder'. Ik hoop dat ik in 2 maanden genoeg voor elkaar kan krijgen inderdaad, want ik moet hierna (lees: nu) gaan solliciteren naar posities en een aanbeveling of goede referentie zou wel goed uitkomen :P. Ohja en mijn verslag gaat naar tig instanties die me geld gegeven hebben om hier te zijn. En ik krijg hier nog een cijfer voor. Enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136362763
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Er is geen 'verder'. Ik hoop dat ik in 2 maanden genoeg voor elkaar kan krijgen inderdaad, want ik moet hierna (lees: nu) gaan solliciteren naar posities en een aanbeveling of goede referentie zou wel goed uitkomen :P. Ohja en mijn verslag gaat naar tig instanties die me geld gegeven hebben om hier te zijn. En ik krijg hier nog een cijfer voor. Enzo.
Oh ja, dat had ik gelezen inderdaad. Niet onthouden, sorry :@

Wel belangrijk dan dat je een goede beoordeling krijgt dan ja. Komt vast goed!
pi_136363110
Geen probleem oO<.

Ok ik doe ook weer eens een keer een lijstje. Dit is eigenlijk best wel wat ik bijna elke dag eet :').

O: Chocolade cornflakes met lactosevrije melk
T: Heel veel thee
L: Grote bak rode Thaise curry met witvis, babymais, waterkastanjes en bamboescheuten
T: Mueslireep oid
S: Traplopen naar de 4e etage, 5 min lopen van uni naar huis (bergop)
D: Twee gebakken eieren op 2 in de pan getoaste boterhammen met mayo en soms kaas
T: Snoepjes/koekjes en een vitaminebruistablet :')

Vooral de S is wat treurig.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136364182
Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermoutshake
T: questbar
L: gemengde salade met kip
D: uit eten met lief
T: 1/2 bak kwark

Ik moet trouwens wennen dat ik afgevallen ben, ik bestel alles te groot :') Ik pas nu echt in een maat 42 w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 5 februari 2014 @ 15:33:27 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136364703
Zal je altijd zien, net nu ik heb besloten (intern) over te stappen naar een andere divisie komen de opdrachten binnen :') Nou ja, fijn voor werkgever. En ik heb mijn salesmojo weer terug *O*

Heeft iemand trouwens ervaring met het aftrekken van studiekosten naast een baan en koophuis? Ik overweeg een MBA te gaan doen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136364966
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:15 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermoutshake
T: questbar
L: gemengde salade met kip
D: uit eten met lief
T: 1/2 bak kwark

Ik moet trouwens wennen dat ik afgevallen ben, ik bestel alles te groot :') Ik pas nu echt in een maat 42 w/
Oh wat goed! Toen je laatst zei dat niks je meer paste, dacht ik dat je bedoelde dat alles te klein was. Maar nu lees ik dus het tegendeel. Way to go!
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:26:43 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136366289
Yeeah voor Aurum en Yeaaaah voor Tink!

Een zak paprikachips van 200 gram, tablet van 200 gram witte chocolade, bus slagroom, da's helemaal niet zoveel :')
Maar dat was gister.

Nu:
O: 2 appels
B: 11.5 km wandelen
T: boterham kaas, beschuit boter/suiker
L: grote salade met blikje tonijn en gekookt ei
B: 8 km fietsen :'
T's: minneola, peer, blokje choco, beker chocmelk met koffiekaatje en slagroom
D: bloemkool, roergebakken spinazie met ui en champignons en verse rode peper, aardappelkroketten, oosterse zoetzure komkommer met rode peper en gember, gegrilde dikke ribkarbonade
T: Kwark, vla en een schepje citroenkwarksmaak luchtige pudding :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136367516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:15 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermoutshake
T: questbar
L: gemengde salade met kip
D: uit eten met lief
T: 1/2 bak kwark

Ik moet trouwens wennen dat ik afgevallen ben, ik bestel alles te groot :') Ik pas nu echt in een maat 42 w/
*O* goed bezig!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136369073
Vandaag een afstudeergesprek gehad... En ik ben straks afgestudeerd fysio na mijn diplomauitreiking, awesome! :D

Een 9 als eindcijfer en dan nog met extra titels onder mijn diploma mbt een wetenschapsminor en business innovation. Woei! *O*
pi_136369087
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
Zal je altijd zien, net nu ik heb besloten (intern) over te stappen naar een andere divisie komen de opdrachten binnen :') Nou ja, fijn voor werkgever. En ik heb mijn salesmojo weer terug *O*

Heeft iemand trouwens ervaring met het aftrekken van studiekosten naast een baan en koophuis? Ik overweeg een MBA te gaan doen.
Wij verwacht je dat de moeilijkheid is? Het is een extra kolom invullen bij je belasting aangifte :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136369301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaag een afstudeergesprek gehad... En ik ben straks afgestudeerd fysio na mijn diplomauitreiking, awesome! :D

Een 9 als eindcijfer en dan nog met extra titels onder mijn diploma mbt een wetenschapsminor en business innovation. Woei! *O*
Ooh wat goed!!! *O*

En absoluut enorm welverdiend!! Gefeliciteerd!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136369536
Een van jullie nog kritisch? http://forum.fok.nl/user/active/216210
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? woensdag 5 februari 2014 @ 18:05:31 #126
70532 loveli
N
pi_136369593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaag een afstudeergesprek gehad... En ik ben straks afgestudeerd fysio na mijn diplomauitreiking, awesome! :D

Een 9 als eindcijfer en dan nog met extra titels onder mijn diploma mbt een wetenschapsminor en business innovation. Woei! *O*
*O* x50
crap in = crap out
pi_136371350
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaag een afstudeergesprek gehad... En ik ben straks afgestudeerd fysio na mijn diplomauitreiking, awesome! :D

Een 9 als eindcijfer en dan nog met extra titels onder mijn diploma mbt een wetenschapsminor en business innovation. Woei! *O*
_O_
pi_136371522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaag een afstudeergesprek gehad... En ik ben straks afgestudeerd fysio na mijn diplomauitreiking, awesome! :D

Een 9 als eindcijfer en dan nog met extra titels onder mijn diploma mbt een wetenschapsminor en business innovation. Woei! *O*
Eindelijk! ;)

Gefeli :* Idd dik verdiend! *O*
pi_136371776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaag een afstudeergesprek gehad... En ik ben straks afgestudeerd fysio na mijn diplomauitreiking, awesome! :D

Een 9 als eindcijfer en dan nog met extra titels onder mijn diploma mbt een wetenschapsminor en business innovation. Woei! *O*
_O_
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136372019
Aurum wat goed *O*

Tink fijn van de mojo!

Pfff ben moe. Lange dagen en veel te veel te doen in weinig tijd.

Lijstje

O: Een of ander vaag koekje/muffin achtig geval
L: kaas soep en een salade met ei + bacon
D: salade met kip en nog wat kipnuggets :')

Niet goed en niet slecht.
Het blijft een beetje aanmodderen met het eten hier... We lunchen op het werk 's middags in een restaurant. Vandaag voor 10 euro met zijn 2'en. Daarom willen we 's avonds niet nog eens uitgebreid eten, maar elke avond een gebakken ei hoef ik ook niet en brood wil ik ook niet te veel eten. Speltbrood verkopen ze hier helaas niet :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? woensdag 5 februari 2014 @ 19:04:22 #131
70532 loveli
N
pi_136372029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef Ml-etje het volgende:
Een van jullie nog kritisch? http://forum.fok.nl/user/active/216210
Linkje naar myat ipv huistopic :P
crap in = crap out
pi_136372129
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Linkje naar myat ipv huistopic :P
K&W / Makelaar of zelf verkopen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136372164
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef Skoap het volgende:
Aurum wat goed *O*

Tink fijn van de mojo!

Pfff ben moe. Lange dagen en veel te veel te doen in weinig tijd.

Lijstje

O: Een of ander vaag koekje/muffin achtig geval
L: kaas soep en een salade met ei + bacon
D: salade met kip en nog wat kipnuggets :')

Niet goed en niet slecht.
Het blijft een beetje aanmodderen met het eten hier... We lunchen op het werk 's middags in een restaurant. Vandaag voor 10 euro met zijn 2'en. Daarom willen we 's avonds niet nog eens uitgebreid eten, maar elke avond een gebakken ei hoef ik ook niet en brood wil ik ook niet te veel eten. Speltbrood verkopen ze hier helaas niet :D
En een salade s'avonds?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136372339
ja, salade 's avonds is op zich prima, maar het is wat minder makkelijk om daarvoor lekkere ingrediënten te vinden in de supermarkt. Naja van het weekend ons maar eens wat beter oriënteren.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:25:55 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136373164
Mufasa *O* wat heerlijk!

ML, je wil zwanger worden in een warm huis. Omdat de beurs omlaag gaat moet je maar maar gratis dingen proberen voor Buzzer???
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:27:22 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136373250
goedgevulde soepen Skoap?? Allerlei varianten te vinden natuurlijk. Van alle groente te maken.

Als goedgevulde toet kwark en heel veel gesneden fruit
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136373421
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Mufasa *O* wat heerlijk!

ML, je wil zwanger worden in een warm huis. Omdat de beurs omlaag gaat moet je maar maar gratis dingen proberen voor Buzzer???
:D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136373533
Gefeliciteerd Muf!
pi_136374286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
goedgevulde soepen Skoap?? Allerlei varianten te vinden natuurlijk. Van alle groente te maken.

Als goedgevulde toet kwark en heel veel gesneden fruit
oeh dat is wel een goede tip. Is ook eenvoudig in grote hoeveelheden te maken! thnx!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136374546
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Skoap het volgende:
ja, salade 's avonds is op zich prima, maar het is wat minder makkelijk om daarvoor lekkere ingrediënten te vinden in de supermarkt. Naja van het weekend ons maar eens wat beter oriënteren.
Vermoed dat de ingrediënten wellicht ook behoorlijk prijzig zijn.

Quinoa/bulghur/couscous salade oid kan natuurlijk ook maar of ze dat hebben?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136376098
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh wat goed! Toen je laatst zei dat niks je meer paste, dacht ik dat je bedoelde dat alles te klein was. Maar nu lees ik dus het tegendeel. Way to go!
ah nee, gelukkig niet! Ik val langzaam maar zeker af :P En in mijn hoofd moet ik daar nog aan wennen :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136383193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaag een afstudeergesprek gehad... En ik ben straks afgestudeerd fysio na mijn diplomauitreiking, awesome! :D

Een 9 als eindcijfer en dan nog met extra titels onder mijn diploma mbt een wetenschapsminor en business innovation. Woei! *O*
*O*
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 6 februari 2014 @ 08:32:17 #143
70532 loveli
N
pi_136391397
:O
crap in = crap out
pi_136391456
Mufasa, super! *O* *O* ^O^
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:01:47 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136391808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:

ML, je wil zwanger worden
Wut wut wut? :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136392049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wut wut wut? :D
Ik heb ook wat gemist hoor :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_136392199
Van harte, Mufasa! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136394441
Op welke site kon je ook alweer goedkoop Engelse boeken kopen?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 6 februari 2014 @ 10:59:48 #149
70532 loveli
N
pi_136397671
lijstjesplanning voor vandaag:

O: havermoutshake
T: handje noten
L: bloemkoolpurree, gewokte groenten en wat kip
T: havermoutshake
S: fitness
D: gewokte rijst, groenten en vis
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 6 februari 2014 @ 14:07:47 #151
70532 loveli
N
pi_136400681
Vakantiestress :')
crap in = crap out
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:32:43 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136401545
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wij verwacht je dat de moeilijkheid is? Het is een extra kolom invullen bij je belasting aangifte :)
Hoeveel je uiteindelijk terug krijgt.

Enne Mufasa, nog gefeliciteerd w/
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136401754
Worry is a misuse of imagination
pi_136402505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoeveel je uiteindelijk terug krijgt.

Enne Mufasa, nog gefeliciteerd w/
dat hangt van je inkomen af :P
Je zou de aangifte van dit jaar kunnen invullen, zonder studie en daarna met. Dan heb je een idee :Y
Maar garantie tot de deur he :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:50:28 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136406067
Hotel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136407191
Middag!
Mijn eerste salaris is gestort :D Het was een beetje afwachten wat je nou echt overhoudt maar het valt me zeker mee! En ik merk nu ook direct hoe lucratief het is om botenboer te spelen zo af en toe. Niet dat ik nu slecht verdien, helemaal niet zelfs, maar toch. Denk dat ik dat er zo af en toe een beetje bij blijf doen :)
pi_136408196
Gefeli, Mustafa! ^O^ En MC, dat lijkt me wel een makkelijk iets om erbij te blijven doen idd!

Lijstje:

O: 2 volkoren beschuitjes met kaas
S: half uur op de loopband en stepshape/interval
L: meergranen pistoletje met mayo, sla, zoete paprika, prei, uiencompote en kaas. Glas multivitaminesap (light)
T: wodka, katjang
D: Kliekje lamsvlees uit de tajine met wortelen, ui, aardappels en pruimen
T: pure choco, mandarijn
pi_136408993
Fijn mufasa!

Hier ook weer een kleine loonsverhoging ivm verbetering cao. Alle beetjes helpen.
Wel lekker dat mn vriend vandaag weer gekookt heeft :) rijst met prei/gehakt kerriesaus
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:40:15 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136412080
Mufasa, woeiiii en een 9! *clappity clap*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136412579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:25 schreef the85mc het volgende:
Middag!
Mijn eerste salaris is gestort :D Het was een beetje afwachten wat je nou echt overhoudt maar het valt me zeker mee! En ik merk nu ook direct hoe lucratief het is om botenboer te spelen zo af en toe. Niet dat ik nu slecht verdien, helemaal niet zelfs, maar toch. Denk dat ik dat er zo af en toe een beetje bij blijf doen :)
Een vriend van mij heeft een eigen haventje bij z'n huis dat hij gekocht heeft en geen boot. Ik zie mogelijkheden O+
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? donderdag 6 februari 2014 @ 23:29:45 #161
70532 loveli
N
pi_136424343
:') kutdag.
crap in = crap out
pi_136427133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef loveli het volgende:
:') kutdag.
Hier ook. Wat heb jij? Ik een gipsen been.
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 7 februari 2014 @ 06:23:37 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136428019
Wat is er gebeurd probje?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136428648
Viel iets op m'n teentjes die zijn nu gebroken + heel veel bloed
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 7 februari 2014 @ 08:44:28 #165
70532 loveli
N
pi_136428753
Jeu Probje :*
crap in = crap out
pi_136428911
Heb zo een begrafenis dus moet even bedenken wat ik nu wel aan kan. Panty waar ik een voet van afknip en dan iets van een soepel jurkje er boven?
Worry is a misuse of imagination
pi_136429107
Ai, sterkte Prob ;(
  Vis een optie? vrijdag 7 februari 2014 @ 09:29:52 #168
70532 loveli
N
pi_136429474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:54 schreef Probability het volgende:
Heb zo een begrafenis dus moet even bedenken wat ik nu wel aan kan. Panty waar ik een voet van afknip en dan iets van een soepel jurkje er boven?
Zwart gipsje :P
crap in = crap out
  vrijdag 7 februari 2014 @ 09:42:56 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136429709
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:54 schreef Probability het volgende:
Heb zo een begrafenis dus moet even bedenken wat ik nu wel aan kan. Panty waar ik een voet van afknip en dan iets van een soepel jurkje er boven?
Klinkt prima. Als het maar gedekte kleuren zijn en je er netjes uitziet. Iedereen zal begrijpen dat niet iedereen rouwkleding aangepast aan kapotte voeten in de kast heeft hangen. Sterkte ook vandaag.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136430874
Oh ik kwam hier even zeuren maar mijn problemen lijken opeens heel ... onschuldig. Sterkte Probje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136431007
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Zwart gipsje :P
Had ik gevraagd maar hadden ze niet :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136432887
Vervelend, Billy :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:37 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik kwam hier even zeuren maar mijn problemen lijken opeens heel ... onschuldig. Sterkte Probje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:57 schreef conleche het volgende:
Gefeli, Mustafa! ^O^ En MC, dat lijkt me wel een makkelijk iets om erbij te blijven doen idd!

Lijstje:

O: 2 volkoren beschuitjes met kaas
S: half uur op de loopband en stepshape/interval
L: meergranen pistoletje met mayo, sla, zoete paprika, prei, uiencompote en kaas. Glas multivitaminesap (light)
T: wodka, katjang
D: Kliekje lamsvlees uit de tajine met wortelen, ui, aardappels en pruimen
T: pure choco, mandarijn

:D Mustafa :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136433502
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:50 schreef V1z0R het volgende:
Vervelend, Billy :{

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

:D Mustafa :+
Oh ja. :@ Voor ik wist wie het was, was hij altijd onze knuffelmarokkaan in mijn hoofd, dat is een beetje blijven hangen onbewust denk ik. :P
pi_136433540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:37 schreef Chicolate het volgende:
Oh ik kwam hier even zeuren maar mijn problemen lijken opeens heel ... onschuldig. Sterkte Probje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je 'safe as' hebt gedaan, moet het originele bestand er nog zijn, of heb je dat weggeklikt?
pi_136433714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je 'safe as' hebt gedaan, moet het originele bestand er nog zijn, of heb je dat weggeklikt?
Nee, Viz heeft gelijk, als je bij pdf de lagen uitzet dan doet ie dat stiekem ook voor al je andere bestandsvormen, ik dacht ook dat het zo zou werken :'). Heb 1 pagina nog grotendeels terug kunnen krijgen (oude versie in de prullenbak gemikt), maar de andere pagina, die het meeste werk was, is compleet verdwenen.

