abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_136065422
Nieuw seizoen, nieuwe kansen in een van de mooiste wintersporten! *O*

pi_136065541
Sowieso Russen die positief zijn.
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 januari 2014 @ 19:57:07 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_136065598
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als het bij controles bij de wedstrijd "Auf Schalke" is gebeurd, dan is het een kwestie van de deelnemerslijst even nalopen. Als het ooc contoles waren, dan wordt het lastiger uit te vogelen.
Daar stonden geen Litouwers aan de start, en ook geen Russen die in het team voor Sochi zitten :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_136065632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar stonden geen Litouwers aan de start, en ook geen Russen die in het team voor Sochi zitten :P
Thnx voor het opzoeken. :Y)
Kunnen we dat iig uitsluiten.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 januari 2014 @ 19:58:26 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_136065686
Men : Anton Shipulin, Dmitry Malyshko, Evgeny Ustyugov, Evgeny Garanichev, Alexandr Volkov and Alexander Loginov – Substitute: Timofey Lapshin

Women: Olga Zaitseva, Olga Vilukhina, Iryna Starykh, Yana Romanova, Ekaterina Shumilova, Ekaterina Glazyrina Substitute: Galina Nechkasova.

Daar dus 1 of 2 van.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_136067053
Zijn er weer wat Russen aan het snoepen geweest?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_136071369
In Litouwen is Walter Mayer trainer _O-
pi_136072581
_O-
pi_136099934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 19:58 schreef heywoodu het volgende:
Men : Anton Shipulin, Dmitry Malyshko, Evgeny Ustyugov, Evgeny Garanichev, Alexandr Volkov and Alexander Loginov – Substitute: Timofey Lapshin

Women: Olga Zaitseva, Olga Vilukhina, Iryna Starykh, Yana Romanova, Ekaterina Shumilova, Ekaterina Glazyrina Substitute: Galina Nechkasova.

Daar dus 1 of 2 van.
Iourieva en Starykh worden genoemd:
http://en.rsport.ru/olympics/20140129/718755023.html
pi_136103303
Je verwacht het niet...
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 24 februari 2014 @ 17:55:04 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137097189
In het biatlontopic in OWS al gemeld, maar het Duitse talent Julia Pieper (19) is ruim een week geleden overleden..
http://www.welt.de/sport/(...)sche-Biathletin.html

Vandaag kwam naar buiten dat ze zelfmoord heeft gepleegd met een biatlonwapen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137097449
Wat een triest verhaal :{

Een raar bericht ook op de Facebook van haar vriend, als ik het artikel moet geloven. Of mijn duits is niet goed genoeg om het echt te begrijpen.
in a crowd you lose humanity
pi_137097483
Wtf, met het biathlonwapen ook echt, wat naar. :{
Jack does it in real time...
pi_137097522
Triest verhaal. :{ Liep het sportief niet goed?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_137097779
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:06 schreef Felagund het volgende:
Triest verhaal. :{ Liep het sportief niet goed?
Het artikel noemt ook al eerdere psychische problemen en een opname in een kliniek daarvoor.

Gecombineerd met de stress van topsport is dat ook niet altijd een makkelijke combinatie lijkt mij. En dat 'afscheidsbericht' op Facebook klinkt ook erg apart, trieste zaak.
Jack does it in real time...
pi_137097790
Wat een ontzettend triest nieuws :'(
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137097815
:{
pi_137098101
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Het artikel noemt ook al eerdere psychische problemen en een opname in een kliniek daarvoor.

Gecombineerd met de stress van topsport is dat ook niet altijd een makkelijke combinatie lijkt mij. En dat 'afscheidsbericht' op Facebook klinkt ook erg apart, trieste zaak.
Idd een vreemd bericht, alsof ze het al langer gepland had. Of vaker heeft geprobeerd. :{
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_137098783
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:15 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Het artikel noemt ook al eerdere psychische problemen en een opname in een kliniek daarvoor.

Gecombineerd met de stress van topsport is dat ook niet altijd een makkelijke combinatie lijkt mij. En dat 'afscheidsbericht' op Facebook klinkt ook erg apart, trieste zaak.
Die opname in de kliniek was voor een eetstoornis op haar zestiende....dat ze met een auto tegen een boom beland, zonder dat daar een oorzaak voor aan te wijzen was, zegt me wat dat betreft meer.

Achteraf is het makkelijk lullen (i know), maar om iemand die aanwijsbaar laliel is dan toch toestemming te geven om een geweer en munitie mee naar huis te nemen, lijkt me dan geen al te slim plan, hoewel het wrs niet had kunnen voorkomen dat ze zelfmoord zou hebben gepleegd.

Hoe het ook moge zijn....blijft tragisch nieuws, maar na de melding in het OWS-topic komt het niet als een verrassing dat het om zelfmoord gaat.
pi_137100029
Heel ander nieuws: OEB stopt er na dit seizoen mee. De held _O_
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137104536
quote:
15s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:55 schreef heywoodu het volgende:
In het biatlontopic in OWS al gemeld, maar het Duitse talent Julia Pieper (19) is ruim een week geleden overleden..
http://www.welt.de/sport/(...)sche-Biathletin.html

Vandaag kwam naar buiten dat ze zelfmoord heeft gepleegd met een biatlonwapen.
Hier krijg ik toch koude rillingen van, bijzonder navrant :{
pi_137105204
Het blijkt maar weer dat topsport vaak een heel dun lijntje is tussen groot succes en grote tragedie....

Het zal niet altijd te voorkomen zijn, wat meer aandacht voor mentale problemen bij topsporters zou goed zijn!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137105312
Volledig te begrijpen dan dat Dahlmeier en Preuss niet in de massastart wedstrijd zijn gestart :{
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 maart 2014 @ 08:39:04 #24
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137263899
WK jeugd en junioren is gisteren van start gegaan met de sprints voor de jeugd.

Bij de jongens won de Amerikaan Sean Doherty, voor Marco Gross uit Duitsland en Dmitrii Shamaev uit Rusland. Jarl Hengstmengl werd namens Nederland 42e in het veld van 62.

De Italiaanse Lisa Vittozzi won bij de meisjes, Anna Wiedel uit Duitsland pakte zilver, voor de Française Julia Simon.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137264450
Komende donderdag pas weer de volgende wereldbekerwedstrijd, in Pokljuka.
pi_137264498
Even een vraagje aan de overige gebruikers hier. Ik heb ooit eens met het idee rondgelopen om een Nederlandse nieuwssite over biatlon te beginnen. Het punt is alleen dat ik weinig weet van webdesign en ook heb ik niet echt bronnen binnen dat circuit.

Verder is het natuurlijk een kleine cultsport hier in Nederland. Maar zien jullie hier voedingsbodem voor?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 maart 2014 @ 10:18:29 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137264997
Het lijkt me persoonlijk wel interessant, maar zonder echt bronnen binnen het circuit te hebben zou het wel eens bijzonder lastig kunnen worden..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137265237
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 09:43 schreef Leatherface het volgende:
Even een vraagje aan de overige gebruikers hier. Ik heb ooit eens met het idee rondgelopen om een Nederlandse nieuwssite over biatlon te beginnen. Het punt is alleen dat ik weinig weet van webdesign en ook heb ik niet echt bronnen binnen dat circuit.

Verder is het natuurlijk een kleine cultsport hier in Nederland. Maar zien jullie hier voedingsbodem voor?
Als je daadwerkelijk actief gaat worden, dan kun je ongetwijfeld via allerlei sociale media vrij vlot bronnen krijgen binnen het circuit (helemaal als je je gezicht eens laat zien bij wedstrijden), maar ik twijfel er ernstig aan of er in Nederland voldoende belangstelling gaat zijn voor een dergelijke site.

Geen idee wat zoiets kost en hoeveel bezoekers je nodig hebt om uit de kosten te komen, maar biathlon is (helaas!!) echt een marginale sport in Nederland.

Het enige wat m.i. extra belangstelling zou kunnen geven is als er Neerlandse successen te melden zouden zijn, maar dat zie ik niet op korte- of middellange termijn gebeuren.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 maart 2014 @ 10:40:00 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137265478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:29 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als je daadwerkelijk actief gaat worden, dan kun je ongetwijfeld via allerlei sociale media vrij vlot bronnen krijgen binnen het circuit (helemaal als je je gezicht eens laat zien bij wedstrijden), maar ik twijfel er ernstig aan of er in Nederland voldoende belangstelling gaat zijn voor een dergelijke site.

Geen idee wat zoiets kost en hoeveel bezoekers je nodig hebt om uit de kosten te komen, maar biathlon is (helaas!!) echt een marginale sport in Nederland.

