abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 januari 2014 @ 22:54:21 #1
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135701220
ONE HUNNNEEEEDDDD AND TWO!!!!

Party banner blijft gewoon staan







De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy aka THE DENIM GAWD - APC Very Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co 23 oz, momotaro 0702
Atta-girl visvim fluxus (no pics, no glory)

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx , APC Petit Standard

BigSmurf - Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - N&F Weird Guy Japan Heritage, Momotaro 0201, Nudie Lab Neo , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage, Warpweftco SP-02, Nudie Average Joe Dry Organic

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701, momotaro g017, ninja ed

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standard, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, Denimasa aviator sugarcane denim.

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7, naked and famous elephant 3

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0701, PBJ XX-007

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embo, Momotaro x N&F

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, warpweftco SP-02, red cloud rusting RTF-01

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

TN-FR - jp0404

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo, Denimasa Sugar Cane.

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT




Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)



bokkepoot (Nudie)


DeGrote (Denham)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


RinkeNL (Edwin ED-47)



T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


DutchErrorist (Levi's 501 STF)



M1stral (Momotaro)


MartiniNL


Doo. (Momotaro)

OP-style made by: Bobr ^O^
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135707628
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Why remove a label which in your eyes is unneccesary, just to replace it with something else that doesn't serve a purpose?
The reason that I want to remove labels from my work on this project is the concept of this project is "Untranslatable", less speaking more sewing. And from my point of view, as a designer, I want people can recognize my work by seeing the design not by looking at a name or brand on label.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bob_lorr op 20-01-2014 08:14:43 ]
Denimasa
pi_135717120
Doordat ik de laatste tijd flink wat getraind heb, pas ik niet meer in m'n Momotaro 0705SP. Iemand interesse om hem over te nemen? 33 waist, niet gehemd maar wel vanaf de knie getaperd naar 18 cm leg opening. Er zit wat wear in maar de combs zijn bijvoorbeeld nog niet echt doorgebroken. Doodzonde, maarja. Heb ook nog een paartje Beckmans in cigar in 9.5 staan voor de liefhebber :D
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_135719415
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef leppeh het volgende:
Doordat ik de laatste tijd flink wat getraind heb, pas ik niet meer in m'n Momotaro 0705SP. Iemand interesse om hem over te nemen? 33 waist, niet gehemd maar wel vanaf de knie getaperd naar 18 cm leg opening. Er zit wat wear in maar de combs zijn bijvoorbeeld nog niet echt doorgebroken. Doodzonde, maarja. Heb ook nog een paartje Beckmans in cigar in 9.5 staan voor de liefhebber :D
Is wel mijn maat maar heb me voorgenomen geen momo's meer te kopen :(
pi_135719442
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:01 schreef doo. het volgende:

[..]

Is wel mijn maat maar heb me voorgenomen geen momo's meer te kopen :(
Ik zou het gewoon doen, deze is natuurlijk een stuk goedkoper dan een normale Momo.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_135720365
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef leppeh het volgende:
Doordat ik de laatste tijd flink wat getraind heb, pas ik niet meer in m'n Momotaro 0705SP. Iemand interesse om hem over te nemen? 33 waist, niet gehemd maar wel vanaf de knie getaperd naar 18 cm leg opening. Er zit wat wear in maar de combs zijn bijvoorbeeld nog niet echt doorgebroken. Doodzonde, maarja. Heb ook nog een paartje Beckmans in cigar in 9.5 staan voor de liefhebber :D
Kost duur?
pi_135720456
120 lijkt me wel redelijk gezien z'n staat, kan pics maken als er behoefte aan is.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_135722248
Waarom doe je die Beckmans weg dan? Die heb je toch nog niet zo lang?
pi_135723340
Jaartje ofzo, maar ik heb ze nooit aan en dan is het een beetje zonde als ze in de kast staan te verstoffen :)
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  maandag 20 januari 2014 @ 16:37:34 #10
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135723575
Jammer dat die Beckmans mij te groot zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135726381
leppeh gaat over naar de dark side, goede denim en goede boots verkopen.
Niet lang meer en hij koopt een non selvedge broek, of nog erger... een pre wash :+
Faka G
  maandag 20 januari 2014 @ 18:21:51 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135727322
Afmetingen en prijs Atta.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135727548
Ohja fuck vergeten, zal zo eens gaan meten
Faka G
  maandag 20 januari 2014 @ 19:09:17 #14
413550 Mrs.Jetson
graag verwijderen
pi_135729371
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:49 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Bij goede back shots word dit door de vingers gezien
Wat is een back shot dan? :@
pi_135730154
http://www.dumluck.nl/
Komt net op Facebook langs via een vriendin van me. Nederlandse denimliefhebber die een brand/shop is gestart. Interessant om in de gaten te houden :)
pi_135731803
Wat een dramatische fits op die foto's in de shop :'(
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  maandag 20 januari 2014 @ 19:50:08 #17
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135731935
Ik vind het verhaal ook heel slecht.

In een wereld van massaproductie gaan wij het helemaal even anders doen, juist ga maar achteraan in de rij bij de rest staan... Zo takke cliché :') :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 20 januari 2014 @ 20:17:37 #18
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135733444
Dat zijn toch geen jeans... Dat is een stuk spijkerstof met wat garen.

Kijk alleen al naar die backpockets.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135735547
Jesus fuck, rustig maar hoor :') Zoals ik al zei, interessant om in de gaten te houden. Volgens mij hebben er wat mensen zand in hun vagina gekregen :')
  maandag 20 januari 2014 @ 20:51:47 #20
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135735708
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:49 schreef Michhas het volgende:
Jesus fuck, rustig maar hoor :') Zoals ik al zei, interessant om in de gaten te houden. Volgens mij hebben er wat mensen zand in hun vagina gekregen :')
Wij zijn gewoon verwende azijnpissers, wij willen Japanse kwaliteit voor een schijtprijs...

Zo'n nieuw Nederlands label heeft gewoon niets interessants te bieden dan alleen het feit dat ze Nederlands zijn imho.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135735935
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon verwende azijnpissers, wij willen Japanse kwaliteit voor een schijtprijs...

Zo'n nieuw Nederlands label heeft gewoon niets interessants te bieden dan alleen het feit dat ze Nederlands zijn imho.
Dat was ook exact het punt, interessant omdat het Nederlands is. Die fabric, fits en finishing/details vind ik nou ook niet echt je van het.

Maar zoals ik al zei, interessant om in de gaten te houden. Oefening baart kunst en wellicht dat er over een jaartje mooiere/betere producten uit voortkomen.
  maandag 20 januari 2014 @ 21:00:11 #22
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135736235
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef leppeh het volgende:
Doordat ik de laatste tijd flink wat getraind heb, pas ik niet meer in m'n Momotaro 0705SP. Iemand interesse om hem over te nemen? 33 waist, niet gehemd maar wel vanaf de knie getaperd naar 18 cm leg opening. Er zit wat wear in maar de combs zijn bijvoorbeeld nog niet echt doorgebroken. Doodzonde, maarja. Heb ook nog een paartje Beckmans in cigar in 9.5 staan voor de liefhebber :D
V&A / [TK] Red Wing Beckman 9016 (maat 42.5)

Deze? :)
pi_135736239
Voor die Nederlandse trots hebben we ook al Denham, Olaf hussein, bdd, tulp jeans enz enz :+
Het moet iemand van fok zijn om het echt interessant te houden :7
Faka G
pi_135736866
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_135748396
back view, I'm thinking about leaving the back pocket blank or have arc stitching or hidden arc.



Logo stitch on left leg's inseam, 5"-6" from lower point of crotch. This design is for men jeans and men pants product line.

… exactly for ladies will stitch on somewhere else, will show on ladies jeans design later.

when you sit properly, like a man, you won't surprise when girls look at your sexy thigh…

Denimasa
  dinsdag 21 januari 2014 @ 08:20:40 #26
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_135748424
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:17 schreef Bob_lorr het volgende:
when you sit properly, like a man, you won't surprise when girls look at your sexy thigh…
_O-
pi_135748427
Single stroke M ribbon stitching on back pocket lower right corner,

and single stroke M ribbon stitching on leather patch.




Jeans for THE MAN !




[ Bericht 2% gewijzigd door Bob_lorr op 21-01-2014 08:29:13 ]
Denimasa
pi_135749055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:17 schreef Bob_lorr het volgende:
when you sit properly, like a man, you won't surprise when girls look at your sexy thigh…]
:D _O-

Looks good Bob _O_ Do you know what fabric you're gonna go with?
pi_135749760
HIDDEN ARCS BOB YEAH
pi_135750924
Stealth arcs in combination with hidden please.
pi_135752349
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:03 schreef leppeh het volgende:
Doordat ik de laatste tijd flink wat getraind heb, pas ik niet meer in m'n Momotaro 0705SP. Iemand interesse om hem over te nemen? 33 waist, niet gehemd maar wel vanaf de knie getaperd naar 18 cm leg opening. Er zit wat wear in maar de combs zijn bijvoorbeeld nog niet echt doorgebroken. Doodzonde, maarja. Heb ook nog een paartje Beckmans in cigar in 9.5 staan voor de liefhebber :D
Wat staat er in het label? US 9.5 ? Jammer dat is mij net te groot, vind ze erg dope.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekendje Krakow geweest, Poolse fades voor de wins.

Wódka is ook de nieuwe favoriet van mijn warpweftco ben ik achter gekomen :D
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135756638
Wodka soak gedaan? :+
Looks nice bob!
Faka G
pi_135762658
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef Michhas het volgende:

[..]

