abonnement Unibet Coolblue
pi_136157926
Omdat ik de lapo had en het tijd werd voor een nieuw topic. Aanvullen mag. :Y).


Pinkpop vindt plaats in het Pinksterweekend op 7-8-9 juni 2014. Het festival zal in 2014 voor de 45ste keer plaatsvinden, een uniek record. Sinds 1990 is Pinkpop opgenomen in het Groot Guinness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival in Nederland, (maar volgens velen zelfs van Europa).

De enige echte officiële kaartverkoop start op zaterdag 15 maart 2014 om 10.00 uur via www.ticketmaster.nl. Er zijn zowel weekendkaarten als dagkaarten beschikbaar. Vóór die datum zijn er géén officiële entreekaarten verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl en www.ticketsenconcertkaarten.nl
Neem bij vragen eerst contact op met Buro Pinkpop: info@pinkpop.nl




Volgt.



Zaterdag 7 juni:
BASTILLE - 3FM STAGE

Zondag 8 Juni:
ED SHEERAN - MAINSTAGE
RUDIMENTAL - 3FM STAGE

Maandag 9 juni:
MASTODON - MAINSTAGE
METALLICA- MAINSTAGE
STROMAE - 3FM STAGE
ARCADE FIRE - 3FM STAGE
AVENGED SEVENFOLD - MAINSTAGE


Volgt.
Karma is a fucking bitch.
pi_136157935
Lapo:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik heb helemaal niks met de Stones. Ver voor mijn generatie hun hoogtepunt, en ik vind ze ook te oud om echt daar thuis te horen, maar dat is míjn mening.
Misschien, maar juist omdat ze niet van mijn generatie zijn vind ik het wel tof om ze toch nog een keer gezien te hebben. Het is uiteindelijk een legendarische band en de muziek vind ik ook nog steeds goed. Meer kansen om ze te zien ga ik niet echt krijgen, denk ik.
Karma is a fucking bitch.
pi_136158085
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef MissLuna het volgende:
Lapo:

[..]

Misschien, maar juist omdat ze niet van mijn generatie zijn vind ik het wel tof om ze toch nog een keer gezien te hebben. Het is uiteindelijk een legendarische band en de muziek vind ik ook nog steeds goed. Meer kansen om ze te zien ga ik niet echt krijgen, denk ik.
Precies dit :Y
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:17:03 #4
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_136158229
Beter is het bijna niet te verwoorden
pi_136158299
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef MissLuna het volgende:
Lapo:

[..]

Misschien, maar juist omdat ze niet van mijn generatie zijn vind ik het wel tof om ze toch nog een keer gezien te hebben. Het is uiteindelijk een legendarische band en de muziek vind ik ook nog steeds goed. Meer kansen om ze te zien ga ik niet echt krijgen, denk ik.
Zou Voor mij idd ook de reden zijn om pp weer eens te bezoeken na een pauze van een jaar. Gewoon omdat dit de laatste kans is.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_136158368
Tsja dat klopt wel, maar ik heb er gewoon niks mee, ik hoef ze niet gezien te hebben. Ik luister de muziek nooit, behalve dan in de Top 2000 :P, dus hoef ik dat nu ook niet ineens te gaan doen.

Als er op een of ander onmogelijke manier een reunie van Oasis zou komen, dan zou mijn best mogelijke situatie uit komen.
pi_136161525
Ik verwacht absoluut niet dat de Stones komen. Ik heb te vaak geschreeuw van Smeets gehoord om dit nog te geloven. Precies hetzelfde verhaal als U2 van een paar jaar terug.
pi_136166232
Ik zou het wel geweldig vinden als the Stones daadwerkelijk komen. Vooralsnog is het voor mij ook 'eerst zien dan geloven'. Zou voor mij metal stage op de maandag in één klap meer dan goed maken in ieder geval. Al begrijp ik de programmering op de maandag wel, er is zeker een hele grote doelgroep voor, echter mij trekt het metal gebeuren niet.
pi_136169874
zou zeker vet zijn als de stones komen! Wordt het toch weer een betje Pinkpop classic :P
pi_136171630
Vorig jaar gezien op Glasto... tuurlijk ze zijn oud, en ietswat versleten. Maar om die oude hits te horen was toch wel heerlijk. Moet je toch een keer meegemaakt hebben.
pi_136173868
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar gezien op Glasto... tuurlijk ze zijn oud, en ietswat versleten. Maar om die oude hits te horen was toch wel heerlijk. Moet je toch een keer meegemaakt hebben.
precies!
pi_136186180
Wie zouden jullie kiezen? Metallica of Rolling Stones? Zou eerst voor Metallic een dagje gaan, maar als Rolling Stones komt, wordt dat echt legendarisch.
pi_136195561
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:30 schreef Grazzle het volgende:
Wie zouden jullie kiezen? Metallica of Rolling Stones? Zou eerst voor Metallic een dagje gaan, maar als Rolling Stones komt, wordt dat echt legendarisch.
Stones, Metallica al 2 keer gezien en is qua show steeds redelijk hetzelfde. En de kans om die nog een keer te zien in de toekomst is groter dan bij de Stones. ;)
pi_136198836
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:30 schreef Grazzle het volgende:
Wie zouden jullie kiezen? Metallica of Rolling Stones? Zou eerst voor Metallic een dagje gaan, maar als Rolling Stones komt, wordt dat echt legendarisch.
Gewoon een weekend kaartje nemen, kan je beide meepakken .
  zaterdag 1 februari 2014 @ 10:31:57 #15
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_136199219
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik verwacht absoluut niet dat de Stones komen. Ik heb te vaak geschreeuw van Smeets gehoord om dit nog te geloven. Precies hetzelfde verhaal als U2 van een paar jaar terug.
hij zegt toch niks raars? hij geeft zelfs aan dat uiteindelijk de band zelf er nog een streep doorheen zou kunnen zetten ookal bereiken ze een akkoord met het management
pi_136205572
Als de Stones komen dan ga ik voor de eerste keer naar Pinkpop! Metallica EN Rolling Stones?? Damn...
  dinsdag 4 februari 2014 @ 23:31:28 #17
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_136348287
Eén legende komt er überhaupt: Robert Plant heeft zichzelf bevestigd voor Pinkpop.

http://www.pinkpopcentral(...)f-voor-pinkpop-2014/
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_136349072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:31 schreef Peter88Online het volgende:
Eén legende komt er überhaupt: Robert Plant heeft zichzelf bevestigd voor Pinkpop.

http://www.pinkpopcentral(...)f-voor-pinkpop-2014/
Tof ^O^
pi_136353652
Hoeveel houd je van muziek als je zegt dat je Stones niet wil zien? Persoonlijk vond ik de muziek van Tool ook niet echt leuk, toch vond ik het terecht dat ze als dagafsluiter stonden omdat ze in hun genre goed zijn en een perfecte show neerzetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 05-02-2014 09:02:11 ]
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_136355315
Dan lijkt Robert Plant mij wel het ideale 'voorprogramma' voor the Stones. Zojuist op 3fm wist Jan Smeets aan Giel te melden dat er binnen 48 uur uitsluitsel zal zijn of the Stones al dan niet naar Pinkpop afreizen! Als ik het goed begrepen heb (ben op het werk en heb het niet helemaal meegekregen) hoeft Mick Jagger alleen nog zijn ja-woord te geven.
pi_136356528
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 08:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoeveel houd je van muziek als je zegt dat je Stones niet wil zien? Persoonlijk vond ik de muziek van Tool ook niet echt leuk, toch vond ik het terecht dat ze als dagafsluiter stonden omdat ze in hun genre goed zijn en een perfecte show neerzetten.
Ik denk dat als de Stones echt komen, niemand zal zeuren dat ze headliner zijn, maar dat betekent niet dat iedereen het leuk moet vinden natuurlijk. Toen Springsteen in 2009 voor het eerst naar Pinkpop kwam waren er ook genoeg mensen die daar niet op zaten te wachten, ondanks zijn staat van dienst en status van zijn shows. Desalniettemin hoop ik dat Jagger ja gaat zeggen en ik ze kan gaan zien in juni. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Operc op 05-02-2014 13:03:36 ]
pi_136359145
De tendens die ik vaak zie, is dat mensen hun eigen smaak als maatstaf gaan gebruiken om te beoordelen of een programma (of artiest) 'goed' is. Ik vind dit eigenlijk vrij vervelend. Het is een verschil of je iets wel of niet leuk vindt. Je kunt Bruce Springsteen niet leuk vinden, maar je kunt haast niet ontkennen dat die man een legende is in de muziekwereld. Heel ander voorbeeld heb ik met Adele. Ik vind daar dus totaal niets aan, maar ik zou heel ongeloofwaardig zijn als ik zou ontkennen dat die vrouw een dijk van een stem heeft.

The Rolling Stones vind ik, naast het feit dat zij ook legendes zijn, heel erg leuk, dus ik hoop ook dat Mick Jagger over 48 uur instemt met een optreden op Pinkpop :-D.
pi_136359395
Pinkpop zal dus dit jaar wel gaan uitverkopen lijkt me zo
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_136359678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:49 schreef Mike009000 het volgende:
De tendens die ik vaak zie, is dat mensen hun eigen smaak als maatstaf gaan gebruiken om te beoordelen of een programma (of artiest) 'goed' is. Ik vind dit eigenlijk vrij vervelend. Het is een verschil of je iets wel of niet leuk vindt. Je kunt Bruce Springsteen niet leuk vinden, maar je kunt haast niet ontkennen dat die man een legende is in de muziekwereld. Heel ander voorbeeld heb ik met Adele. Ik vind daar dus totaal niets aan, maar ik zou heel ongeloofwaardig zijn als ik zou ontkennen dat die vrouw een dijk van een stem heeft.

The Rolling Stones vind ik, naast het feit dat zij ook legendes zijn, heel erg leuk, dus ik hoop ook dat Mick Jagger over 48 uur instemt met een optreden op Pinkpop :-D.
Helemaal mee eens. :Y
pi_136359778
Als de Stones komen kom ik ook.. kijken of de verhalen over de sfeer van het festival verder wel kloppen dat het wat tegenvalt.
pi_136360696
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:28 schreef Mike009000 het volgende:
Dan lijkt Robert Plant mij wel het ideale 'voorprogramma' voor the Stones. Zojuist op 3fm wist Jan Smeets aan Giel te melden dat er binnen 48 uur uitsluitsel zal zijn of the Stones al dan niet naar Pinkpop afreizen! Als ik het goed begrepen heb (ben op het werk en heb het niet helemaal meegekregen) hoeft Mick Jagger alleen nog zijn ja-woord te geven.
giel3fm twitterde op woensdag 05-02-2014 om 08:46:03 Heet nieuws: @RobertPlant op #PP14 Nog heter nieuws: @RollingStones zo goed als bevestigd zegt Jan! Alleen Mick hoeft nog ja te knikken...! reageer retweet
Karma is a fucking bitch.
pi_136360734
Ik vind Pinkpop eigenlijk ieder jaar gewoon leuk. Ik heb vaak het idee dat Pinkpop het festival is dat de 'Sjaak' is om ieder jaar kritisch wordt bekeken, om zodoende andere festivals meer de hemel in te prijzen. Ik ben verder ook op Sziget geweest, dat is natuurlijk heel iets anders, maar Pinkpop bevalt mij ook ieder jaar super. Wellicht komt dit ook een beetje omdat het een 'thuiswedstrijd' voor mij is.
pi_136361058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:34 schreef Mike009000 het volgende:
Ik vind Pinkpop eigenlijk ieder jaar gewoon leuk. Ik heb vaak het idee dat Pinkpop het festival is dat de 'Sjaak' is om ieder jaar kritisch wordt bekeken, om zodoende andere festivals meer de hemel in te prijzen. Ik ben verder ook op Sziget geweest, dat is natuurlijk heel iets anders, maar Pinkpop bevalt mij ook ieder jaar super. Wellicht komt dit ook een beetje omdat het een 'thuiswedstrijd' voor mij is.
Ik begrijp dat ook niet zo goed. Aantal mensen (voornamelijk LL-gangers) in mijn omgeving hebben ook altijd commentaar op Pinkpop, misschien omdat het niet hipster of underground genoeg is ofzo? :').
