abonnement Unibet Coolblue
pi_135730957
Utopia is in volle gang

Hier ben je welkom voor off en ontopic geklets.
Maar dat kan ook in andere topics.
Maar niet in het streamverslagentopic }:|
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135731042
_O- Ik wist het dat je dit als een soort TT ging maken....nee ik hou niet van insecten enzo, grote wespen worden door mijn Terror Jaap altijd opgegeten, is altijd goed gegaan maar op een dag wordt hij eens geprikt
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135731092
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie. *O* Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets? :'(

Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen. *O* Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!" _O_

Voor meer info, zie GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135731123
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef Toverheks het volgende:
_O- Ik wist het dat je dit als een soort TT ging maken....nee ik hou niet van insecten enzo, grote wespen worden door mijn Terror Jaap altijd opgegeten, is altijd goed gegaan maar op een dag wordt hij eens geprikt
Ik mis een m :( :( :( :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 januari 2014 @ 19:38:48 #5
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_135731262
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Thanx! _O_ Ook namens alle andere bijenfans. *O* Waanzinnig topictitel overigens! :D!
pi_135731276
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef Toverheks het volgende:
_O- Ik wist het dat je dit als een soort TT ging maken....nee ik hou niet van insecten enzo, grote wespen worden door mijn Terror Jaap altijd opgegeten, is altijd goed gegaan maar op een dag wordt hij eens geprikt
Nah behalve muggen kan ik ze wel waarderen. Ik zet wespen, bijen en spinnen ook netjes buiten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135731294
quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef zyx1981 het volgende:

[..]

Thanx! _O_ Ook namens alle andere bijenfans. *O* Waanzinnig topictitel overigens! :D!
Grrrrrrrrrrrrrrr ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 januari 2014 @ 19:40:07 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135731339
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef Soury het volgende:

Ik mis een m :( :( :( :(
Spinazie a la bloep!
Alhoewel ik vanavond voor verse spinazie heb gekozen. Met knoflook en pijnboompitten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135731410
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik mis een m :( :( :( :(
ff dm sturen naar Benny...Benny is er las ik in de COS
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135731450
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spinazie a la bloep!
Alhoewel ik vanavond voor verse spinazie heb gekozen. Met knoflook en pijnboompitten.
Lekker Hutspot hier :Y) Spinazie is lekker in de wol met knoflook.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135731514
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ff dm sturen naar Benny...Benny is er las ik in de COS
Welnee morgen is dit topic weg. Bloep is ook wel leuk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 januari 2014 @ 19:43:15 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135731543
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:41 schreef Soury het volgende:

Lekker Hutspot hier :Y) Spinazie is lekker in de wol met knoflook.
Schapenwol?
Heb het ook in de wok bereid. En een stukje vis en aardappeltjes in de schil uit de oven erbij :Y) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135731549
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Nah behalve muggen kan ik ze wel waarderen. Ik zet wespen, bijen en spinnen ook netjes buiten.
ik stuur Jaap erop af :@ schijt 7 kleuren geloof me, wij hebben boven wespennesten gehad, midden in de winter hoor ik Hans was hij nog klein roepen, ik naar boven ze liepen gewoon over hem heen, geprikt was hij nou je hebt me nog nooit een kind zo vlug zien pakken en hoppa zaten we in het lucas, zijn hele arm was opgezet heeft hij tegengif gekregen en een ballon en lolly, vergeet dat nooit meer
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135731611
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Schapenwol?
Heb het ook in de wok bereid. En een stukje vis en aardappeltjes in de schil uit de oven erbij :Y) .
Ik moet maar eens vroeg naar bed :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 januari 2014 @ 19:45:12 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135731657
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:44 schreef Soury het volgende:

Ik moet maar eens vroeg naar bed :D
Vroeg onder de wok!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135731732
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vroeg onder de wok!
:')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135731924
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik stuur Jaap erop af :@ schijt 7 kleuren geloof me, wij hebben boven wespennesten gehad, midden in de winter hoor ik Hans was hij nog klein roepen, ik naar boven ze liepen gewoon over hem heen, geprikt was hij nou je hebt me nog nooit een kind zo vlug zien pakken en hoppa zaten we in het lucas, zijn hele arm was opgezet heeft hij tegengif gekregen en een ballon en lolly, vergeet dat nooit meer
Dat heb één keer gedaan er liep een vette spin en ik riep TREES !!! alsof katten luisteren. ;( Maar die dook er achteraan. Die spin rennen, ik voelde me schuldig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135732205
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat heb één keer gedaan er liep een vette spin en ik riep TREES !!! alsof katten luisteren. ;( Maar die dook er achteraan. Die spin rennen, ik voelde me schuldig
als ik een vliegje nog niet zie heeft Jaap hem allang gezien,ze hebben zo een goed gehoor dat ze het zoemen kunnen horen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135732309
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

als ik een vliegje nog niet zie heeft Jaap hem allang gezien,ze hebben zo een goed gehoor dat ze het zoemen kunnen horen
Ja dat wel, en dat gezellige gekraak als het opgegeten word :X Maar die spin zag ze niet :@
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135732431
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat wel, en dat gezellige gekraak als het opgegeten word :X Maar die spin zag ze niet :@
hahahaha oh ik ben zo dol op de winter, dan komen die enge beesten niet tevoorschijn
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135732486
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahaha oh ik ben zo dol op de winter, dan komen die enge beesten niet tevoorschijn
Die komen dan juist lekker warm naar binnen :)
pi_135732668
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:00 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahaha oh ik ben zo dol op de winter, dan komen die enge beesten niet tevoorschijn
Ik ben dierloos nu. Ik mis het wel, Trees is van het balkon gevallen en nooit meer gevonden. Bounty was al oud en had problemen. Na oplap nummer drie ging het niet meer, die was echt op
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 januari 2014 @ 20:04:23 #23
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135732685
Ik had vandaag zin in pannekoeken, met spek,kaas en stroop. Normaliter maak ik die alleen als m'n dochter op bezoek is,maar das ook niet elk jaar.....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_135732772
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik had vandaag zin in pannekoeken, met spek,kaas en stroop. Normaliter maak ik die alleen als m'n dochter op bezoek is,maar das ook niet elk jaar.....
Haha dat heb ik ook soms als ik de cos lees. Morgen maar eens doen :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135733013
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:01 schreef Laysa het volgende:

[..]

Die komen dan juist lekker warm naar binnen :)
nee want ik jaag ze gelijk weg, maar vorig jaar weinig wespen, ze hebben de muren gezandstraald en opnieuw gemetseld dus ze hebben geen gaatjes meer
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135733084
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben dierloos nu. Ik mis het wel, Trees is van het balkon gevallen en nooit meer gevonden. Bounty was al oud en had problemen. Na oplap nummer drie ging het niet meer, die was echt op
van balkon gevallen, oh wat zielig maar dus wel op de pootjes terecht gekomen anders had je Trees wel gevonden denk ik, zou je niet opnieuw een poes nemen?
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135733116
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik had vandaag zin in pannekoeken, met spek,kaas en stroop. Normaliter maak ik die alleen als m'n dochter op bezoek is,maar das ook niet elk jaar.....
Hakim zijn schuld :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 20 januari 2014 @ 20:13:09 #28
420456 community
ex-communebewoner
pi_135733222
Gaan ze om tien uur ook nog een keer vreten?
pi_135733289
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef community het volgende:
Gaan ze om tien uur ook nog een keer vreten?
UTO / [COS #308] Harold's 2e laatste avondmaal :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 20 januari 2014 @ 20:15:09 #30
420456 community
ex-communebewoner
pi_135733307
quote:
Ja ik zag het net :p
pi_135733338
Al weet ik niet of ik Jaap nog lang kan houden, hij valt me steeds aan van achteren, en zet zijn poten in me en bijt, bijten deed hij toch wel, volgens Tonja of Deissy waren dat liefdesbeetjes, maar dit heeft niks meer met liefde te maken _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135733369
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef community het volgende:

[..]