:D _O-

Looks good Bob _O_ Do you know what fabric you're gonna go with?
Thanks Michhass, finally, I decide to use one of my favorite from my previous 2008-2009 collection.

Japanese denim , 13.7 oz , pure synthetic indigo (no black, red, green and gray shade) Medium tension, singeing denim, Ring X Ring slub (smooth medium/long-staple yarn), extra smooth weft yarn for the maximum comfort wearing that can get along with sharp slim cut.


Fade sample here. Same fabric that I'll use in MASA, first model.

Clear blue shade, natural looks vertical slub, clean and born-handsome looks.

To folks who expecting a heavy weight denim, I'd say weight is nothing to do with fade.





[ Bericht 1% gewijzigd door Bob_lorr op 21-01-2014 16:33:56 ]
Denimasa
pi_135763216
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:54 schreef doo. het volgende:
HIDDEN ARCS BOB YEAH
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Pedroo het volgende:
Stealth arcs in combination with hidden please.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef Atta-boy het volgende:
Wodka soak gedaan? :+
Looks nice bob!
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:20 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

_O-
thanks guys, do you guys really like hidden arc? blurry fade on back pocket?

imo, I prefer stealth arc, black or blue thread. I think it looks better when the jeans fade.

lets vote! Dutch Design go go go.
Denimasa
pi_135763546
Anyway, I accidentally convert Facebook account(Untranslatable.MASA) to a business page. First there are 9 friends from foks but now it convert to 9 likes…

I'm so sorry, can all of those 9 guys give me a name, I'll add back to the first post for a credits of your supports before I start post something.
Denimasa
pi_135764588
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef Bob_lorr het volgende:
Anyway, I accidentally convert Facebook account(Untranslatable.MASA) to a business page. First there are 9 friends from foks but now it convert to 9 likes…

I'm so sorry, can all of those 9 guys give me a name, I'll add back to the first post for a credits of your supports before I start post something.
Looks great! Nice details.

Maybe you should do a 'hidden arcs only' for the fok!kers :+ ^O^
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:46:38 #37
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_135764596
Wow Bob, this sounds absolutely amazing!

I really dig the first coupple of sketches, and that fabric is sweeeeeet.

What colour will the selvedge line be like?
#FREEBAJSKORV
pi_135764819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Bob_lorr het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

thanks guys, do you guys really like hidden arc? blurry fade on back pocket?

imo, I prefer stealth arc, black or blue thread. I think it looks better when the jeans fade.

lets vote! Dutch Design go go go.
Really looking good this far! I like the idea of the 'M' shaped stitching on the thigh, unless it's too big. The back pocket ribbon looks a bit overthought IMO.

Since I've got my Momo's I really like the rope-filled belt loops + rope-filled top-seam of the backpockets. It gives a instant high-quality feel. Maybe you could do that aswell?
I like a hidden arc, but only when the denim is not too slubby, because then it's getting too blurry. Maybe keep the backpockets clean, as the denim is already interesting enough?

The denim is looking very good though!
pi_135764912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef xSanjay het volgende:
Wow Bob, this sounds absolutely amazing!

I really dig the first coupple of sketches, and that fabric is sweeeeeet.

What colour will the selvedge line be like?
Metallic / silver woold be cool imho.

And as mentioned by analoog, rope filled top-seam and rope filled belt loops is sweet
pi_135766272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef doo. het volgende:

[..]

Looks great! Nice details.

Maybe you should do a 'hidden arcs only' for the fok!kers :+ ^O^
lets vote!! btw, les see my sketch on the arc... may be you guys might like it stich on outside.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:46 schreef xSanjay het volgende:
Wow Bob, this sounds absolutely amazing!

I really dig the first coupple of sketches, and that fabric is sweeeeeet.

What colour will the selvedge line be like?
A red selvedge line for this denim, forever classic!!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Analoog het volgende:

[..]

Really looking good this far! I like the idea of the 'M' shaped stitching on the thigh, unless it's too big. The back pocket ribbon looks a bit overthought IMO.

Since I've got my Momo's I really like the rope-filled belt loops + rope-filled top-seam of the backpockets. It gives a instant high-quality feel. Maybe you could do that aswell?
I like a hidden arc, but only when the denim is not too slubby, because then it's getting too blurry. Maybe keep the backpockets clean, as the denim is already interesting enough?

The denim is looking very good though!
Yeah, size will be smaller, proportion in sketch is a bit big.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:53 schreef doo. het volgende:

[..]

Metallic / silver woold be cool imho.

And as mentioned by analoog, rope filled top-seam and rope filled belt loops is sweet
I'll bring some good stuff from the vintage version, like rope filled belt loops.

For rope filled top seam on backpocket... I used to do that in my work but It just make an overly contrast fade than the side and bottom of backpocket. I mean it looks unnaturally compare to another 4 sides of the pocket.
Denimasa
pi_135767848
Stealth/hidden arcs depends on backpocket stitching, maybe combine like samurai did on a pair if jeans, can't really remember what pair it was but is looks really cool with simplistic backpocket design.
Faka G
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:53:34 #42
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135769592
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Wat staat er in het label? US 9.5 ? Jammer dat is mij net te groot, vind ze erg dope.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekendje Krakow geweest, Poolse fades voor de wins.

Wódka is ook de nieuwe favoriet van mijn warpweftco ben ik achter gekomen :D
This post is worthles without pics.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135769917


YES YES YES!! Ben de happiest guy on earth!! haha

Meer pictures komen later, ook van mijn acht maanden oude Tellason
pi_135769953
Goeie binnenkomer ^O^
pi_135773953
Door nogal afvallen zit mijn apc echt baggy; van de knoop tot mijn enkels :') Toch best jammer, maar dat kan de kleermaker toch wat betekenen voor me
pi_135780046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef ilson het volgende:
[ afbeelding ]

YES YES YES!! Ben de happiest guy on earth!! haha

Meer pictures komen later, ook van mijn acht maanden oude Tellason
Lekker lekker lekker. Was hier nog iemand met een RRL toch of iemand die graag een RRL wilde?
quote:
[quote]0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Stealth/hidden arcs depends on backpocket stitching, maybe combine like samurai did on a pair if jeans, can't really remember what pair it was but is looks really cool with simplistic backpocket design.
Zit ook een dude in HWDC2 die een Samurai heeft met stealth en hidden arcs. Ziet er wel tof uit.
pi_135784377
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Lekker lekker lekker. Was hier nog iemand met een RRL toch of iemand die graag een RRL wilde?

[..]

Haha ja dat was ik ook, vandaar dat ik zo blij ben dat ik er eindelijk 1 heb haha
pi_135790378
Die RRL ^O^
pi_135796944
M'n Dry Bones hangt te drogen, net een soak gegeven. Ik ben van plan wat regelmatiger te gaan soaken en te kijken wat het resultaat gaat worden.
pi_135801033
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Analoog het volgende:
M'n Dry Bones hangt te drogen, net een soak gegeven. Ik ben van plan wat regelmatiger te gaan soaken en te kijken wat het resultaat gaat worden.
Jij hebt ook meegelezen in de hwdc2 thread :D :D
Ziek die mbb met al die soaks, ik hoop dat mijn oldblue ook nog zo mooi gaat worden.
Faka G
pi_135801388
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:18 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Jij hebt ook meegelezen in de hwdc2 thread :D :D
Ziek die mbb met al die soaks, ik hoop dat mijn oldblue ook nog zo mooi gaat worden.
Haha ja klopt :+
Zat er wel al langer aan te denken om regelmatiger te wassen, dus maar gewoon doen uiteindelijk. De creases bij m'n Momo verplaatsen altijd na t wassen. Misschien helpt dit ook om de creases op hun plek te houden door het 'heractiveren' van de starch.
Hij kan nu iig weer rechtop staan!

Die MBB is idd echt lijp, die whisters zien er goed uit :9
pi_135802246
Zat er zelf ook aan te denken mijn sage vaker te gaan wassen/soaken als ik weer in Nederland ben. Maar moet 'm nu eerst nog repareren. Door al het kebab hier in Izmir ben ik te dik geworden en zijn de knopen eraf geknapt :')
pi_135803414
Gainzzzz
Faka G
pi_135803862
Squatz and kebab = gainz.
pi_135811040
Gvd mijn oldblue heeft net een franse uien soak gehad :'( :')
Denk dat een nieuwe soak of wash nu wel nodig is...
Faka G
pi_135811448
soak in dis bizzzzzz'

Net m'n ninja ed gesoakt, leek wel alsof ik een asbak wastte shit wat stonk dat onbehoorlijk.

Ben benieuwd of die grijzer is geworden, hoop het niet, ninja ed -> opa ed.
pi_135811549
Januari maand van de soaks en washes. Iedereen gepushed door zijn familie om eindelijk je broek eens te wassen als goed voornemen? :+
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:02:59 #58
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135812416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef Atta-boy het volgende:
Gvd mijn oldblue heeft net een franse uien soak gehad :'( :')
Denk dat een nieuwe soak of wash nu wel nodig is...
Lekkerrrrrrr!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135812827
Ik zit er met m'n Momotaro ook al even over te twijfelen om hem te soaken of wassen.. Lastig :P
pi_135813251
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef MartiniNL het volgende:
Ik zit er met m'n Momotaro ook al even over te twijfelen om hem te soaken of wassen.. Lastig :P
Bij twijfel: doen. Hij kan er naar mijn idee alleen maar mooier van worden (als ie wel al een tijdje gedragen iig) en hij wordt ook nog eens beter bestand tegen rips. Win-win zou ik zeggen.
pi_135829022
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Bob_lorr het volgende:

[..]

Thanks Michhass, finally, I decide to use one of my favorite from my previous 2008-2009 collection.

Japanese denim , 13.7 oz , pure synthetic indigo (no black, red, green and gray shade) Medium tension, singeing denim, Ring X Ring slub (smooth medium/long-staple yarn), extra smooth weft yarn for the maximum comfort wearing that can get along with sharp slim cut.

Fade sample here. Same fabric that I'll use in MASA, first model.

Clear blue shade, natural looks vertical slub, clean and born-handsome looks.

To folks who expecting a heavy weight denim, I'd say weight is nothing to do with fade.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Great pair :9 and cool stuff about the Masa inside the leg :)
Stealth arcs and maybe some nice pocketfabric with a dutch connection ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef ilson het volgende:
[ afbeelding ]

YES YES YES!! Ben de happiest guy on earth!! haha

Meer pictures komen later, ook van mijn acht maanden oude Tellason
Need moar picsssss :* :9

Soak/wash maand idd januari :D Iemand nog een speciale soak doen? Thee/Koffie/Zee/vijver/meer?
We fear that which we cannot see
pi_135836821
Vannacht heeft na de kroeg m'n momo g017 een lekkere rainsoak op de scooter gekregen, inclusief extragratiesch modderbehandeling...!
pi_135836826
Zinsopbouw nog niet helemaal lekker, 't is nog vroeg...
pi_135842280
Nieuwe BJ 0201 is onderweg. Hopelijk past hij deze keer wel goed. Het ziet er naar uit dat ik die andere kan verkopen.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135843108
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Nieuwe BJ 0201 is onderweg. Hopelijk past hij deze keer wel goed. Het ziet er naar uit dat ik die andere kan verkopen.
Hopelijk gaat het dit keer met goede inseam, dat heb je wel verdiend.

Wat die andere broek oplevert kun je alvast sparen voor volgend jaar ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135844064
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Hopelijk gaat het dit keer met goede inseam, dat heb je wel verdiend.

Wat die andere broek oplevert kun je alvast sparen voor volgend jaar ;)
Ja en ach als deze ook niet past dan maak ik sowieso winst en kan ik wel naar Tenue des Nimes gaan om een iets duurdere broek te kopen. We zien het ook wel. Maandag zullen we het weten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135850491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Great pair :9 and cool stuff about the Masa inside the leg :)
Stealth arcs and maybe some nice pocketfabric with a dutch connection ;)

[..]

Need moar picsssss :* :9

Soak/wash maand idd januari :D Iemand nog een speciale soak doen? Thee/Koffie/Zee/vijver/meer?
Franse uiensoak telt niet mee? :'(
Faka G
pi_135857238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:

Great pair :9 and cool stuff about the Masa inside the leg :)
Stealth arcs and maybe some nice pocketfabric with a dutch connection ;)

May be stealth arc is perfect, but I'll show the arc first and lets vote for the style.

What about pocket fabric, pocket lining ? Dutch fabric ? Can anyone recommend me one?
Denimasa
pi_135857648
Batik pocket lining would be very nice
pi_135858326
Delfts blauw obviously:

pi_135881235
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef doo. het volgende:
Batik pocket lining would be very nice
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef kipknots het volgende:
Delfts blauw obviously:

[ afbeelding ]
I see, but I'm a lil concern about I have a silk screen about details and sizing on the pocket…
Denimasa
pi_135881254
Anyway, here is evo update on my pair.









DENIMASA, Aviator / Sugarcane
Denimasa
  vrijdag 24 januari 2014 @ 05:10:21 #73
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_135881290
Niice evo. Looks a bit like my Red Cloud.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_135881894
Those are stunning, Bob!
pi_135881992
Those are looking awesome! :9
pi_135882344
Really nice fading. Heavy contrast for sugarcane fabric
Faka G
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:37:09 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_135883249
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:08 schreef kipknots het volgende:
Those are stunning, Bob!
Well well, you have not much word estimation sure?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_135893568
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Franse uiensoak telt niet mee? :'(
Nee, alleen haaienvinnensoep jwz sharkfades ftw :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 04:53 schreef Bob_lorr het volgende:
Anyway, here is evo update on my pair.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

DENIMASA, Aviator / Sugarcane

Looks awesome, sugarcane O+ O+ O+ :9

Voting for the Masa is good, maybe the dutch flag as inside pockets :D
We fear that which we cannot see
pi_135893997


Kleurt mooi, zit alleen wel tegen een 2e was voor deze aan. Nog een weekje en dan is die exact een jaar oud :9
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:40:09 #80
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_135895692
Progress so hot right now.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_135896210
De progress van m'n oldblue lijkt soms in het goede licht al veel verder te zijn als ik zelf dacht :+
Zag vanmorgen dat op mijn linkerknie al een witte plek zit van het bewegen en schuren langs shit enzo
Faka G
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:01:14 #82
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_135896472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:53 schreef Atta-boy het volgende:
De progress van m'n oldblue lijkt soms in het goede licht al veel verder te zijn als ik zelf dacht :+
Zag vanmorgen dat op mijn linkerknie al een witte plek zit van het bewegen en schuren langs shit enzo


'shit'
pi_135897547
thanks guys :D

So back to the new project, I just took some pic to show the truth about fabric I'll use in this project.

I used this fabric before in previous lot, so I have a worn pair to show the potential of fade of fabric… actually it can face much more nicer than this one.


Red Selvedge, before and after wash, you can notice that the fabric looks fluffy and thicker after wash, due to the fabric is singeing and sanforized. So is looks flat at the beginning.





Comparing between new unworn and worn pair.





How this fabric aged, I think knee and back knee area is the best place to show the potential of this fabric.





[ Bericht 9% gewijzigd door Bob_lorr op 24-01-2014 16:46:28 ]
Denimasa
pi_135897650
wow sick
pi_135898165
This is the stealth arc I made before. Pics before and after fade. (Same fabric as above)

This pic you can see the fabric clearly, smooth not looks slubby ( RingXRing slub style will be noticed when fade), dark blue no black top,

nice texture hidden through out the fabric and will gradually show up.





You guys can vote for the arc style, if you like this style or not

[ Bericht 1% gewijzigd door Bob_lorr op 24-01-2014 18:04:29 ]
Denimasa
pi_135900971
It truly is a great fabric.

And for the arc: 1 yay for me
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:41:39 #87
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135902322
@ Bob: Great evo on the Canes. Love the texture in the faded areas.
@ MartiniNL: Ziet er goed uit man.

Ikzelf heb even niks te delen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135909707
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef M1stral het volgende:
@ Bob: Great evo on the Canes. Love the texture in the faded areas.
@ MartiniNL: Ziet er goed uit man.

Ikzelf heb even niks te delen.
Ik sluit me hierbij aan ^O^
pi_135911309
I vote for a combo of stealth and hidden for the arcs
Faka G
pi_135915770
lol mijn nieuwe BJ 0201 is nu via Dubai naar Parijs en nu weer keulen gegaan.

Ga mijn oude verkopen, praktisch ongedragen 33/36. Is 70 euro een nette prijs?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135917171
Weet iemand waar je een pbj xx-007 of 010 en een 1069-2-PP kan passen?
pi_135920814
Here is an Arc design, just a draft, I'll working on computer before send it to the stiching-block maker.

It came from MaSa. M will stitch on left pocket and S will stitch on right pocket.

I guess this design work on hidden arc too, in case of blurry fade, it still show the M and S shape.







[ Bericht 55% gewijzigd door Bob_lorr op 25-01-2014 07:25:14 ]
Denimasa
pi_135921551
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 00:17 schreef apenkont het volgende:
Weet iemand waar je een pbj xx-007 of 010 en een 1069-2-PP kan passen?
Tenue de nimes heeft de xx-014 en xx-017 liggen. Ander materiaal, maar de fit is wel gelijk toch? Wel even checken of ze je maat hebben, want zoveel liggen er niet.

Verder weet ik niets in Nederland.
pi_135923119
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:53 schreef kipknots het volgende:

[..]

Tenue de nimes heeft de xx-014 en xx-017 liggen. Ander materiaal, maar de fit is wel gelijk toch? Wel even checken of ze je maat hebben, want zoveel liggen er niet.

Verder weet ik niets in Nederland.
Nee, dat zijn slim tapered fits. De 007 en 010 zijn slim straight.
pi_135924034
V&A / [TK] 33x34 Japan Blue selvedge jeans (one wash)

Voor vaste klanten in dit topic kan ik hem natuurlijk wel voor iets goedkoper weg doen.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_135924498
Pbj hadden ze in eindhoven toch ook ergens liggen?
Faka G
  zaterdag 25 januari 2014 @ 18:00:05 #97
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135932114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 00:17 schreef apenkont het volgende:
Weet iemand waar je een pbj xx-007 of 010 en een 1069-2-PP kan passen?
Die laatste is een damesmodel. Dat je het even weet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135932837
Ik moet nog een keer een pbj of een andere goede dry voor m'n chick kopen. Miss in Berlijn dan maar doen
Faka G
pi_135934034
Lang geleden dat ik van me heb laten horen haha!
De laatste 4 maanden alleen mijn Apc PS gedragen dus zal binnenkort maar eens pics posten :).
Ik heb trouwens nog een ongedragen Japan Blue 0202 in de kast liggen, misschien iets voor iemand hier?
pi_135934396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:27 schreef Atta-boy het volgende:
Ik moet nog een keer een pbj of een andere goede dry voor m'n chick kopen. Miss in Berlijn dan maar doen
Die Visvim was geen succes?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:41:58 #101
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135935508
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:03 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Lang geleden dat ik van me heb laten horen haha!
De laatste 4 maanden alleen mijn Apc PS gedragen dus zal binnenkort maar eens pics posten :).
Ik heb trouwens nog een ongedragen Japan Blue 0202 in de kast liggen, misschien iets voor iemand hier?
Dat is skinny toch? Zowiezo niks voor mij. Goede slim straight of tapered fit zou mijn keus zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135935776
Ligt er aan hoe je sized :P.
Maar is idd skinny/ slim.
pi_135937652
Size?
pi_135938623
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:14 schreef kipknots het volgende:

[..]

Die Visvim was geen succes?
Paste niet, mij wel :+
Faka G
pi_135939127
plottwist; attas chick is stiefbroertje van zmp
pi_135941015
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:27 schreef Michhas het volgende:
Size?
31/34 dacht ik.
Ben nu niet thuis maar zal morgen even kijken :).
pi_135941988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:56 schreef doo. het volgende:
plottwist; attas chick is stiefbroertje van zmp
Zmp stiefbroertje is mijn schoonbroertje, zmp is mijn bitch
Faka G
  zondag 26 januari 2014 @ 14:19:33 #108
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_135960660


[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_135961381
:9 die fabric, hoe nice
pi_135961787
Goede combs
Faka G
pi_135985538
pbj ftw :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_135987222
quote:
Gaat echt nice worden O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 07:18 schreef Bob_lorr het volgende:
Here is an Arc design, just a draft, I'll working on computer before send it to the stiching-block maker.

It came from MaSa. M will stitch on left pocket and S will stitch on right pocket.

I guess this design work on hidden arc too, in case of blurry fade, it still show the M and S shape.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
I like the Denimasa Arcs more then this one. This is a bit to much for my opinion ;)
We fear that which we cannot see
pi_135995181
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:53 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Gaat echt nice worden O+

[..]

I like the Denimasa Arcs more then this one. This is a bit to much for my opinion ;)
Thanks a lot Ali_Ilegali for your comment.

What do you guys think about those arc, any comment?
Denimasa
  maandag 27 januari 2014 @ 05:26:35 #114
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_135995233
less is more
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 27 januari 2014 @ 08:37:54 #115
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_135995960
I agree with Ali, these are arcs are just 'to much'

That sugercane tho O+
#FREEBAJSKORV
pi_135996566
Same with me, I think the arcs you used before should be better
Faka G
pi_135997754
Thanks guys, actually I think in the same way as you guys... :@

I like the original one better, and that is the best of my design.

Due to it looks a bit vintage, So I adjust it a bit and here is the new one.

if its not fit n hit so I'll use the original one.

both on top are the modern version of the original one.

two on the bottom are the on that I design for collaboration project for the store in Bangkok Thailand.

Denimasa
pi_135998327
I don't really feel the arcs. Like everyone said they're a bit too much. Maybe something a little less would suit it better
pi_136000290
The ones on the top are a lot better Bob! :)
Faka G
  maandag 27 januari 2014 @ 12:02:19 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_136001011
Blank backpockets are best IMO.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_136002038
Ik heb m'n NF en Momo maar in de was geflikkerd, ben benieuwd.
pi_136002444
Goed voor de roping :9
Faka G
pi_136011035
So you guys vote for blank pocket ? ( totally empty, not stealth)

That is the very first idea of mine on this project, simple clean and sharp. And I think it is the best style for denim.

anyone?
Denimasa
pi_136021347
I prefer a blank pocket, although i do like the stealth arcs.

Broeken lijken weinig indigo verloren te hebben [30min op 30C]
pi_136021842
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bob_lorr het volgende:
So you guys vote for blank pocket ? ( totally empty, not stealth)

That is the very first idea of mine on this project, simple clean and sharp. And I think it is the best style for denim.

anyone?
Plain or hidden arcs originial denimasa or stealth arc original denimasa.
Those 3 are the best options ;)
We fear that which we cannot see
pi_136027018
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef Bob_lorr het volgende:
So you guys vote for blank pocket ? ( totally empty, not stealth)

That is the very first idea of mine on this project, simple clean and sharp. And I think it is the best style for denim.

anyone?
Prefer half-lined or blank. But those type F in stealth would be lovely in my humble opinion :)

Fabric is sweet :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:11:00 #128
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136040187
quote:
Gast dit filmpje _O_

Oh and bob, i agree with the rest. Blank backpockets or something like a hidden/stealth arc.

[ Bericht 0% gewijzigd door xSanjay op 28-01-2014 12:41:02 ]
#FREEBAJSKORV
pi_136040601
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Gast dit filmpje _O_

Oh and bob, i agree with the rest. Blank backpockets or something like a bidden/stealth arc.
bidden stealth yes
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:42:25 #130
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136046582
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:33 schreef doo. het volgende:

[..]

bidden stealth yes
#FREEBAJSKORV
pi_136047286
quote:
WTF :D Ik voel mij nu wel Psycho, heb een apron en kopi luwak hier liggen :P :P
We fear that which we cannot see
pi_136047612
Preview;

  dinsdag 28 januari 2014 @ 15:46:08 #133
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_136054621
Vet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_136059511
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:02 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

WTF :D Ik voel mij nu wel Psycho, heb een apron en kopi luwak hier liggen :P :P
Ik heb ook kopi luwak.
Poepkoffie ftw
Faka G
pi_136071157
quote:
Dope filmpje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Martini
Ziet er gaaf uit!
pi_136082171
And here come a rear patch,



I will use the same heat stamp technique as usual for veg-tanned leather patch.

But I have another idea for the Ink-stamp, black color. So it will looks like a hand signature on the patch.
Denimasa
pi_136087508
Broek is binnen, straks passen :) spannend :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136092597
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 05:51 schreef Bob_lorr het volgende:
And here come a rear patch,

[ link | afbeelding ]

I will use the same heat stamp technique as usual for veg-tanned leather patch.

But I have another idea for the Ink-stamp, black color. So it will looks like a hand signature on the patch.
Look in' good! Really liking the 'writing style' on there. Would be a cool idea to ink stamp it, that would probably age nicely. Or could you possibly tattoo it on there? Leather is just skin after all, right?
pi_136099570
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Broek is binnen, straks passen :) spannend :D
Hij past? *O*
pi_136099668
Yes the logo tattoo'ed would be awesome
Faka G
pi_136099990
Tattoo'ed logo would be cool, but I'm not so sure if that's viable. Would branding it with a hot iron work? Could be pretty interesting.
pi_136100792
Tatted would be really nice. Or branding with hot iron indeed.
pi_136100910
Hahaha, I guess real tatoo on a piece of leahter are not available.

Heat-stamp, hot stamp is normally used, as you can see on my previous patch version.

Traditional hot iron,,, it will burn the area around the logo also...blurry brown edge around logo. Veg tanned leather is very sensitive to heat.

May be stamp with black color will be nice, like a signature on the patch.
Denimasa
pi_136101045
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:47 schreef Michhas het volgende:

[..]

Hij past? *O*
Ja hij pas heel goed. Misschien aan de bovenkant net iets te los, maar is verholpen met een riem :P
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 29 januari 2014 @ 17:23:45 #146
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136101069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:19 schreef Bob_lorr het volgende:
Hahaha, I guess real tatoo on a piece of leahter are not available.

Heat-stamp, hot stamp is normally used, as you can see on my previous patch version.

Traditional hot iron,,, it will burn the area around the logo also...blurry brown edge around logo. Veg tanned leather is very sensitive to heat.

May be stamp with black color will be nice, like a signature on the patch.
Ah to bad, TdN had a collab where they really tatted a leather patch :P

Hier trouwens een pic van de winkel van Coef in aanbouw, sommige zullen hem al gezien hebben ;)



Dat dino wall O+
#FREEBAJSKORV
pi_136101328
Nice

And too bad bob that real tat isn't possible. Would be a cool story to tell when i'm on a date and have awkward silences

just kidding hahaha

it would make the awkward silence more awkward btw.
pi_136101539
News update, I handed out my first draft blueprint and specification to few denim workshop, one in Australia that I normally produce my stuff, and one in Thailand, my firend is a owner of the denim workshop.

After my friend know about this project, he convince me to do it together in his denim workshop and offer me to adjust and modify everything I want .... WOWWWWWW
Denimasa
pi_136101779


Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136101835
quote:
Supernice fit!
pi_136102087
quote:
*O*

@Bob; that's good news!

http://www.rawrdenim.com/(...)p-autumnwinter-2014/
Leuk artikel :)
pi_136102956
elephant 4 ziet er nice uit! indigo warp x black weft. En weer 20+ oz :7
Faka G
pi_136103126
Ele4 ziet er dope uit, ja. Maar die contrast stitching damnnn liever niet
pi_136103569
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:15 schreef Pedroo het volgende:
Ele4 ziet er dope uit, ja. Maar die contrast stitching damnnn liever niet
Vind ik ook jammer. Dat gele trekt me nooit zo, oranje/lichtbruin vind ik mooier.
pi_136104025
die laatste brand met die neppy denim... nomnomnom
gele stitching vind ik ook wat minder, maar zal met wat wear wat minder zichtbaar worden denk ik.
Faka G
pi_136104124
quote:
Was het wachten waard zo te zien. Fit is echt top.
pi_136105651
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef kipknots het volgende:

[..]

