abonnement Unibet Coolblue
pi_136702210
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben ik nou zo'n onromantische doos of is een aanzoek op 14-2 gewoon afgezaagd en niet romantisch??

Vandaag alleen al op mn fb 4!! Nieuwe verlovingen... Super leuk dat er zoveel liefde is maar waarom op valentijnsdag..
/zurepruim modus uit
Ik vind het juist leuk O+ Maar ik ben een hopeloze romanticus (romantica? :? )
Wij doen overigens niks aan Valentijnsdag. 't Is onze elfde samen :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:10:15 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_136702480
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik zie wat je daar gedaan hebt.

Bij vrouwen vind ik het ook nog wel anders dan mannen, vaak hebben jullie geen lange mouwen en kan een horloge heel erg breken op een ontblote arm. Echter zal die van mij zich vooral onder m'n jasje bevinden, en enkel zichtbaar zijn bij het uitsteken van m'n arm (draag hem links) en als m'n jasje uit gaat.

Daarbij vind ik hem gewoon supergeil O+
Je moet het zelf weten, ikzelf doe het niet. Vind het niet passen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_136702625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ben ik nou zo'n onromantische doos of is een aanzoek op 14-2 gewoon afgezaagd en niet romantisch??

Vandaag alleen al op mn fb 4!! Nieuwe verlovingen... Super leuk dat er zoveel liefde is maar waarom op valentijnsdag..
/zurepruim modus uit
Ik ben het met je eens hoor, daarom heb ik het vorig jaar ook op de 13e gedaan (wilde eigenlijk de 11e doen) en niet op de 14e. Wij hebben ook nooit wat met Valentijnsdag gedaan.

Ik heb wel een horloge maar heb die haast nooit om. Alleen als ik ergens ben waar ik niet op mijn telefoon kan/mag kijken hoe laat het is :') Doe hem ook niet om met de bruiloft.
Vriendlief heeft geen eens een horloge :)
pi_136703670
Ik vind iemand vragen op valentijn, of op de Eiffeltoren of iets anders clichés altijd enorm zeggen: ik ken mijn vriendin niet dus ik ga voor het veilige, standaard pakket
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136703682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten, ikzelf doe het niet. Vind het niet passen.
Ik wel, denk ik dan toch. Als ik hem aan heb en het staat niet gaat hij alsnog af.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, daarom heb ik het vorig jaar ook op de 13e gedaan (wilde eigenlijk de 11e doen) en niet op de 14e. Wij hebben ook nooit wat met Valentijnsdag gedaan.

Ik heb wel een horloge maar heb die haast nooit om. Alleen als ik ergens ben waar ik niet op mijn telefoon kan/mag kijken hoe laat het is :') Doe hem ook niet om met de bruiloft.
Vriendlief heeft geen eens een horloge :)
Heb jij hem gevraagd? Of lees ik het helemaal verkeerd?
pi_136703881
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Heb jij hem gevraagd? Of lees ik het helemaal verkeerd?
Haha nee dat lees je goed hoor :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind iemand vragen op valentijn, of op de Eiffeltoren of iets anders clichés altijd enorm zeggen: ik ken mijn vriendin niet dus ik ga voor het veilige, standaard pakket
Ja precies. Zo houden wij allebei niet echt van ringen. Dus daarom hebben wij ook geen verlovingsringen. Toen ik hem vroeg had ik brownies om op te eten en daar was hij veel blijer mee dan dat hij met een ring zou zijn :P
pi_136704019
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha nee dat lees je goed hoor :)

[..]

