abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 februari 2014 @ 16:57:25 #126
242879 Onnoman
The On And Only
pi_136290360
gvd.. bioscoop rembrandt wordt verbouwd.. en als ze klaar zijn zullen er geen pauzes meer zijn tijdens de film
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  maandag 3 februari 2014 @ 18:09:09 #127
141482 Q.
JurassiQ
pi_136293161
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Onnoman het volgende:
gvd.. bioscoop rembrandt wordt verbouwd.. en als ze klaar zijn zullen er geen pauzes meer zijn tijdens de film
Dat wordt geen beugels meer nuttigen tijdens de film, zeker niet bij lange films. :')
For great justice!
pi_136293262
Zojuist een aanhouding op de Kanaalstraat (Javastraat), iemand meer info?

Edit: van Twitter:

Kemal Çaprak @kemalcaprak 25m
Fasllar Kanaalstraat'da bir birine girdi, Polis biey yapamyor :D
Google translate: Moroccans Kanaalstraat also came together, the police can not do anything: D


Kemal Çaprak @kemalcaprak 10m
@KTekatli Birtane Fasl adam bi kz rahatsz etmi, kz barnca adam tokat atm. Kzn ailesi fln geldi olaylar olaylar :D
Google translate: A Grain of Moroccan men have disturbed a girl, she had slapped the man shouted. The girl's parents came FLN events are events


En iemand anders:

Javastraat Noord @JavastraatNoord 37m
Veertig woedend schreeuwende Marokkanen in de straat. Matten. Waarom gebruiken ze geen verzekeringsformulier? Veel makkelijker en prettiger.

Javastraat Noord @JavastraatNoord 36m
Politiehonden erbij. Gezellig!

Javastraat Noord @JavastraatNoord 23m
..waardoor de bewoners van de straat er niet meer in en uitkonden. De amok maker stond natuurlijk geparkeerd op de laad en los plek.

[ Bericht 25% gewijzigd door MoneyTalks op 03-02-2014 18:29:12 ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_136294567
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zoiets meende ik dus ook gehoord te hebben, maar internet is er vaag over. Mocht iemand het weten, dan hoor ik het graag :)
Fiets er morgen langs, zal eens kijken, weet het zo ook niet.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 3 februari 2014 @ 19:11:44 #130
62913 Blik
The one and Only!
pi_136295555
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Onnoman het volgende:
gvd.. bioscoop rembrandt wordt verbouwd.. en als ze klaar zijn zullen er geen pauzes meer zijn tijdens de film
Geen pauzes, funest voor de horeca-omzet denk ik. Lijkt me economisch gezien onverstandig
pi_136295691
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:57 schreef Onnoman het volgende:
gvd.. bioscoop rembrandt wordt verbouwd.. en als ze klaar zijn zullen er geen pauzes meer zijn tijdens de film
Bron?
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 19:27:02 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_136296366
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef Naamah het volgende:

[..]

Fiets er morgen langs, zal eens kijken, weet het zo ook niet.
NS heeft via de Twittert inmiddels bevestigd dat het gratis is, je hoeft dus niet speciaal te kijken O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 4 februari 2014 @ 10:34:06 #133
242879 Onnoman
The On And Only
pi_136315340
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef TMan het volgende:

[..]

Bron?
ben geabonneerd op nieuwsbrief van pathe

quote:
Om je nog beter van dienst te zijn wordt Pathé Rembrandt Utrecht in de periode februari tot en met maart 2014 flink verbouwd. De belangrijkste veranderingen zijn:
Aangepaste entree
Volledig nieuw buffet
Nieuwe kassas en ticketmachines

Meer ruimte, meer service
Door de verbouwing van Pathé Remrandt Utrecht wordt de entreeruimte vergroot. Hierdoor is het minder snel druk bij binnenkomst. Daarnaast wordt het aantal kassas uitgebreid en komen er meer ticketmachines. Zo hoef je niet of veel minder te wachten als je tickets wilt kopen.

Geen pauzes meer
Na de verbouwing zal er tijdens de voorstelling geen pauze meer zijn, zodat je zonder onderbreking van de film kunt genieten. Bovendien ontstaat hierdoor extra tijd om meer films te vertonen en kun je straks uit meer aanvangstijden kiezen. Pauzes bij de 50PLUS BIOS en bij kinderfilms blijven wel bestaan.

Gedurende de verbouwing blijft Pathé Rembrandt Utrecht gewoon open
De werkzaamheden zijn zo gepland dat je er zo min mogelijk overlast van hebt. Tijdens de voorjaarvakantie (15-23 februari) leggen we de verbouwing zelfs even helemaal stil. Zo kun je ook in februari en maart blijven genieten van onze films.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_136315472
Hopelijk doen ze ook wat aan de climate control want tering hee wat is het altijd heet daar in zaal 1.

Verder nog steeds een prettige bioscoop.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136315487
Pauzes bij een film zijn ook eigenlijk nergens voor nodig. Ja, als je een zwakke blaas hebt misschien. Het haalt je alleen maar uit het verhaal en ik hoef toch geen popcorn :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Forum Admin dinsdag 4 februari 2014 @ 10:50:05 #136
232445 crew  Specularium
pi_136315675
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 18:12 schreef MoneyTalks het volgende:
Zojuist een aanhouding op de Kanaalstraat (Javastraat), iemand meer info?

Edit: van Twitter:

Kemal Çaprak @kemalcaprak 25m
Fasllar Kanaalstraat'da bir birine girdi, Polis biey yapamyor :D
Google translate: Moroccans Kanaalstraat also came together, the police can not do anything: D

Kemal Çaprak @kemalcaprak 10m
@KTekatli Birtane Fasl adam bi kz rahatsz etmi, kz barnca adam tokat atm. Kzn ailesi fln geldi olaylar olaylar :D
Google translate: A Grain of Moroccan men have disturbed a girl, she had slapped the man shouted. The girl's parents came FLN events are events

En iemand anders:

Javastraat Noord @JavastraatNoord 37m
Veertig woedend schreeuwende Marokkanen in de straat. Matten. Waarom gebruiken ze geen verzekeringsformulier? Veel makkelijker en prettiger.

Javastraat Noord @JavastraatNoord 36m
Politiehonden erbij. Gezellig!

Javastraat Noord @JavastraatNoord 23m
..waardoor de bewoners van de straat er niet meer in en uitkonden. De amok maker stond natuurlijk geparkeerd op de laad en los plek.

Was een schietpartij. Mislukte beroving waarschijnlijk.
  Forum Admin dinsdag 4 februari 2014 @ 10:51:01 #137
232445 crew  Specularium
pi_136315692
Oost-europeanen, wie heeft er eigenlijk iets aan?

pi_136315869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef Specularium het volgende:
Oost-europeanen, wie heeft er eigenlijk iets aan?

[ afbeelding ]
Mensen die zwart en goedkoop hun huis willen laten verbouwen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136315918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:51 schreef Specularium het volgende:
Oost-europeanen, wie heeft er eigenlijk iets aan?

[ afbeelding ]
De boefjes! B-)
pi_136315992
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ben geabonneerd op nieuwsbrief van pathe

[..]

gelukkig kan ik, als ik nog effe wacht, terecht bij de 50+..
belachelijk dat ze de pauze afschaffen. hoort bij de bios ervaring, vind ik. even snacken, roken en over de film ouwehoeren.
pi_136316093
Pauze, ja... ik weet het niet. Soms vind ik het fijn om geen pauze te hebben omdat je dan lekker in de film blijft hangen... andere keren is het wel fijn om te pissen of om even de benen te strekken (zeker bij lange films zoals The Hobbit en The Wolf of Wall Street)...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136317137
Ik heb echt een grote hekel aan pauzes tijdens een film. Als er iets is dat je uit je filmervaring haalt is dat 't wel.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_136317235
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb echt een grote hekel aan pauzes tijdens een film.
Ze komen ook vaak op van die fijne momenten.

"Hij loopt de donkere gang in. Het angstzweet loopt over zijn rug. Zou Doria daar eindelijk zijn, ben ik nog op tijd? Dat zijn gedachtes die door zijn hoofd spoken. Hij ziet een deur en hoort er vreemde geluiden achter. Met zijn ene hand houdt hij zijn Glock 17 stevig vast terwijl hij met de andere de deur voorzichtig opent. Hij kijkt door een kier en ziet"BAM PAUZE!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2014 12:00:05 ]
pi_136317348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 10:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ben geabonneerd op nieuwsbrief van pathe

[..]

Dankjewel! Jammer dat het alleen een beetje oppoetsen van de entreehal is en geen schokkende uitbreiding ofzo.

Zelf vind ik de pauzes altijd wel prettig, mooi tijd om te pissen en nieuw bier te halen :)
pi_136318391
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:04 schreef TMan het volgende:

[..]

Dankjewel! Jammer dat het alleen een beetje oppoetsen van de entreehal is en geen schokkende uitbreiding ofzo.
Uitbreiding is volgens mij nog niet echt mogelijk. Je zou die grote zaal kunnen opknippen in twee zalen zodat je meer films tegelijkertijd kan tonen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 4 februari 2014 @ 13:27:20 #146
242879 Onnoman
The On And Only
pi_136319615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 12:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Uitbreiding is volgens mij nog niet echt mogelijk. Je zou die grote zaal kunnen opknippen in twee zalen zodat je meer films tegelijkertijd kan tonen.
trappenhal is beetje overdreven kan je nog wat ruimte aan overhouden, ook verkoophokje zal kleiner worden, misschien 1 toilet ipv 2..

blijkbaar verdienen ze toch meer geld met films dan met de verkoop van eten.. zelf ga ik bijvoorbeeld vaak eerst naar de albert heijn, omdat ik de kosten voor versnapering overdreven hoog vind.

ook moet je als bioscoop balans vinden in de groepen mensen. rekening houdend met pauze, begintijd film en einde film.. soms is het er zo druk dat de veiligheid niet meer gegarandeerd kan worden.
met 2 extra films per dag is misschien hogere dagomzet
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_136320289
Foto van toen de Rembrandt nog maar 1 zaal had. Onderste gedeelte is nu zaal 2 en 3. Bovenste gedeelte is zaal 1.

Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_136325983
gvdegv... ;(

http://www.duic.nl/nieuws(...)/?utm_source=dlvr.it

quote:
Toko Centraal verhuist noodgedwongen naar City Plaza in Nieuwegein. De toko in Hoog Catharijne moet zijn huidige winkel aan Achter Clarenburg verlaten, omdat in het nieuwe winkelcentrum volgens eigenaar Corio geen plek is voor een toko.

Op de plek waar Toko Centraal nu te vinden is, komt straks een van de entrees naar het nieuwe Hoog Catharijne. Toko Centraal zegt zo’n 150.000 euro nodig te hebben voor de verbouwing en verhuizing naar Nieuwegein, maar Corio wil hen maar 25.000 euro meegeven. De partijen komen er onderling niet uit, en treffen elkaar vrijdag in de rechtbank.

‘Het stond er al een tijdje aan te komen, maar het is nu officieel. Met pijn in ons hart zullen we hartje Utrecht moeten verlaten. De plek waar onze familiezaak in 1973 is begonnen met oma en opa Soeng en later overgenomen door hun dochter en haar man, onze ouders,’ aldus de eigenaren van de toko op hun website. De winkel in Nieuwegein opent in april.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:39:20 #149
141482 Q.
JurassiQ
pi_136326637
Hoera voor Corio! Meer ruimte voor nog meer kledingwinkels! *O*
For great justice!
pi_136328547
Dat is echt wel behoorlijk kut.... Nu moet ik helemaal naar de ASW voor een fatsoenlijke toko :{
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')