Ohja, mufasa, gefeliciteerd! *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136439777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, Viz heeft gelijk, als je bij pdf de lagen uitzet dan doet ie dat stiekem ook voor al je andere bestandsvormen, ik dacht ook dat het zo zou werken :'). Heb 1 pagina nog grotendeels terug kunnen krijgen (oude versie in de prullenbak gemikt), maar de andere pagina, die het meeste werk was, is compleet verdwenen.

Ohja, mufasa, gefeliciteerd! *O*
O crap! Maar misschien overbodig altijd opslaan als PSD
En als je dan iets wil gebruiken save as of exporteren

Maar dat is voor de volgende keer
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:30:08 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136439825
Brekebeentjes :o
Heel veel beterschap :*
Mooi kut
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136439949
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef Probability het volgende:

[..]

O crap! Maar misschien overbodig altijd opslaan als PSD
En als je dan iets wil gebruiken save as of exporteren

Maar dat is voor de volgende keer
Ja maar Probje, als je 'save as pdf' doet, dan past hij het bronbestand ook aan (geen idee wat daar de logica van is). Daarom was ik zo verbaasd, mijn file had nog lagen toen ik hem sloot, maar toen ik hem opnieuw opende waren mn lagen weg :P. Ondertussen heb ik 1 pagina alweer gered/gemaakt, die andere, dat komt komend weekend wel.

Edit: ik maak nu dus steeds 2 files: 1 psd mét lagen, en als ik er een pdf van wil maken sla ik hem eerst op onder een andere naam, haal de lagen weg en maak er dan een pdf van. Omslachtig, maar veilig :P.

[ Bericht 13% gewijzigd door Chicolate op 07-02-2014 15:44:49 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136440344
Sterkte voor de breke(b)(t)eentjes :*

Hier bijna weekend, bijna een raamcontract dichtgetimmerd, dan kan ik weer over naar de orde van de dag--> verkopen *O*

Dit klusje kreeg ik zo ff in mijn schoot geworpen vorige week, zo van regel jij dat even :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136441022
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar Probje, als je 'save as pdf' doet, dan past hij het bronbestand ook aan (geen idee wat daar de logica van is). Daarom was ik zo verbaasd, mijn file had nog lagen toen ik hem sloot, maar toen ik hem opnieuw opende waren mn lagen weg :P. Ondertussen heb ik 1 pagina alweer gered/gemaakt, die andere, dat komt komend weekend wel.

Edit: ik maak nu dus steeds 2 files: 1 psd mét lagen, en als ik er een pdf van wil maken sla ik hem eerst op onder een andere naam, haal de lagen weg en maak er dan een pdf van. Omslachtig, maar veilig :P.
Installeer dit: http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp ;)

Dan krijg je een virtuele printer (dus dan selecteer je printen ipv opslaan als) die hem opslaat als PDF en die kun je dan ook gebruiken in andere applicatie naast Photoshop.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:48:10 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136442270
Hotelontbijt, netjes gehouden, zo'n 800 kcal.
dropjes
2 appels, peer, mineola
Boerenkoolstamp met spekjes en rookwrost, koolvis, gekookte wortelen.

Dus...
En afspraak gemaakt voor tattoo, donderdag mag ik pijn lijden *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136446996
Leuk Uniek! Zag het al voorbij komen in het tattoo topic. Ik wil eigenlijk ook al een paar jaar, maar mijn plan kost zo'n 2000 euro, bij een poolse :+

Nog een knuf voor de pechvogels :*

Weekend *O*
pi_136448373
Wat leuk Uniek :D. Wat voor iets wil je? Ik wil ook, maar wat ik wil is ingeschat op 4000 euro ofzo en ik heb nog geen idee wat ik precies wil en bij wie dan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136448433
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Hotelontbijt, netjes gehouden, zo'n 800 kcal.
dropjes
2 appels, peer, mineola
Boerenkoolstamp met spekjes en rookwrost, koolvis, gekookte wortelen.

Dus...
En afspraak gemaakt voor tattoo, donderdag mag ik pijn lijden *O*
:P LIF / Compleet verneukte en rare tattoo's #5
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:39:40 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136448592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Hotelontbijt, netjes gehouden, zo'n 800 kcal.
dropjes
2 appels, peer, mineola
Boerenkoolstamp met spekjes en rookwrost, koolvis, gekookte wortelen.

Dus...
En afspraak gemaakt voor tattoo, donderdag mag ik pijn lijden *O*
Sterkte. Lijkt me zo eng. Wat als het mislukt?

Heb een beetje een gammel dagje. Wel trek, maar heel erg pijn in mijn buik, dus ik vertraag niet veel. Eet dus gewoon maar waar ik trek in heb, zelfs als het uien zijn, wat zeer onlogisch is als je buikpijn hebt :')

o. boterham boter en appelstroop
t. 3 happen havermout
l. 3 opscheplepels spinazie + stukje gepaneerde vis
t. mini-stukje chocolade + nog wat havermout
d. stuk flammkuchen + halve paprika met zaziki
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136452179
Beterschap probi! En als je weet wat je zoekt voor boot kan ik je wel tips geven waar je op moet letten :)

En weet je t zeker, uniek? Ik merk dat mijm smaak wat ik mooi vind best snel verandert, dus ik zou niet snel zoiets laten zetten. Heel eerlijk gezegd vind ik het maar bij weinig mensen mooi..
  Vis een optie? vrijdag 7 februari 2014 @ 21:30:02 #187
70532 loveli
N
pi_136452490
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:22 schreef the85mc het volgende:
Beterschap probi! En als je weet wat je zoekt voor boot kan ik je wel tips geven waar je op moet letten :)
Jij bent ook een botenverkoper van niks zeg... :')
crap in = crap out
pi_136452615
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij bent ook een botenverkoper van niks zeg... :')
Ik hoef niet altijd wat te verdienen.. Bovendien zoekt prob waarschijnlijk meer een 'stadsboot', daar handel ik normaal niet in.
pi_136462373
Mogguh! Het lijkt wel herfst als ik naar buiten kijk :D

Mooie dag om eindelijk de ombouw in de keuken af te tegelen, dat moet al ruim een maand :')

Lijstje van gister:

O: 3 gebakken eitjes met spek en ui, geroosterde boterham
T: handje noten
L: cheeseburger bij La Place zonder broodje en met salade erbij
T: kleine snicker, manderijntje
S: fitness
D: kip, met zoetzure saus en groenten en rijst
T: handje dropjes
T: 1/2 bak kwark

Vandaag:
O: choco havermoutshake
T: handje noten
L: salade met kip
T: 1/2 bak kwark
D: ?
T: hapjes/ wijntje
T: 1/2 bak kwark

Gister gemeten, ben in 3 weken 3 cm van mijn buikomtrek kwijt en ik ga langzaam richting de 72 kg.
*O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136462788
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:15 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh! Het lijkt wel herfst als ik naar buiten kijk :D

Mooie dag om eindelijk de ombouw in de keuken af te tegelen, dat moet al ruim een maand :')

Lijstje van gister:

O: 3 gebakken eitjes met spek en ui, geroosterde boterham
T: handje noten
L: cheeseburger bij La Place zonder broodje en met salade erbij
T: kleine snicker, manderijntje
S: fitness
D: kip, met zoetzure saus en groenten en rijst
T: handje dropjes
T: 1/2 bak kwark

Vandaag:
O: choco havermoutshake
T: handje noten
L: salade met kip
T: 1/2 bak kwark
D: ?
T: hapjes/ wijntje
T: 1/2 bak kwark

Gister gemeten, ben in 3 weken 3 cm van mijn buikomtrek kwijt en ik ga langzaam richting de 72 kg.
*O*
Dat gaat lekker aurum. Van hoeveel kilo kom je?

Hier gaat het ook lekker. In december woog ik 63. Ik zit nu even stabiel tussen de 59,2/ 59,8 :+ *O*

Ik had gister een vastendag, omdat ik donderdag uit eten ben geweest. Hills en Mills is een super fijn familie restaurantje in Delft. Puur, gezond en Indiaas :9
Ik heb als voorgerecht gamba's in tandori kruiden met salade op. hoofd was een selectie van kebabs, met salade en naan. Na een heerlijke carrotcake met noten :9

Gister vastendag:

O: een gekookt eitje en een sinaasappel
D: twee kommen tom kai soep met kip en veel groenten. Met een stukje emping.

