abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 21:09:43 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136149918


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:50:42 #2
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_136152103
fipo nigga
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_136162517
Toch weer besloten na een break van 3 maanden om komend weekend weer te gaan kijken, had even een vraagje, ga 2 chars overzetten naar de server Frostmane. Nu kom ik vanaf een vrij stille PVE server Aerie Peak, en houd eigenlijk helemaal niet van pvp.

Maar ben van plan om mijn level25 mage te gaan levelen. Kan je op een pvp server nog wel leuk questen of word je constant aangevallen door horde ? want dan zou levelen een zware dobber worden voor me.
pi_136162569
Ik denk dat als je niet van pvp houdt, je niet naar een pvp server moet gaan.
Als het met het levelen dan misschien nog wel mee valt, wordt het vervolgens op bijv. timeless isle gewoon drama.
Comfortably numb
pi_136162888
Oké, neem ik dat even in overweging. Al hoorde ik dat op frostmane nauwelijks horde is, geen wachttijd en toch een vrij drukke server. Nadeel is van aerie peak is dat je gewoon 15 min moet zoeken op aerie peak om een groep te vinden voor bijvoorbeeld hc scenario.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere server. En het is helaas niet makkelijk om uit te vinden wat een andere leuke server is. Enig idee ?

Belangrijkste is dat er geen wachttijden zijn met inloggen en dat /2 trade gewoon lekker vol is met LFM raids en hc scenario en dergelijke.
pi_136162960
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:03 schreef GokuSsj3 het volgende:
Oké, neem ik dat even in overweging. Al hoorde ik dat op frostmane nauwelijks horde is, geen wachttijd en toch een vrij drukke server. Nadeel is van aerie peak is dat je gewoon 15 min moet zoeken op aerie peak om een groep te vinden voor bijvoorbeeld hc scenario.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere server. En het is helaas niet makkelijk om uit te vinden wat een andere leuke server is. Enig idee ?

Belangrijkste is dat er geen wachttijden zijn met inloggen en dat /2 trade gewoon lekker vol is met LFM raids en hc scenario en dergelijke.
Dan zit je op frostmane behoorlijk goed. Geen que tijd. Wel een high popu server. Horde word behoorlijk outscaled door ally's. En de trade staat constant vol met LFR's
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136163754
Alleen met WoD is er dadelijk weer 6 maanden een queue. Aan het begin van MoP was dat ook. Smiddags remote mijn pc in laten loggen zodat je savonds om 8 uur ingelogd was. Queues van 2500+. Nu is dat inderdaad niet. En buiten dat heb ik inderdaad medelijden met hordes op Frostmane. Ze kunnen nooit worldbosses doen en op timeless isle heb ik nog nooit een horde gezien. Levend.
pi_136165156
Oke thanks!, zet ik gewoon max 2 chars over,en dan kijk ik bij de release van WoD nog even wat ik dan doe. Heb ik tenminste nog even plezier met gamen :), vanavond dan even kijken wat voor items daar veel opleveren, kan ik nog een beetje gold maken ook :)
pi_136165700
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef Denni5 het volgende:
Ik denk dat als je niet van pvp houdt, je niet naar een pvp server moet gaan.
Als het met het levelen dan misschien nog wel mee valt, wordt het vervolgens op bijv. timeless isle gewoon drama.
Als je op Frostmane alliance bent op Timeless Isle dan zie je niet eens horde :') Ja, zo nu en dan eentje en die wordt dan direct bij Huolon door 40 man afgeslacht :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136165774
Tijdens levelen heb ik ook niet heel veel last, je moet een beetje een 'boeie' mentaliteit hebben aangaande pvp. Het zijn meestal ook level 90's die het leuk vinden om met 1 zap een low level te doden. Ik maak me er niet zo druk meer over, het gebeurt namelijk best weinig. En als ik het even zat ben dan ga ik of op een ander char of middels dungeons levelen. In Pandaria heb je al helemaal geen last, want daar zijn ook amper hordies.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136165905
@ Isabeau,

Oke dank :), ga vanavond mijn dk alvast overzetten, en begin waarschijnlijk een nieuwe mage, is een beetje zonde om 20,- te betalen voor het overzetten van een level25 mage. Ben benieuwd :)
pi_136166013
Ik zou een level 25 mage ook niet overzetten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136167037
Gisteravond trouwens Onyxia gedaan en dat is prima te doen als rogue :)
pi_136168294
Hebben ze NPC-scanner gewijzigd of zo, want ik krijg nu bijna elke NPC op Timeless Isle op elke plek in mijn scanner. Sta bij Zesqua, krijg ik Cinderfall. Sta in midden, krijg ik Huolon. Etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 1 februari 2014 @ 22:41:32 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136221599
Verdomme leuk spel toch weer dit ff.

