abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:44:51 #1
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_122508020


The head of CD Projekt RED, Adam Badowski, says that The Witcher 3 will release on, as Game Informer puts it, all top of the line consoles and PC in 2014. This seems to suggest The Witcher 3 will be looking beyond the current crop of consoles, especially as the magazine cites it as "a next generation RPG" on the cover.

According to Game Informer the open world in The Witcher 3 is 30 times larger than the previous game, which will make it even bigger than Skyrim.

Free expansion packs will release after the launch of Wild Hunt next year, akin to The Witcher 2's continuous, free post-release support.

Wild Hunt isn't broken up into acts, as the REDengine 3 permits the exploration of a vast, open-world without loading screen interruptions. Enemies won't scale to Geralt's level, though, so you can wander into territory filled with too-tough monsters who will wreck our intrepid hero. Along the way, you can expect to encounter friendlies and enemies in a dynamic world affected by unpredictable weather, including randomly generated storms, and water physics while sailing.

Fast travel is a go, and Geralt can mount horses for both transportation and combat.

Geralt will play the part of monster-hunter and detective throughout his quests, which developer CDP claims will occupy more than 100 hours of players' time. He'll have almost five times the amount of unique character animations, too.

Each new area of the game – Skellige, the metropolis of Novigrad, and "No Man's Land" – has its own story. Non-linear storytelling with branching paths dictates that avoiding the central plot of seeking out Geralt's lost love, Triss Merigold, will have ramifications.

In combat, you can interrupt attack animations to dodge or block, which depletes stamina. Dodging isn't a big somersault anymore, however – Geralt pivots to evade attacks while maintaining the momentum of a fight. Enemy AI has been retooled as well, and quick-time events are out entirely.

On February 1 CD Projekt RED announced it had a new version of the REDengine, unsurprisingly dubbed REDengine3, which was described as being created for, "RPGs set in vast, open worlds with improved tools for spanning truly non-linear stories that are based on real player choices and consequences.”

If you're unfamiliar with CD Projekt RED popular RPG, check out an introduction to the world of The Witcher here.

Bron: IGN UK.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 30 x groter dan THe Witcher 2
- Open world
- Directe sequel
- Release in 2014 op PC en Next gen consoles.

[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 06-09-2014 09:36:06 ]
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_122509176
Vond deel 2 een geweldig spel, alleen moet het tempo even omhoog. Het lopen en de interactie met de omgeving gingen net iets te langzaam en stroef.
pi_122509870
Deel II was zeker geweldig, ben benieuwd..
Heb deel I nooit gespeeld, ook de moeite waard?
  Lieve Belg dinsdag 5 februari 2013 @ 15:55:27 #4
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_122511139
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef ToerkCep het volgende:
Deel II was zeker geweldig, ben benieuwd..
Heb deel I nooit gespeeld, ook de moeite waard?
Het is wat anders dan deel 2. Maar als je het speelt, update zeker naar de allerlaatste versie.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:27:12 #5
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_122786404
Deel 1 heb ik wel uitgespeeld

Deel 2 niet
pi_122786455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef ToerkCep het volgende:
Deel II was zeker geweldig, ben benieuwd..
Heb deel I nooit gespeeld, ook de moeite waard?
Zeker weten _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:32:23 #7
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_122786566
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker weten _O_
had jij del 2 nou al uitgespeeld fox?
pi_122786603
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef RickoKun het volgende:

[..]

had jij del 2 nou al uitgespeeld fox?
Jazeker. Alleen niet met de kant van die latente bosflikker :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:38:10 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130057066
Dit topic verdient een bump.


_O_

Ook nog meer trailers zijn er uit maat geen zin om nu ff alles te zoeken.

Witcher 3, GOTY 2014, nu al zeker :7
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136105607


The Witcher 3: Wild Hunt (Wiedźmin 3: Dziki Gon in het Pools) is aan aankomende RPG voor PC, PS4 & Xbox One. Deze werd aangekondigd op 4 februari 2013 en beloofd een levendige open world ervaring te leveren.

De game, door ontwikkelaar CD Project RED is een vervolg op The Witcher 2: Assassins of Kings en The Witcher. De eerste delen van de Witcher series werden zeer goed ontvangen waardoor de verwachtingen voor het vervolg van de series hooggespannen zijn.

Het verhaal is gebaseerd op de gelijknamige Witcher boekenseries. Deze volgt de witcher Geralt of Rivia, de hoofdpersoon waar de vorige delen ook om draaiden. Wild Hunt concludeert het verhaal van Geralt, echter CD Projekt gaf wel aan hierna meer games in het Witcher universum te willen maken.

Releasedatum: Q2 2014 (op zijn vroegst)


Trailer:
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136109143
FiPo 8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136109311
Waardige fipo wel.

Nog wat screenshots:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel een vette game worden. Zal er helaas wel mijn PC voor moeten upgrade ben ik bang. ;(
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:50:02 #13
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_136111169
Ik heb het idee dat dit nog wel een aardige topic reeks gaat worden, zeker naarmate de release date dichterbij kruipt. Zou ik het topic visueel mogen vormgeven? (eventueel na samenvoeging met het andere topic) Ik ben zelf een groot fan van de Witcher reeks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Drakire op 29-01-2014 20:56:41 ]
pi_136117250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Drakire het volgende:
Ik heb het idee dat dit nog wel een aardige topic reeks gaat worden, zeker naarmate de release date dichterbij kruipt. Zou ik het topic visueel mogen vormgeven? (eventueel na samenvoeging met het andere topic) Ik ben zelf een groot fan van de Witcher reeks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure, misschien kunnen we de reeksen samenvoegen. (witcher games)?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 2 februari 2014 @ 17:15:13 #15
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_136245567
Je plaatje doet het niet.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136252933
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Je plaatje doet het niet.
wel verrek.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136277673
WILKOMMEN / BIENVENU / GOEIEDAG EEM!

Welkom bij het The Witcher 2: Assassin of Kings topic!




Titel spel: The Witcher 2: Assassin of Kings

Ontwikkelaar: CD Projekt

Uitgever: Atari

Platform: PC

Genre: Third Person RPG

Release date: 17-05-2011

Site: http://tw2.thewitcher.com/

Preview FOK!: http://games.fok.nl/preview/404077/1/1/50/the-witcher-2.html


Over the Witcher 2: Assassin of Kings
The second instalment in the RPG saga about the Witcher, Geralt of Rivia, features a thoroughly engrossing, mature storyline defining new standards for thought-provoking, non-linear game narration. In addition to an epic story, the game features an original, brutal combat system that uniquely combines tactical elements with dynamic action.

A new, modern game engine, responsible both for beautiful visuals and sophisticated game mechanics puts players in the most lively and believable world ever created in an RPG game. A captivating story, dynamic combat system, beautiful graphics, and everything else that made the original Witcher such a great game are now executed in a much more advanced and sophisticated way. (bron: http://tw2.thewitcher.com/#about )

Filmpjes

Gametrailers Developers Diary (questing part 1 t/m 3) online op 24-2-2011:

part 1:
http://www.gametrailers.c(...)r-the-witcher/710870

part 2:
http://www.gametrailers.c(...)r-the-witcher/710868

part 3:
http://www.gametrailers.c(...)r-the-witcher/710865

Youtube: The Witcher 2 trailer (+ RECLAME :( )

Youtube: The Witcher 2 trailer, Jailbreak (spoilers)


Screenshots


Deel 1
Deel 2
Hier weer verder. 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136277803
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wijzigen van difficulty-level wordt volgens mij na de tutorial pas mogelijk.

[..]

Jouw laptop is bij uitstek ongeschikt voor games. Van youtube-filmpjes uitgaan lijkt me niet echt betrouwbaar eerlijk gezegd, of je moet al iemand hebben die exact dezelfde laptop heeft čn softwarematig (settings ingame, settings windows/drivers/tweaks) identiek is. CPU en memory zijn best OK, maar je 'grafische kaart' is een enorme bottleneck.

Heb je een link naar zo'n filmpje? Zou me niet verbazen als ze de 'rustige' momenten laten zien, en niet de momenten met enorme drawing distance terwijl je 20 harpies aan gort aan het hakken bent.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136278216
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:22 schreef mschol het volgende:

[..]

de settings kom je in door de configuratie tool op te starten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt bij mij volledig te missen.
Ik dubbelklik op de bureaublad snelkoppeling en daarna begint de muziek en krijg ik zo'n scherm met logo's en meteen daarna dat filmpje dat de koning vermoord wordt op dat schip. Daarna kom ik op het menu scherm terecht waar ik kan kiezen uit Arena, New Game, Load Game, Options, Extra en Quit.
Bij Options kan ik bij de graphics alleen maar de brightness en de gamma aanpassen. Niet meer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games maandag 3 februari 2014 @ 11:35:01 #20
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136278294
quote:
Tsja, het is op 800x600 en įlles op disabled, dan haal je een karige 15-20 fps.
Verder wordt er geen combat getoond en zijn het voornamelijk cutscenes.

Maar begrijp ik je goed dat je 'm al wel draaiende hebt?
Behaal je dezelfde framerate? Ik gok dat wanneer je grafische meuk gaat inschakelen dat het óf niet kan, óf een dramatisch effect heeft op je framerate.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 3 februari 2014 @ 11:36:20 #21
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136278332
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat lijkt bij mij volledig te missen.
Ik dubbelklik op de bureaublad snelkoppeling en daarna begint de muziek en krijg ik zo'n scherm met logo's en meteen daarna dat filmpje dat de koning vermoord wordt op dat schip. Daarna kom ik op het menu scherm terecht waar ik kan kiezen uit Arena, New Game, Load Game, Options, Extra en Quit.
Bij Options kan ik bij de graphics alleen maar de brightness en de gamma aanpassen. Niet meer.
Ik ken de PC-versie niet, maar als ik de screenshots zie is het een aparte applicatie die in Windows gerund wordt.

Rechtermuisknop op je bureaubladicoon -> Open file location. Daar zal ws. ergens een snelkoppeling naar die configuratietool staan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_136278692
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:31 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat lijkt bij mij volledig te missen.
Ik dubbelklik op de bureaublad snelkoppeling en daarna begint de muziek en krijg ik zo'n scherm met logo's en meteen daarna dat filmpje dat de koning vermoord wordt op dat schip. Daarna kom ik op het menu scherm terecht waar ik kan kiezen uit Arena, New Game, Load Game, Options, Extra en Quit.
Bij Options kan ik bij de graphics alleen maar de brightness en de gamma aanpassen. Niet meer.
ga eens naar de directory waar hij geinstalleerd is en kijk of je daar launcher.exe kan vinden..

welke versie van het spel heb je gekocht? als je de dvd variant hebt moet je volgens mij ook via steam activeren en dan krijg (ik iig wel) je gewoon de launcher voor je neus
pi_136278790
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik ken de PC-versie niet, maar als ik de screenshots zie is het een aparte applicatie die in Windows gerund wordt.

Rechtermuisknop op je bureaubladicoon -> Open file location. Daar zal ws. ergens een snelkoppeling naar die configuratietool staan.
Nope. Maar ik vermoed dat het een gedownload exemplaar is wat ik gekregen heb en geen originele (ik heb hem op een usb stick gekregen).

Maar goed, het draait sowieso, dus ik kijk het even aan tot na de tutorial of ik het acceptabel vind (qua graphics en gameplay en lags en zo). Zo ja, dan koop ik hem en anders niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136278848
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef mschol het volgende:

[..]

ga eens naar de directory waar hij geinstalleerd is en kijk of je daar launcher.exe kan vinden..

welke versie van het spel heb je gekocht? als je de dvd variant hebt moet je volgens mij ook via steam activeren en dan krijg (ik iig wel) je gewoon de launcher voor je neus
Ik kon hem lenen van mijn zwager en had dus gedacht een disc te krijgen, maar het was op een usb stick. Dus ik vermoed een gedownloade versie. Zou een hoop verklaren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136280269
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:54 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nope. Maar ik vermoed dat het een gedownload exemplaar is wat ik gekregen heb en geen originele (ik heb hem op een usb stick gekregen).