Vandaag eens kijken waar ik zin in heb *O*
pi_136463189
Prob: Beterschap!
Uniek: Veel plezier vandaag!
An: Dat Yoga is naar lastig.. Merk dat bepaalde spiergroepen toch niet zo lenig zijn geh..
pi_136463577
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef DavetheNL het volgende:
Prob: Beterschap!
Uniek: Veel plezier vandaag!
An: Dat Yoga is naar lastig.. Merk dat bepaalde spiergroepen toch niet zo lenig zijn geh..
Ja he?! Tis niet voor mietjes :P Houdt er rekening mee dat kracht en lenigheid altijd samen gaan. Geen kracht, geen lenigheid. De manier waarop je kracht ontwikkelt is bij yoga compleet anders dan bij fitness. Kwestie van wennen en doorzetten, dan komt het vanzelf!
pi_136463767
:')
Zo weet je weer dat je in Drenthe woont...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 21:33 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik hoef niet altijd wat te verdienen.. Bovendien zoekt prob waarschijnlijk meer een 'stadsboot', daar handel ik normaal niet in.
Boten zijn boten, handel is handel :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136463966
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja he?! Tis niet voor mietjes :P Houdt er rekening mee dat kracht en lenigheid altijd samen gaan. Geen kracht, geen lenigheid. De manier waarop je kracht ontwikkelt is bij yoga compleet anders dan bij fitness. Kwestie van wennen en doorzetten, dan komt het vanzelf!
Ik merk het ja. Wel weer een mooie uitdaging. Na 8 maart ga ik mijn schema omgooien dat ik dit nog beter op kan pakken.

Wordt wel lastig plannen zo langzamerhand.. Wil te veel in 1 week proppen en toch voldoende rust zien te vinden. Plannen :(
pi_136464008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:27 schreef V1z0R het volgende:
:')
Zo weet je weer dat je in Drenthe woont...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:21:55 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136465045
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja he?! Tis niet voor mietjes :P Houdt er rekening mee dat kracht en lenigheid altijd samen gaan. Geen kracht, geen lenigheid. De manier waarop je kracht ontwikkelt is bij yoga compleet anders dan bij fitness. Kwestie van wennen en doorzetten, dan komt het vanzelf!
Lukt niet zo, ben aan het werk :D

An, wat goed!

Tattoo wordt donderdag gezet, hopelijk goed ja... op hetzelfde been waar ik al een heb. Dus als ik spijt krijg dan maar van 1 been..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136466572
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:36 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Ik merk het ja. Wel weer een mooie uitdaging. Na 8 maart ga ik mijn schema omgooien dat ik dit nog beter op kan pakken.

Wordt wel lastig plannen zo langzamerhand.. Wil te veel in 1 week proppen en toch voldoende rust zien te vinden. Plannen :(
Succes!

En praktische denker die Uniek :D
pi_136468159
Ik heb me toch een lekkere lunch gevonden op instagram:

Maak een omeletje met kaas en geraspte courgette door je rauwe ei mengsel. Als omeletje klaar is, beleggen met ham, rauwe spinazie, bieslook en een beetje mayo. Oprollen en tadaaa, een jummie eggwrap :9
pi_136468348
Klinkt idd lekker, An!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 18:38:15 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136477797
Lijstje
o. half wit duits broodje met kwark en jam
t. banaan + 2 gedroogde abrikozen en stukje pure chocolade
l. maiswrap met spruitjes, goudse kaas en gorgonzola
t. 3 stukjes pure chocolade + 1 stukje pure chocolade met pindakaas + 2 oercrackers met kaas
d. Opscheplepel gegrilde rode bieten, wortel en pastinaak met zaziki + oercracker met kaas + stukje kwarktaart
t. winterwortel

[ Bericht 5% gewijzigd door Tinkepink op 08-02-2014 21:55:33 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136480505
Daglijstje
O: dubbele boterham hagelslag
L 2 volkoren broodjes met gerookte zalm
T: banaan
D varkenshaas met champignons, spruitjes en krieltjes
T glaasje martini (extra dry, is lekkerder heb ik net gemerkt)
pi_136480714
Nog een lijstje:

O: Smoothie jus, banaan, spinazie, spirulina
S: 75 min. Yoga
L: ei-kaas-courgette wrap met ham, bieslook, mayo en spinazie
B: uurtje wandelen
T: stukje toscaans brood met boter, thee
D: gebakken aardappelen, boontjes, spek en was saus
T: bolognese chips en bacardi cola

:9
pi_136495118
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 13:57 schreef An24 het volgende:
Ik heb me toch een lekkere lunch gevonden op instagram:

Maak een omeletje met kaas en geraspte courgette door je rauwe ei mengsel. Als omeletje klaar is, beleggen met ham, rauwe spinazie, bieslook en een beetje mayo. Oprollen en tadaaa, een jummie eggwrap :9
mmmmmm klinkt goed!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136495203
Uniek wat een prachtige tattoo laat je zetten!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 9 februari 2014 @ 14:13:20 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136503440
Lijstje
o. spelthavermout met bergsteiger muesli
t. stukje kwarktaart + 2 gedroogde abrikozen + stukje chocolade
l. patat en kip uit de actifry 2in1( waarbij de kip geweldig is maar we de patat niet knapperig krijgen), beetje mayo, gestoomde wortels met safraanboter
t. stukje kwarktaart
d. vanavond gaan we naar een "moordiner": cabaret, toneel en daarbij een viergangenmenu. Kan het menu nergens vinden, dus ik laat me verrassen + wijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136503801
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:09 schreef Skoap het volgende:
Uniek wat een prachtige tattoo laat je zetten!
Foto?
Worry is a misuse of imagination
pi_136505003
Ik verveel mij eigenlijk best wel :P
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zondag 9 februari 2014 @ 14:50:44 #209
70532 loveli
N
pi_136505192
Smilies op je tenen tekenen?
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 9 februari 2014 @ 15:13:23 #210
70532 loveli
N
pi_136506140
Ik ga ff wat stickers uitknippen en op een auto plakken :+
crap in = crap out
  zondag 9 februari 2014 @ 16:33:18 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136510212
Tink en Prob... hoe is het met jullie blij?

Loveli , rare hobby's heb je :D

Thanks Skoap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 47% gewijzigd door uniekhoorn op 09-02-2014 16:39:45 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136510550
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink en Prob... hoe is het met jullie blij?

Loveli, al gewonnen met huppelen?

Thanks Skoap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh huh dan heb ik je post gezien in het tattoo topic maar niet gezien dat hij van jou was!
Worry is a misuse of imagination
pi_136513884
Dat is best mooi uniek, zeker omdat het een speciale betekenis heeft.

Net gesport, misschien wat te intens, want ik ging bijna 2x van mn stokje in de sportschool. Eerste keer werd ik licht in mijn hoofd en wat duizelig. 2e keer leek het alsof mijn 'beeldjes per seconde' omlaag ging, kreeg soort stroboscoop/knippereffect. Rare ervaring..

En heb net pot kokosolie gekocht. Ziet eruit als een groot uitgevallen waxinelichtje :')
  zondag 9 februari 2014 @ 18:13:02 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136514590
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink en Prob... hoe is het met jullie blij?

Loveli , rare hobby's heb je :D

Thanks Skoap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interessanter vind ik jouw blij uniek, gezien je "innige relatie" met koud winterweer. Met mij gaat het overigens prima
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 9 februari 2014 @ 18:13:59 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136514626
Vind 'm inderdaad ook mooi de tattoo. Ben benieuwd hoe het er op je been uit ziet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136514813
Mooie betekenis bij die tattoo Uniek!

Mc, had je wel genoeg gegeten en gedronken in de uren voordat je ging sporten? Heb daar wel eens last van als ik vergeten heb te eten (ivm bloeddruk).
pi_136515323
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink en Prob... hoe is het met jullie blij?

Loveli , rare hobby's heb je :D

Thanks Skoap!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, mooi beeld en mooie betekenis :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136515638
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:18 schreef DavetheNL het volgende:
Mooie betekenis bij die tattoo Uniek!