Was het wachten waard zo te zien. Fit is echt top.
Dank je :)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:26:03 #158
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136106572
Vandaag een paartje Iron Rangers gepast bij Red Wing Amsterdam. Wat een fantastisch mooie schoenen :) Was echt onder de indruk! Erg mooie winkel ook, trouwens.
Heb in m'n Nike 44.5, maar kwam op 41.5 uit voor de iron rangers :D

Binnenkort maar eens bestellen. Heeft iemand ervaring met Nordstrom? Hoe groot is de kans op extra douanekosten? Ik wil ze best aanschaffen bij een echte winkel, maar op de site van Nordstrom zijn ze zowat ¤60 goedkoper! (al zie ik dat ze de amber niet hebben op het moment :') )
26"
Fading slowly.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:29:30 #159
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136106758
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef Unsub het volgende:
Vandaag een paartje Iron Rangers gepast bij Red Wing Amsterdam. Wat een fantastisch mooie schoenen :) Was echt onder de indruk! Erg mooie winkel ook, trouwens.
Heb in m'n Nike 44.5, maar kwam op 41.5 uit voor de iron rangers :D

Binnenkort maar eens bestellen. Heeft iemand ervaring met Nordstrom? Hoe groot is de kans op extra douanekosten? Ik wil ze best aanschaffen bij een echte winkel, maar op de site van Nordstrom zijn ze zowat ¤60 goedkoper! (al zie ik dat ze de amber niet hebben op het moment :') )
Kan aan mij liggen hoor, maar waarom koop je ze gewoon niet gewoon in de winkel? Zo support je je local en als er iets mee is kun je altijd terug. En als je een aanbieding ziet ala, maar nu maak je gebruik van service en naai je ze door ze online kopen

#rantoff
#FREEBAJSKORV
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:30:08 #160
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136106796
Oh en goeie fit DE! Ben blij dat hij past :D! Welcome to the selvedge gang.
#FREEBAJSKORV
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:38:53 #161
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136107314
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen hoor, maar waarom koop je ze gewoon niet gewoon in de winkel? Zo support je je local en als er iets mee is kun je altijd terug. En als je een aanbieding ziet ala, maar nu maak je gebruik van service en naai je ze door ze online kopen

#rantoff
Omdat ik zo'n 200 km van de 'local' af woon. Ik snap je punt, maar zo local is het dus niet, en 20% verschil vind ik toch wel veel.
26"
Fading slowly.
pi_136108120
M'n Masa begon te stonken, dus die zit nu in de was. Zwart wasmiddel, kort programma, 40 graden, laagste stand centrifugeren. Eens zien hoe die eruit komt. Hopelijk niet teveel krimp, zat nu goed bij mijn middel. Beetje lengte zou ik niet erg vinden.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:58:55 #163
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136108575
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:38 schreef Unsub het volgende:

[..]

Omdat ik zo'n 200 km van de 'local' af woon. Ik snap je punt, maar zo local is het dus niet, en 20% verschil vind ik toch wel veel.
Er zijn echter meer winkels in Nederland die red wings verkopen.

Overigens werkt nordstrom met een border checkout, waarbij ze alle belastingen/shipping costs al gelijk erbij rekenen.

Zie hier:



Dan is die ¤290 bij red wings amsterdam toch een stuk aantrekkelijker he :P
#FREEBAJSKORV
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:04:06 #164
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136108819
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:58 schreef xSanjay het volgende:

Overigens werkt nordstrom met een border checkout, waarbij ze alle belastingen/shipping costs al gelijk erbij rekenen.

Zie hier:

[ afbeelding ]

Dan is die ¤290 bij red wings amsterdam toch een stuk aantrekkelijker he :P
Merci voor de info!
Nu is die prijs inderdaad aantrekkelijker ;)
Ik koop ook liever bij locals, maar daar zitten voor mij wel gewoon grenzen aan qua prijsverschil.

quote:
[..]

Er zijn echter meer winkels in Nederland die red wings verkopen.
Dat wist ik niet, ik ga eens even zoeken dan!
26"
Fading slowly.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:05:08 #165
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136108886
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef Unsub het volgende:

[..]

Merci voor de info!
Nu is die prijs inderdaad aantrekkelijker ;)
Ik koop ook liever bij locals, maar daar zitten voor mij wel gewoon grenzen aan qua prijsverschil.

[..]

Dat wist ik niet, ik ga eens even zoeken dan!
Waar woon je?
#FREEBAJSKORV
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:10:50 #166
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136109139
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:05 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Waar woon je?
Eindhoven. Ik zie dat Mensroom Red Wing dealer is, maar heeft ze niet op de site staan (het merk staat überhaupt niet op de site). Ga ze denk ik dan gewoon bij de Amsterdam store bestellen, dan kan ik altijd nog naar Mensroom voor service of hulp.
26"
Fading slowly.
pi_136109281
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Unsub het volgende:

[..]

Eindhoven. Ik zie dat Mensroom Red Wing dealer is, maar heeft ze niet op de site staan (het merk staat überhaupt niet op de site). Ga ze denk ik dan gewoon bij de Amsterdam store bestellen, dan kan ik altijd nog naar Mensroom voor service of hulp.
In Arnhem verkopen ze Red Wings, daar heb ik ze ook vandaan.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:17:40 #168
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136109430
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Unsub het volgende:

[..]

Eindhoven. Ik zie dat Mensroom Red Wing dealer is, maar heeft ze niet op de site staan (het merk staat überhaupt niet op de site). Ga ze denk ik dan gewoon bij de Amsterdam store bestellen, dan kan ik altijd nog naar Mensroom voor service of hulp.
Mensroom verkoopt ze zeker, staan links achterin de winkel. Hebben ze een soort shop-in-shop van gemaakt, heel tof. Is sowieso een aanrader om daar een keer langs te gaan, hebben hele toffe denim daar liggen o.a. N&F en PBJ. Werken ook hele relaxe gasten.

quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:13 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

In Arnhem verkopen ze Red Wings, daar heb ik ze ook vandaan.
Nijmegen ook, en binnenkort zelfs in twee vestigingen O+
#FREEBAJSKORV
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:20:44 #169
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136109573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Mensroom verkoopt ze zeker, staan links achterin de winkel. Hebben ze een soort shop-in-shop van gemaakt, heel tof. Is sowieso een aanrader om daar een keer langs te gaan, hebben hele toffe denim daar liggen o.a. N&F en PBJ. Werken ook hele relaxe gasten.

Hmm, gaaf! Deze week maar eens langsgaan dan :)
Nogmaals dank voor de info ^O^
26"
Fading slowly.
pi_136110463
quote:
3s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:20 schreef Unsub het volgende:

[..]

Hmm, gaaf! Deze week maar eens langsgaan dan :)
Nogmaals dank voor de info ^O^
Voor welke kleur ga je?

Mijn iron rangers staan weer in de olie. Altijd even schrikken, worden ze veel donkerder van. Maar is als het goed is morgen weer redelijk weggetrokken.
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:47:15 #171
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136110977
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef kipknots het volgende:

[..]

Voor welke kleur ga je?

Mijn iron rangers staan weer in de olie. Altijd even schrikken, worden ze veel donkerder van. Maar is als het goed is morgen weer redelijk weggetrokken.
Hoogstwaarschijnlijk amber. Mochten ze bij mensroom ook de chocolate muleskinners hebben, zou ik die ook graag even aan mijn voeten willen zien :)
26"
Fading slowly.
pi_136111059
Vind dat donkerder worden juist wel mooi vaak. Ik hoop iig dat die van mij met de tijd wat donkerder gaan worden.
En wtf @ 3 maten verschil tussen nike en red wing, ziek. Ik heb us7 in nike en in mijn redwings ook. Is bij nike eu40 tegenover 39 in redwing.
Faka G
pi_136111210
En gvd @290 betalen voor red wings, wist niet dat die dingen zo ziek duur waren.
Bij daily rush heb je een aantal modellen al heel erg lang in de sale staan, miss kan je die ff bellen hoe duur dat model dat je zoekt daar is.
Faka G
pi_136113719
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Mensroom verkoopt ze zeker, staan links achterin de winkel. Hebben ze een soort shop-in-shop van gemaakt, heel tof. Is sowieso een aanrader om daar een keer langs te gaan, hebben hele toffe denim daar liggen o.a. N&F en PBJ. Werken ook hele relaxe gasten.

[..]

Nijmegen ook, en binnenkort zelfs in twee vestigingen O+
Oeh PBJ net wat ik zocht, misschien ook maar is een keertje langsgaan als ze de goede modellen hebben.. Anders wordt het wellicht een online gokje
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:54:40 #175
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136115534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Atta-boy het volgende:
Vind dat donkerder worden juist wel mooi vaak. Ik hoop iig dat die van mij met de tijd wat donkerder gaan worden.
En wtf @ 3 maten verschil tussen nike en red wing, ziek. Ik heb us7 in nike en in mijn redwings ook. Is bij nike eu40 tegenover 39 in redwing.
Ja, bijzonder apart idd :P in us maten is het verschil ook maar 2 maten; 10.5 us vs. 8.5 us.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
En gvd @290 betalen voor red wings, wist niet dat die dingen zo ziek duur waren.
Bij daily rush heb je een aantal modellen al heel erg lang in de sale staan, miss kan je die ff bellen hoe duur dat model dat je zoekt daar is.
^O^
26"
Fading slowly.
pi_136119254
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef apenkont het volgende:

[..]

