Wij gaan al jaren. De organisatie luistert de afgelopen 2 jaar goed naar de kritieken en daarom is de hoeveelheid mensen geen issue. Heerlijk evenement, volgens mij gaan wij al bijna 8 jaar inmiddels.. (Volgens mij hebben we alleen eerste 2 editities gemist)quote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben er nu drie keer geweest en er loopt inderdaad aardig wat volk rond, maar het loopt ook redelijk door. Het is dus niet zo dat je de hele dag niks kan zien wanneer je een uurtje later binnen bent
Ik ben vorig jaar (2012) bij de pre-proloog geweest en vond het tegenvallen. Veel rondsjouwen en veel merchandiseverkoop, maar weinig echte actie. Voor de meeste rijders is het een showrondje op relatief lage snelheid.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jongens, het zal de komende 11 maanden wel doodbloeden (logischer wijs) dus ik zal bij deze even tot ziens zeggen alvast!
Heerlijk om hier met mede fans de rally te bespreken/volgen.
Gaat iemand naar de pre-proloog op Valkenswaard? Want zonder flauwe kul, we zouden daar een meetinkje kunnen houen
Niet in de vrachtwagenklasse in elk geval, daarvoor is ie veel te lichtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef NikkelCobalt het volgende:
Zou je ook mee kunnen doen met een Ripsaw? Zit je in de T4.2 groep lijkt me. Lekke banden krijg je iig niet, en hobbels zijn ook in mindere mate een probleem. Heb zelf geen aspiraties, zolang ik niet in de Quote 500 sta, maar als ik zie waar deelnemers op vast rijden...
[ afbeelding ]
Maar met 4t te zwaar voor auto klasse? Of klopt die info op Wikipedia niet, wat ook zegt dat T4 begint vanaf 3.5t?quote:Op zondag 19 januari 2014 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet in de vrachtwagenklasse in elk geval, daarvoor is ie veel te licht
Het zou me niks verbazen of in de reglementen staat dat auto's 4 wielen moeten hebben en vrachtwagens 4 of 6.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zonder flauwe kul, mogen rupsbanden in het algemeen wel?
Ripsaw niet, max ligt op 150 km/h. En valt ongetwijfeld nog wel wat te tweaken. Limiet voor Dakar is 140 toch? Vraag me wel af of die tracks al dat geweld 2 weken kunnen doorstaan. Als je die moet verwisselen ben je meteen een uur verder gok ikquote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen of in de reglementen staat dat auto's 4 wielen moeten hebben en vrachtwagens 4 of 6.
Maar zo'n rupsvoertuig is sowieso te traag.
er heeft ooit een Perlini meegedaan die naast 4x4 neerlaatbare rupsen had, maar die bleek veel te zwaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zonder flauwe kul, mogen rupsbanden in het algemeen wel?
Is die laatste uitzending het terugkijken nog waard?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kippenvel beelden (in negatieve zin) bij die beelden van die afbrandende Honda van Goncalves....
Nee tot nu toe puur herhaling, maa ikkijk film op de pc en heb het dus op de achtergrond aanstaan :pquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is die laatste uitzending het terugkijken nog waard?
Dan bekijk ik het morgen nog wel evenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:30 schreef NextTVH het volgende:
Nu gelukkig wel wat beelden op het podium
Dat is niet best gaan hahaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:46 schreef Marcoss het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen eigenlijk?
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:46 schreef Marcoss het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |