abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 april 2014 @ 13:18:05 #201
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138396227
AZ - Benfica uitverkocht!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 3 april 2014 @ 18:54:33 #202
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_138478427
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 04:50 schreef Qi1 het volgende:
Ik ben zelf niet voor AZ maar hulde aan de manier waarop 'jullie' beleid voeren.
Bijna failliet geweest maar ontzettend snel op de achtergrond weer financieel gezond geworden en vooral de boel intern rustig gehouden (voor de buitenwereld in elk geval). Zelfs een plotseling vertrek van de trainer ging opvallend rustig en snel en zonder escalaties of verdere rumoer.

Ik ben geen insider maar het komt over alsof er binnen AZ enkele hele sterke, nuchtere en consistente mensen (zowel op financieel als sportief vlak) zitten die het beleid en de rust bewaken. Het is denk ik ook geen toeval dat er jaar in jaar uit toptrainers bij AZ willen werken. Die zien dat ook.
Met beperkte middelen en elk jaar vertrekkende spelers toch blijven presteren, knap :)
Ja heb je helemaal gelijk in. Erg nuchtere mensen bij AZ en dat is een van de redenen waarom ik ook fan van deze club ben. Het past gewoon bij me qua karakter AZ.

Ik ga helaas niet naar de wedstrijd vanavond maar ik heb er wel heel erg zin in. Ik heb gewoon geen verwachtingen voor de wedstrijd. Als we winnen ben ik door het dolle heen, als we gelijkspelen dik tevreden en als we verliezen was dat te verwachten! Hopelijk maken jullie er een sfeervolle wedstrijd van vanavond. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138478984
Zou mooi zijn voor het Nederlandse clubvoetbal als AZ vanavond een klein stuntje kan uithalen :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 3 april 2014 @ 20:24:55 #204
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_138483564
We gaan ze pakken, ik voel het!
pi_138491556
Godverdomme tyfuszooi, eerste helft veel beter godverdomme. Zonde van die tegengoal, slecht uitverdedigd. Uit gaat het hem niet worden denk ik zomaar dus ons Europees avontuur zit erop denk ik. Maar het was wel een mooie pot!
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 3 april 2014 @ 23:55:55 #207
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_138492104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:40 schreef rubensanti het volgende:
Godverdomme tyfuszooi, eerste helft veel beter godverdomme. Zonde van die tegengoal, slecht uitverdedigd. Uit gaat het hem niet worden denk ik zomaar dus ons Europees avontuur zit erop denk ik. Maar het was wel een mooie pot!
Dit. Gewoon genieten hiervan jongens. Wel jammer want een doelpuntje had er denk ik wel ingezeten.

Ik vond de woorden van Dick na afloop wel interessant waarin hij wat zei over het bestuur van AZ en dan in het bijzonder over Gerbrands en Stewart. Hij merkte op dat AZ ten doel heeft gesteld om elk seizoen 7/8/9de te eindigen en dat het volgens Gerbrands en Stewart goed was voor een club als AZ. Dick merkte op dat hij denkt dat AZ met 2 of 3 aankopen wel 3 plekken hoger kan staan en daar ben ik het wel mee eens. Het lijkt wel alsof Gerbrands en Stewart een eigen club willen maken door nu Haar en Advocaat te laten oprotten. Wat mij verbaasd.

Blijkbaar vindt de directie het wel goed op de manier waarop het nu gaat en zijn de afgelopen seizoenen geen incidenten maar gewoon goede seizoenen voor een club als AZ. Misschien moeten ze zich eens af gaan vragen of wij in de middenmoot willen blijven met spelers als Elm, Johannsson, Reijnen, Gorter en Esteban of een keer hogerop in de competitie weer willen. Misschien is het een keer tijd dat Stewart eens nadenkt over wat hij de club voor schade aanricht net zoals hij bij NAC heeft gedaan. Ik heb veel bewondering voor de spelers van AZ dat ze alsnog zover komen en dat ze er wel voor vechten. Maar misschien zijn aankopen wel nodig.

Zie ik dit verkeerd als dit opvallende woorden zijn van Advocaat? Gerommel achter de schermen lijkt een feit.
pi_138492168
pfff hier had meer uitgehaald kunnen worden ;(

weet iemand die aanwezig was wat er gebeurde in het laatste kwartier op de lange zijde? Er rende opeens mensen met een brandcard langs bij X en na de wedstrijd werd rotonde nog afgesloten door politie om een ambulance door te laten
pi_138492675
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:55 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Dit. Gewoon genieten hiervan jongens. Wel jammer want een doelpuntje had er denk ik wel ingezeten.

Ik vond de woorden van Dick na afloop wel interessant waarin hij wat zei over het bestuur van AZ en dan in het bijzonder over Gerbrands en Stewart. Hij merkte op dat AZ ten doel heeft gesteld om elk seizoen 7/8/9de te eindigen en dat het volgens Gerbrands en Stewart goed was voor een club als AZ. Dick merkte op dat hij denkt dat AZ met 2 of 3 aankopen wel 3 plekken hoger kan staan en daar ben ik het wel mee eens. Het lijkt wel alsof Gerbrands en Stewart een eigen club willen maken door nu Haar en Advocaat te laten oprotten. Wat mij verbaasd.

Blijkbaar vindt de directie het wel goed op de manier waarop het nu gaat en zijn de afgelopen seizoenen geen incidenten maar gewoon goede seizoenen voor een club als AZ. Misschien moeten ze zich eens af gaan vragen of wij in de middenmoot willen blijven met spelers als Elm, Johannsson, Reijnen, Gorter en Esteban of een keer hogerop in de competitie weer willen. Misschien is het een keer tijd dat Stewart eens nadenkt over wat hij de club voor schade aanricht net zoals hij bij NAC heeft gedaan. Ik heb veel bewondering voor de spelers van AZ dat ze alsnog zover komen en dat ze er wel voor vechten. Maar misschien zijn aankopen wel nodig.

Zie ik dit verkeerd als dit opvallende woorden zijn van Advocaat? Gerommel achter de schermen lijkt een feit.
Ik vind Stewart een heel naar mannetje, AZ kan er zeker meer uithalen.

Geen idee Lynda, misschien een hartaanval ofzo. Is wel vaker gebeurd...
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 4 april 2014 @ 00:21:07 #210
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_138492799
Damn, hadden we zo met 2-0 kunnen winnen (tegendoelpunt was echt een nazigoal, wel strak afgerond). Toch houd ik hoop voor volgende week. Gewoon weer met 5 man in de verdediging en met Gudmondsson, Beerens en Lewis op de counter.

Johansson ben ik wel even klaar mee. Bij hem is de pijp echt op. Prima spits, maar het seizoen is te lang voor hem.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:55 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Dit. Gewoon genieten hiervan jongens. Wel jammer want een doelpuntje had er denk ik wel ingezeten.

Ik vond de woorden van Dick na afloop wel interessant waarin hij wat zei over het bestuur van AZ en dan in het bijzonder over Gerbrands en Stewart. Hij merkte op dat AZ ten doel heeft gesteld om elk seizoen 7/8/9de te eindigen en dat het volgens Gerbrands en Stewart goed was voor een club als AZ. Dick merkte op dat hij denkt dat AZ met 2 of 3 aankopen wel 3 plekken hoger kan staan en daar ben ik het wel mee eens. Het lijkt wel alsof Gerbrands en Stewart een eigen club willen maken door nu Haar en Advocaat te laten oprotten. Wat mij verbaasd.

Blijkbaar vindt de directie het wel goed op de manier waarop het nu gaat en zijn de afgelopen seizoenen geen incidenten maar gewoon goede seizoenen voor een club als AZ. Misschien moeten ze zich eens af gaan vragen of wij in de middenmoot willen blijven met spelers als Elm, Johannsson, Reijnen, Gorter en Esteban of een keer hogerop in de competitie weer willen. Misschien is het een keer tijd dat Stewart eens nadenkt over wat hij de club voor schade aanricht net zoals hij bij NAC heeft gedaan. Ik heb veel bewondering voor de spelers van AZ dat ze alsnog zover komen en dat ze er wel voor vechten. Maar misschien zijn aankopen wel nodig.