Ja ik zag het net :p
O+ geeft niet hoor :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135733372
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

van balkon gevallen, oh wat zielig maar dus wel op de pootjes terecht gekomen anders had je Trees wel gevonden denk ik, zou je niet opnieuw een poes nemen?
Vier hoog he? Ze zal gewond zijn geweest en weggekropen, Ik heb weken lang met een blik brokjes als het donker was door de straten gelopen. Ze leeft niet meer, en als ik een cypertje zie lopen zet ik mijn auto aan de kant. Bounty is dood dat weet ik maar Trees zoek ik nog steeds
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135733530
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Vier hoog he? Ze zal gewond zijn geweest en weggekropen, Ik heb weken lang met een blik brokjes als het donker was door de straten gelopen. Ze leeft niet meer, en als ik een cypertje zie lopen zet ik mijn auto aan de kant. Bounty is dood dat weet ik maar Trees zoek ik nog steeds
oh en kon je niet de dierenambu bellen of ze haar gevonden hadden, hier verdwenen er steeds katten, 2 van mij nooit gevonden meer en van de buren en aan de overkant, een stuk of 7 katten zo binnen een paar weken weg,maar er woont of woonde een kattenhater hier, Jaap durft niet naar buiten dat scheelt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135733642
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:19 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh en kon je niet de dierenambu bellen of ze haar gevonden hadden, hier verdwenen er steeds katten, 2 van mij nooit gevonden meer en van de buren en aan de overkant, een stuk of 7 katten zo binnen een paar weken weg,maar er woont of woonde een kattenhater hier, Jaap durft niet naar buiten dat scheelt.
Ik ben gelijk naar de dierenarts gegaan. Ze heeft een chip met mij als eigenaar. Het mocht niet baten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135733670
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben gelijk naar de dierenarts gegaan. Ze heeft een chip met mij als eigenaar. Het mocht niet baten.
ach dan is ze dood anders hadden ze haar toch wel gevonden, triest
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135733853
heel triest ja, ik woon nu gelukkig 10 hoog dus mijn katten gaan niet meer naar buiten. ik ben er in het verleden helaas ook een aantal kwijtgeraakt en verloren. die beesten doen meer met je dan je soms zou willen. de drie die ik nu nog heb zijn allemaal bejaard. is wel lekker rustig. behalve als ze eten willen, dan laten ze me niet met rust :)
pi_135734283
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach dan is ze dood anders hadden ze haar toch wel gevonden, triest
Ja ik weet nog dat het een warme avond was, Bounty en Trees lagen met zijn tweetjes op één stoel close als ze waren. Ik ging naar bed,
Ze mochten niet op het randje van het balkon. Als ze dat deden en ik keek naar ze sprongen ze er schuldig vanaf.

Trees sliep ook wel eens op de leuning van de bank, en in haar slaap kukelde ze er vanaf. Dat was grappig ik moest daar om lachen, dat is, ben ik bang gebeurt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135734529
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach dan is ze dood anders hadden ze haar toch wel gevonden, triest
Ik blijf wel even dierloos wat dat betreft. Maar Bounty heeft iig nog een tof 7 jaar gehad bij me. Die was vals en gemeen. En was lief en eigenaardig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135736913
Soury triest he, dat je nooit van Trees afscheid zeg maar hebt kunnen nemen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135736962
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
heel triest ja, ik woon nu gelukkig 10 hoog dus mijn katten gaan niet meer naar buiten. ik ben er in het verleden helaas ook een aantal kwijtgeraakt en verloren. die beesten doen meer met je dan je soms zou willen. de drie die ik nu nog heb zijn allemaal bejaard. is wel lekker rustig. behalve als ze eten willen, dan laten ze me niet met rust :)
Hou ze maar lekker binnen op 10 hoog.........ja wat je zegt, het doet je meer als je zou denken als je een dier kwijt raakt
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135737662
En ook op pagina 3 lullen ze nog door over het openen van een topic. :|W
pi_135737760
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef mootie het volgende:
En ook op pagina 3 lullen ze nog door over het openen van een topic. :|W
Kusje erop :*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135737966
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Kusje erop :*
Ik heb net even geteld. Van de 131 posts waren er 40 gerelateerd aan topichunten en nieuwe topics maken. _O-
pi_135738024
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb net even geteld. Van de 131 posts waren er 40 gerelateerd aan topichunten en nieuwe topics maken. _O-
Vanmiddag over als je Elite was, Gert had al paar keer gepost een andere link.........ik had per ongeluk 1 keer wat gezegd :@
Maar denk dat er veel zitten niet eens lezen wat de ander post
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135738135
Ze lezen echt niet. Ik vond het wel tof dat Gert het nu zelf zag.

Elite blablabla.
Ga even weg met je Elite.
Blablabla elite.
Ja maar, Elite kun je in deze link bespreken.
Blablabla Elite.
EN NOU OPBOKKEN MET JE ELITE,
pi_135738182
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef mootie het volgende:
Ze lezen echt niet. Ik vond het wel tof dat Gert het nu zelf zag.

Elite blablabla.
Ga even weg met je Elite.
Blablabla elite.
Ja maar, Elite kun je in deze link bespreken.
Blablabla Elite.
EN NOU OPBOKKEN MET JE ELITE,
Ik be Elite
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135738221
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik be Elite [ afbeelding ]
Opbokken dan. :(
pi_135738290
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Opbokken dan. :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 januari 2014 @ 21:35:51 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135738322
Wij zaten net nog even de compilatie van zaterdag en de uitzending van vandaag te kijken en ergens zag ik Peter zeggen dat zijn Utopia een kroeg was.

Ik realiseerde me ineens dat ze natuurlijk alle kandidaten gevraagd hebben hoe hun Utopia er uitziet, en dat ze vervolgens degenen met de meest tegengestelde antwoorden in die loods hebben gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 januari 2014 @ 21:38:09 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135738454
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik be Elite [ afbeelding ]
OMG die emoticon :D _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135738550
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

OMG die emoticon :D _O_
Nachtzuster. ;)

Nu zeg ik het niet meer ik gebruik het
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 20 januari 2014 @ 21:40:44 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135738619
NZ _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 22:36:08 #54
184769 crew  Deisyy
pi_135741381
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik be Elite [ afbeelding ]
Hij is cool! :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 20 januari 2014 @ 22:41:45 #55
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135741657
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij is cool! :D
mutsen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 20 januari 2014 @ 22:54:14 #56
184769 crew  Deisyy
pi_135742262
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef chufi het volgende:

[..]

mutsen
Gaan we schelden? o|O
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:51:49 #57
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:04:34 #58
178444 DenS
Crientj <3
pi_135757933
Waarom is er geen blog zoals vroegah bij Big Brother? Mis dat wel :o
  One tough cookie dinsdag 21 januari 2014 @ 14:14:52 #59
169210 liesje1979
pi_135758755
De bewoners zijn in feite in dienst van Talpa, alles wat ze binnen de hekken kopen, bedenken, en maken blijft van Talpa.
🐱
pi_135759239
Utopia lijkt meer en meer een Dystopia te worden... Op internet vond ik dit:

"dystopia.tv

A corporate based dystopia is similar to a government/societal dystopia with the exception that the repressing power is a private company rather than a government. These stories generally include the motive of commercial profit instead of, or in addition to, the benefits of increased power and authority. "

De stream (livestream.com/dystopiatv) is offline, maar ze zouden hier de MT-overleggen van Utopia kunnen uitzenden :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:25:41 #62
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135761039
WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO weekend :7
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 19:51:12 #63
184769 crew  Deisyy
pi_135772511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef Speedball het volgende:
WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO weekend :7
Mr. Speedballllll, quelle coïncidence.