Is er nog iets van een dps macro voor de hunter op spriest tegenwoordig?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136222108
:')
pi_136243301
Wat een verademing is het om rond te lopen in SW op Magtheridon. kijkend naar het aantal mensen, en de drukke tradechat. Ik had daar al een tijdje een low level Shaman, maar heb toch maar besloten die te gaan levelen en actief te gaan spelen op die realm. Zit er overigens tevens aan te denken mijn lvl 90's van de andere realms waar ik speel ook daarheen te transfereren. Nordrassil en Terokkar beginnen op een kerkhof te lijken. :'(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_136245998
Holy crap! brings back memories... Dunemaul hahaha loooong time ago...
  zondag 2 februari 2014 @ 19:33:27 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_136251592
Ik twijfel ook vaak of ik weer zou beginnen of niet ( lvl 90 monk en 90 mage ) maar doe het toch steeds niet omdat ik van mezelf weet dat ik vrij snel verveeld raak. Ik heb de tijd savonds niet om actief te raiden dus raid guilds vallen weg. Characters hebben echter niet meer veel te zoeken in random heroics of LFR qua gear. Questen met level 90 characters heb ik nooit leuk gevonden. Kan wel nog een char levelen maar ook die raakt dan 90 en verder onaangeraakt. Maar misschien toch maar weer een keer starten. Helpt ook niet dat ik niemand heb om mee te spelen naast pugs.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 2 februari 2014 @ 21:11:58 #20
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_136258684
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik twijfel ook vaak of ik weer zou beginnen of niet ( lvl 90 monk en 90 mage ) maar doe het toch steeds niet omdat ik van mezelf weet dat ik vrij snel verveeld raak. Ik heb de tijd savonds niet om actief te raiden dus raid guilds vallen weg. Characters hebben echter niet meer veel te zoeken in random heroics of LFR qua gear. Questen met level 90 characters heb ik nooit leuk gevonden. Kan wel nog een char levelen maar ook die raakt dan 90 en verder onaangeraakt. Maar misschien toch maar weer een keer starten. Helpt ook niet dat ik niemand heb om mee te spelen naast pugs.
Je gaat naar timeless isle. opent 99% van de boxen die je makkelijk vind en je bent bijna full 496 gear
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 2 februari 2014 @ 21:56:11 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_136262817
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je gaat naar timeless isle. opent 99% van de boxen die je makkelijk vind en je bent bijna full 496 gear
Echt al heel lang niet meer gespeeld als ik niet weet wat je bedoeld met Timeless Isle en van die boxen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 00:31:31 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136271398
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:25 schreef Litheas het volgende:
Holy crap! brings back memories... Dunemaul hahaha loooong time ago...
dude!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136274082
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik twijfel ook vaak of ik weer zou beginnen of niet ( lvl 90 monk en 90 mage ) maar doe het toch steeds niet omdat ik van mezelf weet dat ik vrij snel verveeld raak. Ik heb de tijd savonds niet om actief te raiden dus raid guilds vallen weg. Characters hebben echter niet meer veel te zoeken in random heroics of LFR qua gear. Questen met level 90 characters heb ik nooit leuk gevonden. Kan wel nog een char levelen maar ook die raakt dan 90 en verder onaangeraakt. Maar misschien toch maar weer een keer starten. Helpt ook niet dat ik niemand heb om mee te spelen naast pugs.
Gewoon een beetje zoeken naar de gulden middenweg dan. In een raidingguild heb je vaak alleen mensen die 5 minuten voor een raid inloggen, en 5 minuten na de raid weer weg zijn, dat is niks dus als je opzoek bent naar wat social gebeuren, maar je kan ook een social guild met 1000 leden treffen waavan er elke avond 40 a 50 online zijn en er niet een zijn kop opendoet, maar dan ook echt nooit ook. Het beste kan je een social guild hebben van een man f 150/200 die af en toe een keer raiden, af en toe een keer pvp' en, en waarvan er elke avond zo'n 10 a 15 online zijn, daar heb ik althans zelf de beste ervaringen mee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_136275848
Afgelopen weekend een flink deel van Ulduar (10) doorlopen met een paar guildies. Helaas moest ik wat eerder weg, dus vanavond nog ff 2 bazen doen. Was wel leuk om te doen, gelijk een aantal achieves meegepakt ook.

Ik maak ook ff een altje aan op Magtheridon, kijken of dat een beetje leuke realm is. Aerie Peak is beetje dood. Op zich zijn er in mijn guild altijd wel minimaal 8 online, maar iedereen is een beetje met dailies bezig. Dat vind ik nu juist weer zonde van de tijd.
pi_136276302
Afgelopen weekend weer een gamecard gekocht, verder even snel een mage aangemaakt op frostmane en vol gegooid met heirlooms en een bankalt gemaakt zodat ik de prijzen van items even kan vergelijken en items kan meenemen op mijn dk mocht ik hem overzetten.

Verder op mijn 6 chars alle seeds weer gedaan. Wil nog steeds de LW mail waist ontdekken voor mijn hunter. Zelfs met 2 LW’s heb ik na een maand elke dag nog steeds deze waist niet ontdekt. Zodra ik die heb ga ik voor mine seeds zodat ik die kan prospecten. Of herb seeds voor golden lotus.

