abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:29:38 #1
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135634623


No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Memorabele FCU-wedstrijden:


Bekijk deze YouTube-video


Bekijk deze YouTube-video


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak Q
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H
• Thrills - Vak H (zo ongeveer naast Zandman)
• Wickedmen - Vak R (in du midden)

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)
pi_135634694
Waarom een tweede topic?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 11:30:04 #3
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135635779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 10:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom een tweede topic?
Oh niet gezien in MYAT.
Weird, dan kan deze gewoon dicht.
pi_135639145
Lees ik nou gewoon dat Agudelo waarschijnlijk aan Utreg verhuurt wordt... Erg leuk spelertje, die ik al een tijdje graag bij PSV had gezien. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_135683992
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Lees ik nou gewoon dat Agudelo waarschijnlijk aan Utreg verhuurt wordt... Erg leuk spelertje, die ik al een tijdje graag bij PSV had gezien. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken :)
Is zeker, hij heeft het vandaag zelf op Twitter bekend gemaakt.

Maar het is toch te hopen dat we ook nog een verdediger gaan halen, wat een armoede vandaag weer...

Feyenoord speelde fel en goed, maar met name Bulthuis en Markiet stonden weer te schutteren.

Ook raar dat Diemers bleef staan, die was na een uur helemaal leeg.

Maar goed, uithuilen en op naar woensdag!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 19 januari 2014 @ 18:02:51 #6
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135684871
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar het is toch te hopen dat we ook nog een verdediger gaan halen, wat een armoede vandaag weer...

Dit.

We hebben een leuke middenveld en aanval, vooral nu met die nieuwe gast maar kan er alsjeblieft een nieuwe verdediging komen zeg ik voor de zoveelste keer.

Alleen zo krijgen we punten, we zijn vorig seizoenshelft echt zo vaak door de naald van het oog gekropen mede dankzij Ruiter.

Deze verdediging is van een topklasse niveau (op de backs Bulthuis en Van Der Maarel na).
Geef desnoods Djebilica een kans en gooi hem in het diepe.
pi_135685587
Verdedigend is het een zooitje...

Markiet is langzaam en lui (of laks), alsof ie gewoon niet vol gaat of wil gaan. Vooral op een afstand van je tegenstander blijven staan. Bulthuis mist het ook compleet, paar keer aan het slapen (maar bij hem heb ik toch echt wel het idee dat er meer in zit). Diemers heb je ook niks aan gehad (en schepers, tja...).

Badjeck ziet er wel uit als een leuk spelertje.

Van de Maarel is ook geen topper, maar presteert nog wel aardig naar kunnen en gaat er iig altijd vol voor.

Maar nee, kansloze zaak vandaag...
pi_135691092
Vond Markiet nog wel meevallen. Had ook een paar aardige acties. Vooral Bulthuis is door het ijs gezakt met zijn aandeel in twee tegendoelpunten.

Voor de rest, simpelweg afgetroefd. Ik persoonlijk vond feyenoord niet briljant spelen (anderen vinden van wel ;)) maar ze hadden elke tweede bal en konden op het gemak kansen creëeren.

Ik denk maar zo, dankzij deze partij is de kans dat 020 kampioen wordt weer afgenomen :P
pi_135708329
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:20 schreef wortel1981 het volgende:
Lekker feyenoorders in het familievak laten zitten die daar helemaal niet horen, belachelijk zeg!
Laat ik voorop stellen dat ik vind dat uit en thuis vakken niet behoren te bestaan.

Maar dit is weer zo absurd als maar zijn kan. Het had die kakkies vriendelijk gevraagd moeten
worden om te vertrekken, en als dat niet binnen 5 minuten in gang was gewoon eruit meppen met de ME. Dat je in een thuis vak zit is niet zo erg (wij hadden ook een vriend die voor feyenoord is bij ons) maar ten eerste heb je je dan te gedragen en ten tweede zorg je dat je gewoon ingetogen gedraagt. Dit is gewoon provoceren en het wordt gewoon geaccepteerd. Resultaat zal wel zijn dat we volgend jaar geen extra kaarten kunnen kopen met onze SCC en plukken wij hier de vruchten weer van.

quote:
Die bulthuis moeten ze eens een paar weken met het 2e mee laten doen, wat een drama zeg!
En waarom speelde in godsnaam Diemers ipv Sarota, die gozer heeft geen bal geraakt de hele wedstrijd.
Sarota raakt ook nog geen pepernoot. Die moet eerst nog wedstrijdritme op doen.
  Forum Admin maandag 20 januari 2014 @ 08:33:28 #10
35723 crew  GGMM
pi_135708388
Erg genant dat spandoek gisteren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135708462
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:33 schreef GGMM het volgende:
Erg genant dat spandoek gisteren.
Welk spandoek?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135708468
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:33 schreef GGMM het volgende:
Erg genant dat spandoek gisteren.
Enlighten me.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Forum Admin maandag 20 januari 2014 @ 08:49:44 #13
35723 crew  GGMM
pi_135708544
Dat Van Seumeren-ding bedoel ik.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135708570
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:49 schreef GGMM het volgende:
Dat Van Seumeren-ding bedoel ik.
Die man heeft de club gered, niks genants aan het eren van zo'n man.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135708575
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:49 schreef GGMM het volgende:
Dat Van Seumeren-ding bedoel ik.
:')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135708586
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:
Vond Markiet nog wel meevallen. Had ook een paar aardige acties. Vooral Bulthuis is door het ijs gezakt met zijn aandeel in twee tegendoelpunten.

Voor de rest, simpelweg afgetroefd. Ik persoonlijk vond feyenoord niet briljant spelen (anderen vinden van wel ;)) maar ze hadden elke tweede bal en konden op het gemak kansen creëeren.

Ik denk maar zo, dankzij deze partij is de kans dat 020 kampioen wordt weer afgenomen :P
Bulthuis heeft Schaken eigenhandig uit zijn vormcrisis geholpen, dank daar voor :)
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135708634
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Bulthuis heeft Schaken eigenhandig uit zijn vormcrisis geholpen, dank daar voor :)
Was echt comedy capers wat Bulthuis liet zien, en niet voor het eerst dit seizoen.
Blijkbaar hebben we geen enkel alternatief.

En over Markiet ipv Derijck, Wouters zei na afloop dat Derijck in Spanje ook niet heeft overtuigd, vandaar dat Markiet en vd Maarel net als voor de winterstop de voorkeur kregen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135708772
De frustratie van ruiter bij de vijfde goal was ook tekenend, en terecht. Zo'n wereldredding bij het eerste schot en geen verdediger die vilhena stond dekken. Bij een beetje verdediging zouden beide mannen het moeilijk gemaakt moeten worden...
pi_135708826
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:49 schreef GGMM het volgende:
Dat Van Seumeren-ding bedoel ik.
Gęnanter dan het aanvallen van vrouwen en kinderen? Bijzondere normen en waarden houd jij er op na.

Overigens is dat spandoek al meerdere keren gebruikt.
pi_135708857
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:10 schreef zatoichi het volgende:
De frustratie van ruiter bij de vijfde goal was ook tekenend, en terecht. Zo'n wereldredding bij het eerste schot en geen verdediger die vilhena stond dekken. Bij een beetje verdediging zouden beide mannen het moeilijk gemaakt moeten worden...
Tekenend ook voor de wedstrijd, je legt het niet alleen af op kwaliteit maar ook op scherpte, de verdediging stond te vaak toe te kijken en te slapen...
pi_135708860
Bulthuis, nog niet eens Jupiler League waardig. Wat een drama was dat zeg. Zelf de buitenspel opheffen en vervolgens tekeer gaan tegen de grensrechter :')

Derijck kan net zo goed terug naar PSV, als Markiet zelft de voorkeur boven hem krijgt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  Forum Admin maandag 20 januari 2014 @ 09:16:09 #22
35723 crew  GGMM
pi_135708876
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Gęnanter dan het aanvallen van vrouwen en kinderen? Bijzondere normen en waarden houd jij er op na.
Waar haal je dit in godsnaam vandaan? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135708913
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:10 schreef zatoichi het volgende:
De frustratie van ruiter bij de vijfde goal was ook tekenend, en terecht. Zo'n wereldredding bij het eerste schot en geen verdediger die vilhena stond dekken. Bij een beetje verdediging zouden beide mannen het moeilijk gemaakt moeten worden...
Keer op keer stonden die Feyenoorders helemaal vrij, het was echt om te janken.
Hun middenvelders mochten tot de 16 komen om uit te halen, hun buitenspelers mochten iedere keer een voorzet geven, niemand greep op tijd in..

Zo'n Boëtius bv, prima voetballer hoor, maar een Vreven zou hem na 5 minuten al hebben laten merken dat er vandaag geen voorzet langs zou komen, die vd Maarel en Markiet liepen alleen maar achteruit, vooral die laatste lijkt echt NOOIT in te grijpen... En dan moet Derijck nog slechter zijn? Geloof er niks van.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135709011
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En dan moet Derijck nog slechter zijn? Geloof er niks van.
Ik wil net zeggen, hoe kan het in godsnaam dat DeRijck niet overtuigd heeft, slechter dan Markiet kan toch bijna niet, na 2 thuiswedstrijden met 10 tegengoals zal Wouters het waarschijnlijk nog steeds wel anders zien.
Onbegrijpelijk ook die wissels, gooi dan een Badjeck erin om iets te forceren met 2-3, nee dan ga je Schepers brengen en Badjeck pas 7 minuten voor tijd als de wedstrijd allang gespeeld is. Laffe wissels!
pi_135709029
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..

Sarota raakt ook nog geen pepernoot. Die moet eerst nog wedstrijdritme op doen.
Wat ik tot nu toe gezien heb van Sarota was al beter dan van Diemers, die heb ik niet gezien de hele wedstrijd.
Door het constant verkeerd lopen van Diemers speelde ook Ayoub een slechte pot.
pi_135709178
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:22 schreef wortel1981 het volgende:
Onbegrijpelijk ook die wissels, gooi dan een Badjeck erin om iets te forceren met 2-3, nee dan ga je Schepers brengen en Badjeck pas 7 minuten voor tijd als de wedstrijd allang gespeeld is. Laffe wissels!
Wouters zei na afloop dat ie lang gewacht had met wisselen omdat we in het begin van de 2e helft aardig startten en direct kansen kregen op de 3-3. (die ingestudeerde vrije trap die uiteindelijk bij De Ridder terecht kwam had ook gewoon een doelpunt moeten zijn, maar hij nam m helemaal verkeerd aan)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135709489
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wouters zei na afloop dat ie lang gewacht had met wisselen omdat we in het begin van de 2e helft aardig startten en direct kansen kregen op de 3-3. (die ingestudeerde vrije trap die uiteindelijk bij De Ridder terecht kwam had ook gewoon een doelpunt moeten zijn, maar hij nam m helemaal verkeerd aan)
Dat duurde 5 minuten volgens mij (met die halve kans van Duplan erbij) heb ik verder geen kans gezien, aan de andere kant kreeg feyenoord wel 4 dikke kansen in het eerste kwartier na rust, dus snap deze redenatie niet helemaal van hem.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:43:58 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135710718
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:13 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Gęnanter dan het aanvallen van vrouwen en kinderen?
Lul niet. Is niet gebeurd.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135710798
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Lul niet. Is niet gebeurd.
Die kale knakker met groene broek op U heeft weldegelijk nietsvermoedende toeschouwers geslagen.
Maar goed, hij heeft ze dubbel en dwars terug gekregen, dat dan weer wel.



Mafketel trouwens, echt zo overduidelijk provoceren...
Terwijl er meerdere Feyenoorders zaten die wel gewoon normaal deden en dus ook konden blijven zitten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:48:31 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135710840
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die kale knakker met groene broek op U heeft weldegelijk nietsvermoedende toeschouwers geslagen.
Maar goed, hij heeft ze dubbel en dwars terug gekregen, dat dan weer wel.

Mafketel trouwens, echt zo overduidelijk provoceren...
Terwijl er meerdere Feyenoorders zaten die wel gewoon normaal deden en dus ook konden blijven zitten.
Die kale in de groene broek werd aangevallen, waarop hij zich terecht verdedigde.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135710854
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Die kale in de groene broek werd aangevallen, waarop hij zich terecht verdedigde.
Onzin, hij daagde uit, ''kanker utrecht'', tegen stoelen trappen, kijk op die foto wat er omheen zit man...