Ik vind het gewoon een heel leuk festival met een prima sfeer waar je nog echt van jong tot oud ziet rondlopen.
Karma is a fucking bitch.
pi_136361170
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:43 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ook niet zo goed. Aantal mensen (voornamelijk LL-gangers) in mijn omgeving hebben ook altijd commentaar op Pinkpop, misschien omdat het niet hipster of underground genoeg is ofzo? :').
Ik vind het gewoon een heel leuk festival met een prima sfeer waar je nog echt van jong tot oud ziet rondlopen.
Ik hoor het ook altijd maar misschien dat het komt omdat er op Pinkpop verder geen reet te doen is behalve voor 1 van de 2 podia te hangen?
pi_136361252
Punten van kritiek zijn wat mij betreft: het enorme vroege tijdstip waarop het festival eindigt (alsof je op een kinderfeestje staat), de tijd tussen de verschillende bands (andere festivals, zoals Werchter, hebben 30 minuten pauze max) en de enorm knullige programmering qua plaatsing op de verschillende podia. (QOTSA op 3FM is echt een blammage.)

Verder is het wel een aardig festival. Kom er ook alleen als er wat leukere namen staan.
pi_136361274
Ik zou zelf niet zo snel nog een keer naar Pinkpop gaan doordat het "maar" 3 podia heeft. Als er dan momenten zijn dat de bands je minder aanspreken rest er weinig anders dan in het gras te hangen of naar de bar te gaan..

Verder is camping 2 al te ver weg van het festivalterrein en dan zwijg ik nog maar over camping 3..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_136361286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik hoor het ook altijd maar misschien dat het komt omdat er op Pinkpop verder geen reet te doen is behalve voor 1 van de 2 podia te hangen?
Pinkpop is gewoon een heel ander festival kwa opzet, en moet je beetje geluk hebben of er iets speelt wat naar je zin is. Op festivals als Lowlands heb je natuurlijk veel meer keuze, maar je kan maar bij 1 band gelijkertijd kijken natuurlijk.

En vind ieder jaar wel om naar uit te kijken. Zoals heb ik al een Manic Street Preachers of een Herbert Grönemeyer gezien waar ik persoonlijk geen kaartje voor zou kopen. Maar toch heel vet is om een keer mee te pakken.
pi_136361297
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik hoor het ook altijd maar misschien dat het komt omdat er op Pinkpop verder geen reet te doen is behalve voor 1 van de 2 podia te hangen?
In de (hopelijk) zon, met goed gezelschap, bier en muziek? Ik zie het probleem niet. :Y).
Het is ook een beetje wat je er zelf van verwacht en er zelf van maakt. Als je 24 uur per dag entertained wil worden, kan je inderdaad beter naar LL.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef Sino_Ganti het volgende:

Verder is camping 2 al te ver weg van het festivalterrein en dan zwijg ik nog maar over camping 3..
Dit is inderdaad wel een enorm nadeel. :').
Karma is a fucking bitch.
pi_136361389
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef MissLuna het volgende:

[..]

