abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 19:24:43 #251
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170132462
quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk dat ik steeds minder begin te posten hier, omdat ik geen zin heb in een reactie van eerdergenoemde. Want hij/zij/het reageert OVERAL op, en verdraait het naar aandacht vragerij of een verkapt Roemenië adoratie topic.

Iedereen verdient wat mij betreft een tweede kans, maar een 74ste kans gaat me wat te ver. Hij/zij/het gaat zich niet aanpassen.
En als meer mensen hebben haalt ie in z'n eentje dus zo een prima lopend forum onderuit. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 21:31:16 #252
163650 Greys
pi_170136039
Het wordt misschien alleen een beetje lastig te beoordelen voor de mod aangezien ik Benny hier niet echt heel vaak zie in de topics. Dat geeft verder niet en is geen aanval ofzo, maar het zal een beetje moeilijk te begrijpen zijn hoe verdomd irritant de situatie elke keer is inmiddels, na al die tijd elke dag hetzelfde gezeik. Weet niet of iBenny zin heeft om weken terug te gaan lezen maar dat zal wel moeten ben ik bang om dit te kunnen beoordelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 10-04-2017 23:07:33 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 21:46:17 #253
163650 Greys
pi_170136534
Oh en nee. Negeren is geen optie meer als diegene je steeds dm't en weken lang obsessief bijna ál je posts quote. Ook als je aardig probeert te blijven. Alles geprobeerd.

Dat was het. Succes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 10 april 2017 @ 22:18:32 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170137687
quote:
3s.gif Op maandag 10 april 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh en nee. Negeren is geen optie meer als diegene je steeds dm't en weken lang obsessief bijna ál je posts quote. Ook als je aardig probeert te blijven. Alles geprobeerd.

Dat was het. Succes.
Serieus? Wauw.


dat quoten en dm'en doel ik op he.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170138362
Persoonlijk probeer ik het echt te negeren en dat gaat me goed af, tot vandaag dan. Ik begrijp alle irritatie heel goed, omdat ik dat met name in het begin ook zo heb ervaren. In het begin voelde ik me telkens zo uitgedaagd op de één of andere manier om er iets over te zeggen, maar vond het de moeite niet waard eigenlijk. Nu lees ik er over heen en stoor ik me er dus ook niet aan.
~The present is all there is~
pi_170138420
quote:
3s.gif Op maandag 10 april 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh en nee. Negeren is geen optie meer als diegene je steeds dm't en weken lang obsessief bijna ál je posts quote. Ook als je aardig probeert te blijven. Alles geprobeerd.

Dat was het. Succes.
Zelf niet meegemaakt (gelukkig), maar dat is behoorlijk vervelend. Hij is volgens mij idolaat van je / heeft een oogje op je :D maarja...wie niet :7
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 22:58:02 #257
163650 Greys
pi_170139064
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef grazz het volgende:

[..]

Zelf niet meegemaakt (gelukkig), maar dat is behoorlijk vervelend. Hij is volgens mij idolaat van je / heeft een oogje op je :D maarja...wie niet :7
Hij dm't ook meerdere anderen van hier. Heeft niks met mij te maken. Puur met een ziekelijke hang naar aandacht. Wat hij vandaag ook toegaf zelf in een van de topics, dat hij altijd de aandacht opzoekt. Maar dat hoeven we niet te blíjven tolereren na al die tijd lijkt me? Op het andere forum werden ze er ook gek van.

Van mij hoeft ie echt niet weg, niemand hoeft weg, maar het zou fijn zijn als een mod gewoon eens een tijdje al dat gedoe weghaalt. Dan snapt ie hopelijk eens dat het niet wenselijk is een dat ie gewoon normaal moet posten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170139157
Sluit me bij bovenstaande posts aan. Vraag me af of deze persoon voer voor psychologen is of dat het iemand is die bewust hier komt om aandacht te vragen.

