abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 januari 2014 @ 14:48:07 #151
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135718814
Ik wil ook graag een pm, dat zou ik echt fantastisch vinden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 januari 2014 @ 14:48:40 #152
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_135718840
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil ook graag een pm, dat zou ik echt fantastisch vinden.
Als je 450 euro overmaakt voor deze actie zou ik dat fantastisch vinden.. :+

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef superworm het volgende:

[..]

_O_ En op Blue Monday ook nog!
Fuckin' hell no! Dankzij dit topic en de mensen die nog wat over hebben voor een ander vind ik dit een prachtige maandag!

  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 14:49:25 #153
145738 superworm
is erbij
pi_135718868
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil ook graag een pm, dat zou ik echt fantastisch vinden.
Verstuurd :)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 20 januari 2014 @ 14:52:09 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_135718985
Ik ben gelollerpwoond door mijn bank. Morgen tweede ronde :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_135719355
* daanski82 steekt zijn hand om hoog om mee te doen en wacht de PM af :)
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 15:07:41 #156
145738 superworm
is erbij
pi_135719674
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef daanski82 het volgende:
* daanski82 steekt zijn hand om hoog om mee te doen en wacht de PM af :)
Verstuurd :Y

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben gelollerpwoond door mijn bank. Morgen tweede ronde :D
^O^ Alsnog alvast dank!

SiGNe kent de omgeving en geeft aan:

quote:
Die bijen staan naast het klooster als het goed is, inderdaad aan die steeg die je linktte.
ik gok (weet niet zeker) dat de kasten bij de moestuin zullen staan en dat is tusen het klooster en het gebouw van PGGM (dat #-vormige gebouw eronder)

De camera's zelf werken op 12 volt dacht ik.
Internet is makkelijk als je de beelden live wil terugkijken.
Maar de recorder zal natuurlijk wel binnen moeten staan of in een waterdichte-vandaalresistente kist moeten
De bijen zouden kortom hierrr staan: https://maps.google.nl/ma(...)e+Bilt,+Utrecht&z=18
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 20 januari 2014 @ 15:12:53 #157
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 20 januari 2014 @ 15:13:21 #158
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135719897
ik kreeg zojuist een dm van Superworm, hij, en anderen vroegen zich af waar de bijenkasten nu precies staan.
Ik weet het niet 100% zeker maar ik ga er vanuit dat ze bij de moestuin van de fraters staan:



Bij het installeren van de camera's zal de HD-recoder veilig binnen moeten liggen (of in een goede waterdichte kist gestopt worden (heeft wel stroom nodig en de camera's hebben ook kabels.. iets om rekening mee te houden).
Er zal dus ook toegang tot het terrein van de fraters gevraagd moeten worden.

Ik woon er zelf redelijk in de buurt, ik kan er langs lopen om het een en andere te vragen/uit te leggen.
En mocht er een boormachine nodig zijn, ik kan aan een erg goede hamerboor komen (heeft wel stroom nodig)
pi_135720154
Hallo,

Als IPcameraPro.nl bieden wij een korting aan van 10% voor een compleet camerasysteem, na keuze uit te zoeken.

http://www.ipcamerapro.nl

Groeten,

Sander van der Wal
Sander van der Wal<br />IPcamerapro.nl
pi_135720173
Dat ik dit nog eens zou zeggen..

O+ toffe spam O+
Ja doei.
pi_135720244
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef IPcameraPro.nl het volgende:
Hallo,

Als IPcameraPro.nl bieden wij een korting aan van 10% voor een compleet camerasysteem, na keuze uit te zoeken.

http://www.ipcamerapro.nl

Groeten,

Sander van der Wal
Aaah, kom op, die imker heeft niks meer, daar kan toch nog wel meer korting vanaf?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 15:22:23 #162
145738 superworm
is erbij
pi_135720248
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef SiGNe het volgende:
ik kreeg zojuist een dm van Superworm, hij, en anderen vroegen zich af waar de bijenkasten nu precies staan.
Ik weet het niet 100% zeker maar ik ga er vanuit dat ze bij de moestuin van de fraters staan:

[ afbeelding ]

Bij het installeren van de camera's zal de HD-recoder veilig binnen moeten liggen (of in een goede waterdichte kist gestopt worden (heeft wel stroom nodig en de camera's hebben ook kabels.. iets om rekening mee te houden).
Er zal dus ook toegang tot het terrein van de fraters gevraagd moeten worden.

Ik woon er zelf redelijk in de buurt, ik kan er langs lopen om het een en andere te vragen/uit te leggen.
En mocht er een boormachine nodig zijn, ik kan aan een erg goede hamerboor komen (heeft wel stroom nodig)
Klopt als een bus. De mevrouw van Imkervereniging Bilthoven belde net terug, die had de vrouw van Bos gesproken.

-De bijenstal was ooit van de fraters (gebouw erboven) zelf en staat aan de parkeerplaatsenweg tussen het PGGM-gebouw (onder) en de Fraters. Toen de Fraters ophielden met bijenhouden is Bos daar verder gegaan.

-Aan de achterkant (richting parkeerplaatsen) is er een laag hek, dat wel dicht kan maar waar je makkelijk overheen kunt klimmen.

-Het Frater-gebied zelf is met een hoog hek omgeven en wordt om 9 uur afgesloten, want dan gaan ze naar bed. Omdat de Fraters al om negen uur slapen komt Bos er 's avonds laat nooit. Zijn vrouw wist daarom niet zeker of er licht/electriciteit aanwezig was.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 15:23:18 #163
145738 superworm
is erbij
pi_135720273
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef IPcameraPro.nl het volgende:
Hallo,

Als IPcameraPro.nl bieden wij een korting aan van 10% voor een compleet camerasysteem, na keuze uit te zoeken.

http://www.ipcamerapro.nl

Groeten,

Sander van der Wal
Dank voor het aanbod, we gaan erover nadenken natuurlijk. Moet hier wel expliciet bij vermelden dat sponsoring/bedrijfsnamen noemen vooralsnog níet is toegestaan :)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 20 januari 2014 @ 15:27:48 #164
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135720437
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:22 schreef superworm het volgende:

[..]

Klopt als een bus. De mevrouw van Imkervereniging Bilthoven belde net terug, die had de vrouw van Bos gesproken.

-De bijenstal was ooit van de fraters (gebouw erboven) zelf en staat aan de parkeerplaatsenweg tussen het PGGM-gebouw (onder) en de Fraters. Toen de Fraters ophielden met bijenhouden is Bos daar verder gegaan.

-Aan de achterkant (richting parkeerplaatsen) is er een laag hek, dat wel dicht kan maar waar je makkelijk overheen kunt klimmen.

-Het Frater-gebied zelf is met een hoog hek omgeven en wordt om 9 uur afgesloten, want dan gaan ze naar bed. Omdat de Fraters al om negen uur slapen komt Bos er 's avonds laat nooit. Zijn vrouw wist daarom niet zeker of er licht/electriciteit aanwezig was.
De fraters zijn allemaal oud-priesters en missionarissen die met pensioen zijn gegaan, zitten er voor rust en bezinning dus dat is ook iets om over na te denken als er geklust gaat worden, dat er niet ineens 10 Fok!ers voor de deur staan. :P

Stroom hebben ze wel overigens, volgens mij zelfs airco
  maandag 20 januari 2014 @ 15:30:42 #165
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135720530
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De fraters zijn allemaal oud-priesters en missionarissen die met pensioen zijn gegaan, zitten er voor rust en bezinning dus dat is ook iets om over na te denken als er geklust gaat worden, dat er niet ineens 10 Fok!ers voor de deur staan. :P

Stroom hebben ze wel overigens, volgens mij zelfs airco
Maar ook in de buurt van de bijenkasten?

Kun jij er wellicht niet heen om wat foto's te maken?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 januari 2014 @ 15:32:21 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135720597
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:22 schreef superworm het volgende:

[..]

Klopt als een bus. De mevrouw van Imkervereniging Bilthoven belde net terug, die had de vrouw van Bos gesproken.

-De bijenstal was ooit van de fraters (gebouw erboven) zelf en staat aan de parkeerplaatsenweg tussen het PGGM-gebouw (onder) en de Fraters. Toen de Fraters ophielden met bijenhouden is Bos daar verder gegaan.

-Aan de achterkant (richting parkeerplaatsen) is er een laag hek, dat wel dicht kan maar waar je makkelijk overheen kunt klimmen.

-Het Frater-gebied zelf is met een hoog hek omgeven en wordt om 9 uur afgesloten, want dan gaan ze naar bed. Omdat de Fraters al om negen uur slapen komt Bos er 's avonds laat nooit. Zijn vrouw wist daarom niet zeker of er licht/electriciteit aanwezig was.
Top, da's alvast meer info! Lief dat die mevrouw dat wou doen ^O^

Maar volgens mij nog niet genoeg info toch?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Sport / Supervogel maandag 20 januari 2014 @ 15:32:22 #167
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_135720599
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Aaah, kom op, die imker heeft niks meer, daar kan toch nog wel meer korting vanaf?
Beetje bedrijf geeft er eentje idd.
pi_135720612
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Aaah, kom op, die imker heeft niks meer, daar kan toch nog wel meer korting vanaf?
Ja, dat eigenlijk ook wel. Dan zullen we de gegeven bij niet in de korf kijken O+
Ja doei.
  maandag 20 januari 2014 @ 15:33:29 #169
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_135720629
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar ook in de buurt van de bijenkasten?

Kun jij er wellicht niet heen om wat foto's te maken?
Ik kan van buiten het terrein wel foto's maken ja.. vandaag gaat dat alleen niet meer lukken..
Evt ook op het terrein maar ik weet niet of dat zo makkelijk gaat... een vreemde die zomaar even foto's van de gevel komt maken ivm camera-toezicht.. jaja.. ;)
  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 15:34:57 #170
145738 superworm
is erbij
pi_135720692
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar ook in de buurt van de bijenkasten?

