abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:11:52 #176
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_136972964
MVP discussie alweer over ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:39:02 #177
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_136974217
Even een vraagje, waarmee één van jullie mij hopelijk kan helpen.
Heeft er iemand ervaring met het online kaartjes (vanuit Nederland) kopen voor een NBA wedstrijd?

Ik wil heel graag naar de wedstrijd Miami - Houston op 16mrt, zag dat er nog (een paar) kaartjes te koop zijn via ticketmaster. Maar ik dacht misschien weten jullie nog andere/betere sites.

Alvast bedankt!
pi_136976866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Even een vraagje, waarmee één van jullie mij hopelijk kan helpen.
Heeft er iemand ervaring met het online kaartjes (vanuit Nederland) kopen voor een NBA wedstrijd?

Ik wil heel graag naar de wedstrijd Miami - Houston op 16mrt, zag dat er nog (een paar) kaartjes te koop zijn via ticketmaster. Maar ik dacht misschien weten jullie nog andere/betere sites.

Alvast bedankt!
Stubhub...
Patience is a virtue
pi_136976962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin?
Niet te vergelijken. Turney is 25 jaar.
Is gewoon angst. Die heeft ook wel door dat er geen 3-peat inzit.
pi_136977906
Kan iemand mij uitleggen hoe het transfersysteem van de NBA in elkaar steekt of een linkje geven die het duidelijk uitlegt? Zoals ik het begrijp heeft een speler een bepaald contract die doorloopt totdat deze is afgelopen, als een speler naar een ander team gaat neemt dit team hetzelfde salaris over. Bovendien heeft elk team een limiet aan spelers en salaris (waar is deze salarycap op gebasseerd, of is deze gelijk bij elk team?)

Dan nog de drafts, het slechtste team heeft het recht op de eerste pick? Als dat zo zou zijn, zouden teams toch expres gaan verliezen als het blijkt dat zij de Play-offs niet meer kunnen halen?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:36:28 #181
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_136979153
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:35 schreef VexCasal het volgende:

[..]

Stubhub...
Dat zijn mensen die (al gekochte) kaartjes verkopen?
Heb jij daar (goede) ervaring mee?
pi_136979913
pi_136980951
Waarom niet gewoon via ticketmaster trouwens? stubhub heeft mij tot nu toe iig nooit teleurgesteld ;)
Patience is a virtue
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:50:52 #184
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136983962
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:36 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die (al gekochte) kaartjes verkopen?
Heb jij daar (goede) ervaring mee?
StubHub werkt prima!
Zijn ook mensen die een seizoenskaart hebben en dan sommige wedstrijden verkopen.
Was in november bij Lakers-Nets via Stubhub, stuk goedkoper dan via Ticketmaster :)
En ooit in Tampa bij een NFL game geweest via SH, werkt allemaal perfect!
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:58:14 #185
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_136984303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:50 schreef matthijst het volgende:

[..]

StubHub werkt prima!
Zijn ook mensen die een seizoenskaart hebben en dan sommige wedstrijden verkopen.
Was in november bij Lakers-Nets via Stubhub, stuk goedkoper dan via Ticketmaster :)
En ooit in Tampa bij een NFL game geweest via SH, werkt allemaal perfect!
Bedankt voor de info!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 04:00:01 #186
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_137004819
Knicks - Magic... wat een voortreffelijke pot. Zó spannend.

Melo _O_
Afflalo _O_
Oladipo O+
pi_137005659
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 04:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Knicks - Magic... wat een voortreffelijke pot. Zó spannend.

Melo _O_
Afflalo _O_
Oladipo O+
Son of a ... Mooie pot maar ben me toch een partij gefrustreerd gaan slapen daarna
Patience is a virtue
  zondag 23 februari 2014 @ 05:56:57 #190
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_137038253
Als de Pistons toch eens een beetje coach hadden, wat een talent man. :{
Beste front court in de NBA en dan dit?

Dumars must go. Had een geniale move bijna 10 jaar geleden alweer, maar sindsdien is het klote.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 23 februari 2014 @ 06:01:11 #191
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_137038258
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 07:53 schreef VexCasal het volgende:

[..]

Son of a ... Mooie pot maar ben me toch een partij gefrustreerd gaan slapen daarna
Zal vandaag niet anders zijn geweest?
pi_137039972
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2014 06:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Zal vandaag niet anders zijn geweest?
Ligt meer aan mn verwachting van playoffs... But let's face it. Who the f... am I kiddin'. :)
Patience is a virtue
pi_137046831
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Principia het volgende:
Dan nog de drafts, het slechtste team heeft het recht op de eerste pick? Als dat zo zou zijn, zouden teams toch expres gaan verliezen als het blijkt dat zij de Play-offs niet meer kunnen halen?
Wat betreft de drafts: deels heb je gelijk. Sommige teams gaan dan ook tanken, zoals dat wordt genoemd. Expres verliezen of, heel subtiel, expres je beste of meest ervaren spelers transfereren.