Ja precies. Zo houden wij allebei niet echt van ringen. Dus daarom hebben wij ook geen verlovingsringen. Toen ik hem vroeg had ik brownies om op te eten en daar was hij veel blijer mee dan dat hij met een ring zou zijn :P
Wauw, leuk zeg. Ik heb nog nooit echt gehoord dat iemand dat gedaan had. Mag ik vragen wat je overwegingen zijn geweest?
pi_136704169
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Wauw, leuk zeg. Ik heb nog nooit echt gehoord dat iemand dat gedaan had. Mag ik vragen wat je overwegingen zijn geweest?
Dankje en ik ken wel meer mensen waarbij de vrouw de man gevraagd heeft :) Maar mijn overweging was dat we toen bijna 6 jaar een relatie hadden en als ik wilde trouwen en op hem moest wachten tot hij me zou vragen het er waarschijnlijk nooit van zou komen :')
Mijn vriend is niet zo'n initiatiefnemer. De voorbereiding van de bruiloft zal dan ook grotendeels op mijn schouders komen verwacht ik. Hij heeft wel ja gezegd en wil ook wel trouwen, maar hij is zelf niet zo van het plannen/organiseren etc. Ik ben eigenlijk altijd degene die alles organiseert/regelt in onze relatie, ook als we bijvoorbeeld een dagje uit of weekendje weggaan ofzo. Vindt hij ook hartstikke leuk, maar niet om het dan zelf te regelen. Dus vandaar dat ik dus met dit ook het initiatief maar heb genomen :)
pi_136704348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje en ik ken wel meer mensen waarbij de vrouw de man gevraagd heeft :) Maar mijn overweging was dat we toen bijna 6 jaar een relatie hadden en als ik wilde trouwen en op hem moest wachten tot hij me zou vragen het er waarschijnlijk nooit van zou komen :')
Mijn vriend is niet zo'n initiatiefnemer. De voorbereiding van de bruiloft zal dan ook grotendeels op mijn schouders komen verwacht ik. Hij heeft wel ja gezegd en wil ook wel trouwen, maar hij is zelf niet zo van het plannen/organiseren etc. Ik ben eigenlijk altijd degene die alles organiseert/regelt in onze relatie, ook als we bijvoorbeeld een dagje uit of weekendje weggaan ofzo. Vindt hij ook hartstikke leuk, maar niet om het dan zelf te regelen. Dus vandaar dat ik dus met dit ook het initiatief maar heb genomen :)
Geweldig :D leuk zeg.
Bij ons is ook zij degene die "alles" regelt. (vakanties uitzoeken, dagje weg en dat soort grappen) Behalve betalingen, afdingen en opbellen, dat moet ik dan weer doen want telefoneren vindt ze niet zo leuk :D Maar leuk hoor, en hoe ging dat dan, hem vragen? (als ik zo vrij mag zijn uiteraard :) )
pi_136704501
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Geweldig :D leuk zeg.
Bij ons is ook zij degene die "alles" regelt. (vakanties uitzoeken, dagje weg en dat soort grappen) Behalve betalingen, afdingen en opbellen, dat moet ik dan weer doen want telefoneren vindt ze niet zo leuk :D Maar leuk hoor, en hoe ging dat dan, hem vragen? (als ik zo vrij mag zijn uiteraard :) )
Ik zal de post van vorig jaar even opzoeken *een moment geduld aub ;) *

Tadaa: LIF / Trouwen en zo #77
pi_136704716
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik zal de post van vorig jaar even opzoeken *een moment geduld aub ;) *

Tadaa: LIF / Trouwen en zo #77
Aww O+ leuk zeg
pi_136704760
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 15:14 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Aww O+ leuk zeg
Thnx O+
pi_136708025
Ik heb zo een geluk.... De bruidszaak waar ik langs wilde is een aantal dagen geleden failliet gegaan. :')