Zie ik dit verkeerd als dit opvallende woorden zijn van Advocaat? Gerommel achter de schermen lijkt een feit.
Zelfde discussie als we hiervoor al hadden. Op basis van achterland is AZ gewoon een miezerig clubje en preseteren we al 10 jaar veel meer dan we zouden moeten. Geniet ervan.
pi_138493032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 18:54 schreef sonnyspek het volgende:
Ja heb je helemaal gelijk in. Erg nuchtere mensen bij AZ en dat is een van de redenen waarom ik ook fan van deze club ben. Het past gewoon bij me qua karakter AZ.
Wel weer jammer dat ze dan clubman Martin Haar op straat zetten, dat past niet bij dat beleid. Al helemaal niet als een groot coach als Advocaat laat blijken dat ie vindt dat hij goede kwaliteiten heeft en zelfs misschien was gaan twijfelen over nog een jaartje AZ als Haar er uit gegooid was.
quote:
Ik ga helaas niet naar de wedstrijd vanavond maar ik heb er wel heel erg zin in. Ik heb gewoon geen verwachtingen voor de wedstrijd. Als we winnen ben ik door het dolle heen, als we gelijkspelen dik tevreden en als we verliezen was dat te verwachten! Hopelijk maken jullie er een sfeervolle wedstrijd van vanavond. :)
[quote]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik altijd wel apart bij AZ. Mensen uit de omgeving Zaanstreek (en West-Friesland) zijn nou niet echt de meest burgerlijkste Nederlanders over het algemeen volgens mij. Toch lijkt het publiek in keurige ambtenarenstad Zwolle (met alle respect) gemiddeld veel fanatieker dan het AZ-publiek. Die klappertjes past eigenlijk niet bij m'n beeld van ruige Zaanstrekers/West-Friezen, wat ze in Den Haag op een zaterdagavond naar binnen werken in de kroeg drinken jullie bij je ontbijt volgens mij :D ;)

Overigens vind ik het wel een beetje onterecht dat AZ de naam van successupporters heeft, hoewel niet altijd even extreem fel en fanatiek is volgens mij is het aantal stadionbezoekers al jaren redelijk stabiel, ongeacht of AZ 12e staat of 3e staat. Die groep successupporters die er ten tijde van het kampioenschap bij kwamen zitten nu weer in Amsterdam (tot ergens van de meeste Ajacieden denk ik) maar de vaste kern blijft altijd hetzelfde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 00:35:33 ]
pi_138493244
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:16 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Ik vind Stewart een heel naar mannetje, AZ kan er zeker meer uithalen.

Geen idee Lynda, misschien een hartaanval ofzo. Is wel vaker gebeurd...
Jup ik zie nu op p2000 een reanimatie staan..
  vrijdag 4 april 2014 @ 00:45:58 #213
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138493481
Dit was de eerste keer dat ik naar een wedstrijd in het AZ stadion ben geweest (uberhaupt een voetbalwedstrijd in een stadion) en ik vond het geweldig :P Jammer van die goal, ze kregen die bal zo voor de voeten gespeeld. Jóhannsson vond ik slecht spelen, alles wat hij deed liep in de soep! En dat tijdrekken van Benfica waar ze nog 2 keer geel voor kregen was echt hinderlijk. Vooral in de eerste helft een paar mooie kansen voor AZ! :Y

Hoe zit het trouwens met al dat vuurwerk, krijgt AZ daar boetes voor?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_138494385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:29 schreef Qi1 het volgende:

Dat vind ik altijd wel apart bij AZ. Mensen uit de omgeving Zaanstreek (en West-Friesland) zijn nou niet echt de meest burgerlijkste Nederlanders over het algemeen volgens mij. Toch lijkt het publiek in keurige ambtenarenstad Zwolle (met alle respect) gemiddeld veel fanatieker dan het AZ-publiek. Die klappertjes past eigenlijk niet bij m'n beeld van ruige Zaanstrekers/West-Friezen, wat ze in Den Haag op een zaterdagavond naar binnen werken in de kroeg drinken jullie bij je ontbijt volgens mij :D ;)

Overigens vind ik het wel een beetje onterecht dat AZ de naam van successupporters heeft, hoewel niet altijd even extreem fel en fanatiek is volgens mij is het aantal stadionbezoekers al jaren redelijk stabiel, ongeacht of AZ 12e staat of 3e staat. Die groep successupporters die er ten tijde van het kampioenschap bij kwamen zitten nu weer in Amsterdam (tot ergens van de meeste Ajacieden denk ik) maar de vaste kern blijft altijd hetzelfde.
Over het algemeen heeft AZ een flinke groep die er zit in goede en slechte tijden. Hiertussen zitten flink wel wat succes supporters, maar de groep fanatiekelingen is in de laatste jaren wel gegroeid :) En het merendeel van de vaste bezoekers heeft ook een hekel aan die klappers ;) , maar aan de bijnaam klapvee komen we nooit meer af denk ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:36 schreef lynda het volgende:

[..]

Jup ik zie nu op p2000 een reanimatie staan..
Dat is al de 3e of 4e in een paar jaar volgens mij. Hopelijk is het goed afgelopen.

quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik naar een wedstrijd in het AZ stadion ben geweest (uberhaupt een voetbalwedstrijd in een stadion) en ik vond het geweldig :P Jammer van die goal, ze kregen die bal zo voor de voeten gespeeld. Jóhannsson vond ik slecht spelen, alles wat hij deed liep in de soep! En dat tijdrekken van Benfica waar ze nog 2 keer geel voor kregen was echt hinderlijk. Vooral in de eerste helft een paar mooie kansen voor AZ! :Y

Hoe zit het trouwens met al dat vuurwerk, krijgt AZ daar boetes voor?
Godver wat heb ik me geërgerd aan Johansson. Echt dramatisch gewoon.
Zal misschien een onderzoek van de uefa komen. Vuurwerk kwam zowel als bij AZ als benfica vandaan volgens mij, Hoop dat er geen consequenties aan vastzitten.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_138494792
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 01:42 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Over het algemeen heeft AZ een flinke groep die er zit in goede en slechte tijden. Hiertussen zitten flink wel wat succes supporters, maar de groep fanatiekelingen is in de laatste jaren wel gegroeid :)
Maar dat heeft bijna elke club toch wel denk ik, een groep successupporters. Is dat bij jullie zoveel erger dan bij Twente, PSV of wie dan ook? Want echt groot succes is er al een aantal jaar niet, en volgens mij zit er altijd een stabiele vaste kern die het stadion redelijk vult. Maar dat is mijn indruk, jij zult het beter weten :)

quote:
En het merendeel van de vaste bezoekers heeft ook een hekel aan die klappers ;) , maar aan de bijnaam klapvee komen we nooit meer af denk ik.
Vreemd dan dat 'de rest' geen tegenacties/alternatieven bedenkt of desnoods probeert af te dwingen bij de club dat ze die dingen niet meer verkopen.

Als ooit bij Feyenoord zo'n groep mongolen die dingen was gaan introduceren en na 2 wedstrijden en 2 vriendelijke waarschuwingen niet ophielden en zelfs zorgden dat de naam van je hele supportersschare besmeurd werd met de bijnaam 'klappertjes' dan waren ze een half jaar later in het Erasmus nóg druk met anale chirurgie om stukken karton te verwijderen denk ik. _O-
Maar ook in de ArenA zouden ze in zo'n geval nog een vuurtje maken om te kijken hoe lang 500 kartonnen waaiers branden.

Nee gein natuurlijk, maar meestal bepalen de fanatiekere supporters toch de sfeer. En die klappers kunnen echt niet, dat is gewoon het ingrijpen waard :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Qi1 op 04-04-2014 02:30:54 ]
pi_138497468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 23:57 schreef lynda het volgende:
pfff hier had meer uitgehaald kunnen worden ;(

weet iemand die aanwezig was wat er gebeurde in het laatste kwartier op de lange zijde? Er rende opeens mensen met een brandcard langs bij X en na de wedstrijd werd rotonde nog afgesloten door politie om een ambulance door te laten
Er was een reanimatie in vak T, Ambulance vertrok met sirenes en zwaailichten dus er was iig weer een hartslag. Hoe het afgelopen is heb ik niet gehoord nog.
pi_138497805
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:03 schreef Deshain het volgende:

[..]

Er was een reanimatie in vak T, Ambulance vertrok met sirenes en zwaailichten dus er was iig weer een hartslag. Hoe het afgelopen is heb ik niet gehoord nog.
vak T daar heb ik niets gezien? ik heb het over vak F of G.
pi_138498131
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:17 schreef lynda het volgende:

[..]

vak T daar heb ik niets gezien? ik heb het over vak F of G.
Ik zit mis had plattegrond op z'n kop, was G inderdaad ;)

Beetje dom, zit zelf naast T..

[ Bericht 5% gewijzigd door Deshain op 04-04-2014 10:47:27 ]
pi_138498671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:33 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik zit mis had plattegrond op z'n kop, was G inderdaad ;)

Beetje dom, zit zelf naast T..
Ik dacht al 2 op 1 avond :o Hopen dat het 'goed' met hem/haar gaat.
pi_138498890
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 april 2014 10:17 schreef lynda het volgende:

[..]

vak T daar heb ik niets gezien? ik heb het over vak F of G.
Vak T was niks, iig niet meergekregen vanuit S.

Edit:

Lekker op tijd ;(
pi_138500083
Willen we meer of minder Portugezen op een voetbalveld?

Nog meer een hekel aan dat volk gekregen, gisteren nog ff ruzie staan maken op het parkeerterrein. Schwalbes gemaakt voor hun auto's om zo tijd te trekken voordat ze weg konden rijden. Kinderachtig ik weet het, maar het moest ff :r
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_138502350
Irritant volk inderdaad, belachelijk lang naar corners lopen. Uiteindelijk 2 of 3 gele kaarten voor tijdrekken gevallen?
pi_138502426
Er is nog perspectief toch voor AZ? Je weet het nooit, cornergoaltje, de verlenging in, en op penalties door met dank aan penaltykiller Esteban.
  vrijdag 4 april 2014 @ 13:10:21 #224
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_138502780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 12:58 schreef Mathijz het volgende:
Irritant volk inderdaad, belachelijk lang naar corners lopen. Uiteindelijk 2 of 3 gele kaarten voor tijdrekken gevallen?
Dit ventje, nummer 16 :r



quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:00 schreef AmaninFull het volgende:
Er is nog perspectief toch voor AZ? Je weet het nooit, cornergoaltje, de verlenging in, en op penalties door met dank aan penaltykiller Esteban.
Benfica speelde lang niet voluit volgens mij, die maken het thuis even af.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_138503571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 02:22 schreef Qi1 het volgende:
Vreemd dan dat 'de rest' geen tegenacties/alternatieven bedenkt of desnoods probeert af te dwingen bij de club dat ze die dingen niet meer verkopen.
Op de ben-side (sfeervak/harde kern) worden amper klappers gebruikt. Daar heeft iedereen ook een schijthekel aan die dingen en hebben ze zelfs klapper nee nee stickers op hun stoelen.
De club verkoopt ze niet, maar legt ze voor de wedstrijd bij iedereen achter hun stoel. Bedrijven kunnen reclame maken op de klappers en daardoor is het voor AZ een vaste bron van inkomsten. Dus tenzij er een goed alternatief is zullen ze er niet zomaar mee stoppen denk ik.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')