Het is deels zo dat de slechtste teams de beste draftkeus krijgen, maar het is niet per sé zo dat het team met het slechtste seizoensrecord ook de allereerste keus krijgt. De eerste zoveel slechtste teams (degenen die de playoffs niet halen) worden in een pot gestopt en daarna wordt er, tussen die slechtste teams, geloot wie de eerste keuzes krijgen. Dit geldt alleen voor de eerste zoveel teams. Hoe slechter het team, hoe meer kans je hebt in de loting; elk team wordt gewogen, zodat de slechtere teams toch net iets meer kans hebben dan de minder slechte teams die de playoffs niet halen.

Echter: alléén de eerste drie plekken worden bepaald via deze lottery. (de zogenoemde lottery picks). Vanáf plek 4 wordt er wel degelijk gekeken naar wie het slechtste seizoensrecord heeft; hoe slechter het team, hoe hoger in de draft.

Maar alle teams die de playoffs niet halen komen dus in die lottery terecht. Dus in principe kan een ploeg die nét de playoffs niet haalt, toch de hoogste draftpick ontvangen op basis van die gewogen lottery.

De draft wordt zodoende hoe dan ook spannend. ;)

Van Wikipedia:
NBA draft lottery[edit]

Main article: NBA draft lottery
The NBA draft lottery is an annual event held by the NBA to determine the draft order. The teams who missed the playoffs in the previous season participate in a lottery process to determine the draft order. The lottery winner would get the first selection in the draft. In the current rules, 14 non-playoff teams participate in the draft lottery. The lottery is weighted so that the team with the worst record has the best chance of obtaining higher draft picks. The lottery process determines the first three picks of the draft. The rest of the first-round order of picks is in reverse order of the teams' win-loss record. The lottery does not determine the draft order in the second round of the draft. The term "lottery pick" denotes a draft pick whose position is determined through the lottery, while the non-playoff teams involved in the process are often called "lottery teams". The draft lottery system was first used in the 1985 draft.


[ Bericht 42% gewijzigd door Salina op 23-02-2014 14:19:19 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_137047015
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:03 schreef Principia het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het transfersysteem van de NBA in elkaar steekt of een linkje geven die het duidelijk uitlegt? Zoals ik het begrijp heeft een speler een bepaald contract die doorloopt totdat deze is afgelopen, als een speler naar een ander team gaat neemt dit team hetzelfde salaris over. Bovendien heeft elk team een limiet aan spelers en salaris (waar is deze salarycap op gebasseerd, of is deze gelijk bij elk team?)
Dit is mij ook nog steeds wat onduidelijk, al leer ik elke dag wel bij.
Het komt op mij best wel complex over. Salary caps, luxury tax, de amnesty clausule en de tax levels. Best wel complex voor een buitenstaander. ;)

Zo is de amnesty clausule bedoeld om afscheid te nemen van een speler, zodat dat salaris van die speler niet meer meetelt voor de salary cap van dat team in dat seizoen.
Each team is allowed to waive a player without having their salary count toward the salary cap or luxury tax. One player can be waived prior to the start of any season from 2011–12 through 2015–16. It can be exercised during the seven days that follow the July moratorium.[a][10] Each team is restricted to one "amnestied" player during that time. Only players signed prior to 2011–12 are eligible.[36] Teams can claim an amnestied player at a reduced rate, with the waiving team responsible for paying the balance of the contract. The team with the highest bid acquires the player. If unclaimed, the player becomes a free agent.[6] Teams over the salary cap can only acquire an amnestied player if he becomes a free agent and the offer would be limited to the veteran's minimum contract.

Ik lees best veel over de NBA, uiteraard Amerikaanse nieuws/websites, dus leer wel elke dag bij. Maar het blijft best ingewikkeld.

Misschien staat hier iets nuttigs in.

http://en.wikipedia.org/wiki/NBA_salary_cap
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_137047889
Vanavond op voor ons schappelijke tijden twee leuke wedstrijden: Oklahoma City-LA Clippers (19.00 NL time) en Miami-Chicago (21.30).

Leuk om iets van mee te pikken.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_137050234
OKC Clippers gaat hier van begin tot eind worden bekeken hoor :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_137054969
De lottery picks, top 16 worden allemaal geloot hoor. Het is niet dat vanaf no. 4 vaststaat wie hem krijgt op basis van het voorgaande seizoen. Er zijn alleen bepaalde regels dat je niet meer dan 4 plekken oid kan zakken. Dus slechtse record kan pick 1 krijgen maar ook pick 4. Op die manier.
Only the strong survive
pi_137057020
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 17:18 schreef TheGOAT het volgende:
De lottery picks, top 16 worden allemaal geloot hoor. Het is niet dat vanaf no. 4 vaststaat wie hem krijgt op basis van het voorgaande seizoen. Er zijn alleen bepaalde regels dat je niet meer dan 4 plekken oid kan zakken. Dus slechtse record kan pick 1 krijgen maar ook pick 4. Op die manier.
Volgens mij niet hoor. Is er niet iets veranderd de laatste jaren? Die 4-plekkenregel is mij ook onbekend.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_137057070
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
OKC Clippers gaat hier van begin tot eind worden bekeken hoor :D
Ja, hier ook wel denk ik, maar ik ga nu (18.00) ook Michigan-Michigan State kijken, leuke college clash tussen twee staatsrivalen. :)

Wordt zappen straks! (twee schermpjes naast elkaar kan ook, lol).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_137057088
GOAT heeft gelijk. Zie de Rose-draft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')