Mc, had je wel genoeg gegeten en gedronken in de uren voordat je ging sporten? Heb daar wel eens last van als ik vergeten heb te eten (ivm bloeddruk).
Ja geloof t wel. Goed ontbeten, daarna wat fruit enzo. Ik heb normaal juist wat hoge bloeddruk dus ik denk niet dat t lage bloeddruk is.
pi_136517062
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja geloof t wel. Goed ontbeten, daarna wat fruit enzo. Ik heb normaal juist wat hoge bloeddruk dus ik denk niet dat t lage bloeddruk is.
Dan ben je gewoon helemaal los gegaan ;)
pi_136517605
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:14 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon helemaal los gegaan ;)
Ja zou goed kunnen. Ik had vandaag rug en benen trainingsdag. Laatse tijd had ik wat rustiger getraind omdat ik last van mijn geopereerde kruisband had. Vandaag wel weer redelijk getraind en vooral rug flink zwaarder getraind. Daarna ging ik dus bijna van mn stokje..
pi_136519240
Uniek, mooie tattoo en mooie betekenis! O+
pi_136519260
pi_136520039
Daglijstje
S yoga
O 2 eitjes, 2 croissants
S shbam
L baguette pesto ham
T taart
T olijven
D pasta met pittige bolognesesaus
T stoofpeertjes :9
  zondag 9 februari 2014 @ 20:27:16 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136520831
Thanks... nou maar hopen of ie ook mooi wordt :')

Lekker stoofperen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 9 februari 2014 @ 20:28:54 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136520914
85 niet al teveel zorgen erover maken..
Heel soms heb je een soort van plotselinge uitputting.
Gekookt ei met zout en een stuk chocolade ofzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136523662
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:26 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja zou goed kunnen. Ik had vandaag rug en benen trainingsdag. Laatse tijd had ik wat rustiger getraind omdat ik last van mijn geopereerde kruisband had. Vandaag wel weer redelijk getraind en vooral rug flink zwaarder getraind. Daarna ging ik dus bijna van mn stokje..
Kan altijd een keertje gebeuren. Als de training verder maar lekker was.
  zondag 9 februari 2014 @ 21:24:09 #227
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_136524700
Mooi, uniekzel! Vogeltjens <3

quote:
_O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_136537986
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 10:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat gaat lekker aurum. Van hoeveel kilo kom je?

Hier gaat het ook lekker. In december woog ik 63. Ik zit nu even stabiel tussen de 59,2/ 59,8 :+ *O*

Ik had gister een vastendag, omdat ik donderdag uit eten ben geweest. Hills en Mills is een super fijn familie restaurantje in Delft. Puur, gezond en Indiaas :9
Ik heb als voorgerecht gamba's in tandori kruiden met salade op. hoofd was een selectie van kebabs, met salade en naan. Na een heerlijke carrotcake met noten :9

Gister vastendag:

O: een gekookt eitje en een sinaasappel
D: twee kommen tom kai soep met kip en veel groenten. Met een stukje emping.

Vandaag eens kijken waar ik zin in heb *O*
Naja, ga er vanuit dat ik ergens rond de 80 begonnen ben. Maar belangrijker vind ik de CM's :P
Denk dat ik bijv. in al die jaren 20 tot 25 cm van mijn buikomtrek kwijt ben en zo'n 10 cm rond mijn heupen.

Dat is wel merkbaar :P

Het gaat niet snel, maar wat ik afval blijft eraf en dat is volgens mij wat telt *O*

(dat restaurant klinkt trouwens goed! *mentale notitie maakt*)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 10 februari 2014 @ 09:02:15 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136538108
Gisteren is uiteindelijk geworden:

Lijstje
o. spelthavermout met bergsteiger muesli
t. stukje kwarktaart + 2 gedroogde abrikozen + stukje chocolade
l. patat en kip uit de actifry 2in1( waarbij de kip geweldig is maar we de patat niet knapperig krijgen), beetje mayo, gestoomde wortels met safraanboter
t. stukje kwarktaart
d. "moorddiner": cabaret, toneel en
1e gang: salade van ham gedroogd in zeelucht, geitenkaas met vijgenjam, "spruiten" en ijsbergsla met dressing (die ijsbergsla vind ik altijd een beetje jammer)
2e gang: soep van paksoi en gerookte zalm
3e gang: quiche van groente, ei en aardappel, kipfilet in cidersaus, diverse gestoomde groente
3e gang: twee bolletjes chocolademousse met divers warm fruit
+ wijn (1 glas wit)

En nu voel ik me weer ziek helaas. Te laat gegeten. Dat vind mijn buik niet tof.

@Aurum: tof om te lezen dat het strak worden zo lekker gaat. Wat heb je veranderd?
@An: op de foto's die je plaatst zie je er niet uit als 63 kilo. En hoe kan het trouwens dat je zo aangekomen bent? Jij eet toch heel weinig? Je hebt nu trouwens precies hetzelfde gewicht als ik. Ik schommel ook tussen de 59,2 en 59,9. Vind het wel prima zo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136538417
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 08:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Naja, ga er vanuit dat ik ergens rond de 80 begonnen ben. Maar belangrijker vind ik de CM's :P
Denk dat ik bijv. in al die jaren 20 tot 25 cm van mijn buikomtrek kwijt ben en zo'n 10 cm rond mijn heupen.

Dat is wel merkbaar :P

Het gaat niet snel, maar wat ik afval blijft eraf en dat is volgens mij wat telt *O*

(dat restaurant klinkt trouwens goed! *mentale notitie maakt*)
CM's zijn ook belangrijker :Y Klinkt goed ^O^
pi_136538482
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
Gisteren is uiteindelijk geworden:

Lijstje
o. spelthavermout met bergsteiger muesli
t. stukje kwarktaart + 2 gedroogde abrikozen + stukje chocolade
l. patat en kip uit de actifry 2in1( waarbij de kip geweldig is maar we de patat niet knapperig krijgen), beetje mayo, gestoomde wortels met safraanboter
t. stukje kwarktaart
d. "moorddiner": cabaret, toneel en
1e gang: salade van ham gedroogd in zeelucht, geitenkaas met vijgenjam, "spruiten" en ijsbergsla met dressing (die ijsbergsla vind ik altijd een beetje jammer)
2e gang: soep van paksoi en gerookte zalm
3e gang: quiche van groente, ei en aardappel, kipfilet in cidersaus, diverse gestoomde groente
3e gang: twee bolletjes chocolademousse met divers warm fruit
+ wijn (1 glas wit)

En nu voel ik me weer ziek helaas. Te laat gegeten. Dat vind mijn buik niet tof.

@Aurum: tof om te lezen dat het strak worden zo lekker gaat. Wat heb je veranderd?
@An: op de foto's die je plaatst zie je er niet uit als 63 kilo. En hoe kan het trouwens dat je zo aangekomen bent? Jij eet toch heel weinig? Je hebt nu trouwens precies hetzelfde gewicht als ik. Ik schommel ook tussen de 59,2 en 59,9. Vind het wel prima zo.
Studiestress gehad, dan snoep ik meer. Dat is in mijn lijstjes vast wel opgevallen. En ik ben minder braaf geweest met tarwe enzo. En ik heb ook wel geluk met mijn bouw. Brede schouders en heupen, dus ik kan het mooi verspreiden die vetjes :+
  maandag 10 februari 2014 @ 09:43:45 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136538651
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Studiestress gehad, dan snoep ik meer. Dat is in mijn lijstjes vast wel opgevallen. En ik ben minder braaf geweest met tarwe enzo. En ik heb ook wel geluk met mijn bouw. Brede schouders en heupen, dus ik kan het mooi verspreiden die vetjes :+
:D Nee, dat is mij in jouw lijstjes absoluut niet opgevallen. In de tijd dat je bezig was met de afronding postte je volgens mij of geen lijstjes of lijstje die passen binnen het door jou gewenste eetpatroon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136538741
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:D Nee, dat is mij in jouw lijstjes absoluut niet opgevallen. In de tijd dat je bezig was met de afronding postte je volgens mij of geen lijstjes of lijstje die passen binnen het door jou gewenste eetpatroon.
Haha, te weinig lijstjes plaatsen zegt ook al genoeg :+
  maandag 10 februari 2014 @ 09:52:22 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136538836
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, te weinig lijstjes plaatsen zegt ook al genoeg :+
:+ Waarom plaats je eigenlijk alleen maar "perfecte" lijstjes? Er zijn er meer hier die dat doen en ik vraag me altijd af waarom? Geen behoefte aan commentaar omdat je toch wel weet/vind dat ze niet perfect zijn kan de reden niet zijn. Als jij ze perfect vindt is commentaar namelijk net zo goed overbodig. Of heeft het een andere reden?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136539178
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:+ Waarom plaats je eigenlijk alleen maar "perfecte" lijstjes? Er zijn er meer hier die dat doen en ik vraag me altijd af waarom? Geen behoefte aan commentaar omdat je toch wel weet/vind dat ze niet perfect zijn kan de reden niet zijn. Als jij ze perfect vindt is commentaar namelijk net zo goed overbodig. Of heeft het een andere reden?
Ik plaats geen 'perfecte' lijstjes :D Ik denk dat je dan echt niet goed kijkt. De laatste tijd heb ik ook gewoon mijn chips, koekjes en cola geplaatst enzo. Maar dat gebeurt voornamelijk in het weekend. Maar het is wel zo dat ik de bocht uit vlieg als ik een drukke dag heb gehad. Dat zijn ook de dagen dat ik nauwelijks of niet op fok zit. Niets bewust dus.
  maandag 10 februari 2014 @ 10:32:49 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136539635
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik plaats geen 'perfecte' lijstjes :D Ik denk dat je dan echt niet goed kijkt. De laatste tijd heb ik ook gewoon mijn chips, koekjes en cola geplaatst enzo. Maar dat gebeurt voornamelijk in het weekend. Maar het is wel zo dat ik de bocht uit vlieg als ik een drukke dag heb gehad. Dat zijn ook de dagen dat ik nauwelijks of niet op fok zit. Niets bewust dus.
Oke :P Als ik aan jouw lijstjes denk, dan denk ik aan heel veel groente, weinig koolhydraten en soms wat spelt. Chips en koekjes zie ik de laatste tijd inderdaad af te toe voorbijkomen (cola had ik nog niet gezien), maar dat is pas echt sinds kort ja.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136539699
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:+ Waarom plaats je eigenlijk alleen maar "perfecte" lijstjes? Er zijn er meer hier die dat doen en ik vraag me altijd af waarom? Geen behoefte aan commentaar omdat je toch wel weet/vind dat ze niet perfect zijn kan de reden niet zijn. Als jij ze perfect vindt is commentaar namelijk net zo goed overbodig. Of heeft het een andere reden?
Ik heb neiging lijstjes te plaatsen als ik weer eens goed mijn best doe. :P Dan ben ik er meer mee bezig en dan hou ik het ook bij. Op dagen dat ik maar wat doe, stop ik veel vaker ongemerkt dingen in mijn mond en dan weet ik aan het einde van de dag niet meer precies wat ik heb gegeten. Of is het me te veel moeite om me te bedenken hoeveel plakjes kaas ik heb gesnoept en zo. Dus vandaar dat als ik lijstjes post, dat dat dan over het algemeen mijn betere dagen zijn.

