abonnement Unibet Coolblue
pi_136134026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

ik heb nooit gezegd dat ik zou komen
Jawel hoor, tot 10 uur savonds nog volgehouden ook dat je zou komen. :')
pi_136134285
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jawel hoor, tot 10 uur savonds nog volgehouden ook dat je zou komen. :')
ja dat dacht ik ook al
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136134418
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook al
Vanaf dat moment weet ik ook niet zoveel meer. :')
pi_136135452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vanaf dat moment weet ik ook niet zoveel meer. :')
Daar herken je een goede meet aan :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136135511
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar herken je een goede meet aan :D
Haha ik vond het erg leuk. Jammer dat ik geen fles meer achterover mag slaan van mijn vriendin. ;(

Dat was trouwens een onbedoeld effect, even voor de duidelijkheid. _O-
Ik wilde mijn verlegenheid wegzuipen, niet verzuipen. :')
pi_136135594
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha ik vond het erg leuk. Jammer dat ik geen fles meer achterover mag slaan van mijn vriendin. ;(

Dat was trouwens een onbedoeld effect, even voor de duidelijkheid. _O-
Ik wilde mijn verlegenheid wegzuipen, niet verzuipen. :')
Hehe :') Meetje op een dinsdag of woensdag doen dan (ivm die korting)? Kan ook andere dagen maar scheelt veel :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136135696
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hehe :') Meetje op een dinsdag of woensdag doen dan (ivm die korting)? Kan ook andere dagen maar scheelt veel :7
Hm komende weken wordt dat lastig. Elke dinsdag cursus tot half 10 en elke woensdag sporten tot half 10. Die korting geldt niet voor mij. ;(
pi_136135735
:(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136135775
Ja en elke donderdag een andere cursus. :')

Vrijdag kan over het algemeen vaak wel. :+
pi_136135981
Vrijdag kan ik nooit ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136136035
Zit je dan bij je chickie? :P
pi_136136204
Nee, andere verplichtingen. :D Ik heb meer in m'n leven dan een meisje :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136136251
Was maar een idee, niet meteen flippen.
pi_136136377
Als ik zou flippen had ik geen emoticons en hier en daar wat extra hoofdletters en scheldwoorden gebruikt :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136136399
Rustig aan joh, wilde je niet kwaad maken.
pi_136136453
Nee, maakt niet uit. Als jij maar stopt met huilen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136136553
Oke kom je me troosten? ;(
pi_136136744
Troosten... hm dat weet ik niet. Zal iig zorgen dat ik tissues bij heb!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136136933
Dank je. :D
pi_136137354
jullie... :{

vertel eens, wat doen jullie zoal op zo een meet?
pi_136137377
Vorige keer hebben we 5 uur gezeten en verder dan hoi en dag zijn we niet echt gekomen eigenlijk.
pi_136137398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:52 schreef muhahaha het volgende:
Vorige keer hebben we 5 uur gezeten en verder dan hoi en dag zijn we niet echt gekomen eigenlijk.
klinkt als een geslaagde meet
pi_136137436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef -supergirl- het volgende:
jullie... :{

vertel eens, wat doen jullie zoal op zo een meet?
beetje fokken en drinken. soms wel kletsen maar da's niet leuk omdat iedereen naar de grond kijkt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136137492
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

beetje fokken en drinken. soms wel kletsen maar da's niet leuk omdat iedereen naar de grond kijkt.
jullie hebben dus allemaal mensenvrees net zoals ik?
pi_136137515
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:56 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

jullie hebben dus allemaal mensenvrees net zoals ik?
Ik vind dit al eng.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')