Pas daarna vielen Utrechters hem aan, met eigen ogen gezien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin maandag 20 januari 2014 @ 10:50:24 #32
35723 crew  GGMM
pi_135710884
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Die kale in de groene broek werd aangevallen, waarop hij zich terecht verdedigde.
Inderdaad, het is nooit de schuld van Feyenoorders :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:54:41 #33
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135711018
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:50 schreef GGMM het volgende:

Inderdaad, het is nooit de schuld van Feyenoorders
Hoi, waar bemoei jij je mee? Ga eens even rustig in een hoekje liggen creperen of zo.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onzin, hij daagde uit, ''kanker utrecht'', tegen stoelen trappen, kijk op die foto wat er omheen zit man...

Pas daarna vielen Utrechters hem aan, met eigen ogen gezien.
Ok, dan zou het terecht zijn. Maar geloof niet dat hij kinderen gaat slaan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135711133
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waar haal je dit in godsnaam vandaan? :?
Dat heb ik zien gebeuren, ik zit in het stadion mocht je het niet weten.

En om je nog een objectieve bron te geven: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)insvak-Utrecht.dhtml

quote:
Een groep van zo'n honderd Feyenoord-supporters heeft gisteren voor grote paniek gezorgd in het gezinsvak van FC Utrecht. Ouders met huilende kinderen beleefden angstige momenten in Galgenwaard.

Het is nog onduidelijk hoe de supporters van Feyenoord aan kaarten zijn gekomen voor het gezinsvak, dat zich naast het 'uitvak' bevindt. Nadat FC Utrecht na ruim twintig minuten op voorsprong kwam, werd de groep Feyenoord-fans onrustig. De Mobiele Eenheid isoleerde de groep en verzocht alle ouders en kinderen het stadion te verlaten.

Op sociale media regende het direct boze en emotionele reacties. Ouders zijn woedend en begrijpen niet hoe supporters van Feyenoord in hun vak zijn gekomen.

'Ik ben met mijn zoon uit het gezinsvak gevlucht', schrijft een vader. 'Wij waren zeker niet de enigen. Tal van andere families kwamen we buiten het stadion tegen. Mijn zoon zit nu overstuur op de bank en zegt nooit meer naar een voetbalwedstrijd te willen. Ervaringen zoals tegen Twente, Ajax en nu Feyenoord zijn hem te veel geworden.'

Boos
De supportersvereniging van Utrecht is boos. Voorzitter Teun den Hartog vraagt zich af hoe het mogelijk is dat FC Utrecht-fans verzocht is het vak te verlaten. 'Het is ķns stadion. Onze mensen moesten het vak uit, terwijl de Feyenoord-supporters de wedstrijd wel hebben gezien. En het is verschrikkelijk voor al die geschrokken mensen. Ik denk dat FC Utrecht kaarten voor dit vak aan Feyenoord heeft verkocht. Dit kan natuurlijk niet.'

Niet veilig
Bas Heijne uit Houten zat met een vriend in het gezinsvak en zag kinderen huilend het stadion verlaten. 'Het was niet bepaald een prettige sfeer. Het begon na de 1-0 voor FC Utrecht. Toen gingen die van Feyenoord 'los'. Ik voelde me ook niet meer helemaal veilig.'

Het was vķķr de wedstrijd al onrustig. De politie arresteerde acht mensen, van wie zeven van FC Utrecht. Drie mensen, twee fans van Feyenoord en een beveiliger, raakten gewond bij een vechtpartij op de Rubenslaan.

FC Utrecht heeft nog een voorwaardelijke straf van een wedstrijd zonder publiek staan. De openbare aanklager beslist vandaag of hij een vooronderzoek start. Mogelijk moet straks de thuiswedstrijd tegen Ajax zonder publiek worden gespeeld.

De directie van FC Utrecht was onbereikbaar voor commentaar.
Dus hou lekker je grote mond.
pi_135711151
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef Happel het volgende:
Ok, dan zou het terecht zijn. Maar geloof niet dat hij kinderen gaat slaan.
Kinderen niet, wel vaders van kinderen.

Heb zelf in principe geen problemen met bezoekende supporters in thuisvakken zolang ze zich dan ook echt als gast gedragen, deze vent deed dat echt niet..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135711192
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat heb ik zien gebeuren, ik zit in het stadion mocht je het niet weten.

En om je nog een objectieve bron te geven: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)insvak-Utrecht.dhtml

[..]

Dus hou lekker je grote mond.
GGMM oordeelt toch niet over dat opstootje?
pi_135711217
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Die kale in de groene broek werd aangevallen, waarop hij zich terecht verdedigde.
Ze hadden die gozer zijn kale schurfkop in zijn eigen reet moeten trappen. Het is een schande dat zo'n persoon nog mag ademen.
pi_135711230
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:01 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ze hadden die gozer zijn kale schurfkop in zijn eigen reet moeten trappen. Het is een schande dat zo'n persoon nog mag ademen.
Die man mist wel een paar tanden nu hoor...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135711238
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:00 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

GGMM oordeelt toch niet over dat opstootje?
GGMM, met zijn oneindige wijsheid, is de enige in Nederland die niet afweet van wat er gebeurd is:
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 09:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waar haal je dit in godsnaam vandaan? :?
En dat is dan een mod op VBL. Het is te schandalig voor woorden.
pi_135711242
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Die kale in de groene broek werd aangevallen, waarop hij zich terecht verdedigde.
Mwa, in zo'n vak?
Ik vind dat als je als uitspelende supporter in een thuisvak kijkt, je gewoon je mond moet houden en lekker rustig die wedstrijd moet kijken. Als je dat niet kunt probeer je een kaart voor het uitvak te krijgen, kijk je hem in de kroeg of thuis op de bank.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 20 januari 2014 @ 11:03:39 #41
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135711244
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat heb ik zien gebeuren, ik zit in het stadion mocht je het niet weten.

En om je nog een objectieve bron te geven: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)insvak-Utrecht.dhtml

[..]

Dus hou lekker je grote mond.
Dat artikel is echt pure aids.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135711255
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die man mist wel een paar tanden nu hoor...
Degene die dat gedaan heeft kan zich volgende wedstrijd bij mij melden, ik zal zorgen voor bier en chips en persoonlijk een lintje maken!

Blij dat er wel mensen opgestaan zijn tegen dit soort tuig. Respect.
pi_135711263
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat artikel is echt pure aids.
Nee, kakkerlakken zijn pure aids.
pi_135711277
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Degene die dat gedaan heeft kan zich volgende wedstrijd bij mij melden, ik zal zorgen voor bier en chips en persoonlijk een lintje maken!

Blij dat er wel mensen opgestaan zijn tegen dit soort tuig. Respect.
Jij keurt geweld goed? Lekkere normen en waarden heb jij dan, hypocriet mannetje.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:05:20 #45
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135711297
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee, kakkerlakken zijn pure aids.
Insecten zijn wel vies, ja. Goed niveautje verder, chapeau.

Woensdag winnen van NEC? Of wordt dat een lastige opgave?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135711300
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:03 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, in zo'n vak?
Ik vind dat als je als uitspelende supporter in een thuisvak kijkt, je gewoon je mond moet houden en lekker rustig die wedstrijd moet kijken. Als je dat niet kunt probeer je een kaart voor het uitvak te krijgen, kijk je hem in de kroeg of thuis op de bank.
Het zou moeten kunnen. Wij hadden zoals gezegd ook een supporter van Feyenoord mee. En die jongeman heeft een prima middag gehad, we hebben samen gelachen en een bakkie gedronken. Ik was de eerste die hem feliciteerde na het laatste fluitsignaal. Moet kunnen, niks mis mee en ik heb er totaal geen problemen mee.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:05:36 #47
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_135711303
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef Happel het volgende:

Ok, dan zou het terecht zijn. Maar geloof niet dat hij kinderen gaat slaan.
Irrelevant, hij had er gewoon uberhaupt niet moeten zitten natuurlijk. Groot gelijk dat ze hem even flink op zijn kale bats hebben getimmerd, kan niet hard genoeg geweest zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:06:09 #48
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135711313
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het zou moeten kunnen. Wij hadden zoals gezegd ook een supporter van Feyenoord mee. En die jongeman heeft een prima middag gehad, we hebben samen gelachen en een bakkie gedronken. Ik was de eerste die hem feliciteerde na het laatste fluitsignaal. Moet kunnen, niks mis mee en ik heb er totaal geen problemen mee.
Dat hadden wij ook gewoon. Praten met Utrecht supporter en elkaar een prettige voortzetting gewenst na afloop. Kan gewoon hoor.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 20 januari 2014 @ 11:06:29 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_135711322
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Jij keurt geweld goed? Lekkere normen en waarden heb jij dan, hypocriet mannetje.
Een Feyenoorder die een ander beticht van geweld goedkeuren. Ik zie godverdomme allemaal apen door de lucht vliegen hiero.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_135711354
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een Feyenoorder die een ander beticht van geweld goedkeuren. Ik zie godverdomme allemaal apen door de lucht vliegen hiero.
Het zijn niet voor niks kontenkruipers.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:07:48 #51
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_135711357
Deze discussie _O-
pi_135711389
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Irrelevant, hij had er gewoon uberhaupt niet moeten zitten natuurlijk. Groot gelijk dat ze hem even flink op zijn kale bats hebben getimmerd, kan niet hard genoeg geweest zijn.
Klasse man, geweld goedkeuren. Ik zit ook op losse kaarten, gedraag me normaal en zoek geen gezeik. Moet ik dan ook maar gewoon kapotgeslagen worden?
pi_135711390
Maar goed, er is nu dus wel een reële kans dat Utrecht - Ajax op 2 februari zonder publiek wordt gespeeld....

quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Klasse man, geweld goedkeuren. Ik zit ook op losse kaarten, gedraag me normaal en zoek geen gezeik. Moet ik dan ook maar gewoon kapotgeslagen worden?
Nee hoor, als je je normaal gedraagt en respectvol blijft naar het thuispubliek toe heb ik geen enkel probleem met uitsupporters in thuisvakken, maar mannen zoals die kale, oprotten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135711402
En nu ga ik er over ophouden, ik ben in staat om de eerste die hier langs loopt die meldt dat hij voor 010 is van de trap af te lazeren. Lijkt me niet de bedoeling :N

Woensdag NEC. Zal geen makkelijke wedstrijd worden. Zou onze nieuw aanwinst al op het veld staan?
pi_135711422
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een Feyenoorder die een ander beticht van geweld goedkeuren. Ik zie godverdomme allemaal apen door de lucht vliegen hiero.
Vent, ik zal nooit iemand slaan vanwege zijn clubvoorkeur. Wel leuk he, dat generaliseren?
  maandag 20 januari 2014 @ 11:09:58 #56
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_135711426
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Klasse man, geweld goedkeuren. Ik zit ook op losse kaarten, gedraag me normaal en zoek geen gezeik. Moet ik dan ook maar gewoon kapotgeslagen worden?
Je snapt zelf het verschil wel tussen jou en deze kale idioot dus ik hoef je dat niet nogmaals te vertellen natuurlijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_135711431
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Woensdag NEC. Zal geen makkelijke wedstrijd worden. Zou onze nieuw aanwinst al op het veld staan?
Nee, die is nog niet eens officieel gepresenteerd en hij zal een werkvergunning moeten krijgen wat altijd even duurt. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135711436
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Klasse man, geweld goedkeuren. Ik zit ook op losse kaarten, gedraag me normaal en zoek geen gezeik. Moet ik dan ook maar gewoon kapotgeslagen worden?
Nee, dat zegt niemand. Als jij je misdraagt zouden ze ook jouw je kloten uit je broek moeten trekken en in je eigen smoel rammen.

Zolang je je gedraagt, zowel uit als thuis supporter is er niks aan de hand en zou iedereen door elkaar heen moeten kunnen zitten.
pi_135711448
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:
En nu ga ik er over ophouden, ik ben in staat om de eerste die hier langs loopt die meldt dat hij voor 010 is van de trap af te lazeren. Lijkt me niet de bedoeling :N

Woensdag NEC. Zal geen makkelijke wedstrijd worden. Zou onze nieuw aanwinst al op het veld staan?
Dan ben je mijns inziens een stuk triester dan elke supporter, Feyenoorder of Utrechter, die bij dat opstootje betrokken was.
pi_135711462
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat je in een familievak rustig op je stoeltje moet blijven zitten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_135711470
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:09 schreef Tha_Duck het volgende:
En nu ga ik er over ophouden, ik ben in staat om de eerste die hier langs loopt die meldt dat hij voor 010 is van de trap af te lazeren. Lijkt me niet de bedoeling :N

Woensdag NEC. Zal geen makkelijke wedstrijd worden. Zou onze nieuw aanwinst al op het veld staan?
Woensdag NEC inderdaad, zullen wat minder sterk dan Feyenoord zijn maar ik denk dat we het nog knap lastig gaan krijgen.

Geen idee hoelang het duurt om een werkvergunning etc. te krijgen. Tegen Roda zal ie denk ik wel meedoen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135711483
quote:
13s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar goed, er is nu dus wel een reële kans dat Utrecht - Ajax op 2 februari zonder publiek wordt gespeeld....
Lijkt me gezellig om in dat geval te meeten bij het 010 stadion, de veroorzakers. Eens kijken hoe er gereageerd wordt als we met zijn allen een plasje doen tegen het stadion (geweldloos!).
pi_135711504
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dan ben je mijns inziens een stuk triester dan elke supporter, Feyenoorder of Utrechter, die bij dat opstootje betrokken was.
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat je in een familievak rustig op je stoeltje moet blijven zitten.
Dit dus.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135711505
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dan ben je mijns inziens een stuk triester dan elke supporter, Feyenoorder of Utrechter, die bij dat opstootje betrokken was.
Gelukkig maar.

Ga maar lekker in je eigen topic jammeren, lijkt me een prima oplossing.
pi_135711506
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Lijkt me gezellig om in dat geval te meeten bij het 010 stadion, de veroorzakers. Eens kijken hoe er gereageerd wordt als we met zijn allen een plasje doen tegen het stadion (geweldloos!).
Dat zou leuk zijn zeg, belhamel!
pi_135711521
Uitsupporters moeten gewoon in thuisvakken kunnen zitten, als zij zich normaal gedragen moet de rest dat ook gewoon doen... Als ze gaan lopen provoceren of tikken uitdelen, tja... dan mogen ze ook best ontvangen.
pi_135711522
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, die is nog niet eens officieel gepresenteerd en hij zal een werkvergunning moeten krijgen wat altijd even duurt. ;)
Da's wel jammer :(

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:11 schreef Matip het volgende:

[..]

Woensdag NEC inderdaad, zullen wat minder sterk dan Feyenoord zijn maar ik denk dat we het nog knap lastig gaan krijgen.

Geen idee hoelang het duurt om een werkvergunning etc. te krijgen. Tegen Roda zal ie denk ik wel meedoen.
Ik zit te twijfelen om naar Roda te gaan, opzich altijd wel leuk en gezellig daar in Limburg.
pi_135711571
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Da's wel jammer :(

[..]

Ik zit te twijfelen om naar Roda te gaan, opzich altijd wel leuk en gezellig daar in Limburg.
Toch niet in het familievak hé? ;)
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135711580
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn zeg, belhamel!
Misschien, heel misschien, kunnen we er dan ook "BOEEEE!!" bij roepen. Dat zal ze nog harder leren!
pi_135711626
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:13 schreef Matip het volgende:

[..]

Toch niet in het familievak hé? ;)
Hahaha, nee Roda heb ik geen contacten helaas. Zit bij een aantal andere clubs wel eens in het gezinsvak van de thuisploeg. Ze kennen ons daar zelfs en moet zeggen dat het altijd wel gezellig is.

Roda is gewoon uitvak, als het deze keer goed gaat :') Vorige keer stuurde de steward ons de verkeerde kant op en stonden we geparkeerd tussen de thuissupporters. Dat was niet zo erg, maar om dan door de geblindeerde hekken van het uitvak te komen was best een opgave. Lukte wel, maar je staat toch raar te kijken :')
pi_135712060
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hahaha, nee Roda heb ik geen contacten helaas. Zit bij een aantal andere clubs wel eens in het gezinsvak van de thuisploeg. Ze kennen ons daar zelfs en moet zeggen dat het altijd wel gezellig is.

Roda is gewoon uitvak, als het deze keer goed gaat :') Vorige keer stuurde de steward ons de verkeerde kant op en stonden we geparkeerd tussen de thuissupporters. Dat was niet zo erg, maar om dan door de geblindeerde hekken van het uitvak te komen was best een opgave. Lukte wel, maar je staat toch raar te kijken :')
Denk ook wel dat als je je gewoon gedraagt dat er niets aan de hand is, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Hopelijk wordt er woensdag wel gewonnen, dacht ergens gelezen te hebben dat er dan gekeken wordt of er nog meer spelers worden aangetrokken.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135712212
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:29 schreef Matip het volgende:

[..]

Denk ook wel dat als je je gewoon gedraagt dat er niets aan de hand is, maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Hopelijk wordt er woensdag wel gewonnen, dacht ergens gelezen te hebben dat er dan gekeken wordt of er nog meer spelers worden aangetrokken.
We moeten dringend achterin iets oplossen. We moeten zorgen dat 1 van de 4 spelers van het toneel verdwijnt. Denk dat je moet zorgen voor of een ervaren kracht in het centrum of linksback.
pi_135712300
Men is naar verluidt al langer bezig met verdedigende versterking, maar hij moet goed en goedkoop zijn, dat is lastig zoeken. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135712405
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Men is naar verluidt al langer bezig met verdedigende versterking, maar hij moet goed en goedkoop zijn, dat is lastig zoeken. ;)
Onze Kongolo zou wel wat voor jullie zijn dan denk ik. Maar volgens mij mag die niet verhuurd worden.. En hij is natuurlijk geen ervaren kracht.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135712434
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

Onze Kongolo zou wel wat voor jullie zijn dan denk ik. Maar volgens mij mag die niet verhuurd worden.. En hij is natuurlijk geen ervaren kracht.
Die is linksbenig toch? We hebben een rechter centrale verdediger nodig, en evt. een nieuwe linksback.