Voor mij is het ook al weekend, tevens volgend weekend, want ik ben 12 dagen vrij.

Ik had het bovenstaande natuurlijk eerst in het Frans getypt, maar voor dat leek me niet zo leuk voor de andere sc-ers O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135775429
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mr. Speedballllll, quelle coïncidence.

Voor mij is het ook al weekend, tevens volgend weekend, want ik ben 12 dagen vrij.

Ik had het bovenstaande natuurlijk eerst in het Frans getypt, maar voor dat leek me niet zo leuk voor de andere sc-ers O-)
poubelle
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 20:48:45 #65
184769 crew  Deisyy
pi_135775550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef Soury het volgende:

[..]

poubelle
Ga jij ook al schelden? o|O
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135775646
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ga jij ook al schelden? o|O
Nee dit gaat me minpunten opleveren
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 20:55:06 #67
184769 crew  Deisyy
pi_135775828
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee dit gaat me minpunten opleveren
Sinds wanneer maak jij je druk om minpunten?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135776122
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Sinds wanneer maak jij je druk om minpunten?
Ik wil mijn elite status niet kwijt :{w
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 21:04:58 #69
184769 crew  Deisyy
pi_135776281
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik wil mijn elite status niet kwijt :{w
Ik ben ook zo zuinig op mijn jonge hond status :P

Wat een verhaal van die dochtervan Andrea trouwens :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135776352
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben ook zo zuinig op mijn jonge hond status :P

Wat een verhaal van die dochtervan Andrea trouwens :o
Mja, beetje raar dat ze nu optploft
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:07:15 #71
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135776385
Hallootjes noobs, nerdjes en ander gespuis :W
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:08:53 #72
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135776470
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Mja, beetje raar dat ze nu optploft
Ze zag het toevallig op tv...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_135776575
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef chufi het volgende:

[..]

Ze zag het toevallig op tv...
Poen poen poen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135776604
Kan niet wachten tot Brit en Ymke klaar zijn met Blanes te verkrachten. ;)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:12:09 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135776648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Poen poen poen [ afbeelding ]
pi_135776707
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is wel erg close. :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:14:16 #77
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135776781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is wel erg close. :(
Vol in je treiter :7
pi_135776899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Vol in je treiter :7
Niet in mijn ogen graag *;
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:16:48 #79
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135776945
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Niet in mijn ogen graag *;
Shit hey :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:17:37 #80
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  One tough cookie dinsdag 21 januari 2014 @ 21:23:18 #81
169210 liesje1979
pi_135777375
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Cute. O+
Totdat je geen handdoek op je kop hebt :(
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:25:24 #83
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135777405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]

Totdat je geen handdoek op je kop hebt :(
Of een muis bent
pi_135777456
Edit :W
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_135777468
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Of een muis bent
Dat went
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:27:07 #86
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135777485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat went
Kheb hier eens een muis gehad (niet vrijwillig). Het viel nog niet mee om dat beest te pakken te krijgen :(
pi_135777501
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef pullup het volgende:
Edit :W
Ik ben daar serieus blij om
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135777574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben daar serieus blij om
Gelukkig :)

Moet ook niet gekker worden met die SC normaal zakt hij behoorlijk snel weg in de actieve topiclijst
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_135777576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Kheb hier eens een muis gehad (niet vrijwillig). Het viel nog niet mee om dat beest te pakken te krijgen :(
Ja dat is best lastig ;) . Ze liepen over mijn hond heen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:29:40 #90
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135777619
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat is best lastig ;) . Ze liepen over mijn hond heen.
_O-
ze rennen ook gewoon over je computerkabels je bureau op
pi_135777658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef pullup het volgende:

[..]

Gelukkig :)

Moet ook niet gekker worden met die SC normaal zakt hij behoorlijk snel weg in de actieve topiclijst
Ik hou de hoop op ^O^ En dat is mijn ervaring niet. Meestal ging de sc sneller. Ik kan me vergissen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:31:15 #92
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135777687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik hou de hoop op ^O^ En dat is mijn ervaring niet. Meestal ging de sc sneller. Ik kan me vergissen
mja in COS gaat het iig wel snel
pi_135777703
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik hou de hoop op ^O^ En dat is mijn ervaring niet. Meestal ging de sc sneller. Ik kan me vergissen
Klopt wel geloof ik en het zal hier nog wel aantrekken ook lijkt me.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_135777773
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef hugecooll het volgende:

[..]

_O-
ze rennen ook gewoon over je computerkabels je bureau op
Ik heb geen huisdieren meer. Ik woon 4 hoog en die muizen komen gezellig binnen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135777816
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef pullup het volgende:

[..]

Klopt wel geloof ik en het zal hier nog wel aantrekken ook lijkt me.
Cos is een beetje een van alles nu.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:34:33 #96
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135777847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb geen huisdieren meer. Ik woon 4 hoog en die muizen komen gezellig binnen.
Kutmuizen :(
Bij mij was er eentje blijkbaar door zo'n openings langs een pijpje van de cv-installatie naar boven gesneakt :')
pi_135777872
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]

