abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:22:12 #276
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136163307
Ik moet het hardlopen ook maar (weer :') ) eens opnieuw opstarten... Heb er de afgelopen tijd echt helemaal geen zin in gehad om iets actiefs te gaan doen :@ :')
pi_136164161
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:59 schreef megamandy het volgende:
Eten kan ik altijd :9
dit :9
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:57:43 #278
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136167311
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:18 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Het was een goed doel! Ik ben jaloers :')
En morgen nog meer spierpijn. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:58:07 #279
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_136167322
Wel echt heerlijk weer nu. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_136274883
Pfft, die wekker om 7 uur 's ochtends was toch echt wel jammer. Vooral na twee weken uitslapen. :')
  maandag 3 februari 2014 @ 09:51:14 #281
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136275966
Wow een heel weekend niet in dit topic gepost :o

Ik ben maar (weer) eens aan Evy begonnen... Maar man wat ging het slecht :X Missschien toch maar weer eens minder snaaien en meer bewegen want dit was eigenlijk te erg :')
pi_136277852
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wow een heel weekend niet in dit topic gepost :o

Ik ben maar (weer) eens aan Evy begonnen... Maar man wat ging het slecht :X Missschien toch maar weer eens minder snaaien en meer bewegen want dit was eigenlijk te erg :')
Ik ben weer met Wii Fit U bezig :D
  maandag 3 februari 2014 @ 11:37:02 #283
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136278346
Meh, volgens mij is mijn hamster aan het doodgaan ;(

Gisteren overdag was ie ineens hyperactief, veel meer wakker dan normaal en continu in zijn radje bezig. Beetje apart, maar wel leuk om te zien. Maar nu is ie uit z'n huisje gekropen, voelt beetje koud aan en reageert amper op aanraking, terwijl hij normaal echt niet stil blijft zitten als je met je hand in de buurt komt -O-
  maandag 3 februari 2014 @ 11:37:24 #284
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136278355
En ja 'het is maar een hamster' blabla maar toch vind ik het zielig en niet leuk -O-
pi_136278643
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ja 'het is maar een hamster' blabla maar toch vind ik het zielig en niet leuk -O-
Hoezo 'maar' een hamster? Als het jouw beestje is dan is het even erg als dat je 3 meter grote hond doodgaat hur :P
  maandag 3 februari 2014 @ 11:56:02 #286
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136278844
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Hoezo 'maar' een hamster? Als het jouw beestje is dan is het even erg als dat je 3 meter grote hond doodgaat hur :P
Omdat er over een hamster toch vaak heel lacherig wordt gedaan op de een of andere manier... En je weet van tevoren dat zo'n beestje niet oud wordt natuurlijk. Maar ik heb hem pas een paar maanden omdat hij voorheen bij B in de klas stond. Ik vind het alleen zo raar, tot aan gister was hij gewoon 'normaal' (behalve dat hij dan gister wel heel erg actief was) en vandaag ligt hij ineens half levenloos in z'n kooi. Ik heb verder geen ervaring met hamsters, dus ik weet ook niet of dat zo'n beestje gewoon ineens 'op' kan zijn of zo. Maar als ik hem zo zie liggen, denk ik dat een dierenarts er ook niks meer aan kan doen eigenlijk...
pi_136280052
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Omdat er over een hamster toch vaak heel lacherig wordt gedaan op de een of andere manier... En je weet van tevoren dat zo'n beestje niet oud wordt natuurlijk. Maar ik heb hem pas een paar maanden omdat hij voorheen bij B in de klas stond. Ik vind het alleen zo raar, tot aan gister was hij gewoon 'normaal' (behalve dat hij dan gister wel heel erg actief was) en vandaag ligt hij ineens half levenloos in z'n kooi. Ik heb verder geen ervaring met hamsters, dus ik weet ook niet of dat zo'n beestje gewoon ineens 'op' kan zijn of zo. Maar als ik hem zo zie liggen, denk ik dat een dierenarts er ook niks meer aan kan doen eigenlijk...
Meestal wordt er ook lacherig om gedaan hoor, je had de berichten hier toen moeten zien met masha en dr hamster.

