abonnement Unibet Coolblue
pi_136817122
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:07 schreef AardappelGezicht het volgende:
Mijn vraag is aan bezitters van Xbone.

Hoe gaat het met tv functie? in Europa wordt tv signaal uitgezonden in 50hz en aangezien xbone ondersteunt 60hz denk ik dat het moeilijk is om te naar te kijken. :?

Heb hem in pre-order staan, maar ben bang dat ie tv functie gaat missen. Niet dat ik hem alleen voor tv heb besteld, vind het gewoon handig.
Hierop terugkomend, vandaag weer eens voor de gein even me Horizonbox eraan gekoppeld.
Tot nu toe zonder drop outs.
Beeld is zelfs vloeiend te noemen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_136826515
Beta blijft een hele dag langer open.

Titanfallgame twitterde op maandag 17-02-2014 om 19:31:28 The Titanfall Beta will run through February 19th 6 PM PST. #Titanfall #Beta http://t.co/pB5O0Bwynd reageer retweet
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_136834845
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:53 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Hierop terugkomend, vandaag weer eens voor de gein even me Horizonbox eraan gekoppeld.
Tot nu toe zonder drop outs.
Beeld is zelfs vloeiend te noemen.
Hoop wel dat het doet met mijn ziggo en humax.
pi_136864398
Zitten er nu eigenlijk nadelen aan het importeren van zo'n xbox one?
pi_136878667
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef dahippieunicorn het volgende:
Zitten er nu eigenlijk nadelen aan het importeren van zo'n xbox one?
Ja. Al die tijd die je achter dat ding spendeert terwijl je ook nuttige dingen had kunnen doen..
  woensdag 19 februari 2014 @ 01:48:45 #131
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136880253
Als mensen nou eens het topic lezen ipv meteen te posten dan hebben ze al vrij snel antwoord op hun vraag :')
  woensdag 19 februari 2014 @ 02:07:49 #132
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_136880422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef child_of_the_matrix het volgende:

[..]

Ja. Al die tijd die je achter dat ding spendeert terwijl je ook nuttige dingen had kunnen doen..
_O-

Goed.
Je kan me vinden bij de bloemist
  woensdag 19 februari 2014 @ 02:19:20 #133
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_136880498
De slim versie van de Xbox1 zal ook wel eind dit jaar uitkomen?

Beetje onzin om dan nog de originele grote te kopen, niet?
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_136881026
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 02:19 schreef Bartcoah het volgende:
De slim versie van de Xbox1 zal ook wel eind dit jaar uitkomen?

Beetje onzin om dan nog de originele grote te kopen, niet?
Dan kom hij in Nederland nog pas medio 2018 uit... :')
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_136881276
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:16 schreef AardappelGezicht het volgende:

[..]

Hoop wel dat het doet met mijn ziggo en humax.
Ik kan het eens testen voor je als je wil... heb ze hier beiden boven elkaar staan en niet doorgelust omdat ik eigenlijk geen trek had om mijn xbox aan te hebben om tv te kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136881282
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 02:19 schreef Bartcoah het volgende:
De slim versie van de Xbox1 zal ook wel eind dit jaar uitkomen?

Beetje onzin om dan nog de originele grote te kopen, niet?
Dat duurde bij de 360 5 jaar voordat de slim er was, waarom zou het bij de One binnen een jaar na release komen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Eindredactie Games woensdag 19 februari 2014 @ 07:19:19 #137
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136881292
In de mediamarkt is hij nu te koop voor 540 euro
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_136882764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als mensen nou eens het topic lezen ipv meteen te posten dan hebben ze al vrij snel antwoord op hun vraag :')
Ik heb al redelijk wat onderzoek gedaan, maar op de ene website noemen ze nadelen waarvan de andere website zegt dat dit helemaal niet zo zal zijn. Bijvoorbeeld over het downloaden van DLC en het instellen van regio's en de voor- en nadelen hiervan (per land) en ik begrijp er inmiddels nog weinig van. En natuurlijk kan ik terugkijken in de topicreeks, maar dan ben ik dus nog wel even bezig.