Oeh PBJ net wat ik zocht, misschien ook maar is een keertje langsgaan als ze de goede modellen hebben.. Anders wordt het wellicht een online gokje
Ben idd ook benieuwd naar hun collectie aan pbj, en of het uberhaupt een beetje verkoopt daar. Anders voortaan daar pbj in sale oppikken :+
Faka G
pi_136119686
yo link van die elephant 4? google helpt me niet.
  woensdag 29 januari 2014 @ 23:37:21 #178
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_136121336
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:52 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ben idd ook benieuwd naar hun collectie aan pbj, en of het uberhaupt een beetje verkoopt daar. Anders voortaan daar pbj in sale oppikken :+
Zullen wel rape prijzen voor gevraagd worden daar. Net als bij TdN.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_136121823
Knit denim van momo zag er ziek uit O+ Tellason chore coat :9 BigJohn altijd simple O+
en de laatste 2 denim jeans zagen er ziek uit :o :9

@DE nice fit je nieuwe jeans :)

@Sanjay, hoelaaaaaaang nog :P

@MartiniNL we need moaaaar pics :P

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 05:51 schreef Bob_lorr het volgende:
And here come a rear patch,

[ link | afbeelding ]

I will use the same heat stamp technique as usual for veg-tanned leather patch.

But I have another idea for the Ink-stamp, black color. So it will looks like a hand signature on the patch.
What about if u ditch the M in the corner and make the patch like an M (back of an envelop) with the signature on it?
We fear that which we cannot see
pi_136122057
sweat pants denim aiiiiight

en die knit denim, no selvedge no love

echt veel toffe spullen op die NYC market man, zou er graag willen zijn met een platinum card hehe
pi_136123992
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
En gvd @290 betalen voor red wings, wist niet dat die dingen zo ziek duur waren.
Bij daily rush heb je een aantal modellen al heel erg lang in de sale staan, miss kan je die ff bellen hoe duur dat model dat je zoekt daar is.
Tja ze zijn atlijd al zo duur geweest.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136124747
I got contact from Mr. Pratt, from Bangkok, who convinced me all the time to plant a denim seed in Bangkok. This seem to be a really big step for me, and I want to catch this opportunity.

There will be some more sewing details and techniques added to this project. Let me gather all information about the machines they have and will see if I can add anything in.
Denimasa
pi_136124854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:54 schreef doo. het volgende:
sweat pants denim aiiiiight

en die knit denim, no selvedge no love

echt veel toffe spullen op die NYC market man, zou er graag willen zijn met een platinum card hehe
Denim sweat pants is wel wat voor sanjay :+
Faka G
pi_136125242
pi_136128575






:)

/ foto's zijn met de telefoon geschoten, Vandaar de geweldige kwaliteit :')
pi_136128825
Looking good. :9
pi_136133090
pi_136135742
Hoop progress pics :D goede laatste page
Faka G
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:20:30 #189
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136136208
Zojuist een aanbetaling gedaan bij Mensroom voor een paartje amber Iron Rangers :)
Mooie winkel met heel relaxed personeel! Lekker gepraat over denim en red wings en ook nog even staan gapen naar broeken die ze hadden. Hing o.a. ook een Edwin met 2 jaar wear :9~
Chocolate muleskinners trouwens nog even gepast, maar die vond ik irl minder mooi qua kleur.
26"
Fading slowly.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:52:19 #190
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136137388
Crappy phonepics bij gebrek aan een degelijke camera ;') :





EDIT: oh, wauw, echt bijna al het kleurverschil valt weg op de foto's :P Op de laatste foto zou je iig de contouren van een telefoon moeten kunnen waarnemen, als de kwaliteit beter was..
26"
Fading slowly.
pi_136138195
Hier wat snapshots van mijn miniverzameling:




APC PS (3 jaar, 2 soaks, 1 wash)




Olaf Hussein PNS (7 maanden)




NF SG Broken Twill (1 jaar, maar draag ik veel te weinig :'()
pi_136140710
Nice hoor, maar is dat de tijd dat je ze hebt of daadwerkelijke draagtijd?
Ik heb zelf ook wat pics gemaakt van al mijn denim spul dat ik heb liggen, uploaden lukt voor geen meter dus ik hoop dat ik ze zo kan posten :9
Faka G
pi_136140790
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:27 schreef Atta-boy het volgende:
Nice hoor, maar is dat de tijd dat je ze hebt of daadwerkelijke draagtijd?
Ik heb zelf ook wat pics gemaakt van al mijn denim spul dat ik heb liggen, uploaden lukt voor geen meter dus ik hoop dat ik ze zo kan posten :9
Tijd dat ik ze heb idd, draagtijd is bij elk model veel lager, al heb ik die APC wel een jaar of twee fulltime gedragen.
pi_136140872
Vond het al wat weinig wear voor de tijd die er bij staat :+
Honeycombs beginnen al te komen unsub :D goed dat jij hem iig flink draagt. Bij mij hing die alleen in de kast :'(
Faka G
pi_136141006
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:36:39 #196
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_136141040
quote:
quote:
It has selvage :D :P

Goeie progress trouwens voor de rest
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_136142383
Hahaha welkom bij de selvage club DE :+
Faka G
pi_136143015
Moar piczzzzz
Collectie:




En honeycombzzzz
Faka G
pi_136143328
Naizz :9
pi_136145629
wooop, de combs op die apc _O_
pi_136145637
Awesome updates van iedereen _O_ En welkom bij de club DE :D
pi_136146131
Wat een bazenupdates O+ O+ O+ We feel the love :*
We fear that which we cannot see
pi_136157399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:22 schreef Atta-boy het volgende:
Hahaha welkom bij de selvage club DE :+
Dank O+
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136166078
Hoe fout is het om witte going to battle strepen op een Japan blue te nemen? Vind ze eigenlijk heel vet, maar ik pas Momotaro's niet en de winkel waar ik mijn broek heb gekocht biedt een service aan om het te laten doen, dus misschien wil ik dat volgende keer doen afhankelijk van wat jullie er van denken :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136166346
Als jij het vet vindt, doen.

Persoonlijk vind ik GTB stripes pas vet worden na jaartje wear of zo. Vind ze anders veel te opzichtig.
pi_136167058
Ik vind gtb strepen cool, maar op een japan blue zonder collab met momo een beetje raar.
Japan blue en momo zijn natuurlijk wel van hetzelfde bedrijf maar het voelt een beetje als evisu gulls op een pbj verven :+
Faka G
pi_136167130
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind gtb strepen cool, maar op een japan blue zonder collab met momo een beetje raar.
Japan blue en momo zijn natuurlijk wel van hetzelfde bedrijf maar het voelt een beetje als evisu gulls op een pbj verven :+
Ja snap ik, alleen de langste Momotaro's die ik heb gezien zijn 34 lang...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136167236
Momo's zijn wel goed lang hoor, althans ik kan met die van mij prima cuffen en ik ben 1.94 lang.
pi_136167371
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:55 schreef MartiniNL het volgende:
Momo's zijn wel goed lang hoor, althans ik kan met die van mij prima cuffen en ik ben 1.94 lang.
Ja maar ik ben 2 meter en heb lange benen. Nouja wie weet over twee maanden maar eens kijken. Zag dat momotaro's ook maar 180 zijn oid.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136167939
Unsanforized momo's komen met een 39" inseam. Lijkt mij dat dat wel past.
pi_136168290
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef kipknots het volgende:
Unsanforized momo's komen met een 39" inseam. Lijkt mij dat dat wel past.
Ik zal eens kijken in de zomer. Volgende meet ben ik er trouwens bij. Heb nu eindelijk een fatsoenlijke broek en schoenen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136168532
Dan mag jij tegen michhas vechten, die is ook groot
Faka G
pi_136168560
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:37 schreef Atta-boy het volgende:
Dan mag jij tegen michhas vechten, die is ook groot
Ben niet zo'n vechtersbaas eerlijk gezegd :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136169266
Dan zet ik mijn geld op michhas
Faka G
pi_136169614
wat is de quotering voor DE? ik zet in op de underdog

ps: altijd leuk als je op straat iemand met dezelfde broek aan ziet lopen :D
pi_136169723
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja snap ik, alleen de langste Momotaro's die ik heb gezien zijn 34 lang...
vintage momo 0701 etc hebben 36 lengte, dat moet echt wel voldoende zijn toch?
pi_136171235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:10 schreef doo. het volgende:

[..]

vintage momo 0701 etc hebben 36 lengte, dat moet echt wel voldoende zijn toch?
Maar wil wel een Ready to Battle dan :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136171262
pleur je daar die strepen toch gewoon op
pi_136171370
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:49 schreef doo. het volgende:
pleur je daar die strepen toch gewoon op
Ja maar als ik toch 180 neer ga leggen voor een momotaro dan wil ik ook de enige echte hebben. Vind het trouwens wel fijn dat ik nu een webshop heb waar ik uit Japan dingen kan kopen zonder verzendkosten :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136172276
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja maar als ik toch 180 neer ga leggen voor een momotaro dan wil ik ook de enige echte hebben. Vind het trouwens wel fijn dat ik nu een webshop heb waar ik uit Japan dingen kan kopen zonder verzendkosten :D
welke site? rakuten? die heeft ook af en toe gratis verzendkosten toch
pi_136172692
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:21 schreef apenkont het volgende:

[..]

welke site? rakuten? die heeft ook af en toe gratis verzendkosten toch
Ja klopt :)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136173141
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:32 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja klopt :)
maar met wat pech betaal je toch ook douanekosten? heb een neef die in japan werkt dus wou het hem misschien liefjes vragen, en dan als gift laten verzenden of pikt de douane dat er ook uit?
pi_136173160
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef apenkont het volgende:
wat is de quotering voor DE? ik zet in op de underdog

ps: altijd leuk als je op straat iemand met dezelfde broek aan ziet lopen :D
Heb je wel de raw denim groet gedaan?