Maar goed, het draait sowieso, dus ik kijk het even aan tot na de tutorial of ik het acceptabel vind (qua graphics en gameplay en lags en zo). Zo ja, dan koop ik hem en anders niet.
Hoe kun je nou kijken of het acceptabel is qua graphics en lag als je de settings niet kunt aanpassen? :N
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_136280598
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hoe kun je nou kijken of het acceptabel is qua graphics en lag als je de settings niet kunt aanpassen? :N
Zo moeilijk lijkt me dat niet te bedenken he...

In de versie die ik nu heb kan ik niks aanpassen, dus als ik dat 'te doen' vind wordt het in een gekochte versie, waar je dus wél alles kunt aanpassen alleen maar beter. Daarbij uiteraard de beperkingen van mijn systeem in gedachten houdend.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136281261
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Zo moeilijk lijkt me dat niet te bedenken he...

In de versie die ik nu heb kan ik niks aanpassen, dus als ik dat 'te doen' vind wordt het in een gekochte versie, waar je dus wél alles kunt aanpassen alleen maar beter. Daarbij uiteraard de beperkingen van mijn systeem in gedachten houdend.
En hoe weet je op welke settings de game nu speelt dan aangezien je alleen maar de brightness en gamma kunt zien?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_136282318
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:09 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

En hoe weet je op welke settings de game nu speelt dan aangezien je alleen maar de brightness en gamma kunt zien?
Ik heb even gegoogled en mijn versie blijkt idd een gedownloade versie te zijn :( Deze versie heeft een andere launcher dan een originele versie. Deze launcher heeft als het goed is een soort van auto-detect, qua settings.
Ook begreep ik dat de auto-detect niet persé de beste settings hoeft in te stellen, maar dat er met wat handmatig rommelen in de settings nog wat winst te behalen valt.

En daarom dat ik eerst wil checken of het nu, met auto-detect acceptabel is, want dan kan het nog iets verbeterd worden.
Blijkt echter dat het het ontzettend laggy is, dan kan het wel ietwat verbeterd worden, maar dan blijft het nog steeds erg laggy. En dan koop ik het niet.

Snap je nu wat ik bedoel?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136283650
quote:
12s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled en mijn versie blijkt idd een gedownloade versie te zijn :( Deze versie heeft een andere launcher dan een originele versie. Deze launcher heeft als het goed is een soort van auto-detect, qua settings.
Ook begreep ik dat de auto-detect niet persé de beste settings hoeft in te stellen, maar dat er met wat handmatig rommelen in de settings nog wat winst te behalen valt.

En daarom dat ik eerst wil checken of het nu, met auto-detect acceptabel is, want dan kan het nog iets verbeterd worden.
Blijkt echter dat het het ontzettend laggy is, dan kan het wel ietwat verbeterd worden, maar dan blijft het nog steeds erg laggy. En dan koop ik het niet.

Snap je nu wat ik bedoel?
Jawel, maar persoonlijk zou ik niet blind vertrouwen op zo'n vage versie met een auto detect, maar gewoon een goede versie downloaden waarbij je wel dingen kunt aanpassen. Dan weet je pas zeker wat je kunt handelen en of het zich voor jou loont om hem aan te schaffen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_136283771
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:01 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Jawel, maar persoonlijk zou ik niet blind vertrouwen op zo'n vage versie met een auto detect, maar gewoon een goede versie downloaden waarbij je wel dingen kunt aanpassen. Dan weet je pas zeker wat je kunt handelen en of het zich voor jou loont om hem aan te schaffen.
het stukje auto-detect zit ook gewoon in de originele versie, echter heb je dan ook de launcher en de configuratie tool (dat aldan niet onderdeel van de launcher is) en kan je het nog aanpassen :)
pi_136283798
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:05 schreef mschol het volgende:

[..]

het stukje auto-detect zit ook gewoon in de originele versie, echter heb je dan ook de launcher en de configuratie tool (dat aldan niet onderdeel van de launcher is) en kan je het nog aanpassen :)
Het gaat juist over het kunnen aanpassen, een autodetect werkt zelden tot nooit naar behoren imho.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_136283885
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:06 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Het gaat juist over het kunnen aanpassen, een autodetect werkt zelden tot nooit naar behoren imho.
beter koopt hij hem gewoon :s)
met de juiste aanbieding ben je nog geen 3 biertjes kwijt...
pi_136283942
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:08 schreef mschol het volgende:

[..]

beter koopt hij hem gewoon :s)
met de juiste aanbieding ben je nog geen 3 biertjes kwijt...
Zoals ik eerder al zei: gemiddeld genomen is een sale tussen de 5 en 10 euro voor de enhanced edition, maar op zo'n craptop kan ik me voorstellen dat je het eerst wilt testen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_136288155
Voor die paar euro's wil ik de gok wel wagen. Dan weet ik in ieder geval dat ie compleet is en alles werkt zoals het moet werken, ipv dat gedoe met die gedownloade meuk.

Maar voorlopig even niet: heb zojuist Fallout 3 GOTY gekocht, en geļnstalleerd. Had ik toch nog op mijn lijst 'nog te kopen games' staan.
Ik kan die op high draaien gaf ie aan, dus straks maar eens kijken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136291605
quote:
12s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
maar dat er met wat handmatig rommelen in de settings nog wat winst te behalen valt.
De ini kan je naar eigen inzicht aanpassen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136291664
Die staat in C:\Users\je naam\Documents\Witcher 2\Config en heet user.ini

http://www.geforce.com/whats-new/guides/witcher-2-tweak-guide#10

Daar vind je info over wat wat precies doet.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136298797
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:28 schreef Geralt het volgende:
Die staat in C:\Users\je naam\Documents\Witcher 2\Config en heet user.ini

http://www.geforce.com/whats-new/guides/witcher-2-tweak-guide#10

Daar vind je info over wat wat precies doet.

:)
Thanks ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136304993
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Thanks ^O^
Dit is mijn ini:

quote:
[Engine]
CustomRenderingSettings=1
PerformancePlatform=1

[Input]
KeyboardLayout=QWERTY

[Rendering]
AllowAntialias=1
AllowBloom=1
AllowBlur=1
AllowCutsceneDOF=0
AllowDOF=0
AllowDecals=1.0
AllowMotionBlur=1
AllowRain=1
AllowSSAO=1
AllowScatterDOF=1
AllowShafts=1
AllowSharpen=1
AllowVignette=1
AspectRatio=3
AtlasTextureDownscale=0
CharacterLodGameplayDownscale=0
DanglesLimiter=0
DetailTextureDownscale=0
FoliageDistanceScale=3
Fullscreen=1
MaxAtlasTextureSize=4096
MaxCubeShadowCount=4
MaxCubeShadowSize=2048
MaxSpotShadowCount=4
MaxSpotShadowSize=2048
MaxTextureSize=2048
MeshDistanceScale=3
ShadowQuality=3
ShadowedLights=3
TextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=1000
TextureTimeBudget=10
UberSampling=0
VSync=1

[Viewport]
Height=1200
Width=1920
Draait goed hier. Wel rekening mee houden dat als je een keer na het aanpassen van die ini in de opties van de launcher zit dat ie zelf weer settings in de ini overschrijft.

Dus eerst alles in de launcher instellen en dan spelen met die ini files.

@DeeCruise, heb jij toevallig al eens wat zitten spelen met die ini van The Witcher 2? :)

Heb een extreme quality flora mod gevonden, als ik die aanzet (moet je wel de laatste versie van The Witcher hebben) via de launcher en vervolgens MeshDistanceScale en FoliageDistanceScale op 5 gooi dan draait ie niet meer soepel hier :D

Probeer eens zou ik zeggen; jij hebt er de hardware voor. Ubersampling ook nog erbij en ju *O* :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136305423
Zier er in elk geval nog een stuk mooier uit dan met de standaard opties in de launcher die je aan kan zetten. Die zet bv die 2 opties maar op 1 en diverse opties (zoals CharacterLodGameplayDownscale=0) zijn niet aan te zetten via de launcher.

Dus met de hardware van nu is eigenlijk de hoogste setting die te kiezen is via hun launcher een beetje achterhaald :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:08:35 #40
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136314803
Shit negers. Deze badboy moet maar even snel TW2 uitspelen. Misschien vanmiddag maar weer een flinke tijdunit eraan besteden.
pi_136320501
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dit is mijn ini:

[..]

Draait goed hier. Wel rekening mee houden dat als je een keer na het aanpassen van die ini in de opties van de launcher zit dat ie zelf weer settings in de ini overschrijft.

Dus eerst alles in de launcher instellen en dan spelen met die ini files.

@DeeCruise, heb jij toevallig al eens wat zitten spelen met die ini van The Witcher 2? :)

Heb een extreme quality flora mod gevonden, als ik die aanzet (moet je wel de laatste versie van The Witcher hebben) via de launcher en vervolgens MeshDistanceScale en FoliageDistanceScale op 5 gooi dan draait ie niet meer soepel hier :D

Probeer eens zou ik zeggen; jij hebt er de hardware voor. Ubersampling ook nog erbij en ju *O* :P
Nog niks mee gedaan, zal binnenkort eens kijken en de resultaten laten weten. Heb overigens de GoG versie van the witcher 2, geen idee of die automatisch checkt op patches al vermoed ik van wel.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:59:44 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136320727
Zeg, weet iemand trouwens of de consequenties van TW2 van invloed zijn op the witcher 3?

Nou vond ik dat wel leuk dat je dat wel met TW1 en TW2 had. Maar die waren niet helemaal compatible omdat ik TW1 illegaal verkregen had.
pi_136328964
GoG versie checkt op updates automatisch, want die heb ik ook.

Een van de latere updates geeft je een knopje "mods" erbij in de launcher, als je dat knopje hebt zit je goed en kan je die mod gebruiken :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136330540
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:08 schreef RickoKun het volgende:
Shit negers. Deze badboy moet maar even snel TW2 uitspelen. Misschien vanmiddag maar weer een flinke tijdunit eraan besteden.
Wat minder achter de vrouwtjes aan Ricko; deze had je al lang en breed uitgespeeld moeten hebben!!

Ergo: je neukt te veel B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136334275
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:08 schreef RickoKun het volgende:
Shit negers. Deze badboy moet maar even snel TW2 uitspelen. Misschien vanmiddag maar weer een flinke tijdunit eraan besteden.
Ben wel blij dat je in W3 eindelijk kunt springen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:03:03 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136354736
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat minder achter de vrouwtjes aan Ricko; deze had je al lang en breed uitgespeeld moeten hebben!!

Ergo: je neukt te veel B-)
Heb inmiddels mijn vaste prik gevonden :@ :@ Desalniettemin heb je gelijk.
Weten jullie broeders of je verder kan met TW3 zoals met TW1 naar TW2?
Even verduidelijken; dat je keuzes doorspelen van de eerdere delen naar het volgende deel?
pi_136358772
quote:
4s.gif Op woensdag 5 februari 2014 10:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Heb inmiddels mijn vaste prik gevonden :@ :@ Desalniettemin heb je gelijk.
Weten jullie broeders of je verder kan met TW3 zoals met TW1 naar TW2?
Even verduidelijken; dat je keuzes doorspelen van de eerdere delen naar het volgende deel?
Op PC is de kans groot dat het wel kan, ze moeten alleen nog even kijken hoe en wat.

Aldus een cd projekt red dev.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136360295
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136363937
Deze game al gepre-orderd voor de ps4 voor slechts 42,50 euro :)
pi_136750191




















































Is die game nog niet af? }:|

Q3 duurt nog veel te lang man :'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136753899
Liever een goede game in Q3 dan een shitty game in Q1 hueheu.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136768032
Deel 2 enhanced edition momenteel te koop voor 3,99 euro op Steam.

Must buy voor de mensen die hem nog niet hebben _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136830169
Weet iemand of er een save file creator is?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:36:39 #54
21467 franske19
Hit the deck!
pi_137624986
februari 2015 :')
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  Lieve Belg dinsdag 11 maart 2014 @ 19:06:33 #55
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137626093
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg donderdag 5 juni 2014 @ 20:58:51 #56
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_140758846
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 5 juni 2014 @ 20:59:34 #57
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_140758872
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef Jump het volgende:
The Witcher 3: Wild Hunt komt in februari 2015

Nog een jaartje wachten dus :)
NOOOOOOO
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Lieve Belg donderdag 5 juni 2014 @ 21:02:22 #58
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_140759010
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

NOOOOOOO
En dan nog op het einde van de maand, de 24ste :'(

Tijd geleden deel ! uitgespeeld en deel 2 deels. Zit nu ergens in Floatsom maar moet eens verder spelen. Zou graag mijn save opnieuw willen importeren als dat mogelijk is.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:28:41 #59
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_140760062
Kan niet wachten!

Heb deel 2 al drie keer gedaan maar kan me er echt niet toe brengen om deel 1 uit te spelen. Niet heel erg interessant tbh.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:34:43 #60
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140760331
Yennifer zag je in de trailer. Dus, triss of yennifer batsen ingame ?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:35:06 #61
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_140760347
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef Smoofie het volgende:
Yennifer zag je in de trailer. Dus, triss of yennifer batsen ingame ?
Keuzes, keuzes..
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:39:09 #62
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140760542
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Keuzes, keuzes..
Idd, game changing choices.

Maar ik ga denk ik wel de CE bestellen. Heb ook al W2 CE/SE.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Lieve Belg donderdag 5 juni 2014 @ 21:43:35 #63
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_140760765
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Idd, game changing choices.

Maar ik ga denk ik wel de CE bestellen. Heb ook al W2 CE/SE.
Ik had van beide de gewone versie. Tweede deel ooit eens uitgeleend aan iemand maar geen idee als ik dat teruggekregen heb of ik het hier verkeerd gelegd heb.

Voor dit deel ga ik de CE bestellen, als de website wat wil meewerken tenminste.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:44:17 #64
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_140760802
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Idd, game changing choices.

Maar ik ga denk ik wel de CE bestellen. Heb ook al W2 CE/SE.
Zou het ook doen als er geen figurine bijzat maar wat anders.. ben niet echt iemand die zo'n ding op een boekenplank zet oid. :D

Damn, die andere filmpjes komen alweer uit Juni 2013! De tijd gaat hard.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  Lieve Belg donderdag 5 juni 2014 @ 21:49:18 #65
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_140761041
Pffff, ik kan het niet naar Belgiė laten shippen ;(. Als ik Nederland selecteer komt de order knop er wel, standaard staat het op Belgiė en dan niet ;(

Edit: mss via bol.com, maar dat is de standaard versie.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:54:00 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140761244
quote:
9s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:49 schreef Jump het volgende:
Pffff, ik kan het niet naar Belgiė laten shippen ;(. Als ik Nederland selecteer komt de order knop er wel, standaard staat het op Belgiė en dan niet ;(

Edit: mss via bol.com, maar dat is de standaard versie.
Ik kan nergens nog de CE vinden.

Edit, ik zie het, 150 euro is wel pittig.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Lieve Belg donderdag 5 juni 2014 @ 21:55:05 #67
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_140761296
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:54 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik kan nergens nog de CE vinden.

Edit, ik zie het, 150 euro is wel pittig.
http://www.amazon.co.uk/T(...)+witcher+3+wild+hunt
95 pond voor de PC versie. Nog niet op NL site gekeken.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 5 juni 2014 @ 21:55:51 #68
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_140761336
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Jump het volgende:

[..]

http://www.amazon.co.uk/T(...)+witcher+3+wild+hunt
95 pond voor de PC versie. Nog niet op NL site gekeken.
Oh ik keek naar de ps4 versie. 85 euro in Polen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Lieve Belg maandag 9 juni 2014 @ 21:28:51 #69
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_140890140
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 9 juni 2014 @ 21:48:28 #70
369251 Geralt
of Rivia
pi_140891573
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Lieve Belg dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:26:37 #71
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_143606830
Half uur gameplay van The Witcher 3:

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 20 augustus 2014 @ 15:21:36 #72
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143630240
Misschien handig om witcher 3-dingen in het witcher 3-topic te posten, aangezien dit het witcher 2-topic is :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg woensdag 20 augustus 2014 @ 16:55:00 #73
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_143634194
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Bart het volgende:
Misschien handig om witcher 3-dingen in het witcher 3-topic te posten, aangezien dit het witcher 2-topic is :7.
Ik had een TR geplaatst om die te mergen, aangezien er in beide echt niet veel geplaatst wordt. In eht W3 topic is al een jaar niet meer gepost (hetgene ik terugvond in MyAT).
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:56:08 #74
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143634238
Mergen lijkt mij niet handig. Maar dat moeten de gammods maar bekijken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Lieve Belg woensdag 20 augustus 2014 @ 21:02:09 #75
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_143643803
Ik had het in het Witcher 2 topic geplaatst, maar hier is beter:

Half uur gameplay van The Witcher 3:

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:30:34 #76
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_143675194
Of gewoon hier het the witcher topic van maken, niks nummers eraan plakken
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:49:06 #77
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143676071
Ja, laten we alle COD topics ook samenvoegen, en alle The Sims topics, en alle Civilization topics, enz.
Of niet.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 19:52:56 #78
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143676258
Met losse, op zichzelf staande delen van een serie is het niet handig. Met een serie als The Witcher, waarin het verhaal in elk nieuw deel verder gaat, wel.

Zelfde als met de Mass Effect-, Elder Scrolls- en Fallouttopics, lijkt 1 topic me gewoon handig en overzichtelijk.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 21 augustus 2014 @ 20:02:11 #79
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143676810
Juist totaal niet, want het zijn nog steeds losse games. Met losse issues en losse vragen. Sommige mensen spelen niet elke game in een reeks en willen over deel 2 praten, terwijl andere mensen deel 2 niet interesseert en enkel over deel 3 willen praten. Die moeten dan allemaal posts gaan lezen die ze helemaal niet willen lezen.

En dan heb je het nog niet eens over spoilers. Mensen kunnen het niet meer over deel 1 en 2 hebben als ze niets over deel 3 willen weten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 20:21:49 #80
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143677827
Ja, dat is een risico van op een forum komen, wat betreft spoilers. En het kwam bij die andere topics er ook op neer dat er gewoon niemand meer in de oudere topics postte. Dus het gewoon makkelijker was om het bij elkaar te gooien. En als er iemand kwam die nieuw was met de serie, hielden de vaste posters daar altijd rekening mee.

Als een game net uit is, geldt hier altijd dat je de spoilertags moet gebruiken als het gaat om verhalen en quests. Bijvoorbeeld zoals het was bij het Elder Scrolls-topic: er stond een waarschuwing bij de post, van 'let op spoilers'. En dat ging gewoon goed.

En over het lezen van posts die je niet interesseren, daar heb ik nog nooit iemand over zien klagen. :P Maar zoals je al zei, laat de GAM-mods maar beslissen.

Mijn stem is voor één topic.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 21 augustus 2014 @ 20:25:52 #81
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143678090
Bar slecht idee. Laten we dan gelijk alle topics in GAM samenvoegen. Zijn tenslotte allemaal games. Spoilers horen erbij en geklaag komt er niet want dat heb je nog nooit gezien.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 20:40:16 #82
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_143678808
Zoals ik al aangaf gaat het bij meerdere topics gewoon goed. Dus waarom het dan hier ook niet proberen? Je kunt het naderhand nog altijd opdelen (mocht er geklaagd worden :')).
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_144102389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef Bart het volgende:
Ja, laten we alle COD topics ook samenvoegen, en alle The Sims topics, en alle Civilization topics, enz.
Of niet.
Het Skyrim topic is tegenwoordig toch ook een Elder Scrolls reeks? Ook omdat veel mensen nog altijd Morrowind of Oblivion spelen. En het speelt zich allemaal in dezelfde wereld af.

Nou dat is met The Witcher natuurlijk ook.

Merge maar zou ik zeggen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144102419
8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144227691
ik ben in het geval van The Witcher ook wel voor het samenvoegen van topics. het is echt een trilogie en ik denk juist dat het wel handig kan zijn om wat duidelijkheid in de verhaallijn te krijgen.

Bij Zelda ofzo moet je het waarschijnlijk over era's hebben, maar dat is bij The Witcher niet aan de orde.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_144227894
Ow de topics zijn nu toch gemerged zie ik.

Mijn fipo staat ineens halverwege pagina 1 :')

Wellicht handig om de TT te wijzigen in The Witcher Trilogie of iets dergelijks, want met deze TT kunnen de mensen die over The Witcher of The Witcher 2 willen praten het topic niet vinden.

Het is maar een idee. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144230957
Goed vermaakt met deel 1 en 2. Ben benieuwd!
..non est vivere sed valere vita est ..
  Lieve Belg donderdag 11 december 2014 @ 11:18:46 #88
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_147478112
Nieuwe release datum: 19 mei...

http://tweakers.net/nieuw(...)fgewerkte-games.html
quote:
De Witcher 3 stond oorspronkelijk voor het najaar van 2014 gepland, maar dat veranderde later in februari 2015. CD Projekt heeft echter aangegeven nog eens twaalf extra weken nodig te hebben en de nieuwste releasedatum is dan ook 19 mei 2015.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_147479180
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:18 schreef Jump het volgende:
Nieuwe release datum: 19 mei...

http://tweakers.net/nieuw(...)fgewerkte-games.html

[..]

Don't care, beter dan een fuckton aan bugs... Worth the wait anyways..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_147487755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:03 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Don't care, beter dan een fuckton aan bugs... Worth the wait anyways..
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147498265
Mooi, ik moet nog aan 2 beginnen :')
pi_147498533
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
Mooi, ik moet nog even sparen voor een nieuwe videokaart :')
Fixed :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 11 december 2014 @ 22:28:16 #93
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_147498755
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
Mooi, ik moet nog aan 2 beginnen :')
Ik nog eindigen maar kom er nooit doorheen :')
pi_147499704
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:22 schreef Geralt het volgende:

[..]

Fixed :P
ik kon hem met een hd5870 al draaien, maar die is in de loop van dit jaar vervangen voor een R9 290 ^O^
  Lieve Belg donderdag 11 december 2014 @ 23:21:29 #95
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_147501259
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik nog eindigen maar kom er nooit doorheen :')
Ik zit nu in het laatste hoofdstuk. Sinds een week of drie al, maar moet het nog eens afmaken. Denk dat ik tegen mei het nog wel eens volledig (deel 1 en 2) zal uitspelen, maar een ander pad ga kiezen.

Ik wil ook alle sidequests doen, dus een playthrough kost me ongeveer 40-50 uur :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_147505993
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:49 schreef mschol het volgende:

[..]

ik kon hem met een hd5870 al draaien, maar die is in de loop van dit jaar vervangen voor een R9 290 ^O^
Ik doelde meer op deel 3 en mijn huidige 6970 videokaart :P

Zodra hij uit is wil ik hem wel op het hoogst kunnen spelen :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_147506313
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2014 06:37 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik doelde meer op deel 3 en mijn huidige 6970 videokaart :P

Zodra hij uit is wil ik hem wel op het hoogst kunnen spelen :9
Dan bof je dat je van de ontwikkelaars 12 weken extra de tijd hebt gekregen om voor een hendig sjieke videokaart te sparen 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_147514794
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik zit nu in het laatste hoofdstuk. Sinds een week of drie al, maar moet het nog eens afmaken. Denk dat ik tegen mei het nog wel eens volledig (deel 1 en 2) zal uitspelen, maar een ander pad ga kiezen.

