abonnement Unibet Coolblue
pi_136402967
Jullie hebben hetzelfde euvel (dezelfde kwaliteit?) als Ajax dit seizoen... niet geconcentreerd genoeg (soms zelfs slap) beginnen, en het geluk hebben dat de tegenstander niet toeslaat. Vervolgens op tijd orde op zaken stellen en de wedstrijd 'eenvoudig' winnen.

De actie van Tadic op de achterlijn was trouwens echt :9~ :9~
BFF met GGMM
pi_136402988
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:01 schreef Ties02 het volgende:
Rosales speelde trouwens ook weer sterk ^O^


Mijn favoriete speler! Trekt nooit en te nimmer zijn been (of hoofd) terug. _O_

En dan nog even dit:

  Official ESF Kreviewer donderdag 6 februari 2014 @ 16:07:15 #153
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136404572
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:12 schreef DonRaja het volgende:
Jullie hebben hetzelfde euvel (dezelfde kwaliteit?) als Ajax dit seizoen... niet geconcentreerd genoeg (soms zelfs slap) beginnen, en het geluk hebben dat de tegenstander niet toeslaat. Vervolgens op tijd orde op zaken stellen en de wedstrijd 'eenvoudig' winnen.

De actie van Tadic op de achterlijn was trouwens echt :9~ :9~
Ik snap dat nooit. 'you had one job....'

Het enige dat ze moeten is voetballen. Anderhalf uur per week en een paar keer trainen, voor een salaris waar de gemiddelde bedrijfseigenaar jaloers op is. Hoe het dan mogelijk is dat iemand het niet kan opbrengen om geconcentreerd aan een pot te beginnen is me een raadsel.
pi_136404657
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit. 'you had one job....'

Het enige dat ze moeten is voetballen. Anderhalf uur per week en een paar keer trainen, voor een salaris waar de gemiddelde bedrijfseigenaar jaloers op is. Hoe het dan mogelijk is dat iemand het niet kan opbrengen om geconcentreerd aan een pot te beginnen is me een raadsel.
Twente wilde gewoon te graag. Na zo'n winterstop en een afgelaste wedstrijd stonden ze simpelweg te popelen. Ze liepen zichzelf voorbij. Goed om te zien dat de woorden van de staf in de rust hun uitwerking niet missen. Gezien de gemiddelde leeftijd is dit een behoorlijk volwassen team.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 februari 2014 @ 16:11:36 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136404706
quote:
19s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:10 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Twente wilde gewoon te graag. Na zo'n winterstop en een afgelaste wedstrijd stonden ze simpelweg te popelen. Ze liepen zichzelf voorbij. Goed om te zien dat de woorden van de staf in de rust hun uitwerking niet missen. Gezien de gemiddelde leeftijd is dit een behoorlijk volwassen team.
De potentie is er zeker wel. Dat doet Twente altijd wel heel knap. Enige jammere is dat er elk jaar weer wat steunpilaren verdwijnen, zoals bij alle clubs in Nederland.
pi_136404867
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

De potentie is er zeker wel. Dat doet Twente altijd wel heel knap. Enige jammere is dat er elk jaar weer wat steunpilaren verdwijnen, zoals bij alle clubs in Nederland.
Tadic, Castaignos en Rosales vertrekken sowieso. Dat levert al snel 20 miljoen op. Daar valt wel iets mee te verzinnen. Børven wordt klaargestoomd. Shadrach is een openbaring en kwam uit het niets. Wie weet vindt Mokhtar zijn vorm te vinden. Ik heb voldoende vertrouwen in staf en scouting. Ze weten een (soort van) leegloop adequaat op te lossen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 februari 2014 @ 16:33:55 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136405449
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:11 schreef Kreator het volgende:

steunpilaren
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:17 schreef huffderobot het volgende:
Castaignos
Mja.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:55:13 #158
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136406210
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:17 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Tadic, Castaignos en Rosales vertrekken sowieso. Dat levert al snel 20 miljoen op. Daar valt wel iets mee te verzinnen. Børven wordt klaargestoomd. Shadrach is een openbaring en kwam uit het niets. Wie weet vindt Mokhtar zijn vorm te vinden. Ik heb voldoende vertrouwen in staf en scouting. Ze weten een (soort van) leegloop adequaat op te lossen.
Tja, dat blijft afwachten. Het hangt natuurlijk ook af van de positie waarop wij eindigen. Stel dat, laten we even dromen, Twente 1e wordt. Dan speel je wel CL en zal de drang om te vertrekken voor sommige spelers lager zijn en zal de club misschien wat makkelijke nieuwe spelers kunnen aantrekken.
quote:
6s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

Mja.
_O-

quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit. 'you had one job....'