Kun jij er wellicht niet heen om wat foto's te maken?

Dat zou erg fijn zijn.

Belde het Fraterhuis net op. De meneer daarvan vond het initiatief prachtig, maar zei wel: stel dát er inderdaad veel vandalen komen, dan is dat een enorm dode hoek waar 's avonds nooit iemand komt. Ze slopen in dat geval wellicht de camera's in no-time.

Daarnaast gaf hij aan dat er waarschijnlijk geen elektriciteit aanwezig is. Hij heeft mijn nummer genoteerd en belt één dezer dagen terug, wanneer hij het terrein ter plaatse heeft verkend op zoek naar elektriciteit(smogelijkheden).

Er is daar geen verlichting en eventueel straatlicht is zo flauw en ver weg dat het niet mee mag tellen.

Hij benadrukte kortom het idee te huldigen, maar wist niet of de uitvoer haalbaar is. Ik zei dat we in dat geval ongetwijfeld iets anders kunnen verzinnen voor de heer Bos. Hij zal dus in de loop van de week terugbellen met meer informatie - veel concreter kan ik het vanaf hier iig niet krijgen :)
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_135720707
Stuur mij ook even een pm aub. Ik kook wel een keer extra zelf :)
  maandag 20 januari 2014 @ 15:36:28 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135720742
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik kan van buiten het terrein wel foto's maken ja.. vandaag gaat dat alleen niet meer lukken..
Evt ook op het terrein maar ik weet niet of dat zo makkelijk gaat... een vreemde die zomaar even foto's van de gevel komt maken ivm camera-toezicht.. jaja.. ;)
Het eerste bedrijf dat op en email van superworm reageerde, wilde wel korting geven en meedenken over het beste systeem maar had dan meer info nodig en liefst ook foto's..

Misschien mag je van die fraters wel het terrein op als je vooraf belt, uitlegt waarom (linkje naar deze actie geven ook wellicht) en eerst een afspraak maakt? Kun je ook meteen kijken of er stroom en verlichting is bij de bijenkasten enzo ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage maandag 20 januari 2014 @ 15:38:20 #173
145738 superworm
is erbij
pi_135720828
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef tupolev141 het volgende:
Stuur mij ook even een pm aub. Ik kook wel een keer extra zelf :)
Verstuurd :) ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik kan van buiten het terrein wel foto's maken ja.. vandaag gaat dat alleen niet meer lukken..
Evt ook op het terrein maar ik weet niet of dat zo makkelijk gaat... een vreemde die zomaar even foto's van de gevel komt maken ivm camera-toezicht.. jaja.. ;)
Afspraak maken zou kunnen inderdaad, want heb er al twee mensen daar over gesproken.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 20 januari 2014 @ 15:38:53 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_135720852
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:34 schreef superworm het volgende:

[..]

Dat zou erg fijn zijn.

Belde het Fraterhuis net op. De meneer daarvan vond het initiatief prachtig, maar zei wel: stel dát er inderdaad veel vandalen komen, dan is dat een enorm dode hoek waar 's avonds nooit iemand komt. Ze slopen in dat geval wellicht de camera's in no-time.

Daarnaast gaf hij aan dat er waarschijnlijk geen elektriciteit aanwezig is. Hij heeft mijn nummer genoteerd en belt één dezer dagen terug, wanneer hij het terrein ter plaatse heeft verkend op zoek naar elektriciteit(smogelijkheden).

Er is daar geen verlichting en eventueel straatlicht is zo flauw en ver weg dat het niet mee mag tellen.

Hij benadrukte kortom het idee te huldigen, maar wist niet of de uitvoer haalbaar is. Ik zei dat we in dat geval ongetwijfeld iets anders kunnen verzinnen voor de heer Bos. Hij zal dus in de loop van de week terugbellen met meer informatie - veel concreter kan ik het vanaf hier iig niet krijgen :)
WOW, top dat je al gebeld hebt en dat ze medewerking willen verlenen!!! *O* *O* *O*

Netjes dat ze waarschuwen ook! ^O^

Misschien moeten we dan uiteindelijk gaan voor een hoger en afsluitbaar hek ipv een camerasysteem (of dat te financieren is weet ik niet).. Maar eerst dat telefoontje maar eens afwachten dan ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 januari 2014 @ 15:40:41 #175
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_135720933
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

WOW, top dat je al gebeld hebt en dat ze medewerking willen verlenen!!! *O* *O* *O*

Netjes dat ze waarschuwen ook! ^O^

Misschien moeten we dan uiteindelijk gaan voor een hoger en afsluitbaar hek ipv een camerasysteem (of dat te financieren is weet ik niet).. Maar eerst dat telefoontje maar eens afwachten dan ;)
Afhankelijk van de opbrengsten kunnen we misschien allebei doen. :D
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')