abonnement Unibet Coolblue
pi_135936352
RuuT: Wat hier nu gebeurd is het geboortecentrum van disciminatie.
bijvoorbeeld.... als een nieuwe erin komt stemmen wij die er gewoon uit. Hoe dan ook die gaat eruit. Dat is disciminatie
Paul: Nee dat is tactisch.
RuuT: Nee dat is discriminatie. Als de buitenlander erin komt, gaat het niet goed. Die moet weg. Die komt er niet in. De groep moet intact blijven.
Rienk: Utopia is op dit moment mijn leven
Paul: Jouw leven is een spel?
Rienk: Ik neem dit dodelijk serieus. Zoals ik in de buitenwereld sta zo sta ik hier ook.
Paul: Daarom stemde jij op Bill?
Rienk. Ja. Ik weiger ook om mensen eruit te stemmen.
RuuT: Maar als zij daardoor eruit gaat?
Rienk: Dan is dat maar zo, maar dat is niet mijn doel.
Paul: Stel dat jij naar 1 dec erin zit? Hoe moeten we dan naar 1 winnaar?
Rienk: Dat gaat mij niets aan.. ook al is het 30 december. Het kan mij niets schelen wie wint. Daarom is dat ik zo stem.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135936634
Rienk: Ik raad je aan Peter.. Als je hier blijft.. gooi dan alles uit je hoofd. Je vriendin, je plek om te leven, je financiën... en als je hieruit komt.. Ga lekker op straat leven.
Zoek naar verlichting.

RuuT ik kamp er op dit moment ook mee. Thuis is het ook nu erg moeilijk. Ik baar mij daar natuurlijk ook zorgen voor. Ik ga wel gewoon door.
Paul: buiten dat dus .. na een aantal dagen... je moet dus zoals Rienk zegt alles van buiten uitsluiten. Maar dat gaat niet.
RIenk: Maar dat gaat je ook niet lukken, behalve als je geen relatie of stress hierbuiten heb.
Emil: Als ik nu vrijgezel was.. dan had ik er nu zoooooo anders in gezeten.
RuuT bijvoorbeeld Gio. Die heeft het nu zo naar zijn zin.
RuuT; Ik kan bijvoorbeeld zo op de motor stappen en twee weken weg blijven zonder problemen. En dan draai ik mij weer om.
Rienk: Maar kan je ook wegblijven dan?
RuuT nee natuurlijk niet
Rienk: Dat bedoel ik.
Paul: Utopia is ook bij jou thuis.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135937822
Vanessa en Jimmy in gesprek over hun Thuis, Jimmy heeft niet veel staan in huis, en zijn tuin heeft hij helemaal betegeld.
Vanessa heeft een bank waar je niet normaal op kan zitten, zo een lekkere ligbank vertelt ze, Vanessa vind het heerlijk om op de bank te hangen met een wijntje, Vanessa vertelt dat ze thuis heel netjes is.
Jimmy heeft een tuin van 14 meter lang en heeft een tent in de tuin staan dat je vanuit zijn keuken zo onder de tent loopt, Vanessa heeft een afdak van 4 meter in de tuin.
Jimmy zit rechtop in zijn bed en gaapt even breed uit en kijkt wat om zich heen, Vanessa gaat weer dicht bij Jimmy op bed zitten, Laura erbij aan het eind van zijn bed en Laura en Vanessa hebben het over haren wassen etc.
Vrouwen horen geen kort haar te hebben volgens Laura.
Vanessa fluistert aan Jimmy dat ze gisteren een flesje bier heeft verstopt, ze had er 5 en de 6e verstopt, Vanessa vertelt dat Billy wijn gepakt heeft.
Laura vraagt aan Vanessa hoe het nu zit met de wijn etc. Laura had een flesje wijn besteld Vanessa zegt dat maakt niet uit.
Het drietal bekijkt de jongens Emil, Gio en Ruud die het spel *Mikdezakjesindemelkbus* aan het spelen zijn,
Laura zou graag iets met voetbal willen doen in Utopia, en Jimmy is erg benieuwt naar morgen ( Boot Camp).
En de stream gaat over op de jongens.............

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 25-01-2014 23:45:59 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135939229
Peter en Billy bij de open haard, Paul zit aan tafel met Isabella, Ze zitten met hun 4 te kletsen, Billy vind Peter echt een leuke gozer met humor.
Het mooie is als ik dinsdag eruit ben en vind 50 euro terug in mijn kleren thuis...grapt Peter.
Nou hij mag het niet terug geven maar gaat er rente dan over betalen grapt Paul terug.
Dan over de wasmachine, die hebben we echt echt nodig volgens Paul, Isabella met Billy over een markt, EcoMarkt .nl die hebben Isabella dus niet netjes behandeld als ik het zo begrijp..ze fluistert ook tegen Billy.
Billy denkt dat RuuT blijft, en hand erop zegt Paul, dat Peter eruit gaat, Billy denkt dus van niet.
Isabella en Billy denken dat Peter ECHT een Utopiaan is, Paul heeft het nu over Laura, ze is aangenomen om de koeien te doen zegt hij, Nee zegt Billy je moet je open stellen.
Billy zegt, er kan nog van alles gebeuren we hebben nog 2 dagen..............Peter aan het woord, de meeste stemmen gelden.
Weet je wat belachelijk is zegt paul, 14 man, je kan toch ook met halve stemmen werken zegt Peter maar de kans dan dat er een halve punt verschil in zit.
Het gaat nu over punten verdelen, Paul zegt, we moeten samen centraal beslissen.
Is het niet een leuk idee zegt Peter, dat de nieuwelingen 10 minuten van te voren nog een pleidooi houden.......Neezeggen Billy en Isabella en Paul zijn het niet eens met dit idee.

Billy vind dat je juist nu niet meer met dat stemmen bezig moet zijn, In je hoofd ben je er toch mee bezig antwoord Paul, Isabella is er ook mee bezig in haar hoofd, elke maand zal ze denken oke.
Paul *Stemt* voor degene die belangrijk is voor Utopia, wie past het beste in de groep....Paul baalt dat er steeds complotten gemaakt worden _O- _O- sorry..............

Je mag dus geen complotten maken en stemafspraken :+ volgens Isabella.........Billy vind dit geen leuke discussie en weg is ze.
Paul zag het met Emil, de discussie toen..........., Hij zegt.......
Op het moment dat het hele stemmen er niet zou zijn maar het werd gelijk op groepjes maken en het hele spel gegooid.
Dan Isabella dat ze denkt dat Paul het geen reet interesseert qua G5, Paul hoort het zo aan en denkt bekijk het maar.
Andrea kan in haar boven kamer??? volgens Paul denkt ze een heleboel maar zegt het verkeerd..........Nu over dat Andrea het hele Ego ding aan haalt, Paul zegt, ze snapt niet de structuur hier.

Isabella steekt even in dit gesprek een veer in de achterste van Aike, Aike haalt dingen in Isabella boven dat ze dacht dat nooit in zich gehad te hebben.
Andrea is zakelijk gezien perfect voor de kas, maar niet om dingen te regelen zoals met meubeltjes........volgens Paul.
Mijn Utopia hebben we onze eigen specifieke talenten zegt Paul.....zoals Billy, thuis durft Billy niet te schilderen i.v.m. haar vent maar hier schildert ze........
In Paul zijn Utopia horen mensen die talenten ontwikkelen en waar je dus wat aan hebt volgens Paul.

Het gesprek gaat verder tussen Paul en Isabella, Dat Andrea alles wilt maar het in haar rug heeft ( koeien) en zo gaat het verder.

Andrea is in haar uppie aan het knutselen......... ze maakt slippers,Houten slippers...want ze gaat er niet meer op zitten wachten.(verleden week gilde ze al steeds om slippers) touwtje er door heen morgen zegt ze tegen Laura en dan passen ze toch perfect.



Gif van community

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 25-01-2014 21:10:30 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135941070
We hebben een tijdje mogen genieten van de regen, en daar zijn ze weer................
Billy en Hakim liggen in bed, Zo leuk he kirt Billy, je kan alles en iedereen hier horen...........
Billy vind het erg koud in Utopia, is echt niet normaal he, nee he Peter Hakim en Billy zitten te praten.......
Peter weer als hij misschien naar huis gaat :{w Nou weten we het wel Peter, en Peter draait een verhaaltje af over de buren en stemmen en neemt stro mee etc.
Hakim en Billy liggen in een deuk, ook peter gaat zich de 1e paar dagen niet wassen, Ook de eerste paar dagen niet poepen grapt Billy.........Waterbed van Gineke gaat eruit en Peter legt er stro in.......Ja Juist lacht Hakim, dat bed tief je het raam uit.
Happie blijven lachen zegt Billy, Nou het wordt steeds moeilijker ,antwoord Hakim
Isabella zit helemaal op haar plek zegt Hakim, Je wilt nooit meer naar huis he Isabella roept hij.
Of Isabella Hakim met een stuk hout even in coma kan rammen, nou heb ik geen hout voor nodig hoor antwoord Isabella terug, ik kan ook aan medicijnen komen hoor!!!!
Oh Man zegt Billy, volgens mij zijn we gewoon gek aan het worden hier....Peter antwoord, ja ik denk ook in uien...Oh Peter zegt Billy weer, wat leren we hier veel he, hoe we koeien moeten melken en Peter antwoord, als ik thuis ben zeg ik tegen Gineke, ga eens op je knieen zitten moet de koe melken, Ook de buren stemt hij elke maand weg, de ene keer doet hij een briefje bij de buurvrouw in de bus en de wc daar maak ik de zenderkamer van.
Oh Oh Heerlijk lacht Billy, wat een humor en ze zit heerlijk met Peter en Hakim te grollen.
Andrea komt binnen met een houten slipper........Oh wat Leuk kirt Billy, is een try out hoor gewoon een slipper zegt Andrea...........Peter attendeert Andrea erop dat er geen soepelheid in de slipper zit, ach zucht Andrea en antwoord het gaat juist dat je geen voetschimmel krijgt, ik zit al zolang te wachten op slippers.
Dan heeft Andrea het over een schrijver......de ego en nog meer...ze noemt de slipper de positieve slipper...en wat doen we ermee vraagt Hakim.....die smijten we door het raam grapt Billy.
Peter grapt, ik ga ook een loods thuis bouwen.................. je kan ook bij mij komen wonen hoor Grapt Andrea...Dan wordt je gratis afgezeken ......we zijn best lief hoor zeggen Andrea en Billy tegelijk.
Dan gaan Andrea en Billy weer zingen.............Isabella erbij voor de 3e stem...Ik heb je lief............

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 25-01-2014 23:53:29 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135942896
De bewoners mogen niet meer naar buiten, het gaat onweren roept Ruud.
Ze zitten binnen een paar aan tafel met alleen de kaarsjes aan, Rienk *speelt* al een half uurtje met een mes die hij in de tafel prikt.