Dus langs een andere zaak geweest, bleek een oude bekende van mama. :) Ze had mijn maat helaas niet, alles wat te groot, maar ik heb wel een idee gekregen van hoe en wat. Ik blijf bij hetzelfde model. O+
  zondag 16 februari 2014 @ 09:56:44 #289
327807 Mariposas
יה&#14
pi_136762472
Ik kom dit topic volgen. Ik ben gelukkig nieuw in de trouwwereld, maar dat betekent wel dat ik niet zoveel verstand van zaken heb.
Kent iemand in omgeving Den Haag een winkel met betaalbare (prijs: tot 500 euro) bruidsmode? Ik zoek een simpele jurk (zonder hoepels, en teveel toeters en bellen) [zoiets als dit], waar zou ik dat kunnen vinden? Online bestellen zie ik niet zo zitten, wil in een winkel kunnen passen en kiezen uit verschillende modellen. Of hebben ze in elke trouwzaak wel zoiets?
De bruiloft zelf zal ook klein en bescheiden zijn. Zo'n grootse bruiloft is niet aan ons besteed.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_136765313
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef Mariposas het volgende:
Ik kom dit topic volgen. Ik ben gelukkig nieuw in de trouwwereld, maar dat betekent wel dat ik niet zoveel verstand van zaken heb.
Kent iemand in omgeving Den Haag een winkel met betaalbare (prijs: tot 500 euro) bruidsmode? Ik zoek een simpele jurk (zonder hoepels, en teveel toeters en bellen) [zoiets als dit], waar zou ik dat kunnen vinden? Online bestellen zie ik niet zo zitten, wil in een winkel kunnen passen en kiezen uit verschillende modellen. Of hebben ze in elke trouwzaak wel zoiets?
De bruiloft zelf zal ook klein en bescheiden zijn. Zo'n grootse bruiloft is niet aan ons besteed.
Allereerst: gefeliciteerd!
Ik vind het een prachtige jurk, maar daar moet je ongetwijfeld (veel) meer voor betalen dan 500 euro. Ga uit van het dubbele tot het driedubbele en dan nog heb je geen heel dure trouwjurk.
Misschien is er in een soort outlet wel iets in jouw gewenste prijsklasse te vinden?
  zondag 16 februari 2014 @ 12:16:05 #291
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136765800
Ik ben bij Wedding Wonderland geweest in Den Haag. Bij hen is een groot assortiment jurken voor 699 als je nog voor 400 aan accessoires koopt. Met bh, hoepel, ketting, armband haalde ik dat wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door laziness op 16-02-2014 12:24:38 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 16 februari 2014 @ 12:35:14 #292
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_136766470
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:56 schreef Mariposas het volgende:
Ik kom dit topic volgen. Ik ben gelukkig nieuw in de trouwwereld, maar dat betekent wel dat ik niet zoveel verstand van zaken heb.
Kent iemand in omgeving Den Haag een winkel met betaalbare (prijs: tot 500 euro) bruidsmode? Ik zoek een simpele jurk (zonder hoepels, en teveel toeters en bellen) [zoiets als dit], waar zou ik dat kunnen vinden? Online bestellen zie ik niet zo zitten, wil in een winkel kunnen passen en kiezen uit verschillende modellen. Of hebben ze in elke trouwzaak wel zoiets?
De bruiloft zelf zal ook klein en bescheiden zijn. Zo'n grootse bruiloft is niet aan ons besteed.
Misschien vind je het een rare tip, maar ga met je foto naar de Paul Krugerlaan en loop een willekeurige modezaak binnen die jij er fatsoenlijk uit vind zien. Laat de foto zien en voor 500 euro loop jij met die jurk weer naar buiten een paar weken later ;)
»» Democracy is so overrated »»
pi_136787171
Kunnen jullie misschien wat inzicht geven in wat de catering voor jullie bruiloft gaat kosten of gekost heeft? Volgens mij is dat naast de kosten voor de locatie de grootste kostenpost. En juist van catering vind ik het zo moeilijk in te schatten wat we eraan kwijt zouden zijn...

