abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 september 2014 @ 11:28:12 #51
39237 crew  H_T
2733
pi_144266557
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:24 schreef Fer het volgende:
JE Vergne was ook sensationeel in de lagere klasses, maar wordt nu toch vervangen. Over Magnussen wordt ook alweer gepraat dat ie weg moet. En waar blijft Stoffel?
Het is natuurlijk afwachten of Max het ook echt waarmaakt. Vergne heeft zich in drie jaar tijd niet voldoende kunnen bewijzen en moet nu het veld ruimen, dat is min of meer de opzet van Toro Rosso. Magnussen rijdt bij McLaren, dat er iets minder moeite mee heeft om coureurs na een jaar te dumpen dan STR. Vandoorne is de laatste weken aardig bezig in de GP2 en is McLaren-junior, dus het zou kunnen dat hij Magnussen opvolgt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_144266693
Wellicht dat Massa geweldige input geeft voor Rob Smedley. Want de wagen is niet alleen snel in het begin, ze worden ook steeds sneller gedurende dit seizoen, iedere update werkt en ze zijn nu gewoon sneller dan Ferrari en misschien wel even snel als RB.

Ook Ferrari heeft hem 8 jaar aangehouden, dan moet je toch wel iets goed doen lijkt me. Ondanks dat ie tijdens de races er vaak een potje van maakt en regelmatig pech heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fer op 07-09-2014 11:42:01 ]
.
pi_144267310
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het is natuurlijk afwachten of Max het ook echt waarmaakt. Vergne heeft zich in drie jaar tijd niet voldoende kunnen bewijzen en moet nu het veld ruimen, dat is min of meer de opzet van Toro Rosso. Magnussen rijdt bij McLaren, dat er iets minder moeite mee heeft om coureurs na een jaar te dumpen dan STR. Vandoorne is de laatste weken aardig bezig in de GP2 en is McLaren-junior, dus het zou kunnen dat hij Magnussen opvolgt.
Wat dat betreft doet Stoffel het goed, want de GP2 schijnt lastig te zijn met de Pirelli banden. Vandaar dat vooral coureurs die al jaren rondrijden de titel hebben gewonnen de afgelopen jaren.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 september 2014 @ 12:15:06 #54
39237 crew  H_T
2733
pi_144267496
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 12:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Wat dat betreft doet Stoffel het goed, want de GP2 schijnt lastig te zijn met de Pirelli banden. Vandaar dat vooral coureurs die al jaren rondrijden de titel hebben gewonnen de afgelopen jaren.
Het is jammer dat hij na de eerste race zo lang geen punten heeft gehaald
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_144309978
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jammer eigenlijk. Het had mij mooi geleken als Button naar Williams was gegaan ipv Massa.
Voor Button mooi om zijn carrière af te sluiten bij het team waar hij begonnen is, en voor Williams mooi dat ze dan 2 rijders hebben die constant presteren. Button heeft nu in de McLaren dik meer punten dan Massa in de Williams wat toch echt een veel betere auto is
4 DNF's (waarvan 3 in de eerste ronde) en een paar keer een slechte pitstop of strategie doen dat. daar kan Massa niets aan doen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144337772
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

4 DNF's (waarvan 3 in de eerste ronde) en een paar keer een slechte pitstop of strategie doen dat. daar kan Massa niets aan doen.
Precies, daarom zeggen punten ook niet alles.
pi_144338098
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 00:48 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Precies, daarom zeggen punten ook niet alles.
Inderdaad. Als punten alles zouden zeggen zat nu Vergne in de auto van Ricardo.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144342071
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 01:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Inderdaad. Als punten alles zouden zeggen zat nu Vergne in de auto van Ricardo.

:)
Ricciardo scoorde vorig jaar meer punten dan Vergne. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144343574
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:23 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ricciardo scoorde vorig jaar meer punten dan Vergne. :)
Toen Ricardo bevestigd werd door Red Bull had Vergne meer punten op dat moment. Dat bedoelde ik.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_144851612
En weer een nieuw hoofdstuk in de saga rond Alonso.

Naast de geruchten die rondgaan over een mogelijke overgang naar McLaren, is er een nieuw gerucht opgedoken dat Alonso volgend jaar naar Lotus zou kunnen gaan.
Lawrence Stroll, die eerst geïnteresseerd was in Sauber en Marussia, zou Lotus willen overnemen, betalen voor de Mercedes motor en Alonso.

quote:
Reports about Fernando Alonso’s future at Ferrari continue to run wild in the aftermath of the Singapore Grand Prix.

La Gazzetta dello Sport claimed this week that the disgruntled Spaniard has now told the crisis-struck Maranello marque of his intention to leave.

Reportedly, this follows Alonso’s behind-the-scenes demands about his willingness to see out the remaining two years on his existing Ferrari contract.

La Gazzetta said Alonso placed a number of conditions on his continuation, including a new monetary bonus system based on his collection of points that could boost his salary to the tune of ¤100 million over the next three years.

And the newspaper also said that if Ferrari fails to reach certain performance milestones next year, another of Alonso’s demands is that he will be free to leave at any point.

It is said that Ferrari team boss Marco Mattiacci, who may subsequently have been in contact with Sebastian Vettel, has not agreed to Alonso’s reported demands.

The latest wild twist in the sensational Alonso reports is that Flavio Briatore, still involved in the 33-year-old driver’s career and the former team boss at Enstone, is opening the door for a Lotus seat in 2015.

Sport Bild claims the deal is tied up with reports of Canadian fashion billionaire Lawrence Stroll’s new interest in buying the struggling Enstone team.

Stroll would reportedly finance the Alonso deal as well as pay for Formula 1-leading Mercedes engines for the currently Renault-powered team.

Frenchman Jules Bianchi, the leading Ferrari academy driver and current Marussia racer, is named as another possible successor for a departed Alonso. (GMM)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144851799
Bianchi gaat samen met vd Garde bij Sauber rijden.

En ja, jullie mogen mij quoten als t zover is.
pi_144851831
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:17 schreef JohnB52 het volgende:
Bianchi gaat samen met vd Garde bij Sauber rijden.

En ja, jullie mogen mij quoten als t zover is.
Ik teken ervoor.

En quote je nu al. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_144859637
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toen Ricardo bevestigd werd door Red Bull had Vergne meer punten op dat moment. Dat bedoelde ik.

:)
Toen was er toch zo'n lachwekkend artikel dat ze Ricciardo genomen hadden omdat Vergne misschien Vettel in de weg zou rijden :D
  woensdag 24 september 2014 @ 17:09:34 #64
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144861011
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toen Ricardo bevestigd werd door Red Bull had Vergne meer punten op dat moment. Dat bedoelde ik.

:)
ja maar alleen punten maken niet zalig. En dat weten we allemaal hier.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 24 september 2014 @ 17:18:48 #65
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144861305
Frijns ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144861640
Wie?

Tsja die heeft vette pech gehad.
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:25:15 #67
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145430643
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:17 schreef JohnB52 het volgende:
Bianchi gaat samen met vd Garde bij Sauber rijden.
En ja, jullie mogen mij quoten als t zover is.
:'(

even trappen ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:26:42 #68
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145430672
En crossposten met het nieuwtjestopic :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 12:25 schreef Ferry_76 het volgende:
RTL GP op facebook:
Laatste berichten vanuit de F1 paddock: Vettel en Alonso zouden ook met Mercedes in gesprek zijn, Hamilton met Ferrari, Vergne is weer in de running bij Toro Rosso, Lotus volgend jaar met Mercedes-motoren, Total daar weg en daarmee Grosjean onzeker.
Hoe dan ook is het de stoelendans van de eeuw...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145431238
Vergne, Sainz, Gasly en Lynn worden bij Toro Rosso genoemd als teamgenoot van Max.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:28:46 #70
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145432184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 16:46 schreef sasquatsch het volgende:
Vergne, Sainz, Gasly en Lynn worden bij Toro Rosso genoemd als teamgenoot van Max.
supervreemd dat ze de 3 jr. rijders + huidige rijder noemen, snap het absoluut niet :?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145511091
Voor Verstappen hoop ik van harte dat Vergne nog een jaar bij STR mag racen. Goed vergelijkingsmateriaal en iemand om wat van te leren. En hem te verslaan *)

Voor Vergne zou ik zeggen, doe het niet jongen, je word net als dit jaar het snot voor de ogen gereden. Een goede teamgenoot om je eigen talent te bewijzen, maar ook iemand om je aan dood te irriteren dat hij steeds sneller is.

Zonder dollen, denk ik dat Vergne een heel heel goede WEC rijder kan worden. Zeker geen domme jongen en naar mijn idee een coureur die we straks op LeMans een paar keer op hoogste treedje gaan zien.
  maandag 13 oktober 2014 @ 22:03:50 #72
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_145511363
Vergne krijgt toch de kans niet meer bij Toro Rosso. Hij is immers al bedankt voor bewezen diensten. Ik gok voorlopig op Sainz.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_145511565
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Meike26 het volgende:
Voor Verstappen hoop ik van harte dat Vergne nog een jaar bij STR mag racen. Goed vergelijkingsmateriaal en iemand om wat van te leren. En hem te verslaan *)
Voor Vergne zou ik zeggen, doe het niet jongen, je word net als dit jaar het snot voor de ogen gereden. Een goede teamgenoot om je eigen talent te bewijzen, maar ook iemand om je aan dood te irriteren dat hij steeds sneller is.
Zonder dollen, denk ik dat Vergne een heel heel goede WEC rijder kan worden. Zeker geen domme jongen en naar mijn idee een coureur die we straks op LeMans een paar keer op hoogste treedje gaan zien.
Als Vergne in 2 seizoen sneller is dan is het wel direct exit voor Max, Kvyat en Ricciardo wisten hem immers wel te verslaan. Dan kan hij samen met Jaime plaatjes gaan draaien op Ibiza.
  maandag 13 oktober 2014 @ 22:16:26 #74
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145512159
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:59 schreef Meike26 het volgende:

Voor Vergne zou ik zeggen, doe het niet jongen, je word net als dit jaar het snot voor de ogen gereden. Een goede teamgenoot om je eigen talent te bewijzen, maar ook iemand om je aan dood te irriteren dat hij steeds sneller is.

:') _O-
wat een poeppraat :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145512524
Force India schijnt Vergne wel naast Perez te willen hebben, Hulkenberg zou naar het WEC kunnen voor Porsche: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=61668
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')