abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 15 oktober 2000 @ 12:02:54 #1
2180 Avia
FOK-Member
pi_395379
Nieuwe passagier in de BUS
De sfeer in de BUS is opgewekt. Nog even en de film mag beginnen. Aminata loopt nog snel naar buiten om even een sigarretje te roken in de tuin. Richard hoort wat gerommel in de tuin. Zou dat de film zijn?
Plotseling komt er een jong blond meisje met twee tassen de tuin ingelopen. Aminata ietwat aangeslagen door deze vreemdeling weet niets te zeggen. Richard des te meer." Het is de nieuwe BUS-passagier! Ik weet het zeker, zij is onze nieuwe passagier." De andere passagiers zijn razend enthousiast. Zou het echt waar zijn? De brede glimlach van de blondine spreekt boekdelen. "Hallo, ik ben Nancy."

Met grote ogen wordt de nieuweling bekeken. "Ik zit met mijn bek vol tanden," zegt Audrey, "Ik wist echt van niks." Ook Richard is geheel verbaasd, maar in plaats van een vraag te stellen aan Nancy, plaagt hij Koen. "Jongens, zien jullie die ogen van Koen, zie je dat?" De anderen lachen, ook Koen ziet er wel de humor van in. Dan vraagt de Belg: "Nancy, bent u getrouwd?" Ze glimlacht, door deze brutale vraag, maar zegt dan:" Nee". Richard gaat door het dolle heen en gaat een stapje verder: "Heb je dan een vriend?" Ook hier antwoordt de Belgische ontkennend op. Richard kan hier maar ëën ding op zeggen:" We gaan beginnen!"
ML

Wie volgt;

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_395423
Ojee, dit wordt lachen!

Geile gozers, jaloerse dames, laten we iig hopen dat Koen er nog niet wordt uitgestemd maandag!

  zondag 15 oktober 2000 @ 13:23:22 #3
2180 Avia
FOK-Member
pi_395495
Koen blijft.
Zoals de polls er nu uit zien gaat Audrey eruit.
Ik vermoed dat er een leuk probleem onstaat tussen Mariska en de nieuweling.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_395551
quote:
Op 15 oktober 2000 13:23 schreef Avia het volgende:
Zoals de polls er nu uit zien gaat Audrey eruit.
Dat zou m.i. de beste oplossing zijn!

Over welke polls heb je het?

pi_395744
quote:
Op 15 oktober 2000 13:23 schreef Avia het volgende:
Ik vermoed dat er een leuk probleem onstaat tussen Mariska en de nieuweling.
Gelijk lekker matten tussen die twee....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 15 oktober 2000 @ 16:42:49 #6
2180 Avia
FOK-Member
pi_395976
_____________________________________________
Over welke polls heb je het?
[/quote]

_____________________________________________


De pol op R@b zijn site en op de SBS6site zelf.

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_396882
Word nancy genaaid (door koen/richard) ?
Of worden wij genaaid (door sbs/playboy) ?

Kan volgens mij niet anders dan dat dit een (sluik) reclame-actie voor playboy is , die zo de november-uitgave even een boost wil geven. Werkt 2 kanten op , want sbs krijgt zo zeer waarschijnlijk ook weer gratis reclame voor de bus in de playboy.

Aardig bedacht , maar ik hoop toch dat het commissariaat ook vind dat dit niet door de beugel kan , en hier even een fikse boete voor in petto heeft voor deze actie.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')