Het enige wat m.i. extra belangstelling zou kunnen geven is als er Neerlandse successen te melden zouden zijn, maar dat zie ik niet op korte- of middellange termijn gebeuren.
Ja dat ook. Ik denk dat het grootste deel van de geïnteresseerden binnen Nederland al hier meeleest, of een site als biathlonews of biathlon-online in de gaten houdt.

Dat laatste is wel iets waar je wat mee zou kunnen doen, en dan niet zozeer door de Nederlandse successen te melden, maar vooral door gewoon al het nieuws rondom de Nederlanders te brengen. Dus ook aandacht geven aan een 23e plaats in de IBU Cup, om maar wat te noemen. Dan zou je zelfs nog contact op kunnen nemen met de vraag of je na wedstrijden wat vragen kunt stellen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:40:49 #30
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137265495
Wat wil je op zo'n site zetten dan? De wereldbekeruitslagen zijn bijvoorbeeld elders allemaal te verkrijgen, voor up to date nieuws zijn de persbureaus en de sportkranten in bijvoorbeeld Duitsland je toch wel voor. Hoe denk je onderscheidend te zijn? Dat is de belangrijkste vraag.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:42:32 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137265537
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja dat ook. Ik denk dat het grootste deel van de geïnteresseerden binnen Nederland al hier meeleest, of een site als biathlonews of biathlon-online in de gaten houdt.

Dat laatste is wel iets waar je wat mee zou kunnen doen, en dan niet zozeer door de Nederlandse successen te melden, maar vooral door gewoon al het nieuws rondom de Nederlanders te brengen. Dus ook aandacht geven aan een 23e plaats in de IBU Cup, om maar wat te noemen. Dan zou je zelfs nog contact op kunnen nemen met de vraag of je na wedstrijden wat vragen kunt stellen.
NOS en ANP besteden daar ook wel eens aandacht aan, maar het gros van de mensen interesseert het helaas gewoon niet. Daarom pikken kranten het ook zelden op, voornamelijk in olympische seizoenen en dan nog marginaal.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 maart 2014 @ 10:45:05 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137265588
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:42 schreef Szura het volgende:

[..]

NOS en ANP besteden daar ook wel eens aandacht aan, maar het gros van de mensen interesseert het helaas gewoon niet. Daarom pikken kranten het ook zelden op, voornamelijk in olympische seizoenen en dan nog marginaal.
Ja dat vrees ik ook, het was vooral gewoon een idee. NOS en ANP besteden overigens alleen aandacht aan Nederlanders in marginale sporten als ze op een WK actief zijn of heel soms als ze hun beste prestatie ooit halen.

Dat is verder wel het enige onderscheidende wat ik kan bedenken, aandacht voor de Nederlanders, wat er ook in Nederland dus nooit is (maar inderdaad, het interesseert niet zo veel mensen helaas).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:46:31 #33
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137265630
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja dat vrees ik ook, het was vooral gewoon een idee. NOS en ANP besteden overigens alleen aandacht aan Nederlanders in marginale sporten als ze op een WK actief zijn of heel soms als ze hun beste prestatie ooit halen.

Dat is verder wel het enige onderscheidende wat ik kan bedenken, aandacht voor de Nederlanders, wat er ook in Nederland dus nooit is (maar inderdaad, het interesseert niet zo veel mensen helaas).
Nee hoor, geloof me maar.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 maart 2014 @ 10:47:32 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137265653
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:46 schreef Szura het volgende:

[..]

Nee hoor, geloof me maar.
Waar is de "nee hoor" voor bedoeld? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137265677
Denk ook dat er te weinig animo voor is. Ik heb een tijdje geschreven voor een Schaatssite (Schaatsflits), maar zelfs daar was geen belangstelling voor. Terwijl schaatsen toch erg populair is in Nederland.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:51:29 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137265741
H

[ Bericht 99% gewijzigd door Szura op 01-03-2014 10:52:59 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:52:16 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137265764
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Waar is de "nee hoor" voor bedoeld? :P
Dat er wel vaker aandacht is voor die sporters dan alleen met WK. In het voorseizoen komen wekelijks WB's bobben, snowboardonderdelen, skispringen, shorttrack, skeleton, biatlon voorbij. Denk ook aan darts.

Het valt misschien niet op omdat het weinig op internet opgepikt wordt en het op TT snel wegzakt tussen al het wieler-, judo- en tennisgeweld.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 1 maart 2014 @ 10:54:30 #38
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137265820
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat er wel vaker aandacht is voor die sporters dan alleen met WK. In het voorseizoen komen wekelijks WB's bobben, snowboardonderdelen, skispringen, shorttrack, skeleton, biatlon voorbij. Het valt misschien niet op omdat het weinig op internet opgepikt wordt en het op TT snel wegzakt tussen al het wieler-, judo- en tennisgeweld.
Maar van schansspringen, skeleton en biatlon zie ik alleen maar kort wie er gewonnen heeft bijvoorbeeld (op FokSport na uiteraard ~O> ). Als een Nederlander ergens achterin eindigt (Gert Koetje bij het skeleton) komt het op Teletekst alleen in de uitslag te staan :P

Maar goed, dan nog blijft het zo dat er inderdaad waarschijnlijk veel te weinig mensen in geïnteresseerd zijn, helaas. Aan de andere kant, hoe raken mensen ooit geïnteresseerd als ze er nooit iets over horen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:57:13 #39
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137265888
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar van schansspringen, skeleton en biatlon zie ik alleen maar kort wie er gewonnen heeft bijvoorbeeld (op FokSport na uiteraard ~O> ). Als een Nederlander ergens achterin eindigt (Gert Koetje bij het skeleton) komt het op Teletekst alleen in de uitslag te staan :P

Maar goed, dan nog blijft het zo dat er inderdaad waarschijnlijk veel te weinig mensen in geïnteresseerd zijn, helaas. Aan de andere kant, hoe raken mensen ooit geïnteresseerd als ze er nooit iets over horen?
En toch zet TT dan een regel op 601 en toch maakt ANP er een berichtje over, ook al eindigt Vuik in de achterhoede omdat ze van een tak op de schans schrok :') of de Sloofjes weer eens 8 minuten aan hun broek kregen. Je leest het alleen zelden terug op het net en nog minder vaak in de krant.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_137265996
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:18 schreef heywoodu het volgende:
Het lijkt me persoonlijk wel interessant, maar zonder echt bronnen binnen het circuit te hebben zou het wel eens bijzonder lastig kunnen worden..
Dan is natuurlijk de hamvraag, hoe geraak ik aan die bronnen?
pi_137266031
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:40 schreef Szura het volgende:
Wat wil je op zo'n site zetten dan? De wereldbekeruitslagen zijn bijvoorbeeld elders allemaal te verkrijgen, voor up to date nieuws zijn de persbureaus en de sportkranten in bijvoorbeeld Duitsland je toch wel voor. Hoe denk je onderscheidend te zijn? Dat is de belangrijkste vraag.
Dat is ook een belangrijk punt inderdaad. Tsja, originele invalshoeken verzinnen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 08:52:30 #42
194695 franklop
Fran knock
pi_137371787
Bjorndalen gaat toch nog twee jaar door _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_137373314
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 08:52 schreef franklop het volgende:
Bjorndalen gaat toch nog twee jaar door _O-
Dus om toch afscheid te nemen op het WK in Oslo, zoals ik eerder al suggereerde. :)
pi_137388699
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:14 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dus om toch afscheid te nemen op het WK in Oslo, zoals ik eerder al suggereerde. :)
daar past alleen maar een _O_ heeft hij er nog iets over gezegd of niet?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137390132
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:53 schreef komrad het volgende:

[..]

daar past alleen maar een _O_ heeft hij er nog iets over gezegd of niet?
Ja. Hij voelt zich fysiek nog erg goed, beter dan de afgelopen jaren zelfs en gelooft dat twee jaar extra hem echt nog wat kan brengen. Hij heeft ook medische tests ondergaan voordat hij het besluit nam om door te gaan, en die waren prima. Qua timing zou het volgens Bjørndalen perfect zijn geweest om nu na Sotsji te stoppen, maar hij voelt zich dus zo goed (en nog lang geen 40) en wil zo graag zijn carrière op Holmenkollen afsluiten, dat hij dus nog twee jaar doorgaat. :)

Bron
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 maart 2014 @ 19:44:58 #46
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137390643
De winterreis van seizoen 2015/2016 is dus al bekend _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137391374
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef heywoodu het volgende:
De winterreis van seizoen 2015/2016 is dus al bekend _O_
eigenlijk moet dat wel hè :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 maart 2014 @ 20:16:50 #48
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137391936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:02 schreef komrad het volgende:

[..]

eigenlijk moet dat wel hè :P
En Holmenkollen is echt doodsimpel te bereiken vanuit heel Oslo (tram vanaf het centraal station naar station "Holmenkollen" :D), dus ik zou echt niet weten waarom niet nee :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137393496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Holmenkollen is echt doodsimpel te bereiken vanuit heel Oslo (tram vanaf het centraal station naar station "Holmenkollen" :D), dus ik zou echt niet weten waarom niet nee :+
_O-

Kaartjes krijgen is waarschijnlijk het lastigste. Is er al een datum voor de laatste biatlon estafette wedstrijd heren op dat wk :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 maart 2014 @ 21:02:33 #50
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137394032
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef komrad het volgende:

[..]

