abonnement Unibet Coolblue
pi_138469689
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Om even iemand van superherohype te quoten:

There's clearly a lot more to Skye than "hacker hottie who thinks she's a mole infiltrating an intel agency, but is really just there for window dressing."

Whether or not she's secretly intended to be an actual character from the comic books is, obviously, questionable. The reason the Jessica Drew rumor keeps popping up is because (a) her backstory of being a double agent inside SHIELD immediately brings to mind Spider-Woman's story, and (b) one of the alleged "insiders" that people here like to follow from time to time claimed many months ago that his "source" had revealed that Skye would turn out to be a well-known character from the comics.
Zit wat in.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138469745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:00 schreef maxmit het volgende:

[..]

Zit wat in.
En (imo) een van de weinige redenen om zoveel moeite te doen haar in de show te houden. Tot nog toe kan het me geen reet interesseren wat er met Skye gebeurd en zijn alle reacties van het team rondom haar ook lachwekkend te noemen met hun 'Skye's familie' geneuzel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 3 april 2014 @ 14:24:17 #78
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138470290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 07:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het is de eerste aflevering na de release van de film in de VS, die morgen is. Of ze er meteen op in gaan weet ik niet zeker.
Was bij Thor toch wel het geval? Was meteen een link met het "opruimen".

Capt. America spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
pi_138470364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En (imo) een van de weinige redenen om zoveel moeite te doen haar in de show te houden. Tot nog toe kan het me geen reet interesseren wat er met Skye gebeurd en zijn alle reacties van het team rondom haar ook lachwekkend te noemen met hun 'Skye's familie' geneuzel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link van wat hierboven in de spoiler staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de eerste zin in bovenste spoiler ben ik het wel eens. Het zou wel een 'groot' of belangrijk character zijn in The Marvel Universe om zo even in een serie te integreren. En het zou waarschijnlijk betekenen dat Skye niet al te veel gezien gaat worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon afwachten, we zien het vanzelf neem ik aan.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138470418
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:24 schreef megamandy het volgende:

[..]

Was bij Thor toch wel het geval? Was meteen een link met het "opruimen".

Capt. America spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die link wel heel minimaal eerlijk gezegd. Die aflevering vond ik ook niet zo heel super, die staf uit de AoS ep kwam verder toch niet voor in Thor 2?
De Lady Sif aflevering vond ik dan wel weer goed gedaan. Ondanks fillers, fillers, fillers...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 3 april 2014 @ 14:32:12 #81
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138470522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:28 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ik vond die link wel heel minimaal eerlijk gezegd. Die aflevering vond ik ook niet zo heel super, die staf uit de AoS ep kwam verder toch niet voor in Thor 2?
De Lady Sif aflevering vond ik dan wel weer goed gedaan. Ondanks fillers, fillers, fillers...
Was wel minimaal inderdaad maar het kwam wel ter sprake, het is duidelijk allemaal 1 universe. Ik denk dat ze de connectie ook weer niet te groot kunnen maken tussen de films en de serie omdat niet iedereen "toegang" tot de serie zal hebben. De films van Marvel zullen denk ik in bijna ieder land wel in de bioscopen draaien, maar de serie is te onbekend daarvoor of moet maar net aangekocht worden. Zelf heb ik dan ook geen flauw idee of de serie eigenlijk wel in Nederland op de tv te zien is.
吴 曼 迪
pi_138470565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:26 schreef maxmit het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link van wat hierboven in de spoiler staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de eerste zin in bovenste spoiler ben ik het wel eens. Het zou wel een 'groot' of belangrijk character zijn in The Marvel Universe om zo even in een serie te integreren. En het zou waarschijnlijk betekenen dat Skye niet al te veel gezien gaat worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon afwachten, we zien het vanzelf neem ik aan.
Die eerste spoiler heeft ook wel een punt ja... teveel opties wat dat betreft , maar wat je laatste spoiler betreft; zij was/is ook gewoon een Agent of Shield :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138470574
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:32 schreef megamandy het volgende:

[..]