Aike en Peter hebben het over December, het zou in theorie kunnen dat als er iemand nog in December komt dat dat de winnaar is zegt Peter, er zijn totaal dan 39 mensen in Utopia geweest volgens Peter.
Rienk, Gio en RuuT hebben het over geesten oproepen, het is gewoon ontzettend stom echt stom zegt Rienk..........want je komt er nooit meer van af, het plakt aan je het is een verdrietige geest, als Ruud het gaat doen wie moet hem dan erbij helpen later, Rienk dus......... zegt Rienk.........
RuuT heeft het wel eens gedaan, glaasje draaien en op een bord met letters........als je sterk genoeg bent kan je verschijningen zien in het glas volgens Rienk, je moet weten wat je doet, je moet stevig in je schoenen staan, er is pure angst die over je heen komt.........RuuT had gezegd over de bosjes buiten, best eng.
Als je zoiets wilt doen, begin dan met een engel, waarom in gods naam met een duivel beginnen.
RuuT wilt het nu wel doen, Rienk zegt, er is een plaats en een tijd om zoiets te doen, de gelegenheid doet zich heus wel voor......Rienk zegt het is een andere vorm van God, God is Geest.
RuuT is niet gelovig vertelt hij.
En zo *bomen* de heren verder............

Hakim en Paul hebben het weer over het stemgedrag van welke bewoner wie eruit stemt, Paul vertelde eerder vanavond aan IsaBella dat hij niet van complotten hield , de grapjas :+ _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door Toverheks op 25-01-2014 23:55:32 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135944994
Er wordt getraind, Ruud met een plank met daarop Laura er boven op.Ruud is tot 20 keer gekomen, nu is Emil aan de beurt die Laura aan het Power liften is........RuuT assisteert en helpt Laura netjes op de plank te gaan liggen.............Emil komt ook tot de 20...
Ruut nu op zijn rug, en ja hoor Laura kruipt er weer op en RuuT komt tot de 15 keer, Gio en Emil stonden gewoon aan elke kant en volgens mij hielpen ze Ruut met omhoog en omlaag te tillen van de plank _O-
Bij Gio lukt het amper, Gio krijgt Laura amper 3 keer omhoog.
Ruud nu weer met RuuT op de plank, en ja hoor een stuk of 13 keer **lift* Ruud RuuT omhoog, Ook Emil gaat weer aan de slag met opdrukken.............Laura zegt tegen Ruud...Ruud wat ben jij sterk, ach Ja zegt Ruud en trekt er zo een gezicht bij van , kan ik er wat aan doen, wat een droogkloot _O-

In de slaapkamer eerder waren Paul en Hakim weer bezig met het stemgedrag, ook vertelde Hakim Paul fijntjes dat hij meer dan 3 biertjes ophad gisteren avond, want Paul vertelde lekker geslapen te hebben, ja wat wil je zei Hakim terug....6 a 7 biertjes en een paar glazen wijn in je mik..........

Vanessa had overal jeuk, als het maar geen luizen zijn antwoorden Aike, nee want ik ben schoon zei Vanessa terug......Dat bedoel ik zegt Gio, ze gaan van schone mensen op vieze mensen, nou zei Vanessa adrem dan heb jij ze nu............
Aike vond Gio zijn schoenen erg stinken, en had het over een kruik die weg is.
RuuT vertelde waarom hij geen deken bij zich had, hij had hem om zijn nek gedaan/gebonden toen hij zijn entree in Utopia wilde doen, maar *achter * verbood dus dat RuuT op die manier zijn deken mee naar binnen wilde nemen......................Hij vraagt wanneer de kringloop komt en wie de kringloopwinkel die Utopia gaat openen..dat is Andrea antwoord Aike.
Vanessa zegt, als ik Utopia verlaat dan mag iedereen mijn spullen hebben, ik laat alles hier achter dan, want ik wil niet dat iemand kou moet lijden, ik koop wel nieuwe.

Rienk en Ruut doen een spelletje hints..............Gio vertelt een mop......*Zit een man op de bus te wachten, iemand roept, HE kom eens van die bus af :X * en Gio staat breed uit te lachen van oor tot oor........ en zo gaat de avond over in de nacht.........ik zeg auf wienersnitzel op mijn bezemsteel :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 25-01-2014 23:56:57 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135947648
Het is bijna half een en sommige bewoners zijn nog steeds aan het spoken. Ze proberen Lot de stuipen op het lijf te jagen. Volgens mij hebben ze zelfs de schuurmachine aangezet. Ruud loopt heen en weer te sluipen. Billy heeft haar hart in haar keel zitten, omdat ze even schrok. Maar ik ben echt niet bang hoor.

Emil en Ruud zijn de dames angsten aan het inboezemen voordat zij moeten gaan slapen.
Rienk: Bill? Weet je hoe je moet bidden? Dat helpt de angsten te verjagen.
Billy: Dat ga ik doen! Even mediteren of zo.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_135952554
Samenvatting van deze ochtend: +/- 8:30 - 10:00.

Isa & Andrea: over de Laura/Ruut kwestie.

Isa en Andrea zijn de koeien aan het melken. De overige bewoners slapen nog. Ze praten niet heel veel samen. Het wordt duidelijk dat Isa graag ziet gebeuren dat RuuT blijft en niet Laura. Ze vindt dat Laura zich heeft ingedekt door te zeggen dat ze iedere dag de koeien wil melken. "Ik zou dat ook zeggen als ik nieuw binnen zou komen", aldus Isabelle. RuuT heeft goede ideeën en veel verstand over duurzame zaken, hij is hier beter op zijn plek.

Hakim en Paul zorgen voor veel frustraties. Ze zijn gedurende de hele dag complotten aan het smeden, het gaat nergens anders over dan over stemmen. Dit vindt Isa niet leuk. Hakim 'doet alsof hij ziek is' maar hij kan in de avond wel bier drinken: dan ben je niet ziek.

RuuT is ondertussen wakker, hij loopt over het land.

Isa & Andrea: Jimmy

"Hij praat zacht, hij heeft een uitstraling van 'kijk mij nu'. Ik begrijp niet zoveel van hem" aldus Isa over Jimmy. Ze begrijpt ook niet waarom hij die baret draagt: dat was toén dat is niet nu meer. Maar het is wel een aardige man, hij mag wel blijven. Maar zijn ego...." Zou dat zijn utopia zijn?
pi_135952708
10:10 Isa & Andrea.

