abonnement Unibet Coolblue
pi_136087242


Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater, waar de zweed zijn vinger als poeproerstaaf gebruikt, Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australi praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.

Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/Belgi/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.

De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.










Beschrijving:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!

______________________________________________________
User plaatjes door Plex
pi_136087299
In reply naar aldie zn tt
pi_136087967
Pic van vogel zijn jeugd
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:54:04 #4
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136087991
Wat gaan we doen?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136088621
troll reclame _O_

beetje jammer dat die dingen zelf ook overpriced as fuck zijn waarschijnlijk :')
Haten op Beats = Hipsters als doelgroep

[ Bericht 10% gewijzigd door Ame_thyst op 29-01-2014 12:15:46 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136089001
Zou heerlijk zijn om daar een parodie op te maken waarbij degene met de headphones aangereden wordt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136089093
"we cancel car noise too!"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:48:30 #9
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136092376
quote:
ja die was cool he? Jammer dat 'ie abandoned is.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136092404
Nee ik laat hem nog ff staan
pi_136092416
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Pic van vogel zijn jeugd
[ afbeelding ]
Haha moest lachen!
Fear is the grease of society.
pi_136092531
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef Ame_thyst het volgende:
"we cancel car noise too!"
Ik zit ook met noise canceling op de fiets.
Fear is the grease of society.
pi_136092551
Je hoort de auto's beter omdat hij de wind noise weg filterd en auto's hoor je er boven uit.
Fear is the grease of society.
pi_136092559
Die audio tehnica bedoel ik.
Fear is the grease of society.
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:55:12 #15
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136092596
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136092662
quote:
19s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:54 schreef vogelkooi het volgende:
Die audio tehnica bedoel ik.
Bevalt ie nog?
pi_136092749
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136092800
quote:
19s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:53 schreef vogelkooi het volgende:
Je hoort de auto's beter omdat hij de wind noise weg filterd en auto's hoor je er boven uit.
dat is wel nice, heb van die in ear dingen maar geen zin om doof op mijn fiets te zitten
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136092905
quote:
Ja al gezien in het vorige topic, maar beetje ruk site. Niet echt duidelijk wat er nou in de packs zit. :{
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:06:52 #20
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136093060
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:03 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja al gezien in het vorige topic, maar beetje ruk site. Niet echt duidelijk wat er nou in de packs zit. :{
idd wazig
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136093817
Gisteravond trouwens dat Pixelmon gebeuren geprobeerd, wel geinig op zich maar wordt snel saai zo zonder mobs, hunger en met regeneration aan. :{
pi_136093831
Kun je dat niet gewoon aanzetten?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136093871
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:00 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

dat is wel nice, heb van die in ear dingen maar geen zin om doof op mijn fiets te zitten
Ik heb geen fiets.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136093892
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:25 schreef TJV het volgende:
Kun je dat niet gewoon aanzetten?
Ja misschien in de config ergens, maar dan loop je het risico dat je in een pokemon gevecht door een creeper wordt verkracht.
pi_136093944
quote:
Eigenlijk zou een kant de duurdere capitals weg moeten trekken en dan proberen de capitals van de vijand kapot te maken. De enige manier waarop het gevecht een impact van lange duur heeft.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136093976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:27 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja misschien in de config ergens, maar dan loop je het risico dat je in een pokemon gevecht door een creeper wordt verkracht.
Hmm ja, moet je eigenlijk godmode krijgen als je aan het knokken bent. Zou zeggen dat dat niet zo heel moeilijk is om te implementeren.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136094560
Nee op zich niet, maar hoofdfocus is nog op het verbeteren van hoop dingen en alle pokemon toe te voegen geloof ik.
pi_136094626
Aight, mijn conclusie van vandaag: de verlichting was n van de slechtste dingen die de mens de afgelopen duizenden jaren is overkomen.
pi_136094798
Voor meningen is geen ruimte in jouw vakgebied.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136095125
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aight, mijn conclusie van vandaag: de verlichting was n van de slechtste dingen die de mens de afgelopen duizenden jaren is overkomen.
:') Je verdient het niet eens om te leven op deze planeet als je dat denkt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:01:30 #31
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136095254
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aight, mijn conclusie van vandaag: de verlichting was n van de slechtste dingen die de mens de afgelopen duizenden jaren is overkomen.
nee dat was het open stellen van de grenzen. En kinderbijslag e.d voor kinderen die niet eens hier wonen. Zo kunnen we het lijstje nog wel verder vullen met missers.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136095585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:58 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

:') Je verdient het niet eens om te leven op deze planeet als je dat denkt.
Wacht ik zit nu te kakken, ik tik de argumenten straks even uit.
pi_136095625
Kutbroertje zou om 5 uur thuis zijn en niet nu al, snotjong. :r
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136096115
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wacht ik zit nu te kakken, ik tik de argumenten straks even uit.
Ik kijk er nu naar al uit.
pi_136096126
Wel een flinke drol
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136096564
staat een mac pro op ibood voor 60 euro, koopje
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136096599
VIER ANTENNES
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136096612
OMFG _O_ _O_ _O_ _O_
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136096738
Deze is ook wel goed, lekker bereik
pffff


[ Bericht 70% gewijzigd door Ame_thyst op 29-01-2014 15:46:13 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136097551
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:57 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Bevalt ie nog?
Teruggestuurd omdat de on off switch kut was. linkerkant viel soms weg en ruisen bij het aanzetten. Als de noise canceling uit staat dan hoort hij toch muziek te laten horen (zachter en minder versterkt) maar links deed helemaal niks.
Noise canceling was dik in orde, niet super noise canceling maar dan zou ik 100 euro euro meer moeten betalen voor een tier hoger, dit voldeed prima in OV en als ik buiten liep of op de fiets.

Morgen vakantie dus beetje jammer dat ie niet mee kan naar tenerife.
Fear is the grease of society.
pi_136097649
Oehhh
pi_136097668
Lekker!
pi_136097756
quote:
http://atomictoasters.com/2014/01/the-woodpecker/#more-30902
Langer artikel en leuke blog bovendien, is machine headed nerds uit amerika stuff
Fear is the grease of society.
pi_136105734
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136107072
Ain't no party like the after-tractor party.
Fear is the grease of society.
pi_136113088
"Investeringsmaatschappij ProCures kocht in 2012 voor 3,5 miljoen euro de Selexyz-winkels"
http://www.volkskrant.nl/(...)ekhandelsketen.dhtml

Of dat getal klopt niet of ze hadden toen al veel schulden, kan toch nooit voor zo weinig.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136113201
pi_136113253
Snowboard Jesus
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136113527
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Ame_thyst het volgende:
"Investeringsmaatschappij ProCures kocht in 2012 voor 3,5 miljoen euro de Selexyz-winkels"
http://www.volkskrant.nl/(...)ekhandelsketen.dhtml

Of dat getal klopt niet of ze hadden toen al veel schulden, kan toch nooit voor zo weinig.
Was dat niet bijna failliet?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136113755
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:25 schreef TJV het volgende:

[..]

Was dat niet bijna failliet?
Geen idee, zal niet geweldig gegaan zijn neem ik aan. De panden alleen al zijn zeker richting de 50 miljoen waard. Wel apart dat je ergens investeert, dan een complete rebranding doet en dan na een half jaar alweer de handdoek in de ring gooit.

Maar goed ze zijn veel te laat wakker geworden betreft boeken verkopen via internet. Succes om nu nog tegen marktleider bol op te boxen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136113931
Ja Bol is wel lekker bezig, schijten in hun broek voor Amazon. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136114052
pi_136114067
Die paniek in vijf minuten :')
pi_136114182
Amazon is denk nog niet echt een concurrent, veel Nederlandstalige boeken verkopen ze niet. Voor Engelse boeken zijn ze wel goedkoper maar zo groot zal die markt toch niet zijn. Veel mensen weten niet eens dat Amazon ook in NL levert volgens mij.

