abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:10:26 #51
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_135867955
Your website is faster than 84% of all tested websites (Amsterdam)
Your website is faster than 72% of all tested websites (New York)
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:13:45 #52
340341 Blester
Membre très utile
pi_135868189
Mijn hosting is puur gericht op Nederland, verklaard de snelheid van New York.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_135868665
hoe vaak wordt in Google Webmaster Tools het aantal backlinks bijgewerkt? Zijn daar vaste momenten voor of een doorlopend proces?
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:32:20 #54
340341 Blester
Membre très utile
pi_135869446
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:21 schreef trekker25 het volgende:
hoe vaak wordt in Google Webmaster Tools het aantal backlinks bijgewerkt? Zijn daar vaste momenten voor of een doorlopend proces?
Waarom zou je daarvoor GWT willen gebruiken?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_135875959
Hoe zit het nou met het maximum aantal adsense advertenties in combinatie met youtubefilmpjes op 1 pagina? Tellen youtubefilmpjes ook als advertentieblok als je aangemeld bent als partner?
pi_135878825
Even een heel andere vraag he: geven jullie inkomsten van AdSense aan bij de belastingdienst? En zo nee, hoe groot is dan de kans dat de BD er toch achter weet te komen dat je deze inkomsten hebt?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_135881986
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Waarom zou je daarvoor GWT willen gebruiken?
je hebt natuurlijk Ahrefs.com maar was benieuwd of Google zelf het ook zo snel indexeert...?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:27:52 #58
340341 Blester
Membre très utile
pi_135882089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:17 schreef trekker25 het volgende:

[..]

je hebt natuurlijk Ahrefs.com maar was benieuwd of Google zelf het ook zo snel indexeert...?
Mijn ervaring is dat GWT veel te sloom is daarmee.
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 24 januari 2014 @ 08:54:51 #59
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_135882442
Pieterbas, yt zit in een iframe, dus dat telt niet mee.
pi_135882447
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:27 schreef Blester het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat GWT veel te sloom is daarmee.
In mijn geval ook vaak onnauwkeurig. Sommige backlinks worden niet eens meegenomen terwijl ik ze via andere programma's wel zie.
- Met zuidelijke groet -
pi_135884636
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een heel andere vraag he: geven jullie inkomsten van AdSense aan bij de belastingdienst? En zo nee, hoe groot is dan de kans dat de BD er toch achter weet te komen dat je deze inkomsten hebt?
1. Ja.
2. De kans is groot dat je wordt gepakt. En wel om twee redenen:

• het geld wordt op een Nederlandse bankrekening gestort en de gegevens daarop mogen door de belastingdienst worden ingezien. Een paar tientjes vallen wellicht niet op, maar substantiële bedragen wel. Als je later leuk zou gaan verdienen met Adsense en de belastingdienst kijkt naar de eerdere betalingsgeschiedenis, ben je zwaar de klos.

• In Europees verband zijn ontwikkelingen gaande om de financiële gegevens aan elkaar te knopen. Voor Adsense zijn uitbetalingen aan contentschrijvers kosten die ongetwijfeld van de winstbelasting kunnen en dus zullen worden afgetrokken. Dus ook via die weg is of wordt het mogelijk dat de Nederlandse belastingdienst kan zien dat je inkomsten, in jouw geval vermoedelijk inkomsten 'uit overige werkzaamheden' hebt. Zorg dat je zo snel mogelijk in aanmerking komt voor een aanslag wegens 'winst uit onderneming'. Dan betaal je aanzienlijk minder inkomstenbelasting. Die constructie is in een aantal gevallen ook mogelijk als je ernaast 'gewoon' in loondienst bent.
pi_135885146
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een heel andere vraag he: geven jullie inkomsten van AdSense aan bij de belastingdienst? En zo nee, hoe groot is dan de kans dat de BD er toch achter weet te komen dat je deze inkomsten hebt?
Tering zeg hoe vaak die vraag wel niet langs komt. Je verdient nog geen drol en je begint nu al over belastingontduiken :') vraag me soms af wat mensen hier in NL mankeren. De Belastingdienst ligt er echt niet wakker van hoor als jij een paar tientjes per maand niet opgeeft, maar als het om 1000'en euro's gaat dan lijkt het me niet verstandig om zwart te doen hé? De kans dat de BD er achter komt is natuurlijk klein, maar dat is het hele punt niet. Als ik een oud vrouwtje ergens in een donker steegje beroof dan is de kans ook klein dat er ooit iemand achter komt :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef LeefNu het volgende:

[..]

1. Ja.
2. De kans is groot dat je wordt gepakt. En wel om twee redenen:

• het geld wordt op een Nederlandse bankrekening gestort en de gegevens daarop mogen door de belastingdienst worden ingezien. Een paar tientjes vallen wellicht niet op, maar substantiële bedragen wel. Als je later leuk zou gaan verdienen met Adsense en de belastingdienst kijkt naar de eerdere betalingsgeschiedenis, ben je zwaar de klos.

• In Europees verband zijn ontwikkelingen gaande om de financiële gegevens aan elkaar te knopen. Voor Adsense zijn uitbetalingen aan contentschrijvers kosten die ongetwijfeld van de winstbelasting kunnen en dus zullen worden afgetrokken. Dus ook via die weg is of wordt het mogelijk dat de Nederlandse belastingdienst kan zien dat je inkomsten, in jouw geval vermoedelijk inkomsten 'uit overige werkzaamheden' hebt. Zorg dat je zo snel mogelijk in aanmerking komt voor een aanslag wegens 'winst uit onderneming'. Dan betaal je aanzienlijk minder inkomstenbelasting. Die constructie is in een aantal gevallen ook mogelijk als je ernaast 'gewoon' in loondienst bent.
Wat een hoop gelul. Lijkt me niet echt het juiste topic om hierover in discussie te gaan maar het komt toch telkens weer terug. Kort dan, de Belastingdienst mag echt niet zomaar op je bankrekening mee kijken en doet dat ook niet. Pas als ze een reden hebben... dus als jij ineens een dikke Ferrari voor de deur hebt is de kans vrij groot dat ze een onderzoek willen doen.

Europees samenwerking is natuurlijk een grap, ze kunnen recent pas boetes innen in andere landen, laat staan dat ze winsten van commerciële bedrijven gaan vergelijken. Uiteraard zal de FIOD dit soort dingen kunnen uitzoeken op grote schaal, maar echt niet voor een Adsense aapje hier op fok hoor :')

Ja een onderneming oprichten is fiscaal het gunstige voor je inkomsten, maar dan moet je wel aan het urencriterium voldoen om de fiscale voordelen te behalen die "resultaat uit overige werkzaamheden" niet heeft. En laten we eerlijk wezen, 1225 uur aan je websites besteden naast een normale baan gaat de meeste gewoon niet lukken.
Facts don't care about your feelings
pi_135887042
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Tering zeg hoe vaak die vraag wel niet langs komt. Je verdient nog geen drol en je begint nu al over belastingontduiken :') vraag me soms af wat mensen hier in NL mankeren. De Belastingdienst ligt er echt niet wakker van hoor als jij een paar tientjes per maand niet opgeeft, maar als het om 1000'en euro's gaat dan lijkt het me niet verstandig om zwart te doen hé? De kans dat de BD er achter komt is natuurlijk klein, maar dat is het hele punt niet. Als ik een oud vrouwtje ergens in een donker steegje beroof dan is de kans ook klein dat er ooit iemand achter komt :')

[..]


Ik verdien nog niet veel met AdSense nee. Wel is mijn verwachting dat het erg toe gaat nemen de komende tijd. Ik heb het nooit over belastingontduiken gehad, ik stelde gewoon een vraag. Het laatste wat ik wil is gezeik met de BD :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_135887299
"Geven jullie inkomsten van AdSense aan bij de belastingdienst? En zo nee, hoe groot is dan de kans dat de BD er toch achter weet te komen dat je deze inkomsten hebt?"

en

"Ik heb het nooit over belastingontduiken gehad" en "Het laatste wat ik wil is gezeik met de BD"

gaat niet echt goed samen hé :D
Facts don't care about your feelings
pi_135888245
Ik wil ook niet het risico lopen ooit tegen de lamp te lopen dus geef alles netjes op. Vaak geef je toch al een deel uit wat dan zwart is verdiend en dat kom je aan het terug betalen, laat staan een boete wegens een economisch delict.

Edit: Oja, ook ervaring gehad met adverteren op Facebook, wat een oplichters. Kun je een bedrag, doelgroep en interesses invoeren en bij mij kwam er een geschat aantal vertoningen van 4.500 tot 6.500 uit, blijken er uiteindelijk iets meer dan 800 vertoningen geweest te zijn. Eerste en laatste keer dus dat ik via Facebook adverteer :)
pi_135888645
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef WebBeestje het volgende:
Edit: Oja, ook ervaring gehad met adverteren op Facebook, wat een oplichters. Kun je een bedrag, doelgroep en interesses invoeren en bij mij kwam er een geschat aantal vertoningen van 4.500 tot 6.500 uit, blijken er uiteindelijk iets meer dan 800 vertoningen geweest te zijn. Eerste en laatste keer dus dat ik via Facebook adverteer :)
Ik heb dezelfde ervaring, maar toch zijn er mensen die er flink aan verdienen :P
..///
pi_135893207
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef WebBeestje het volgende:
Ik wil ook niet het risico lopen ooit tegen de lamp te lopen dus geef alles netjes op. Vaak geef je toch al een deel uit wat dan zwart is verdiend en dat kom je aan het terug betalen, laat staan een boete wegens een economisch delict.

Edit: Oja, ook ervaring gehad met adverteren op Facebook, wat een oplichters. Kun je een bedrag, doelgroep en interesses invoeren en bij mij kwam er een geschat aantal vertoningen van 4.500 tot 6.500 uit, blijken er uiteindelijk iets meer dan 800 vertoningen geweest te zijn. Eerste en laatste keer dus dat ik via Facebook adverteer :)
als je een cpc had maakt dat toch uiteindelijk niks uit? Ik heb MP advertenties, met 30 views, maar die leveren ook een bijpassende conversie op wat het uiteindelijk rendabel maakt
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_135895564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat een hoop gelul. Lijkt me niet echt het juiste topic om hierover in discussie te gaan maar het komt toch telkens weer terug. Kort dan, de Belastingdienst mag echt niet zomaar op je bankrekening mee kijken en doet dat ook niet. Pas als ze een reden hebben... dus als jij ineens een dikke Ferrari voor de deur hebt is de kans vrij groot dat ze een onderzoek willen doen.

Europees samenwerking is natuurlijk een grap, ze kunnen recent pas boetes innen in andere landen, laat staan dat ze winsten van commerciële bedrijven gaan vergelijken. Uiteraard zal de FIOD dit soort dingen kunnen uitzoeken op grote schaal, maar echt niet voor een Adsense aapje hier op fok hoor :')

Ja een onderneming oprichten is fiscaal het gunstige voor je inkomsten, maar dan moet je wel aan het urencriterium voldoen om de fiscale voordelen te behalen die "resultaat uit overige werkzaamheden" niet heeft. En laten we eerlijk wezen, 1225 uur aan je websites besteden naast een normale baan gaat de meeste gewoon niet lukken.
Even voor de goede orde: waar zie jij 'zomaar' staan? Wie schreef hier over boetes innen of winsten vergelijken? Wie schreef dat de meesten naast een normale baan aan het urencriterium konden voldoen? Je bestrijdt aspecten die ik niet noemde...

Wellicht ten overvloede: over de mogelijkheid van het behalen van het urencriterium naast een volledige baan bestaat jurisprudentie... En overigens ken ik zelf een aantal mensen dat vier dagen in loondienst is en daarnaast succesvol een eigen toko runt (en daarmee winst uit onderneming geniet).

Zullen we het hier verder beschaafd houden?
pi_135897078
Oh ben jij er zo eentje :') Laat maar ja...
Facts don't care about your feelings
pi_135897649
Ik ga met een leuk experiment beginnen. Heb een domein geregt wat opzich wel EMD value heeft maar niet echt helemaal geweldig, wel .nl. De domeinnaam zijn twee woorden die elk 30/40k aan zoekresultaten per maand genereren. Daarnaast zijn het allebei onderwerpen die ik beide minstens kan onderverdelen in 20 subonderdelen die er alles mee te maken hebben die rond de 10k zoekresultaten per maand opleveren.

Het gaat dus een projectje worden waarbij de Exact Match hem zit in de overkoepelende branche.

Bijv. www.vakantieontspanning.nl
XX aantal onderwerpen gerelateerd aan vakantie met veel zoekvolume
XX aantal onderwerpen gerelateerd aan ontspanning met veel zoekvolume
en gecombineerd.
Hierdoor kan ik wel honderden artikelen schrijven en zal ik traffic genereren met super veel verschillende artikelen. Ik kan linkbuilding toepassen in een extreem brede markt en toch relevantie hebben met elkaar.

Wellicht werkt het totaal niet, dan heeft het me wat tijd en de regfee gekost. Over paar weekjes eens goed voor zitten. 1e doel is altijd 1 euro per dag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:34:57 #71
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_135897721
Zo, Adsense weer bijgeschreven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_135905310
Iemand ervaringen met tweetdeck ? Als je tweets in schedule zet voert hij ze dan ook uit zonder dat het programma aanstaat ? kan het nergens vinden :O
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:12:48 #73
340341 Blester
Membre très utile
pi_135905798
http://www.mattcutts.com/blog/guest-blogging/

Maar als je het gewoon een beetje normaal doet, heeft het imo nog steeds wel zin hoor. Maar niet duizenden van die posts :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:27:41 #74
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_135906293
Hopelijk dat ik straks nog iets verdien met mijn .com domein van Utopia nu Fox (Amerika) het programma ook heeft gekocht van Talpa.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_135909179
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:27 schreef Razor21 het volgende:
Hopelijk dat ik straks nog iets verdien met mijn .com domein van Utopia nu Fox (Amerika) het programma ook heeft gekocht van Talpa.
Ik denk dat je dan een partnership moet gaan zoeken. Je vertelt hier vaak dat SEO niet je sterkste ding is. Met de USA als target area moet je naast goede Engelse SEO teksten ook erg je best met SEO doen. Ik denk dat je met .com teveel concurrentie hebt en het met een DA -35 niet gaat redden.
- Met zuidelijke groet -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')