@apenkont: met wat pech pakt de douane die er ook uit
Faka G
pi_136173182
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:46 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Heb je wel de raw denim groet gedaan?
gewoon even stiekem voelen toch?

edit: hmm dan is rakuten misschien met gratis verzendkosten wel goedkoper en minder heisa, even prijzen vergelijken :p even pbj passen in TnD, alleen passen want 400 euro is mij toch wat teveel sorry TnD
pi_136173325
Maar... Wat is TnD dan? :+
Faka G
pi_136173342
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Atta-boy het volgende:
Maar... Wat is TnD dan? :+
Gekkie,Tenue nimes de natuurlijk
pi_136173405
Ik dacht tenue ne dimes.
Miss als ik een keer dagje A'dam doe met chick eens langslopen voor een goede broek voor haar, vrouwen pbj is een stuk cheaper geloof ik toch? Zoiets is miss wel leuk.
Faka G
pi_136173455
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:55 schreef Atta-boy het volgende:
Ik dacht tenue ne dimes.
Miss als ik een keer dagje A'dam doe met chick eens langslopen voor een goede broek voor haar, vrouwen pbj is een stuk cheaper geloof ik toch? Zoiets is miss wel leuk.
was precies hetzelfde van plan, volgens mij bijna de helft?, maar vrouwen pbj heeft volgens mij geen selvedge wil ik dat haar wel aandoen? _O- sommigen chicks dragen ook gewoon de normale pbjs, zag er bij sommigen niet mis uit
pi_136173528
Mijne draagt nu liefdevol een Apc ps, ok het is geen pbj maar toch :9
pi_136173552
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:59 schreef MartiniNL het volgende:
Mijne draagt nu liefdevol een Apc ps, ok het is geen pbj maar toch :9
apc heeft toch ook een vrouwen versie? :p
pi_136174342
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 16:00 schreef apenkont het volgende:

[..]

apc heeft toch ook een vrouwen versie? :p
Volgens mij zijn al hun broeken gewoon unisex
pi_136174347
New cure is wel slimmer, ook zonder selvedge. Maar weet niet of dat een vrouwenmodel is, dacht het niet.
Of er wel of niet selvedge op zit boeit me niet zo, ze stroopt die dingen toch nooit op geloof ik.
Anders miss een acne of iets proberen.
Faka G
pi_136174464
http://www.apc.fr/frfr/denim-td400.html
cure femme, en een mooi mini rokje :'(
die pbj met paarse weft vind ik wel mooi met een cuff
pi_136174551
Mijn vriendin heeft er echt helemaal niets mee. Was laatst wel mee naar The Globe, voelde aan de eerste de beste broek en het enige commentaar was 'dit kan toch niet lekker zitten'? Had ze een 23 oz te pakken :P.
pi_136175732
De ps is inderdaad gewoon unisex, op voorhand was ze ook geen fan. Maar ze raakte er ook wel door geboeid, meegenomen naar tdn en tadaa.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:32:27 #236
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_136178108
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef apenkont het volgende:

[..]

Gekkie,Tenue nimes de natuurlijk
T d N

Tenue de Nimes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_136180018
Verdomme is er nu al een stiksel ding los aan de voorkant :(
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136180122
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:37 schreef Atta-boy het volgende:
Dan mag jij tegen michhas vechten, die is ook groot
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ben niet zo'n vechtersbaas eerlijk gezegd :D
Titanenstrijd alles.

Dat zou er denk ik heel awkward uit zien. Daarnaast zou zelfs Atta mij nog vloeren, weak as fuck :')
pi_136180773
Hahahha, 'zelfs Atta'.
pi_136180901
Mensen weten niks van atta, NIKS ZEG IK JE
NL kampioen ditdat alles
pi_136181409
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:26 schreef Michhas het volgende:

[..]


[..]

Titanenstrijd alles.

Dat zou er denk ik heel awkward uit zien. Daarnaast zou zelfs Atta mij nog vloeren, weak as fuck :')
Slungel tegen slungel?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136181582
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:57 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Slungel tegen slungel?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:57:26 #243
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136184152
Hahaha dit topic weer O+!

APC ps is idd unisex, heb genoeg vrouwen gezien met de ps aan. Verdomd sexy :9~.

Hoewel ik acne ook een mooi vrouwen denim merk vind. Wil ik ook mn vriendin aansmeren.
#FREEBAJSKORV
  vrijdag 31 januari 2014 @ 21:12:08 #244
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136185039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 20:57 schreef xSanjay het volgende:
Hahaha dit topic weer O+!

APC ps is idd unisex, heb genoeg vrouwen gezien met de ps aan. Verdomd sexy :9~.

Hoewel ik acne ook een mooi vrouwen denim merk vind. Wil ik ook mn vriendin aansmeren.
Maar de Acne winkel in Amsterdam verkoopt geen raw's meer omdat de klanten het niet snapte waarom ze zo stijf zaten en blablabla. Dus ze kopen ze niet meer in.
吴 曼 迪
pi_136185325
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:46 schreef doo. het volgende:
Mensen weten niks van atta, NIKS ZEG IK JE
NL kampioen ditdat alles
Zeg ze.
Mensen die 5-10kg zwarder zijn denken ook altijd dat ze van me zouden winnen met vechten omdat ik lichter ben :')
Ja daarom trainde ik altijd 6x in de week :+
Faka G
pi_136185934
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:16 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zeg ze.
Mensen die 5-10kg zwarder zijn denken ook altijd dat ze van me zouden winnen met vechten omdat ik lichter ben :')
Ja daarom trainde ik altijd 6x in de week :+


Stickman Atta the unstoppable _O_ Kage bunshin no jutsu!
pi_136186950
En nu ga ik jullie allemaal in elkaar slaan op de volgende meet
Faka G
pi_136211039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef Atta-boy het volgende:
En nu ga ik jullie allemaal in elkaar slaan op de volgende meet
Kom maar op O+

Eindelijk komt al mijn kleding mooi samen :D vandaag ook weer mooie trui in de uitverkoop gekocht :D Superblits enzo.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136215766
Nieuwe denim jacket gekocht :') :'(
Kon de sale niet weerstaan.
Vandaag ook een paar keer aangesproken door m'n ALD jacket, één chick vond dat ik iets in de mode moest doen omdat ik er zo uitzag :+
Faka G
pi_136216170
je zag er uit als een faggy?

grapje 1 love
pi_136216464
Hahaha ja ik had zwarte skin tight pants aan met 3 layer zwarte shirts en een cape
Faka G
  zondag 2 februari 2014 @ 08:55:26 #252
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136229953
Voor de liefhebbers: bij Vente-Exclusive ALD in de sale. De Princeton nog in 30/35 & 32/35, en de Royston in redelijk wat maten. Ongeveer 60 euro :)

Ik sla 'm over, though.
26"
Fading slowly.
pi_136233005
quote:
3s.gif Op zondag 2 februari 2014 08:55 schreef Unsub het volgende:
Voor de liefhebbers: bij Vente-Exclusive ALD in de sale. De Princeton nog in 30/35 & 32/35, en de Royston in redelijk wat maten. Ongeveer 60 euro :)

Ik sla 'm over, though.
quote:
Geef je email adres op voor directe toegang
Zo werkt het niet.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 2 februari 2014 @ 12:39:24 #254
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136234032
quote:
13s.gif Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

[..]

Zo werkt het niet.
Je moet inderdaad een account aanmaken, maar het is gewoon legit. Heb er wel eens wat besteld.
26"
Fading slowly.
pi_136251213
quote:
3s.gif Op zondag 2 februari 2014 08:55 schreef Unsub het volgende:
Voor de liefhebbers: bij Vente-Exclusive ALD in de sale. De Princeton nog in 30/35 & 32/35, en de Royston in redelijk wat maten. Ongeveer 60 euro :)

Ik sla 'm over, though.
Prima sale, maar volgens mij zijn de plaatjes niet geheel accuraat. Royston heeft namelijk een cinchback en de jasjes hebben een leather patch die niet op de plaatjes te zien zijn.

Jasje is wel echt baas, heb hem zelf voor ¤35 bij mode d' emploi gehaald en veel plezier van!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_136251925
Ook niet echt flattering foto's :+
Faka G
  zondag 2 februari 2014 @ 22:44:52 #257
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_136266333
Ik sla die hele ALD actie ook over. Heb hier nog een paartje liggen dat werkelijk nooit gedragen word.

Draag sowieso alleen mijn PBJ op het moment.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_136278705
Pick up:


Klote kwaliteit foto's maar kan ff niet beter :9
Faka G
pi_136278893
Wooo heel sick
pi_136279752
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:58 schreef doo. het volgende:
Wooo heel sick
Thanks baby :*
Faka G
pi_136281114
hahah omg ga helemaal stuk om die gif. Epic face van die linker gast
  maandag 3 februari 2014 @ 13:22:11 #262
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136281795
Balen: levertijd van m'n Iron Rangers is opgelopen naar 6 weken :'( :'( :'(
26"
Fading slowly.
pi_136282327
Tof spijkerjack atta, is volgens mij nog wel redelijk warm ook?
pi_136283417
quote:
3s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:22 schreef Unsub het volgende:
Balen: levertijd van m'n Iron Rangers is opgelopen naar 6 weken :'( :'( :'(
Waar haal je die dingen weg?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136284444
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:32 schreef MartiniNL het volgende:
Tof spijkerjack atta, is volgens mij nog wel redelijk warm ook?
Ja heerlijk warm :D
Liep heel de winter nog in mijn ALD prescott jacket behalve op de hele koude dagen, alles voor de fadez jwz :7
Maar nu heb ik dus deze voor in de winter.
Faka G
pi_136286007
Haha die gif al eens gezien maar hij blijft zo episch. Misschien wel een vd grappigste ooit gezien.

Juist.
  maandag 3 februari 2014 @ 16:43:37 #267
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136289799
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:55 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Waar haal je die dingen weg?
Mensroom eindhoven. Ze hadden 'm niet op voorraad, dus besteld. Belden vandaag dat het nog minstens 6 weken ging duren, en stelden voor dat ik even de store in Amsterdam ging proberen. Die hadden 'm wel op voorraad, dus daar nu besteld.
26"
Fading slowly.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:02:54 #268
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136304999
quote:
3s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:43 schreef Unsub het volgende:

[..]

Mensroom eindhoven. Ze hadden 'm niet op voorraad, dus besteld. Belden vandaag dat het nog minstens 6 weken ging duren, en stelden voor dat ik even de store in Amsterdam ging proberen. Die hadden 'm wel op voorraad, dus daar nu besteld.
Hmpf.. Kreeg een mailtje terug met de melding dat de all natural oil op was in Amsterdam. Ok, prima. Heeft 'ie ter vervanging zonder overleg maar een andere olie in het pakketje gestopt, en wat magazines omdat de vervangende olie goedkoper was.. Ik weet niet goed wat ik hier van moet denken.. Anyway, het pakketje is intussen al onderweg. :{
26"
Fading slowly.
  maandag 3 februari 2014 @ 22:37:57 #269
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_136306805
Je mag niet zeiken als het Lightning Mag is... Beloofd?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_136306975
Ik denk dat het wel goed moet komen qua olie, volgens mij kijken ze bij de redwing store altijd welke olie'en het beste geschikt is voor welk model/type leer dus ik zou niet heel bang zijn dat dit fout gaat. Je zou ze kunnen mailen of dit de juiste olie/wax is voor dit type leer en schoen als je er niet helemaal zeker van bent.
Dit is wel lekker snel zo. Uiteindelijk net zo veel betaald als bij mensroom?
Die magazines zijn wel cool altijd idd
Faka G
pi_136307266
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:50 schreef Atta-boy het volgende:
Pick up:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klote kwaliteit foto's maar kan ff niet beter :9
^O^ :*
We fear that which we cannot see
  maandag 3 februari 2014 @ 23:05:54 #272
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_136308116
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:37 schreef M1stral het volgende:
Je mag niet zeiken als het Lightning Mag is... Beloofd?
Haha, ok

quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:41 schreef Atta-boy het volgende:
Ik denk dat het wel goed moet komen qua olie, volgens mij kijken ze bij de redwing store altijd welke olie'en het beste geschikt is voor welk model/type leer dus ik zou niet heel bang zijn dat dit fout gaat. Je zou ze kunnen mailen of dit de juiste olie/wax is voor dit type leer en schoen als je er niet helemaal zeker van bent.
Dit is wel lekker snel zo. Uiteindelijk net zo veel betaald als bij mensroom?
Die magazines zijn wel cool altijd idd
Qua olie zal het allemaal wel goedkomen idd, maar ik vind het wel vreemd om zo even een klant's bestelling aan te passen zonder overleg. Maar ja, misschien ben ik ook wel niets gewend :@ :+ #dorpsleven

Zelfde prijs als bij mensroom inderdaad.
26"
Fading slowly.
pi_136311431
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:50 schreef Atta-boy het volgende:
Pick up:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klote kwaliteit foto's maar kan ff niet beter :9
Heel gaaf. Waar en wat voor prijs?
pi_136312833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:59 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Heel gaaf. Waar en wat voor prijs?
Thanks
Bij lee store in Utrecht was ie in de sale voor ¤67
Faka G
pi_136319044
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 06:54 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Thanks
Bij lee store in Utrecht was ie in de sale voor ¤67
Zag hem ook liggen in Utrecht :D Overigens kwam ik er ook achter dat broeken van Lee's een rits hebben :{
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136321187
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 13:08 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Zag hem ook liggen in Utrecht :D Overigens kwam ik er ook achter dat broeken van Lee's een rits hebben :{
Had je moeten kopen man, zieke deal :9
Hebben ze dat allemaal?
Ik vind lee nog best cool eigenlijk, fijner als levi's denk ik. Iets modernere cuts maar wel met ouderwetse kwaliteit.
Faka G
  dinsdag 4 februari 2014 @ 15:20:08 #277
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_136323627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:11 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Had je moeten kopen man, zieke deal :9
Hebben ze dat allemaal?
Ik vind lee nog best cool eigenlijk, fijner als levi's denk ik. Iets modernere cuts maar wel met ouderwetse kwaliteit.
Lee >>>>>>> Levi's
#FREEBAJSKORV
pi_136324268
Evisu leepro's is waar t om draait
pi_136325181
23 oz Lee 101's zijn ook best dope.
pi_136326486
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Lee >>>>>>> Levi's
Pfff ga je mond spoelen :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136326506
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:11 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Had je moeten kopen man, zieke deal :9
Hebben ze dat allemaal?
Ik vind lee nog best cool eigenlijk, fijner als levi's denk ik. Iets modernere cuts maar wel met ouderwetse kwaliteit.
Staat mij niet joh
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136326614


Wear, tear and repair
pi_136327180
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:02 schreef kipknots het volgende:
23 oz Lee 101's zijn ook best dope.
Dat dus, vind meerdere lee broeken wel heel nice terwijl ik bij lvc nooit echt heb dat ik ze best zou willen hebben. Bij lee wel.
En prijzen zijn ook schappelijk in vergelijking met de meeste merken.

@martini welke broek is het en is dat de crotch of wat?
Faka G
pi_136327561
Dat is mn NF lht, en idd het kruis.. Naad werd wel erg fragiel, plus het zitvlak is mede door het fietsen niet al te best meer :P
pi_136328825
mn momo 0701 maar WEER eens naar de kleermaker gebracht. Heb er denk ik nu al zo'n 100eu aan reparatiekosten aan... nu mag 't wel eens klaar zijn.
pi_136328854
en 23 oz lee is zipfly toch, ulgh.
pi_136329026
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef doo. het volgende:
mn momo 0701 maar WEER eens naar de kleermaker gebracht. Heb er denk ik nu al zo'n 100eu aan reparatiekosten aan... nu mag 't wel eens klaar zijn.
Ken het idd, die stitching gaat idioot snel kapot. Ik stik t allemaal gewoon zelf, ziet er ook wel cool uit met al die verschillende kleuren draad (8>
pi_136329094
-edit: niet doen

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 04-02-2014 18:06:36 ]
pi_136330432
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:39 schreef doo. het volgende:
mn momo 0701 maar WEER eens naar de kleermaker gebracht. Heb er denk ik nu al zo'n 100eu aan reparatiekosten aan... nu mag 't wel eens klaar zijn.
Hoe vaak al moeten maken?
Komt omdat momo andere draden gebruikt in de stitching toch?
Maar dacht dat er veel merken waren die cotton stitching gebruikten in plaats polycore en niet dat probleem hebben
Faka G
pi_136331794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef TN-FR het volgende:
-edit: niet doen
Wtf zo erg was deze gif toch niet?

En @atta:
Taper
Korter
Taper
Broekzak rechts voor
Crotch 2x
Beltloop
Broekzak achter

En dat voor 1 broek. Weet niet wat ik er mee doe :(
pi_136332435
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:57 schreef doo. het volgende:

[..]

Wtf zo erg was deze gif toch niet?

En @atta:
Taper
Korter
Taper
Broekzak rechts voor
Crotch 2x
Beltloop
Broekzak achter

En dat voor 1 broek. Weet niet wat ik er mee doe :(
Waarom taper je hem dan ook 2x? en hemmen is ook niet nodig, gewoon stacken yo :7
Ik dacht btw dat je m1stral was, vond het al raar zo veel repairs want hij heeft volgens mij nog een stuk minder wear in zijn 0701 zitten.
Faka G
pi_136332570
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Waarom taper je hem dan ook 2x? en hemmen is ook niet nodig, gewoon stacken yo :7
Ik dacht btw dat je m1stral was, vond het al raar zo veel repairs want hij heeft volgens mij nog een stuk minder wear in zijn 0701 zitten.
It's me, your father.

En was toch niet tevreden over de fit en moest toch wat laten doen dus taper was gratuit. En 36'' stacken was me iets te veel van het goede, kreeg te veel flare.

En dit wist je toch allemaal al smegma.
pi_136335234
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef doo. het volgende:

[..]

It's me, your father.

En was toch niet tevreden over de fit en moest toch wat laten doen dus taper was gratuit. En 36'' stacken was me iets te veel van het goede, kreeg te veel flare.

En dit wist je toch allemaal al smegma.
houd je bek
Faka G
pi_136335410
kusjes voor jou
pi_136339437
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:54 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Dat dus, vind meerdere lee broeken wel heel nice terwijl ik bij lvc nooit echt heb dat ik ze best zou willen hebben. Bij lee wel.
En prijzen zijn ook schappelijk in vergelijking met de meeste merken.

@martini welke broek is het en is dat de crotch of wat?
Er zijn best gave lvc hoor O+
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_136341211
Die doen het niet voor mij, ben niet echt van de repro cuts.
Faka G
pi_136350989
'47 lijkt nog wel vet. Maar die andere cuts zijn veel te vol imo
pi_136352850
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Atta-boy het volgende:
Die doen het niet voor mij, ben niet echt van de repro cuts.
Maar Atta, vind jij bretels dan niet a to the mofo wesome?

Ik vind dat echt iets voor jou, rising hipster :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_136352872
Ja bretels vind ik best cool, maar houd niet van zo'n retro fit
Faka G
pi_136352875
Iedereen aan de bretels!
Faka G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')