Het enige dat ze moeten is voetballen. Anderhalf uur per week en een paar keer trainen, voor een salaris waar de gemiddelde bedrijfseigenaar jaloers op is. Hoe het dan mogelijk is dat iemand het niet kan opbrengen om geconcentreerd aan een pot te beginnen is me een raadsel.
Tja, de trainer die dat wél voor elkaar krijgt is de beste trainer in het internationale voetbal.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_136406265
quote:
6s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

Mja.
Castaignos staat niet voor niets in de belangstelling van PL-clubs. Dat wij hier in Nederland vanaf dag 1 op hem aan het zeuren zijn is iets anders. In potentie de spits van het Nederlands Elftal voor de komende 10 jaar. Zeker als hij straks 'de stap' gemaakt heeft. Steunpilaar durf ik hem wel te noemen. Geen idee wie die 12 goals anders gemaakt zou moeten hebben.
pi_136406385
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tja, dat blijft afwachten. Het hangt natuurlijk ook af van de positie waarop wij eindigen. Stel dat, laten we even dromen, Twente 1e wordt. Dan speel je wel CL en zal de drang om te vertrekken voor sommige spelers lager zijn en zal de club misschien wat makkelijke nieuwe spelers kunnen aantrekken.

In het geval van een kampioenschap (*afkloppen*) bestaat er een kans dat Tadic blijft. Die heeft het naar zijn zin, maar baalt dat hij geen Europees kan spelen. Als hij moet kiezen tussen EL bij een middenmotor in Spanje of CL met Twente, wie weet. Maar geld praat natuurlijk vooral...

Ik heb zoiets van: dikke bonus dat we nog 15 wedstrijden naar Tadic mogen kijken. Gisteren ook weer: een genot om naar te kijken. Wat een klasbak. _O_

Zelfde met Ruiz: vroeg of laat weet je dat ze gaan. Tel je zegeningen.
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:01:27 #161
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136406430
quote:
19s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:56 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Castaignos staat niet voor niets in de belangstelling van PL-clubs. Dat wij hier in Nederland vanaf dag 1 op hem aan het zeuren zijn is iets anders. In potentie de spits van het Nederlands Elftal voor de komende 10 jaar. Zeker als hij straks 'de stap' gemaakt heeft. Steunpilaar durf ik hem wel te noemen. Geen idee wie die 12 goals anders gemaakt zou moeten hebben.
Djordjevic natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_136406522
quote:
19s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:56 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Castaignos staat niet voor niets in de belangstelling van PL-clubs. Dat wij hier in Nederland vanaf dag 1 op hem aan het zeuren zijn is iets anders. In potentie de spits van het Nederlands Elftal voor de komende 10 jaar. Zeker als hij straks 'de stap' gemaakt heeft. Steunpilaar durf ik hem wel te noemen. Geen idee wie die 12 goals anders gemaakt zou moeten hebben.
Ik was ervan overtuigd dat hij talent had toen hij nog bij Feyenoord speelde. Nu zie ik dat hij er sinds die periode niets op vooruit is gegaan. Er zal vast interesse zijn voor hem, maar ik zie de basis voor die interesse echt niet.
BFF met GGMM
pi_136406563
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik was ervan overtuigd dat hij talent had toen hij nog bij Feyenoord speelde. Nu zie ik dat hij er sinds die periode niets op vooruit is gegaan. Er zal vast interesse zijn voor hem, maar ik zie de basis voor die interesse echt niet.
Zijn loopacties zijn alleen nog maar beter geworden. Enige wat hij mist is wat rust aan de bal en voor de goal, ik denk ook niet dat dat er ooit gaat komen. Hij heeft er de techniek niet voor om het te compenseren.
pi_136406564
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Djordjevic natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan beter terug naar zijn club. In potentie een prima spits, maar hij krijgt nu natuurlijk geen kansen meer.

En ik wil ook een kusje van Promes! :Y *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:07:03 #165
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136406592
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik was ervan overtuigd dat hij talent had toen hij nog bij Feyenoord speelde. Nu zie ik dat hij er sinds die periode niets op vooruit is gegaan. Er zal vast interesse zijn voor hem, maar ik zie de basis voor die interesse echt niet.
Ook niet het feit dat hij nog steeds erg jong is en nu al veel ervaring heeft? Ik zie geen andere Nederlandse spits van zijn leeftijd die al zo ver is of zoveel doelpunten achter zijn naam heeft staan op dit niveau.

Kijk waar andere topspitsen waren op zijn leeftijd. Van Nistelrooij speelde nog voor Den Bosch, om over Huntelaar maar te zwijgen.