Ik ben nu echt goed aan het sporten bv, maar ik eet veel te veel crap. Ik zal eens een poging tot reconstructie doen van gisteren:

O: 1x geroosterd Allinson met kaas en zoete paprika
S: hardlopen (10k)
T: glas multivitaminesap (light)
T: wodka, chips
T: beetje katjang
D: witlof met kaas uit de oven, saucijsje, ketchup
T: 7 kersenbonbons
T: beetje katjang
T: 1x geroosterd Allinson met mayo, kaas en zoete paprika

Maaaaaaar! Het is maandag!


Planning:
O: 2 volkoren beschuitjes, 1 met boter en kaas en 1 met boter en extra pure hagelslag
S: yoga
L: omelet van 2 eieren met erin: ui, tomaat, paprika en prei
T: smoothie van meloen, citroensap, mandarijnsap, bevroren banaan en aardbei
T: wodka, katjang
D: nasi (met groenten en uitgebakken speklapstukjes)
T: wat ananas uit blik (guilty pleasure)
pi_136540330
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb neiging lijstjes te plaatsen als ik weer eens goed mijn best doe. :P Dan ben ik er meer mee bezig en dan hou ik het ook bij. Op dagen dat ik maar wat doe, stop ik veel vaker ongemerkt dingen in mijn mond en dan weet ik aan het einde van de dag niet meer precies wat ik heb gegeten. Of is het me te veel moeite om me te bedenken hoeveel plakjes kaas ik heb gesnoept en zo. Dus vandaar dat als ik lijstjes post, dat dat dan over het algemeen mijn betere dagen zijn.

Ik ben nu echt goed aan het sporten bv, maar ik eet veel te veel crap. Ik zal eens een poging tot reconstructie doen van gisteren:

O: 1x geroosterd Allinson met kaas en zoete paprika
S: hardlopen (10k)
T: glas multivitaminesap (light)
T: wodka, chips
T: beetje katjang
D: witlof met kaas uit de oven, saucijsje, ketchup
T: 7 kersenbonbons
T: beetje katjang
T: 1x geroosterd Allinson met mayo, kaas en zoete paprika

Maaaaaaar! Het is maandag!
[ afbeelding ]

Planning:
O: 2 volkoren beschuitjes, 1 met boter en kaas en 1 met boter en extra pure hagelslag
S: yoga
L: omelet van 2 eieren met erin: ui, tomaat, paprika en prei
T: smoothie van meloen, citroensap, mandarijnsap, bevroren banaan en aardbei
T: wodka, katjang
D: nasi (met groenten en uitgebakken speklapstukjes)
T: wat ananas uit blik (guilty pleasure)

:+
pi_136540389
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oke :P Als ik aan jouw lijstjes denk, dan denk ik aan heel veel groente, weinig koolhydraten en soms wat spelt. Chips en koekjes zie ik de laatste tijd inderdaad af te toe voorbijkomen (cola had ik nog niet gezien), maar dat is pas echt sinds kort ja.
Gisteravond heb ik ook geen lijstje geplaatst. Was film kijken, dus geen zin in. Ik heb toen spare ribs en gebakken aardappeltjes met knoflook op. Zonder groente, met cola :9

Maar ik zal eens kijken of het lukt wat regelmatiger te plaatsen. Zodat je kunt zien dat het ook bij mij niet altijd perfect gaat :Y
pi_136541517
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
Gisteren is uiteindelijk geworden:

Lijstje
o. spelthavermout met bergsteiger muesli
t. stukje kwarktaart + 2 gedroogde abrikozen + stukje chocolade
l. patat en kip uit de actifry 2in1( waarbij de kip geweldig is maar we de patat niet knapperig krijgen), beetje mayo, gestoomde wortels met safraanboter
t. stukje kwarktaart
d. "moorddiner": cabaret, toneel en
1e gang: salade van ham gedroogd in zeelucht, geitenkaas met vijgenjam, "spruiten" en ijsbergsla met dressing (die ijsbergsla vind ik altijd een beetje jammer)
2e gang: soep van paksoi en gerookte zalm
3e gang: quiche van groente, ei en aardappel, kipfilet in cidersaus, diverse gestoomde groente
3e gang: twee bolletjes chocolademousse met divers warm fruit
+ wijn (1 glas wit)

En nu voel ik me weer ziek helaas. Te laat gegeten. Dat vind mijn buik niet tof.

@Aurum: tof om te lezen dat het strak worden zo lekker gaat. Wat heb je veranderd?
@An: op de foto's die je plaatst zie je er niet uit als 63 kilo. En hoe kan het trouwens dat je zo aangekomen bent? Jij eet toch heel weinig? Je hebt nu trouwens precies hetzelfde gewicht als ik. Ik schommel ook tussen de 59,2 en 59,9. Vind het wel prima zo.
Vroeger vond ik ijsbergsla lekker, maar nu echt niet meer. Het smaakt echt nergens naar :')

Qua veranderingen: Denk dat het verwijderen van het spiraaltje iets geholpen heeft. Ik houd echt vet vast op de " vrouwen" plaatsen.

Voor de rest zit ik gewoon lekkerder in mijn vel, nieuwe baan is echt tof (maar wel fucking druk). Voor de rest eigenlijk niet veel veranderd, ik eet meer "crap" en ik sport minder. Dus het is echt een mysterie voor me waarom ik nu ineens afval?

Geloof dat die 75 kg echt een setpoint voor mijn lijf was, ik heb daar denk ik 2!! jaar rond gehangen.

LOL@Co
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 10 februari 2014 @ 11:46:15 #241
70532 loveli
N
pi_136541802
Ik post alleen lijstjes als ik schoppen onder de bips nodig heb.
crap in = crap out
  maandag 10 februari 2014 @ 12:36:37 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136543443
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef loveli het volgende:
Ik post alleen lijstjes als ik schoppen onder de bips nodig heb.
Ik post een lijstje als ik in dit topic kom en zicht heb op wat ik die dag ga eten/gegeten heb, ongeacht of het een goed of een slecht lijstje was.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136554681
:W

Mijn lijstjes zijn niet zo super :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136564062
Hoi!
Ik ben begonnen met de kokosolie/vet. Maar hoe gezond is dat nou echt? Op de ene pagina lees je supergezond, op de andere ongezond. Wat is het nou? Voordat ik een berg van die kokostsjak naar binnen schuif.. Het is best lekker met pindakaas op brood trouwens.
pi_136564268
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:35 schreef the85mc het volgende:
Hoi!
Ik ben begonnen met de kokosolie/vet. Maar hoe gezond is dat nou echt? Op de ene pagina lees je supergezond, op de andere ongezond. Wat is het nou? Voordat ik een berg van die kokostsjak naar binnen schuif.. Het is best lekker met pindakaas op brood trouwens.
Extra vierge is gezond. Maar ik hoorde laatst Sigme vertellen dat er mensen zijn die er slecht op reageren. (Darmen). Dus zolang je extra vierge gebruikt en geen reactie hebt, kun je het bolgens mij gewoon gebruiken. Net als met bijna alles: niet te veel.
  Vis een optie? maandag 10 februari 2014 @ 20:42:43 #246
70532 loveli
N
pi_136564522
Met mate (vetzuurverhouding niet om zeep helpen). En ik kan er ook niet tegen :'(

Koeien die het kregen om vet te mesten werden niet vet, maar juist mager.
crap in = crap out
pi_136564560
Ja ik heb biologische extra vierge. Dus dat zou wel goed moeten zijn. Ik gebruik het pas sinds gister dus ik kan niet zeggen of ik er goed of slecht op reageer. Ik was ook niet van plan om het met bakken tegelijk te eten, maar meer als vervanging van boter en olie. Dus een eetlepel of 2-3 per dag.
Is het trouwens wel ok om ermee te bakken of gaan dan de goede eigenschappen verloren?
pi_136564962
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 20:43 schreef the85mc het volgende:
Ja ik heb biologische extra vierge. Dus dat zou wel goed moeten zijn. Ik gebruik het pas sinds gister dus ik kan niet zeggen of ik er goed of slecht op reageer. Ik was ook niet van plan om het met bakken tegelijk te eten, maar meer als vervanging van boter en olie. Dus een eetlepel of 2-3 per dag.
Is het trouwens wel ok om ermee te bakken of gaan dan de goede eigenschappen verloren?
2-3 el per dag lijkt me best veel!