Was wel minimaal inderdaad maar het kwam wel ter sprake, het is duidelijk allemaal 1 universe. Ik denk dat ze de connectie ook weer niet te groot kunnen maken tussen de films en de serie omdat niet iedereen "toegang" tot de serie zal hebben. De films van Marvel zullen denk ik in bijna ieder land wel in de bioscopen draaien, maar de serie is te onbekend daarvoor of moet maar net aangekocht worden. Zelf heb ik dan ook geen flauw idee of de serie eigenlijk wel in Nederland op de tv te zien is.
RTL 4 of 5 zend hem uit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 3 april 2014 @ 14:34:51 #84
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138470603
Verder heb ik persoonlijk geen flauw idee hoe het in de comics allemaal verloopt en wat we dus van Skye kunne verwachten. Ik vind het heerlijk om alle films/serie/wikipedia's af te struinen maar van de comics heb ik alleen Origin van Wolverine gelezen, het is allemaal zoveel dat ik niet zou weten waar te beginnen :')
吴 曼 迪
pi_138470651
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die eerste spoiler heeft ook wel een punt ja... teveel opties wat dat betreft , maar wat je laatste spoiler betreft; zij was/is ook gewoon een Agent of Shield :)
Dat snap ik, maar als het zo blijkt te zijn dan gaat zij de show trekken straks. En dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de serie waarschijnlijk minder leuk had gevonden als Chloe Bennet er niet in speelde om naar te kijken :P
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138470663
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:34 schreef megamandy het volgende:
Verder heb ik persoonlijk geen flauw idee hoe het in de comics allemaal verloopt en wat we dus van Skye kunne verwachten. Ik vind het heerlijk om alle films/serie/wikipedia's af te struinen maar van de comics heb ik alleen Origin van Wolverine gelezen, het is allemaal zoveel dat ik niet zou weten waar te beginnen :')
Alles wat speelt is niet eerder in de comics voorgekomen, alhoewel er wel personages uit de comics gebruikt worden. Maar de Marvel Cinematic Universe staat qua verhaallijnen redelijk op zichzelf.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138470693
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:32 schreef megamandy het volgende:

[..]

Was wel minimaal inderdaad maar het kwam wel ter sprake, het is duidelijk allemaal 1 universe. Ik denk dat ze de connectie ook weer niet te groot kunnen maken tussen de films en de serie omdat niet iedereen "toegang" tot de serie zal hebben. De films van Marvel zullen denk ik in bijna ieder land wel in de bioscopen draaien, maar de serie is te onbekend daarvoor of moet maar net aangekocht worden. Zelf heb ik dan ook geen flauw idee of de serie eigenlijk wel in Nederland op de tv te zien is.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

RTL 4 of 5 zend hem uit.
Elke zondag op Veronica te zien om 21:25 ;)

Overigens zendt Veronica zondag al aflevering 15 uit, terwijl in Amerika net aflevering 16 is uitgezonden.
pi_138470730
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:36 schreef maxmit het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar als het zo blijkt te zijn dan gaat zij de show trekken straks. En dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn.