Cos is een beetje een van alles nu.
Daar kan geen Mootie tegenop inderdaad.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_135777911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Kutmuizen :(
Bij mij was er eentje blijkbaar door zo'n openings langs een pijpje van de cv-installatie naar boven gesneakt :')
Ze lopen tegen de muren op. Nu ik mijn balkondeur dicht heb zie ik ze niet meer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:35:50 #99
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135777913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Daar kan geen Mootie tegenop inderdaad.
Haar autisme speelt dan op -O-
pi_135777946
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Daar kan geen Mootie tegenop inderdaad.
O+
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:36:28 #101
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135777949
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze lopen tegen de muren op. Nu ik mijn balkondeur dicht heb zie ik ze niet meer
Huhu, binnenkort misschien weer. Als het buiten best te pruimen is, komen ze iig niet :P
pi_135778051
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Huhu, binnenkort misschien weer. Als het buiten best te pruimen is, komen ze iig niet :P
Ik heb er al een paar omgebracht :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:39:47 #103
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135778135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb er al een paar omgebracht :P
Ah, je UI dient ter nagedachtenis aan de gevallenen
pi_135778281
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ah, je UI dient ter nagedachtenis aan de gevallenen
Ja al zeven jaar ;) Ik was het zat. Ze scharrelde onder mijn bed }:|
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:42:37 #105
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135778307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja al zeven jaar ;) Ik was het zat. Ze scharrelde onder mijn bed }:|
Opdat we ze nooit zullen vergeten
#neverforget
pi_135778420
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:42 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Opdat we ze nooit zullen vergeten
#neverforget
Ik heb ze twee maal buiten gezet. ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:46:40 #107
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135778565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb ze twee maal buiten gezet. ;)
Dat doe je met bloemetjes, niet met muizen o|O
pi_135778662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat doe je met bloemetjes, niet met muizen o|O
Bloemen en planten gaan ook dood
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:48:48 #109
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135778687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Bloemen en planten gaan ook dood
Nou nou nou -O-
pi_135781940
En dan zit je ineens met je vinger op je laptopscherm te douwen, en dan pissig worden omdat de stream niet verandert. |:(
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 22:46:24 #111
184769 crew  Deisyy
pi_135782032
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:44 schreef mootie het volgende:
En dan zit je ineens met je vinger op je laptopscherm te douwen, en dan pissig worden omdat de stream niet verandert. |:(
Ga met uw muis naar de linkerbovenhoek :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135782119
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ga met uw muis naar de linkerbovenhoek :+
En nu ?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 22:48:47 #113
184769 crew  Deisyy
pi_135782164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:47 schreef Soury het volgende:

[..]

En nu ?
Stil afwachten op nieuwe batterijen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135782215
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Stil afwachten op nieuwe batterijen.
Ik pak liever een spons zo te zien
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 21 januari 2014 @ 23:03:25 #115
184769 crew  Deisyy
pi_135783005
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik pak liever een spons zo te zien
Is het smerig, ja?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135783120
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Is het smerig, ja?
Rechts in de hoek komt morgen wel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135784944
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:40 schreef Sanshine het volgende:
Wow een serieuze poging om mijn mail account te hacken???

Wooeiii! You've all grown up! :D
Nou vertel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135785624
Ik moet van Liesje hier zeiken.
Hoe laat gaat Pannonica open?
Wie zet de bitterballen en vlammetjes op het vuur en heet de nachtploeg welkom?
pi_135785684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:42 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou vertel
Heb jij dat nooit mee gemaakt dan?
Nr. 168.000 nog wat, ik zou ook geen moeite doen. :*(
pi_135785728
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Heb jij dat nooit mee gemaakt dan?
Nr. 168.000 nog wat, ik zou ook geen moeite doen. :*(
Uhh wat :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135785756
Ja dat! :*
pi_135785802
Wat zit je toch steeds tegen Liesje aan te trappen Sanshine, hou daar eens mee op
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135785850
LOL!
pi_135785925
Ligt het nou aan mij, of is Sanshine zo warrig?
pi_135785933
geen zin in gedonder , dan kan ik wel weer terug verhuizen naar de RLS

[ Bericht 93% gewijzigd door Toverheks op 22-01-2014 00:11:56 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135785945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef Sanshine het volgende:
Ja dat! :*
Loop je nu te zieken over een fok account nummer ofzo. Hoe triest is dat dan. Oh jij oldbie held _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef Sanshine het volgende:
Ja dat! :*
Je bent dus een stuk ouder ofzo :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135785952
Lees jij wel alles? Actie reactie.
Net zoals je krijgt als je mij DM't.
pi_135785972
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Sanshine zo warrig?
Ze is een nummer een oud nummer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef Sanshine het volgende:
Lees jij wel alles? Actie reactie.
Net zoals je krijgt als je mij DM't.
Tegen wie praat je nu? Of is dat ook lastig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786119
haal mijn post weg geen zin in gezeik
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  One tough cookie woensdag 22 januari 2014 @ 00:08:55 #131
169210 liesje1979
pi_135786120
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat zit je toch steeds tegen Liesje aan te trappen Sanshine, hou daar eens mee op
Nou dat valt ook wel mee hoor. :D
Iedereen is hier natuurlijk welkom.
pi_135786128
Duidelijk, het ligt niet aan mij.
pi_135786146
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nou dat valt ook wel mee hoor. :D
Iedereen is hier natuurlijk welkom.
Ik hoopt al dat jij voor jezelf kon en mocht spreken!
pi_135786148
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nou dat valt ook wel mee hoor. :D
Iedereen is hier natuurlijk welkom.
De tt is met t!
pi_135786218
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Ik hoopt al dat jij voor jezelf kon en mocht spreken!
Ik hoopte dat je wat te zeggen had.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik hoopte dat je wat te zeggen had.
Ik vind jou heel onaangenaam reageren terwijl ik niet de indruk heb dat wij elkaar ooit eerder ontmoet hebben?
pi_135786260
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef mootie het volgende:

[..]

De tt is met t!
dt dan weer niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786309
quote:
5s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Ik vind jou heel onaangenaam reageren terwijl ik niet de indruk heb dat wij elkaar ooit eerder ontmoet hebben?
Ik vraag de meeste fokkers ook op de koffie thuis, die kans hebben we nog niet gehad.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786511
Gesellig hier...nou.... -O- })
pi_135786539
Ik drink geen koffie! :W
pi_135786629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:18 schreef Sanshine het volgende:
Ik drink geen koffie! :W
Nee dat merk ik, wat sterkers dan _O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786662
Testje:
pi_135786713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee dat merk ik, wat sterkers dan _O-
Ja cola light! _O-
pi_135786744
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Ja cola light! _O-
Uhuu tuurlijk. (8>
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786883
Doe eens lief een saamhorig dames, het is hier geen soap :P
pi_135786930
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef bazb het volgende:
Doe eens lief een saamhorig dames, het is hier geen soap :P
Buk eens
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135786980
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Buk eens [ afbeelding ]
Zo zie ik toch nog wat van Jimmy
wooblabalurg
pi_135787011
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zo zie ik toch nog wat van Jimmy
Kopje koffie ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135787030

Edit:
* bazb zet koffie..
pi_135787137
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Kopje koffie ;)
Liever whiskey, of vodka.
wooblabalurg
pi_135787153
is er ook suiker en melk dan neem ik ook wel een bakkie c_/
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:36:16 #152
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:18 schreef Sanshine het volgende:
Ik drink geen koffie! :W
Biertje dan?
pi_135787183
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Biertje dan?
ook niet!
het zijn vooral medicijnen. :W
pi_135787185
Waar blijft Mark als er hier gegilt wordt om drank :(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:37:55 #155
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef Sanshine het volgende:

[..]

ook niet!
het zijn vooral medicijnen. :W
achja, de verveling speelt op he? :')
pi_135787228
Heb maar een bacootje gepakt.
pi_135787233
Toverheks, ik ben te spreken over je inzet op dit forum in de streamverslagen enzo, maar kan je eens kijken naar d/t regels :P Of precies het omgekeerde van je intuitie doen?
  One tough cookie woensdag 22 januari 2014 @ 00:39:37 #158
169210 liesje1979
pi_135787256
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef mootie het volgende:

[..]