En inderdaad met wat meer ervaring dan Kongolo. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135712482
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die is linksbenig toch? We hebben een rechter centrale verdediger nodig, en evt. een nieuwe linksback.

En inderdaad met wat meer ervaring dan Kongolo. :)
Mwa, die Bulthuis was vorig seizoen toch best goed? Gewoon een vormdip :X
Wel zuur, want die Derijck leek best een goede te zijn voor op die plek, maar blijkbaar kan die er dus niks van.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135712539
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:40 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mwa, die Bulthuis was vorig seizoen toch best goed? Gewoon een vormdip :X
Wel zuur, want die Derijck leek best een goede te zijn voor op die plek, maar blijkbaar kan die er dus niks van.
Dat kwam vnl. omdat Wuytens ernaast stond, die was met zijn ervaring erg belangrijk.

Nu staat Kai Heerings daar die best een aardige verdediger kan worden maar pas een half jaar in de basis staat, die jongen is nog meer met zichzelf bezig.

Derijck leek mij ook prima maar om wat voor reden dan ook komt het er totaal niet uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135712601
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat kwam vnl. omdat Wuytens ernaast stond, die was met zijn ervaring erg belangrijk.

Nu staat Kai Heerings daar die best een aardige verdediger kan worden maar pas een half jaar in de basis staat, die jongen is nog meer met zichzelf bezig.

Derijck leek mij ook prima maar om wat voor reden dan ook komt het er totaal niet uit.
Ja, zonde voor jullie dat die Wuytens naar AZ is gegaan.
Derijck is denk ik een mentaliteitskwestie...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135712660
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, zonde voor jullie dat die Wuytens naar AZ is gegaan.
Derijck is denk ik een mentaliteitskwestie...
Men heeft het vertrek van Wuytens, vd Hoorn en Asare niet goed op weten te vangen, zeker de eerste en laatste waren ZO belangrijk voor de balans.

Ja dat lijkt mij ook wel eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin maandag 20 januari 2014 @ 11:50:22 #80
35723 crew  GGMM
pi_135712782
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat heb ik zien gebeuren, ik zit in het stadion mocht je het niet weten.
Dus? Waar haal je nu vandaan dat ik dat goedkeur dan? :? Ik had het over een spandoek.

quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:54 schreef Happel het volgende:
Hoi, waar bemoei jij je mee? Ga eens even rustig in een hoekje liggen creperen of zo.
Hou dit soort opmerkingen maar voor je. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135713009
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Men heeft het vertrek van Wuytens, vd Hoorn en Asare niet goed op weten te vangen, zeker de eerste en laatste waren ZO belangrijk voor de balans.

Ja dat lijkt mij ook wel eigenlijk.
Het probleem zit hem inderdaad in Wuytens en vd Hoorn. Die hielden de boel achterin overeind, en dan is het niet zo'n ramp dat vd Maarel en Bulthuis tekort komen. Je kan niet op alle posities uitblinkers hebben als Utreg zijnde. Dat is niet realistisch.

Ik begrijp nog steeds niet waarom vd Hoorn niet op huurbasis terugkomt voor een half jaar. De kosten zullen het niet wezen, het is ook in 020 voordeel als hij gewoon op niveau speelt en ze hebben de komende wedstrijden daar meer dan genoeg centrale mannen.
pi_135716305
Die kale met die groene broek + nog een aantal gasten liepen buiten het stadion al Feijenoord liederen te zingen toen ze langs de toegangspoortjes liepen. Ik stond daar in de rij met m'n maatje.
Deze heren gingen daarna met de invalidenlift. Alwaar mijn vader stond, hij is slecht ter been. In de lift gingen ze door met liederen zingen en de oudjes van dagen uit te dagen. Boven stond één meisje de kaartjes te controleren. Er werd niet gefouilleerd. De heren konden zo doorlopen.

Slecht van Utrecht dat de controle er dus niet was. De heren hebben zelf om de ellende mee te maken door in elkaar getrimd te worden!

In vak P was het gelukkig veel relaxter. Ik zag genoeg Feijenoord supporters zitten, ook met kinderen die opsprongen toen Feijenoord scoorde. Niets aan het handje, zo hoort voetbal te zijn. Met zijn allen vredig, uit en thuissupporters!

Verder was Bulthuis het drama van de dag. Maar daar hebben we het vandaag niet over... Ik ben met mijn gedachten bij 2 februari... zonder publiek?
pi_135717665
Als het zonder publiek is dan breekt de tering uit, dat garandeer ik je.
pi_135718000
Sowieso snap ik niet wat de club hier verder aan kan doen.

Dat het geen risicowedstrijd was (en men dus 4 kaarten per (S)CC kon kopen) is niet alleen een keuze van de club, maar ook van de lokale driehoek en de KNVB.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135719552
Hierbij een filmpje van de wedstrijd FC Utrecht - Feyenoord, :)
  maandag 20 januari 2014 @ 15:53:12 #86
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135721471
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef xzaz het volgende:
Deze discussie _O- :')
pi_135723882
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135724462
quote:
Nice.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135724482
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:57 schreef Matip het volgende:

[..]

Nice.
Hij is er dus iig. :P

In ander nieuws :

quote:
Wat zondag een droom had moeten worden voor veel (jonge) fans van FC Utrecht, is uitgemond in een nachtmerrie. Een groep Feyenoord-supporters zorgde voor onrust in de kinder- en familievakken in Stadion Galgenwaard. Een terugkerend verhaal in de Nederlandse voetbalstadions. Ook clubs als Heracles Almelo, Roda JC Kerkrade, RKC Waalwijk en N.E.C. hebben recent dergelijke ervaringen gehad met bezoekende supporters naast de uitvakken.

