Niet meegekregen in het vorige topic, maar waarom kan je niet slapen? Gaat bed niet in ofzo?quote:Op maandag 27 januari 2014 04:49 schreef RickoKun het volgende:
Mooi zo, dan kan ik het vandaag lekkor spelen!
Ik zal eens kijken of ik inmiddels wel kan slapen.
Ik bedoelde in het echte leven dat ik niet kon slapenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet meegekregen in het vorige topic, maar waarom kan je niet slapen? Gaat bed niet in ofzo?
lol , teveel dayz broquote:Op maandag 27 januari 2014 15:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het echte leven dat ik niet kon slapen
Had gistermiddag wat biertjes gedronken waardoor ik rond 9 uur tamelijk moe was. Toen werd ik om 0200 uur wakker en bleef ik wakker tot ongeveer zes uur 's ochtendsquote:
Ik dacht, eindelijk iemand met hetzelfde probleem in SB. (Bed inkruipen maar niet healen -.-')quote:Op maandag 27 januari 2014 15:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het echte leven dat ik niet kon slapen
Als we de developers moeten geloven niet. Maar ik begrijp dat zij ook nog een slag om de arm houden.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef Quotidien het volgende:
Iedereen heeft nu zoiets van "kijk nu kunnen we weer naar de endgame en daar blijven" maar er zullen toch wel updates komen waarvoor je in principe een nieuw char moet aanmaken?
voor wat zou je dan een nieuwe char aan moeten maken?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:54 schreef Quotidien het volgende:
Iedereen heeft nu zoiets van "kijk nu kunnen we weer naar de endgame en daar blijven" maar er zullen toch wel updates komen waarvoor je in principe een nieuw char moet aanmaken?
Voorheen had je continue van die patches met changes die niet op al bestaande characters effect hadden, waardoor je dus steeds een verouderde versie zat te spelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat zou je dan een nieuwe char aan moeten maken?
Volgens mij is er ééntje in dit topic door de planeet gegraven maar zeker weet ik het niet .quote:Op maandag 27 januari 2014 16:16 schreef mschol het volgende:
vraagje: aangezien de wereld rond is in SB (je kan dus 1 kant opblijven lopen om uiteindelijk weer bij je huis aan te komen), geldt dit ook voor naar beneden graven?
Heb ik inderdaad ook al eens zo geprobeerd, beetje een anticlimax wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Quotidien het volgende:
Dat was ondergetekende Je komt dus bij lava uit, en als je die lava vult met een vaste stof en vervolgens door die stof heen graaft, kom je uiteindelijk wel bij de bodem uit en dan ga je gewoon dood.
[ afbeelding ]
pff, nep zeg...quote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Quotidien het volgende:
Dat was ondergetekende Je komt dus bij lava uit, en als je die lava vult met een vaste stof en vervolgens door die stof heen graaft, kom je uiteindelijk wel bij de bodem uit en dan ga je gewoon dood.
[ afbeelding ]
is dat onder de bone laag?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Quotidien het volgende:
Dat was ondergetekende Je komt dus bij lava uit, en als je die lava vult met een vaste stof en vervolgens door die stof heen graaft, kom je uiteindelijk wel bij de bodem uit en dan ga je gewoon dood.
[ afbeelding ]
Voor mijn gevoel gaat dat nog wel even duren. Ik twijfel eigenlijk of het voor mij Terraria uberhaupt ooit van de troon gaat stoten. Het leek veelbelovend, maar vind het toch wel relatief oppervlakkig en saai. Maar wie weet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:27 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het inmiddels al beter dan Terraria?
Ja, hij had wel iets beter de verwachtingen mogen managen. Al had ik er op een gegeven moment wel vrede mee, aangezien ik er toch 200+ uur plezier van heb gehad, voor maar 10 euroquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef SosuaCafe het volgende:
De manier waarop die dev terraria opzij schoof heeft me een beetje tegen de borst gestoten. Die update kwam voor mij een beetje te laat. Dacht als Starbound nou revolutionair was Niet dus.
Het is nog maar 'net' in ontwikkeling natuurlijk. Maar ik snap je punt wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:28 schreef SosuaCafe het volgende:
De manier waarop die dev terraria opzij schoof heeft me een beetje tegen de borst gestoten. Die update kwam voor mij een beetje te laat. Dacht als Starbound nou revolutionair was Niet dus.
Klopt G.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
w00t
Tijd om Starbound te spelen dus
Gaan we samen keer een grote penis maken? No homoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt G.
Ik heb tevens de OP aangepast.
Boy ik heb zoveel dirty blocks, dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaan we samen keer een grote penis maken? No homo
coal kan je ook smelten van unrefined woodquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is het slim om torches te maken van coal ipv voor fuel te gebruiken of moet ik coal echt bewaren?
ah nice, kan ik lekker torches maken dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
coal kan je ook smelten van unrefined wood
yup, de stenen pickaxe gaat volgens mij niet kapot, maar hakt veel minder snel, een ijzeren en hoger gaat volgens mij wel kapot, maar die zijn te repareren (steen niet)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zie trouwens een HP balk oid bij mijn pick axe, dat ding kan dus kapot?
Ik heb gelijk geupgrade naar een golden axe Lekker items farmenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, de stenen pickaxe gaat volgens mij niet kapot, maar hakt veel minder snel, een ijzeren en hoger gaat volgens mij wel kapot, maar die zijn te repareren (steen niet)
Als je de eerste eindbaas dood hebt gemaakt en je zo'n metalwork station heb gebouwd, dan kan je een lantern maken die je op je rug kan meedragen, dan heb je een klein beetje licht om je heen standaard.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
ah nice, kan ik lekker torches maken dus
Is wel zo handig als je een tunnel in gaat
Oh nice, wist ik niet. Ik had die niet gemaakt omdat ik dacht dat je die continu moest equippen ipv wapen/pickaxequote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef RickoKun het volgende:
Als je de eerste eindbaas dood hebt gemaakt en je zo'n metalwork station heb gebouwd, dan kan je een lantern maken die je op je rug kan meedragen, dan heb je een klein beetje licht om je heen standaard.
Moet je wel uit kijken. Want je hebt één lantern die equip je idd in je handje (genaamd "lantern").quote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh nice, wist ik niet. Ik had die niet gemaakt omdat ik dacht dat je die continu moest equippen ipv wapen/pickaxe
wat is dat ding in het midden op je 1ste verdieping in je huis? gevonden op de planeet ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreten en coal uit eigen tuin
Alles wat in m'n huis zit ergens gevonden op een planeet. Al die militaire bases hebben allemaal vage shit die je in je huis kan stoppenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is dat ding in het midden op je 1ste verdieping in je huis? gevonden op de planeet ofzo?
ik scan alles indien mogelijk.. als ik dan ooit wat wil inrichten kan ik altijd nog et kopen met pixelsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alles wat in m'n huis zit ergens gevonden op een planeet. Al die militaire bases hebben allemaal vage shit die je in je huis kan stoppen
Ik neem gewoon alles mee wat er leuk uitziet. Ik heb m'n huis inmiddels ook 5 etages ofzo gemaakt, elke kamer met een eigen themaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik scan alles indien mogelijk.. als ik dan ooit wat wil inrichten kan ik altijd nog et kopen met pixels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |