abonnement Unibet Coolblue
pi_394323
Het lijkt mij wel wat om de bus een tijdje bij BB in de achtertuin te zetten. Kijken wat dat oplevert... En dat ze dan andersom gaan nomineren, en samen een weekopdracht doen ofzo.
Brengt vast wel weer wat leven in de brouwerij!!!
Je kunt niet 365 dagen per jaar volledig jezelf zijn -Theo v. Gogh-
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 15:40:27 #2
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_394348
quote:
Op 14 oktober 2000 15:16 schreef Vtje het volgende:
Het lijkt mij wel wat om de bus een tijdje bij BB in de achtertuin te zetten. Kijken wat dat oplevert... En dat ze dan andersom gaan nomineren, en samen een weekopdracht doen ofzo.
Brengt vast wel weer wat leven in de brouwerij!!!
Leuk Idee? Sekrss.....
Kan die lelijke "Schumi" Look-a-like misschien die Dees de stuipen op het lijf jagen.... Het idee alleen al lijkt me geweldig. Ik vraag me alleen af of het BB-kijkend publiek de "donkere" mede-mensen, Audrey en Aminata, wel zo kunnen waarderen. Gezien het feit dat de enige donkere BB-er, Mohamed-Ali, er gelijk uit lag!!!!!
Misschien zou men zich, net als dat tutje-hola Zoë, te geïntimideerd door hun "donkere" uitstraling.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
pi_394422
quote van apps:

"Ik vraag me alleen af of het BB-kijkend publiek de "donkere" mede-mensen, Audrey en Aminata, wel zo kunnen waarderen. Gezien het feit dat de enige donkere BB-er, Mohamed-Ali, er gelijk uit lag!!!!!
Misschien zou men zich, net als dat tutje-hola Zoë, te geïntimideerd door hun "donkere" uitstraling."

Dus jij bent 1 van die zielige mensen die graag gedrag aan huidskleur willen koppelen. Voor zover ik weet is de enige reden dat Mohammed Ali het huis moest verlaten, zijn oneindige gezang en gezeur was. En Aminata heeft gewoon een sterk karakter.

Zielig dat je zo denkt.

Ed is ok.
pi_394635
Dat lag niet aan zijn huidskleur maar aan zijn reacties en meningen!!!
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 22:12:13 #5
6516 BonBon
geen Belgische
pi_394778
Ben benieuwd wat de geit allemaal teweeg gaat brengen...
Ruzies om wie mag knuffelen¿
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:04:01 #6
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_395072
quote:
Op 14 oktober 2000 17:15 schreef Ronny het volgende:
quote van apps:

"Ik vraag me alleen af of het BB-kijkend publiek de "donkere" mede-mensen, Audrey en Aminata, wel zo kunnen waarderen. Gezien het feit dat de enige donkere BB-er, Mohamed-Ali, er gelijk uit lag!!!!!
Misschien zou men zich, net als dat tutje-hola Zoë, te geïntimideerd door hun "donkere" uitstraling."

Dus jij bent 1 van die zielige mensen die graag gedrag aan huidskleur willen koppelen. Voor zover ik weet is de enige reden dat Mohammed Ali het huis moest verlaten, zijn oneindige gezang en gezeur was. En Aminata heeft gewoon een sterk karakter.

Zielig dat je zo denkt.


Jammer dat jij zo over mij denkt. Misschien is mijn analyse, voor jou, psychologie van de koude grond. En is het kortzichtig om te denken dat alle blanke mensen zich geïntimideerd voelen door mensen met een gekleurde huid. Trouwens waar praten we over er zit geen allochtoon meer in BB. En dat vind ik nou jammer.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  zondag 15 oktober 2000 @ 01:42:36 #7
3542 Gia
User under construction
pi_395141
Zou het niet een beter idee zijn om Mr.Ed in de Bus te zetten?!

Met z'n allen in één groot bed, gezellig...

pi_395804
Als jij een message post waarin je suggereert dat het BB-kijkend publiek Mohammed-Ali om rasistische redenen heeft weggestemd, dan vind ik jou op z'n minst zielig. Ik hoop dat je begrijpt waarom ik daarop reageer.

quote van apps:
"Trouwens waar praten we over er zit geen allochtoon meer in BB."

Dus dan mag jij maar posten waar je zin in hebt? Ik vind dit een belangrijk onderwerp. Persoonlijk praat ik liever over (nieuwe) nederlanders, dan over allochtonen.

Ik vind het ook jammer dat de bewoners van het BB huis geen afspiegeling zijn van de nederlandse samenleving.

Ed is ok.
pi_400285
quote:
Op 15 oktober 2000 15:26 schreef Ronny het volgende:
Persoonlijk praat ik liever over (nieuwe) nederlanders, dan over allochtonen.
Nieuwe Nederlanders?.....wat is dat nu toch weer een ongelofelijk domme uitdrukking. Niks originelers?

P.S.
Ik praat liever over 'lotgenoten' dan over 'landgenoten'

[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 18-10-2000 00:26]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  woensdag 18 oktober 2000 @ 12:46:32 #10
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_400710
Nou het idee is wel leuk. Alleen denk ik dat de BB bewoners er meer aan hebben dan de busbewoners.
Het enige dat ze van BB kunnen leren is hoe ze de vlaggen niet in elkaar moeten zetten.

Veranderingen voor BB bewoners:
- Ze krijgen een sauna (hoeven ze de oven niet meer in)
- Ze krijgen een fitness ruimte (handig voor Bi-anca)
- Sjors zal de hele dag om Nancy gaan roepen...
- Ed heeft het hele huis voor zich alleen. De rest van de bewoners gaat gezallich in de bus pitten (en zow)

Iemand nog meer ideetjes?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_400826
Quote:
"Nieuwe Nederlanders?.....wat is dat nu toch weer een ongelofelijk domme uitdrukking. Niks originelers?"

Waarom is dat een domme uitdrukking? Wat mij betreft mag het woord 'nieuwe' ook weggelaten worden, vandaar dat het tussen haken staat.(nieuwe) Nederlander vind ik beter klinken dan allochtoon, sterker nog: dat woord mag wat mij betreft gewoon verdwijnen.

"P.S.
Ik praat liever over 'lotgenoten' dan over 'landgenoten' "

Ook niet verkeerd.

Ed is ok.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 23:32:25 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_402180
Idee is best leuk ja, werd vorig jaar ookal geoperd Denk alleen niet dat het erg uitvoerbaar is tuin is best klein, misschien op het dak Hoe dan ook voo en sbs6 blijven concurenten dus zal niet snel gebeuren. Wat wel leuk zou zijn is dat de bus Koen nog heeft, kan Robin lekker ruzie mee maken
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 18 oktober 2000 @ 23:40:28 #13
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_402195
Hallo ik wil even mijn excusses aan Vtje aan bieden en aan alle andere gebruikers van Fok!. Ik geloof dat ik door mijn reactie het topic helemaal uit zijn verband gerukt heb. Anderen reageerden namelijk op mijn reactie i.p.v. het topic.

Nogmaals het leek mij ook wel een gaaf idee.
Dus reageer vanaf nu maar weer op het topic.
Misschien post ik later zelf nog wel een eigen topic.

=Geen dieren maar mensen dat huis in. Dieren weten wel hoe het is om opgesloten te zitten=

[Dit bericht is gewijzigd door apps op 18-10-2000 23:42]

Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  donderdag 19 oktober 2000 @ 16:10:57 #14
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_403237
quote:
Op 18 oktober 2000 23:32 schreef Machiel o.a. het volgende:
(...) Wat wel leuk zou zijn is dat de bus Koen nog heeft, kan Robin lekker ruzie mee maken
K: Nee, Robin ik zeg je toch ik heb Mariska geneukt!
R Nee ik!

[off topic]
Valt me nu trouwens pas op... Machiel waar is je bril gebleven?
[/off topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Bertje op 19-10-2000 16:11]

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  donderdag 19 oktober 2000 @ 16:52:27 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_403306
Als Koen in het big brother huis komt kan het inderdaad nog wel eens gezellig worden. Die speelt met iedereen spelettjes, maar dat zal Hummie niet goed vinden, want Big-Brother gaat vooral om de diepgang...woehahahahhihihihi

(Ik denk dat er weinig bezwaar tegen de binnenkomst van Nancy zou zijn, leuk voor in de badkamer)

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_406035
quote:
Op 18 oktober 2000 14:15 schreef Ronny het volgende:
Quote:
Nederlander vind ik beter klinken dan allochtoon, sterker nog: dat woord mag wat mij betreft gewoon verdwijnen.
You got a point there...
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')