Het beleid van FC Utrecht als het gaat om supportersidentificatie op de thuisvakken is dat bezoekers van andere clubs die zich met zichtbare kenmerken uiten en zich begeven op de tribunes die bestemd zijn voor FC Utrecht-supporters, of zich verbaal provocerend uiten, worden opgedragen dit achterwege te laten. Bij afwijkend gedrag wordt per geval door club en politie besloten, om al dan niet over te gaan tot verwijdering. Dit is zondag gebeurd op Vak U. Op dit vak werd al vroeg in de wedstrijd een supporter van Feyenoord aangehouden en overgedragen aan de politie.

Na bier gooien en het tonen van verbale agressie is ook ingegrepen op de Cityside. In eerste instantie door de stewardorganisatie. In overleg met de politie is vervolgens besloten om de groep Feyenoord-supporters die zich hieraan schuldig maakte, in politietaal gesproken, te bevriezen. Dit wil zeggen dat de supporters die rondom deze groep zaten, verzocht zijn een andere plaats te zoeken en zodoende ruimte te maken voor een cordon ME en stewards. Dit was een weloverwogen voorzorgsmaatregel, waarmee escalatie is voorkomen. Daarnaast konden deze mensen na de wedstrijd gecontroleerd en individueel geīdentificeerd worden, zodat eventueel maatregelen op het individu genomen kunnen worden. Het betreft een groep van circa honderd personen, waarvan de helft is geīdentificeerd als zijnde harde kern van Feyenoord.

FC Utrecht heeft begrip voor de vraag, die veelvuldig is gesteld, waarom eigen supporters verzocht werden een andere plaats te kiezen. Het antwoord hierop luidt: dit is gedaan uit veiligheidsoverwegingen. Het verwijderen van deze groep mensen bracht teveel risico’s met zich mee. Door de keuze voor het vormen van een cordon is escalatie voorkomen.

Inmiddels is gebleken dat de groep Feyenoord-supporters kaarten heeft verkregen via het illegale circuit. Dit toont aan dat het kaartverkoopsysteem waar landelijk mee gewerkt wordt door clubs, niet waterdicht is. Hier wordt grondig onderzoek naar gedaan.

FC Utrecht vindt het vreselijk en verschrikkelijk triest dat door toedoen van supporters van de tegenpartij de (jonge) supporters van FC Utrecht gedupeerd zijn. Wat een feest had moeten worden, is voor hen een vreselijke ervaring geworden. Een typisch voorbeeld van hoe de goeden onder de kwaden moeten lijden.

Gedupeerden die aanwezig waren via scholen en amateurverenigingen zijn uitgenodigd voor een bijeenkomst in Stadion Galgenwaard om samen met de supporterscoördinator, vertegenwoordigers van de supportersverenigingen, de veiligheidsorganisatie en de directie van FC Utrecht over dit voorval te praten.

Bezoekers die deze uitnodiging niet persoonlijk hebben ontvangen, maar zich wel betrokken en gedupeerd voelen, kunnen zich voor de bijeenkomst die donderdag om 18.00 uur plaatsvindt in Stadion Galgenwaard aanmelden door een e-mail te sturen naar info@fcutrecht.nl. De bevestiging die zij vervolgens ontvangen, dient donderdag meegebracht te worden.
fcu.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135724561
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hij is er dus iig. :P

In ander nieuws :

[..]

fcu.nl
hehe inderdaad, las dat het nog niet helemaal rond was. Hij had gister wel al op twitter verkondigt dat 'ie excited was utrecht te joinen tot het einde van het seizoen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135727237
Hopelijk met snel wat leuke acties en doelpunten _O_

Toen ik het stadion wou verlaten was er in vak G ook ruzie. Niet echt een idee wat er aan de hand was, maar zal ook wel lastig feyevolk zijn geweest :')
pi_135748694
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135748838
Hopelijk een speler van waarde, kunnen we goed gebruiken namelijk.

En de FC lost het goed op met de gedupeerden voor mijn gevoel, zoals het hoort.

Als ik er over nadenk en realistisch ben dan is de situatie op de Cityside inderdaad goed opgelost. Dit was (helaas) de beste oplossing en het is inderdaad niet geëscaleerd daar. Hoewel het bizar is dat je regels kan overtreden en rustig kan blijven kijken is het misschien wel gewoon de beste oplossing in deze.

Wat er in vak U gebeurde is wat mij betreft onvergefelijk, ik hoop dan ook dat de kakkies een mooie boete tegemoet mogen zien of andere sancties.
pi_135749734
quote:
Hij lijkt wel een beetje op Neymar.......nu maar hopen dat ie net zo goed kan voetballen, maar dan had ie vast niet bij ons gespeeld haha.
pi_135750026
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:52 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Hij lijkt wel een beetje op Neymar.......nu maar hopen dat ie net zo goed kan voetballen, maar dan had ie vast niet bij ons gespeeld haha.
Zijn YT filmpjes doen mij denken aan een jongere en technisch vaardigere Mulenga.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135751291
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zijn YT filmpjes doen mij denken aan een jongere en technisch vaardigere Mulenga.
Technisch zeer vaardig als ik naar die YT filmpjes kijk inderdaad. Weet niet wat het niveau is van die major league, maar het ziet er goed uit.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135754943
Duplan en Bulthuis zijn er morgen tegen NEC niet bij, Oar is nog een twijfelgeval.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135755085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Duplan en Bulthuis zijn er morgen tegen NEC niet bij, Oar is nog een twijfelgeval.
Blessure of aan de kant gezet?
pi_135755108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Blessure of aan de kant gezet?
Blessures
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135755901
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Duplan en Bulthuis zijn er morgen tegen NEC niet bij.
Mis je niks aan
pi_135755993
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Mis je niks aan
Klopt.

Wel benieuwd wie er dan linksback staat, misschien Maareltje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135758879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:14 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Mis je niks aan
Bulthuis is ondanks zijn flaters de enige die echt linksback is in de selectie volgens mij.

Misschien Sarota op die plek?
pi_135758910
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bulthuis is ondanks zijn flaters de enige die echt linksback is in de selectie volgens mij.