En we horen al jaren dat Amazon.nl komt .... :O
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136114312
Mwuah, draait niet alleen om boeken he. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136114406
Nee okey maar daar had ik het over, daarbij, Ahold zet meer om dan Amazon (us) dus wat dat betreft bol niet onderschatten :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136114579
Als Amazon hier ooit een echte intrede maakt met goede prijzen heeft Bol wel een probleem hoor. Bol is nog altijd vrij duur. Proberen wel meer markten aan te boren met electronica/cosmetica/huisdiershit/buttplugs, maar daar wordt een zooplus echt niet bang van. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136114764
Maar is Bol niet duur omdat ze niet goedkoper hoeven te zijn. Toch wel genoeg mensen die falen met pricewatch. Wil niet weten hoeveel games ze verkopen terwijl ze praktisch de duurste zijn van alle webshops :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136114852
Ja maar dat is omdat alleen mensen met enig verstand de moeite nemen om even een pricewatch te gebruiken. Als Amazon hier bezig gaat zijn ze geheid goedkoper, en als je daar dan alles kunt kopen zal Bol toch mee moeten. Online supermarktoorlog!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136114912
Wat mij altijd irriteerde aan bol is dat ik als jarenlange WoW speler natuurlijk graag om 12 uur middennacht dan aan de nieuwe expansion wou beginnen. Maar dag van te voren leveren zat er nooit bij. :(
pi_136114987
Had je maar naar de launch party bij de Mediamarkt moeten komen in sexy night elf costuum
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136115110
Ja maar op een launch party kan ik dan alsnog niet spelen :')
pi_136115146
Net of WoW het berhaupt deed na een expansion launch :')
Of na een patch :')
Paar keer meegemaakt na een patch dat ik gewoon een paar dagen niet kon inloggen, dat was in het eerste jaar. Heel Orgrimmar vast liep omdat iedereen probeerde in te loggen, fantastisch.

Maar jaar 1 wow en huidig wow is praktisch een ander spel
denk ik
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136115276
Expansions waren altijd wel vlot, patches niet nee.

Plus de echte parties waren ingame:
Dagje voor de 1ste expansion uitkwam, iedereen die iemand op de server was kon je daar vinden _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136115329
ha daar stond ik ook geloof ik, alleen nooit burning crusade gekocht, fuck expansions en montly fees.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136115374
Burning Crusade was zijn geld echt dubbel en dwars waard, wat een expansion was dat. _O_ _O_
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:52:34 #68
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136115382
Kom leuken dingen tegen op mijn 2b2t reizen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Mender op 29-01-2014 21:58:38 ]
pi_136115449
Heb nog een keer een DVD gehad met burning crusade demo erop :') van Blizzard
Geen idee hoe ze aan mijn adres gekomen waren trouwens :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136115510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb nog een keer een DVD gehad met burning crusade demo erop :')
Geen idee hoe ze aan mijn adres gekomen waren trouwens :')
Heb toen de CE gekocht, zit het spel nog in op CD-rom en dvd, zat toen beetje rond de overgang _O-
pi_136115513
Was wel bazen spel, whipen in moltencore
En dat je punten verdiende in je Guild voor meedoen met raids en runs, naam ff kwijt :P

Ohja DKP _O_
onze guild heette "Pinkslips"
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136115846
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136115880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Was wel bazen spel, whipen in moltencore
First kill
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in actie bij de opening animation
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 3-4 jaar later toen je het kon soloen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top raid dat molten core _O_
pi_136116158
lal die heb ik gemaakt eeuwen geleden, tel de fouden
mooi aspect ratio ook
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136116259
Zelf nooit videos gemaakt, staan wel wat van onze guild kills op YT, zit in ze allemaal op 1 na. Daar kan je nog in de chat lezen dat ik aan het opgraven ben ergens _O-
pi_136116525
WoW is toch ook wel de game waar Machinima echt groot is geworden, weet nog wel dat er echt video's van 30 minuten gemaakt werden met best goeie verhalen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136116598
Ja ik ben nooit te zien omdat ik filmde :')
En ik vroeg naar bed ging :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136116685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:09 schreef Ame_thyst het volgende:
WoW is toch ook wel de game waar Machinima echt groot is geworden, weet nog wel dat er echt video's van 30 minuten gemaakt werden met best goeie verhalen.
Heb er 1 van 90 minuten op mn PC staan, die is van tijdens de Burning crusade. Die was toen echt ziek goed qua kunnen. Tales of the past 3 heet die.
pi_136116704
mijn wow goodbye filmpje, met zo'n model viewer programma kutten enzo :')
7 jaar geleden tering
de typo's :'(
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136116920
Wel jammer, eigenlijk nooit laatste screenshot gemaakt. Ben op mn paladin charger (Waar ik echt trots op was in vanilla) bij northshire gaan staan en uitgelogged. :P
pi_136117817
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Heb er 1 van 90 minuten op mn PC staan, die is van tijdens de Burning crusade. Die was toen echt ziek goed qua kunnen. Tales of the past 3 heet die.
Tales of the Past is wel sick idd.
sws een van de beste filmpjes
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136117934
Oh ja, de verlichting.

Wat was de verlichting? Volgens Kant, de belangrijkste verlichtingsfilosoof, was dat het ontstaan van een eigen wil in de mens, meer keuzevrijheid voor iedereen. De mens is maakbaar, een geleerd mens wordt beter doordat hij meer kennis opdoet. Slimme mensen doen minder kwaad dan domme mensen. Als wij iedereen kansen bieden, een opleiding geven en discussie stimuleren kan criminaliteit geweerd worden. De mens hunkert naar kennis.

Kwaad (criminaliteit, zonde) is geen bewuste keuze van de mens, maar een samenloop van omstandigheden. Slechte opvoedingen, slechte vrienden, barre omstandigheden etc. duwen de mens richting het kwaad.

Aight, maar dan! Dan moet je wel het idee onderschrijven dat de mens van nature goed is.

Damesss en heren, graag een hartelijk applaus voor de klassieke conservatievennn!
Ik stel voor: Socrates, Aristoteles, Augustinus, van Aquino. Wat valt hier op? Twee klassieke filosofen, twee christelijke filosofen. Wat hebben de grieken en de christenen gemeen?

Hun standpunt: De mens doet kwaad om verschillende redenen, zoals daar zijn:

quote:
Wat dient te worden verstaan onder geneigdheid tot het kwaad? Daaronder dient te worden verstaan dat de mensen niet van nature deugt, omdat hem een aantal kwade aandriften aangeboren zijn, waardoor hij niet spontaan en vanzelf tot het goede komt, niet voor anderen, maar evenmin voor zichzelf. (…)

Het zou beslist onjuist zijn deze geneigdheid tot het kwaad gelijk te stellen aan de kwaadwilligheid, aan het willens en wetens, met opzet, kwaad doen of laten gebeuren. (…)

Het is zonder twijfel de ergste vorm, maar het is niet de enige en waarschijnlijk zelfs de minst voorkomende. Naast de kwaadwilligheid moeten ten minste nog twee andere vormen van de geneigdheid tot het kwade worden onderscheiden: ten eerste de wilszwakte en ten tweede de onwetendheid, het zich van geen kwaad bewust zijn.

De wilszwakte is een vorm van slapheid. Paulus’ uitspraak in Romeinen 7:19 is een klassieke verwoording van dit fenomeen: ‘Want niet wat ik wil doe ik, het goede, maar wat ik niet wil, het kwade, dat doe ik.’ De geneigdheid tot het kwade komt hier dus niet tot uiting in de wil. Integendeel, men is in dit geval van goede wil. Maar er blijkt een kloof te liggen tussen wil en daad, die maakt dat het bij goede voornemens blijft. Hoe veelvuldig is dit verschijnsel niet?

De derde vorm van de geneigdheid tot het kwade is nog alledaagser. Het is de morele onnozelheid, het niet beseffen wat voor schade men aanricht, het zich in de letterlijke zin van het woord van geen kwaad bewust zijn. Het is deze onnozelheid, die Socrates op het oog had in de Platoonse dialogen, waarin hij het verband tussen kennis en deugd aan de orde stelt. Zij heeft weer twee gedaantes, ten eerste die van waardeblindheid en ten tweede die van subsumptieblindheid. Van waardeblindheid is sprake als het besef van goed en kwaad geheel of gedeeltelijk ontbreekt; van subsumptieblindheid als weliswaar het besef van goed en kwaad aanwezig is, maar het eigen handelen in een concrete situatie niet adequaat wordt getoetst aan die richtlijnen.

Men ziet wel: wie de conservatieve doctrine van de menselijke geneigdheid tot het kwaad zou uitleggen als overtuiging dat een ieder van kwade wil is, slechts erop uit schade te berokkenen, slaat de plank volledig mis. In de meeste gevallen dat kwaad wordt aangericht, is er van kwaadwilligheid waarschijnlijk geen sprake, maar veeleer van slapheid of onnozelheid. (…)

Het kwaad in ons is in zekere zin normaler en natuurlijker dan het goede. Het kwaad komt ons aanwaaien, we hoeven er niets voor te doen. (…) Wilszwakte is zo alledaags dat het veelal wordt geaccepteerd, wilskracht zo buitengewoon dat het altijd wordt geprezen. Inzicht is een moeilijk te verwerven zaak, onnozelheid het bezit van allen.
quote:
Wat stellen liberalisme en socialisme hier nu tegenover? Beide wereldbeschouwingen ontkennen, als producten van Verlichting en Revolutie, de menselijke geneigdheid tot het kwaad, i.e. de erfzonde. Maar wat stellen ze hiervoor in de plaats als oplossing voor het probleem van het kwaad?