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de serie waarschijnlijk minder leuk had gevonden als Chloe Bennet er niet in speelde om naar te kijken :P
Ik hoop het echt niet het is nu al te geforceerd op haar gefocussed, (en persoonlijk vind ik Simmons vele malen leuker. ) het draait primair om Coulson en de rest van het team blijft een beetje bijzaak hoop ik.
Maar wat/wie Skye is is vast de grote cliffhanger van dit seizoen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138470759
Hebben jullie Marvel: Assembling a universe laatst niet gezien? Daar hoor je o.a. de makers praten over de overlap tussen films, webisodes en AoS. Best interessant.
  donderdag 3 april 2014 @ 14:41:52 #90
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138470765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alles wat speelt is niet eerder in de comics voorgekomen, alhoewel er wel personages uit de comics gebruikt worden. Maar de Marvel Cinematic Universe staat qua verhaallijnen redelijk op zichzelf.
Het staat wel op zichzelf inderdaad, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar zo'n personage als Deadlock, je weet dan meteen wat je een beetje kan verwachten.
吴 曼 迪
  donderdag 3 april 2014 @ 14:47:15 #91
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138470884
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik hoop het echt niet het is nu al te geforceerd op haar gefocussed, (en persoonlijk vind ik Simmons vele malen leuker. ) het draait primair om Coulson en de rest van het team blijft een beetje bijzaak hoop ik.
Maar wat/wie Skye is is vast de grote cliffhanger van dit seizoen.
Helaas is Simmons "alleen" heel slim, en Skye is naast haar hackersgedoe ook nog steeds een 0-8-4 waar ze nog steeds geen duidelijkheid over hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef Itisbangin het volgende:
Hebben jullie Marvel: Assembling a universe laatst niet gezien? Daar hoor je o.a. de makers praten over de overlap tussen films, webisodes en AoS. Best interessant.
Was een leuke episode (of hoe je het ook wilt noemen) :Y Dat maakt denk ik ook al die Marvel Studio films zo sterk. Alle subtiele links naar andere karakters en films, en heel slim van hen want je wordt op die manier bijna gedwongen om ook echt alle films te zien. Zo vond ik de eerste Captain America maar een saaie film, maar ik ben nu naar deel twee gegaan omdat ik wil weten hoe het verhaal in de Universe verder gaat (en gelukkig was deze film mede dankzij de villain 1000x beter).
吴 曼 迪
pi_138470891
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]


Maar wat/wie Skye is is vast de grote cliffhanger van dit seizoen.
Eens
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138471420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef Itisbangin het volgende:
Hebben jullie Marvel: Assembling a universe laatst niet gezien? Daar hoor je o.a. de makers praten over de overlap tussen films, webisodes en AoS. Best interessant.
Gezien en mooi reclame-praatje, maar niets wat inmiddels nog niet duidelijk was na al die films ;)

quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:41 schreef megamandy het volgende:

[..]

Het staat wel op zichzelf inderdaad, maar als je bijvoorbeeld kijkt naar zo'n personage als Deadlock, je weet dan meteen wat je een beetje kan verwachten.
En Deathlok is nu zo'n grappig personage omdat het nooit 1 vast persoon is geweest die die rol heeft vervuld. Vandaar dat die ook zo makkelijk in AoS in te passen was.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138471440
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 14:47 schreef megamandy het volgende:

[..]

Helaas is Simmons "alleen" heel slim, en Skye is naast haar hackersgedoe ook nog steeds een 0-8-4 waar ze nog steeds geen duidelijkheid over hebben.
Brits Accent > alles van Skye.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 3 april 2014 @ 15:08:43 #95
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_138471482
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gezien en mooi reclame-praatje, maar niets wat inmiddels nog niet duidelijk was na al die films ;)

[..]

En Deathlok is nu zo'n grappig personage omdat het nooit 1 vast persoon is geweest die die rol heeft vervuld. Vandaar dat die ook zo makkelijk in AoS in te passen was.
Zie je, dat wist ik dus niet :'( ;)
吴 曼 迪
pi_138471503
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Brits Accent > alles van Skye.
Niet mee eens :P
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138471684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:09 schreef maxmit het volgende:

[..]

Niet mee eens :P
Tsss. Geen smaak jij :P

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138471803
Ik denk inderdaad dat ik geen smaak heb ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_138471915
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 15:20 schreef maxmit het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik geen smaak heb ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die 2e kijkt ze alsof niet alle lampjes aan zijn :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_138471941
En nog even een leuke Deathlok voor de tv vergelijking:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')