Ja, het is juist goed om mee te bakken. Ik heb vandaag een woksoepje gemaakt. 1 eetlepel voor 2 personen soep was voldoende.
pi_136565183
Zal ik dan maar gelijk een lijstje doen?!

O: smoothie banaan, jus, spinazie, spirulina
B: 30 min. Wandelen
S: 75 min yoga
L: twee plakken speltbrood met avocado, tomaat, ui, kipfilet en komkommer, cola light
T: vanille vla met een beetje suiker
D: soep met gember, knoflook, rode peper, champignons, wortel, paksoi en smaakmakers. 1 rijstwafel filet american en 1 met smeerkaas
T: alleen thee

Morgen weer een vastendag!
pi_136565597
Naar lissabon met pasen :)
pi_136566032
Nice puff! Wanneer is t pasen eigenlijk?

Ja, 2 eetlepels vind ik niet zo gek veel. Alles gaat bij mij in behoorlijke porties geloof ik..
Lijstje:
O: bth kip, 2 bth pindakaas/kokos
L 2 bth kaas, 2bth kalkoen, beker melk
T banaan
D kipfilet, veel groenten, szechuan saus (dus ook eetlepel kokos) 100 gram rijst
T stroopwafel
T bth pindakaas/kokos
T 2 kiwis, misschien nog appel.
  maandag 10 februari 2014 @ 21:16:43 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136566348
Bah. Weer ziek. Zal vandaag wel door het eten komen.
O. Havermout
T. Banaan
L. Schaal la place salade
T. 5 pindakaas bonbons (de boosdoeners) 1 appel
D. Gehaktbal uit de Actifry met mosterd en selleriepatat met mayo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136566583
Pasen is 20+21, we vertrekken de 18e s avonds.

Daglijstje
O dubbele boterham pindakaas
L 2x dubbele boterham smeerkaas sambal, cup a soup
T banaan
D groene curry met kip en bami
T mango
  Vis een optie? maandag 10 februari 2014 @ 21:28:44 #254
70532 loveli
N
pi_136566918
Beterschap, Tink! *holunder toeschuift *

Kokosolie is een verzadigd vet, dus ideaal om te verhitten. Het heeft geen gezonde eigenschappen die te vergelijken zijn met die van bv. omega-3. Wel helpt het bij o.a. huidschimmel. Ik werd er vooral erg moe van.
crap in = crap out
pi_136567862
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:28 schreef loveli het volgende:
Beterschap, Tink! *holunder toeschuift *

Kokosolie is een verzadigd vet, dus ideaal om te verhitten. Het heeft geen gezonde eigenschappen die te vergelijken zijn met die van bv. omega-3. Wel helpt het bij o.a. huidschimmel. Ik werd er vooral erg moe van.
Dus het gezonde is dus vooral dat je ermee kan bakken, en het goed is voor je huid.
Maar wat zijn effecten op hart en bloedvaten?
  Vis een optie? maandag 10 februari 2014 @ 21:57:53 #256
70532 loveli
N
pi_136568242
Trans is slecht, omega is goed, kokos doet niet zoveel voor je bloedvaten geloof ik. Maar ik heb weinig van kokos onthouden omdat ik er zelf niks aan heb.
crap in = crap out
pi_136568801
Ik mag langskomen voor een 'kennismaking' bij een onderzoeksgroep *O*. Stapje dichterbij een phd.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_136569492
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Naar lissabon met pasen :)
Lekker warm! /jaloers :P

An, 85 is wat groter dan jij he. 45 ml vet is niks voor zo'n vent :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136569534
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik mag langskomen voor een 'kennismaking' bij een onderzoeksgroep *O*. Stapje dichterbij een phd.
*O*

En beterschap voor Tink!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136577488
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Lekker warm! /jaloers :P

An, 85 is wat groter dan jij he. 45 ml vet is niks voor zo'n vent :D
Het ging mij om kokosolie, niet om vet in het algemeen ;)
  Vis een optie? dinsdag 11 februari 2014 @ 09:13:29 #261
70532 loveli
N
pi_136578026
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef Probability het volgende:
Ik verveel mij eigenlijk best wel :P
^^

Gisteren bij de Appie geen B&J gescoord omdat het me te zoet leek. Win! :')
Wel een liter bio slagroom voor in de koffie :9 Speaking of... Is sigme al terug?
crap in = crap out
pi_136578204
Ik heb de B&J wel gekocht, maar da's alleen omdat het zo mooi in mijn vriezer staat. Ik heb het verder niet aangeraakt. w/ (nog)

Gisteren:
O: 2 volkoren beschuitjes, 1 met boter en kaas en 1 met boter en extra pure hagelslag
S: yoga
L: omelet van 2 eieren met erin: ui, tomaat, paprika en prei kliekje witlof met kaas en alvast wat van de rijst gepakt van de nasi met een gebakken ei erdoorheen.
T: smoothie van meloen, citroensap, mandarijnsap, bevroren banaan en aardbei appel
T: wodka, katjang chips
D: nasi (met groenten en uitgebakken speklapstukjes)
T: wat ananas uit blik (guilty pleasure) 5 kersenbonbons
T: over de dag verdeeld bijna een liter cranberrysap

Nog een reden waarom ik geen lijstjes post lately. Ik hou me niet helemaal precies aan de planning :')

Vandaag:
O: 2x geroosterd Allinson met filet A
L: 1x geroosterd Allinson met kaas en zoete paprika
S: hardlopen
T: ananas uit blik
T: wodka, chips
D: dinsdag datedag: dus indien leuk eet ik in de stad, anders bak ik de nasi op van gister.
  Vis een optie? dinsdag 11 februari 2014 @ 09:57:11 #263
70532 loveli
N
pi_136578783
Dinsdag datedag - leuk. Wordt dat een vast programmaonderdeel?
crap in = crap out
pi_136578847
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:57 schreef loveli het volgende:
Dinsdag datedag - leuk. Wordt dat een vast programmaonderdeel?
Ja! Tot ik er één ontmoet waar ik vaker mee ga afspreken. :P Maar anders kan ik tot in de eeuwigheid doorgaan met dinsdag datedag.

(Srsly, dat Tinder is een soort onuitputtelijke bron)
pi_136583100
Rustig hier. :( (op t werk
Nog liefhebbers van luchtjes? Er staat weer wat bij op marktplaats in mn sig :')
pi_136586926
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik mag langskomen voor een 'kennismaking' bij een onderzoeksgroep *O*. Stapje dichterbij een phd.
^O^
Ja doei.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:19:42 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_136590553
Heerlijk vooruitzicht Puff!! *O*

chicolate *O*

Tink, beterschap... en nu ophouden met teveel chocolade ok?

Co... afterdateverslag? O-)

Net weer hotel veiling gewonnen :') En tevreden erover want er zit ook een wokrestaurant op wandelafstand :Y)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_136594144
Haha Datedinsdag :D
Zo regelmatig heb ik zelfs nog nooit gedate.. ik zit ook niet op Tinder trouwens. Vind dat beetje apart concept, het is echt een vleeskeuring, maar blijkbaar kun je er wel vaak mee daten.

Vanavond weer eens sporten, kijken hoe dar gaat :)
pi_136594947
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:13 schreef loveli het volgende:

[..]