Isa zit niet lekker in haar vel, dat komt door het stemmen. Ze wordt daar onrustig van. Andrea begint [goedbedoeld] te graven naar haar gevoelens maar Isa wil daar niets van weten.

"Je moet me niet willen veranderen Dré" aldus Isa. "Ja maar dat doe ik niet, ik vraag alleen hoe het met je gaat" is de reactie van Andrea. 'Ja maar dat wil ik niet, ik kan daar niet zo goed tegen... heel dat emotionele enzo.
  zondag 26 januari 2014 @ 10:17:40 #161
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135952752
Zondagochtend 10 uur...Isabella en Andrea staan de stal schoon te maken harken en stro.
Isabella zegt tegen de dames koe,.............lekker schoon bedje, lekker he en harkt verder...........Andrea zie ik met de kruiwagen in de weer, ondanks haar rug ............. Andrea en Isabella vinden het toch beter als Peter blijft, Peter kan dan levens lessen leren in Utopia volgens Isabella en Andrea. Laura zit op de schopstoel, van RuuT kan Andrea nog heel wat leren zegt Andrea.............Hij weet van alles wat, van de kas, van planten en nu gaat het gesprek over Jimmy, hij mag van de dames blijven, al hebben ze alle2 best nog moeite met Jimmy in de omgang.

Isabella en Andrea laten de koeien de wei in lopen, Andrea aan de kant, zegt Isabella, maar die moest een flinke stap terug doen anders lag ze ergens op de grond.,,,,,,,.De koeien zijn lekker aan het drinken en kunnen zich even vrij bewegen buiten..Andrea nu in het kippenhok, ze gaat eieren rapen en komt met een gele bak gevuld met eieren weer naar buiten.
Isabella legt aan Andrea uit dat de overall die Andrea aan heeft weer uit moet en bij de stal achter moet blijven.

Andrea zegt tegen Isabella, *Ik ga je deze week rustig maken* Hoeft niet antwoord Isabella, laat me maar, het komt gewoon door de stemming en laat me gewoon maar zegt ze nogmaals. Ik hoor de teleurstelling in Andrea haar stem toen ze , oke is goed, antwoorde aan Isabella.
De dames zijn klaar, Isabella probeert dat de koeiendames lekker gaan wandelen in de wei, Andrea roept steeds.......Vrij ,Vrij ,Vrij tegen de koeien en zegt tegen Isabella, ik vind het wel leuk met de koeien, Morgen weer hoor!!!!
Ze lopen met zijn 2e richting loods met de verse geraapte eieren.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 26 januari 2014 @ 10:53:24 #162
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135953547
De rest wordt langzaam wakker, Vanessa moppert dat de boel gewoon schoon moest en staat van alles af te spoelen, Vanessa vind ook dat de dokter even moet komen, ze zegt Tegen Ruud, laat de dokter even naar je voeten kijken, Ruud zit inmiddels zijn boterham op te eten met zijn voeten in een emmer water met soda, Ruud heeft overal wondjes zitten aan zijn voeten.........Andrea vertelt vol trots aan Ruud en Emil dat ze de koeien heeft gemolken.
Billy smeert een broodje aan tafel, Er is inmiddels koffie .
Aan Emil wordt gevraagd hoelaat de Boot Camp begint...om 3 uur vanmiddag, er komen een stuks of 10 A 12 man, Vechters volgens Emil en er volgt een streamlock.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 27-01-2014 00:05:02 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135954012
Overmorgen ben ik thuis joh, zegt Peter.
Alleen Billy heeft aan een spiegel gedacht om mee te nemen verder niemand.
Ruut kom eraan. De dames zitten zich een beetje op te maken aan tafel.
Peter doet iets met zijn haar. Hij brengt het in model. Ofzo. Hij kijkt wel vrolijk.
Zet de spiegel goed in het licht en gaan verder met zijn haar. Inspecteert alles.
Zegt tjeezus Christus. Zegt: vanmorgen weer tot tien over zes wakker gelegen, focking chaos.
Billy: ooh, willen jullie heel even voor mijn broer zingen?
Lang zal die leven, lang zal die leven... etc, beginnen een aantal te zingen.

Twee mensen met vier honden lopen het terrein op. Bellen aan. Er komt al iemand aan zegt de vrouw. De man belt nog eens aan. Wie komt eraan? Ruut. Goedemorgen! Kom maar binnen. Wat een schatjes zegt Ruut. Spannend hè? Lekker spelen. Laura: hallo goede morgen. Peter komt eraan. Mogen ze los? Ja, doe ze maar lekker los. De honden vinden het spannend. Het is een moeder. Drie border collies. Een komt uit Roemenië. Hoe zijn ze met het vee? De vrouw geeft de paspoortjes. Iedereen stelt zich nu voor aan de mensen en zeggen dat ze koffie of kopje thee gaan zetten.
  zondag 26 januari 2014 @ 11:19:42 #164
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135954219
Peter vertelt dat hij tot een uurtje of 6 vanmorgen wakker heeft gelegen, ook noemt hij een hele rits namen op van wie hij naar de wc heeft zien en horen gaan, Andrea heeft volgens Peter flink zitten ruften op het Toilet.

Visite.........De hondjes worden gebracht, Een Mevrouw en meneer staan aan het hek aan te bellen, geen gehoor want niemand reageert.........Het zijn in totaal 4 hondjes die voor de Hondenoppascentrale opgegeven zijn.
RuuT doet het hek open en de dame en heer wandelen met de hondjes aangelijnd het terrein op.
Spannend he jongens wordt er tegen de hondjes gezegd............

RuuT roept naar iemand of Peter even geroepen kan worden, RuuT weet niet of de baasjes met de honden binnendoor mogen lopen.

Dame en Heer heten Monique en Willem.......Monique vraagt of de hondjes asjeblieft los mogen want het is me een getrek en geruk aan de riem ..............

Er zijn meer bewoners naar buiten gelopen om Monique en Willem te begroeten, Vanessa bied koffie en thee aan ..........Dan worden de namen van de honden genoemd......en ze lopen naar binnen want Monique is wel toe aan een bakkie koffie zegt ze.
Daar stellen ze zich ook netjes voor aan de andere bewoners.............
Peter nodigt ze uit aan tafel waar ze plaats nemen, de Hondjes zijn buiten, ik zie er eentje met kromme pootjes bij de deur van de loods staan.
Peter hoopt niet dat de honden bij de koeien komen, want ja als ze er over heen gaan!!! ( afrastering/hek) Peter vertelt aan Monique en Willem dat er ontzettend veel aanmeldingen zijn voor de hondenoppascentrale, er staan ook nog mensen met honden in de wacht, en er komt ook een TV hond langs. Monique en Willem gaan de omgeving verkennen, doe lekker rustig aan zegt Peter, een dagdeel is 4 uur........ Peter brengt Monique en Willem weer naar het hek.

Monique en Willem hadden alle papieren bij zich om aan te tonen dat de honden gezond en ingeënt waren.

Laura is buiten met de hondjes bezig.................

2 van de vier hondjes die gebracht zijn door Monique en Willem.

Cap Renevanlaren

[ Bericht 4% gewijzigd door Toverheks op 26-01-2014 11:28:16 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135954390
Jaaaaa, goed idee...! kirt Billy ergens over.
De mensen zijn nu binnen en stellen zich voor aan de utopiabewoners die binnen zitten. Ze komen uit Kaatsheuvel. Peter gaat even water pakken voor de honden. Hij klinkt heel enthousiast, praat druk, een beetje onzeker. Laura gaat met een stok en de honden naar buiten. Pak maar! Kom dan. Pak dan. Goed zo! Peter zegt: hou in de gaten dat ze niet bij de koeien komen. De honden rennen in het rond. Lopen door een plas. Laura en Vanessa gaan lekker een rondje lopend, zeggen ze. Dat hebben ze kennelijk afgesproken. En die honden dan? Zegt Emil. Ze lopen weg. Emil blijft achter bij de honden. Ohnee lacht hij! Oh shit. De honden gaan de plas water in. Vet smerig! Sukkels. Hij gaat stokken voor ze gooien. Jimmy komt aanwandelen. Hij heeft een sjaal als een soort rok om zijn benen gewikkeld. Ik zie geen baret maar heeft wel een capuchon op. Geblaf! De drie border collies vinden de stok leuk. De andere hond loopt een beetje verder. Peter komt eraan. Fluit naar de honden, koekje, wil je een koekje? Laura en Vanessa komen terug. Peter gaat nu stokken gooien. Hij zegt dat hij het zo link vindt de honden bij de koeien.
pi_135954638
Is er niemand aan het konkelen over de het stemmen op deze ochtend? Het lijkt echt zo. Zelfs Hakim niet. Hij praat nu met Lot. Heeft haar nog naar de wc zien gaan. Hij slaapt echt kut, zegt hij. Ben meer wakker dan ik slaap lijkt het. Je ligt wel maar je slaapt niet. Wazige dromen. Heb ik ook, zegt Charlotte. Ben het een beetje zat. Ik ook. Moet ik weer hetzelfde gaan eten... Wil een keer iets anders. Charlotte kijkt niet blij. Ze drinken koffie of thee.

Paul is geschoren. Aike zegt: dit noem ik nou koffie. Ik heb altijd hele sterke koffie met veel melk. De koffie hier is steeds zo slap. Het gaat nu over espresso. Hakim mijmert... ja een espresssootje en een sigaretje. Hmmmmm..... Aaaaah. Ja dat soort dingetjes mis ik zo, zegt Lot. We zijn nu een maand weg. We moeten nog 340 dagen zegt Hakim. Aike denkt dat feb maart en half april nog zwaar zal zijn, daarna superchill. Hakim: ja ik voelde me zo slecht... word wakker en denk, wat doe ik hier. Zo lang je bezig bent dan denk je d'r niet aan. Maar de afgelopen twee drie dagen maar dat is funest. Paul is opvallende stilletjes.
  zondag 26 januari 2014 @ 11:37:30 #167
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135954740
Er gaat volgens mij iets mis, Peter rent achter de koeien aan, Ruud vraagt of de koeien agressief zijn, volgens Peter dus wel, de honden renden alle kanten op.
Peter, Emil en Ruud rennen wat af, het hek van de koeien moet gesloten worden, de koeien staan weer op stal..........De koeien zijn zo nieuwsgierig volgens RuuT geen Paniek zegt hij de koeien willen waarschijnlijk spelen, we zullen misschien een telefoontje van de Boer krijgen maar ze zijn gewoon speels de koeien ..........
Emil krijgt een riem van Peter, er wordt geprobeerd een hond te vangen en aan te lijnen.
Het hondje zit verstopt onder de container met mest.....ze hebben hem, hondje is bang zeggen ze maar wandelen nu met hondje over het gras...


Gif @Cobain


En er is weer Visite, Emil verwelkomt haar bij het hek en loopt met Emil naar de loods...................Mevrouw komt voor Andrea...Ellis heet deze mevrouw.......ze komt uit de buurt van Vanessa vertelt ze vrolijk aan Vanessa................
Nou zegt Andrea, ik ben helemaal klaar voor je, Ellis krijgt een behandeling van Andrea.........
Andrea vertelt,ze heeft een hoekje voor zich zelf gecreëerd en ze staan nu in hoekje Andrea die is afgeschermd met een doek.
Ik ben er helemaal klaar voor zegt ze nogmaals tegen Ellis, ze had van te voren al alles klaar gezet.
Ellis klimt in de hang/lig boom en Andrea gaat starten met haar behandeling.