De tt is met t!
Ja, dat had ik eerst ook. En toen kreeg ik een DM dat het fout was. Dus ik het snel wijzigen maar ik dacht stiekem doen is ook zo lame. dus deed ik er even een post bij. En nu laat ik het maar staan en hoop ik dat het topic snel vol is. ;)
pi_135787273
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik eerst ook. En toen kreeg ik een DM dat het fout was. Dus ik het snel wijzigen maar ik dacht stiekem doen is ook zo lame. dus deed ik er even een post bij. En nu laat ik het maar staan en hoop ik dat het topic snel vol is. ;)
Sorry. My bad.
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:40:26 #160
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787274
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik eerst ook. En toen kreeg ik een DM dat het fout was. Dus ik het snel wijzigen maar ik dacht stiekem doen is ook zo lame. dus deed ik er even een post bij. En nu laat ik het maar staan en hoop ik dat het topic snel vol is. ;)
oi :@
pi_135787291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef Stranger het volgende:
Toverheks, ik ben te spreken over je inzet op dit forum in de streamverslagen enzo, maar kan je eens kijken naar d/t regels :P Of precies het omgekeerde van je intuitie doen?
:{w Ga jij nou ook beginnen, maakt het uit of het met een T of D is, de ene keer zegt me spelling zegt met een T en de andere keer wilt me spelling weer een D.........ach je moet maar zo zien ik wordt er niet voor betaald, ik doe nu vrijwilligerswerk.............
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135787312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik wordt er niet voor betaald,
1/2
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:42:04 #163
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787321
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:{w Ga jij nou ook beginnen, maakt het uit of het met een T of D is, de ene keer zegt me spelling zegt met een T en de andere keer wilt me spelling weer een D.........ach je moet maar zo zien ik wordt er niet voor betaald, ik doe nu vrijwilligerswerk.............
PaRoTiUzZ klinkt niet goed..
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:43:10 #164
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_135787348
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

PaRoTiUzZ klinkt niet goed..
nu je het zecht ................... :N klinkt niet nee
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:43:22 #165
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_135787351
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef Stranger het volgende:
Toverheks, ik ben te spreken over je inzet op dit forum in de streamverslagen enzo, maar kan je eens kijken naar d/t regels :P Of precies het omgekeerde van je intuitie doen?
Hallo, niet haar schuld, moet je bij Inholland zijn :{w

:Y)
pi_135787372
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, dat had ik eerst ook. En toen kreeg ik een DM dat het fout was. Dus ik het snel wijzigen maar ik dacht stiekem doen is ook zo lame. dus deed ik er even een post bij. En nu laat ik het maar staan en hoop ik dat het topic snel vol is. ;)
Bitches liepen je keihard te trollen. }:|
  One tough cookie woensdag 22 januari 2014 @ 00:44:25 #167
169210 liesje1979
pi_135787388
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

oi :@
PaRoDiUzZ! :o
Jonguh, dat is eeuwen geleden dat we in een Turkse snackbar zaten man! Alles goed?
pi_135787391
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Bitches liepen je keihard te trollen. }:|
Bitches be bitches :Y
wooblabalurg
  One tough cookie woensdag 22 januari 2014 @ 00:45:49 #169
169210 liesje1979
pi_135787423
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:40 schreef bazb het volgende:

[..]

Sorry. My bad.
Geen probleem. Ik vond het wel lief. Tot ik vervolgens een DM kreeg dat de t wel klopte. _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Bitches liepen je keihard te trollen. }:|
Bushokje. }:|
pi_135787455
Geen idee of dit een doelgroep mismatch gaat worden, maar deze serie is toch altijd wel het noemen waard:
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:47:19 #171
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787462
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

PaRoDiUzZ! :o
Jonguh, dat is eeuwen geleden dat we in een Turkse snackbar zaten man! Alles goed?
Ik heb vanmiddag nog in een Turkse snackbar gezeten, die had alleen niet zo'n goede kwaliteit :')
pi_135787467
weet je eerlijk he,het kan me aan me reet roesten of ik goed of fout spel, als je het wilt lezen, leuk, als je je eraan stoort scroll lekker verder. ik doe het voor me lol en ga ik me toch niet druk maken , ik google wel op de dure woorden, dat dan weer wel :P en het komt ook, ik heb management en recht gestudeerd op Inholland op HBO nivo maar daar was alles in het engels dus je begrijpt het wel
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:48:46 #173
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef Toverheks het volgende:
weet je eerlijk he,het kan me aan me reet roesten of ik goed of fout spel, als je het wilt lezen, leuk, als je je eraan stoort scroll lekker verder. ik doe het voor me lol en ga ik me toch niet druk maken , ik google wel op de dure woorden, dat dan weer wel :P en het komt ook, ik heb management en recht gestudeerd op Inholland op HBO nivo maar daar was alles in het engels dus je begrijpt het wel
ach, heksen spreken wel vaker een spreuk verkeerd uit, daar leren ze van.
pi_135787531
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef bazb het volgende:
Geen idee of dit een doelgroep mismatch gaat worden, maar deze serie is toch altijd wel het noemen waard:
Oh snap, die vader van Friday zit erin. *O*
wooblabalurg
pi_135787534
Weet je welk woord ik denk ik het meest heb gegoogled? 'Intelligent', gewoon omdat ik altijd halverwege ga twijfelen en het een woord is waarvan je zeker wil weten dat je het goed spelt :P
pi_135787537
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

ach, heksen spreken wel vaker een spreuk verkeerd uit, daar leren ze van.
Daarom en los het gewoon op om een dik stoffig spreukenboek uit de kast te pakken, en dan blind he met een natte vinger weer een andere spreuk aan te wijzen en dan floep komt alles weer goed :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135787554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Stranger het volgende:
Weet je welk woord ik denk ik het meest heb gegoogled? 'Intelligent', gewoon omdat ik altijd halverwege ga twijfelen en het een woord is waarvan je zeker wil weten dat je het goed spelt :P
Wijze mensen weten dat ze niet veel weten, dus voel je niet beschaamd. Mensen die alles denken te weten zijn juist een probleem. :Y
wooblabalurg
pi_135787582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Stranger het volgende:
Weet je welk woord ik denk ik het meest heb gegoogled? 'Intelligent', gewoon omdat ik altijd halverwege ga twijfelen en het een woord is waarvan je zeker wil weten dat je het goed spelt :P
dat had ik vanmiddag bij het woord tactich en jaren heb ik dousche geschreven tot ik erachter kwam verleden week dat het douche moet zijn, en tactich schrijf ik weer verkeerd krijg rood balkje eronder
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:52:29 #179
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787592
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Daarom en los het gewoon op om een dik stoffig spreukenboek uit de kast te pakken, en dan blind he met een natte vinger weer een andere spreuk aan te wijzen en dan floep komt alles weet goed :P
Mij niet gezien, ik ben al een Pinguin, geen zin om een Pad te worden :@
pi_135787598
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oh snap, die vader van Friday zit erin. *O*
Half rappend america heeft een gastrolletje gedaan.
  One tough cookie woensdag 22 januari 2014 @ 00:53:11 #181
169210 liesje1979
pi_135787614
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag nog in een Turkse snackbar gezeten, die had alleen niet zo'n goede kwaliteit :')
:D
Volgens mij was die in Utrecht ook niet geweldig hoor, maar ze hadden bier.
pi_135787622
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef Stranger het volgende:
Weet je welk woord ik denk ik het meest heb gegoogled? 'Intelligent', gewoon omdat ik altijd halverwege ga twijfelen en het een woord is waarvan je zeker wil weten dat je het goed spelt :P
Je hebt het ook gegoogled voordat je het hier neerzette he?
pi_135787623
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Mij niet gezien, ik ben al een Pinguin, geen zin om een Pad te worden :@
hahahaha
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135787640
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:53 schreef bazb het volgende:

[..]