Vanaf deze week rustig beginnen met mijn mage, en gewoon weer plezier krijgen in questen en dungeons doen. En al mijn andere chars even met rust laten. Spelen alsof ik nieuw ben :) En die saaie daylies en caps even lekker met rust laten :)
pi_136287504
Dailies hoef ik nergens meer voor te doen, gelukkig niet zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136290479
Enige reden dat ik de daylies deed waren zodat ik elke week 3 bonus rolls had, en die zijn me in flex goed van pas gekomen. Had toen wel is 2 items per boss. En als non-raider kan je zo toch je ilvl weer een beetje opschoeven :). Maar gek werd ik er wel van ja haha.
pi_136290587
Ik heb 9090 lesser charms of good fortune, geloof niet dat ik me daar druk over hoef te maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 februari 2014 @ 17:26:19 #29
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136291587
Wat doen die dingen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136291763
Je kan er warforged seals (kan je 1x extra rollen op loot in Siege of Orgrimmar, Celestials of Ordos) voor kopen, max 3 per week. En dat kost dan 50 van die coins :') Dus ik kan wel even vooruit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 februari 2014 @ 17:32:06 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136291806
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Je kan er warforged seals (kan je 1x extra rollen op loot in Siege of Orgrimmar, Celestials of Ordos)
Echt :')? Wat nou als je niet aan rollen doet?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136291848
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:32 schreef Fir3fly het volgende:

Echt :')? Wat nou als je niet aan rollen doet?
Als je niet van extra gratis loot houdt dan roll je niet en heb je er niks aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 3 februari 2014 @ 17:35:55 #33
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136291948
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je niet van extra gratis loot houdt dan roll je niet en heb je er niks aan.
Nee ik bedoel als je iets anders gebruikt als lootsysteem.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136292219
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee ik bedoel als je iets anders gebruikt als lootsysteem.
Warforged seals zijn voor een extra lootsysteem voor ieder individueel!
  maandag 3 februari 2014 @ 17:44:32 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136292244
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:43 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Warforged seals zijn een extra lootsysteem voor ieder individueel!
Ah! Op die manier. Dat is wel cool.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136292272
foutje :')
pi_136292344
Ja je kunt wanneer de boss dood gaat kiezen of je een seal wil inzetten voor extra roll of wil passen. Wel handig, extra kans op dat ene wapen of tierpiece ofzo.
pi_136298343
Dunemaul connected met...

(PvP) Dunemaul and Auchindoun/Jaedenar
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 20:57:23 #39
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136301118
Zo, MOP maar even besteld. Kon op die trial net tegen het randje van 86 aanzitten ;( En daar heb ik nu 4 characters van :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136302121
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Zo, MOP maar even besteld. Kon op die trial net tegen het randje van 86 aanzitten ;( En daar heb ik nu 4 characters van :')
:D

En hoezo besteld? Je betaalt online en je kan direct beginnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 21:15:23 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136302243
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D

En hoezo besteld? Je betaalt online en je kan direct beginnen.
Ik heb ze allemaal in doos op mn plank hier staan :+
Dan wil ik er niet een digitaal kopen, qua geld scheelt het niets en dan is mn collectie compleet joh :P

Precies ook waarom ik de CE van de nieuwe Diablo 3 exp. heb besteld :') puur omdat ik de eerste ook in CE had :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136302438
ok, ik heb ook een paar CE's, dus snap dat wel :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136302443
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal in doos op mn plank hier staan :+
Dan wil ik er niet een digitaal kopen, qua geld scheelt het niets en dan is mn collectie compleet joh :P

Precies ook waarom ik de CE van de nieuwe Diablo 3 exp. heb besteld :') puur omdat ik de eerste ook in CE had :')
Achter slot en grendel hoop ik. Niet chill als je 's nachts een meisje mee neemt naar huis en ze die shit ziet staan
pi_136302471
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef TwyLight het volgende:

Achter slot en grendel hoop ik. Niet chill als je 's nachts een meisje mee neemt naar huis en ze die shit ziet staan
:X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136302539
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:X
Ja wat, is zo :6
pi_136302575
Ben ik geen meisje? -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136302688
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik geen meisje? -O-
Ja, en jij speelt zaterdag 's avonds WoW en bent niet in de kroeg om mee naar huis genomen te worden :@

Te veel vooroordelen over WoW, en meisjes waarderen het niet zo als ze een dikke nerd collectie op je slaapkamer zien staan.
pi_136302836
Ik zou het wel cool vinden :') Je moet als fanatieke gamer ook geen meisje mee naar huis nemen dat niets met gamen heeft :{w
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136302857
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef TwyLight het volgende:
en meisjes waarderen het niet zo als ze een dikke nerd
En dat klopt O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136302944
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat klopt O-)
Ik ben geen dikke nerd hoor :6
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het wel cool vinden :') Je moet als fanatieke gamer ook geen meisje mee naar huis nemen dat niets met gamen heeft :{w
Ik ben geen super fanatieke gamer hoor. Mijn andere interesses wegen allemaal veel zwaarder dan het enige spel wat ik af en toe (soms veel :P) speel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')