[ Bericht 5% gewijzigd door Toverheks op 27-01-2014 00:06:13 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135955096
Hakim: misschien ben ik wel weg voor 4 mei (dan wil lot haar vader laten komen, die is dan jarig nl). Wat doe je nou raar, zegt lot. Jij bent de jongste kip hier, zegt Hakim tegen lot. Jij moet het blijven doen. Lot zegt dat ze haar niet meer herkennen tijdens het uitgaan met make up omdat ze dan onherkenbaar is vergeleken met hoe ze nu bij loopt.

Emil Peter en Ruud zijn met de honden buiten. De vierde hond is aangelijnd en loopt onrustig mee. Hij is nog vrij jong en aanhankelijk aan z'n baas zegt Emil. Er is weer iemand van de buitenwereld gearriveerd. Emil loopt met haar mee. Waar bent u van? Ik heb een afspraak met Andrea. Hoi, ik ben Ellis/Alice, hoi, zegt Andrea, kom maar mee. Ze stelt zich aan iedereen voor, en gaat met dre naar de massage plek.

Emil Peter en Ruud met de honden. Hebben ze nou echt hokken voor de honden gebouwd? Ja inderdaad. Met buiten en binnen verblijf. Ze roepen de hond maar die wil niet echt komen. De honden lopen nu door de loods. Vanessa sjort aan de vierde hond. Ze worden allemaal binnengebracht in het hondenverblijf. Pfffff... wat een bevalling man, zegt Peter. Peter komt aan met een bak water. Kijk is! Wat is dat nou!? Zo. Even tot rust. Hij klimt het hok in (het buiten deel) en gaat bij de honden zitten. Kijk is! Oh wat is dat? Hebje koekjes? Hebjekoekjes? Moejekoekje? Kijk is? Baasje komt zo terug. Ja die kom sjoo terug hè???? Ja dat is sjo mooi! Och ja, och ja, hè, ja, baasje komt zo terug. Zo, mooi rustig, eeeeeve rustig worden. Och och allemaal spannend hè? Hee. Ja.
  zondag 26 januari 2014 @ 13:53:14 #169
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135959574
Na een lange SL is er weer beeld en geluid.......................
Een stroopwafelbakker aan tafel samen met Aike en Isabella, ze willen als de Biomarkt er komt een shift van 50 bezoekers per keer.....dus in totaal 200 bezoekers per Biomarktdag.
RuuT maakt armbanden voor de BioMarkt voor de verkoop...maar de binnenkant moet eigenlijk van leer zijn zegt RuuT, nou dan slachten we toch een koe oppert Rienk.
Aike denkt aan 25 euro per persoon aan entree geld voor de BioMarkt.......Aike tegen stroopwafel Meneer, schroom niet reclame voor ons te maken.

Stroopwafel Bakker gaat weer richting huis, hij woont in Brabant. Volgende week zondag zien we stroopwaffelbakker verschijnen rond de klok van half 9.
Er gaat zo gegeten worden, en buiten zijn ze voorbereidingen aan het treffen voor de BooT Camp, de 10 A 12 man komen rond een uurtje of 3 het terrein opwandelen........Vechters volgens Emil ( toen hij dat vanmorgen vertelde kregen we een SL)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 26 januari 2014 @ 14:04:30 #170
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135960037
Aike Vanessa en Ruut staan in de keuken, Aike zegt, als onze maagjes maar goed gevuld zijn deze dag, RuuT Antwoord, als je maar niet aan je vingers gaat zitten likken......***Aike heeft wondjes of iets dergelijks aan een paar vingers en liep gisteren avond met een bakje water met soda haar vingers te ontsmetten**

Hakim: ik zit liever thuis met mijn zoontje, vuile tyfusbende hier.Hakim is ergens boos over.........
Hij zit op bed en leest zijn brieven van thuis, Hakim is de laatste dagen een beetje ziekjes en houd zich veel afzijdig van de groep sinds Laura en RuuT hun intrede deden in Utopia.

Paul zit ook niet meer aan tafel waar de rest zit te eten, Paul pakte drinken in de keuken en wandelt naar de Kas van Andrea..............

Andrea loopt Paul tegenmoet die weer op weg naar de loods loopt en omhelst hem, even lekker naar buiten zegt Andrea even je hoofd leeg maken al dat gelul hier allemaal zegt ze nu tegen Hakim in de slaapkamer
Hakim heeft het gevoel dat hij in een gevangenis zit, hij heeft het gevoel vast gebonden te zitten met handen en voeten, hij vind het moeilijk zich op te laden en de laatste 4 dagen is er geen fuck te doen.
Andrea zegt je zit teveel binnen, maar lieve schat antwoord Hakim wat is er buiten te doen, nou meubeltjes maken oppert Andrea.
Hakim vraagt zich af wat hij daar doet hij kan beter thuis zitten en met zijn zoontje gaan spelen antwoord Hakim.
Hakim wil knallen of stoppen, maak een beslissing voor jezelf zegt Andrea.
Hakim wil zich zelf laten zien, Neem een baaldag dan zegt Andrea, daar heeft hakim ook geen zin in, in een baaldag.Paul en Hakim hebben het precies hetzelfde ze voelen elkaar goed aan zegt Hakim................Kijk het nog een dagje aan antwoord Andrea en hij krijgt een flinke smakkerd van Andrea.

Gio nu op bed bij Hakim, volgens Hakim is het voor Gio anders dan voor hem, Gio is nog een jonge knul zegt Hakim,
Het gaat Hakim niet snel genoeg, wauw er komt een mailtje van 25 euro nou nou, ik wil een projectje dan kunnen we knallen.
Nu Hakim een kind heeft denkt hij meer aan thuis en zijn zoontje om thuis te kunnen gaan zitten, Simpel zat zegt Hakim...............


Hakim vind het te bizar voor woorden waar ze nu weer uit moeten kiezen, ( Laura en RuuT) kijk wat een mafkezen, waar is die F16 piloot, waar is die tandarts zegt hij tegen Charlotte.
Het is KUT zegt Hakim en dan moet je een keuze maken, het heeft niks met de groep te maken, niks met jullie te maken antwoord hij aan Gio.
Hakim heeft altijd succesvolle dingen gedaan en nu lig ik hier, in deze vieze vette bacteriën en beetje wachten tot ik ziek wordt.

dat zijn gevoel veranderd weer over dat zijn zoontje thuis zit en weer dat Paul hetzelfde voelt.................
Hakim heeft de eerste 2 tandjes die zijn zoontje heeft gekregen deze maand gemist..........

Hakim voelt dat hij met handen en voeten gebonden is en zelf de keuze heeft gemaakt, Hij heeft thuis het juist achter gelaten voor te gaan knallen maar zit in deze Bull Shit.
Als Hakim van te voren had geweten waar hij in zit (Utopia) had hij het nooit gedaan. Hij had het echt niet moeten doen herhaalt hij 2 keer tegen Aike die ondertussen ook bij het gesprek is aangeschoven.
Hakim heeft het helemaal gehad zegt hij, Hij mist het eerste jaar ( zoontje) voor deze Bull shit met een snik in zijn stem.Charlotte zegt ik ben 21 en moet ook knallen maar ik zit hier, ik moet mijn rijbewijs gaan halen, Gio aan woord .wordt dit jaar 21 aan de ene kant is het leve de lol in Utopia en buiten is het feesten, hij schuift het gewoon een jaartje op.
Gio is ervan overtuicht dat Utopia wel gaat lopen, dat er geld binnen komt, Aike geloofd daar ook heilig in..
Er lopen zo veel mafkezen hier rond begint Hakim weer, en weer over laura en RuuT......waar is die F16 piloot, daar ging Hakim voor, hij dacht dat hij dat hoorde, WAUW dan samenwerken etc met die F16 piloot..

Bily erbij, Hakim moet niet zo serieus doen zegt Billy...............
Hakim vertelt dat hij het niveau van de mensen niet omhoog tekunnen krikken......Billy neemt het op voor RuuT en zegt, die man is niet achtelijk hoor...RuuT vind ze erg intelligent ..
Aike wilt weer relaxt vanmiddag weer eens om tafel en iedereen laten vertellen waarom ze daar zijn en waarom de bewoners zich hebben opgegeven voor Utopia.........Hakim zijn moed zakt hem af en toe in zijn schoenen, weet niet hoe hij met deze mensen een bedrijf moet opzetten..

Dan heeft hakim het erover als er mensen komen die voor een project komen....zoals de Biomarkt of dat spelletjes gedoe dat er meer mensen bovenop springen...........
Hakim vind ook dat hij in een toneelstukje van groep 8 zit.
Hakim vraagt zich af of hij dit echt wilt.
Hakim weer over de F16 piloot die zou deelnemen, daar wilde hij van leren, waar is het nivo van de accountmanager zullen de mensen zich thuis afvragen ( tv uitzendingen).........

Hakim merkt de afgelopen 3 A 4 dagen, net zoals met de BioMarkt zegt hij, het gaat zo knullig.....het liefst trapt hij de hele boel in elkaar......Misschien ligt het aan mi antwoord Isabella, Nee schatje zegt Hakim tegen Isabella, Aike snapt wat ik bedoel.
Hakim herhaalt voor de zoveelste keer dat Paul het zelfde voelt als Hakim...............


Jimmy wandeld buiten met Vanessa en Laura en keuvelen gezellig..........

Billy en Charlotte gaan in het bad buiten.....en het wachten is op de deelnemers van de BooT Camp........

[ Bericht 38% gewijzigd door Toverheks op 27-01-2014 00:11:28 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135964089
Rienk zingt ontzettend vals en Billy heeft een panterjurkje aan.
  zondag 26 januari 2014 @ 16:01:26 #172
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135965274
Bij vieren en nog steeds niet een mannetje of 10 A 12 voor de Boot Camp.......terwijl Emil al een paar keer herhaalt had deze week dat de Boot Camp om 3 uur zou starten.
Billy zit ondertussen in het Bad en wordt volgens mij uitgerookt _O- als ik al die stoom zie die ze weg wuift met haar handen...........
Vanessa , Laura en Hakim zijn een potje aan het voetballen, Hakim wil eigenlijk 2 doelen hebben dat ze een potje kunnen voetballen , de *Bal* bestaat uit een grote prop omwikkelt met een soort Duck Tape...........
Vanessa graait wat in de container en haalt er plastic lappen uit die erin liggen, Vanessa en Laura gaan een nieuwe *Bal* maken..............

Rienk zit bij de open haard met de telefoon, waar en wat hij aan het bekijken is, is me niet duidelijk.....het wachten is op de Boot Camp deelnemers............
Hakim is bij Rienk gaan zitten met een stuk hout en de bijl...waarschijnlijk timmert hij een *Paar doeltjes* in elkaar.
Voor de rest gebeurt er weinig.........een saaie zondagmiddag.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 26 januari 2014 @ 16:19:47 #173
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_135966186
Beter laat dan Nooit..........
Daar zijn de deelnemers voor de Boot Camp, gegiegel voor het hek, na 2 keer aangebeld te hebben doet er eentje het hek zelf maar open, en daar is Emil.........Welkom, Welkom roept hij en geeft iedereen een handje.............

Er ligt wel iemand in het bad.Billy.Billy.Billy zegt hij tegen de deelnemers, en ze gaan allemaal bij het bad staan waar Billy in ligt te weken _O- Ik schaam me dood, Kirt Billy.