Je hebt het ook gegoogled voordat je het hier neerzette he?
ik ben overgestapt op DuckDuckGo
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:54:32 #185
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787644
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:D
Volgens mij was die in Utrecht ook niet geweldig hoor, maar ze hadden bier.
Er kan ook weinig mis gaan aan turks brood met runderham(?) en kaas :')
pi_135787652
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef bazb het volgende:

[..]

Half rappend america heeft een gastrolletje gedaan.
Zolang het oldskool rappers zijn trek ik het wel. Plus Terry Crews, met z'n geniale reclames. *O*
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:55:35 #187
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_135787660
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Er kan ook weinig mis gaan aan turks brood met runderham(?) en kaas :')
runderham :')
ham moet varken zijn, de fakers
Same shit, different day
SC hopper present
pi_135787667
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:54 schreef Stranger het volgende:

[..]

ik ben overgestapt op DuckDuckGo
Mooi ontweken :P
Ik ben weer terug bij Google. En ik wilde echt op DDG blijven. Maar de resultaten zijn te vaak inferieur.
pi_135787679
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:55 schreef bazb het volgende:

[..]

Mooi ontweken :P
Ik ben weer terug bij Google. En ik wilde echt op DDG blijven. Maar de resultaten zijn te vaak inferieur.
Dat is waar maar privacy en NSA en meekijken enzo :P

Gepost vanaf mijn Android-telefoon
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:56:41 #190
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zolang het oldskool rappers zijn trek ik het wel. Plus Terry Crews, met z'n geniale reclames. *O*
  woensdag 22 januari 2014 @ 00:57:23 #191
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_135787697
lol, duckduckgo, kende het niet
Same shit, different day
SC hopper present
pi_135787761
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 00:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dat is waar maar privacy en NSA en meekijken enzo :P

Gepost vanaf mijn Android-telefoon
Het geeft zeker een extra laagje privacy, hoewel het blokkeren van trackers de meeste winst geeft.
Tegen de NSA beschermt het weinig ben ik bang.
pi_135787762
quote:
Klinkt een beetje eenvoudig. Mag ik 'm ook inruilen voor een Kool G Rap of Wu-Tang?
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:02:32 #194
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787805
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:00 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Klinkt een beetje eenvoudig. Mag ik 'm ook inruilen voor een Kool G Rap of Wu-Tang?

deze wat ingewikkelder?
pi_135787811
:W ik mag hier zwaaien en wens u allen een goede nachtrust toe
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:03:24 #196
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_135787823
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:02 schreef Toverheks het volgende:
:W ik mag hier zwaaien en wens u allen een goede nachtrust toe
:W :z
Same shit, different day
SC hopper present
pi_135787831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:02 schreef Toverheks het volgende:
:W ik mag hier zwaaien en wens u allen een goede nachtrust toe
:W ik hoop dat je een goede nachtrust vint
pi_135787853
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]


deze wat ingewikkelder?
Relaxed. Kende ik nog niet. Dank!
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:14:11 #199
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135787991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:05 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Relaxed. Kende ik nog niet. Dank!
Als je dat album nog niet kent, moet je deze gewoon luisteren....

pi_135788024
quote:
6s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je dat album nog niet kent, moet je deze gewoon luisteren....

Nice, zie nu pas welke namen erop staan. Niet verkeerd. Ben zelf nu vooral van de Vinnie P. *O*
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:23:17 #201
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135788101
Ik zit nog geen 3 km verwijderd van AZC Crailo, en nog hoor ik geen raar geschreeuw....
pi_135788564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Nice, zie nu pas welke namen erop staan. Niet verkeerd. Ben zelf nu vooral van de Vinnie P. *O*
Ben meer van Bruce D. dus ik klik maar beter niet :@

Her en der bijgelezen weer, verslagenmakers vielendank :*

Koffie mét bij muis en bierdrinken met Lies , alles normaal hier dus c_/
pi_135788579
quote:
9s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit nog geen 3 km verwijderd van AZC Crailo, en nog hoor ik geen raar geschreeuw....
Die instraling van Andrea al gemeten? :P
  woensdag 22 januari 2014 @ 07:14:13 #204
128849 Mallika
cogito ergo sum
pi_135789514
Alles nog in diepe rust. Had verwacht dat er al een paar erg zenuwachtig zouden ronddarren ivm het stemmen vandaag :P
pi_135790267
Hoe gaat het stemmen in zijn werk? Ik hoop niet afgezonderd, maar verplicht samen in de kring zitten en omstebeurt stemmen met motivatie......
pi_135790408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:51 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe gaat het stemmen in zijn werk? Ik hoop niet afgezonderd, maar verplicht samen in de kring zitten en omstebeurt stemmen met motivatie......
Ze moeten open stemmen :Y
pi_135790426
Weet iemand wanneer de 2 nieuwe kandidaten komen?
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:08:48 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135790539
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:01 schreef Tamaartje het volgende:
Weet iemand wanneer de 2 nieuwe kandidaten komen?
3, ook nog Harold's vervanging
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_135790557
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:08 schreef chufi het volgende:

[..]

3, ook nog Harold's vervanging
Dat zou idd nog beter zijn!
pi_135790581
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:00 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Ze moeten open stemmen :Y
Oooh leuk, hoe laat gaat dit gebeuren?
pi_135790609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:10 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Oooh leuk, hoe laat gaat dit gebeuren?
Vanavond 20.00 :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:14:47 #212
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135790676
Good morning biatches.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_135790778
Vraagje, hoe kan dat als ik bijvoorbeeld het woordje ZEGT dan weer fout en dan weer goed spel volgens spellingcheck.
soms moet ik van spellingc het veranderen naar een d, of veranderen naar een t, krijg dan dat rode streepje onder het woord dat ik volgens spelling verkeerd opschrijft
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:20:59 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135790843
Zegt is nooit met een d.
Gezegd wel trouwens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:30:38 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135791030
Het een is de stam+t regel, dus werkwoorden in de tegenwoordige tijd.
ik zeg
jij zegt
hij zegt

Het ander draait om t kofschip, of t fokschaap ;)
Woorden waarvan de stam eindigt op een letter die daar in voorkomt krijgen een t in de verleden tijd.

De stam van zeggen (zeg) eindigt met een g, en die komt er niet in voor, dus het wordt "gezegd".

De s komt er wel in voor dus de verleden tijd van fietsen wordt "gefietst" en "fietste".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:34:59 #216
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135791140
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:11 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Vanavond 20.00 :D
Maak daar maar 21:00 van. Ze zijn nu al een uur te laat...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:35:55 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135791169
Oh, en het is dus nooit "ik wordt"...

Behalve die ene keer dat ik een geboortekaartje zag waarop stond "Als hij en zij ik wordt"
Nou ja, dat had er moeten staan, helaas dachten ze 'het is nooit ik wordt' :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:46:53 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135791403
Dus ik word nooit een zij, want ik blijf een hij...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_135791522
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef chufi het volgende:

[..]

Maak daar maar 21:00 van. Ze zijn nu al een uur te laat...
Haha inderdaad w/
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:00:05 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135791770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
Oh, en het is dus nooit "ik wordt"...