De Verlichtingsdoctrine bij uitstek is natuurlijk de opvatting dat het kwaad niet in de mens maar in de maatschappij moet worden gezocht – de beschaving, het christendom, het feodalisme, de eigendom, het kapitalisme, de wet, de opvoeding en wat dies meer zij – en dat het derhalve teniet kan worden gedaan door een betere maatschappij tot stand te brengen. (…)

Het gevolg is dat sedert kort generaties opgroeien, die noch van de klassieke traditie, nog van de christelijke traditie iets hebben meegekregen, generaties die het geheel en al moeten doen met de opvattingen van het Verlichtingsdenken.

Is dat erg? In de ogen van de conservatief wel. Het vormt zelfs de grootste bedreiging voor de mensheid anno nu. Het Verlichtingsdenken heeft de mens enerzijds bevrijd van de innerlijke morele censor, die volgens vroegere generaties nodig was om hem op het rechte pad te houden en zo beschaving, menselijkheid en vrijheid mogelijk te maken. Anderzijds heeft het hem een technisch instrumentarium aangemeten dat ongevenaard is in de geschiedenis. Het Verlichtingsdenken heeft de mens met andere woorden tot een ongekend zwaarbewapende barbaar gemaakt, een wezen dat alles beheerst behalve zichzelf.
Aldus Kinneging, hoogleraar Rechtsfilosofie in Leiden, Nederlands kampioen gewichtheffen tot honderd kilogram, ghostwriter van Bolkesteijn, wurger van powned-mongolen.
pi_136118074
Het komt wel neer op meningen. Is de mens goed? Is de mens maakbaar?

Naar mijn mening niet.
pi_136118096
Het hele betoog is overigens 700 pagina's, ik heb het een klein beetje ingekort.
pi_136118191
TL;DR verlichtingsfilosofen zijn fucking wankers.
pi_136118273
quote:
11s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:30 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Tales of the Past is wel sick idd.
sws een van de beste filmpjes
Ja die was ook erg goed inderdaad.


En de bij behorende film waren ook wel mooi.
pi_136118372
Wat :s een verlichtingsfilosoof dan?
Dacht dat het echt over verlichting ging (zie zon etc) :')
pi_136118476
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:37 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja die was ook erg goed inderdaad.


En de bij behorende film waren ook wel mooi.
Ah vetjes.

Kijk zelf deze nog wel eens:
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef MineraalWater het volgende:
Wat :s een verlichtingsfilosoof dan?
Dacht dat het echt over verlichting ging (zie zon etc) :')
wot
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136119048
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:38 schreef MineraalWater het volgende:
Wat :s een verlichtingsfilosoof dan?
Dacht dat het echt over verlichting ging (zie zon etc) :')
Wikipedia beschrijft het beter dan ik ooit zou kunnen :P

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Verlichting

Mijn probleem ermee zijn niet de gevolgen van de verlichting op burgerrechten etc., maar de morele basis ervan.
pi_136119070
Wacht ik visualiseer het even
pi_136119078
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja, de verlichting.

Wat was de verlichting? Volgens Kant, de belangrijkste verlichtingsfilosoof, was dat het ontstaan van een eigen wil in de mens, meer keuzevrijheid voor iedereen. De mens is maakbaar, een geleerd mens wordt beter doordat hij meer kennis opdoet. Slimme mensen doen minder kwaad dan domme mensen. Als wij iedereen kansen bieden, een opleiding geven en discussie stimuleren kan criminaliteit geweerd worden. De mens hunkert naar kennis.

Kwaad (criminaliteit, zonde) is geen bewuste keuze van de mens, maar een samenloop van omstandigheden. Slechte opvoedingen, slechte vrienden, barre omstandigheden etc. duwen de mens richting het kwaad.

Aight, maar dan! Dan moet je wel het idee onderschrijven dat de mens van nature goed is.

Damesss en heren, graag een hartelijk applaus voor de klassieke conservatievennn!
Ik stel voor: Socrates, Aristoteles, Augustinus, van Aquino. Wat valt hier op? Twee klassieke filosofen, twee christelijke filosofen. Wat hebben de grieken en de christenen gemeen?

Hun standpunt: De mens doet kwaad om verschillende redenen, zoals daar zijn:

[..]

[..]

Aldus Kinneging, hoogleraar Rechtsfilosofie in Leiden, Nederlands kampioen gewichtheffen tot honderd kilogram, ghostwriter van Bolkesteijn, wurger van powned-mongolen.
Waarom zou je Kant als belangrijkste verlichtingsfilosoof zien? Hij was maar een van de vele denkers die zich daar mee bezig hielden. En dan al helemaal de vraag of de mens bewust goed of kwaad doet is al een kwestie op zich want wat is goed of kwaad? Dat wordt weer puur bepaald door de normen en waardes en die veranderen nogal door de tijd. Vroeger was het dood normaal om te trouwen en kinderen te krijgen met een 13 jarig meisje en nu is dat not done. De Romeinse gladiatoren spelen zouden we nu ook als een kwaad zien, maar wederom toen dood normaal.

En zelfs dan nog kan je je stuk kijken op het puur filosofische deel maar het blijft natuurlijk een feit dat het loslaten van de godsdienst als absolute waarheid voor de wereld een van de beste stappen is geweest die we als mensheid hebben ondernomen.
pi_136119182
Poll: Bobber kan nog goed terecht komen
ja
nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_136119453
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wikipedia beschrijft het beter dan ik ooit zou kunnen :P

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Verlichting

Mijn probleem ermee zijn niet de gevolgen van de verlichting op burgerrechten etc., maar de morele basis ervan.
Aha zo dus. Is wel weer iets meer duidelijk. Nouja ik ga daar niet op tegen in ofzo is niet echt mijn interesse :P
pi_136120119
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Waarom zou je Kant als belangrijkste verlichtingsfilosoof zien?
Omdat de belangrijkste filosofen na hem dat zo zagen? Dat is leidend als we naar de invloed van een filosoof kijken.
quote:
Hij was maar een van de vele denkers die zich daar mee bezig hielden. En dan al helemaal de vraag of de mens bewust goed of kwaad doet is al een kwestie op zich want wat is goed of kwaad? Dat wordt weer puur bepaald door de normen en waardes en die veranderen nogal door de tijd. Vroeger was het dood normaal om te trouwen en kinderen te krijgen met een 13 jarig meisje en nu is dat not done. De Romeinse gladiatoren spelen zouden we nu ook als een kwaad zien, maar wederom toen dood normaal.
Dat begrip van kwaad varieert tussen maatschappijen ontkent niemand. Maar als je kijkt naar de populairste klassieke en moderne definities is het:

Jezelf of een ander bewust schade toebrengen

Of

Jezelf of een ander schade toebrengen of laten toebrengen die je had kunnen voorkomen

Dat is in mijn ogen kwaad. De eerste definitie is makkelijk, iets jatten of iemand doodsteken is kwaad.

Een voorbeeld van kwaad volgens de tweede definitie: Duitse soldaten in WWII die zich niet tegen de regering verzetten. Mensen die niet ingrijpen als er iemand in elkaar wordt getrapt.

Ik chargeer even, maar dat zijn duidelijke voorbeelden.

Een dertienjarig meisje kinderen laten baren doet haar zeer zeker schade toe. Ten eerste emotioneel: we hebben het over een moeilijke zwangerschap door een lichaam dat hier nog niet helemaal klaar voor is gevolgd door een bevalling van uuuuren tot dagen).

Vervolgens de lichamelijke schade: als de penetratie zelf niet al tot schade, verwondingen en ontstekingen leidt, dan is haar schaamstreek na de bevalling toch zeker wel een slagveld. De kans dat ze 100% hersteld lijkt mij nihil. Heupen die dertien jaar op deze planeet lopen horen nog niet te baren, no way.

In dat opzicht breng je jaar dus schade toe. Dat lijkt mij niet iets cultureels, dat is gewoon kwaad.

In Eritrea is het normaal om animisten levend te verbranden, dat is toch ook niet relatief? Dat is toch gewoon kwaad?