Anyways, super kut wel :/ ik heb ook echt 0 verstand van de beestjes, misschien ff met de DA bellen om te controleren of t wel okay is? Ik weet niet of ze heel lang slapen ofzo. Maar ze kunnen vast over de telefoon wel vertellen of het iig nuttig is om langs te komen of dat er wss nix aan de hand is.
pi_136280083
Ik wil trouwens ook nog steeds een hamster :') het is dat het niet handig is met vakanties enzo, zodra reuma te erg wordt en k minder ga reizen dan neem ik ze wel O+
pi_136280097
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Omdat er over een hamster toch vaak heel lacherig wordt gedaan op de een of andere manier... En je weet van tevoren dat zo'n beestje niet oud wordt natuurlijk. Maar ik heb hem pas een paar maanden omdat hij voorheen bij B in de klas stond. Ik vind het alleen zo raar, tot aan gister was hij gewoon 'normaal' (behalve dat hij dan gister wel heel erg actief was) en vandaag ligt hij ineens half levenloos in z'n kooi. Ik heb verder geen ervaring met hamsters, dus ik weet ook niet of dat zo'n beestje gewoon ineens 'op' kan zijn of zo. Maar als ik hem zo zie liggen, denk ik dat een dierenarts er ook niks meer aan kan doen eigenlijk...
Ja dat kan. Mijn hamster had ook een opleving de dag voor ie dood ging... En toen heeft ie nog een paar uur op de zij gelegen. Ik heb er een bakje water (kleintje maar) en beetje eten bij gelegd; want
ze kon niet meer lopen.

Weet je ongeveer hoe oud ie is? Anderhalf tot 2 jaar worden ze meestal. Meesleuren naar een dierenarts is heel intens voor zo'n klein beestje. Vooral als ie al op leeftijd is; dus dat zou ik echt proberen te vermijden eigenlijk...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_136280146
Ow en ik heb bij praktisch elke hamster die dood is gegaan gehuild... Dus ook al is ie klein en leeft niet lang; je hecht je er toch aan ;)
(Ik was niet voor niks moderator bij een hamsterforum :D )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_136280222
Beestjes O+
pi_136280237
EHMYGEWRD

  maandag 3 februari 2014 @ 12:40:08 #293
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136280253
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja dat kan. Mijn hamster had ook een opleving de dag voor ie dood ging... En toen heeft ie nog een paar uur op de zij gelegen. Ik heb er een bakje water (kleintje maar) en beetje eten bij gelegd; want
ze kon niet meer lopen.

Weet je ongeveer hoe oud ie is? Anderhalf tot 2 jaar worden ze meestal. Meesleuren naar een dierenarts is heel intens voor zo'n klein beestje. Vooral als ie al op leeftijd is; dus dat zou ik echt proberen te vermijden eigenlijk...
Ah thnx voor je berichtje, ik had jou er al om willen vragen omdat je zoveel ervaring hebt met die beestjes O+