In de (hopelijk) zon, met goed gezelschap, bier en muziek? Ik zie het probleem niet. :Y).
Het is ook een beetje wat je er zelf van verwacht en er zelf van maakt. Als je 24 uur per dag entertained wil worden, kan je inderdaad beter naar LL.
Ik moet het ook gewoon een keer meemaken. Als het mooi weer is met een aan maten en een biertje kan ik dat hele weekend gemakkelijk doorkomen, met plezier zelfs. Bij LL ook gewoon uren in het mooie weer gezeten buiten.

2 jaar geleden zaten we al in de auto en was het plan om bij de shop in Eindhoven die ochtend nog de kaartjes uit te draaien. Bellen nam niemand op dus we wisten ook niet of we aan de deur nog konden halen, toen maar naar huis gegaan :')
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef Sino_Ganti het volgende:
Ik zou zelf niet zo snel nog een keer naar Pinkpop gaan doordat het "maar" 3 podia heeft. Als er dan momenten zijn dat de bands je minder aanspreken rest er weinig anders dan in het gras te hangen of naar de bar te gaan..

Verder is camping 2 al te ver weg van het festivalterrein en dan zwijg ik nog maar over camping 3..
Als de sfeer goed is en het weer ook dan zou ik daar ook geen problemen mee hebben. Ik laat mij qua muziek verder graag verassen als ik weet dat de sfeer en de mensen wel gewoon chil zijn.

Dat van die camping is wel kut :')
pi_136361700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef kurk_droog het volgende:
Als de sfeer goed is en het weer ook dan zou ik daar ook geen problemen mee hebben. Ik laat mij qua muziek verder graag verassen als ik weet dat de sfeer en de mensen wel gewoon chil zijn.

Dat van die camping is wel kut :')
Wat is "sfeer", er zijn niet zo van die verplichte feestjes die je bij Lowlands hebt zeg maar. De meeste sfeer hangt eigenlijk altijd bij de headliners. Maar soms heb je leuke bands die de boel ook wel in gang krijgen hoor. Ligt ook wat voor act het is.
pi_136361738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat is "sfeer", er zijn niet zo van die verplichte feestjes die je bij Lowlands hebt zeg maar. De meeste sfeer hangt eigenlijk altijd bij de headliners. Maar soms heb je leuke bands die de boel ook wel in gang krijgen hoor. Ligt ook wat voor act het is.
Sfeer qua mensen, relaxt gevoel...moeilijk uit te leggen :P Gewoon dat als de muziek minder is je ook door te hangen ontzettend kan genieten.
pi_136361870
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Sfeer qua mensen, relaxt gevoel...moeilijk uit te leggen :P Gewoon dat als de muziek minder is je ook door te hangen ontzettend kan genieten.
Vaak wat meer dagjes mensen oftewel "fans" die alleen voor de headliner komen. Dat wel.
pi_136362232
quote:
7s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:49 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dit is inderdaad wel een enorm nadeel. :').

Ik vond dat serieus best vervelend. Vind het wel lekker om even terug naar een tent te kunnen, zeker als je zoals ik uit de broek gescheurd bent..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  Redactie Sport woensdag 5 februari 2014 @ 15:03:08 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136363811
Pinkpop heeft de laatste 2, 3 jaar ook wel een hele magere lineup gehad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136363892
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pinkpop heeft de laatste 2, 3 jaar ook wel een hele magere lineup gehad.
2012 was gewoon goed hoor met Bruce & The Cure, dan ook nog Kyuss, Afghan Whigs. Soundgarden, Blood Red Shoes. The Specials, Herbert Grönemeyer om wat te noemen...
  Redactie Sport woensdag 5 februari 2014 @ 15:12:26 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136364069
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