We denken nu aan diner met zo'n 20 mensen. Het liefst aan een lange tafel met gewoon grote schalen pasta om te delen en dat iedereen elkaar zelf kan bijschenken uit de flessen die op tafel staan O+ En dan nog 30 mensen erbij voor de receptie/borrel met een glas champagne en verder wat rondes met drankjes en borrelhapjes. Over wat voor bedragen hebben we het dan?
  zondag 16 februari 2014 @ 20:44:05 #294
327807 Mariposas
יה&#14
pi_136787258
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Misschien vind je het een rare tip, maar ga met je foto naar de Paul Krugerlaan en loop een willekeurige modezaak binnen die jij er fatsoenlijk uit vind zien. Laat de foto zien en voor 500 euro loop jij met die jurk weer naar buiten een paar weken later ;)
Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Ik heb ook wat Turkse en Marokkaanse collega's die ook hun jurken hebben laten maken, ik zal het eens aan hen vragen.

De rest ook bedankt voor de tips. :) Outlets zal ik eens opzoeken en Wedding wonderland zal ik ook eens gaan kijken. Budget kan ik misschien ook iets opschroeven, zoals ik er nu tegenaan kijk zal ik de jurk weer verkopen. Wat moet ik er nog mee daarna...
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_136787712
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook aan zitten denken. Ik heb ook wat Turkse en Marokkaanse collega's die ook hun jurken hebben laten maken, ik zal het eens aan hen vragen.

De rest ook bedankt voor de tips. :) Outlets zal ik eens opzoeken en Wedding wonderland zal ik ook eens gaan kijken. Budget kan ik misschien ook iets opschroeven, zoals ik er nu tegenaan kijk zal ik de jurk weer verkopen. Wat moet ik er nog mee daarna...
Mooie jurk, misschien zijn de jurken van Rembo styling iets voor je? Wel wat duurder, maar ik ben zelf ook van plan de mijne na de bruiloft te verkopen.
  zondag 16 februari 2014 @ 20:51:50 #296
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_136787790
Volgende week zondag van mijn verloofde en ik naar de Love & Marriage beurs in Utrecht...

Iemand daar ooit geweest? En was het wat?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_136788059
Mijn uitnodigingen zijn trouwens verstuurd, en aangekomen op valentijnsdag :)
Leuke reacties gekregen op de kaart, helaas hadden de meesten niet door dat er confetti bij zat, omdat dit naar onderen was gezakt. Maar mijn oma zei dat ze de confetti toch even in de lucht heeft gegooid voor ons. O+
pi_136788936
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:51 schreef Lotusss het volgende:
Volgende week zondag van mijn verloofde en ik naar de Love & Marriage beurs in Utrecht...

Iemand daar ooit geweest? En was het wat?
Ligt eraan of je al veel geregeld hebt of niet, wij hadden dat wel toen we gingen en dan is er niet veel aan en zijn de mensen soms ronduit onbeleefd omdat ze je niks kunnen verkopen...

Er zijn wel veel stands voor allerlei zaken.
S. 2014
J. 2016
pi_136789788
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de kaart.
Algemene kaart: Op voorkant staan onze namen met een werkje. Dit staat aan de binnenkant (rechts)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de daggasten komt deze tekst links:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de avond gasten komt dit aan de linkerkant:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn onze kaarten O+ vandaag gemaakt en van de week naar de drukker.
  zondag 16 februari 2014 @ 21:31:45 #300
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_136790593
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ligt eraan of je al veel geregeld hebt of niet, wij hadden dat wel toen we gingen en dan is er niet veel aan en zijn de mensen soms ronduit onbeleefd omdat ze je niks kunnen verkopen...

Er zijn wel veel stands voor allerlei zaken.
We hebben eigenlijk alleen de locatie al vastgelegd (we trouwen pas over 1,5 jaar) dus we gaan er heel open in. En ik ben niet iemand die haar bruiloft al vanaf haar 16e in haar hoofd heeft zitten...

dus we gaan voornamelijk om te zien wat de mogelijkheden zijn en om ideeën op te doen.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')