abonnement Unibet Coolblue
pi_136202844
Hier geen geluid in WMP. Welk programma kan ik het beste gebruiken om 'm af te spelen?
Zal zo ff proberen te streamen via de PlayStation 3 trouwens. Al denk ik dat 4GB wat zwaar is.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_136202861
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef CoExist het volgende:
Hier geen geluid in WMP. Welk programma kan ik het beste gebruiken om 'm af te spelen?
Zal zo ff proberen te streamen via de PlayStation 3 trouwens. Al denk ik dat 4GB wat zwaar is.
VLC
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:03:34 #53
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_136202868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef CoExist het volgende:
Hier geen geluid in WMP. Welk programma kan ik het beste gebruiken om 'm af te spelen?
Zal zo ff proberen te streamen via de PlayStation 3 trouwens. Al denk ik dat 4GB wat zwaar is.
VLC
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_136202898
THNX! Zal 'm ff downloaden. Al ben ik niet zo fan van dat soort externe players.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_136202933
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 12:59 schreef chansadres het volgende:
Op mijn pc doet hij het perfect O+
Je bent de held van de week, mug89 *O*

Nog een vraagje, in welk programma heb je het gemonteerd?
Mooi! heb t gedaan met AVS Video Remaker
pi_136202952
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:04 schreef CoExist het volgende:
THNX! Zal 'm ff downloaden. Al ben ik niet zo fan van dat soort externe players.
toch kan VLC veel meer afspelen over het algemeen :) fijne speler hoor! succes :)
pi_136202967
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:04 schreef CoExist het volgende:
THNX! Zal 'm ff downloaden. Al ben ik niet zo fan van dat soort externe players.
WMP staat volgensmij niet eens meer op deze pc, sinds ik VLC heb. Licht programma en kan gewoon alle bestanden aan. Ideaal!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_136203360
Hij streamt perfect op mijn PS3
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_136203497
Geweldige beelden! Nogmaals bedankt! In HD is het net wat toffer dan mijn SD beelden!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_136209621
Fijn dat t allemaal werkt :) Ik heb m nu ook op mn samsung speler werkend, via videoredo, alleen helaas is dat een trial.. en nergens een oplossing voor te vinden dat werkt helaas.
pi_136210859
Mijn PS3 zegt dat het een .MP4 bestand is maar ik kan 'm niet kopieėren naar mijn iPhone/iPod. Iemand enig idee?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_136210938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 17:11 schreef CoExist het volgende:
Mijn PS3 zegt dat het een .MP4 bestand is maar ik kan 'm niet kopieėren naar mijn iPhone/iPod. Iemand enig idee?
Klopt, omdat het een ts file is, en mpeg-2 als ik het goed heb.

je moet m ff omzetten met handbrake (gratis) en dan kun je m op je apple gooien :)
link: http://handbrake.fr/
  zaterdag 1 februari 2014 @ 17:20:31 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_136211176
Bedankt voor de share :)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_136215164
Heel erg bedankt! top kwaliteit!
pi_136217536
Geen dank, geen dank :)
pi_136238912
Het is gelukt met dat Handbrake programma. De video staat nu op mijn iPod en iPhone. Echt tof!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_136255757
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 14:42 schreef CoExist het volgende:
Het is gelukt met dat Handbrake programma. De video staat nu op mijn iPod en iPhone. Echt tof!
Mooi zo, have fun!
pi_136279813
Ik ben ook aan het downen, als dit lukt heel erg bedankt!
pi_136281194
Ik heb 'm gister avond nog ff geluisterd en bekeken. Lekker op de bank met mijn headphones op en Chipito pindakaas chips in een koffiefilterzakje.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_136288191
Hij is aan het uitpakken, ga m zo ook kijken!

...En hij doet het! Prachtig op mn tv :) Thanks!

[ Bericht 63% gewijzigd door kreuk050 op 03-02-2014 16:06:46 ]
pi_136292084
Fijn om te lezen dat iedereen er blij mee is! :-) heb ik het in ieder geval niet voor niets gedaan!
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 21:32:44 #72
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_136303296
Graag even stoppen met dit warez gedeel iedereen!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_136305084
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef CoExist het volgende:
Lekker op de bank met mijn headphones op en Chipito pindakaas chips in een koffiefilterzakje.
wait, whut :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136305166
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:11 schreef chansadres het volgende:
Wat een toffe registratie. Al vond ik zelf dat de fanshots iets te veel was. Had graag iets meer van de band willen zien. Maar wat een concert _O_

Setlist van tv:

1. Shot at the Night
2. Somebody Told Me
3. Spaceman
4. Human
5. Smile Like You Mean It (waarom deze ineens later in de set was gezet is een raadsel...)
6. Read My Mind
7. Runaways
8. All These Things That I've Done
9. When You Were Young
10. Mr. Brightside

Geskipt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen forever young ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_144048081
Kick!

quote:
FRONTMAN THE KILLERS BEVESTIGT NIEUW SOLOALBUM

28 AUG 2014
Brandon Flowers, frontman van The Killers, heeft een nieuw soloalbum aangekondigd. Het album zal in 2015 verschijnen. Hij werkt momenteel met producer Ariel Rechtshaid, die eerder al samenwerkte met Haim en Vampire Weekend, aan zijn tweede langspeler.

Flowers kwam al eens eerder met eigen werk: in 2010 bracht hij zijn eerste soloplaat Flamingo uit, die bovendien de grote hit Crossfire met zich meebracht. Het nieuwe album zal naar verluidt heel anders klinken, zo is er een minder prominente rol in de muziek voor zijn thuisstad Las Vegas. Al geeft Flowers toe dat er hier en daar nog wel een zweem van sin city op de nieuwe plaat zal rondwaren.

Fans van The Killers hoeven overigens niet te vrezen voor het voortbestaan van de band; evenals bij Flamingo verklaart Flowers het ook tijdens het maken van de nieuwe plaat nog steeds leuk te vinden deel uit te maken van The Killers en gewoon met de band door te gaan.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')