Een baby die in Papoea-Nieuw-Guinea verkracht wordt is toch gewoon kwaad? Dat is echt een gedocumenteerd issue in die streken, dat gebeurt er relatief veel. Is dat cultureel en mogen we er dus geen oordeel over vellen? Moeten we accepteren dat het daar normaal is en dus niet ingrijpen als het gebeurt?

quote:
En zelfs dan nog kan je je stuk kijken op het puur filosofische deel maar het blijft natuurlijk een feit dat het loslaten van de godsdienst als absolute waarheid voor de wereld een van de beste stappen is geweest die we als mensheid hebben ondernomen.
Ontken ik niet. Kinneging ook niet. Sterker nog, Kinneging is christelijk opgevoed maar liet dat als tiener vallen, werd later anti-theist, kwam daar op terug maar is nog steeds athest. Hij ziet de bijbel dan ook niet als waarheid, maar wl als een bron van wijsheid vergelijkbaar met Socrates, Aristoteles en wie al niet meer.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:09:02 #95
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_136120121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Poll: Bobber kan nog goed terecht komen
ja
nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ja gestemd

ik ga ervan uit dat hij ooit het licht ziet
pi_136120226
De vraag of de mens goed of slecht is, is echt de meest debiele ooit. Wij zijn zo ongeveer de eerste diersoort die zelf een keuze kan maken tussen goed en kwaad. En die keuze zal blijven bestaan tot de laatste der mensen over de vlaktes van ons laatste thuis lopen, waar zij zich af zullen vragen wat goed en kwaad is. Met dat antwoord in hun achterhoofd zullen andere, verdere evoluties van leven doorgaan met het proces wat al miljoenen jaren loopt, om vervolgens mij en mij alleen op te wekken uit mijn blijkbaar niet eeuwige slaap om mij te bedanken voor mijn eeuwige hoop in de mensheid. Hierna mag ik een nieuwe planeet met levensvormen scheppen en die levensvormen zien Mij als hun Heer, hun Schepper, hun God. Zo is het altijd al gegaan en zo zal het blijven gaan, tot het moment waarop Ik genoeg volgers heb om de eeuwige rust in het heelal te laten wederkeren. En dan zal Ik oordelen dat het goed was.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136120364
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef TJV het volgende:
De vraag of de mens goed of slecht is, is echt de meest debiele ooit. Wij zijn zo ongeveer de eerste diersoort die zelf een keuze kan maken tussen goed en kwaad. En die keuze zal blijven bestaan tot de laatste der mensen over de vlaktes van ons laatste thuis lopen, waar zij zich af zullen vragen wat goed en kwaad is. Met dat antwoord in hun achterhoofd zullen andere, verdere evoluties van leven doorgaan met het proces wat al miljoenen jaren loopt, om vervolgens mij en mij alleen op te wekken uit mijn blijkbaar niet eeuwige slaap om mij te bedanken voor mijn eeuwige hoop in de mensheid. Hierna mag ik een nieuwe planeet met levensvormen scheppen en die levensvormen zien Mij als hun Heer, hun Schepper, hun God. Zo is het altijd al gegaan en zo zal het blijven gaan, tot het moment waarop Ik genoeg volgers heb om de eeuwige rust in het heelal te laten wederkeren. En dan zal Ik oordelen dat het goed was.
Eloquente boy, deze. Maakt aantekeningen, allemaal.
pi_136120377
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:09 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

ja gestemd

ik ga ervan uit dat hij ooit het licht ziet
Ik ook, zelfs als het de reflectie in zijn tanden is.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136120389
Had overigens mijn post ge-edit, voor het geval iemand er op aan het reageren was.
pi_136120444
quote:
99s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:09 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

ja gestemd

ik ga ervan uit dat hij ooit het licht ziet
Die poll was natuurlijk niet serieus, hij kan een prima joch zijn als hij zijn best doet.
pi_136120465
Wat een fucking troosteloos idee dat er ooit soortgenoten gaan zijn die echt de laatste zijn. Misschien weten ze het niet omdat we verspreid zitten over miljarden kilometers, maar het moment gaat ooit komen. Hebben wij het maar makkelijk.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136120569
Lol, alsof de mensheid zelfvoorzienende kolonin heeft voor de grondstoffen op zijn.
pi_136120614
Is vast wel een groepje dat het weet te halen hoor, maak ik me geen zorgen over.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136120642
Zolang ik maar in dat fucking Elysium
zit.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136120697
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Omdat de belangrijkste filosofen na hem dat zo zagen? Dat is leidend als we naar de invloed van een filosoof kijken.

[..]

Dat begrip van kwaad varieert tussen maatschappijen ontkent niemand. Maar als je kijkt naar de populairste klassieke en moderne definities is het:

Jezelf of een ander bewust schade toebrengen

Of

Jezelf of een ander schade toebrengen of laten toebrengen die je had kunnen voorkomen

Dat is in mijn ogen kwaad. De eerste definitie is makkelijk, door iets te jatten of iemand dood te steken maak je iemand dood.

Een voorbeeld van kwaad volgens de tweede definitie: Duitse soldaten in WWII die zich niet tegen de regering verzetten. Mensen die niet ingrijpen als er iemand in elkaar wordt getrapt.

Ik chargeer even, maar dat zijn duidelijke voorbeelden.

Een dertienjarig meisje kinderen laten baren doet haar zeer zeker schade toe. Ten eerste emotioneel: we hebben het over een moeilijke zwangerschap door een lichaam dat hier nog niet helemaal klaar voor is gevolgd door een bevalling van uuuuren tot dagen).

Vervolgens de lichamelijke schade: als de penetratie zelf niet al tot schade, verwondingen en ontstekingen leidt, dan is haar schaamstreek na de bevalling toch zeker wel een slagveld. De kans dat ze 100% hersteld lijkt mij nihil. Heupen die dertien jaar op deze planeet lopen horen nog niet te baren, no way.

[..]

Ontken ik niet. Kinneging ook niet. Sterker nog, Kinneging is christelijk opgevoed maar liet dat als tiener vallen, werd later anti-theist, kwam daar op terug maar is nog steeds athest. Hij ziet de bijbel dan ook niet als waarheid, maar wl als een bron van wijsheid vergelijkbaar met Socrates, Aristoteles en wie al niet meer.
In jou ogen ja, maar vele Duitsers waren dusdanig gendoctrineerd dat een jood doodmaken niet eens meer gelijk stond aan een mens doodmaken. Joden waren geen mensen. Die zien dat zelf niet als kwaad.

Jezelf of een ander bewust schade toebrengen Als definitie lijkt duidelijk. Maar in de middeleeuwen was het normaal dat de persoon die iets stal daar zijn hand voor verliest. Dat is ook bewust schade maar dat wordt als gerechtigheid gezien.

Dat is meer mijn punt, kwaad is te gevarieerd en je bekijkt het vanuit een beperkte blik. Wat we nu als kwaad zien was dat vroeger niet en er zijn ongetwijfeld dingen die we nu goed vinden maar die we later als kwaad zullen zien.
pi_136120758
Het kwaad van de hebzucht steekt daar wel een stokje voor.

Elke milligram platinum en goud in je iphone kan niet meer worden hergebruikt voor een ruimteraket of een satelliet die bewoonbare planeten moet vinden. Elke liter afval die we de grond in pompen zorgt ervoor dat een vierkante meter landbouwland vijftig jaar niet meer gebruikt kan worden.

Van de dertig voetbalvelden aan oerwoud die vandaag in Brazili legaal en illegaal werden omgehakt werd er maar een half voetbalveld nieuw geplant.
pi_136120863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het kwaad van de hebzucht steekt daar wel een stokje voor.

Elke milligram platinum en goud in je iphone kan niet meer worden hergebruikt voor een ruimteraket of een satelliet die bewoonbare planeten moet vinden. Elke liter afval die we de grond in pompen zorgt ervoor dat een vierkante meter landbouwland vijftig jaar niet meer gebruikt kan worden.

Van de dertig voetbalvelden aan oerwoud die vandaag in Brazili legaal en illegaal werden omgehakt werd er maar een half voetbalveld nieuw geplant.
We hebben nog zat planeten en manen in ons zonnestelsel met grondstoffen. Komt wel goed joh.
pi_136120876
Komt altijd een moment dat de mensen die het hoofd altijd koel houden opstaan en zichzelf redden. Of dat nou een eilandje in de pacific is of een sterrenstelsel verderop, ik geloof niet dat innovatie uitblijft wanneer het echt nodig is.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136121171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:21 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

In jou ogen ja, maar vele Duitsers waren dusdanig gendoctrineerd dat een jood doodmaken niet eens meer gelijk stond aan een mens doodmaken. Joden waren geen mensen. Die zien dat zelf niet als kwaad.
Ik zei al dat ik chargeer, voor dit voorbeeld zijn er tientallen anderen te noemen die beter opgaan. Columbus' stuurman en kameraden bijvoorbeeld, die hem niet tegenhielden toen hij barbaarse slachtingen aanrichtte, kinderen liet doodsteken, vrouwen misbruikte en zijn vrienden met zijn goedkeuring meisjes van elf verkrachtten. Dat is gedocumenteerde shit. Die mannen deden niets, terwijl ze allemaal wisten dat het hier om MENSEN ging, niet om minderwaardige schepsels. Vergeet niet, rassenleer was toen nog geen ding.
quote:
Jezelf of een ander bewust schade toebrengen Als definitie lijkt duidelijk. Maar in de middeleeuwen was het normaal dat de persoon die iets stal daar zijn hand voor verliest. Dat is ook bewust schade maar dat wordt als gerechtigheid gezien.
Tuurlijk, daar gaat hij ook verder op in. Het boek is 700 bladzijden ofzo, als het onderwerp je interesse heeft kan ik het je aanraden. Kun je volgens mij ook via het uitleensysteem van je uni krijgen, wss heb en ze zelf ook wel een paar exemplaren.
quote:
Dat is meer mijn punt, kwaad is te gevarieerd en je bekijkt het vanuit een beperkte blik. Wat we nu als kwaad zien was dat vroeger niet en er zijn ongetwijfeld dingen die we nu goed vinden maar die we later als kwaad zullen zien.
Daar ben ik het dus tegelijk wel en niet helemaal mee eens. Er zijn veel verschillende waarheden, maar in dezen kies ik toch de kant van de conservatieven.

Dat is ook het punt, deze discussie kan niet 'gewonnen' worden. Wij discussiren standpunten en meningen, geen feiten.
pi_136121201
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:25 schreef TJV het volgende:
Komt altijd een moment dat de mensen die het hoofd altijd koel houden opstaan en zichzelf redden. Of dat nou een eilandje in de pacific is of een sterrenstelsel verderop, ik geloof niet dat innovatie uitblijft wanneer het echt nodig is.
Fuck jou en je verlichte denken.
pi_136121241
Busted.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136121384
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ik zei al dat ik chargeer, voor dit voorbeeld zijn er tientallen anderen te noemen die beter opgaan. Columbus' stuurman en kameraden bijvoorbeeld, die hem niet tegenhielden toen hij barbaarse slachtingen aanrichtte, kinderen liet doodsteken, vrouwen misbruikte en zijn vrienden met zijn goedkeuring meisjes van elf verkrachtten. Dat is gedocumenteerde shit. Die mannen deden niets, terwijl ze allemaal wisten dat het hier om MENSEN ging, niet om minderwaardige schepsels. Vergeet niet, rassenleer was toen nog geen ding.

[..]

Tuurlijk, daar gaat hij ook verder op in. Het boek is 700 bladzijden ofzo, als het onderwerp je interesse heeft kan ik het je aanraden. Kun je volgens mij ook via het uitleensysteem van je uni krijgen, wss heb en ze zelf ook wel een paar exemplaren.

[..]

Daar ben ik het dus tegelijk wel en niet helemaal mee eens. Er zijn veel verschillende waarheden, maar in dezen kies ik toch de kant van de conservatieven.

Dat is ook het punt, deze discussie kan niet 'gewonnen' worden. Wij discussiren standpunten en meningen, geen feiten.
Vind het wel leuk om er over te discussiren maar vind de boeken erover doorgaans erg langdradig.
:P
pi_136121553
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:38 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vind het wel leuk om er over te discussiren maar vind de boeken erover doorgaans erg langdradig.
:P
IS DAT EVEN GRAPPIG, DE DERDE OORZAAK VAN KWAAD IS NAMELIJK LUIHEID

Nah, het is best interessant maar het moet wel echt je ding zijn :P

Probleem is wel dat de argumentatie van hem sluitend is, terwijl die van mij veel gaten kent. Maar 700 pagina's kun je moeilijk samenvatten op fok
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:43:18 #114
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_136121602
Vandaag met de afdeling logistiek mee geweest, een slag Groningen-Drachten-Emmeloord, wat is die laatste trouwens een troosteloze bende....
pi_136121673
quote:
8s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

IS DAT EVEN GRAPPIG, DE DERDE OORZAAK VAN KWAAD IS NAMELIJK LUIHEID

Nah, het is best interessant maar het moet wel echt je ding zijn :P

Probleem is wel dat de argumentatie van hem sluitend is, terwijl die van mij veel gaten kent. Maar 700 pagina's kun je moeilijk samenvatten op fok
Ik heb het niet zo op filosofen, heeft niets met luiheid te maken. Heb mijn filosofie dan ook net aan gehaald. Zaten zeker interessante dingen tussen, maar ze gaan er net even te lang op door.
pi_136121707
quote:
15s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef Flodder450 het volgende:
Vandaag met de afdeling logistiek mee geweest, een slag Groningen-Drachten-Emmeloord, wat is die laatste trouwens een troosteloze bende....
Eens. Eet daar trouwens niet bij de turkse zaken, bij de n hebben ze sperma in de saus gevonden en de kerel die dat deed kreeg later een baan bij de andere turk.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:47:16 #117
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_136121770
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Eens. Eet daar trouwens niet bij de turkse zaken, bij de n hebben ze sperma in de saus gevonden en de kerel die dat deed kreeg later een baan bij de andere turk.
Dat is dus een Broodje Kebab met xtra protene
pi_136122675
Vosss ofzo had ook zo'n topic gemaakt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:48:56 #120
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_136123574
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:14 schreef TJV het volgende:

[..]

Ik ook, zelfs als het de reflectie in zijn tanden is.
kiek em shinen
pi_136125149
Goedemorgen
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:30:58 #122
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136125371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef TJV het volgende:
Zolang ik maar in dat fucking Elysium
zit.
stukje rijden naar Bleijswijk.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136126108
Morge
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:31:55 #124
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136126263
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136126575
quote:
Vage russische muziek
Anoniem
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:54:02 #126
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136126730
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:45 schreef shaderon het volgende:

[..]

Vage russische muziek
spotify nummers die nog nooit zijn gedraaid. Vond ik wel cool. :)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136129468
Ik heb "de drie kritieken" hier liggen, jelly
http://www.bol.com/nl/p/de-drie-kritieken/1001004001573741/

Naar mijn mening is filosofie belangrijk als het gaat over dingen die op dat moment nog niet wetenschappelijk te onderbouwen zijn. Naar mijn mening kan de wetenschap filosofie soort van inhalen.

Ik ben van mening dat mensen veel minder controle over zichzelf hebben dan men zelf denkt. Milgram experiment is daarvan nog steeds een van de beste voorbeelden.

[ Bericht 56% gewijzigd door Ame_thyst op 30-01-2014 11:59:02 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136130128
Denk ook dat kwaad doen of goed doen een sterk verband heeft met wat je ervoor terug krijgt.

Neem illegaal games downloaden, het mag niet maar het bespaard geld dus maakt je een keus.
Doe je iets wat niet mag maar je bespaard geld en je wordt er toch niet voor gestraft
Of geef je het geld wel uit, ondersteun je de studio en wordt je ook niet gestraft.

En soms gaat kwaad doen ook per ongeluk, vergeet je een postzegel op een kaart te plakken bvb.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136130629
Dat laatste schaar ik persoonlijk onder de hoofdzonden.
pi_136132761
Maar tbh, als ik een game pirate is de kans dat ik 'm ooit zou hebben gekocht vrij klein. (als in, enkel voor 1 euro tijdens een steamsale) Zelfde gaat op voor films en series.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136133392
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Denk ook dat kwaad doen of goed doen een sterk verband heeft met wat je ervoor terug krijgt.

Neem illegaal games downloaden, het mag niet maar het bespaard geld dus maakt je een keus.
Doe je iets wat niet mag maar je bespaard geld en je wordt er toch niet voor gestraft
Of geef je het geld wel uit, ondersteun je de studio en wordt je ook niet gestraft.

En soms gaat kwaad doen ook per ongeluk, vergeet je een postzegel op een kaart te plakken bvb.
Als dit al kwaad doen is. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136136844
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:31 schreef Curlbrah het volgende:
Maar tbh, als ik een game pirate is de kans dat ik 'm ooit zou hebben gekocht vrij klein. (als in, enkel voor 1 euro tijdens een steamsale) Zelfde gaat op voor films en series.
True, is ook maar een voorbeeld kan er nog wel wat verzinnen :P
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef TJV het volgende:

[..]

Als dit al kwaad doen is. :D
Je overtreed wetten dus ja in die zin wel.
Maar dat is dus ook mijn hele punt, iedereen zal voor zich zelf bepalen hoe zwaar hij bepaalde 'regels' opneemt. Voor een serialkiller zullen de nadelen van moorden plegen minder zwaar wegen dan de voordelen die de moordenaar ervaart met de moorden.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136143578
Ze moeten legaal downloaden makkelijker maken dan illegaal downloaden. Werkt prima als je naar Netflix en Spotify kijkt..
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:17:40 #134
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136144526
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:56 schreef Curlbrah het volgende:
Ze moeten legaal downloaden makkelijker maken dan illegaal downloaden. Werkt prima als je naar Netflix en Spotify kijkt..
heb het allebei. Dl een stuk minder. Alleen wat flac en alac zo nu en dan. Of een serie die niet hier te krijgen is, of een bluray.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136148514
Iemand zin om Helms Deep l4d2 te doen? Hebben al 2 mensen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136152392
Guild Wars 2 :') Denk log weer eens in krijg je de boodschap dat je via een nieuw IP inlogged dus moet je via mail aangeven dat jij het bent. Schijnen ze te denken dat ik in Nijmegen zit. :')
pi_136153646
Bah, kut alles enzo. Heb je de tig gigabyte aan updates gedownload en je log in locatie geverifieerd, want je woont schijnbaar in Nijmegen, log je in krijg je de boodschap dat je wachtwoord niet meer voldoet aan hun policy.
Uiteraard weet je het wachtwoord niet want dat onthield de launcher voor je. Dus hop naar forgot my password. Error keer op keer want dat systeem werkt niet. Nu weer customer support ticket maken.

Wil gewoon gvd inloggen, doe toch niet zo kut allemaal.
pi_136154587
Lekker happen
pi_136155017
quote:
Waarom post je dit, het is nieteens een beetje grappig
pi_136156025
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef kensei het volgende:

[..]

Waarom post je dit, het is nieteens een beetje grappig
Appel fanboy spotted.
Lekker happen
pi_136156155
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Appel fanboy spotted.
Nope, android fanboy van het eerste uur
pi_136158041
fanboys :')
pi_136158159
quote:
Anime :')
pi_136158258
Als je er verstand van hebt, that is.
pi_136158265
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef kensei het volgende:

[..]

Anime :')
Hoor hem dan met zijn Adventure Time UI
pi_136158517
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Hoor hem dan met zijn Adventure Time UI
Ik heb ook die airbender zooi gekeken :@
pi_136158615
lol

pi_136159095
  vrijdag 31 januari 2014 @ 08:17:05 #150
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136161153
quote:
Je kan beter gaan boogschieten imho. Ga je meer plezier mee beleven denk ik, leuke vereniging zoeken. Meedoen met animal rounds overal door Nederland, Engeland, Duitsland. Waar je maar wil.
In Nederland is jagen toch een beetje ondergeschoven kindje. Beetje duf struinen over zo'n weiland. (hehe).

Hier komt toch even meer kunde bij kijken.
Compound:



Recurve:



Longbow: hoewel je hier pittig kracht voor moet meenemen.





Maar goed, je moet het zelf weten ;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136162065
AlDie met een pijp in zijn bek en zo'n geruit Engels petje, rennend achter een haas met een .44 in zijn hand. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136167782
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:17 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Je kan beter gaan boogschieten imho. Ga je meer plezier mee beleven denk ik, leuke vereniging zoeken. Meedoen met animal rounds overal door Nederland, Engeland, Duitsland. Waar je maar wil.
In Nederland is jagen toch een beetje ondergeschoven kindje. Beetje duf struinen over zo'n weiland. (hehe).

Hier komt toch even meer kunde bij kijken.
Compound:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Recurve:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Longbow: hoewel je hier pittig kracht voor moet meenemen.

[ afbeelding ]



Maar goed, je moet het zelf weten ;)
Dat heb ik vroeger nog gedaan, was alleen zo'n tering eind fietsen dus mee gestopt op ten duur. :{
pi_136169623
Woohoo, brillen kopen!
pi_136170958
Heb 150 dekking, wil er niet overheen gaan.

Bij de ene opticien krijg ik door mijn verzekering een bril van 210, bij de ander een bril van 150 en daarbij eentje gratis van 79.

Wat is wijsheid? Die met twee brillen maakt combineren van kleding en brillen mogeljk, dat is wel handig.
pi_136171188
Reservebril is wel zo handig.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136171490
1 bril en lenzen
pi_136171532
Wel een fatsoenlijke bril kopen aldie
pi_136171711
Dat sowieso, alleen glazen zijn al 100 per stuk.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136172303
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:04 schreef TJV het volgende:
Dat sowieso, alleen glazen zijn al 100 per stuk.
Montuur met can die kleine ronde glazen :D
pi_136172484
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:04 schreef TJV het volgende:
Dat sowieso, alleen glazen zijn al 100 per stuk.
Goeie dekking, wat ik noemde zijn prijzen ex glazen
pi_136172601
Specsavers is trouwens gratis glazen
pi_136172662
Laat wel even bij meerdere opticiens je ogen meten
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136172904
Ja sowieso
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:57:19 #164
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136173461
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Specsavers is trouwens gratis glazen
pearl goede actie. Vandaag eentje gehaald voor in de auto.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136174251
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:57 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

pearl goede actie. Vandaag eentje gehaald voor in de auto.
Ja maar specsavers geeft een extra bril bij vanwege de verzekeraar
pi_136175589
Keuze gemaakt, hipsterbrillen met dikke zwarte randen

Pics volgen als ik ze heb
pi_136175613
Nu een hapje in de febo. Lely heeft wel aardig wat voorzieningen moet ik zeggen
pi_136176621
:') Gaat toch geen hipster bril kopen, die dingen zijn echt te lelijk.
pi_136176783
Lol je kunt wel horen wie er niet mee weg kan komen
pi_136178569
Ik heb geen bril dus geen idee of ik mee weg zou komen of niet. Vind ze gewoon oprecht lelijk, sorry.
pi_136178643
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:42 schreef Timwonnacott het volgende:
:') Gaat toch geen hipster bril kopen, die dingen zijn echt te lelijk.
Zit nogal een verschil in een "hipster bril"
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:48:44 #173
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136183675
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136184700
Moeilijk te beoordelen als je ze niet op je hoofd zet. Zelf geen fan van die mega dikke monturen, sommige mensen kunnen het hebben maar de meeste imho niet :P
Heb nog nooit korting gehad voor brillen via verzekering, kan toch alleen maar bij bepaalde winkels en is amper nog de moeite tegenwoordig.

Koop een bril die leuk staat op je hoofd, willen dat het past bij kleding is nog nooit in mijn hoofd op gekomen eigenlijk :* Ik heb 1 bril en vind het wel prima. Merken let ik helemaal never op :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:21:42 #175
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136185638
Zo.. Poll: Ik heb..
Geen oogafwijking
Lenzen
Een bril
Andere oogcorrectie (laseren oid)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136185786
Ik mis de optie lenzen en een bril
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:37:44 #177
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136186632
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef MineraalWater het volgende:
Ik mis de optie lenzen en een bril
Dan klik je aan wat je het meest draagt. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:53:32 #178
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136187501
geen oogafwijking
Yay! :)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:14:23 #179
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136189186
Ik zit mij af te vragen, welke talen zijn handig om te leren?

- Mandarijn
- Urdu/Hindi
- Arabisch
- Spaans

In mindere mate:
- Portugees
- Swahili?
- Frans

Zit te overwegen om mijn games in het vervolg in een andere taal dan engels te installeren, heb tenslotte ook Engels geleerd door Runescape met een woordenboek bij de hand te spelen :P

Denk dat Spaans dan de meeste kans heeft om in de installatiepakketten aanwezig te zijn.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:27:20 #181
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136189398
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit mij af te vragen, welke talen zijn handig om te leren?

- Mandarijn
- Urdu/Hindi
- Arabisch
- Spaans

In mindere mate:
- Portugees
- Swahili?
- Frans

Zit te overwegen om mijn games in het vervolg in een andere taal dan engels te installeren, heb tenslotte ook Engels geleerd door Runescape met een woordenboek bij de hand te spelen :P

Denk dat Spaans dan de meeste kans heeft om in de installatiepakketten aanwezig te zijn.
ik spreek vloeiend frans. Vond ik wel handig.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136189528
Heb op mijn werk veel contact met Frans/Spaans/Mandarijns-sprekende personen. Frans en Spaans gaan me inmiddels best wel goed af en in Mandarijn kom ik niet verder dan 'hallo, hoe is het', maar dat is al genoeg om die figuren al een beetje te pleasen. Schrijven begin ik niet aan. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136189680
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit mij af te vragen, welke talen zijn handig om te leren?

- Mandarijn
- Urdu/Hindi
- Arabisch
- Spaans

In mindere mate:
- Portugees
- Swahili?
- Frans

Zit te overwegen om mijn games in het vervolg in een andere taal dan engels te installeren, heb tenslotte ook Engels geleerd door Runescape met een woordenboek bij de hand te spelen :P

Denk dat Spaans dan de meeste kans heeft om in de installatiepakketten aanwezig te zijn.
Latijn natuurlijk, vooral als je geschiedenis doet.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 23:04:33 #184
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136191184
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit mij af te vragen, welke talen zijn handig om te leren?

Klingon
pi_136195538
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

ik spreek vloeiend frans. Vond ik wel handig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef TJV het volgende:
Heb op mijn werk veel contact met Frans/Spaans/Mandarijns-sprekende personen. Frans en Spaans gaan me inmiddels best wel goed af en in Mandarijn kom ik niet verder dan 'hallo, hoe is het', maar dat is al genoeg om die figuren al een beetje te pleasen. Schrijven begin ik niet aan. :D
Heb een paar games op Frans gezet, woordenboek ligt naast mij.

Op die manier kom je wel in aanraking met de taal en hou je het toch een beetje leuk.

Uitspraak en woorden stampen kan later wel, als ik mij een beetje kan uitdrukken.
pi_136196477
Ik presenteer het onooglijkste gezwel dat ik ooit gerold heb.

Ben normaal geen fan van pics zoals deze maar dit is speciaal O+



Heb alleen normale vloei liggen, geen filters en zit al stevig aan de whiksy (Lagavulin 16yo en Tomintoul 14yo).

Een enkel vloeitje was niet genoeg? Dan draai ik er toch nog ntje om ^O^ Wil het nog niet dicht blijven? Maken we er toch drie van.

Makeshift filter gemaakt van een afgeknipt stuk paysafekaart.



En het past mooi :')



Heb nog wat voorgerold liggen maar da's met tabak dus die sla ik even over.

Deze heeft een bonuschromosoompje zullen we maar zeggen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 08:57:20 #187
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136198000
Aldie...out..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 1 februari 2014 @ 09:58:10 #189
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136198744
En de mijne.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136203696
Goedemiddag
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:37:05 #191
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136203786
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goedemiddag
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:39:08 #192
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136203869
Haha mijn aantal posts per jaar



In 2011 begon ik in het Minecraft forum te posten. :P

http://arcee862.com/
pi_136203990
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:42:54 #194
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136204015
Waar zie je dat?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:43:23 #195
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136204041
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef TJV het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boks
hehe

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar zie je dat?
http://arcee862.com/
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:44:42 #196
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136204093


:')
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136204326


Die twitter app op een tablet :') Is toch om te janken, die resolutie moet je toch beter kunnen benutten..
pi_136204429
-fout topci

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2014 13:56:21 ]
pi_136204459
:')
pi_136205821


Lol
Anoniem
  zaterdag 1 februari 2014 @ 14:42:46 #201
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136205986
andere acc.

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136207087
pi_136207114
Derde account denk ik?
pi_136207177
Deze maakte ik eerst als bliksemafleider voor bans enzo
pi_136207323
Oh in 2013 sta ik in de top 250 van posters
  zaterdag 1 februari 2014 @ 15:30:20 #206
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136207553
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh in 2013 sta ik in de top 250 van posters
Louter kwaliteitsposts ook.. _O-
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136210791
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:18:00 #208
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136213015



:') x100 dan heb je een erg flexibele werkgever.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:26:10 #209
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136215041
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]

:') x100 dan heb je een erg flexibele werkgever.
lol, van wie?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:29:02 #210
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136215165
nvm al gevonden, tong80
pi_136220129
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:18 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]

:') x100 dan heb je een erg flexibele werkgever.
Ik denk eerder geen werkgever. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136220182


2012, mijn meest levenloze jaar. :D

edit: klopt trouwens niet helemaal, zit vanaf 2007 in de fp crew.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136220582


:o
pi_136221659
Props als je de halve minuut haalt. :')

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136221669
Echt fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck waarom in godsnaam
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136221941
Ja die heb ik nog nooit af kunnen kijken :')
pi_136222183
Vroeger werden die gewoon in een bezemkast gestopt en kwamen ze alleen naar buiten voor hun eigen begrafenis.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136222246
Ja, echt diep triest. Kunnen niet eens normaal praten daar :')
pi_136222343
dewiwobafett wam
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136223072
http://www.nu.nl/binnenla(...)digd-ontsporing.html
nieuwe brug, en dan ontspoort alles...
pi_136223114
pi_136223267
quote:
stoere boiii

in other news: steam gaat nu ook zelfstandig random andere talen selecteren bij games.. tomb raider was spontaan frans _O-
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:33:41 #223
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136223369
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:43 schreef TJV het volgende:
Props als je de halve minuut haalt. :')

afgekeken. Wel beetje spierpijn nu..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:34:32 #224
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136223402
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

stoere boiii

in other news: steam gaat nu ook zelfstandig random andere talen selecteren bij games.. tomb raider was spontaan frans _O-
had jij die war for the overworld al?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136223447
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

stoere boiii

in other news: steam gaat nu ook zelfstandig random andere talen selecteren bij games.. tomb raider was spontaan frans _O-
Dit is een principekwestie
pi_136223455
quote:
:') Je bent er wel vaak voor iemand die er zo over denkt.
pi_136223507
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

:') Je bent er wel vaak voor iemand die er zo over denkt.
Afgelopen week vier dagen

Heb er niet cht iets tegen hoor, maar dat geef ik niet toe
  zaterdag 1 februari 2014 @ 23:38:34 #228
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136223545
Vind heel flevoland nog steeds zonde van het mooie vaarwater. No offence ;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136223697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Vind heel flevoland nog steeds zonde van het mooie vaarwater. No offence ;)
Want je hebt ook echt een gebrek aan vaarwater in een land dat aan een zee ligt :')
pi_136223856
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:43 schreef TJV het volgende:
Props als je de halve minuut haalt. :')

Tering. :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:04 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]

:o
Waardoor ging je vanaf 2011 ineens zoveel meer posten? :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Vind heel flevoland nog steeds zonde van het mooie vaarwater. No offence ;)
:')

ze zouden de rest ook droog moeten leggen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136225162
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:34 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

had jij die war for the overworld al?
nope
moet ik die hebben dan? :P
pi_136229807
Goedemorgen
  zondag 2 februari 2014 @ 08:34:07 #233
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136229808
Moge
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 2 februari 2014 @ 08:34:18 #234
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136229809
c_/
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136229909
c_/
  zondag 2 februari 2014 @ 14:42:54 #236
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_136238936
  zondag 2 februari 2014 @ 14:43:36 #237
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136238959
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 2 februari 2014 @ 14:44:21 #238
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_136263325
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136265745
quote:
11s.gif Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Dungeon Keeper :o
https://wftogame.com
  zondag 2 februari 2014 @ 23:01:07 #241
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136267301
quote:
nieuw minecraft projectje?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 2 februari 2014 @ 23:01:37 #242
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136267330
srs wtf doen ze bij mojang eigenlijk

ze gaan echt kapot als ze niet snel dikke updates voor minecraft eruit gooien
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136269525
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Curlbrah het volgende:
srs wtf doen ze bij mojang eigenlijk

ze gaan echt kapot als ze niet snel dikke updates voor minecraft eruit gooien
Waarom zouden ze kapot gaan? :P
Spel verkoopt meer dan ooit lol, zeker nu ook op andere consoles
Anoniem
  zondag 2 februari 2014 @ 23:51:19 #244
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136269677
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef shaderon het volgende:

[..]

Waarom zouden ze kapot gaan? :P
Spel verkoopt meer dan ooit lol, zeker nu ook op andere consoles
Gaat niet lang goed als het spel niet veranderd.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136294192
Aldie ook zo eentje in je klas?
pi_136294630
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Gaat niet lang goed als het spel niet veranderd.
Ze hebben aan dat spel meer verdient dan EA aan BF4 met een team van een paar man, volgens mij als iedereen bij Mojang tot zijn 67ste uit zijn neus gaat zitten eten hebben ze nog geen probleem :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 3 februari 2014 @ 20:49:01 #248
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136300686
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:50 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ze hebben aan dat spel meer verdient dan EA aan BF4 met een team van een paar man, volgens mij als iedereen bij Mojang tot zijn 67ste uit zijn neus gaat zitten eten hebben ze nog geen probleem :P
Heb je wel gelijk in en Notch zal wel een rijke stinkerd blijven. Echter zie ik het bedrijf zo niet echt vooruit gaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 3 februari 2014 @ 22:23:07 #249
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136306051
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2014 20:49 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Heb je wel gelijk in en Notch zal wel een rijke stinkerd blijven. Echter zie ik het bedrijf zo niet echt vooruit gaan.
die adventure mode is ook een megafaal.

Tenzij ze ineens een soort terraria/minecraft/guild wars hybride gemaakt hebben onder minecraft 2.0
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136306238
Rustig topic
pi_136306271
Morgen weer fakking dikke agenda bullshit

mag rennen van mijn college naar de trein om op tijd in Den Haag te zijn voor wat geginnegap.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:30:56 #252
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136306404
quote:
15s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Morgen weer fakking dikke agenda bullshit

mag rennen van mijn college naar de trein om op tijd in Den Haag te zijn voor wat geginnegap.
Van het CDA zeker
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 3 februari 2014 @ 22:31:17 #253
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136306427
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

die adventure mode is ook een megafaal.

Tenzij ze ineens een soort terraria/minecraft/guild wars hybride gemaakt hebben onder minecraft 2.0
Scrolls had ook niet ongelukkiger kunnen uitkomen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136306448
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:30 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Van het CDA zeker
Zeker, ja.
pi_136307008
Kan je nog even langs bob om hem te trooste
pi_136307020
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:23 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

die adventure mode is ook een megafaal.

Tenzij ze ineens een soort terraria/minecraft/guild wars hybride gemaakt hebben onder minecraft 2.0
Jij speelt nooit custom maps? :P
Met de 1.8 snapshot kunnen mapmakers nu de adventure mode helemaal modifyen enzo
Anoniem
  maandag 3 februari 2014 @ 22:44:19 #257
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136307083
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:31 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Scrolls had ook niet ongelukkiger kunnen uitkomen.
ik wist niet eens dat die al uit was

_O-
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136307153
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:39 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie ook zo eentje in je klas?
Lol, zo eentje idd ook ja :P ^O^
  maandag 3 februari 2014 @ 22:46:32 #259
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136307179
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rustig topic
mja, ik zat vanavond echt full auti alle vistas en random events te doen in Guild Wars 2
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 3 februari 2014 @ 23:15:30 #260
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_136308464
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:46 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

mja, ik zat vanavond echt full auti alle vistas en random events te doen in Guild Wars 2
Zat vanavond in de auto nog ff de GW2 soundtrack te luisteren. :D
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136313537
Goedemorgen
pi_136313789
Morge
pi_136319066
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:46 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

mja, ik zat vanavond echt full auti alle vistas en random events te doen in Guild Wars 2
En dat vervolgens in elk van de 25 zones, 4 pvp worlds en 6 steden doen om 100% exploration te krijgen _O- _O- Dat heeft nog erg lang geduurd.
pi_136319344
mogguh
pi_136321794
sos had jij nu nieuwe toetsenbord :P?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136321881
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:29 schreef Ame_thyst het volgende:
sos had jij nu nieuwe toetsenbord :P?
Ja hij heeft die Steelseries apex
pi_136322576
is die fijn :) ?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  dinsdag 4 februari 2014 @ 14:59:06 #268
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136322940
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef Ame_thyst het volgende:
is die fijn :) ?
vind ik wel. Het is geen mechanisch toetsenbord, maar daar had ik bewust voor gekozen. Wilde geen herrie en een wat vlakker geheel. Wilde ook een fysieke volumeknop hebben enzo. En voor gw2 nu zijn die macro toetsen wel fijn. In windows staan ze geschakeld op spotify - firefox etc.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:14:03 #269
155021 Mender
Gekke Henkie
  dinsdag 4 februari 2014 @ 18:21:16 #270
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136330324
quote:
tldw?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:28:08 #271
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_136337414
Ja ja, die seinfield ding in superbowl was best tof.
Fear is the grease of society.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:28:54 #272
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_136337463
Owja, op vakantie gaan zonder je verwarming uit te zetten is ook joffel. Gellukig studenten huis, kost dus niks. maar al die spaarlampjes helpen de komende maanden dus niet.
Fear is the grease of society.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:41:13 #273
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136338244
2B2T reis. Dag 81
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:53:32 #274
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136339024

Cool. Na het zien van deze video kijk ik erg uit naar deze game
  dinsdag 4 februari 2014 @ 20:54:38 #275
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136339091
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef Mender het volgende:

Cool. Na het zien van deze video kijk ik erg uit naar deze game
Wel erg ambitieus project. En alvast sparen voor 290x sli
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136339576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Mender het volgende:
2B2T reis. Dag 81
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel gig is die map inmiddels? :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:04:59 #277
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136339697
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoeveel gig is die map inmiddels? :P
652GB :P
pi_136339725
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef Mender het volgende:

[..]

652GB :P
En dat draait soepel? :P
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:10:11 #279
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_136340049
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

En dat draait soepel? :P
Meestal wel. Soms is er een beetje lag. Maar hij kan ook soms een paar dagen of weken helemaal offline zijn als er extreme lag is of issue's zijn. Over het algemeen is het wel goed speelbaar
  dinsdag 4 februari 2014 @ 21:23:10 #280
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_136340840
quote:
11s.gif Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

nieuw minecraft projectje?
neuh, ben al langer bezig met Groningen, maar dit is zegmaar een 3D versie van een oude stadskaart die een aantal jaren geleden is gemaakt!
pi_136343226
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:10 schreef Mender het volgende:

[..]

Meestal wel. Soms is er een beetje lag. Maar hij kan ook soms een paar dagen of weken helemaal offline zijn als er extreme lag is of issue's zijn. Over het algemeen is het wel goed speelbaar
Zou maar een disk IO error krijgen, allemaal corrupted chunks :P
Anoniem
pi_136344317
quote:
99s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef shaderon het volgende:

[..]

Zou maar een disk IO error krijgen, allemaal corrupted chunks :P
Denk dat die wel RAID hebben.. Als er dan eentje dood valt is het niet zo'n groot probleem.

En ze zullen vast regelmatig backuppen. :P
pi_136344485
ff 700 gb downloaden

de specs van 2b2t
The hardware is an E3-1245v2 cpu, 32 gb ecc ram and 2x2tb hdds in raid 0
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136350069

Toen Joffrey nog een kek mannetje was..
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136351056
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef Ame_thyst het volgende:
ff 700 gb downloaden

de specs van 2b2t
The hardware is an E3-1245v2 cpu, 32 gb ecc ram and 2x2tb hdds in raid 0
Die backups zullen vast incremental zijn of zo. Dat die alleen de chunks back-up die veranderd zijn sinds de vorige back-up
pi_136351124
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:57 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die backups zullen vast incremental zijn of zo. Dat die alleen de chunks back-up die veranderd zijn sinds de vorige back-up
Server kosten zijn 90$ staat er op hun website. Voor die kosten ga jij geen E3-1245 + Backup server krijgen :P
Anoniem
  woensdag 5 februari 2014 @ 07:57:13 #288
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136353072
Moge
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136353835
Fear is the grease of society.
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:09:59 #290
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136353838
Picfeel. Imgur heeft wat dingen aangepast
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:51:32 #291
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136357564
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136366740
quote:
dat is een verkrachting van een goed nummer:
pi_136368962
Tsja
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:26:51 #294
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136370431
Tsja.


Deze beter dan?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_136371252
Hoe ouder hoe beter, vraag maar aan jesus
Fear is the grease of society.
pi_136373904
Waarom heeft iedereen en zijn moeder fullHD webcams maar hebben bewakings camera's een resolutie van 120 bij 60 pixels :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_136374039
Godverdomme kan de tekstboeken die ik nodig heb niet vinden als pdfje. Moet ik straks 100 euro gaan dokken. ;(
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:42:11 #299
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_136374068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef TJV het volgende:
Godverdomme kan de tekstboeken die ik nodig heb niet vinden als pdfje. Moet ik straks 100 euro gaan dokken. ;(
http://www.reddit.com/r/t(...)ge_textbooks/c1xrq44
pi_136374195
Ja weet ik, zit al te zoeken maar nergens te vinden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_136374788
tietel?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')