Ik wil ook alle sidequests doen, dus een playthrough kost me ongeveer 40-50 uur :')
Ik heb twee volgens mij in ~20 uur gedaan + sidequests.
Eerste spel 44 uur gespeeld volgens Steam :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Lieve Belg donderdag 15 januari 2015 @ 23:23:26 #99
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_148733284
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_148733447
:9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 15 januari 2015 @ 23:41:01 #101
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_148733932
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:27 schreef Geralt het volgende:
:9
Hey whitey! Ya pubes white too?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_150286824
Ik wil deze game spelen maar heb 1 & 2 nooit gespeeld.
Moet ik deze twee spellen eerst spelen om iets te begrijpen of kan je 3 spelen zonder voor kennis?
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:21:25 #103
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_150288337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik wil deze game spelen maar heb 1 & 2 nooit gespeeld.
Moet ik deze twee spellen eerst spelen om iets te begrijpen of kan je 3 spelen zonder voor kennis?
Aangezien die nog niet uit is kunnen we dat nog niet echt zeggen. Maar bij twee hoefde je een ook niet te spelen. Waren wel wat verwijzingen maar niet echt heel belangrijk voor het spel.

Maar het spel komt pas in mei uit, nog zat tijd om beide spellen te spelen. :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:30:04 #104
320538 All-out
super, man
pi_150302211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik wil deze game spelen maar heb 1 & 2 nooit gespeeld.
Moet ik deze twee spellen eerst spelen om iets te begrijpen of kan je 3 spelen zonder voor kennis?
deel 2 gaat niet echt ergens over, maar in deel 1 wordt wel veel uitgelegd over wat de witchers zijn en wat er met Geralt gebeurd is, je leert hem in 1 veel beter kennen dan in 2 en die voorkennis is wel handig, anders mis je het concept van de wild hunt.

ik wil al vanaf het begin ook de boeken lezen van deze serie, maar die zie je niet echt ergens
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_150304598
Je kunt natuurlijk ook gewoon even een synopsis lezen van de eerste twee delen of eventueel een playthrough op YT.

Overigens, is niemand bang dat ze constant uitstellen omdat er een fundamenteel probleem is dat ze proberen op te lossen? En dat ze uiteindelijk features moeten slopen omdat het anders niet naar behoren werkt? Ik snap wel dat ze het spel willen polijsten maar meer dan een jaar?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150305396
Niet echt. Ze zeggen zelf dat de game in het afgelopen jaar veel groter is geworden dan origineel geplant was. Maar we gaan het zien..
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:43:47 #107
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_150306529
quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:30 schreef All-out het volgende:
deel 2 gaat niet echt ergens over
Wanneer heb je 'm voor het laatst gespeeld? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je verder zegt over deel 1 klopt wel. Ik raad ook aan gewoon beide delen te spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 05-03-2015 09:49:51 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:54:04 #108
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_150306722
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:43 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Wanneer heb je 'm voor het laatst gespeeld? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je verder zegt over deel 1 klopt wel. Ik raad ook aan gewoon beide delen te spelen.
En we krijgen eindelijk Ciri in actie te zien :D

Ben wel benieuwd of Time of Disdain een verwijzing of simpelweg een andere vertaling is voor Time of Contempt (het 2e boek).
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Lieve Belg woensdag 1 april 2015 @ 13:13:41 #109
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_151259758


:') :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 1 april 2015 @ 13:29:08 #110
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151260326
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:13 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]

:') :')
_O- :D
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_151260333
quote:
7s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:13 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]

:') :')
1 April grap, toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:11:25 #112
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151263985
Damn ik heb van een goede vriend van me the witcher 3 gekregen _O_
  woensdag 1 april 2015 @ 15:13:32 #113
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151264065
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Damn ik heb van een goede vriend van me the witcher 3 gekregen _O_
Linkje naar die goede vriend
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:18:58 #114
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151264232
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Linkje naar die goede vriend
Haha :+
  woensdag 1 april 2015 @ 15:37:10 #115
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151264831
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Damn ik heb van een goede vriend van me the witcher 3 gekregen _O_
Nice, ik GTA5... Witcher koop ik uiteraard zelf wel, die moet er komen!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 1 april 2015 @ 15:37:29 #116
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_151264842
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:37 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Nice, ik GTA5... Witcher koop ik uiteraard zelf wel, die moet er komen!
Omgekeerd hier. GTAV :9~
  woensdag 1 april 2015 @ 15:38:43 #117
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151264888
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Omgekeerd hier. GTAV :9~
Boffen we allebei weer ^O^
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_152063932
Zie net een link naar dit topic in een ander The Witcher topic, dus dan maar hier! Besteld voor PS4, ben benieuwd *O*
  Lieve Belg maandag 27 april 2015 @ 09:48:45 #119
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152063942
ongeveer 3 weekjes *O*
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 19:39:16 #120
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152078234
goed topic
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152078420
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:39 schreef Jimbo het volgende:
goed topic
Zeker :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 29 april 2015 @ 11:02:39 #122
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_152117902
Ik heb hem ook maar besteld, kan niet wachten. Nog even kijken met welke worldstate ik verder ga :P Witcher 2, twee keer uitgespeeld 1 keer naar een "goed" einde toegewerkt, nou ja zo goed mogelijk en een keer naar een compleet verpest einde. Ben benieuwd of ik er verschillen tussen ga merken :) Van TW1 naar TW2 was de impact minimaal.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Moderator woensdag 29 april 2015 @ 12:09:47 #123
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152119813
is er net als bij DA:I dat je een eigen worldstate kunt maken ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152124322
Zelf ook Witcher 3 voor de PS4 besteld. Heb de voorgaande delen niet kunnen spelen (geen game pc). Heb daarom ook geen verwachtingen van dit spel maar de content die zover is vrijgegeven ziet er veelbelovend uit. Moet wel zeggen dat na de laatste gameplay trailer ik steeds sneller dit spel wil hebben.

De 4 naar het Nederlands vertaalde boeken heb ik echter wel in mijn bezit. Die zijn prima te doen.
  woensdag 29 april 2015 @ 15:47:45 #125
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152126561
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:09 schreef Jimbo het volgende:
is er net als bij DA:I dat je een eigen worldstate kunt maken ?
Heb er nog niets over gehoord, maar bij TW2 was het, zoals bij DA:O en DA2, de savegames die je moest importeren. Het lijkt me dat als je zoiets zou krijgen als de Keep, we dat al voortijdig gehoord zouden hebben.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_152210123
Ik heb bij mijn nieuwe videokaart (MSi GTX 750ti) een code gekregen voor dit spel. Is niet mijn type game, dus heeft iemand er misschien interesse in?
  maandag 4 mei 2015 @ 13:29:40 #127
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152260832
Zo'n ontzettende zin in deze game. Morgen nog 2 weken. Tenzij hij al eerder te verkrijgen is. *O*
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152264429
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zo'n ontzettende zin in deze game. Morgen nog 2 weken. Tenzij hij al eerder te verkrijgen is. *O*
Heb 19 mei vanaf de middag vrij en 20 mei de hele dag. Heerlijk :D
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 16:19:29 #129
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152266642
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 16:28 schreef j95 het volgende:
Ik heb bij mijn nieuwe videokaart (MSi GTX 750ti) een code gekregen voor dit spel. Is niet mijn type game, dus heeft iemand er misschien interesse in?
Wat moet ie kosten?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 4 mei 2015 @ 17:30:39 #130
369251 Geralt
of Rivia
pi_152268809
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
Tenzij hij al eerder te verkrijgen is. *O*
Deze game moet je niet piraten man. Deze developer verdient het geld gewoon zoals zijn met hun fanbase om gaan. Gratis DLC voor iedereen, tenminste nog echt luisteren naar zn fans etc etc.

Dat zouden potverdomme meer developers moeten doen.

Gewoon kopen deze dus *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 4 mei 2015 @ 17:42:02 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_152269047
Iets zegt me dat de ontwikkelaar bij dit deel kiest voor betaald dlc.

Maar desalniettemin koop ik het.
Al kom ik er nooit aan toe om witcher 2 uit te spelen. Deel 1 wel uitgespeeld though.
  maandag 4 mei 2015 @ 18:32:01 #132
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152270314
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Iets zegt me dat de ontwikkelaar bij dit deel kiest voor betaald dlc.

Maar desalniettemin koop ik het.
Al kom ik er nooit aan toe om witcher 2 uit te spelen. Deel 1 wel uitgespeeld though.
Ze zeggen dat je enkel voor expansionpacks hoeft te betalen. Extra quest DLC etc. is gewoon gratis
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 4 mei 2015 @ 20:10:32 #133
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152273965
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2015 17:30 schreef Geralt het volgende:

[..]

Deze game moet je niet piraten man. Deze developer verdient het geld gewoon zoals zijn met hun fanbase om gaan. Gratis DLC voor iedereen, tenminste nog echt luisteren naar zn fans etc etc.

Dat zouden potverdomme meer developers moeten doen.

Gewoon kopen deze dus *O*
Ik piraat hem ook niet. Hoop op eerdere release in de winkels ;). Haal hem op Ps4 :) en de gratis dlc idd, is een mooi voorbeeld voor Ubisoft en EA.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152288433
De xbox one pre-load staat al klaar. Zin in!
Ondanks de slechte euro blijft het leuk de Amerikaanse market te gebruiken.

75 dollar voor de game, inclusief de twee grote betaalde uitbreidingen!
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:29:08 #135
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152289139
Nog 2 weken *O*
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152293038
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog 2 weken *O*
:9
  dinsdag 5 mei 2015 @ 16:14:41 #137
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152300549
Day-one patch voor the Witcher 3:


http://www.playstation4cl(...)witcher-3-wild-hunt/


Gelukkig wel een kleintje ;)
You dont believe me ? Read this line again.
  Lieve Belg dinsdag 5 mei 2015 @ 21:49:33 #138
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152312936
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:41:46 #139
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152329277
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 6 mei 2015 @ 16:37:34 #140
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152335758
Hm, ik heb een nieuwe videokaart nodig en ik zag dat je met Nvidia The Witcher 3 er gratis bij kreeg. Op het moment heb ik deze. Nu vraag ik me af of deze dan wel zo verstandig is. Of zal ik een paar weken minder eten en dan die kopen? :P
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:14:50 #141
369251 Geralt
of Rivia
pi_152349210
Als je moet kiezen tussen een goeie en een betere neem dan altijd de betere. Als je het (eventueel met wat minder eten) kan betalen :P

Ik heb zelf gekozen voor de 290x vapor X, maar vandaag ineens een reparatie van 1300 euro aan de auto van Brennie, dus ik kan niet op releaseday spelen, want het geld is ff op. :(

Waarom komen dat soort onverwachte kosten toch ook altijd onverwacht en vooral ongelegen omdat je je geld voor andere zaken aan de kant had staan }:| :r :( ;(

Anyway, je moet dus die 970 kiezen. Je hebt straks genoeg tijd om tijdens het gamen weer flink nootjes en chips te eten en bier te drinken (of pizza en red bull natuurlijk :P ), dus dat je nu even wat minder moet eten is niet erg :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:17:40 #142
369251 Geralt
of Rivia
pi_152349346
Ik zie overigens dat een PS4 inclusief TW3 in totaal 2 euro goedkoper is dan de nieuwe videokaart die ik wil kopen. Zonder TW3. :D :')

Fuck it, ik koop toch gewoon de pc versie en die videokaart. Geld moet rollen. Aan mij zal de crisis niet liggen. Hoppa, alles terug de maatschappij in zodat ik me vervolgens lekker af kan zonderen achter mij dikke pc zonder me ook maar druk te hoeven maken over diezelfde maatschappij :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:19:51 #143
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152349491
quote:
3s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:14 schreef Geralt het volgende:
Als je moet kiezen tussen een goeie en een betere neem dan altijd de betere. Als je het (eventueel met wat minder eten) kan betalen :P

Ik heb zelf gekozen voor de 290x vapor X, maar vandaag ineens een reparatie van 1300 euro aan de auto van Brennie, dus ik kan niet op releaseday spelen, want het geld is ff op. :(

Waarom komen dat soort onverwachte kosten toch ook altijd onverwacht en vooral ongelegen omdat je je geld voor andere zaken aan de kant had staan }:| :r :( ;(

Anyway, je moet dus die 970 kiezen. Je hebt straks genoeg tijd om tijdens het gamen weer flink nootjes en chips te eten en bier te drinken (of pizza en red bull natuurlijk :P ), dus dat je nu even wat minder moet eten is niet erg :+
Hm, lees net dat het niet echt 4GB VRAM is maar 3,5. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:37:47 #144
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152350576
quote:
3s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:14 schreef Geralt het volgende:
Als je het (eventueel met wat minder eten) kan betalen :P

For the love of god neem dit niet te letterlijk Happy :+
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:40:11 #145
369251 Geralt
of Rivia
pi_152350719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

For the love of god neem dit niet te letterlijk Happy :+
Waarom niet? Beetje vasten zegmaar. Niks mis mee. Vroeger wel vaker gedaan als ik iets wilde kopen waar ik niet genoeg geld voor had. Gewoon wat minder en/of goedkoper eten een weekje of 2 :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:43:56 #146
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152350898
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:40 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarom niet? Beetje vasten zegmaar. Niks mis mee. Vroeger wel vaker gedaan als ik iets wilde kopen waar ik niet genoeg geld voor had. Gewoon wat minder en/of goedkoper eten een weekje of 2 :)
Veel brinta + pasta en fruit dan :+ :+ Niet dat je 4 dagen niet gaat eten om een spelletje niet te kunnen kopen.
  woensdag 6 mei 2015 @ 22:48:58 #147
369251 Geralt
of Rivia
pi_152351154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:43 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Veel brinta + pasta en fruit dan :+ :+ Niet dat je 4 dagen niet gaat eten om een spelletje niet te kunnen kopen.
Het ging om een videokaart he. Dan ben je er nog niet met 4 dagen niet eten :D :P

Terug ontopic, net die footage van de PS4 zitten kijken; dat ziet er voor een console toch ook heel behoorlijk uit moet ik toegeven :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Lieve Belg woensdag 6 mei 2015 @ 23:08:03 #148
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152352146
quote:
3s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:14 schreef Geralt het volgende:
...

Ik heb zelf gekozen voor de 290x vapor X, maar vandaag ineens een reparatie van 1300 euro aan de auto van Brennie, dus ik kan niet op releaseday spelen, want het geld is ff op. :(

...
Heb ook een R9 290X, en die zal het hopelijk wel vlotjes trekken. Samen met goede cpu en genoeg ram.

Zit al te hopen op vloeiend 1080p

edit: cpu is blijkbaar juist de recommended spec, dus zullen wel zien.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 6 mei 2015 @ 23:12:51 #149
369251 Geralt
of Rivia
pi_152352381
Ik verwacht eigenlijk wel dat een 290x die redelijk vloeiend zal kunnen spelen. Hooguit zonder ubersampling. Dat konden destijds bij TW2 ook alleen de allersnelste kaarten van dat moment een beetje redelijk.

De 290x (en de 970 ook) zijn voor zover ik begreep nog altijd hele goeie kaarten.
Ik ga niet wachten op de 390x in elk geval en de 980 is me te duur; zoveel wil ik niet uitgeven :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:14:54 #150
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152358836
quote:
7s.gif Op woensdag 6 mei 2015 22:17 schreef Geralt het volgende:
Ik zie overigens dat een PS4 inclusief TW3 in totaal 2 euro goedkoper is dan de nieuwe videokaart die ik wil kopen. Zonder TW3. :D :')

Don't you fucking dare!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:25:37 #151
369251 Geralt
of Rivia
pi_152359001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:14 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Don't you fucking dare!
Selectief quoten }:|

Tuurlijk koop ik geen console man :')

Ik heb lang geleden eens een X360 gekregen bij een telefoon geloof ik. Als dat ding in totaal over al die jaren 100 uur aangestaan heeft om te gamen is het veel :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:58:33 #152
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152359598
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Selectief quoten }:|

Tuurlijk koop ik geen console man :')

Ik heb lang geleden eens een X360 gekregen bij een telefoon geloof ik. Als dat ding in totaal over al die jaren 100 uur aangestaan heeft om te gamen is het veel :D
Het kwam anders daarna nog een keer naar voren met deze:

quote:
Terug ontopic, net die footage van de PS4 zitten kijken; dat ziet er voor een console toch ook heel behoorlijk uit moet ik toegeven :)
Vandaar de reactie. Maar inderdaad, PC is the way to go. Je vergelijking met de prijs van ps4 vond ik ook wat krom omdat je met de GPU wel meerdere games kunt draaien de komende jaren op een resolutie en kwaliteit waar de ps4 alleen maar van kan dromen.

Hoe dan ook: wat doe je met je oude kaart? Ben wel nieuwsgierig, lijkt nu echt het einde ervan te zijn. Wel tevreden ermee geweest hoop ik?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:01:18 #153
369251 Geralt
of Rivia
pi_152359663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:58 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe dan ook: wat doe je met je oude kaart? Ben wel nieuwsgierig, lijkt nu echt het einde ervan te zijn. Wel tevreden ermee geweest hoop ik?
Zeker tevreden mee geweest. Een hoop games nog op prima instellingen kunnen draaien. Doet het nog altijd best goed moet ik zeggen, maar The Witcher wil ik gewoon goed kunnen spelen op hoge settings :)

Geen idee wat ik er mee ga doen. Verkopen zal wel niet veel meer opleveren denk ik :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:03:07 #154
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152359702
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeker tevreden mee geweest. Een hoop games nog op prima instellingen kunnen draaien. Doet het nog altijd best goed moet ik zeggen, maar The Witcher wil ik gewoon goed kunnen spelen op hoge settings :)

Geen idee wat ik er mee ga doen. Verkopen zal wel niet veel meer opleveren denk ik :)
Mooi om te horen! Sjah, ik denk dat het verwaarloosbaar zal zijn, lijkt me meer een kaart waar je iemand die je kent met een oudere bak een hoop plezier mee kunt doen. Heb zelf nog wel een systeempje staan waar ik deze in zou kunnen gebruiken maar ik ga die rit niet nog een keer maken ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:06:59 #155
369251 Geralt
of Rivia
pi_152359808
Zover was dat toch niet? Ben vorige week nog daar geweest. Wezen zuipen in de Platielstraat. Ben mn jas kwijt. Die ligt ergens in een kroeg daar denk ik :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 7 mei 2015 @ 10:42:09 #156
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_152360674
quote:
7s.gif Op donderdag 7 mei 2015 10:06 schreef Geralt het volgende:
Zover was dat toch niet? Ben vorige week nog daar geweest. Wezen zuipen in de Platielstraat. Ben mn jas kwijt. Die ligt ergens in een kroeg daar denk ik :')
Haha, de platielstraat, prachtig. Vaste uitgaansstraat voor veel mensen, en zo te horen is de avond goed gelukt! En het is zeker niet zo ver, maar heb de auto weggedaan dus dat wordt hem zowieso niet. Is ook niet voor mij, is een systeem van een maat (mijn oude pc) waarvan de gpu (oude 9800GT) van naar de knoppen is. Bak is dusdanig oud dat geld uitgeven eraan weinig nut meer heeft, dus ben op het gemak eens aan het kijken of iemand een kaart over heeft. Denk dat je voor die van jou 50 euro altijd nog wel kan vangen, kun je bijleggen aan een nieuwe jas ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:24:17 #157
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152361873
Ik ben benieuwd hoe die draait met mijn 270 :+
  Lieve Belg vrijdag 8 mei 2015 @ 14:44:44 #158
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152404179
Voor diegene dat W1 en W2 nog niet hebben, -85% nu op Steam: http://store.steampowered.com/sale/witcherfranchise
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator vrijdag 8 mei 2015 @ 14:55:21 #159
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152404496
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:44 schreef Jump het volgende:
Voor diegene dat W1 en W2 nog niet hebben, -85% nu op Steam: http://store.steampowered.com/sale/witcherfranchise
niet dat je ze kan uitspelen voor deel 3 er is ... :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152407269
Jammer dat die nvidia vouchers gog.com keys zijn :(
  vrijdag 8 mei 2015 @ 17:41:54 #161
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152407943
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:06 schreef mschol het volgende:
Jammer dat die nvidia vouchers gog.com keys zijn :(
Vrijwillig DRM willen installeren. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:10:16 #162
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152408514
Nice, schoonbroer stuurt me net een bericht dat the Witcher 3 al hier bij lokale mediamarkt in de schappen ligt. Lijkt me toch wel heeeeeeel sterk.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152409767
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 17:41 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Vrijwillig DRM willen installeren. :')
steam drm is imho weinig mis mee, en ik heb liever al mijn games op 1 plek, uiteraard heb ik ook al een gog.com account, maar dan blijf ik erbij: liever alles op 1 plek, en dan heeft steam echt de voorkeur
pi_152409812
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nice, schoonbroer stuurt me net een bericht dat the Witcher 3 al hier bij lokale mediamarkt in de schappen ligt. Lijkt me toch wel heeeeeeel sterk.
van de MM zou mij dat niks verbazen, die hebben lak aan releasedata als ze het product eerder kunnen krijgen
  vrijdag 8 mei 2015 @ 19:05:41 #165
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152410063
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 18:58 schreef mschol het volgende:

[..]

van de MM zou mij dat niks verbazen, die hebben lak aan releasedata als ze het product eerder kunnen krijgen
Ja ze hebben er vaak een handje aan. Maar met zo'n titel als The Witcher 3, lijkt me dat toch een te groot risico zo vroeg vantevoren al in de verkoop te doen.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152410247
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:05 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Ja ze hebben er vaak een handje aan. Maar met zo'n titel als The Witcher 3, lijkt me dat toch een te groot risico zo vroeg vantevoren al in de verkoop te doen.
zelfs aan embargo's hebben ze soms lak :X
  vrijdag 8 mei 2015 @ 20:26:27 #167
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152413023
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:11 schreef mschol het volgende:

[..]

zelfs aan embargo's hebben ze soms lak :X
Ja maar nu dus een keer niet. :(
You dont believe me ? Read this line again.
  Lieve Belg vrijdag 8 mei 2015 @ 21:12:43 #168
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152414493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

niet dat je ze kan uitspelen voor deel 3 er is ... :P
Mja, als je student bent en niet naar de les gaat dan wel hoor. Maar te zien als je de side quests ook wilt doen of niet. Beide hebben zo een goede 40 uur speltijd.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 9 mei 2015 @ 03:02:17 #169
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152424078
It has begun:


http://kotaku.com/the-wit(...)tm_medium=Socialflow

Witcher 3 street date broken.
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:46:43 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152425996
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 03:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
It has begun:


http://kotaku.com/the-wit(...)tm_medium=Socialflow

Witcher 3 street date broken.
Moge het duidelijk zijn dat hier geen spoilers gepost mogen worden. Ook als het spel uit is de eerste weken liever met spoilertags.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:53:01 #171
369251 Geralt
of Rivia
pi_152426090
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Moge het duidelijk zijn dat hier geen spoilers gepost mogen worden.


:6
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:06:12 #172
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152426305
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef 2Happy4U het volgende:
Moge het duidelijk zijn dat hier geen spoilers gepost mogen worden. Ook als het spel uit is de eerste weken liever met spoilertags.
Kan hier niet net als bij andere topics zo'n spoilerwarning gezet worden bij het reactie-gedeelte?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 9 mei 2015 @ 11:21:31 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152426563
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:06 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Kan hier niet net als bij andere topics zo'n spoilerwarning gezet worden bij het reactie-gedeelte?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 12:20:17 #174
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152427643
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 10:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Moge het duidelijk zijn dat hier geen spoilers gepost mogen worden. Ook als het spel uit is de eerste weken liever met spoilertags.
Spreekt voor zich. En daar ging het mij trouwens ook niet om ;)
You dont believe me ? Read this line again.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 19:00:02 #175
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152436748
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 11:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

_O_ Dank. Kleine dingetjes maakt me niet uit, maar verhaallijn spoilers rather not.

Zij die boeken een beetje te doen trouwens?
  maandag 11 mei 2015 @ 11:21:29 #176
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_152484301
Heeft hier iemand de boeken ook gelezen toevallig?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_152494051
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 11:21 schreef DustPuppy het volgende:
Heeft hier iemand de boeken ook gelezen toevallig?
:Y

Maar alleen The Last Wish, en ook de Wiedzmin televisie serie gekeken.
  Lieve Belg maandag 11 mei 2015 @ 16:59:36 #178
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152494341
1 000 000 pre orders trouwens.

witchergame twitterde op maandag 11-05-2015 om 15:46:06 The Witcher 3: Wild Hunt exceeds 1 MILLION pre-orders worldwide! THANK YOU! #TheWitcher #WildHunt http://t.co/x42KsAKrrp reageer retweet
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg dinsdag 12 mei 2015 @ 03:14:47 #179
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152513418
Jesse Cox's review:

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  dinsdag 12 mei 2015 @ 08:02:01 #180
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_152514116
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2015 16:59 schreef Jump het volgende:
1 000 000 pre orders trouwens.

witchergame twitterde op maandag 11-05-2015 om 15:46:06 The Witcher 3: Wild Hunt exceeds 1 MILLION pre-orders worldwide! THANK YOU! #TheWitcher #WildHunt http://t.co/x42KsAKrrp reageer retweet
Ik ben er ook 1 van, ik gun het ze. Bij deel 1 een kleine poolse ontwikkelstudio die een betere RPG afleverde dan een reus als bioware. Als ik 1 gamestudio steun is het deze wel.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 12 mei 2015 @ 08:03:44 #181
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152514140
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 03:14 schreef Jump het volgende:
Jesse Cox's review:

Spreek je de P niet uit in Belgiė?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Lieve Belg dinsdag 12 mei 2015 @ 09:50:36 #182
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152515763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 08:03 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Spreek je de P niet uit in Belgiė?
Het was 3 uur 's nachts nadat ik uit mijn bel gehaald was omdat ik van wacht was. Ik was maar half wakker :P
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_152529999
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6416135/

Dus.. de hype is real blijkbaar.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:38:58 #184
369251 Geralt
of Rivia
pi_152530360
Reviews reviews overal omgomgomg *O*
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:39:26 #185
369251 Geralt
of Rivia
pi_152530369
Overigens allen van de consoleversies; pc versie is nog niet vrijgegeven voor reviews:
http://www.pcgamer.com/when-is-our-witcher-3-review-coming/
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games dinsdag 12 mei 2015 @ 17:44:36 #186
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_152530508
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:24 schreef aspi het volgende:
http://www.gamespot.com/r(...)review/1900-6416135/

Dus.. de hype is real blijkbaar.
Daar kun je niet echt vanuit gaan, imo. Gamespot wil gewoon heel graag als een van de eersten een review online hebben. 50 uur story en 50 uur sidequests was het toch?

Daarmee zeg ik overigens niet dat een 10 niet terecht zou kunnen zijn :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_152530589
Ben heel benieuwd :) . Ik vond witcher 1 en 2 doodsaai maar een open wereld en veel dingen om te ontdekken weet me dan weer wel te trekken.
Conscience do cost.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:54:41 #188
369251 Geralt
of Rivia
pi_152530784
http://www.xgn.nl/review/the-witcher-3-review

Nederlandse review. :)

Godverdomme wat baal ik nu ik al deze nieuwe info en screens en filmpjes zie van die 1300 euro kostende onverwachte reparatie aan Brennie's auto vorige week.

Even geen geld voor handen voor die nieuwe videokaart. Godverdomme. :'(

Die kan ik pas een week na de release halen :( !

En ik weiger om hem eerder te gaan spelen op mijn 6970 videokaart; die gaat dat echt niet meer deftig trekken ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_152531166
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Daar kun je niet echt vanuit gaan, imo. Gamespot wil gewoon heel graag als een van de eersten een review online hebben. 50 uur story en 50 uur sidequests was het toch?

Daarmee zeg ik overigens niet dat een 10 niet terecht zou kunnen zijn :7
een tien is altijd onterecht voor een serieus reviewsite/blad, geen 1 game/film/whatever is perfect.. ^O^
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:20:22 #190
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152531656
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef mschol het volgende:
een tien is altijd onterecht voor een serieus reviewsite/blad, geen 1 game/film/whatever is perfect.. ^O^
Als een game binnen een bepaald concept de perfectie nadert, of simpelweg een nieuwe standaard zet, kun je ongeacht bepaalde (schoonheids)fouten gewoon een tien geven. Geen enkele game is inderdaad zonder fouten, dus dat kan je dan buiten beschouwing laten.

Al riekt deze review wel erg naar 'wij zijn 't eerst', ja.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Eindredactie Games dinsdag 12 mei 2015 @ 18:31:59 #191
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_152532105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef mschol het volgende:

[..]

een tien is altijd onterecht voor een serieus reviewsite/blad, geen 1 game/film/whatever is perfect.. ^O^
Een tien kan best bij hoge uitzondering. Voor het beoordelen van recensies worden verschillende richtlijnen gehanteerd, de een gebruikt 5/5 sterren, de ander een cijfer van 1 t/m 10. 5 sterren of het cijfer 10 is dan resp. gewoon het hoogst haalbare volgens die richtlijnen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:36:15 #192
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152532247
Hij is nu ook te preloaden voor pc, trouwens.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  Lieve Belg dinsdag 12 mei 2015 @ 18:58:40 #193
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152532908
Volgende week maandag tot zaterdag naar de USA, yaay -O-
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_152533920
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 17:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Daar kun je niet echt vanuit gaan, imo. Gamespot wil gewoon heel graag als een van de eersten een review online hebben. 50 uur story en 50 uur sidequests was het toch?

Daarmee zeg ik overigens niet dat een 10 niet terecht zou kunnen zijn :7
Ben het met je eens, maar deze reviewer heeft al echt een goede track record. Meestal ben ik het wel volkomen met hem eens. Ik hoop deze keer ook.
pi_152550967
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 19:24 schreef aspi het volgende:

[..]

Ben het met je eens, maar deze reviewer heeft al echt een goede track record. Meestal ben ik het wel volkomen met hem eens. Ik hoop deze keer ook.
Gamespot vind ik ook nog één van de betere inderdaad. Is meestal ook niet zo dat ze daar zo snel mogelijk een review online willen zetten, project cars hebben ze in tegenstelling tot de rest bijvoorbeeld pas een week later gereviewed. Tot dan noemen ze het 'review in progress'. Maar deze game hebben ze al behoorlijk vroeg opgestuurd gekregen en online is niet van belang.
  woensdag 13 mei 2015 @ 09:09:23 #196
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152551026
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 18:06 schreef mschol het volgende:

[..]

een tien is altijd onterecht voor een serieus reviewsite/blad, geen 1 game/film/whatever is perfect.. ^O^
Een 10 is voor mij meer een teken dat een spel z'n geld meer dan waard,en een must have is. Dat het eigenlijk te gek voor woorden is wat je in je handen gedrukt krijgt, zoveel.
pi_152551276
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 09:09 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Een 10 is voor mij meer een teken dat een spel z'n geld meer dan waard,en een must have is. Dat het eigenlijk te gek voor woorden is wat je in je handen gedrukt krijgt, zoveel.
Precies zo zie ik het ook, niet dat de game 100% perfect is. En daarnaast is de bespreking van de game altijd informatievoller dan het punt zelf, dat meer een indicatie is.
  woensdag 13 mei 2015 @ 16:57:41 #199
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152563835


Iemand van een ander forum heeft hem al.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_152563859
Waar vandaan dan?
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:08:07 #201
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152564273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 16:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waar vandaan dan?
Ben ik al aan het uitvissen.
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 13 mei 2015 @ 17:09:00 #202
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_152564306



Damn me want :D
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 13 mei 2015 @ 18:58:39 #203
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152567603
Intertoys schijnt al te verkopen op sommige locaties.. Alleen is het nu een beetje laat voor :P
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:51:51 #204
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152569597
Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden voor de PC versie. De console footages zien er echt véél minder goed uit dan eerst werd getoond. Nu zijn er ook geruchten dat ze de game voornamelijk voor Xone hebben geöptimaliseerd en vervolgens geport naar PC en PS4 na 2013. Ik hoop van niet, want als ik de 2013,2014 en de ingame footage van de release naast elkaar leg is het echt een wereld van verschil :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:54:39 #205
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152569685
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden voor de PC versie. De console footages zien er echt véél minder goed uit dan eerst werd getoond. Nu zijn er ook geruchten dat ze de game voornamelijk voor Xone hebben geöptimaliseerd en vervolgens geport naar PC en PS4 na 2013. Ik hoop van niet, want als ik de 2013,2014 en de ingame footage van de release naast elkaar leg is het echt een wereld van verschil :{.
Waar heb je footage bekeken? Twitch?
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:57:18 #206
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152569783
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:54 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waar heb je footage bekeken? Twitch?
2013:



2014:



2015 PS4

AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:58:22 #207
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152569825
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

2013:

[ afbeelding ]

2014:

[ afbeelding ]

2015 PS4

[ afbeelding ]
Ja wel een beetje.. Maar je moet ook nooit naar het begin alleen kijken... Dan hebben ze 1 stukje gemaakt enz :P
  woensdag 13 mei 2015 @ 19:59:34 #208
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152569868
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 19:58 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja wel een beetje.. Maar je moet ook nooit naar het begin alleen kijken... Dan hebben ze 1 stukje gemaakt enz :P
Destijds zeiden ze dat PC versie leidend zou worden en geen downgrades zou krijgen tov consoles. Schijnt nu toch gebeurd te zijn.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:00:52 #209
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152569900
Ach, als het echt tegenvalt koop ik wel de normale versie. De CE kan ik wss al voor het dubbele verkopen :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:01:26 #210
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152569918
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Ach, als het echt tegenvalt koop ik wel de normale versie. De CE kan ik wss al voor het dubbele verkopen :@.
Ik ga ook kijken of ik mijn CE kan verkopen zoniet dan gaat deze terug :P
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:02:33 #211
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152569948
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik ga ook kijken of ik mijn CE kan verkopen zoniet dan gaat deze terug :P
Als het tegenvalt of sowieso :o?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:03:18 #212
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152569977
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als het tegenvalt of sowieso :o?
Ik wil de CE niet meer kost eigenlijk teveel :P

Dus heb pas bij dixons met korting gekoopt en wil de CE of verkopen of terug sturen
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:07:06 #213
369251 Geralt
of Rivia
pi_152570103
Kloteconsoles. :r

Het afwachten is wat maandag gaat brengen. Als het echt flink gedowngrade blijkt op de pc dan denk ik niet dat ze dat nog kunnen goedlullen met een highres texturepack of iets dergelijks.

:{
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:07:29 #214
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_152570116
CD-Projekt was een PC-ontwikkelaar, dus ik verwacht toch haast hetzelfde als bvb met Dragon Age: Origins, waarvan de pc-versie veruit de beste versie was.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:09:18 #215
369251 Geralt
of Rivia
pi_152570172
Genoeg screens die het tegendeel (lijken) te bewijzen.

Even afwachten nog maar :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:09:31 #216
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152570180
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:07 schreef Geralt het volgende:
Kloteconsoles. :r

Het afwachten is wat maandag gaat brengen. Als het echt flink gedowngrade blijkt op de pc dan denk ik niet dat ze dat nog kunnen goedlullen met een highres texturepack of iets dergelijks.

:{
Rustig G rustig.

quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:07 schreef The_Substitute het volgende:
CD-Projekt was een PC-ontwikkelaar, dus ik verwacht toch haast hetzelfde als bvb met Dragon Age: Origins, waarvan de pc-versie veruit de beste versie was.
Dit. En mocht het zo zijn (MOCHT) dan speel ik hem alsnog, maar dan wel op 60fps+. :+
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:13:17 #217
369251 Geralt
of Rivia
pi_152570319
Ow ik speel hem dan ook alsnog hoor. En die nieuwe videokaart ga ik ook gewoon kopen volgende week :)

Overigens zie ik dat een gewone 290 recommended is. Ik ga een 290X halen. Dus daarmee zit ik (downgrade of niet) sowieso gewoon goed denk ik, want ik game nog altijd op 1920x1200 :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:23:21 #218
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152570734
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:13 schreef Geralt het volgende:
Ow ik speel hem dan ook alsnog hoor. En die nieuwe videokaart ga ik ook gewoon kopen volgende week :)

Overigens zie ik dat een gewone 290 recommended is. Ik ga een 290X halen. Dus daarmee zit ik (downgrade of niet) sowieso gewoon goed denk ik, want ik game nog altijd op 1920x1200 :)
Als je dan een GTX 960-970-980 koopt krijg je de game nog gratis ook :P

http://www.geforce.com/GetWitcher3
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:24:47 #219
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152570795
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:09 schreef Geralt het volgende:
Genoeg screens die het tegendeel (lijken) te bewijzen.

Even afwachten nog maar :)
Ik heb alleen nog console screens gezien. MAar mocht de downgrade echt erg zijn, dan zal CDPR afgemaakt worden, gezien ze het zelf altijd ontkende.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:24:57 #220
369251 Geralt
of Rivia
pi_152570806
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als je dan een GTX 960-970-980 koopt krijg je de game nog gratis ook :P
Ik zit in het rooie kamp. Die paar tientjes voor die game geef ik wel gewoon uit; maakt me niet zoveel uit.

Heb trouwens de strategy guide van Prima besteld. Die van Skyrim was een tof boekwerk en zag gisteravond per toeval dat er van TW3 ook een was. Hardcover besteld collectors versie.

:9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:25:52 #221
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152570844
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zit in het rooie kamp. Die paar tientjes voor die game geef ik wel gewoon uit; maakt me niet zoveel uit.

Heb trouwens de strategy guide van Prima besteld. Die van Skyrim was een tof boekwerk en zag gisteravond per toeval dat er van TW3 ook een was. Hardcover besteld collectors versie.

:9
Ja ik had ook altijd amd maarja nu maar voor een nvidia kaart gekozen omdat meestal drivers beter up to date zijn ervoor :P
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:26:37 #222
369251 Geralt
of Rivia
pi_152570874
970 wil ik niet vanwege die 3,5GB gezeur en volgens mij is een 980 nog heel erg veel te duur :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:27:12 #223
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152570904
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:26 schreef Geralt het volgende:
970 wil ik niet vanwege die 3,5GB gezeur
Mensen moeten gewoon niet zeiken zijn prima kaarten
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:33:00 #224
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152571160
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:24 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik zit in het rooie kamp. Die paar tientjes voor die game geef ik wel gewoon uit; maakt me niet zoveel uit.

Heb trouwens de strategy guide van Prima besteld. Die van Skyrim was een tof boekwerk en zag gisteravond per toeval dat er van TW3 ook een was. Hardcover besteld collectors versie.

:9
Waar heb je die besteld?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:34:42 #225
369251 Geralt
of Rivia
pi_152571240
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Waar heb je die besteld?
The Book Depository UK

Zag later pas dat bol.com ze ook heeft kennelijk.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:26 #226
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152571334
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

The Book Depository UK

Zag later pas dat bol.com ze ook heeft kennelijk.
Wel nice die guide, ff kijken of ik het 23 euro waard vind :+.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:36:35 #227
369251 Geralt
of Rivia
pi_152571337
http://www.primagames.com/games/witcher-3/official-guides

Via de site van Prima zijn ze ook te bestellen bij diverse winkels. :)

Ik heb dus die bovenste besteld :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:37:51 #228
369251 Geralt
of Rivia
pi_152571403
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wel nice die guide, ff kijken of ik het 23 euro waard vind :+.
Die van Skyrim vond ik destijds zeker waard _O_

Echt een mooi naslagwerk en prima te gebruiken als je ergens vast zit of iets meer wilt weten of tips wilt hebben of iets. In plaats van gaan lopen zoeken op internet gewoon dat boekwerk erbij, pilsje, wat nootjes en even rustig lezen hoe het allemaal zit.

Heb ik veel gebruikt zo tussendoor bij Skyrim. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Lieve Belg woensdag 13 mei 2015 @ 20:46:02 #229
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152571809
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik ga ook kijken of ik mijn CE kan verkopen zoniet dan gaat deze terug :P
Ik bied 5 euro :P Laat gerust weten voor welke prijs je hem weg doet, als je dat zou doen.

quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:36 schreef Geralt het volgende:
http://www.primagames.com/games/witcher-3/official-guides

Via de site van Prima zijn ze ook te bestellen bij diverse winkels. :)

Ik heb dus die bovenste besteld :)
Hier ook besteld. Die zal er zijn voordat ik het spel zal kunnen spelen jammer genoeg.

[ Bericht 21% gewijzigd door Jump op 13-05-2015 20:58:03 ]
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 13 mei 2015 @ 20:54:44 #230
369251 Geralt
of Rivia
pi_152572152
Hier ook :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:05:19 #231
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152572597
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 20:46 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik bied 5 euro :P Laat gerust weten voor welke prijs je hem weg doet, als je dat zou doen.

[..]

Hier ook besteld. Die zal er zijn voordat ik het spel zal kunnen spelen jammer genoeg.
Meer dan de aankoop prijs anders kan ik hem net zo goed retouren :P
  Lieve Belg woensdag 13 mei 2015 @ 21:38:09 #232
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152574218
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 21:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Meer dan de aankoop prijs anders kan ik hem net zo goed retouren :P
Ik zit volgende week ergens in een datacenter in de VS te prutsen en ben pa szaterdag terug. Laat gerust iets weten als het je niet bevalt dan. Als je ergens in de zuiden woont, wilt ik er gerust zelf omkomen ook, zie mijn tag ;)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:20:13 #233
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152576461
Witcher 2 vandaag uitgespeeld. Laat Witcher 3 maar komen _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:32:26 #234
369251 Geralt
of Rivia
pi_152577070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:20 schreef gniffie het volgende:
Witcher 2 vandaag uitgespeeld. Laat Witcher 3 maar komen _O_
Welke kant had je gekozen? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:57:08 #235
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152578411
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:

[..]

Welke kant had je gekozen? :)
Iorveth.

Ben een beetje grijs door het spel gegaan. Vaak de aardige boy gespeeld maar soms moesten mensen gewoon dood :9
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:58:12 #236
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152578458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:57 schreef gniffie het volgende:

[..]

Iorveth.

Ben een beetje grijs door het spel gegaan. Vaak de aardige boy gespeeld maar soms moesten mensen gewoon dood :9
Ik heb beide kanten gekozen en het einde ook een paar opnieuw gespeeld. Dus geen idee wat ik zal gaan kiezen in TW3 :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:01:41 #237
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152578589
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik heb beide kanten gekozen en het einde ook een paar opnieuw gespeeld. Dus geen idee wat ik zal gaan kiezen in TW3 :o
Heb het met de Combat Rebalance Mod gespeeld maar vind het vechtsysteem an sich niet leuk genoeg om het overnieuw te gaan spelen.

Daarbij interesseert het mij niet wat de gevolgen van mijn acties zullen zijn in de tweede sessie, die zijn toch niet spontaan en 'echt' :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  Lieve Belg woensdag 13 mei 2015 @ 23:03:16 #238
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152578663
Ik ga het waarschijnlijk spelen zonder een save te importeren. Over een jaar of zo, als er een Enhanced Edition uit is hoogstwaarschijnlijk, nog een alle drie achter elkaar spelen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:04:51 #239
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152578736
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:01 schreef gniffie het volgende:

[..]

Heb het met de Combat Rebalance Mod gespeeld maar vind het vechtsysteem an sich niet leuk genoeg om het overnieuw te gaan spelen.

Daarbij interesseert het mij niet wat de gevolgen van mijn acties zullen zijn in de tweede sessie, die zijn toch niet spontaan en 'echt' :P
Naja, de keuze tussen iorveth of roche zorgde voor een heel ander middenstuk. Ander gebied etc.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:07:10 #240
369251 Geralt
of Rivia
pi_152578850
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:03 schreef Jump het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk spelen zonder een save te importeren. Over een jaar of zo, als er een Enhanced Edition uit is hoogstwaarschijnlijk, nog een alle drie achter elkaar spelen.
Zo een save importeren hoe werkt dat eigenlijk? Begin je dan al meteen met betere uitrusting en wapens en alles? Of is het alleen maar dat de keuzes die je gemaakt hebt en hoe mensen tegenover je staan? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Lieve Belg woensdag 13 mei 2015 @ 23:08:47 #241
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152578913
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zo een save importeren hoe werkt dat eigenlijk? Begin je dan al meteen met betere uitrusting en wapens en alles? Of is het alleen maar dat de keuzes die je gemaakt hebt en hoe mensen tegenover je staan? :@
Bij het importeren in T2 kreeg je dan in het begin een beter zwaard en al wat armour. Ook een herbalist glove (kreeg je 2 keer het item als je een plant plukte) en zo.

Zie: http://witcher.wikia.com/wiki/Saved_game_import
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:10:24 #242
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152578975
Er is geen save import, in het begin krijg je een dialoog te zien en daarin kun je als het ware als je keuzes die van invloed waren aanvinken oid.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Lieve Belg woensdag 13 mei 2015 @ 23:11:28 #243
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152579007
Trouwens, een livestream van IGn die nu al even bezig is. nog tot middernacht.

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:14:28 #244
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_152579102
Ik begin met een schone lei.
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:17:10 #245
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152579213
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Er is geen save import, in het begin krijg je een dialoog te zien en daarin kun je als het ware als je keuzes die van invloed waren aanvinken oid.
Op de consoles dan.. op de pc neem ik aan dat save import mogelijk is
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:21:08 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152579384
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:17 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Op de consoles dan.. op de pc neem ik aan dat save import mogelijk is
Ja op de PC wel ja. AL kun je alsnog overslaan en dezelfde keuzes weer in dat dialoog doen. Dat ga ik doen omdat ik meerdere savegames heb :{.

http://www.techtimes.com/(...)phical-downgrade.htm

:'( :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:21:28 #247
369251 Geralt
of Rivia
pi_152579399
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Er is geen save import, in het begin krijg je een dialoog te zien en daarin kun je als het ware als je keuzes die van invloed waren aanvinken oid.
Ik weet heel niet meer wat de keuzes precies waren en wat hun invloed was. Van deel 1 heb ik sowieso geen idee meer (behalve dat het een toffe game was) en van deel 2 weet ik nog dat je moest kiezen tussen jorvet de latente boshomo en la roosj, maar wat de invloeden nou waren exact? :@

Allebei de kanten uitgespeeld, maar ik weet het niet meer :@

Iemand een recap toevallig? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:22:57 #248
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152579472
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik weet heel niet meer wat de keuzes precies waren en wat hun invloed was. Van deel 1 heb ik sowieso geen idee meer (behalve dat het een toffe game was) en van deel 2 weet ik nog dat je moest kiezen tussen jorvet de latente boshomo en la roosj, maar wat de invloeden nou waren exact? :@

Allebei de kanten uitgespeeld, maar ik weet het niet meer :@

Iemand een recap toevallig? :)
Of je regicide hebt gepleegd of niet, of je die vrouwelijke witch had gedood, of je de draak had gedood etc etc.

Is ook allemaal wat vaag bij mij :@>
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:26:26 #249
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152579630
Fuck die draak. :r
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:32:37 #250
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152579846
Iemand die link van mij al gezien met de downgrades :{?

:'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:37:13 #251
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152580025
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Iemand die link van mij al gezien met de downgrades :{?

:'(
Ze pullen een Ubisoftje. Nog geen PC beelden beschikbaar toch?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:38:11 #252
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152580058
quote:
13s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ze pullen een Ubisoftje. Nog geen PC beelden beschikbaar toch?
Nope.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Lieve Belg woensdag 13 mei 2015 @ 23:41:55 #253
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_152580200
Die stream die ik hierboven geplaatst heb zou de pc versie moeten zijn op goed systeem.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:44:26 #254
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152580280
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:41 schreef Jump het volgende:
Die stream die ik hierboven geplaatst heb zou de pc versie moeten zijn op goed systeem.
Youtube is te kut om te zien hoe goed de graphics zijn.

Heb toch maar een H7950 dus ga Ultra niet halen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_152589474
Prijs van de collectors edition guide is vannacht ineens van 22,99 naar 37,99 gegaan bij bol.com :') Belde hierover en ze kon me geen reden geven waarom dit is gedaan. Dan maar ergens anders bestellen.
pi_152590723
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:21 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ja op de PC wel ja. AL kun je alsnog overslaan en dezelfde keuzes weer in dat dialoog doen. Dat ga ik doen omdat ik meerdere savegames heb :{.

http://www.techtimes.com/(...)phical-downgrade.htm

:'( :'(
aangezien het allemaal previews zijn zonder dat 1 iemand het spel echt in handen heeft gehad valt er niet zoveel over te zeggen, wellicht hebben ze wat mindere graphics naar buiten gebracht om hele hoge verwachtingen te voorkomen
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:05:08 #257
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152591238
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 13:00 schreef MeneerLogica het volgende:
Prijs van de collectors edition guide is vannacht ineens van 22,99 naar 37,99 gegaan bij bol.com :') Belde hierover en ze kon me geen reden geven waarom dit is gedaan. Dan maar ergens anders bestellen.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30982

Maar dan moet je hem ophalen in de winkel...

http://www.amazon.de/Witc(...)ords=witcher+3+guide

Deze word gewoon door een slaaf naar je deur gebracht ^O^
pi_152591699
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:05 schreef Friday12 het volgende:

[..]

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30982

Maar dan moet je hem ophalen in de winkel...

http://www.amazon.de/Witc(...)ords=witcher+3+guide

Deze word gewoon door een slaaf naar je deur gebracht ^O^
Bedankt! Is de versie bij GM ook engels of niet?
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:23:49 #259
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152591723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:22 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Bedankt! Is de versie bij GM ook engels of niet?
quote:
The Witcher 3: Wild Hunt Collector's Edition: Prima Official Game Guide (Engels) Hardcover - 19 mei 2015
Dat is de titel dus yup :P

Ze verkopen verassend veel engelse zooi bij de duitse amazon _O_ Ik koop er altijd mijn engelse boeken enzo
pi_152591737
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:23 schreef Friday12 het volgende:

[..]

[..]

Dat is de titel dus yup :P

Ze verkopen verassend veel engelse zooi bij de duitse amazon _O_ Ik koop er altijd mijn engelse boeken enzo
Helemaal goed, ga hem bij amazon bestellen. Bedankt Friday!
  donderdag 14 mei 2015 @ 14:24:56 #261
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152591747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:24 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Helemaal goed, ga hem bij amazon bestellen. Bedankt Friday!
Geen probleem zelf ook maar gedaan ^O^ vond hem overal te duur enzo :P
pi_152591782
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:24 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Geen probleem zelf ook maar gedaan ^O^ vond hem overal te duur enzo :P
Haha ja dat had ik zelf ook, twijfelde ook nog om dit te kopen maar dit spel is het denk ik wel waard. Skyrim is ook het enige andere spel die ik zo gigantisch veel heb gespeeld en verwacht dat bij TW ook.
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:03:51 #263
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_152593819
Vind de game er erg vet uit zien. Ik was vroeger niet van de Oblivion en heb ook geen Skyrim gespeeld, wel RPG spellen zoals Fable en Neverwinter nights gespeeld. De game trekt me toch wel erg, jammer genoeg wel even een nieuwe pc nodig eerst. :P
pi_152594173
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 14:24 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Geen probleem zelf ook maar gedaan ^O^ vond hem overal te duur enzo :P
Je zal hem trouwens niet op dag van release in huis hebben neem ik aan? Of zijn jouw ervaringen anders met amazon.de
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:22:28 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152594185
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Je zal hem trouwens niet op dag van release in huis hebben neem ik aan? Of zijn jouw ervaringen anders met amazon.de
Als ze hem eerder versturen dan wel anders donderdag ofzo
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:52:46 #266
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_152594904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:20 schreef gniffie het volgende:
Witcher 2 vandaag uitgespeeld. Laat Witcher 3 maar komen _O_
Hoeveel uur ongeveer? Heb net een kort stukje gespeeld, als het lang duurt speedrun ik hem wel op easy mode.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:53:27 #267
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152594932
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 16:52 schreef PirE het volgende:

[..]

Hoeveel uur ongeveer? Heb net een kort stukje gespeeld, als het lang duurt speedrun ik hem wel op easy mode.
Ik heb er volgens mij 30 uur over gedaan. Inclusief alle sidequests
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:56:04 #268
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_152595002
Ik 26 uur met bijna alle sidequests maar af en toe achtergrond verhaal doorgeskipt in de dialogen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 14 mei 2015 @ 16:59:05 #269
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152595101
Deel 1 40 uur over gedaan. Ondanks dat de mźlee combat minder sterk was vind ik het wel een leuker spel.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:08:26 #270
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152595342
Bol.com :'). Ik krijg mijn CE ook van amazon.de misschien die guide ook bestellen daar. Krijg ik het tegelijkertijd :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:11:32 #271
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152595442
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:08 schreef Smoofie het volgende:
Bol.com :'). Ik krijg mijn CE ook van amazon.de misschien die guide ook bestellen daar. Krijg ik het tegelijkertijd :D
Wat is er normaal mis met bol :P
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:13:44 #272
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152597162
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:11 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Wat is er normaal mis met bol :P
Ging meer om dit geval. Gisteren was de guide 22 euro en nu 37.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 14 mei 2015 @ 18:15:41 #273
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152597206
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 18:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ging meer om dit geval. Gisteren was de guide 22 euro en nu 37.
Ja dat is ook echt belachelijk -O-
pi_152598795

Of dat ff een vette cinematic launch trailer is. Ik kwam liters. B-) _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_152598902
quote:
13s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:37 schreef gniffie het volgende:
Nog geen PC beelden beschikbaar toch?

Staat er een half uurtje op. Zouden pc ultra settings zijn op 1080p, maargoed, youtube is kut kijken wat dat aangaat.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:25:33 #276
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152599047
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:20 schreef Geralt het volgende:

[..]


Staat er een half uurtje op. Zouden pc ultra settings zijn op 1080p, maargoed, youtube is kut kijken wat dat aangaat.
Ik haat het als mensen hun zogenaamde uber PC showen maar dan spelen met een controller.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152599160
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik haat het als mensen hun zogenaamde uber PC showen maar dan spelen met een controller.
Volgens mij is dat footage van een Witcher event in Duitsland ergens; niet zijn eigenste pc.

Tussen zijn andere filmpjes staat dat een 960 voldoende is volgens de makers om op high te spelen in 1080p.

Een Titan X zou ultra op 4K draaien.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:31:47 #278
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152599235
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Volgens mij is dat footage van een Witcher event in Duitsland ergens; niet zijn eigenste pc.

Tussen zijn andere filmpjes staat dat een 960 voldoende is volgens de makers om op high te spelen in 1080p.

Een Titan X zou ultra op 4K draaien.


:)
Denk niet dat een Titan X ultra op 4k kan draaien mét AA. Zie GTA V. Mocht dit het wel doen, dan is er écht een grote downgrade :7.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152599285
Op 4K heeft AA vrij weinig nut meer. In elk geval niet als je kijkt naar de fps hit tot wat het oplevert.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:36:13 #280
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152599381
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef Geralt het volgende:
Op 4K heeft AA vrij weinig nut meer. In elk geval niet als je kijkt naar de fps hit tot wat het oplevert.

:)
Dat is het met 1080p ook bijna niet. Het zorgt wel voor veel verbetering, maar maakt het onspeelbaar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152599408
op 1080p heb ik het toch anders altijd aanstaan. Daar is het verschil echt groot tussen wel AA en geen AA.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:37:59 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152599444
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:37 schreef Geralt het volgende:
op 1080p heb ik het toch anders altijd aanstaan. Daar is het verschil echt groot tussen wel AA en geen AA.
4x AA in GTA V met alles op ultra haal je met een 980 zelfs maar 50 fps.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152599468
En GTA is prima speelbaar op 50fps. Althans dat vind ik. Liever 50 fps en geen kartels dan 80fps en kartelfeest overal. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:40:51 #284
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152599544
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Geralt het volgende:
En GTA is prima speelbaar op 50fps. Althans dat vind ik. Liever 50 fps en geen kartels dan 80fps en kartelfeest overal. :)
Maar dat is met een 980. 970 haalt dat niet, laat staan mijn 680.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_152603273
Blijkbaar was ik net op tijd dus? :D
  donderdag 14 mei 2015 @ 21:46:18 #286
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152604022
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef s0ul1991 het volgende:
Blijkbaar was ik net op tijd dus? :D
[ afbeelding ]
:Y alleen mijnes uit deutschland is 2 euro goedkoper :s)
pi_152604332
Waarom zou je zo'n guide willen hebben?
pi_152605021
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef mschol het volgende:
Waarom zou je zo'n guide willen hebben?
Meestal om op de plee wat te lezen :P En de art section vind ik altijd wel tof.
pi_152605444
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef mschol het volgende:
Waarom zou je zo'n guide willen hebben?
Geen idee. Bij Skyrim destijds heb ik hem gekocht omdat ik op de hypetrain zat.

Nooit eerder (en daarna ook nooit meer overigens) zo een guide gekocht.
Nu wel weer. Die van Skyrim was een mooi naslagwerk voor eens erbij te pakken. Ik verwacht van deze hetzelfde.

Overigens heb ik hem in Engeland besteld; had niet gezien dat bol.com hem ook had.
Was 2 euro duurder of iets geloof ik. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:20:19 #290
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152605448
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef mschol het volgende:
Waarom zou je zo'n guide willen hebben?
Gewoon leuk om ff in te kijken enzo :)
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:25:33 #291
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152605724
Snap het wel als je er niet uitkomt met een quest of bepaalde items zoekt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 14 mei 2015 @ 22:25:51 #292
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152605737
Steeds alt tabben is dan wel irritant.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:00:53 #293
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_152607320
Hebben zoveel mensen hier een 980? Dat ding kost 600 euro. o|O
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:10:32 #294
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_152607770
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef GoobyPls het volgende:
Hebben zoveel mensen hier een 980? Dat ding kost 600 euro. o|O
Ik ga voor de 970, de 980 is wat te duur ja. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:12:38 #295
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152607856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef GoobyPls het volgende:
Hebben zoveel mensen hier een 980? Dat ding kost 600 euro. o|O
ik heb een 960 vond de 970 al te duur :P
pi_152607928
ik heb een vrij recente 290, dus voorlopig ga ik die niet veranderen..
als ik al wat zou veranderen zou het moederbord, cpu en geheugen als eerst aan de beurt zijn (6 jaar oud inmiddels)
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:19:36 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152608145
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef GoobyPls het volgende:
Hebben zoveel mensen hier een 980? Dat ding kost 600 euro. o|O
680. Wil 980 kopen maar door de euro-dollar koers is ie echt te duur.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:20:35 #298
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_152608185
In juni komt amd met nieuwe gpus met HBM. Geruchten gaan dat ze erg goed worden. Wss komt er dan een 980 ti en dus 980 goedkoper
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:30:43 #299
194233 Friday12
Originele kloon
pi_152608634
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 23:14 schreef mschol het volgende:
ik heb een vrij recente 290, dus voorlopig ga ik die niet veranderen..
als ik al wat zou veranderen zou het moederbord, cpu en geheugen als eerst aan de beurt zijn (6 jaar oud inmiddels)
Mijn q9550 word ondertussen toch wel echt oud ja :P
  vrijdag 15 mei 2015 @ 00:25:41 #300
320538 All-out
super, man
pi_152610749
tot nu toe vind ik het grafisch toch wat tegenvallen :( vooral qua sfeer ook; die donkere aardse tonen wat deel 1 zo mooi had lijken weer weg, terwijl de eerste impressies wel die indruk gaven
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_152614663
Al winkels die 'm verkopen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')