Behalve die ene keer dat ik een geboortekaartje zag waarop stond "Als hij en zij ik wordt"
Nou ja, dat had er moeten staan, helaas dachten ze 'het is nooit ik wordt' :')
Ik zou na een opsomming van twee dan eerder 'ik worden' verwachten. Blijft tenenkrommend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135791829
Is die 20:00 uur een eigen afspraak of heeft de redactie dit bedacht?
Als ze het zelf bedacht hebben, zie ik vandaag wel wat mensen terugkrabbelen
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:05:44 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135791924
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou na een opsomming van twee dan eerder 'ik worden' verwachten. Blijft tenenkrommend.
Ja, het blijft lastig, dat jij en ik wij zijn is nog redelijk eenvoudig, maar als een meervoud een enkelvoud wordt is het taalkundig nooit mooi.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:09:37 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135792021
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:05 schreef Leandra het volgende:
Ja, het blijft lastig, dat jij en ik wij zijn is nog redelijk eenvoudig, maar als een meervoud een enkelvoud wordt is het taalkundig nooit mooi.
Jij en ik worden ook een paar.
En two become one ...

:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:11:08 #224
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135792075
Nederlands het vak waar ik het altijd zo moeilijk mee had/heb. En nu nog steeds, belangrijke stukken laat ik altijd na lezen door een Taal-O-Fiel en ik maak op 1 a4 al meer dan 15 fouten gemiddeld. Heb er gewoon totaal geen gevoel of inzicht in.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:12:05 #225
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135792107
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij en ik worden ook een paar.
En two become one ...

:')
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:12:34 #226
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135792136
quote:
Tering wat een kudt muziek eigenlijk
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_135795049
Wordt de post die de bewoners krijgen eigenlijk gecontroleerd voordat het afgegeven wordt?

Het zou wel grappig zijn om de hele achtergrond van Andrea (inclusief interview dochter, naaktfoto's) even op te sturen, en kijken wat er gebeurt. Levert betere televisie op dan wat er nu gebeurt.

Desnoods even met een drone anoniem een paar enveloppen droppen :D
pi_135795497
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:20 schreef Leandra het volgende:
Zegt is nooit met een d.
Gezegd wel trouwens.
oh thanks Leandra dan zit het dus daar in, elke keer dacht ik he de ene keer is het wel goed de andere keer niet, even je ezelsbruggetje onthouden
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135795560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:35 schreef Leandra het volgende:
Oh, en het is dus nooit "ik wordt"...

Behalve die ene keer dat ik een geboortekaartje zag waarop stond "Als hij en zij ik wordt"
Nou ja, dat had er moeten staan, helaas dachten ze 'het is nooit ik wordt' :')
Ik leerde vroeger op school wordt met dt maar dat hebben ze later veranderd, er is wel veel nieuwe spelling zeg maar en ik zit nog met de spelling van mijn basisschool
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135795608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef Ranjit het volgende:
Wordt de post die de bewoners krijgen eigenlijk gecontroleerd voordat het afgegeven wordt?

Het zou wel grappig zijn om de hele achtergrond van Andrea (inclusief interview dochter, naaktfoto's) even op te sturen, en kijken wat er gebeurt. Levert betere televisie op dan wat er nu gebeurt.

Desnoods even met een drone anoniem een paar enveloppen droppen :D
Ja wordt gecontroleerd
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135795609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:41 schreef Ranjit het volgende:
Wordt de post die de bewoners krijgen eigenlijk gecontroleerd voordat het afgegeven wordt?

Het zou wel grappig zijn om de hele achtergrond van Andrea (inclusief interview dochter, naaktfoto's) even op te sturen, en kijken wat er gebeurt. Levert betere televisie op dan wat er nu gebeurt.

Desnoods even met een drone anoniem een paar enveloppen droppen :D
Alles wordt gecontroleerd en gecensureerd. Niet alleen de post maar ook de emails.
pi_135795648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

Alles wordt gecontroleerd en gecensureerd. Niet alleen de post maar ook de emails.
Net als in de gevangenis wordt de post open gemaakt en door gelezen, staat er info in wordt het weg gekrast......ook daar hebben de bewoners voor getekend dat dat mocht dat iemand anders ook hun post las.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_135795732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja wordt gecontroleerd
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef Stranger het volgende:

[..]

Alles wordt gecontroleerd en gecensureerd. Niet alleen de post maar ook de emails.
Dan wordt het dus toch deze even opstarten :)
pi_135795754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef Ranjit het volgende:

[..]

[..]

Dan wordt het dus toch deze even opstarten :)
[ afbeelding ]
>:) _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:06:08 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135796020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Toverheks het volgende:

Ik leerde vroeger op school wordt met dt maar dat hebben ze later veranderd, er is wel veel nieuwe spelling zeg maar en ik zit nog met de spelling van mijn basisschool
Wat?
Ik word was ook in jouw tijd ik word en niet ik wordt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135796703
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik leerde vroeger op school wordt met dt maar dat hebben ze later veranderd, er is wel veel nieuwe spelling zeg maar en ik zit nog met de spelling van mijn basisschool
Op het ib'n ghaldoun gezeten?
pi_135797245
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Ranjit het volgende:

[..]

Op het ib'n ghaldoun gezeten?
In die tijd waren er alleen nog maar gristelijke scholen...
vroeger was alles beter
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 13:26:52 #238
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_135799054
:W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:54:01 #239
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135802376
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef markvanrinsum het volgende:
:W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_135804652
Hey Mark. :)
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:47:30 #241
184769 crew  Deisyy
pi_135804766
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat?
Ik word was ook in jouw tijd ik word en niet ik wordt.
Zeer oud Hollandse spelling :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_135804850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef ZOA het volgende:

[..]

In die tijd waren er alleen nog maar gristelijke scholen...
vroeger was alles beter
In ieder geval eenvoudiger.
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:49:52 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135804912
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Deisyy het volgende:

Zeer oud Hollandse spelling :Y
Ja. Uit de tijd van ik loopt en ik hebt. Of heeft?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135805257
'Ik loopt overt de mart' werkt nog steeds in Rotterdam.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:00:55 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135805457
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef Dementor het volgende:
'Ik loopt overt de mart' werkt nog steeds in Rotterdam.
Hier wordt het de mert.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:00:58 #246
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135805460
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. Uit de tijd van ik loopt en ik hebt. Of heeft?
Ik hebdt*
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:22:17 #247
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_135806508
Ik heb het heulemaol gehet met jullie, taalnazi's :)

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_135806528
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb het heulemaol gehet met jullie, taalnazi's :)

:o :o
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:24:12 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135806597
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef versabommie het volgende:
Ik heb het heulemaol gehet met jullie, taalnazi's :)

[ afbeelding ]
Dat is een tijd geleden!
Toen konden de dieren nog spreken. En schrijven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:31:28 #250
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135806907
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou na een opsomming van twee dan eerder 'ik worden' verwachten. Blijft tenenkrommend.
straattaal jeweetz...
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:32:29 #251
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_135806958
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is een tijd geleden!
Toen konden de dieren nog spreken. En schrijven.
Klopt, ik mocht weer even mijn hok uit. En wilde meer weten over die dochter enzo :)

Nog geen scene gezien..
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:33:32 #252
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135807005
Toen Crailo nog een AZC was, werd er ook amper fatsoenlijki nederlands gesproken....
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:35:40 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135807097
quote:
6s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

straattaal jeweetz...
Hé you! Ik wist helemaal niet dat je mod-af was! Zeker ook al een hele poos?
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef versabommie het volgende:

Klopt, ik mocht weer even mijn hok uit. En wilde meer weten over die dochter enzo :)

Nog geen scene gezien..
Scenes genoeg, vooral die onderlinge zijn vermakelijk.
Verder alles goed met je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:36:54 #254
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135807158
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hé you! Ik wist helemaal niet dat je mod-af was! Zeker ook al een hele poos?

Ruim 2 jaar :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:37:19 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135807178
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Ruim 2 jaar :D
:')

Go figure.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:40:06 #256
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135807298
Het is volgensmij zelfgs een jaar of 4, ik word oud :')
pi_135807300
Sowieso steun ik een zang-verbod. Vooral Hakim. |:(
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:44:42 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135807504
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso steun ik een zang-verbod. Vooral Hakim. |:(
Ja!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:45:05 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135807519
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is volgensmij zelfgs een jaar of 4, ik word oud :')
En wat zegt dat dan over mij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135807644
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja!
Of een ander idee. Iedereen die zingt krijgt minder eten. Als je je energie daaraan gaat besteden ben je het gedeelte rantsoen niet waard. ~O>
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:33 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135807677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef Baconbus het volgende:

Of een ander idee. Iedereen die zingt krijgt minder eten. Als je je energie daaraan gaat besteden ben je het gedeelte rantsoen niet waard. ~O>
Volgens mij moet je in de COS zijn ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135807704
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij moet je in de COS zijn ...
Weet ik, maar mag hier ook wel toch? :X
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:49:50 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135807740
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Baconbus het volgende:

Weet ik, maar mag hier ook wel toch? :X
Alles mag, maar daar heb je meer kans op medekijkers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135807777
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alles mag, maar daar heb je meer kans op medekijkers.
No worries, praat vooral tegen mezelf. 8)7
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:51:34 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135807820
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:50 schreef Baconbus het volgende:

No worries, praat vooral tegen mezelf. 8)7
Daar hebben ze pilletjes voor. Of tegen. En dagboeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135807871
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar hebben ze pilletjes voor. Of tegen. En dagboeken.
De COS was net gesloten en er was nog geen nieuwe. Dat, en een gebrek aan pillen, brachten me hier. :@
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:57:07 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135808060
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:

De COS was net gesloten en er was nog geen nieuwe.
Nee hoor. De vorige was om 16:40 uur nog gewoon open. Maakt verder niet uit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135808125
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee hoor. De vorige was om 16:40 uur nog gewoon open. Maakt verder niet uit.
Dan was het een glitch in de matrix, zou het zweren wollah gtfu. :@

Maar jij bent dus die kat die anderen kopieert? *)
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:59:07 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135808149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef Baconbus het volgende:

Maar jij bent dus die kat die anderen kopieert? *)
Nee. Ik schrijf copy.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135808190
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Ik schrijf copy.
Wat betekent dat?
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:03:06 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135808311
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Baconbus het volgende:

Wat betekent dat?
Dat mijn beroep tekstschrijver/copywriter is. Vandaar de naam.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135808496
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat mijn beroep tekstschrijver/copywriter is. Vandaar de naam.
Aaah. Lijkt me een erg leuk beroep. 8-)

Schrijf je ook filmscripts?
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:10:44 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135808619
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:07 schreef Baconbus het volgende:
Aaah. Lijkt me een erg leuk beroep. 8-)

Schrijf je ook filmscripts?
Nee, dat is een totaal andere tak van sport.
En wat doe jij?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135808677
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat is een totaal andere tak van sport.
En wat doe jij?
Ik ben cameraman en fotograaf die ook films wilt maken.
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:14:59 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135808753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:12 schreef Baconbus het volgende:

Ik ben cameraman en fotograaf die ook films wilt maken.
Ook leuk en creatief, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:16:31 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135808807
Ik/die wilt?? :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:18:05 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135808867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:16 schreef Leandra het volgende:
Ik/die wilt?? :'(
Zou dat dezelfde lagere school zijn geweest?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135808871
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook leuk en creatief, toch?
Jazeker. Mooie dingen delen, elkaar inspireren, dat is het doel.
wooblabalurg
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:19:05 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135808919
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou dat dezelfde lagere school zijn geweest?
Dat moet haast wel...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:36:12 #280
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135811529
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat mijn beroep tekstschrijver/copywriter is. Vandaar de naam.
Was je geen lekker wijf van beroep?
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:39:01 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135811609
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Was je geen lekker wijf van beroep?
Dat is mijn hobby.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_135811703
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is mijn hobby.
Hobby, beroep maken.
<insert> flauwe grap</insert>
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:46:42 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135811848
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is mijn hobby.
Ik ben nog steeds theo van gogh look-a-like, alleen dan 20 kilo lichter dan voorheen :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:50:11 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135811965
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Ik ben nog steeds theo van gogh look-a-like, alleen dan 20 kilo lichter dan voorheen :D
Goed van je!
Van Gogh zelf is inmiddels ook wel wat kilootjes kwijt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:51:01 #285
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135812010
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goed van je!
Van Gogh zelf is inmiddels ook wel wat kilootjes kwijt.
Ik hoefde niet dood te gaan om die kilootjes kwijt te raken.
pi_135812043
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goed van je!
Van Gogh zelf is inmiddels ook wel wat kilootjes kwijt.
Nog steeds een gemis.
pi_135815370
Wel lekker rustig hier, dit is tenminste nog terug te lezen :P
pi_135816022
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef bazb het volgende:
Wel lekker rustig hier, dit is tenminste nog terug te lezen :P
Wacht maar :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_135816093
Mijn stream werkt niet
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_135818727
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:00:38 #291
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_135819872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef NoNickOne het volgende:
Mijn stream werkt niet
Nu wel weer maar het was bagger te volgen...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 22 januari 2014 @ 21:28:27 #292
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_135822292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Wacht maar :P
oi muis
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_135830091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Speedball het volgende:

[..]

oi muis
Ik ben de cos moe
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 23:08:40 #294
137949 Disana
pi_135830226
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben de cos moe
Intense avond, hè. Ik ben ook doodop.
pi_135830307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Intense avond, hè. Ik ben ook doodop.
Ja en niet ééns irritaties van cossers zelf ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 23:10:35 #296
137949 Disana
pi_135830347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja en niet ééns irritaties van cossers zelf ;)
We krijgen wel waar voor onze 0,02 euro.
pi_135830348
Ja, het is zo langzamerhand wel genoeg geweest.
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 23:11:07 #298
137949 Disana
pi_135830386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het is zo langzamerhand wel genoeg geweest.
Maar mooi was het.
pi_135830396
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Disana het volgende:

[..]

We krijgen wel waar voor onze 0,02 euro.
Ik las vandaag dat er ongeveer 30.000 paspoorten zijn. Weet niet of dat waar is.
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 23:11:44 #300
137949 Disana
pi_135830423
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik las vandaag dat er ongeveer 30.000 paspoorten zijn. Weet niet of dat waar is.
Als dat zo is, is het niet veel toch? Of zie ik dat verkeerd.
pi_135830432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:10 schreef Disana het volgende:

[..]

We krijgen wel waar voor onze 0,02 euro.
Ik kijk al minder, Maar stemrondes zijn altijd wel leuk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')