^^

Gisteren bij de Appie geen B&J gescoord omdat het me te zoet leek. Win! :')
Wel een liter bio slagroom voor in de koffie :9 Speaking of... Is sigme al terug?
Dan groei ik helemaal dicht..
Worry is a misuse of imagination
pi_136594977
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Chicolate het volgende:
Ik mag langskomen voor een 'kennismaking' bij een onderzoeksgroep *O*. Stapje dichterbij een phd.
*O*
Worry is a misuse of imagination
pi_136595160
sigme is terug hoor :Y.
Maar altijd als ik even ben weggeweest, heb ik daarna niet zo'n internetzin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:18:54 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136597253
Lijstje
o. havermout met sojamelk, bergsteigermuesli, bloedsinaasappel en kaneel
t. 100 gram noten
l. rodekoolsalade en witlof-fruitsalade + hangop met mango
t. 2 cappucino + 300 gram wortels + banaan + appel
d. zie ontbijt maar dan met jam in plaats van sinaasappel en kaneel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136597501
Leuk Puf *O*

Gaat het al beter Tink?

En welkom terug Sigme. Naar Spanje geweest?

Vastendag lijstje:

O: gekookt eitje en een sinaasappel
T: water, thee en zwarte koffie
D: veel boontjes, worteltjes met kruiden en olijfolie. Een biefstukje met ui, champignons en salie.
pi_136597558
Spanje in februari. Het was niet erg warm, een weekje later was het er 19 graden overdag..
Maar nog wel 2 dagen wezen fietsen, 100 km in totaal over een oude spoorlijn die is omgebouwd naar een fietspad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:51:32 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136598851
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:24 schreef An24 het volgende:
Leuk Puf *O*

Gaat het al beter Tink?

En welkom terug Sigme. Naar Spanje geweest?

Vastendag lijstje:

O: gekookt eitje en een sinaasappel
T: water, thee en zwarte koffie
D: veel boontjes, worteltjes met kruiden en olijfolie. Een biefstukje met ui, champignons en salie.
Ja, veel beter. Dank je voor het vragen.
Biefstuk :9 Ook wel weer eens zin in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136599714
Heb nieuw gips trouwens :P
Worry is a misuse of imagination
pi_136600854
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, veel beter. Dank je voor het vragen.
Biefstuk :9 Ook wel weer eens zin in.
Fijn!

En de biefstuk was heerlijk. Eet ik niet zo vaak :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef sigme het volgende:
Spanje in februari. Het was niet erg warm, een weekje later was het er 19 graden overdag..
Maar nog wel 2 dagen wezen fietsen, 100 km in totaal over een oude spoorlijn die is omgebouwd naar een fietspad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19 graden is toch best fijn. Idd lekker wandel en fiets weer!
pi_136601173
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef sigme het volgende:
Spanje in februari. Het was niet erg warm, een weekje later was het er 19 graden overdag..
Maar nog wel 2 dagen wezen fietsen, 100 km in totaal over een oude spoorlijn die is omgebouwd naar een fietspad.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow O+
Ja doei.
pi_136601405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn!

En de biefstuk was heerlijk. Eet ik niet zo vaak :9

[..]

19 graden is toch best fijn. Idd lekker wandel en fiets weer!
Ja, 19 graden is best fijn. Maar het was een graad of 14 toen wij er waren. Goed te doen, maar niet warm. Begin maart leggen we even een bliksembezoekje af (vrijdag heen, maandag terug, dan wel vliegen :+). Ik hoop dan het hele weekend buiten in de zon te zitten in korte kleren.

Biefstuk :9~ .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_136601406
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Probability het volgende:
Heb nieuw gips trouwens :P
Zomaar? En een kek kleurtje? :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 11 februari 2014 @ 20:44:44 #281
70532 loveli
N
pi_136601503
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zomaar? En een kek kleurtje? :7
Je kent probje, altijd fashionable.
crap in = crap out
pi_136602376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, 19 graden is best fijn. Maar het was een graad of 14 toen wij er waren. Goed te doen, maar niet warm. Begin maart leggen we even een bliksembezoekje af (vrijdag heen, maandag terug, dan wel vliegen :+). Ik hoop dan het hele weekend buiten in de zon te zitten in korte kleren.

Biefstuk :9~ .
Ohw ja, begrijpend lezen... ;(

Wat een leven hebben jullie toch O+
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:10:26 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_136602999
Er zijn bij mij nog twee T's bijgekomen:
1 hand chips + bodempje chocolade-chili-likeur

@sigme: ik duim met je mee voor mooi weer begin maart. Dan ben ik op een van de spaanse eilanden en fijn weer zou heel welkom zijn O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_136604229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Je kent probje, altijd fashionable.
Haha :P
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 11 februari 2014 @ 21:39:59 #285
70532 loveli
N
pi_136604554
Ik heb de tenen niet voor fashionable gips :'(
crap in = crap out
pi_136615876
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef the85mc het volgende:
Haha Datedinsdag :D
Zo regelmatig heb ik zelfs nog nooit gedate.. ik zit ook niet op Tinder trouwens. Vind dat beetje apart concept, het is echt een vleeskeuring, maar blijkbaar kun je er wel vaak mee daten.

Vanavond weer eens sporten, kijken hoe dar gaat :)
Co is dan ook een 18-jarig dime piece, die hosselt makkelijk mannen bij het leven... :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136615896
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 08:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Co is dan ook een 18-jarig dime piece, die hosselt makkelijk mannen bij het leven... :P
Maakt niet uit hoe oud Co is, hosselen kan ze als de beste
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136615917
Mogguh!

Gister wezen sporten en nu heb ik a) spierpijn en b) kan ik nog wel een paar uur slaap gebruiken :+

Heb ook supervaag gedroomd :X

Lijstje wordt zoiets:

O: smoothie
T: 1/2 bak kwark met noten
L: omelet met kaas gok ik
T: smoothie
D: uit eten O+
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136616072
Omelette du fromage!? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_136616257
:Y

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136616351
Pff, dat was zwoegen om er een kleiner plaatje in te krijgen :')

En ik zit nu dus heel de dag met de Deedee get out of my laboratory tekst in mijn hoofd. Bedankt Vaiz. :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_136616453
:+
"oooooooooooohhhhhhh what does this button do?"

Vage dromen trouwens van ZMA?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 12 februari 2014 @ 09:36:06 #293
70532 loveli
N
pi_136616680
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, dat was zwoegen om er een kleiner plaatje in te krijgen :')

En ik zit nu dus heel de dag met de Deedee get out of my laboratory tekst in mijn hoofd. Bedankt Vaiz. :+
Ik wil wel een 'pinky and the brain' muziekje voor je opzoeken?
crap in = crap out
pi_136616887
Co had gisteren de verkeerde man gehosseld. Co stond om half tien nasi op te bakken. :')

Gisteren:
O: 2x geroosterd Allinson met filet A
L: 1x geroosterd Allinson met kaas en zoete paprika 2x geroosterd Allinson met filet A
S: hardlopen (6,5k)
T: ananas uit blik
T: wodka, cranberrysap, chips
D: dinsdag datedag: dus indien leuk eet ik in de stad, anders bak ik de nasi op van gister. twee biertjes
T: 5 kersenbonbons

Vandaag:
O: 2x geroosterd Allinson met filet A.
L: 2x geroosterd Allinson met filet A en een gekookt eitje
S: yoga
T: cranberrysap
T: wodka, chips
D: karbonaadje, gebakken aardappelen, salade van ijsbergsla, paprika, prei, ui en tomaat
pi_136617018
Mijn lijstjes zijn echt zo triest :@

gisteren

O: niks
T: een of ander koekje wat lijkt op taai taai maar dan anders en nog lekkerder
L: borsch (bietensoep) en een salade met kip
T: nog zo'n koekje
T: rettich
D: plak serranoham met room kaas en yoghurt
T: wat nootjes en wodka :9

:')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136617264
bleeerggghhh heb zo een slecht nieuws gesprek op werk... Nooit leuk om iemand te ontslaan...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? woensdag 12 februari 2014 @ 10:15:53 #297
70532 loveli
N
pi_136617563
Blegh, Skoap. Bedenk maar dat het iets goeds over jou zegt dat je het niet makkelijk doet. Niet te veel koekjes na het gesprek nemen ;)

Co, elke dinsdag een koken&stomen op voorraad kopen? :P
crap in = crap out
pi_136617575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:23 schreef V1z0R het volgende:
:+
"oooooooooooohhhhhhh what does this button do?"

Vage dromen trouwens van ZMA?
3.gif
hey, da's een goeie idd! Ik heb mijn dosis verhoogd omdat ik vaker last heb van kramp in mijn voet. En nu dus last van funky dromen :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 12 februari 2014 @ 10:20:18 #299
70532 loveli
N
pi_136617684
kramp => magnesium

ow, en toen ging ik zma googelen :')
vitamine b doet ook dromen.
crap in = crap out
pi_136617945
OMG. Ik heb net een ticket naar Indonesie geboekt. :o
pi_136617998
Wel alle ajam op een stokkie! :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')