abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 januari 2014 @ 00:17:18 #76
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_135992322
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:43 schreef PSYCHEV het volgende:

[..]

Luister, het is misschien wel het 'standaardantwoord', maar wat wil je dan? Zoek goede solo queue carry champs (die dus hard snowballen) en als je er goed mee bent zul je meer winnen dan verliezen. De kans dat in jouw team een troll zit is x4, in hun team x5 (aangezien je zelf dan 'goed' zal spelen). Tuurlijk zul je soms wat games op rij kutzakken hebben, maar dan is het ook feit dat je ze mute en focust op je eigen spel, ipv je druk maken om wat zij doen.
Het enige dat ik zeg, is dat het moeilijker snowballen is en dat het erg matig is dat je door deze bronze heen moet om terug te komen naar waar je was. Omdat het spel met een veel hoger aandeel trolls en feeders diemoeilijk te carryen zijn, minder leuk is.

Games in Silver zijn makkelijker te carryen, alles wat ik zeg.
Ik dacht ook dat het wel mee zou vallen, maar nu ik voor het eerst in Bronze zit valt het niveau daar toch echt tegen.
pi_135993180
Wel grappig om te zien dat zoveel spelers hier in bronze zitten en klagen over het niveau. Hoe geraken jullie in bronze als jullie dan zoveel beter zijn dan de 'echte' bronze spelers? :')
pi_135993378
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:46 schreef GlenSpey het volgende:
Wel grappig om te zien dat zoveel spelers hier in bronze zitten en klagen over het niveau. Hoe geraken jullie in bronze als jullie dan zoveel beter zijn dan de 'echte' bronze spelers? :')
ik wilde bronze 5 worden om te kijken hoe slecht het was

niet gelukt :')
Because you know i'm all about that ass
pi_135993439
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:17 schreef Renn het volgende:

[..]

Het enige dat ik zeg, is dat het moeilijker snowballen is en dat het erg matig is dat je door deze bronze heen moet om terug te komen naar waar je was. Omdat het spel met een veel hoger aandeel trolls en feeders diemoeilijk te carryen zijn, minder leuk is.

Games in Silver zijn makkelijker te carryen, alles wat ik zeg.
Ik dacht ook dat het wel mee zou vallen, maar nu ik voor het eerst in Bronze zit valt het niveau daar toch echt tegen.
klimmen is best lastig ja maar tot bronze 1 moet je toch wel kunnen komen en daarna moet je hopen op een elo swing in je voordeel als je echt denkt dat jezelf uit bronze carryen impossible is.
Because you know i'm all about that ass
pi_135995501
3-7 gegaan in placements ( :') ), in Silver V terechtgekomen. We gaan voor gold dit seizoen.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 27 januari 2014 @ 09:25:56 #82
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_135996570
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef blow... het volgende:

[..]

klimmen is best lastig ja maar tot bronze 1 moet je toch wel kunnen komen en daarna moet je hopen op een elo swing in je voordeel als je echt denkt dat jezelf uit bronze carryen impossible is.
Nergens staat dat ik het impossible vind. Ik vind het alleen niet easy, wat ik wel verwacht had.
pi_135997351
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:25 schreef Renn het volgende:

[..]

Nergens staat dat ik het impossible vind. Ik vind het alleen niet easy, wat ik wel verwacht had.
nee oke.
Because you know i'm all about that ass
pi_135998648
Vanavond eens even kiekn of we D4 in kunnen komen. Misschien kom ik ik Lujan weer tegen ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 11:25:02 #85
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_135999695
Ik ben voor mijn support rol aan het kijken naar een 2e character naast Janna. Natuurlijk zijn populaire picks zoals Thresh, Leona en Taric een optie maar wat vinden jullie van Nunu? Die att speed + movementspeed buff lijkt op papier ontzettend nuttig en een dikke slow van 4 seconde lijkt me bruibkaar wanneer de jungler komt ganken.

Beetje sustain erbij met consume en een ultimate die... mja tricky is om te gebruiken maar zn nut nog wel heeft? Iemand ervaring met Nunu support?

grts
pi_135999919
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanavond eens even kiekn of we D4 in kunnen komen. Misschien kom ik ik Lujan weer tegen ;)
Wie weet, denk dat ik vanavond probeer mijn promo naar Plat 1 te winnen :D
pi_135999997
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:25 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik ben voor mijn support rol aan het kijken naar een 2e character naast Janna. Natuurlijk zijn populaire picks zoals Thresh, Leona en Taric een optie maar wat vinden jullie van Nunu? Die att speed + movementspeed buff lijkt op papier ontzettend nuttig en een dikke slow van 4 seconde lijkt me bruibkaar wanneer de jungler komt ganken.

Beetje sustain erbij met consume en een ultimate die... mja tricky is om te gebruiken maar zn nut nog wel heeft? Iemand ervaring met Nunu support?

grts
Ik heb Nunu noodgedwongen als support gespeeld toen hij FotM was, een dik jaar geleden (als het niet meer is). Nunu is de saaiste support om te spelen, de saaiste support om tegen te spelen en er is zo weinig ruimte om plays te maken als Nunu dat je de hele game niets anders doet dan wat wards neerzetten en naast je adc staan om je blood boil op hem te gebruiken en mensen te slowen. Vreselijke champion om te spelen en niet eens echt goed meer als support tegenwoordig. Ik zou gewoon een support spelen die wel goed is en zelf carry potential heeft (Annie, Thresh en Leona zijn de voornaamste 3)
pi_136000088
Dat ja, met Nunu buiten de jungle heb je eigenlijk 2 skills die amper zijn waarde hebben: je Q die je niet nuttig gebruikt, en je ult die ideaal is om te zonen, maar waar volgens mij nog nooit iemand lang genoeg in is blijven staan :)
pi_136002687
Nunu is ook klote te spelen als je achterloopt als team. Je hebt gewoon niet te potentie om een teamfight te starten wanneer je achter staat zoals Annie, Leona en Thresh dat wel kunnen.
  maandag 27 januari 2014 @ 12:56:29 #90
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_136002971
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef blow... het volgende:

[..]

welke katarina? :D ik ga terugkijken maar moet weten welke ik kijk xD
Ja was CST tegen TSM van gisteravond. Als ze baron aan het doen zijn. _O- Je moet het maar even terugzien (als je dat ondertussen nog niet gedaan hebt)
pi_136003210
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:56 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ja was CST tegen TSM van gisteravond. Als ze baron aan het doen zijn. _O- Je moet het maar even terugzien (als je dat ondertussen nog niet gedaan hebt)
dat fimpje van kes heb ik gezien _O_
Because you know i'm all about that ass
  maandag 27 januari 2014 @ 13:18:02 #92
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_136003829
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nunu is ook klote te spelen als je achterloopt als team. Je hebt gewoon niet te potentie om een teamfight te starten wanneer je achter staat zoals Annie, Leona en Thresh dat wel kunnen.
Duidelijk, achter staan is zeker vervelend :-) al geld dat ook wel voor bijv. Janna. Is misschien ook wel een "saaie" support in dat opzicht. Maar ik hoef niet een support te zijn die ook kan carry kan zijn..

Annie vind ik juist een tricky support omdat ik merk dat door haar agressieve speelstijl je soms juist in de problemen komt... Zeker als de ADC niet goed reageert wanneer je engaged :)

Iemand die als ADC kan vertellen of die buff van Nunu wel waardevol genoeg is om de keuze te rechtvaardigen? Zoals ik het lees lijkt het bijna gelijk aan een gratis Phantom Dancer met meer movementspeed.

Hmmm... twijfel twijfel, anders wordt het Thresh als 2nd support :)
  maandag 27 januari 2014 @ 13:23:09 #93
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_136004040
Thresh heeft ZO veel meer utility in teamfights, ook veel meer cc, en kan ook veel mee opvangen voor de adv
Tadumtiedum.
pi_136004064
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Djurres het volgende:
Thresh heeft ZO veel meer utility in teamfights, ook veel meer cc, en kan ook veel mee opvangen voor de adv
Advarry!
  maandag 27 januari 2014 @ 13:29:36 #95
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_136004321
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:23 schreef Djurres het volgende:
Thresh heeft ZO veel meer utility in teamfights, ook veel meer cc, en kan ook veel mee opvangen voor de adv
:-) ok duidelijk... btw leuke avatar :D
pi_136004478
En voor Janna vind ik het in veel mindere mate gelden overigens. Die heeft altijd nog een ult waardoor dat je team 1.5 keer de HP heeft in een teamfight. Zeker met de huidige gold income voor supports. Daarnaast nog goede dmg ook.
pi_136006372
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Iemand die als ADC kan vertellen of die buff van Nunu wel waardevol genoeg is om de keuze te rechtvaardigen? Zoals ik het lees lijkt het bijna gelijk aan een gratis Phantom Dancer met meer movementspeed.
De buff is zeker krachtig, maar de utility en engage/disengage die je daardoor mist als Nunu maken het gewoon niet waard om Nunu als support te hebben. Ik heb nog liever een goede Janna bij me voor peeling/disengage dan een Nunu. Die speedbuffs zijn waardeloos als iedereen zo bij je kan komen moet je het maar zien.
pi_136006667
Wat zijn placement matches kut zeg. We wonnen alleen omdat enemy jinx van suiciden hield. Als die jinx in mijn team zat had ik verloren. Zo klote om afhankelijk te zijn van kans.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_136006919
Ach tis toch meer je MMR van vorig season wat de doorslag geeft, zou niet teveel waarde hechten aan de placements.
pi_136008456
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vanavond eens even kiekn of we D4 in kunnen komen. Misschien kom ik ik Lujan weer tegen ;)
Nope, je komt mij tegen ;)

En daardoor kom je waarschijnlijk Lujan niet tegen :P Cause I need to carry them Karots
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')