Hij is volgens mij rond de anderhalf jaar, misschien iets ouder. Ik heb de dierenarts net gebeld en de assistente zei ook dat het klonk alsof ie aan het doodgaan was. Ik heb geen afspraak gemaakt omdat het mij ook juist heel stressvol lijkt voor het beestje om daar naartoe te gaan. Als ie later vanmiddag nog zo ligt, bekijk ik ff wat ik doe. Hij ligt nu ook op z'n zij, reageert nergens op. Af en toe beweegt er een pootje. Ik vind het zo zielig om te zien, maar het schijnt erbij te horen of zo?
  maandag 3 februari 2014 @ 12:49:09 #294
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136280551
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil trouwens ook nog steeds een hamster :') het is dat het niet handig is met vakanties enzo, zodra reuma te erg wordt en k minder ga reizen dan neem ik ze wel O+
Ik wilde er nooit een, leek me stom. Deze kwam een paar keer logeren tijdens de schoolvakanties en dat was wel geinig, maar 1 of 2 weken is te weinig om iets met zo'n beestje op te bouwen, voor zover dat gaat. Nu dat ie er een paar maanden is, merk ik dat je zo'n beestje ook kunt leren kennen. En ik vind het superleuk dat ie op me afgerend komt als ik in de buurt van de kooi ben. Ook de katten hebben eindelijk door dat ze hem toch echt niet mogen hebben. En wanneer wij op vakantie zijn, is er sowieso iemand die elke dag voor de katten langskomt, die hebben het nooit erg gevonden om dan ook de hamster te verzorgen. Hoe langer hij bij ons was, hoe meer hij ook wakker was terwijl wij dat waren, dat is wel heel tof.
Alleen dat ie er nu zo bij ligt, vind ik eigenlijk toch echt wel kut ;(
pi_136280596
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ah thnx voor je berichtje, ik had jou er al om willen vragen omdat je zoveel ervaring hebt met die beestjes O+

Hij is volgens mij rond de anderhalf jaar, misschien iets ouder. Ik heb de dierenarts net gebeld en de assistente zei ook dat het klonk alsof ie aan het doodgaan was. Ik heb geen afspraak gemaakt omdat het mij ook juist heel stressvol lijkt voor het beestje om daar naartoe te gaan. Als ie later vanmiddag nog zo ligt, bekijk ik ff wat ik doe. Hij ligt nu ook op z'n zij, reageert nergens op. Af en toe beweegt er een pootje. Ik vind het zo zielig om te zien, maar het schijnt erbij te horen of zo?
Ja het klinkt inderdaad alsof ie aan het doodgaan is ;( Het is heel zielig om het zo te zien; ik snap het... Maar ik denk dat je hem het beste zo kan laten. Probeer em wat toe te dekken met wc-papier zodat ie eventueel wat warmer heeft; en zet wat brokjes bij hem.
Toen mijn ene zusje aan het doodgaan was; had ze stuiptrekkingen en op het eind bloedde ze zelfs wat ;( Je voelt je erg moedeloos; maar je moet het zijn beloop laten gaan... -O- :*
Dierenarts zou hem een spuitje kunnen geven; maar dat is een behoorlijk naald die ze dan in zijn buikholte stoppen en een betere dood is het echt niet imo

@sjaan: Roborovski's zijn uber schattig :D Enige soort die ik nooit gehad heb ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 3 februari 2014 @ 13:00:06 #296
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136280941
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja het klinkt inderdaad alsof ie aan het doodgaan is ;( Het is heel zielig om het zo te zien; ik snap het... Maar ik denk dat je hem het beste zo kan laten. Probeer em wat toe te dekken met wc-papier zodat ie eventueel wat warmer heeft; en zet wat brokjes bij hem.
Toen mijn ene zusje aan het doodgaan was; had ze stuiptrekkingen en op het eind bloedde ze zelfs wat ;( Je voelt je erg moedeloos; maar je moet het zijn beloop laten gaan... -O- :*
Dierenarts zou hem een spuitje kunnen geven; maar dat is een behoorlijk naald die ze dan in zijn buikholte stoppen en een betere dood is het echt niet imo

@sjaan: Roborovski's zijn uber schattig :D Enige soort die ik nooit gehad heb ;)
Ik heb hem even toegedekt en wat eten bij hem gelegd nu.
Nu afwachten.. ;(
pi_136280988
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik wilde er nooit een, leek me stom. Deze kwam een paar keer logeren tijdens de schoolvakanties en dat was wel geinig, maar 1 of 2 weken is te weinig om iets met zo'n beestje op te bouwen, voor zover dat gaat. Nu dat ie er een paar maanden is, merk ik dat je zo'n beestje ook kunt leren kennen. En ik vind het superleuk dat ie op me afgerend komt als ik in de buurt van de kooi ben. Ook de katten hebben eindelijk door dat ze hem toch echt niet mogen hebben. En wanneer wij op vakantie zijn, is er sowieso iemand die elke dag voor de katten langskomt, die hebben het nooit erg gevonden om dan ook de hamster te verzorgen. Hoe langer hij bij ons was, hoe meer hij ook wakker was terwijl wij dat waren, dat is wel heel tof.
Alleen dat ie er nu zo bij ligt, vind ik eigenlijk toch echt wel kut ;(
IS wel zo maar k voel mij altijd redelijk schuldig dat als ik op vakantie ga er iemand op dek atten moet passen :@ Ik heb buren die het niet erg vinden om te d oen, maar zelf ook niet echt katten hebben, Gelukkig heb ik nu wel een buurvrouw die dol is op katten en ze helemaal doodknuffelt maar zelf nu geen katten kan hebben omdat ze vaak van huis is, dus bij haar vind ik het minder erg om het te vragen.

Plus er zijn nu ook al 2 vogels extra en t huis is beetje vol nu :') ooit als k groter woon :Y
pi_136281419
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

IS wel zo maar k voel mij altijd redelijk schuldig dat als ik op vakantie ga er iemand op dek atten moet passen :@ Ik heb buren die het niet erg vinden om te d oen, maar zelf ook niet echt katten hebben, Gelukkig heb ik nu wel een buurvrouw die dol is op katten en ze helemaal doodknuffelt maar zelf nu geen katten kan hebben omdat ze vaak van huis is, dus bij haar vind ik het minder erg om het te vragen.

Plus er zijn nu ook al 2 vogels extra en t huis is beetje vol nu :') ooit als k groter woon :Y
Jouw appartement is wel groot genoeg voor mij :Y Ik kom er wel wonen :7
  maandag 3 februari 2014 @ 13:15:26 #299
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_136281487
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

IS wel zo maar k voel mij altijd redelijk schuldig dat als ik op vakantie ga er iemand op dek atten moet passen :@ Ik heb buren die het niet erg vinden om te d oen, maar zelf ook niet echt katten hebben, Gelukkig heb ik nu wel een buurvrouw die dol is op katten en ze helemaal doodknuffelt maar zelf nu geen katten kan hebben omdat ze vaak van huis is, dus bij haar vind ik het minder erg om het te vragen.

Plus er zijn nu ook al 2 vogels extra en t huis is beetje vol nu :') ooit als k groter woon :Y
Het schuldig voelen omdat er iemand op de beestjes moet passen herken ik wel ja.. Het gaat altijd goed, maar je laat ze toch een week of langer achter..
Bij ons komen dat altijd of pa+broer of schoonouders. Mijn broer is DOL op mijn katten en ze kennen hem inmiddels zo goed, dat eentje nu zelfs bij hem op schoot gaat liggen :D En mijn schoonouders hebben zelf geen huisdieren, willen ze ook niet, maar vinden het prima om ons te helpen. Schoonma vindt die beestjes altijd wel leuk (bij ons dan he :P ) en schoonpa werkt op een zorgboerderij voor autisten en zit dus heel de dag tussen de beesten. Wij wilden de hamster vorig jaar mee naar center parcs nemen omdat we het stom vonden om hen te vragen om voor nog een extra beest te zorgen maar schoonpa vond het juist stom als we hem meenamen 'want hoeveel extra werk is zo'n hamster nou voor ons'. Dus gelukkig zijn ze hier altijd wel in goede handen O+ Ik vond het wel stoer dat schoonpa ook voor het reptiel wilde zorgen, want zoveel mensen zijn er niet die zo'n beest wel ff levende sprinkhanen willen voeren :D

Maar kan me voorstellen dat 4 huisdieren al best wel een beetje genoeg is ja, dat vonden wij hier eigenlijk ook wel :')
pi_136281594
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Jouw appartement is wel groot genoeg voor mij :Y Ik kom er wel wonen :7
Ik zit regelmatig anar andere te kijken, ik kan er slecht tegen dat ik niet genoeg ruimte heb :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')