Emil gaat de deelnemers even voor omdat hij even een korte rondleiding geeft in de loods.......Emil noemt alles wat ze eerst niet hadden, geen licht, geen gas etc.etc.
Over Rienk die bij de open haard zit zegt Emil. we hebben een zwerver, maar die mag je niet voeren...

En ze gaan weer naar buiten.
Emil heet ze voor de tweede keer Welkom, jullie deelnemers zijn de eerste officiële deelnemers aan de Boot Camp vertelt Emil aan hun.........
Emil legt uit wat er allemaal gaat gebeuren, parcourtje hier en parcourtje daar, en de snelste die een rondje maakt mag bij Billy in Bad..........gelach klinkt.

Gio gaat uitleggen, ergens 8 stenen, rondje 1 met Gio, rondje 2 alleen moet je balkjes pakken en meenemen in je rondje.
3e rondje krijg je weer een opdracht van Gio zegt Emil...........o.a. het Boomhangen.
Ze klappen in hun handen allemaal en roepen Ramzi.............en zo begint de Boot Camp.

En daar gaat de groep, rennen van het parcourtje, zie ze met grote balken sjouwen en met hun benen omstrengeld en de handen/armen in de boom hangen............
Jimmy en Gio hoor ik boven alles uit, nu een soort heen en weer rennen van een paar meter..........

Dan in een groep achter elkaar heuveltje op heuveltje af rennen, Ik hoor Jimmy een paar maal tegen een vrouwelijke deelneemster zeggen...Adem in en door je neus uit.............

Dan rekken en strekken met de hele groep, voorover en niet veren wordt er geroepen.
Team Ramzi wordt er dus steeds geroepen tussen de oefeningen door.
En zo gaat de Boot Camp verder.


http://news.fightstartv.com/tag/team-ramzi/


Charlotte is inmiddels bij Billy in het bad gaan zitten.
Bijna alle Bewoners staan bij het bad waar Billy en Charlotte in liggen te weken, en bekijken het hele tafereel..................Charlotte heeft ook fijntjes haar oksols geschoren in het bad, en daana haar haren gewassen in het zelfde badwater }:|





Cap`s van Flowr.

Kwart over 5 ......en nog zijn de deelnemers zich in het zweet te werken, nu het Tractor duwen............. Er wordt flink door elkaar geschreeuwd, Jimmy schreeuwt het hardst, maar dit is gewoon echt leuk, de Boot Camp is wat mij betreft geslaagd. ^O^ ..TOP, GAAF, VET ,echt waar :9


Cap LS
De Groep Ramzi gaat binnen op de foto.........geslaagd deze Boot Camp van anderhalf uur.
http://gyazo.com/495ab20a7b6bea98b26f5f2b11de31b0.png

Er wordt afgerekend bij Emil.....er is 150 euro verdient, waarvan Emil weer 30 euro van moest betalen voor de eiwitten.......... dus 120 euro in de pot.


een stuk over Jimmy.............leraar Kickbokser

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 27-01-2014 00:16:23 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135970018
Isa en Laura: morgen naar huis?!

Isa is in gesprek met Laura. Laura denkt dat als zij er morgen uit gaat, dit komt omdat ze als bedreiging wordt gezien.

Billy stemt op RuuT [dus dat RuuT mag blijven] omdat ze bang is dat Lot bevriend wordt met Laura en haar in de steek laat, vertelt Isa. Laura heeft dit al lang door. Ze denkt dat ze er morgen uit moet omdat Billy de rest opstookt. Peter denkt dat die kans er ook in zit.

[Peter zingt houdoe en bedankt ole ole]

Billy had dit al eerder aan peter verteld, ze is bang eruit geknald te worden door Laura. Als Laura morgen gaat, dan trekt zij haar mond open. Dan gaat ze er vol op en gaat ze enkele personen de waarheid vertellen. Ze heeft een hekel aan schijnheilige mensen.

Isa is ervan overtuigd dat iederéén wel een keer heeft geroddeld, maar door sommige wordt heel veel geluld. Dat Billy genomineerd is door t publiek kwam voor haar niet als verrassing. En bij de jongens ook niet, zij roddel en voortdurend. Isa gaat verder met haar verhaal. Bij het centraal overleg op de 1e dag zag ze dat Laura zich echt moest inhouden om niet teveel weg te geven. Laura gaat vanavond alvast haar koffertje pakken. Ze vindt t wel lullig dat het zo gaat.

Laura weet dat ze met Billy gaat botsen als ze blijft. Isa fluistert iets... Het komt erop neer dat Billy wederom heeft gelogen richting Laura.

Update: Billy heeft *oprecht* vriendelijk gedaan de eerste twee dagen terwijl zij de e eerste avond tegen o.a. Isa heeft gezegd Laura "nu al niet te kunnen luchten".

[ Bericht 14% gewijzigd door SaladShaker op 26-01-2014 18:32:24 ]
pi_135970619
Laura en Vanes.

Ze vertelt Vanes wat Isa net aan haar heeft verteld, ze vindt t echt lullig van Billy. Samen met Vanes blaast ze bij de koeien stoom af. De korrels voor de koeien zijn op.

Ze zwijgen even.

Toch bespreekt Laura haar frustraties weer. Ze vertelt aan de koeien dat dit haar laatste avond is en ze ervan genoten heeft. Ook bij de kippen neemt ze afscheid. Laura gaat vanavond nog met Billy praten, kijken of ze haar mond open wil trekken. Ze gaat eens ff poolshoogte nemen. Haar confronteren met het neppe gedrag.

Vanes geeft aan dat ze weet dat Paul *enzo* voor haar kiezen. Ze willen RuuT kwijt. Laura vindt t een leuke stunt om Billy eruit te knallen als ze mag blijven.

Hoe dan ook, het zal morgen spannend worden. Aldus Vanes.

[ Bericht 3% gewijzigd door SaladShaker op 26-01-2014 18:32:48 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')