Dus mijn excuses dat ik het graag wil vragen op een plek waar een aantal mensen hem al hebben en mij dus rechtstreeks antwoord kunnen geven. :{
pi_136883075
Nou, wat wil je weten? Heb even geen zin om terug te lezen ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136884149
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 07:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik kan het eens testen voor je als je wil... heb ze hier beiden boven elkaar staan en niet doorgelust omdat ik eigenlijk geen trek had om mijn xbox aan te hebben om tv te kijken.
Nee dat hoeft niet, dank je, ik zie wel of het wekt, games vind ik belangrijker. Tv is maar een bijzaak.
pi_136884487
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, wat wil je weten? Heb even geen zin om terug te lezen ;)
Even de gok nemend dat dit niet sarcastisch is :D ;

- Als ik de xbox uit Duitsland haal, hoe zit dat dan met het downloaden van DLC? Ik las eerder in dit topic dat als je hem op Ierland zet, de taal in het Engels is en een store in euro's. Maar als ik nu bijvoorbeeld COD koop in Nederland en DLC download uit de Ierse store, doet deze het dan of niet?

- Zitten er nu echt haken en ogen aan of is dit allemaal onzin? (Heb ook een artikel van een hele tijd terug gelezen dat vanuit Microsoft kwam, die het afraadde om de xbox uit het buitenland te halen.) Met andere woorden; als hij straks in Nederland uit is, heb ik dan dezelfde ervaring als mensen met een Nederlandse xbox?
pi_136886515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:46 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Even de gok nemend dat dit niet sarcastisch is :D ;
Ik ben vrijwel altijd sarcastisch, maar ook bij vlagen behulpzaam ;)

quote:
- Als ik de xbox uit Duitsland haal, hoe zit dat dan met het downloaden van DLC? Ik las eerder in dit topic dat als je hem op Ierland zet, de taal in het Engels is en een store in euro's. Maar als ik nu bijvoorbeeld COD koop in Nederland en DLC download uit de Ierse store, doet deze het dan of niet?
Geen enkel probleem; ik heb de taal in het engels, adres van mijn account op een adres in massachusets geloof ik (belastingvrije staat iig, scheelt geld) en de locale van mijn xbox gewoon op Nederland.
Ik betaal in Dollars (scheelt me 15 euro per spel) en download het hier, DLC enzo blijft gekoppeld aan je account en kun je gewoon opnieuw downloaden als je van regio switched op je account.
Switchen van regio mag je echter maar om de zoveel maanden doen.

quote:
- Zitten er nu echt haken en ogen aan of is dit allemaal onzin? (Heb ook een artikel van een hele tijd terug gelezen dat vanuit Microsoft kwam, die het afraadde om de xbox uit het buitenland te halen.) Met andere woorden; als hij straks in Nederland uit is, heb ik dan dezelfde ervaring als mensen met een Nederlandse xbox?
Als hij straks in Nederland uit is verwacht ik een system update waarbij de taal ook in het Nederlands te zetten is en dan zal hij niet onder doen voor degenen die hem hier in Nederland hebben gekocht. Daar verwacht ik echt helemaal geen problemen.
Het enige wat je nu hebt is dat je merkt dat je engelse uitspraak niet zo goed is als je dacht. Dus ik moet echt overdreven EKS_BOKS KO TOE MENJOE zeggen om het te laten werken. afgezien van dat werkt het als een zonnetje.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136886638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Geen enkel probleem; ik heb de taal in het engels, adres van mijn account op een adres in massachusets geloof ik (belastingvrije staat iig, scheelt geld) en de locale van mijn xbox gewoon op Nederland.
Ik betaal in Dollars (scheelt me 15 euro per spel) en download het hier, DLC enzo blijft gekoppeld aan je account en kun je gewoon opnieuw downloaden als je van regio switched op je account.
Switchen van regio mag je echter maar om de zoveel maanden doen.

quote:
- Zitten er nu echt haken en ogen aan of is dit allemaal onzin? (Heb ook een artikel van een hele tijd terug gelezen dat vanuit Microsoft kwam, die het afraadde om de xbox uit het buitenland te halen.) Met andere woorden; als hij straks in Nederland uit is, heb ik dan dezelfde ervaring als mensen met een Nederlandse xbox?
Als hij straks in Nederland uit is verwacht ik een system update waarbij de taal ook in het Nederlands te zetten is en dan zal hij niet onder doen voor degenen die hem hier in Nederland hebben gekocht. Daar verwacht ik echt helemaal geen problemen.
Super! Bedankt. *O* Ik ben nu in ieder geval een stuk wijzer en die xbox zal er dan ook snel komen denk ik.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Het enige wat je nu hebt is dat je merkt dat je engelse uitspraak niet zo goed is als je dacht. Dus ik moet echt overdreven EKS_BOKS KO TOE MENJOE zeggen om het te laten werken. afgezien van dat werkt het als een zonnetj
:D ik moest lachen
pi_136886672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:03 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Super! Bedankt. *O* Ik ben nu in ieder geval een stuk wijzer en die xbox zal er dan ook snel komen denk ik.

[..]

:D ik moest lachen
np :)
Snap dat het nogal zoeken is naar alle info, heb zelf veel gehad aan het xbox one topic op tweakers.
Mocht je nog wat willen weten PM maar even ofzo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:05:24 #145
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136888374
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:33 schreef dahippieunicorn het volgende:

[..]

Ik heb al redelijk wat onderzoek gedaan, maar op de ene website noemen ze nadelen waarvan de andere website zegt dat dit helemaal niet zo zal zijn. Bijvoorbeeld over het downloaden van DLC en het instellen van regio's en de voor- en nadelen hiervan (per land) en ik begrijp er inmiddels nog weinig van. En natuurlijk kan ik terugkijken in de topicreeks, maar dan ben ik dus nog wel even bezig.

Dus mijn excuses dat ik het graag wil vragen op een plek waar een aantal mensen hem al hebben en mij dus rechtstreeks antwoord kunnen geven. :{
Nou hier is het antwoord op al je vragen het heeft geen nadelen


Word tijd voor nieuwe games :'(
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:15:59 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136888735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nou hier is het antwoord op al je vragen het heeft geen nadelen

Word tijd voor nieuwe games :'(
Sowieso meer games op beide next-gen apparaten... echt veel te weinig launchgames :(
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:17:35 #147
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136888793
quote:
3s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Sowieso meer games op beide next-gen apparaten... echt veel te weinig launchgames :(
Ja het is best triest eigenlijk dat de game die ik tot nu toe het meeste gedaan heb FIFA is :') _O-

Voor ons is het wachten op Titanfall
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:21:18 #148
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136888918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja het is best triest eigenlijk dat de game die ik tot nu toe het meeste gedaan heb FIFA is :') _O-

Voor ons is het wachten op Titanfall
Bij mij is dat Battlefield 4, ofja misschien heb ik AC IV nog wel meer gespeeld dan BF eigenlijk :')

Voor de rest moet de PS4 het alleen van gare indiegames hebben op dit moment, totdat Driveclub uitkomt. Al is dat ook maar een Forza rip-off natuurlijk.

Titanfall lijkt me wel erg vet, maar ik vraag me af hoe lang het boeiend blijft :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:56:19 #149
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_136890300
quote:
3s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bij mij is dat Battlefield 4, ofja misschien heb ik AC IV nog wel meer gespeeld dan BF eigenlijk :')

Voor de rest moet de PS4 het alleen van gare indiegames hebben op dit moment, totdat Driveclub uitkomt. Al is dat ook maar een Forza rip-off natuurlijk.

Titanfall lijkt me wel erg vet, maar ik vraag me af hoe lang het boeiend blijft :o
NBA :D _O_
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_136892092
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben vrijwel altijd sarcastisch, maar ook bij vlagen behulpzaam ;)

[..]

Geen enkel probleem; ik heb de taal in het engels, adres van mijn account op een adres in massachusets geloof ik (belastingvrije staat iig, scheelt geld) en de locale van mijn xbox gewoon op Nederland.
Ik betaal in Dollars (scheelt me 15 euro per spel) en download het hier, DLC enzo blijft gekoppeld aan je account en kun je gewoon opnieuw downloaden als je van regio switched op je account.
Switchen van regio mag je echter maar om de zoveel maanden doen.

[..]

Als hij straks in Nederland uit is verwacht ik een system update waarbij de taal ook in het Nederlands te zetten is en dan zal hij niet onder doen voor degenen die hem hier in Nederland hebben gekocht. Daar verwacht ik echt helemaal geen problemen.
Het enige wat je nu hebt is dat je merkt dat je engelse uitspraak niet zo goed is als je dacht. Dus ik moet echt overdreven EKS_BOKS KO TOE MENJOE zeggen om het te laten werken. afgezien van dat werkt het als een zonnetje.
Kan aan mij liggen maar toen ik de Xbox one instelde kon ik bij locale echt niet uit NL kiezen.
Alleen de landen waar hij toen was uitgekomen.
Geen idee of dit nu is aangepast zit niet elke dag in de instellingen te kijken?

Anyway hij stond hier eerst op UK met adres van Man United stadion.
En nu staat alles ingesteld op Beverly hills. En beide varianten werkte perfect.
Hij converteert zelf naar de juiste valuta.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')