2012 was gewoon goed hoor met Bruce & The Cure, dan ook nog Kyuss, Afghan Whigs. Soundgarden, Blood Red Shoes. The Specials, Herbert Grönemeyer om wat te noemen...
Mwah, kan me echt niet boeien op Cure, Kyuss, Afghan Whigs, BRS en Mastodon na.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136364157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah, kan me echt niet boeien op Cure, Kyuss, Afghan Whigs, BRS en Mastodon na.
En Atze was er ook...........
  Redactie Sport woensdag 5 februari 2014 @ 15:19:02 #43
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136364266
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En Atze was er ook...........
Die was er vorig jaar ook, azijn inclus
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:00:14 #44
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_136365441
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:49 schreef Mike009000 het volgende:
De tendens die ik vaak zie, is dat mensen hun eigen smaak als maatstaf gaan gebruiken om te beoordelen of een programma (of artiest) 'goed' is. Ik vind dit eigenlijk vrij vervelend. Het is een verschil of je iets wel of niet leuk vindt. Je kunt Bruce Springsteen niet leuk vinden, maar je kunt haast niet ontkennen dat die man een legende is in de muziekwereld. Heel ander voorbeeld heb ik met Adele. Ik vind daar dus totaal niets aan, maar ik zou heel ongeloofwaardig zijn als ik zou ontkennen dat die vrouw een dijk van een stem heeft.

The Rolling Stones vind ik, naast het feit dat zij ook legendes zijn, heel erg leuk, dus ik hoop ook dat Mick Jagger over 48 uur instemt met een optreden op Pinkpop :-D.
helemaal mee eens!
pi_136368810
In de Coen en Sander show op 3fm dadelijk een item over Pinkpop. Verwacht geen nieuws, maar alleen maar herhaling van de aankondiging van Robert Plant en de geruchten over de Stones.

Edit: Geen nieuws. Ze vroegen nog naar Jett Rebel en ook hier liet Jan niet veel over los.

[ Bericht 21% gewijzigd door BatMutsje op 05-02-2014 17:54:59 ]
pi_136376643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:13 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Ik vond dat serieus best vervelend. Vind het wel lekker om even terug naar een tent te kunnen, zeker als je zoals ik uit de broek gescheurd bent..
Ik meende het ook, dat het heel erg vervelend is. Heb inmiddels flinke meters gemaakt met heen- en weer lopen. :+.
Karma is a fucking bitch.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:14:22 #47
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_136379222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[...] en de enorm knullige programmering qua plaatsing op de verschillende podia. (QOTSA op 3FM is echt een blammage.)

Verder is het wel een aardig festival. Kom er ook alleen als er wat leukere namen staan.
De Queens wilden zelf toch afsluiten op de second stage in plaats van op mainstage staan voor The Killers? (die 3FM stage is trouwens een podium dat nog steeds 2/3e van het festival ofzo aankan, zo klein is het daar niet) Niet eens zo gek gedacht vanuit die band, hebben jarenlang net "te klein" gestaan
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:51:54 #48
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_136381472
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:14 schreef mrsmith0331 het volgende:

[..]

De Queens wilden zelf toch afsluiten op de second stage in plaats van op mainstage staan voor The Killers? (die 3FM stage is trouwens een podium dat nog steeds 2/3e van het festival ofzo aankan, zo klein is het daar niet) Niet eens zo gek gedacht vanuit die band, hebben jarenlang net "te klein" gestaan
Ik vond de programmering niet raar hoor maar veel meer dan bij QOTSA stond het echt wel vol. Niet zo vol als bij Pink destijds, dat was gewoon te druk.
Wat doe ik hier?
  Eindredactie Games woensdag 5 februari 2014 @ 23:32:47 #49
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136386871
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:02 schreef Operc het volgende:

[..]

Stones, Metallica al 2 keer gezien en is qua show steeds redelijk hetzelfde. En de kans om die nog een keer te zien in de toekomst is groter dan bij de Stones. ;)
zeiden ze 10 jaar geleden ook al :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_136428758
Hopelijk komt er vandaag eindelijk uitsluitsel over het al dan niet komen van the Rolling Stones.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')