abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:07:57 #126
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_136097994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Whehe, ga ik doen!
Ik heb altijd potten kersen in huis, en overrijpe bananen _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_136098142
Mijn pakketmanjongen had een muts op, ik hou er zo van. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136098225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:07 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb altijd potten kersen in huis, en overrijpe bananen _O-
Ik had nu kneiterharde bananen, prakken was nog een klus _O- Ik verwacht dat hij volgende keer nog lekkerderder wordt :9

Te rijpe bananen hebben nu iig altijd een doel _O- Normaal maak ik dan snel een milkshake :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:15:09 #129
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_136098285
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik had nu kneiterharde bananen, prakken was nog een klus _O- Ik verwacht dat hij volgende keer nog lekkerderder wordt :9

Te rijpe bananen hebben nu iig altijd een doel _O- Normaal maak ik dan snel een milkshake :9
Nee die harde zijn niet lekker hoor, zacht moeten ze zijn :9~
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_136099124
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nee die harde zijn niet lekker hoor, zacht moeten ze zijn :9~
En nu issie al lekker, dat belooft wat! :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136099284
Vaduz en Bos. Wat vinden jullie van Seedorf?
Ik vind het haske tof en best een prestatie dat ie trainer is geworden O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:40:17 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_136099316
Claaaaaarence O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_136099358
En tot je 37e voetballen _O_ knap vind ik het allemaal.
En hij is nog rete sympathiek O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136099841
En dat lijf dat ie heeft, holy smoke. Daar kan Balotelli niet aan tippen.

Aardige man, bijzondere man. Maar ik vind het maar raar dat hij zomaar uit het niets bij AC Milan begint. Lijkt me niet zo slim.
That's all folks!
pi_136100705
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz en Bos. Wat vinden jullie van Seedorf?
Ik vind het haske tof en best een prestatie dat ie trainer is geworden O+
Als speler bijna niet te evenaren. En wat Vaduz zegt moet het nog blijken of dit wel een slimme stap is. Dit is een enorme gok. Milan is gewoon een lastig te trainen club....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:17:41 #136
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_136100834
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik had nu kneiterharde bananen, prakken was nog een klus _O- Ik verwacht dat hij volgende keer nog lekkerderder wordt :9

Te rijpe bananen hebben nu iig altijd een doel _O- Normaal maak ik dan snel een milkshake :9
als in onrijp? ik heb het liefst bananen met sproetjes.

zo weeral etenstijd :W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_136100879
Ik weet nog wel een keer bij PSV - Milan dat het publiek hem uitfloot. Dat was uiteraard onterecht, maar als hij die avond gewoon de allerbelabberdste wedstrijd uit zijn loopbaan speelt, houdt het gefluit natuurlijk aan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_136101981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet nog wel een keer bij PSV - Milan dat het publiek hem uitfloot. Dat was uiteraard onterecht, maar als hij die avond gewoon de allerbelabberdste wedstrijd uit zijn loopbaan speelt, houdt het gefluit natuurlijk aan.
Waren de fluiters aan de Psv kant?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136102013
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waren de fluiters aan de Psv kant?
Ja en ik floot gewoon mee, want het had kennelijk effect op zijn spel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_136102084
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat lijf dat ie heeft, holy smoke. Daar kan Balotelli niet aan tippen.

Aardige man, bijzondere man. Maar ik vind het maar raar dat hij zomaar uit het niets bij AC Milan begint. Lijkt me niet zo slim.
In Italië is het altijd raar.
Ik vindt het knap dat ie het durft. Het is nogal wat. Ja, hij kent de maniertjes in Italië goed. Maar als het misgaat dan ben je ook de lul.
Ik hoop dat het lukt!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136102162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ja en ik floot gewoon mee, want het had kennelijk effect op zijn spel
Ik snap dat nooit. Fluiten voor de tegenpartij. Ja als iemand op 'jouw' speler loopt te kloten (hoertjes de Boer waren altijd meester in het etteren in de Kuip :r ). Maar verder?
Ach in Nederland zeurde iedereen op Clarence. Dat zal het wel geweest zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136102243
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit. Fluiten voor de tegenpartij. Ja als iemand op 'jouw' speler loopt te kloten (hoertjes de Boer waren meester in het etteren in de Kuip :r ). Maar verder?
Ach in Nederland zeurde iedereen op Clarence. Dat zal het wel geweest zijn.
Ik begreep en begrijp nog steeds niet waarom. Alleen bij Lothar Matthaus heb ik het begrepen.

Maar goed als een speler zich kennelijk laat beïnvloeden door een fluitconcert, Ja dan houdt dat aan en neemt iedereen het in het stadion over.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2014 @ 17:55:10 #143
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_136102271
Zo, de eerste anderhalve dag thuis zit er op. Het was heftig. Kan nog niet veel en heb enorm ingeleverd. :{ Gisteren weigerde er ineens een been, dus.....valpartij. :N
3 x per dag verpleegkundige van thuiszorg, om de wonden te spoelen en schoon te maken. Ik ben iedere keer bek af, maar dolblij thuis te zijn. Ik moet in ieder geval rekening houden met het feit dat de genezing zeker 2 maanden gaat duren. Ondertussen moet ik nog allerlei onderzoeken ondergaan voor m'n hartfalen.
De operatiewond is gelukkig schoon en ik hoefde goddank geen stoma, wat ze wel verwacht hadden. :{w
Het was gisteren zo ontroerend, de honden waren echt zo blij dat ik er weer was. O+ O+ O+
Veel kunnen en mogen doen zit er nog even niet in, maar ik ben al blij er nog te zijn. Op IC hadden ze er een hard hoofd in. Gelukkig blijkt er dan toch nog wat reservekracht in je lijf te zitten. _O_
Jullie allemaal bedankt voor alle lieve wensen, post etc. doet echt goed. O+ O+ O+
Morgen jarig, klein gezelschap, Pagan, ik en de beestjes. O+ (Oh en 3 x de thuiszorg natuurlijk :+ )
Ik hoop snel wat meer energie te hebben, om weer wat meer van me te laten horen.

Ik ben er nu in ieder geval achter, stel mooie, lieve, prettige dingen niet uit, soms is er geen later.

Wat een leuke foto weer van het viertal van Oh-Oh, Ik blijf Sjon toch echt heel leuk vinden op de foto's. O+ Een nichtje van mij heeft ook net een Chinees nakie O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_136102379
Strega :* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_136102444
Strega, ik ben blij dat je weer thuis bent. Met Pagan en de honden O+ Je bent een kei en een doorzetter! _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:02:28 #146
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_136102553
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:55 schreef Strega het volgende:
Zo, de eerste anderhalve dag thuis zit er op. Het was heftig. Kan nog niet veel en heb enorm ingeleverd. :{ Gisteren weigerde er ineens een been, dus.....valpartij. :N
3 x per dag verpleegkundige van thuiszorg, om de wonden te spoelen en schoon te maken. Ik ben iedere keer bek af, maar dolblij thuis te zijn. Ik moet in ieder geval rekening houden met het feit dat de genezing zeker 2 maanden gaat duren. Ondertussen moet ik nog allerlei onderzoeken ondergaan voor m'n hartfalen.
De operatiewond is gelukkig schoon en ik hoefde goddank geen stoma, wat ze wel verwacht hadden. :{w
Het was gisteren zo ontroerend, de honden waren echt zo blij dat ik er weer was. O+ O+ O+
Veel kunnen en mogen doen zit er nog even niet in, maar ik ben al blij er nog te zijn. Op IC hadden ze er een hard hoofd in. Gelukkig blijkt er dan toch nog wat reservekracht in je lijf te zitten. _O_
Jullie allemaal bedankt voor alle lieve wensen, post etc. doet echt goed. O+ O+ O+
Morgen jarig, klein gezelschap, Pagan, ik en de beestjes. O+ (Oh en 3 x de thuiszorg natuurlijk :+ )
Ik hoop snel wat meer energie te hebben, om weer wat meer van me te laten horen.

Ik ben er nu in ieder geval achter, stel mooie, lieve, prettige dingen niet uit, soms is er geen later.

Wat een leuke foto weer van het viertal van Oh-Oh, Ik blijf Sjon toch echt heel leuk vinden op de foto's. O+ Een nichtje van mij heeft ook net een Chinees nakie O+
welkom thuis zou ik zeggen :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_136102788
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:55 schreef Strega het volgende:
Zo, de eerste anderhalve dag thuis zit er op. Het was heftig. Kan nog niet veel en heb enorm ingeleverd. :{ Gisteren weigerde er ineens een been, dus.....valpartij. :N
3 x per dag verpleegkundige van thuiszorg, om de wonden te spoelen en schoon te maken. Ik ben iedere keer bek af, maar dolblij thuis te zijn. Ik moet in ieder geval rekening houden met het feit dat de genezing zeker 2 maanden gaat duren. Ondertussen moet ik nog allerlei onderzoeken ondergaan voor m'n hartfalen.
De operatiewond is gelukkig schoon en ik hoefde goddank geen stoma, wat ze wel verwacht hadden. :{w
Het was gisteren zo ontroerend, de honden waren echt zo blij dat ik er weer was. O+ O+ O+
Veel kunnen en mogen doen zit er nog even niet in, maar ik ben al blij er nog te zijn. Op IC hadden ze er een hard hoofd in. Gelukkig blijkt er dan toch nog wat reservekracht in je lijf te zitten. _O_
Jullie allemaal bedankt voor alle lieve wensen, post etc. doet echt goed. O+ O+ O+
Morgen jarig, klein gezelschap, Pagan, ik en de beestjes. O+ (Oh en 3 x de thuiszorg natuurlijk :+ )
Ik hoop snel wat meer energie te hebben, om weer wat meer van me te laten horen.

Ik ben er nu in ieder geval achter, stel mooie, lieve, prettige dingen niet uit, soms is er geen later.

Wat een leuke foto weer van het viertal van Oh-Oh, Ik blijf Sjon toch echt heel leuk vinden op de foto's. O+ Een nichtje van mij heeft ook net een Chinees nakie O+
Strega wat fijn om weer van je te horen en blij dat je er nog bent *O*
Lekker rustig aan thuis en geniet van je man en de beestjes :*
Ik hoop dat je tegen de zomer voldoende opgeknapt bent om 2 limburgers op de koffie te krijgen :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † woensdag 29 januari 2014 @ 18:12:33 #148
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_136102987
[..]

Strega wat fijn om weer van je te horen en blij dat je er nog bent *O*
Lekker rustig aan thuis en geniet van je man en de beestjes :*
Ik hoop dat je tegen de zomer voldoende opgeknapt bent om 2 limburgers op de koffie te krijgen :P
[/quote]

Oh ja, dat staat! Nog bedankt voor de kaart hé lieverd :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_136103159
Nou is die ook eens een keer op tijd gearriveerd :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_136104484
Strega *O* *O* :*

Blijf positief, blijf genieten! Zulke momenten als met de honden, dat zijn mooie dingen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')