Heeft op dit moment ook de meeste doelpunten van alle Nederlandse spitsen in 2014 achter zijn naam staan dus ja. 8-)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:07:08 #166
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_136406594
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:17 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Tadic, Castaignos en Rosales vertrekken sowieso. Dat levert al snel 20 miljoen op. Daar valt wel iets mee te verzinnen. Børven wordt klaargestoomd. Shadrach is een openbaring en kwam uit het niets. Wie weet vindt Mokhtar zijn vorm te vinden. Ik heb voldoende vertrouwen in staf en scouting. Ze weten een (soort van) leegloop adequaat op te lossen.
Castaignos vertrekt sowieso? Sinds wanneer? En Rosales is transfervrij aan het einde van het seizoen. Dus die 20 miljoen komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik denk eerder dat Bengtsson gaat vertrekken, die dit ook al meerdere malen heeft aangegeven. Zijn vervanger is inmiddels al binnen gehaald. Ter vervanging van Tadic zou ik vol gaan voor Ziyech van Heerenveen, heerlijke speler!
"I'm in the empire business"
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:09:42 #167
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136406672
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Castaignos vertrekt sowieso? Sinds wanneer? En Rosales is transfervrij aan het einde van het seizoen. Dus die 20 miljoen komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik denk eerder dat Bengtsson gaat vertrekken, die dit ook al meerdere malen heeft aangegeven. Zijn vervanger is inmiddels al binnen gehaald. Ter vervanging van Tadic zou ik vol gaan voor Ziyech van Heerenveen, heerlijke speler!
Kan wel een aardig balletje trappen, heeft alleen niet zo'n bevorderlijke persoonlijkheid. Tamelijk arrogant kereltje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:10:32 #168
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136406694
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:06 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Die kan beter terug naar zijn club. In potentie een prima spits, maar hij krijgt nu natuurlijk geen kansen meer.

En ik wil ook een kusje van Promes! :Y *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil zelf blijven, misschien dat zijn club bereid is hem te laten gaan. Zit wel potentie in.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_136406849
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ook niet het feit dat hij nog steeds erg jong is en nu al veel ervaring heeft? Ik zie geen andere Nederlandse spits van zijn leeftijd die al zo ver is of zoveel doelpunten achter zijn naam heeft staan op dit niveau.

Kijk waar andere topspitsen waren op zijn leeftijd. Van Nistelrooij speelde nog voor Den Bosch, om over Huntelaar maar te zwijgen.

Heeft op dit moment ook de meeste doelpunten van alle Nederlandse spitsen in 2014 achter zijn naam staan dus ja. 8-)
Castaignos heeft juist heel erg veel bijgeleerd. In de aanname, controleren, doorbewegen, positie kiezen. Als dit zo doorgaat kan hij wel eens een heel grote worden (zoals Inter destijds ook al zag).

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Buster91 het volgende:

[..]

Castaignos vertrekt sowieso? Sinds wanneer? En Rosales is transfervrij aan het einde van het seizoen. Dus die 20 miljoen komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik denk eerder dat Bengtsson gaat vertrekken, die dit ook al meerdere malen heeft aangegeven. Zijn vervanger is inmiddels al binnen gehaald. Ter vervanging van Tadic zou ik vol gaan voor Ziyech van Heerenveen, heerlijke speler!
Ziyech lijkt me een prima speler, maar een half seizoen maakt nog geen zomer. Tadic levert 10 miljoen op minimaal en Luc ook, Bengtsson 5+. Geld komt er wel binnen, maar het is natuurlijk mooier als je de vervangers al in huis hebt, zoals de recente deal met Lachman.
pi_136407309
Terug gelezen maar ik zie echt helemaal niks in Castagnois, het is een harde werker en hij wil echt heel graag maar maakt teveel fouten voor een spits imo, Promes vind ik goed en gisteren Børven, die benutten de kansen die ze krijgen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_136407505
Promes mistte een gigantische kans :')
pi_136407579
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:35 schreef Ties02 het volgende:
Promes mistte een gigantische kans :')
En Castaignos? Ik praat niet over 1 wedstrijd btw :{
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_136407623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:37 schreef Margo37 het volgende:

[..]

En Castaignos? Ik praat niet over 1 wedstrijd btw :{
Nee ik begrijp je wel. Maar ik wordt een beetje moe op het gezeur op Luc. Prima spits voor Twente. Ik ben benieuwd of een Janko of Luuk de Jong nu op 20 goals zouden staan.
pi_136407709
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee ik begrijp je wel. Maar ik wordt een beetje moe op het gezeur op Luc. Prima spits voor Twente. Ik ben benieuwd of een Janko of Luuk de Jong nu op 20 goals zouden staan.
Prima toch dat we een andere mening hebben, ik vind het gezeur terecht gewoon, te veel open kansen die blijven liggen en ik ben geen vloeker maar owowowow ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_136407752
quote:
19s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:15 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Castaignos heeft juist heel erg veel bijgeleerd. In de aanname, controleren, doorbewegen, positie kiezen. Als dit zo doorgaat kan hij wel eens een heel grote worden (zoals Inter destijds ook al zag).

[..]

Ziyech lijkt me een prima speler, maar een half seizoen maakt nog geen zomer. Tadic levert 10 miljoen op minimaal en Luc ook, Bengtsson 5+. Geld komt er wel binnen, maar het is natuurlijk mooier als je de vervangers al in huis hebt, zoals de recente deal met Lachman.
Maar van de transfersommen van Castaignos en Tadic mag je al weer een percentage naar Doyen schuiven als daar iets van waar is.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')