_O-

Kaartjes krijgen is waarschijnlijk het lastigste. Is er al een datum voor de laatste biatlon estafette wedstrijd heren op dat wk :P
Daar ga ik over een jaar wel naar kijken, tegen de tijd dat die tickets in de verkoop gaan :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137396886
Ik zie het 'm dan ook wel doortrekken tot Korea 2018 eigenlijk, mits het lichaam het toelaat.
sig verwijderd door FA
pi_137396928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie het 'm dan ook wel doortrekken tot Korea 2018 eigenlijk, mits het lichaam het toelaat.
Dat lijkt me wel heel optimistisch gedacht. Zelfs Oslo zie ik hem eigenllijk niet meer halen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 maart 2014 @ 22:45:05 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137399451
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel heel optimistisch gedacht. Zelfs Oslo zie ik hem eigenllijk niet meer halen.
Ach, ik vraag me af hoeveel mensen 3 jaar geleden dachten dat hij in Sochi nog eens goud zou halen :P

Verder is het natuurlijk duidelijk hoe hij bij het idee komt om na zijn 40e nog weer langer door te gaan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137399572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ach, ik vraag me af hoeveel mensen 3 jaar geleden dachten dat hij in Sochi nog eens goud zou halen :P
2x goud *O* , had 3x moeten zijn als Svendsen gewoon goed geschoten had...
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 4 maart 2014 @ 22:48:18 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137399626
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef komrad het volgende:

[..]

2x goud *O* , had 3x moeten zijn als Svendsen gewoon goed geschoten had...
Ja maar individueel bedoel ik natuurlijk :+

Die vind ik wel zwaarder tellen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137399669
Ole moet natuurlijk ook nog een keer 90k gaan langlaufen als wedstrijddeelnemer :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137399736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja maar individueel bedoel ik natuurlijk :+

Die vind ik wel zwaarder tellen :P
ben er een beetje bang voor dat Viktor An over 4 jaar nog 3x goud gaat ophalen en dan de toppositie overneemt :X
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137405634
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:47 schreef komrad het volgende:

[..]

2x goud *O* , had 3x moeten zijn als Svendsen gewoon goed geschoten had...
Dat is nou net het zure voor Svendsen. Dat hij dan uitgerekend op de Spelen zijn schietbeurt verknalde. Beetje typerend voor iemand die maar niet onder een juk uitkomt. Want nu schrijven velen dat Svendsen de negende gouden medaille van Bjorndalen verknalde in plaats van zijn eigen vijfde goud.

Svendsen is stilaan een legende een wording, maar hij staat heel zijn carrière al in de schaduw van Bjorndalen. In feite is Svendsen de laatste jaren gewoon veruit de betere biatleet van de twee, maar de media richten steeds hun peilen op OEB. Wanneer Svendsen geïnterviewd wordt, gaan nog steeds veel vragen over Bjorndalen. Hij wordt steeds gemeten ten op zichte van zijn illustere landgenoot, in plaats van dat ze hem beschouwen als kampioen 'in his own right'.

Intussen heeft Svendsen ook al vier keer goud op de Spelen en elf wereldtitels en hij is nog maar een jaar of zeven in het circuit. Hij ligt dus on par om net zo groot te worden als Bjorndalen. Wanneer geven we hem de erkenning die daarbij hoort? :)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2014 @ 09:14:08 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137405752
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat is nou net het zure voor Svendsen. Dat hij dan uitgerekend op de Spelen zijn schietbeurt verknalde. Beetje typerend voor iemand die maar niet onder een juk uitkomt. Want nu schrijven velen dat Svendsen de negende gouden medaille van Bjorndalen verknalde in plaats van zijn eigen vijfde goud.

Svendsen is stilaan een legende een wording, maar hij staat heel zijn carrière al in de schaduw van Bjorndalen. In feite is Svendsen de laatste jaren gewoon veruit de betere biatleet van de twee, maar de media richten steeds hun peilen op OEB. Wanneer Svendsen geïnterviewd wordt, gaan nog steeds veel vragen over Bjorndalen. Hij wordt steeds gemeten ten op zichte van zijn illustere landgenoot, in plaats van dat ze hem beschouwen als kampioen 'in his own right'.

Intussen heeft Svendsen ook al vier keer goud op de Spelen en elf wereldtitels en hij is nog maar een jaar of zeven in het circuit. Hij ligt dus on par om net zo groot te worden als Bjorndalen. Wanneer geven we hem de erkenning die daarbij hoort? :)
Even kijkend naar de individuele titels (want die tellen wmb toch veel zwaarder dan estafettes), Svendsen heeft er 5 en is 28 jaar oud nu. Op die leeftijd had OEB "slechts" drie keer brons en twee keer zilver :P

Op de OS had OEB dan weer een voorsprong, want die had na Salt Lake 4 keer goud op 28-jarige leeftijd, tegenover "slechts" 2 voor Svendsen nu.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137407691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Even kijkend naar de individuele titels (want die tellen wmb toch veel zwaarder dan estafettes), Svendsen heeft er 5 en is 28 jaar oud nu. Op die leeftijd had OEB "slechts" drie keer brons en twee keer zilver :P

Op de OS had OEB dan weer een voorsprong, want die had na Salt Lake 4 keer goud op 28-jarige leeftijd, tegenover "slechts" 2 voor Svendsen nu.
Natuurlijk vertekent het beeld wat door die estafettes. In de topdagen van Bjoerndalen waren die gemengde estafettes er nog niet, bijvoorbeeld.

Het is natuurlijk afwachten wie nu daadwerkelijk de grootste prijzenkast heeft uiteindelijk, maar Svendsen lijkt me toch wel hard op weg om tot de drie of vier succesvolste biatleten aller tijden te behoren.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2014 @ 10:52:38 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137407911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:43 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Natuurlijk vertekent het beeld wat door die estafettes. In de topdagen van Bjoerndalen waren die gemengde estafettes er nog niet, bijvoorbeeld.

Het is natuurlijk afwachten wie nu daadwerkelijk de grootste prijzenkast heeft uiteindelijk, maar Svendsen lijkt me toch wel hard op weg om tot de drie of vier succesvolste biatleten aller tijden te behoren.
Mwah, vergeet niet dat de gemiddelde biatleet niet op z'n 40e nog een olympische titel pakt he, de kans lijkt me normaal gesproken niet zo heel groot dat Svendsen op de Spelen van 2026 nog van de partij is :+

Maar goed, bookmark deze pagina even, dan kijken we over 12 jaar terug :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137408103
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mwah, vergeet niet dat de gemiddelde biatleet niet op z'n 40e nog een olympische titel pakt he, de kans lijkt me normaal gesproken niet zo heel groot dat Svendsen op de Spelen van 2026 nog van de partij is :+

Maar goed, bookmark deze pagina even, dan kijken we over 12 jaar terug :D
Is goed.

Voor wat betreft die aantallen titels.. Biatleten hebben natuurlijk wel ieder jaar een WK. Dat voordeel hebben ze ten opzichte van bijvoorbeeld langlaufers en alpine skiërs.
pi_137408839
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mwah, vergeet niet dat de gemiddelde biatleet niet op z'n 40e nog een olympische titel pakt he, de kans lijkt me normaal gesproken niet zo heel groot dat Svendsen op de Spelen van 2026 nog van de partij is :+

Maar goed, bookmark deze pagina even, dan kijken we over 12 jaar terug :D
Ik zag net trouwens voor het eerst de beruchte foto's van Goessner. Nondeju wat een tieten.

Ik heb zo de indruk dat haar cupmaat haar nog wel eens in de weg zit met het schieten.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 5 maart 2014 @ 11:31:33 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137408973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:26 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik zag net trouwens voor het eerst de beruchte foto's van Goessner. Nondeju wat een tieten.

Ik heb zo de indruk dat haar cupmaat haar nog wel eens in de weg zit met het schieten.
:D

Ik zie op haar fantwitter nog meer foto's die ik destijds gemist heb door de Spelen, genieten :9~ :9~

Overigens ben ik wel meer verliefd op de lieve Gössner van de interviews enzo, ze praat ook altijd zo lief O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137409099
quote:
17s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:D

Ik zie op haar fantwitter nog meer foto's die ik destijds gemist heb door de Spelen, genieten :9~ :9~

Overigens ben ik wel meer verliefd op de lieve Gössner van de interviews enzo, ze praat ook altijd zo lief O+
Half Noors, half Duits, tsja dan klinkt Duits ineens een stuk minder dreigend. :P
pi_137409690
Dikke tieten zijn niet zo handig als je bij het biatlon moet schieten.