Hoe dan ook, negeren helpt mij ook niet meer. Heb dit meerdere malen geprobeerd. Vriendelijk vragen te stoppen helpt niet. Desbetreffende persoon blijft op alles en iedereen op een irritante manier reageren/ quoten. Gewoon niet leuk meer. En de excuses die we dagelijks opnieuw moeten aanhoren blijken helaas niets waard. Met de dm's die ik ontvang kan ik nog leven, maar het is storend om iedere keer bij het teruglezen dezelfde uitgelokte discussies + standaardreacties door te moeten lezen.
pi_170139314
Ik denk wel dat als een Mod een waarschuwing zou geven, hij er anders mee om zou gaan, althans dat mag ik toch echt hopen voor'm.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2017 @ 06:44:46 #260
368283 ato
pi_170141368
' De stem voor altijd' DM mij ook redelijk vaak, maar ik negeer hem vaak.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 april 2017 @ 08:58:47 #261
163650 Greys
pi_170141941
quote:
14s.gif Op maandag 10 april 2017 23:07 schreef grazz het volgende:
Ik denk wel dat als een Mod een waarschuwing zou geven, hij er anders mee om zou gaan, althans dat mag ik toch echt hopen voor'm.
Dat had weken geleden al gemogen.
Had ons heel wat gezeik bespaard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 april 2017 @ 09:36:29 #262
163650 Greys
pi_170142507
Inmiddels krijg ik voor de zesenveertigste keer excuses in een topic. Gelooft geen hond meer na al die keren. Haal het weg, make it stop.

Hébben we nog wel een mod eigenlijk? :? Ik ben hier al sinds zondagavond aan het posten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 april 2017 @ 09:46:15 #263
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170142652
ik wil me echt proberen te verbeteren, maar ik heb gewoon een beetje hulp daarbij nodig

ik ben een heel groot fan van het songfestival, en ik was heel de tijd misschien iets te enthusiast omdat jullie ook net zo grote fans zijn als ik

dus alsjeblieft ik ben hier heel graag op FOK!
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 april 2017 @ 10:00:26 #264
163650 Greys
pi_170142830
Ditzelfde verhaal is nu ook al voor de tigste keer van diegene. Met z'n "beetje hulp nodig" gepiep. We helpen diegene al weken zo niet maanden. Cee heeft uitgebreide posts met tips gegeven, ik ook, anderen ook. Na weet ik veel hoeveel energie erin steken en elke keer hetzelfde zieke riedeltje. ELK topic wordt verziekt. Elk topic gaat om diegene. Genoeg geweest. En anders ga ik zelf, dan ga ik wel op Facebook leuteren over ESF, hier erger ik me al veel te lang kapot elke dag, met zo veel anderen. Een ander forum is er niet voor niks ook al klaar mee. En elke keer weer zielig piepen om hulp en aandacht. :r

En dat 'ik was gewoon iets te enthousiast' is ook een leugen, want het is gewoon ziekelijk gedrag en mensen aanvallen op hun smaak is geen enthousiasme en steeds ongewenst dm-en gaat op stalken lijken.

Vorige jaren werd ESF vertieft enkel tijdens de live uitzendingen, nu kennelijk al weken van te voren.

Of het nou een kloon is van Mani of WhiteBeard of gewoon een labiele idioot, kappen met die idioterie. Galbakkerij. Ik word niet snel boos en heb ellenlang geduld en begrip maar klaar nu Benny. Doe iets.

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 11-04-2017 10:05:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:10:15 #265
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170142945
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:00 schreef Greys het volgende:
Ditzelfde verhaal is nu ook al voor de tigste keer van diegene. Met z'n "beetje hulp nodig" gepiep. We helpen diegene al weken zo niet maanden. Cee heeft uitgebreide posts met tips gegeven, ik ook, anderen ook. Na weet ik veel hoeveel energie erin steken en elke keer hetzelfde zieke riedeltje. ELK topic wordt verziekt. Elk topic gaat om diegene. Genoeg geweest. En anders ga ik zelf, dan ga ik wel op Facebook leuteren over ESF, hier erger ik me al veel te lang kapot elke dag, met zo veel anderen. Een ander forum is er niet voor niks ook al klaar mee. En elke keer weer zielig piepen om hulp en aandacht. :r

En dat 'ik was gewoon iets te enthousiast' is ook een leugen, want het is gewoon ziekelijk gedrag en mensen aanvallen op hun smaak is geen enthousiasme en steeds ongewenst dm-en gaat op stalken lijken.

Vorige jaren werd ESF vertieft enkel tijdens de live uitzendingen, nu kennelijk al weken van te voren.

Of het nou een kloon is van Mani of WhiteBeard of gewoon een labiele idioot, kappen met die idioterie. Galbakkerij. Ik word niet snel boos en heb ellenlang geduld en begrip maar klaar nu Benny. Doe iets.
alsjeblieft Greys ik wil een betere FOKer worden, ik heb gewoon wat hulp van jou nodig

ik heb jou en anderen echt respectloos behandeld, en ik voel me echt schuldig daarover

ik had ook niet zoveel mijn mening moeten veranderen, daardoor kom ik nu niet meer geloofwaardig over

kunnen we weer gewoon normaal doen tegen elkaar, ik wil mezelf ook normaler gaan gedragen hier, want ik ben eigenlijk een lieve, rustige jongen, die echt 110% een songfestival fan is
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:34:40 #266
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170143235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]


kunnen we weer gewoon normaal doen tegen elkaar
Bovenstaande zeg je zo vaak dat de geloofwaardigheid van deze woorden aardig heeft ingeboet. En je ziet zelf hoeveel mensen er hun buik vol van hebben inmiddels. Kom op man.

Een betere wereld begint toch echt bij jezelf.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 april 2017 @ 10:34:45 #267
163650 Greys
pi_170143237
Deze zelfde ziekelijke belofte doet diegene al weken. Elke dag.

Zorg dat het me met rust laat en niet meer tegen me praat en 'me nodig heeft'. Het is ziek en eng.

Ik ben er weg van.
Roep me maar weer als het over is.

Gefeliciteerd, wie je ook bent. Je hebt gewonnen. Met je creepy gestoorde stalk. Tevens gefeliciteerd met het verzieken van het tweede forum na het ESCforum elders als Nickynogwat.

Dit mede met dank aan de oplettende en behulpzame moderatie hier. Echt. Wtf. Er zijn hier zó weinig topics in ESF, en als je er daarvan maar slechts ééntje een beetje mee had gelezen en/of gepost de laatste weken was je er volledig van op de hoogte geweest.

Bye.

[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 11-04-2017 11:14:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 april 2017 @ 10:37:30 #268
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170143264
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:34 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Bovenstaande zeg je zo vaak dat de geloofwaardigheid van deze woorden aardig heeft ingeboet. En je ziet zelf hoeveel mensen er hun buik vol van hebben inmiddels. Kom op man.

Een betere wereld begint toch echt bij jezelf.
weet ik, maar ik heb er nu echt spijt van :'(

ik kan wel steeds sorry zeggen maar ik moet het dan ook waarmaken

ik heb wel vrienden hier op FOK, FreshFruit, Dexter1, ik zou Greys ook heel graag als vriend hier willen maar ze haat me nu allemaal mijn eigen stomme schuld :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 april 2017 @ 15:45:05 #269
163650 Greys
pi_170148083
Joe, ik krijg nu ook dm van een van de hierboven genoemde vrienden van TheVoice4ever. Dus zelfs nu ik niet meer in ESF kom was het kennelijk nog niet genoeg met het stalken en heb ik er nog steeds last van.

Gaan we hier verdomme nog wat aan doen of hoe zit het? Klaar met vriendelijk vragen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2017 @ 15:48:33 #270
368283 ato
pi_170148155
Kappen met je aandacht en zielig doenerij.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 11 april 2017 @ 15:49:58 #271
368283 ato
pi_170148186
Kappen the voice en je vriendjes.

Stalken is het nu, ophouden Greys, mij en anderen lastig te vallen.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 15:55:23 #272
375570 crew  Cyan9
pi_170148294
Mensen op DM lastig vallen zou al genoeg moeten zijn voor een serieuze waarschuwing. Al heb ik niet het idee dat wat voor waarschuwing dan ook afdoende gaat zijn in deze situatie.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 11 april 2017 @ 15:57:39 #273
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170148325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:48 schreef ato het volgende:
Kappen met je aandacht en zielig doenerij.
ik wil ook best wel normaal doen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 april 2017 @ 15:58:19 #274
163650 Greys
pi_170148333
Hier, ban me maar voor het openbaren van dm's. Interesseert me niks meer. Ook na mijn twee keer mededelen dat ik niet wil dm'en heeft Dexter hierna gewoon weer gedmd over 'kleine Nicky' en het wordt nu echt nasty. Maar ik blijf niet screenshotten. Het zal wel een inteeltclubje kloons zijn. Ik kijk verder niet meer in dm.
Kennelijk is uit ESF niet genoeg voor ze en moet ik van FOK af omdat ik anders last van de dm's blijf hebben. Bij dezen. Stik er maar in met je zootje. ^O^ Het gaat hier nergens meer over en de debielen kunnen het gewoon tergend lang verzieken voor degenen die hier al jaren normaal posten. Wees er trots op.

[ Bericht 5% gewijzigd door Armani XL op 11-04-2017 20:14:13 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 april 2017 @ 16:04:05 #275
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170148429
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Hier, ban me maar voor het openbaren van dm's. Interesseert me niks meer. Ook na mijn twee keer mededelen dat ik niet wil dm'en heeft Dexter hierna gewoon weer gedmd over 'kleine Nicky' en het wordt nu echt nasty. Maar ik blijf niet screenshotten. Het zal wel een inteeltclubje kloons zijn. Ik kijk verder niet meer in dm.
Kennelijk is uit ESF niet genoeg voor ze en moet ik van FOK af. Bij dezen. Stik er maar in met je zootje. ^O^ Het gaat hier nergens meer over en de debielen kunnen het gewoon tergend lang verzieken voor degenen die hier al jaren normaal posten. Wees er trots op.

[ afbeelding ]
ik wou eerst nog heus normaal gaan doen tegen jou, maar ik ga wel van dit ESF af tenminste hier, er zijn nog andere plekken waar ik nog interesse heb

ik heb echt helemaal niks tegen jou hoor Greys :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 16:10:10 #276
375570 crew  Cyan9
pi_170148532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:04 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik wou eerst nog heus normaal gaan doen tegen jou, maar ik ga wel van dit ESF af tenminste hier, er zijn nog andere plekken waar ik nog interesse heb

ik heb echt helemaal niks tegen jou hoor Greys :'(
Geen enkel signaal of bewijs dat je hier ook echt mee bezig was. Je hebt het slecht zo'n 10.000 keer gezegd, daarnaast veranderde er niks. Je geloofwaardigheid is daarmee compleet verdampt.

Als je niet in staat bent tot productieve zelfreflectie, hoe wil je dan in godsnaam gaan functioneren op een forum?
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170148595
Volgens mij is "kleine Nicky" helemaal geen midden 20. :')


Oh en Greys, ik snap dat je er helemaal zat van bent. -O- Ik was een paar dm's al vrij snel beu.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170148626
Dat je hier weg gaat heb je ook al 100 x geroepen en je gaat nooit weg. Je blijft hier gewoon hangen en kickt op deze aandacht. Overal wil je het laatste woord hebben. Treurig om te zien dat alle topics zo langzamerhand gekaapt zijn door TheVoice4ever.

En mensen lastig vallen door privé berichten te sturen vind ik helemaal triest.
pi_170148737
quote:
15s.gif Op maandag 10 april 2017 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk dat ik steeds minder begin te posten hier, omdat ik geen zin heb in een reactie van eerdergenoemde. Want hij/zij/het reageert OVERAL op, en verdraait het naar aandacht vragerij of een verkapt Roemenië adoratie topic.

+1

Als ik teruglees dan is 50% dat gel*l, ik lees amper meer terug want geen zin...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:06:00 #280
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_170149425
Dat DM'en is wel erg treurig :')
En verder sluit ik me aan bij de rest....van normaal kunnen posten in ESF is bijna geen sprake meer, het verzandt allemaal in hetzelfde. Met steeds dezelfde aanjager/boosdoener. Jammer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:22:54 #281
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170149691
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 16:10 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Geen enkel signaal of bewijs dat je hier ook echt mee bezig was. Je hebt het slecht zo'n 10.000 keer gezegd, daarnaast veranderde er niks. Je geloofwaardigheid is daarmee compleet verdampt.

Als je niet in staat bent tot productieve zelfreflectie, hoe wil je dan in godsnaam gaan functioneren op een forum?
ik weet het, ik heb het voor mezelf verpest nu

op een ander forum zoals TiBB, engels forum heb ik 180 vrienden, en daar kan ik gewoon lekker veel chatten, ik kwam op FOK omdat ik ook met mede-Hollanders wil kunnen chatten

ik zocht idd een beetje veel aandacht, maar ik wil gewoon dat jullie allemaal lekker gaan genieten van het songfestival en ik zal het in ieder geval vanaf proberen, ik kan helaas niks beloven, maar ik kan iedere tip of advies goed gebruiken

mijn oprechte excuses nu voor alle onrust die ik heb veroorzaakt hier (niet dat jullie me gaan geloven ook dankzij mijzelf)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170149909
Als het na honderd keer niet lukt dan leg je nu je stokje neer je en ga je naar de plek waar je 180 vrienden hebt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 17:41:47 #283
375570 crew  Cyan9
pi_170150015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:22 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik weet het, ik heb het voor mezelf verpest nu

op een ander forum zoals TiBB, engels forum heb ik 180 vrienden, en daar kan ik gewoon lekker veel chatten, ik kwam op FOK omdat ik ook met mede-Hollanders wil kunnen chatten

ik zocht idd een beetje veel aandacht, maar ik wil gewoon dat jullie allemaal lekker gaan genieten van het songfestival en ik zal het in ieder geval vanaf proberen, ik kan helaas niks beloven, maar ik kan iedere tip of advies goed gebruiken

mijn oprechte excuses nu voor alle onrust die ik heb veroorzaakt hier (niet dat jullie me gaan geloven ook dankzij mijzelf)
Laatste reactie van mijn kant. Het is fijn voor je dat je op een ander forum vrienden hebt, maar dat biedt geen enkele garantie voor hier. Het gaat om hoe het gedrag dat je hier vertoont en om hoe dat bij anderen valt. En dat is bijzonder slecht.

Een beetje veel aandacht is een understatement, je hebt praktisch elk topic gekaapt zodat het over jou en je mening ging. Dat je wil dat we allemaal genieten van het ESC is mooi, maar wat je daarna zegt is wat mij betreft ongelofelijk oneerbiedig naar iedereen die je hier advies heeft gegeven. Je gaat vanaf nu proberen er wat aan te doen? Vanaf NU pas? Niet alleen laat dit zien dat je werkelijk waar niks doet met gegeven adviezen, maar ook dat je geen ene moer geeft om anderen hun beleving op dit forum. Ongelofelijk. En dan ook nog zeggen dat je elke tip en advies kan gebruiken. We kunnen er een boek van schrijven, zoveel advies is er al gegeven. Ook nu weer totaal geen respect voor je medeFOK-er.

Je excuses komen niet meer aan, en al heel lang niet meer. Je zegt dat je dit voor jezelf verpest hebt, en dat klopt. Je hoeft er niet vanuit te gaan dat dit nog goed komt, want iedereen is er klaar mee.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:41:52 #284
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170150020
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als het na honderd keer niet lukt dan leg je nu je stokje neer je en ga je naar de plek waar je 180 vrienden hebt.
nee, dat wil ik niet, ik weet dat ik een aandachtzoeker ben, dat had ik misschien eerder moeten zeggen, het is nogal een slechte gewoonte van mij

ik wil gewoon opnieuw kunnen beginnen hier, ipv nu al die haat over me heen te krijgen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170150059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:


ik wil gewoon opnieuw kunnen beginnen hier, ipv nu al die haat over me heen te krijgen
Je kunt zoveel willen, kom nou.

Je roept nu al niks te kunnen beloven. Dus neem een break en ga elders wat doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:45:27 #286
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170150097
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Laatste reactie van mijn kant. Het is fijn voor je dat je op een ander forum vrienden hebt, maar dat biedt geen enkele garantie voor hier. Het gaat om hoe het gedrag dat je hier vertoont en om hoe dat bij anderen valt. En dat is bijzonder slecht.

Een beetje veel aandacht is een understatement, je hebt praktisch elk topic gekaapt zodat het over jou en je mening ging. Dat je wil dat we allemaal genieten van het ESC is mooi, maar wat je daarna zegt is wat mij betreft ongelofelijk oneerbiedig naar iedereen die je hier advies heeft gegeven. Je gaat vanaf nu proberen er wat aan te doen? Vanaf NU pas? Niet alleen laat dit zien dat je werkelijk waar niks doet met gegeven adviezen, maar ook dat je geen ene moer geeft om anderen hun beleving op dit forum. Ongelofelijk. En dan ook nog zeggen dat je elke tip en advies kan gebruiken. We kunnen er een boek van schrijven, zoveel advies is er al gegeven. Ook nu weer totaal geen respect voor je medeFOK-er.

Je excuses komen niet meer aan, en al heel lang niet meer. Je zegt dat je dit voor jezelf verpest hebt, en dat klopt. Je hoeft er niet vanuit te gaan dat dit nog goed komt, want iedereen is er klaar mee.
:N, oh ja jullie hebben wel advies gegeven, dat ik me normaal moest gedragen

sorry dan ik ben hier heel de tijd een respectloze aso geweest

zo ben ik echt niet, zoals je al zei ik deed dit alleen voor aandacht, maar nu heeft het mij alleen negatieve aandacht opgeleverd en haat

ik vind het niet gek dat jullie me nu haten, maar ik wil niet weg bij FOK hoor, ik vind het een heel leuk forum, en ik zou willen dat ik nooit dit had gedaan
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:47:29 #287
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170150135
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je kunt zoveel willen, kom nou.

Je roept nu al niks te kunnen beloven. Dus neem een break en ga elders wat doen.
ik heb ook niks meer te willen hier, hoe kan ik hier minder gehaat worden alsjeblieft
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 17:49:40 #288
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170150192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:47 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik heb ook niks meer te willen hier, hoe kan ik hier minder gehaat worden alsjeblieft
Door uit te loggen
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 17:49:56 #289
375570 crew  Cyan9
pi_170150201
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:47 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik heb ook niks meer te willen hier, hoe kan ik hier minder gehaat worden alsjeblieft
Door een break te nemen. Punt.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:54:44 #290
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170150328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:49 schreef Momo... het volgende:

[..]

Door uit te loggen
Momo, nee alsjeblieft ik vind jou kei leuk hier, ik heb altijd respect voor jou gehad hoor :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170150341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:54 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Momo, nee alsjeblieft ik vind jou kei leuk hier, ik heb altijd respect voor jou gehad hoor :'(
Je gaat gewoon door.

Zucht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 17:58:09 #292
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170150407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:54 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Momo, nee alsjeblieft ik vind jou kei leuk hier, ik heb altijd respect voor jou gehad hoor :'(
Dit gaat niet over respect, je doet dit zelf. Je blijft maar doorgaan overal te spammen dat je gaat veranderen :') Hou eens op daarmee maar doe het werkelijk, vanaf nu gewoon niet meer reageren hierop, ik zou als ik jou was gewoon een break nemen van fok voor een week ofzo.
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:58:26 #293
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170150414
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je gaat gewoon door.

Zucht.
mijn dm'en naar jou waren ook alleen maar uit vriendelijkheid hoor, ik wil gewoon graag kunnen chatten

eerst zeggen jullie dat ik minder serieus moet doen, dat doe ik, ga ik meer dingen voor de lol posten, dan zeggen jullie nu dat ik teveel post, sorry hoor maar wat moet ik doen van jullie om gewoon normaal over te komen
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 11 april 2017 @ 17:59:39 #294
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170150441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:58 schreef Momo... het volgende:

[..]

Dit gaat niet over respect, je doet dit zelf. Je blijft maar doorgaan overal te spammen dat je gaat veranderen :') Hou eens op daarmee maar doe het werkelijk, vanaf nu gewoon niet meer reageren hierop, ik zou als ik jou was gewoon een break nemen van fok voor een week ofzo.
goed ik neem wel een break van songfestivaltopic voor 1 week, maar ik ga nog wel met Dexter chatten hier, die waardeert mijn gevoel voor humor tenminste
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 18:00:17 #295
375570 crew  Cyan9
pi_170150452
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

goed ik neem wel een break van songfestivaltopic voor 1 week, maar ik ga nog wel met Dexter chatten hier, die waardeert mijn gevoel voor humor tenminste
Ik zou er een jaar van maken.
Ongeďnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170150461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 10:34 schreef Greys het volgende:
Deze zelfde ziekelijke belofte doet diegene al weken. Elke dag.

Zorg dat het me met rust laat en niet meer tegen me praat en 'me nodig heeft'. Het is ziek en eng.

Ik ben er weg van.
Roep me maar weer als het over is.

Gefeliciteerd, wie je ook bent. Je hebt gewonnen. Met je creepy gestoorde stalk. Tevens gefeliciteerd met het verzieken van het tweede forum na het ESCforum elders als Nickynogwat.

Dit mede met dank aan de oplettende en behulpzame moderatie hier. Echt. Wtf. Er zijn hier zó weinig topics in ESF, en als je er daarvan maar slechts ééntje een beetje mee had gelezen en/of gepost de laatste weken was je er volledig van op de hoogte geweest.

Bye.
Ah Greys, zou zo jammer zijn als je hier niet meer post! Na dit alles lijkt mij een ban niet zo heel moeilijk. Snap ook niet dat dit niet gebeurt. Maar laat je niet wegjagen!
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 18:00:54 #297
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170150469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

goed ik neem wel een break van songfestivaltopic voor 1 week, maar ik ga nog wel met Dexter chatten hier, die waardeert mijn gevoel voor humor tenminste
Ok, ga maar lekker met jezelf chatten man.
Ik weet het nu bijna zeker je bent niet gewoon een aparte gast, je bent gewoon een trol. Van wie is deze trol?
pi_170150502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

mijn dm'en naar jou waren ook alleen maar uit vriendelijkheid hoor, ik wil gewoon graag kunnen chatten

eerst zeggen jullie dat ik minder serieus moet doen, dat doe ik, ga ik meer dingen voor de lol posten, dan zeggen jullie nu dat ik teveel post, sorry hoor maar wat moet ik doen van jullie om gewoon normaal over te komen
Gewoon je bek houden op Fok. Start lekker een forum voor jezelf. Kun je ook niet andermans liefhebberij verzieken. Achterlijke gladiool.
  dinsdag 11 april 2017 @ 18:03:28 #299
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170150519
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2017 18:00 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ok, ga maar lekker met jezelf chatten man.
Ik weet het nu bijna zeker je bent niet gewoon een aparte gast, je bent gewoon een trol. Van wie is deze trol?
nee, ik ben geen trol, er werd tegen mij gezegd dat ik minder serieus moest doen hier, dus ik ging meer dingen posten voor de lol, dus ik heb wel sommige adviezen opgevolgd hoor :'(

en Greys hoeft hier echt niet weg hoor :{
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator dinsdag 11 april 2017 @ 18:05:20 #300
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_170150550
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Hier, ban me maar voor het openbaren van dm's. Interesseert me niks meer. Ook na mijn twee keer mededelen dat ik niet wil dm'en heeft Dexter hierna gewoon weer gedmd over 'kleine Nicky' en het wordt nu echt nasty. Maar ik blijf niet screenshotten. Het zal wel een inteeltclubje kloons zijn. Ik kijk verder niet meer in dm.
Kennelijk is uit ESF niet genoeg voor ze en moet ik van FOK af omdat ik anders last van de dm's blijf hebben. Bij dezen. Stik er maar in met je zootje. ^O^ Het gaat hier nergens meer over en de debielen kunnen het gewoon tergend lang verzieken voor degenen die hier al jaren normaal posten. Wees er trots op.

[ afbeelding ]
Tja, dit is gewoon niet zo handig om te doen. Ook al is het vervelend, DM's openbaren is natuurlijk tegen de policy.

Als het echt stalkgedrag is kun je het beste een mail sturen naar forum (at) fok.nl, dan kunnen de FA's ernaar kijken. En ja, als het echt vervelend stalken is dan zullen de FA's er zeker wat mee doen. Ze gaan in ieder geval met je in gesprek :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')