abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 20:01:28 #76
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139529293
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ach ik vond t niet echt sneren maar goed, daar komen we niet uit denk ik :)
Je noemde het in ieder geval niet per ongeluk, zullen we het daarop houden?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_139529508
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef senesta het volgende:
Nou ja, ik lok de discussie uit omdat ik eerder hier al sneren zag en ik hou niet van dat onderhuidse gedoe, bovendien vind ik het een nare toon zetten ook in andere topics.

[..]

Cat, jij weet ook dat mensen door allerlei omstandigheden wel eens minder aanwezig zijn of even niet of minder modden, ik neem aan dat jij die periodes ook wel eens gehad hebt en ik neem aan dat je dat destijds ook gewoon met je medemods overlegd hebt en dat er in overleg opgevangen is.

Ook hier zijn daar afspraken over gemaakt en als F&F daar echt onder gaat lijden dan hoor ik dat natuurlijk graag maar dat idee heb ik op dit moment niet, jullie wel?
Sommige dingen zijn gewoon prive en horen en hoeven niet voor de schermen.

Ik heb echt nog nooit gezien dat een mods zo voor schermen ter verantwoording geroepen werden over aan of afwezigheid en ik vind het ook erg sneu voor konijn want het maakt het er allemaal niet makkelijker of leuker op :{
Je leest niet goed Senes. Ik heb het er niet over dat ze er NU niet is, ik heb het erover dat ze er NOOIT is.

En het klopt dat er zelden tot nooit voor de schermen op deze manier wordt gesproken over aan- of afwezigheid van mods. Want dat is niet nodig, omdat ze er op andere momenten regelmatig zijn en hun afwezigheid duidelijk aangeven. Maar dat het hier wel gebeurt, geeft je dat dan niet te denken?

Ik hoef niet te weten WAAROM kk er nooit is, maar mag ik me wel erover verbazen DAT ze er nooit is?

Ja, dat mag ik. :+ [/MartSmeets]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139529566
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef senesta het volgende:
Nou ja, ik lok de discussie uit

Als je t zo rot vindt voor Kk, waaróm dan uitlokken en niet bespreken met de personen?
quote:
Cat, jij weet ook dat mensen door allerlei omstandigheden wel eens minder aanwezig zijn of even niet of minder modden, ik neem aan dat jij die periodes ook wel eens gehad hebt en ik neem aan dat je dat destijds ook gewoon met je medemods overlegd hebt en dat er in overleg opgevangen is.
minder aanwezig? Kk was imho sowieso haast nooit aanwezig dus er is volgens mij geen sprake van minder :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_139529687
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:58 schreef senesta het volgende:
Nou ja, ik lok de discussie uit omdat ik eerder hier al sneren zag en ik hou niet van dat onderhuidse gedoe, bovendien vind ik het een nare toon zetten ook in andere topics.

[..]

Cat, jij weet ook dat mensen door allerlei omstandigheden wel eens minder aanwezig zijn of even niet of minder modden, ik neem aan dat jij die periodes ook wel eens gehad hebt en ik neem aan dat je dat destijds ook gewoon met je medemods overlegd hebt en dat er in overleg opgevangen is.

Ook hier zijn daar afspraken over gemaakt en als F&F daar echt onder gaat lijden dan hoor ik dat natuurlijk graag maar dat idee heb ik op dit moment niet, jullie wel?
Sommige dingen zijn gewoon prive en horen en hoeven niet voor de schermen.

Ik heb echt nog nooit gezien dat een mods zo voor schermen ter verantwoording geroepen werden over aan of afwezigheid en ik vind het ook erg sneu voor konijn want het maakt het er allemaal niet makkelijker of leuker op :{
Blijft toch een smerig subforumpje he, dat F&F :D
pi_139529747
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Je noemde het in ieder geval niet per ongeluk, zullen we het daarop houden?
Hahahaha dus alles wat expres gezegd wordt is een sneer? _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 20:12:42 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139529852
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als je t zo rot vindt voor Kk, waaróm dan uitlokken en niet bespreken met de personen?

[..]

minder aanwezig? Kk was imho sowieso haast nooit aanwezig dus er is volgens mij geen sprake van minder :D
Er werden eerder in dit topic al niet zulke sympathieke toespelingen gemaakt naar Konijn en die liet ik na een lauwe post hier gaan maar nu zag ik die post van jou in dat andere topic en die was voor mij aanleiding om hier het gesprek met (in ieder geval) jou aan te gaan. Is dat een betere uitleg? ;) Discussie uitlokken is misschien een wat ongelukkige uitspraak :)

Of bedoel je met Konijn?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 20:13:25 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139529887
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Blijft toch een smerig subforumpje he, dat F&F :D
Er is met Flora en Fauna helemaal niets mis, ik snap niet wat je bedoeld?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 20:14:48 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139529949
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:10 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hahahaha dus alles wat expres gezegd wordt is een sneer? _O-
Kolere, Tombo. Ga je nu mijn woorden verdraaiden zodat er nog even fijn over gevallen kan worden?

Het was een sarcastische sneer in mijn boekje, zo goed? :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_139530008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef senesta het volgende:

[..]

Er werden eerder in dit topic al niet zulke sympathieke toespelingen gemaakt naar Konijn en die liet ik na een lauwe post hier gaan maar nu zag ik die post van jou in dat andere topic en die was voor mij aanleiding om hier het gesprek met (in ieder geval) jou aan te gaan. Is dat een betere uitleg? ;) Discussie uitlokken is misschien een wat ongelukkige uitspraak :)

Of bedoel je met Konijn?
zoals ik al zei, ik snap niet dat als je het vervelend voor Kk vindt dat het hier besproken wordt, je het zelf hier gaat bespreken en niet per pm etc
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_139530196
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:14 schreef senesta het volgende:

[..]

Kolere, Tombo. Ga je nu mijn woorden verdraaiden zodat er nog even fijn over gevallen kan worden?

Het was een sarcastische sneer in mijn boekje, zo goed? :)
ja en in mijne niet :Y
En jij begint mij aan te vallen en tot orde te roepen he, en ik mag niet reageren?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_139530760
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Er is met Flora en Fauna helemaal niets mis, ik snap niet wat je bedoeld?
Oh nee, de voormalige SC van F&F :D
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 20:32:07 #87
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139531021
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ja en in mijne niet :Y
En jij begint mij aan te vallen en tot orde te roepen he, en ik mag niet reageren?
Vind je dat aanvallen ja? Ik vind het gewoon flauw en onnodig en ik vind het al helemaal niet nodig om andere topics met dat soort opmerkingen te vervuilen.
Maar goed, dit heeft geen zin, ik hou erover op. Ik zou het fijn vinden als je dat soort flauwe toespelingen gewoon stopt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:27 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oh nee, de voormalige SC van F&F :D
Waar doel je op Oognip? Ik begrijp niet zo goed waar je heen wil. Wat heeft dit daar nou weer mee te maken?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_139532286
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]
Maar dat het hier wel gebeurt, geeft je dat dan niet te denken?

Jezelf quoten is zo 1999, maar.... blijkbaar niet dus? Of geef je er liever geen antwoord op? Kan ook natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 3 mei 2014 @ 21:35:40 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_139534177
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jezelf quoten is zo 1999, maar.... blijkbaar niet dus? Of geef je er liever geen antwoord op? Kan ook natuurlijk.
Ik denk dat dit gesprek verder weinig zinvol is Cat -O- , ik kan toch niets zeggen waar je tevreden mee bent.

Konijn is voor nu gewoon minder aanwezig in ieder geval qua moderatie en dat is in overleg met mij.
Ik doe mijn best om alles wat moderatie behoeft zo snel mogelijk op te pakken.

Mocht dat niet voldoende zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk. Het is niet de bedoeling dat users daar hinder van hebben. Maar dat is volgens mij niet het geval.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_139534961
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk dat dit gesprek verder weinig zinvol is Cat -O- , ik kan toch niets zeggen waar je tevreden mee bent.

Konijn is voor nu gewoon minder aanwezig in ieder geval qua moderatie en dat is in overleg met mij.
Ik doe mijn best om alles wat moderatie behoeft zo snel mogelijk op te pakken.

Mocht dat niet voldoende zijn dan hoor ik dat graag natuurlijk. Het is niet de bedoeling dat users daar hinder van hebben. Maar dat is volgens mij niet het geval.
Gewoon het verhaal van hoe het werkelijk zit, is voor mij voldoende hoor Senes. ^O^ Maar dat ga/wil/mag/kun* je blijkbaar niet zeggen. En dat zegt mij dan weer voldoende.

En kom dan niet aan met dat ik zaken insinueer, want dat doe je helemaal zelf, door mijn vragen niet te beantwoorden.

*omcirkelen wat van toepassing is
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139536235
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 20:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Vind je dat aanvallen ja? Ik vind het gewoon flauw en onnodig en ik vind het al helemaal niet nodig om andere topics met dat soort opmerkingen te vervuilen.
Maar goed, dit heeft geen zin, ik hou erover op. Ik zou het fijn vinden als je dat soort flauwe toespelingen gewoon stopt.

Ik beslis gelukkig zelf wel wat ik doe. Als je t zo vreselijk vindt modt t lekker weg en spreek me er op aan. Iets direct zeggen (zoals bij sararaats) mag niet en toespelingen maken (zoals nu) mag ook niet? Wat mag nou wel tegenwoordig?
quote:
Waar doel je op Oognip? Ik begrijp niet zo goed waar je heen wil. Wat heeft dit daar nou weer mee te maken?
Ik gok dat ze doelt op t feit dat jij de ffsc tijdens de vorige discussie zo bent afgevallen en ons bijna voor uitschot uitgemaakt hebt dat je kennelijk niet meer objectief naar ons kan kijken (en eerlijk is eerlijk, wij (ik iig) ook niet meer naar jou) terwijl vóór al t gedoe er ook positieve zaken waren in de sc, en we jou ook hebben gesteund in slechte tijden.

Het is imho gewoon jammer dat alleen het negatieve onthouden/gezien wordt :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_139536345
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:31 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik beslis gelukkig zelf wel wat ik doe. Als je t zo vreselijk vindt modt t lekker weg en spreek me er op aan. Iets direct zeggen (zoals bij sararaats) mag niet en toespelingen maken (zoals nu) mag ook niet? Wat mag nou wel tegenwoordig?

[..]

Ik gok dat ze doelt op t feit dat jij de ffsc tijdens de vorige discussie zo bent afgevallen en ons bijna voor uitschot uitgemaakt hebt dat je kennelijk niet meer objectief naar ons kan kijken (en eerlijk is eerlijk, wij (ik iig) ook niet meer naar jou) terwijl vóór al t gedoe er ook positieve zaken waren in de sc, en we jou ook hebben gesteund in slechte tijden.

Het is imho gewoon jammer dat alleen het negatieve onthouden/gezien wordt :)
Dit bedoel ik idd :Y
pi_139536346
Lijkt me toch vrij logisch dat hier niet in detail wordt besproken dat KK niet kan/wil modden nu? Kan iets van persoonlijke problemen zijn, en dat gaat niet het hele forum (of de hele wereld, blijft openbaar he...) aan.

Maar goed, het punt van Cat (en de rest) is niet zozeer dat ze er NU niet is, op dit moment niet, maar er gewoon vrijwel NOOIT is, zeker terwijl ze op dat moment (en zelfs tijdens deze discussie) wel buiten F&F opduikt. Dat lijkt me toch redelijk opmerkelijk, en dat constateren mensen. En jaja, FOK is geen democratie dus ze hoeft geen verantwoording af te leggen en blabla, maar het mag toch benoemd worden?

Het wordt ook wel een beetje droevig dat Senes nu voor haar/hem uitleg moet komen geven, en vorige keer toen Senesta de gebeten hond was andere crew de boel moest komen sussen/modden. Iets met billen branden -> blaren zitten enzo. En dit kan je eigenlijk niet eens billen branden noemen, maar lijkt me een vrij normale vraag. Zoveel regulars hier, en dan komt er een mod die niemand kent (zou niet eens zo'n probleem moeten zijn), en die er dan ook nog eens vrijwel nooit in haar 'eigen' forum te vinden is, zowel niet als users of als mod. Dat lijkt me wel een probleem dat mensen mogen benoemen?
pi_139536386
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gewoon het verhaal van hoe het werkelijk zit, is voor mij voldoende hoor Senes. ^O^ Maar dat ga/wil/mag/kun* je blijkbaar niet zeggen. En dat zegt mij dan weer voldoende.

En kom dan niet aan met dat ik zaken insinueer, want dat doe je helemaal zelf, door mijn vragen niet te beantwoorden.

*omcirkelen wat van toepassing is
Cat ben je nou zo weinig online hier dat je niet kan omcirkelen op FOK! o|O

Zeg dan


*doorhalen wat niet van toepassing is (8>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_139536505
Wat Ll zo mooi zegt in de laatste alinea probeerde ik ook, maar dit is een stuk duidelijker.
pi_139536945
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Cat ben je nou zo weinig online hier dat je niet kan omcirkelen op FOK! o|O

Zeg dan


*doorhalen wat niet van toepassing is (8>
Ik was benieuwd hoeveel mensen met een pen aan de gang zouden gaan. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_139558547
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik zou graag ook deelnemen aan dit topic
Werkt dit trucje andersom eigenlijk ook? :9

EDIT: even de quote aan de context aangepast :Y

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2014 19:58:11 ]
  zondag 4 mei 2014 @ 20:04:48 #98
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_139559211
quote:
5s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Werkt dit trucje andersom eigenlijk ook? :9

EDIT: even de quote aan de context aangepast :Y
_O-

Als ze net als ik quote alerts uit heeft staan niet :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_139559445
quote:
5s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Werkt dit trucje andersom eigenlijk ook? :9

EDIT: even de quote aan de context aangepast :Y
:D
pi_139559708
quote:
10s.gif Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-

Als ze net als ik quote alerts uit heeft staan niet :+
Hij heeft haar vast ook al gePMd/DMd/opgebeld. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')