Story of her life. ;(
pi_137410500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:57 schreef Leatherface het volgende:
Dikke tieten zijn niet zo handig als je bij het biatlon moet schieten.

Story of her life. ;(
Hoogste tijd dat ze een borstverkleining ondergaat! :7
pi_137410648
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:30 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoogste tijd dat ze een borstverkleining ondergaat! :7
Kan wel he, ze zijn nu toch op het originele formaat vereeuwigd op de gevoelige plaat? O~)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 13:52:19 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137446011
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 15:25:28 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137448827
Sven Fischer en z'n presentatormattie worden een beetje lastiggevallen door 2 verklede "steenbokken" achter ze _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 15:59:48 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137449867
Dunklee -O-

Was erg snel onderweg, maar problemen met de diopter, stond wat te schreeuwen richting de coaches en mistte de eerste 4 schoten door dat probleem ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 16:01:37 #72
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137449942
Innerhofer aan de leiding :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 16:05:26 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137450104
En Domracheva mist er staand 4 van de 5, wind :')

En Preuss alle 5 :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137450149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 16:05 schreef heywoodu het volgende:
En Domracheva mist er staand 4 van de 5, wind :')

En Preuss alle 5 :'(
Kan Domracheva nog wel eens opbreken in de strijd om de wereldbeker.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 16:17:03 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137450546
Henkel ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 16:35:08 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137451232
Innerhofer wint _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 16:49:32 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137451773
Eerste Oostenrijkse ooit dus die een World Cup wint.
Haar beste prestatie ooit was een 22e plek, verder maar 5 keer de top-40 gehaald.
Virolaynen maakte zelfs haar debuut in de World Cup en wordt gelijk 2e _O_
Skardino had ook maar 2 eerdere podia in haar carrière (+ 1 in Sochi).

Lekker verrassend podium :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137452381
Beetje post-Olympische depressie bij Domracheva en Berger?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 maart 2014 @ 17:13:10 #79
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137452528
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:08 schreef Leatherface het volgende:
Beetje post-Olympische depressie bij Domracheva en Berger?
Mwah, bij Domracheva in elk geval niet, die was gewoon weer netjes ruim de snelste :P

Lag zeker bij haar vooral aan de wind dat ze bij het staand schieten 4 van de 5 schijven niet wist te raken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137475214
Ruzie bij de Duitse dames. Door het wegvallen van Sachenbacher was er een extra plek vrijgekomen die niet is ingevuld, waardoor er behoorlijk wat kritiek op de trainers is gekomen. De beroerde resultaten van de laatste tijd doen natuurlijk ook geen goed.

quote:
Hallo,

da sitze ich und muss mir den freien Startplatz vom Tv aus anschauen. Traurig aber wahr als Führende in der IBU-Gesamtwertung.

Nadine Horchler
quote:
"So feige sind die Bundestrainer der Damen, dass sie sich nicht trauen, Plätze mit Personen zu füllen, die sich schon mehrfach dafür angeboten haben, aber einfach nicht in ihr Konzept passen", kritisierte Kathrin Lang, geborene Hitzer. Die 26-Jährige, die 2008 immerhin zu zwei Weltcup-Siegen gelaufen war, stellte frustriert fest: "Ein Qualifikationssystem gibt es bei den Damen nicht. Das heißt mittlerweile Gesichterparty."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 maart 2014 @ 13:25:46 #81
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137511680
Shipulin wint in Pokljuka de achtervolging, voor Ferry en Bjoerndalen.

De vrouwen gaan nu van start.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 maart 2014 @ 14:03:34 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137512407
Henkel 6e ^O^

In een normale wedstrijd was ze denk ik zelfs tweede geworden, volgens mij was alleen Domracheva vandaag beter.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 11:21:15 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137538975
Massastart bij de mannen is onderweg.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 11:39:33 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137539417
Mooie internationale kopgroep op weg naar de laatste keer schieten. M Fourcade, Svendsen, Ferry, Burke, Böhm en Ustyugov.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 11:50:56 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137539743
Ferry pakt Fourcade in de laatste ronde en wint voor de tweede keer deze week _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 13:40:41 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137542590
Dahlmeier zat te klooien met d'r vizier ofzo, 4 missers bij de 2e keer liggend schieten -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 maart 2014 @ 13:53:13 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137542875
Domracheva heeft de motor aangezet
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 13:53:54 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137542893
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Domracheva heeft de motor aangezet
Alles raken en ze pakt de leiding in de World Cup.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 13:54:40 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137542911
Oh, nu ook wel :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 maart 2014 @ 13:57:38 #90
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137542988
Eurosport gaat er wel vaak 'eventjes tussenuit' trouwens.
pi_137543041
quote:
8s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Pino112 het volgende:
Eurosport gaat er wel vaak 'eventjes tussenuit' trouwens.
Daar hebben ze het ZDF voor uitgevonden.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 maart 2014 @ 14:00:48 #92
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137543073
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Daar hebben ze het ZDF voor uitgevonden.
Ik heb geen behoefte aan Duits commentaar.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 maart 2014 @ 14:01:46 #93
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137543111
Mäkäräinen *O*
pi_137543114
Domracheva wint
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 14:02:22 #95
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137543125
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte aan Duits commentaar.
Ook niet miepen over reclame bij Eurosport dan :D

Gaat een heel mooi slot worden voor de World Cup met de 3 groten, Domracheva, Mäkäräinen en Berger _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 maart 2014 @ 14:04:12 #96
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137543171
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ook niet miepen over reclame bij Eurosport dan :D
Daar mag ik gewoon commentaar op hebben toch? :?

Jij miept ook op de NOS terwijl je het ook ergens anders kan kijken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 14:04:54 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137543192
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:04 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Daar mag ik gewoon commentaar op hebben toch? :?

Jij miept ook op de NOS terwijl je het ook ergens anders kan kijken.
Goed punt eigenlijk wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 maart 2014 @ 14:06:47 #98
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137543247
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Goed punt eigenlijk wel.
Uiteraard :7
pi_137552545
_O-

Wel goed gedaan door Ferry trouwens in de laatste ronde ^O^
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 maart 2014 @ 17:39:48 #100
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137623329
Solemdal heeft Pfeiffer ;( :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137626496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 17:39 schreef heywoodu het volgende:
Solemdal heeft Pfeiffer ;( :'(
das minder voor haar en voor ons ;)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 maart 2014 @ 15:09:35 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137694490
We gaan weer skiskytten *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 maart 2014 @ 15:33:37 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137695145
Peiffer is lekker bezig :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 maart 2014 @ 15:37:29 #104
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137695268
Fourcade 0.1 seconde sneller :'( :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 maart 2014 @ 15:45:55 #105
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137695542
JT Bø _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 14:51:26 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137766387
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef heywoodu het volgende:
JT Bø _O_
.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 14:51:39 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137766392
En de sprint bij de vrouwen is net begonnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137766601
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:51 schreef heywoodu het volgende:
En de sprint bij de vrouwen is net begonnen.
Weet je zeker dat het de sprint is? :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 14:59:46 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137766620
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het de sprint is? :P
Ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137766674
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja.
Waar heb ik donderdag dan naar zitten te kijken? :o
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 15:01:58 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137766679
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Waar heb ik donderdag dan naar zitten te kijken? :o
Sprint :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 15:03:45 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137766730
Ok om even de verwarring weg te nemen :+, de mixed relay in Kontiolahti is geannuleerd en vervangen door een extra sprint (m/v), om de individuele wedstrijden die eerder in het seizoen gecancelled werden (storm in Östersund en volgens mij nog ergens mist) in te halen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137767138
Makarainen wint, zelf met een fout de snelste !
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137767146
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:20 schreef komrad het volgende:
Makarainen wint, zelf met een fout de snelste !
Net als donderdag.
sig verwijderd door FA
pi_137767169
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:20 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Net als donderdag.
echt Scandinavisch blond :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:03:09 #116
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_137768304
Chardine Sloof toch maar mooi een verdienstelijke 78e plek :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_137771852
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:03 schreef heywoodu het volgende:
Ok om even de verwarring weg te nemen :+, de mixed relay in Kontiolahti is geannuleerd en vervangen door een extra sprint (m/v), om de individuele wedstrijden die eerder in het seizoen gecancelled werden (storm in Östersund en volgens mij nog ergens mist) in te halen :P
Dank u.
Was die mist niet in Antholz? Vlak voor de Spelen?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 18:06:41 #118
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137771875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dank u.
Was die mist niet in Antholz? Vlak voor de Spelen?
Daar sowieso, maar was dat geen estafette? Of was dat weer ergens anders? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137771918
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar sowieso, maar was dat geen estafette? Of was dat weer ergens anders? :P
Keine Ahnung....dan zou ik dat even na moeten zoeken in de database van de IBU, maar daar heb ik geen zin in. :+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 18:09:26 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137771966
Ik ook niet dus ik vind het wel best zo :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137771988
Lui hoor _O-

Komen er nog meer wereldbeker wedstrijden of is het seizoen na dit weekend voorbij?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137772048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:10 schreef komrad het volgende:
Lui hoor _O-

Komen er nog meer wereldbeker wedstrijden of is het seizoen na dit weekend voorbij?
Nog 1 in Oslo.
Afscheid nemen van Andrea. :'(
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 18:14:26 #123
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137772107
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nog 1 in Oslo.
Afscheid nemen van Andrea. :'(
-O-

Ook van Berger :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137772226
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nog 1 in Oslo.
Afscheid nemen van Andrea. :'(
oh natuurlijk de holmenkollen :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137772243
En kunnen ze vast oefenen voor de Nederlandse invasie in 2016 :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_137772286
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

-O-

Ook van Berger :P
stopt Tora er ook mee? Ik ben voor een omscholing van Johaug :P _O_
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 15 maart 2014 @ 18:20:54 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137772324
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:19 schreef komrad het volgende:

[..]

stopt Tora er ook mee? Ik ben voor een omscholing van Johaug :P _O_
_O-

Maar zij stopt ermee jaar, volgens mij besloot ze dat een jaar geleden al. Doorgaan en na het WK in Oslo stoppen was geen optie ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137772399
Er kan nooit genoeg johaug op tv zijn *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 11:00:40 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137793152
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef heywoodu het volgende:
JT Bø _O_
.

Ongelooflijk _O-

Fourcade haalt de World Cup op.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 11:06:18 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137793275
Alles en iedereen mist bij de 3e beurt :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 11:07:58 #131
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137793300
Svendsen staat na 3 keer schieten op 9 missers :D

Sumann is de enige die nog foutloos is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 11:12:19 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137793389
Bø mist 4 keer in de laatste schietbeurt :o

Lag een dikke minuut voor de rest :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137793426
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Bø mist 4 keer in de laatste schietbeurt :o

Lag een dikke minuut voor de rest :')
Nog 16 seconden over van de voorsprong. Hij had geluk dat Fourcade ook een foutje maakte.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_137793441
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:12 schreef heywoodu het volgende:
Bø mist 4 keer in de laatste schietbeurt :o

Lag een dikke minuut voor de rest :')
en dan toch nog winnen :@
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 11:19:12 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137793513
En daar is de World Cup voor Fourcade ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 11:24:17 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137793612
Fillon Maillet en Moravec zijn de gelukkigen vandaag, 10 fouten = bingo *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137794115
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Svendsen staat na 3 keer schieten op 9 missers :D

Sumann is de enige die nog foutloos is.
Svendsen is behoorlijk beroerd aan het schieten sinds de estafette in Sotsji.
pi_137794480
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Svendsen is behoorlijk beroerd aan het schieten sinds de estafette in Sotsji.
tsja dat zit mentaal natuurlijk helemaal niet goed. Hoop voor hem dat volgend seizoen hij het achter zich kan laten
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Redactie Sport / Supervogel zondag 16 maart 2014 @ 12:21:58 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137794892
Lekker veel gemist allemaal.
pi_137794955
Ik hoop dat Selina Gasparin nog iets kan opschuiven:

  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 12:28:21 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137795080
Soukalova _O- ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137795214
Kaisa _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 12:40:49 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137795416
Tja, hier is echt helemaal niks tegen te doen, onverslaanbaar :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 12:51:52 #144
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137795759
Afscheid van Kati Wilhelm? :o

Hopelijk alleen voorlopig ivm zwangerschap ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137811288
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 12:51 schreef heywoodu het volgende:
Afscheid van Kati Wilhelm? :o

Hopelijk alleen voorlopig ivm zwangerschap ;(
net een roddeltopic hier :D wanneer is ze uitgerekend ?

Zal gezien haar leeftijd wel een definitief afscheid zijn
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 19:52:14 #146
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137811677
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef komrad het volgende:

[..]

net een roddeltopic hier :D wanneer is ze uitgerekend ?

Zal gezien haar leeftijd wel een definitief afscheid zijn
Nou ja, afscheid van het zijn van Expert bedoel ik he, biatlete is ze al een tijdje niet meer :+

Maar dat zou ik wel echt jammer vinden, want ze doet het altijd zo leuk en enthousiast -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137811788
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, afscheid van het zijn van Expert bedoel ik he, biatlete is ze al een tijdje niet meer :+

Maar dat zou ik wel echt jammer vinden, want ze doet het altijd zo leuk en enthousiast -O-
oh lol _O-

Heeft Ze nog steeds dat lelijke rode haar?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 19:54:42 #148
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137811827
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:54 schreef komrad het volgende:

[..]

oh lol _O-

Heeft Ze nog steeds dat lelijke rode haar?
:Y :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137811864
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

:Y :D
jij vindt het wel wat?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 19:56:47 #150
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137811926
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:55 schreef komrad het volgende:

[..]

jij vindt het wel wat?
Ik word er nou niet echt opgewonden van nee, maar ik vind haar gewoon leuk omdat ze altijd zo enthousiast en vrolijk en leuk dingen uit staat te leggen en te vertellen ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137812040
quote:
17s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik word er nou niet echt opgewonden van nee, maar ik vind haar gewoon leuk omdat ze altijd zo enthousiast en vrolijk en leuk dingen uit staat te leggen en te vertellen ^O^
heb haar nog niet vaak gezien als analiste dus ik geloof je op je woord :)

Zouden ze straks OEB ook als analist nemen als hij gestopt is?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 20:00:14 #152
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137812140
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef komrad het volgende:

[..]

heb haar nog niet vaak gezien als analiste dus ik geloof je op je woord :)

Zouden ze straks OEB ook als analist nemen als hij gestopt is?
Mwah, dat denk ik niet, en dat duurt ook nog wel even :P

Hopelijk is Kati dan weer terug O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137812316
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mwah, dat denk ik niet, en dat duurt ook nog wel even :P

Hopelijk is Kati dan weer terug O+
na 2016 natuurlijk. Hij woont toch in Duitsland? Of was het Oostenrijk?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 16 maart 2014 @ 20:04:11 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137812360
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef komrad het volgende:

[..]

na 2016 natuurlijk. Hij woont toch in Duitsland? Of was het Oostenrijk?
Oostenrijk dacht ik :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 maart 2014 @ 11:38:48 #155
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137961235
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 maart 2014 @ 15:04:46 #156
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137967221
Domracheva wint de sprint in Oslo, Sloof 62e en dus net niet geplaatst voor de achtervolging.

Hoeveel resultaten worden in de World Cup geschrapt, de slechtste 2 van het seizoen? Of 1?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137971722
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Domracheva wint de sprint in Oslo, Sloof 62e en dus net niet geplaatst voor de achtervolging.

Hoeveel resultaten worden in de World Cup geschrapt, de slechtste 2 van het seizoen? Of 1?
Twee volgens mij. Althans, dat was zo sinds het in 2011 weer ingevoerd werd.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 maart 2014 @ 17:51:04 #158
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_137971879
Dat gaat spannend worden dan. Mäkäräinen op 799, Berger op 778 nu met nog een achtervolging en massastart te gaan.

Mäkäräinen heeft als 2 slechtste resultaten een keer 0 punten staan, en de 18 punten van haar 23e plek vandaag.
Berger ook een keer 0 punten en een keer 3 punten voor een 38e plaats.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_137972966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef heywoodu het volgende:
Dat gaat spannend worden dan. Mäkäräinen op 799, Berger op 778 nu met nog een achtervolging en massastart te gaan.

Mäkäräinen heeft als 2 slechtste resultaten een keer 0 punten staan, en de 18 punten van haar 23e plek vandaag.
Berger ook een keer 0 punten en een keer 3 punten voor een 38e plaats.
Domracheva lijkt toch iets te ver achter te staan.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 13:17:23 #160
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138037696
Oei, Domracheva wat doe je :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138037748
Moeilijke omstandigheden voor het schieten.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 13:18:54 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138037750
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Oei, Domracheva wat doe je :o
Gewoon aan de leiding blijven dus :+ :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 13:19:41 #163
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138037787
Laura :D

Berger lijkt de World Cup met die 2 fouten weggegooid te hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 13:21:09 #164
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138037843
Henkel ook weer bezig met een ouderwets lekkere achtervolging, van 31 naar 10 op het moment. Voorlopig gewoon dik de beste vandaag volgens mij..zonde dat die sprint dan weer meetelt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 13:24:36 #165
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138037972
Dit keer komt ze er toch echt niet mee weg _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138037978
Weer 3 fouten :') _O-.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 13:25:41 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138038020
Berger foutloos, Kaisa niet en dus gaat Berger er weer voorbij.

Henkel 20/20 _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 13:27:23 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138038070
Berger zal wel tweede worden, Mäkäräinen vierde. Dan zou Berger nog 10 punten achterstand hebben in de World Cup.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138038543
Spannend voor de wereldbeker *O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_138043201
Fak geeft het ook even weg met 3 fouten :').
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 15:51:07 #171
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138043279
Hopelijk maakt Loginov zo een fout en Ferry niet :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 15:56:03 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138043490
Haha, Eder gaat het doen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138043578
Eder _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 15:59:02 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138043617
Laatste World Cup voor Sumann, volgens mij gaat hij deelname aan de massastart morgen precies missen ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138050420
Komt het eigenlijk vaak voor, dat een biatleet een uitstapje maakt naar het langlaufen, zoals Fourcade nu van plan is, of vice versa? Ik kon zo snel in een artikel alleen Lars Berger vinden, die genoemd werd omdat hij in beide disciplines een wereldtitel won. Maar zijn er meer, of is het vrij speciaal?
pi_138050667
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef takkfyrir het volgende:
Komt het eigenlijk vaak voor, dat een biatleet een uitstapje maakt naar het langlaufen, zoals Fourcade nu van plan is, of vice versa? Ik kon zo snel in een artikel alleen Lars Berger vinden, die genoemd werd omdat hij in beide disciplines een wereldtitel won. Maar zijn er meer, of is het vrij speciaal?
OEB won zelfs een wereldbekerwedstrijd in het langlaufen.
sig verwijderd door FA
pi_138050785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:04 schreef takkfyrir het volgende:
Komt het eigenlijk vaak voor, dat een biatleet een uitstapje maakt naar het langlaufen, zoals Fourcade nu van plan is, of vice versa? Ik kon zo snel in een artikel alleen Lars Berger vinden, die genoemd werd omdat hij in beide disciplines een wereldtitel won. Maar zijn er meer, of is het vrij speciaal?
Meestal is het andersom, maar het komt wel eens voor.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 19:28:48 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138051206
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

OEB won zelfs een wereldbekerwedstrijd in het langlaufen.
Gössner greep vorig jaar op een halve seconde naast een medaille op de 10km vrij op het WK :) ;(

In 2009 zilver op het WK met de estafette (met oa Sachenbacher-Stehle) en in 2010 olympisch zilver op de estafette.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138051336
Ah, komt dus best wel voor. Bedankt voor de antwoorden iig. :) Ben benieuwd hoe Fourcade het dan gaat doen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 19:33:14 #180
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138051399
Oh, volgens mij ging Gössner juist van het langlaufen naar biatlon :@

Maar haar tijdelijke terugkeer was dus ook prima met die 4e plek vorig jaar :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138051443
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gössner greep vorig jaar op een halve seconde naast een medaille op de 10km vrij op het WK :) ;(

Daardoor vroeg ik me wel af wat Neuner en Domracheva in het langlaufen zouden kunnen, aangezien zij doorgaans sneller zijn/waren dan Goessner.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 19:36:09 #182
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138051505
Mäkäräinen werd op de 10km vrij in Lahti eerder deze maand trouwens nog negende, op een minuutje van Bjoergen :P

En op de 50km in Sochi deden Peiffer en Lesser mee _O_, zij het zonder succes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138051980
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef heywoodu het volgende:
Oh, volgens mij ging Gössner juist van het langlaufen naar biatlon :@

Dan had je beter het succesverhaal over de overstap van Evi Sachenbacher neer kunnen zetten! 8-)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 22 maart 2014 @ 19:52:34 #184
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138051992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dan had je beter het succesverhaal over de overstap van Evi Sachenbacher neer kunnen zetten! 8-)
_O- ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 12:42:33 #185
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138069615
Om 13:00 begint de laatste wedstrijd bij de vrouwen en dus de beslissing om de World Cup. Als Berger voor Mäkäräinen eindigt wint Berger sowieso de beker.

Laatste race van Berger en van Andrea ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138070215
Mits ze allebei een beetje vooraan zitten, ze moet wel 5 punten overbruggen
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_138070337
Veel fouten :@ 2 fouten voor kaisa, 1 voor tora
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_138070592
Dahlmeijer gaat lekker. En gaat spannend worden voor de wereldbeker :Y
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 13:23:35 #189
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138070717
Iedereen maakt fouten :D, spannend daardoor.
sig verwijderd door FA
pi_138070737
Kaisa ver voor op Berger nu
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 13:24:37 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_138070740
Leuke wedstrijd :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_138070756
40 sec voor
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_138070961
Kaisa wint de wereldbeker !
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 13:32:56 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_138070980
Beslist
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:33:09 #195
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138070986
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:32 schreef komrad het volgende:
Kaisa wint de wereldbeker !
Leuk *O*.

En er is nog spanning om de zege vandaag.
sig verwijderd door FA
pi_138071054
Kuzmina of domracheva denk ik :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_138071102
Is die commentator bij Eurosport niet goed of zo?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 13:37:47 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_138071121
De dope van Domracheva is ook uitgewerkt :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 23 maart 2014 @ 13:37:49 #199
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138071124
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef komrad het volgende:
Is die commentator bij Eurosport niet goed of zo?
Geen idee, kijk nooit op Eurosport. Altijd de Duitser.
sig verwijderd door FA
pi_138071175
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:37 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Geen idee, kijk nooit op Eurosport. Altijd de Duitser.
die doet net alsof kaisa 5 plaatsen voor Berger moet eindigen, maar als ik niet gek ben staat makarainen al voor op Berger en is het dus totaal niet spannend
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 13:40:53 #201
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138071220
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef komrad het volgende:

[..]

die doet net alsof kaisa 5 plaatsen voor Berger moet eindigen, maar als ik niet gek ben staat makarainen al voor op Berger en is het dus totaal niet spannend
Het is niet spannend meer nee. Ook niet als hetgeen wat hij zegt klopt.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 14:21:00 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138072550
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:39 schreef komrad het volgende:

[..]

die doet net alsof kaisa 5 plaatsen voor Berger moet eindigen, maar als ik niet gek ben staat makarainen al voor op Berger en is het dus totaal niet spannend
De slechtste 2 resultaten moesten nog geschrapt worden, dat zal hij wel over het hoofd gezien hebben :+
Voor deze wedstrijd stond Berger daardoor "virtueel" aan de leiding, maar ja, die gaf het gewoon keihard weg :')

Overigens had de Duitser ook echt totaal niet door dat de World Cup zo goed als beslist was na die 3 fouten van Berger, pas na de finish zei hij ineens iets als "oh en volgens mij wint Mäkäräinen de World Cup :)".

Laura ;(
Andrea :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 maart 2014 @ 15:38:45 #203
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138075286
OEB begint iig goed.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 15:41:04 #204
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138075371
Ik hoop dat Ferry en Bergman zo nog naar voren op kunnen schuiven in hun laatste wedstrijd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 maart 2014 @ 15:46:34 #205
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138075553
OEB *O*.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 15:48:08 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138075612
Mooie wedstrijd voorlopig, het aantal kanslozen is op 1 hand te tellen zo'n beetje.

De Russen :')

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138075757
Ik kom er nu pas in, hier alleen voor de dagzege?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 15:52:31 #208
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138075774
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:52 schreef komrad het volgende:
Ik kom er nu pas in, hier alleen voor de dagzege?
Ja.
sig verwijderd door FA
pi_138075816
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja.
Fourcade rules the world :D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 15:54:27 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138075857
Kom op Rastorgujevs :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138075878
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Kom op Rastorgujevs :D
hij gaat lekker.

Ole mist na lang te wachten :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_138075921
Landertinger gaat ook erg lekker
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_138076095
rastorgujevs heeft er goed de vaart in. Leuk!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 16:02:15 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138076150
:'( :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 maart 2014 @ 16:02:21 #215
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138076159
Dat gaat helemaal mis.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 16:02:47 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138076175
Ja hoor, Fourcade _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 23 maart 2014 @ 16:03:49 #217
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138076204
OEB nog voor het podium :Y.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 16:03:52 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138076206
Ah, podium kan nog voor Andrejs, kom op *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138076358
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Ah, podium kan nog voor Andrejs, kom op *O*
van mij mag het :Y OEB lijkt het vandaag wel te geloven
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 23 maart 2014 @ 16:09:20 #220
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138076407
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:08 schreef komrad het volgende:

[..]

OEB lijkt het vandaag wel te geloven
Want :')? Gewoon nog alle kans op een derde plaats.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 23 maart 2014 @ 16:12:02 #221
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138076511
Pakt Fak die 3e plek :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_138085616
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 16:09 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Want :')? Gewoon nog alle kans op een derde plaats.
in de vierde ronde liet hij duidelijk lopen in de laupe, verloor daar 15-20 sec extra
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 maart 2014 @ 11:53:10 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138187188
Ferry ging als afsluiting van zijn carrière nog even tekeer op de Holmenkollen _O-



Ook Soukalova had er zin in, begeleid door Bailey en Beatrix :P

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 maart 2014 @ 12:07:32 #224
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_138322929
Vaclav Firtik is overleden, 1 van de vice-presidenten van de IBU en president van de Tsjechische biatlonbond. Was 1 van de architecten het Tsjechische biatlon de afgelopen jaren, met onder andere het WK in Nove Mesto en de olympische medailles in Sochi. Dat waren overigens de 1e, 2e, 3e, 4e en 5e olympische biatlonmedailles in de Tsjechische geschiedenis.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 juni 2014 @ 12:43:55 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_141027001
Marie-Laure Brunet heeft haar afscheid aangekondigd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2014 @ 15:38:57 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143090213
Beelden van zomerbiatlon in Noorwegen nu op Eurosport.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143090246
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Beelden van zomerbiatlon in Noorwegen nu op Eurosport.
Wat hoorde ik....was Nordhaug gepakt met alcohol op achter het stuur?
pi_143090365
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Beelden van zomerbiatlon in Noorwegen nu op Eurosport.
Van het weekend was er ook nog een geniale hillclimb bij dat rolski festival, daar won Magnificat. Was echt een schitterende omgeving. _O_
Jack does it in real time...
pi_143091035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat hoorde ik....was Nordhaug gepakt met alcohol op achter het stuur?
Als je niet de wielrenner maar Northug bedoelt: dan wel, ja. Hij had er in elk geval heel heel heel erg veel spijt van, zou 't nooit weer doen en was bereid alle consequenties te dragen. En misschien nog wat meer van zulke standaardzinnetjes, maar dat weet ik niet helemaal meer. Is al wel een paar maanden terug, volgens mij.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:27:20 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143091595
Had ie zijn auto niet in puin gereden ook? :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143097612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:27 schreef heywoodu het volgende:
Had ie zijn auto niet in puin gereden ook? :')
Daar was niet meer veel van over, nee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143098107
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 16:09 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Als je niet de wielrenner maar Northug bedoelt: dan wel, ja. Hij had er in elk geval heel heel heel erg veel spijt van, zou 't nooit weer doen en was bereid alle consequenties te dragen. En misschien nog wat meer van zulke standaardzinnetjes, maar dat weet ik niet helemaal meer. Is al wel een paar maanden terug, volgens mij.
Gaat lekker met hem. :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:48:33 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143098132
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Gaat lekker met hem. :')
Gelukkig was Sochi een doorslaand succes.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143098218
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Gelukkig was Sochi een doorslaand succes.
Dan vond ik het optreden van onderstaande inderdaad meer gedenkwaardig:
pi_143098374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 19:50 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dan vond ik het optreden van onderstaande inderdaad meer gedenkwaardig:
En bedankt, nu zit ik de komende zes maanden weer met dat nummer in m'n hoofd.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 augustus 2014 @ 15:55:43 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143742408
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_143743535
Brn benieuwd of de sport in België nu wat tv tijd krijgt in de winter
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 augustus 2014 @ 19:35:19 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_143784597
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:05:31 #240
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145902779
Björn Ferry gaat op 26 november zijn boek uitbrengen. Wat hij zegt over een aantal Noorse sterren (zonder namen te noemen):

quote:
I accuse no one of them for murder, but I think that there are some stories there that will make headlines in Norway.
~O>
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145902935
Hoe heet de Noorse Michèle Ferrari ? >:)

Op een of andere manier heeft de Noorse sport in mijn beeld een redelijk schoon imago.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:09:47 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145903046
Oh ik dacht eigenlijk niet eens aan doping, maar meer aan "achter de schermen", zeg maar }) :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145903136
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Oh ik dacht eigenlijk niet eens aan doping, maar meer aan "achter de schermen", zeg maar }) :D
ah welke Noor is met Johaug :P
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:13:48 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_145903257
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:11 schreef komrad het volgende:

[..]

ah welke Noor is met Johaug :P
Dat soort dingen ja :+

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Ferry eens even lekker de dopingbeerput open gaat trekken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_145903482
Johaug zal daar wel net de rattenvanger van hamelen zijn. Wat een schatje. Zitten de biatleten en langlaufers eigenlijk bij elkaar in trainingskamp?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_145907242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 21:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]


Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Ferry eens even lekker de dopingbeerput open gaat trekken.
Nou ja..Ferry zegt wat ie wil, wanneer ie wil. Geweldige vent, zal niet gauw een blad voor de mond nemen. ^O^ Van mij mag ie namen noemen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_145911273
Ferry is in ieder geval altijd fel tegenstander van doping geweest en heeft dat ook altijd duidelijk uitgesproken.
pi_145918927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 23:51 schreef wimderon het volgende:
Ferry is in ieder geval altijd fel tegenstander van doping geweest en heeft dat ook altijd duidelijk uitgesproken.
Dat is nog wat anders dan mensen concreet beschuldigen. Zelfde als voetballers die hun team bekritiseren maar geen specifieke namen dan noemen.
pi_145921835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:36 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat is nog wat anders dan mensen concreet beschuldigen. Zelfde als voetballers die hun team bekritiseren maar geen specifieke namen dan noemen.
Hij staat wel altijd garant voor fijne uitspraken. Toen hij nog actief was heeft hij Schlesinger en een Rus na een wedstrijd een keer openlijk beschuldigd van doping. En later nog eens herhaald.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_145921937
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:37 schreef Knutknuttsson het volgende:

Hij staat wel altijd garant voor fijne uitspraken. Toen hij nog actief was heeft hij Schlesinger en een Rus na een wedstrijd een keer openlijk beschuldigd van doping. En later nog eens herhaald.
Und? Zijn Slesingr en "die ene Rus" ooit op dopinggebruik betrapt?
pi_145921992
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Und? Zijn Slesingr en "die ene Rus" ooit op dopinggebruik betrapt?
Om aan te geven dat hij gewoon naam en rugnummers durft te noemen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 13 november 2014 @ 23:35:01 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_146632400
Meer over Ferry z'n aankomende boek:
http://www.biathlonews.co(...)other-winter-sports/

quote:
Also Ferry spoke about Northug, Charlotte Calla and her “natural” way to immune her system (guess which way is that!!) Marcus Hellner and of course his beloved Norwegians: Boe brothers, Emil Hegle Svendsen and Lars Berger. He spoke about their naughty behavior with parties and A LOT of drinking.
En Google translate van een Zweeds artikel:

quote:
Ferry must also have called Charlotte Kalla to masturbate to get rid of a slight cold during the Olympic Games in Sochi.
_O-


Oh, hier meer:
http://www.nettavisen.no/(...)nder-ol/8508759.html

Kalla zat dus alleen in Sochi, want ze was verkouden, waarop Ferry haar het advies gaf om een potje te masturberen om zo haar immuunsysteem weer op gang te krijgen ofzo :+
En nadat ze beter was wilde ze niet vertellen aan wie ze dacht :')


Echt, ik wil dat boek in het Engels _O_

[ Bericht 27% gewijzigd door heywoodu op 13-11-2014 23:40:15 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_146633005
quote:
10s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:35 schreef heywoodu het volgende:
Charlotte Kalla
Zie je het voor je?

pi_146634691
Ferry _O-
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 14 november 2014 @ 01:06:53 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_146635233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Max23 het volgende:

[..]

Zie je het voor je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_146635487
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 01:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja
:D
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_146673324
Da's een heel andere kijk op wintersport. :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 november 2014 @ 09:19:53 #258
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147140728
Sloof werd gisteren (gedeeld) 6e in de IBU Cup in Noorwegen ^O^ ^O^
Sterk resultaat biatlete Sloof

Beste resultaat ooit en top-6 dus bloemen *O*

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147142953
^O^
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 november 2014 @ 14:32:47 #260
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147146750
Over een uurtje begint de World Cup ook in het biatlon, met de gemengde estafette in Östersund :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 november 2014 @ 15:49:05 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147149480
We zijn inmiddels onderweg dus. Finland, Tsjechië, Italië, VS en Canada voorop, Slowakije en Frankrijk achtervolgen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 november 2014 @ 16:06:46 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147150297
Kocher brengt Canada in 2 schietbeurten van de kopgroep naar plaats 18 :')
Domracheva doet het ongeveer andersom _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 november 2014 @ 16:11:47 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147150544
Vijf strafrondes voor de tweede Britse loopster (Jones) in de tweede schietbeurt, dat is dus alles mis en alle extra patronen mis _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 november 2014 @ 16:22:04 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147151006
Italië op goede koers voor winst en dan mist Windisch er 5 --> 2 strafrondes :|W
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 30 november 2014 @ 16:42:13 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147151769
Fak :|W

Als leider de laatste schietbeurt in, als tiende op een minuut achterstand vertrekken :|W
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147151902
Leuke finish :D. Frankrijk wint.
sig verwijderd door FA
pi_147151911
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:42 schreef heywoodu het volgende:
Fak :|W

Als leider de laatste schietbeurt in, als tiende op een minuut achterstand vertrekken :|W
:X
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 2 december 2014 @ 18:51:12 #268
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147225173
Voor wie de finish gemist heeft en hem nog wil zien:

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147254060
Svendsen foutloos, winnaar is dus al bekend.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 december 2014 @ 18:42:29 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147255404
Helemaal gemist :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147255856
OEB was wel erg snel onderweg. Fourcade verknalde het al bij de eerste schietbeurt met vier fouten.
sig verwijderd door FA
pi_147284674
Enorme verschillen wel in het langlaufen tussen Domracheva/ Makarainen en de rest van het veld :D
pi_147329372
Martin Fourcade is weer terug en gaat de sprint winnen.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 december 2014 @ 13:56:10 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147331840
70e plek voor Joël Sloof, zijn op 3 na beste resultaat ooit in de World Cup. Michael Rösch voor België 76e.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147331864
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:56 schreef heywoodu het volgende:
Michael Rösch voor België 76e.
Ooit 1 van de grootste talenten in Duitsland. Het kan verkeren.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 december 2014 @ 13:58:47 #276
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147331909
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:57 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ooit 1 van de grootste talenten in Duitsland. Het kan verkeren.
Dit jaar wel goud en zilver op het WK zomerbiatlon :P

Wie weet komt ie nog weer in goede vorm :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147331945
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:58 schreef heywoodu het volgende:

Dit jaar wel goud en zilver op het WK zomerbiatlon :P

Wie weet komt ie nog weer in goede vorm :)
Meh....ik zie het niet meer gebeuren.
Meer een geval van papa's voetsporen waren een maatje te groot voor zoonlief.
pi_147331958
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit jaar wel goud en zilver op het WK zomerbiatlon :P

Wie weet komt ie nog weer in goede vorm :)
Last van z'n scheenbeen hoorde ik woensdag.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 6 december 2014 @ 15:37:50 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147333987
Eckhoff gaat de zege pakken, ik vind het vooral leuk om Gössner eindelijk weer te zien O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147337091
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 15:37 schreef heywoodu het volgende:
Eckhoff gaat de zege pakken, ik vind het vooral leuk om Gössner eindelijk weer te zien O+
Is ze nog altijd even appetijtelijk?
pi_147337128
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:22 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Is ze nog altijd even appetijtelijk?
Zeker :Y.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 december 2014 @ 15:16:49 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147516197
Roesch net in beeld, 11e tijd na de eerste schietbeurt. Dat Belgische pak is wel mooi :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147516538
Sloof 2x foutloos, reële kans op een top-60 klassering!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 december 2014 @ 15:45:39 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147517112
50e aan de finish met nog 10 te gaan, dus hij haalt voor de tweede keer in zijn loopbaan de top-60 *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147517368
Fransen moeten een nieuwe wax man gaan zoeken :')

Mooie wedstrijd wel
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_147521029
Leuk hoor, maar top-60 stelt natuurlijk niets voor. De Sloofjes zijn opvulling van het veld, helaas.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 december 2014 @ 18:04:35 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147521107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leuk hoor, maar top-60 stelt natuurlijk niets voor. De Sloofjes zijn opvulling van het veld, helaas.
Zeker, maar ik vind het persoonlijk toch altijd leuk om te zien als een Nederlander een nieuwe mijlpaal bereikt in zulke sporten, hoe klein dat internationaal gezien ook is :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147521352
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker, maar ik vind het persoonlijk toch altijd leuk om te zien als een Nederlander een nieuwe mijlpaal bereikt in zulke sporten, hoe klein dat internationaal gezien ook is :)
Tuurlijk, is ook leuk dat ze meedoen inderdaad. En misschien kunnen ze wat betekenen voor de populariteit van de biathlon in Nederland, of hun expertise later hier naar toe brengen. Zoiets zou al mooi zijn. Eén van die jongens komt toch uit voor Zweden en niet Nederland, toch?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 december 2014 @ 18:16:34 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147521475
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:12 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Tuurlijk, is ook leuk dat ze meedoen inderdaad. En misschien kunnen ze wat betekenen voor de populariteit van de biathlon in Nederland, of hun expertise later hier naar toe brengen. Zoiets zou al mooi zijn. Eén van die jongens komt toch uit voor Zweden en niet Nederland, toch?
Ja vooral dat eerste lijkt me ook wel een goed punt van zoiets. Natuurlijk gaan ze de headlines niet halen hier, maar als er Nederlanders meedoen is er per definitie meer interesse uit Nederland dan wanneer die niet meedoen, zeker in een (voor ons) kleine sport als dit.

En ik wist het helemaal niet, maar Luciën (de middelste van de drie) komt inderdaad voor Zweden uit :o
Dat is ook pas sinds dit seizoen trouwens, want bij zijn laatste resultaat (Kontiolahti begin dit jaar) staat hij als Nederlander in de uitslag.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 december 2014 @ 12:00:26 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147539156
Franzi Preuss bezig als slotloopster in de estafette, ze pakt met 5 treffers de leiding met nog 1 keer schieten te gaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 december 2014 @ 12:07:57 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147539270
1 foutje, maar rustig bijgeladen en niks aan de hand *O*

Mooi hoor, van mentaal wrak in/na Sochi, naar het beslissen van de estafette als slotloopster ^O^ ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147540247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja vooral dat eerste lijkt me ook wel een goed punt van zoiets. Natuurlijk gaan ze de headlines niet halen hier, maar als er Nederlanders meedoen is er per definitie meer interesse uit Nederland dan wanneer die niet meedoen, zeker in een (voor ons) kleine sport als dit.

En ik wist het helemaal niet, maar Luciën (de middelste van de drie) komt inderdaad voor Zweden uit :o
Dat is ook pas sinds dit seizoen trouwens, want bij zijn laatste resultaat (Kontiolahti begin dit jaar) staat hij als Nederlander in de uitslag.
Wat is het voordeel om voor Zweden uit te komen? Deelnemen aan Zweedse wedstrijden?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 december 2014 @ 15:04:12 #293
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147542502
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:01 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Wat is het voordeel om voor Zweden uit te komen? Deelnemen aan Zweedse wedstrijden?
Zou kunnen, maar ik denk dat er juist in Zweden toch wel veel biatleten van beter niveau te vinden zijn.

Mooie estafette nu bij de mannen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147542781
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik denk dat er juist in Zweden toch wel veel biatleten van beter niveau te vinden zijn.
Daarom vind ik het een vreemde keuze.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 december 2014 @ 15:19:55 #295
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147542840
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Daarom vind ik het een vreemde keuze.
Ik weet niet hoeveel startplaatsen Nederland heeft, maar als dat er 1 is denk ik wel dat hij het ook tegen Joël erg moeilijk krijgt. Misschien hoopt hij een keer voor Zweden in een estafette te kunnen starten ofzo? Als dat zo is denk ik wel dat hij zich schromelijk overschat :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 13 december 2014 @ 23:18:41 #296
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147556729
En zo plots besluit Alexis Boeuf even om ermee te stoppen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 december 2014 @ 11:32:47 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147564719
Achtervolging bij de vrouwen is begonnen in Hochfilzen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 14 december 2014 @ 11:39:47 #298
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_147564845
ZDF
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 december 2014 @ 11:40:33 #299
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147564863
De Duitse vrouwen lijken ondanks het vertrek van Henkel alleen maar sterker te zijn geworden.

Nu ook die Luise Kummer weer die het gelijk al prima doet :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 december 2014 @ 11:55:21 #300
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_147565152
Mäkäräinen, oppermachtig _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_147565257
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef heywoodu het volgende:
De Duitse vrouwen lijken ondanks het vertrek van Henkel alleen maar sterker te zijn geworden.
Terwijl Laura Dahlmeier nog geeneens meedoet, wat in potentie 1 van de sterkeren zou moeten kunnen zijn.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')