Misschien Sarota op die plek?
Maareltje, anders Cortie. Of misschien Bjelica, maar dat is volgens mij echt meer een CV.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 14:30:14 #104
35723 crew  GGMM
pi_135758996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Bulthuis is ondanks zijn flaters de enige die echt linksback is in de selectie volgens mij.
Dat zal wel idd, anders stond hij niet in het veld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135759016
Kenny Teijsse is het ook, maar die is continu geblesseerd geloof ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135759260
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Kenny Teijsse is het ook, maar die is continu geblesseerd geloof ik.
Is die niet verhuurd?
pi_135759532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:38 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Is die niet verhuurd?
Nope, dat ging juist niet door omdat ie weer geblesseerd is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135761235
Ennnnnnnnnn...... Duplan is weer maanden geblesseerd...

http://fcutrecht.nl/nieuw(...)na-breken-knieschijf
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:42:43 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135761827
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ennnnnnnnnn...... Duplan is weer maanden geblesseerd...

http://fcutrecht.nl/nieuw(...)na-breken-knieschijf
Die is wel vaak geblesseerd zeg. Zonde. Leuke speler.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135762787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ennnnnnnnnn...... Duplan is weer maanden geblesseerd...

http://fcutrecht.nl/nieuw(...)na-breken-knieschijf
Ik moet een beetje lachen (van verdriet). Wat een drama weer. De een na de ander komt terug en valt weer weg....
pi_135763056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ennnnnnnnnn...... Duplan is weer maanden geblesseerd...

http://fcutrecht.nl/nieuw(...)na-breken-knieschijf
Ouch, gebroken knieschijf. Wat een pech, vooral voor hem weer... Inderdaad een leuke speler (alleen moet ie niet zoveel buitelen).
pi_135773415
quote:
Utrechtse Dom gekaapt door NEC-supporters

AMSTERDAM -
Aanhangers van voetbalclub NEC hadden nog een appeltje te schillen met FC Utrecht-supporters. Als ludieke wraakactie hebben ze daarom de trots van de stad, de Utrechtse Domtoren, gekaapt.

Dit meldt RTV Utrecht. Supporters van de Nijmeegse club beklommen maandag de Domtoren en ontrolden vanaf de top een meterslange banier met daarop de NEC-clubkleuren rood, groen en zwart. De stunt is een reactie op een filmpje dat FC Utrecht supporters eerder gemaakt hebben in het eigen stadion Galgenwaard om NEC-supporters een hak te zetten.
Woensdagavond ontmoeten FC Utrecht en NEC elkaar in de kwartfinale van de KNVB-beker.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)toren_gekaapt__.html
Filmpje wat genoemd wordt:
Kijk, dat zijn nu gewoon leuke acties naar elkaar toe! Prachtig dat ze vervolgens de Dom innemen :D
pi_135773768
En het filmpje van nec:

:D
pi_135790505
Ludieke acties :D

wel winnen vanavond, zou mooi zijn.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135791488
Dat zijn inderdaad leuke acties.

Hoop ook op een overwinning vanavond, maar vrees het ergste.
pi_135791756
De 2 slechtste verdedigingen van de Ere tegen elkaar zo ongeveer. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135794468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
De 2 slechtste verdedigingen van de Ere tegen elkaar zo ongeveer. :P
Is onze nieuwe aanwinst speelgerechtigd? Jij weet dat soort dingen altijd zo op te noemen ;)
pi_135794530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Is onze nieuwe aanwinst speelgerechtigd? Jij weet dat soort dingen altijd zo op te noemen ;)
Nope, hopelijk voor zaterdag maar reken maar op Ajax-thuis.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135795493
Jammer, had gehoopt op zondag. Dan maar vlammen tegen Ajax.

Mensen vanavond nog naar Nijmegen?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135797634
Markiet op links :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135797858
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:52 schreef Matip het volgende:
Markiet op links :')
Dat lijkt me heel erg sterk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135804808
We zullen het zien, ook of Wouters aan z'n 4-3-3 vasthoudt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135805582
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Matip het volgende:
We zullen het zien, ook of Wouters aan z'n 4-3-3 vasthoudt.
Voor mijn part spelen we 8-1-1, zolang we maar winnen. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135812700
Vd Maarel, Derijck, Heerings en Markiet spelen.

Verder opvallend weer Diemers en Martensson op de bank. In de spits is Pappot de vervanger van Duplan.
pi_135815945
Nou, goed begin is het halve werk :/
pi_135817576
Wat moet je er van zeggen.... :{
pi_135817761
Het gaat hem niet worden op deze manier.....
pi_135817889
De bal is rond!
pi_135823008
gaat nog een lang seizoen worden
pi_135823087
Kutzooi!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_135823170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef Sometimes het volgende:
Kutzooi!
Ach ja, beker was hem denk ik toch niet geworden.... alleen het gaat naar plek 16 is slechts 5 punten... dat gaat nog zwaar worden momenteel.
pi_135823338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Ach ja, beker was hem denk ik toch niet geworden.... alleen het gaat naar plek 16 is slechts 5 punten... dat gaat nog zwaar worden momenteel.
Het gat naar plek 5 is slechts 6 punten.

Maar ik durf dit seizoen niet zo positief te zijn. Dan moet er eerst wat gebeuren in de verdediging.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_135823382
Het erge is gewoon dat je niks maar dan ook helemaal niks creeert, geen kans gehad.
Snap niet dat die Derijck en Schepers bij ons spelen, heb je echt helemaal niks aan.
pi_135823562
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Het gat naar plek 5 is slechts 6 punten.

Maar ik durf dit seizoen niet zo positief te zijn. Dan moet er eerst wat gebeuren in de verdediging.
Ja, maar zoals je nu speelt is het naar beneden kijken. :{
pi_135823596
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef wortel1981 het volgende:
Het erge is gewoon dat je niks maar dan ook helemaal niks creeert, geen kans gehad.
Snap niet dat die Derijck en Schepers bij ons spelen, heb je echt helemaal niks aan.
Derijck.. die overschat ook zichzelf
pi_135823800
Ik snap gewoon niet waarom we zo nodig 4-3-3 moeten spelen, je ziet het de 2e helft, zodra we 4-3-3 gaan spelen gaat het mis.
Vorig jaar hadden we zo'n leuk fris systeem, waarom daar vanaf wijken?
De backs zijn hetzelfde, ayoub is beter dan kali en toornstra is er ook nog, dus het zou toch mogelijk moeten zijn. Dat 4-3-3 werkt gewoon echt niet, zondag ook compleet overlopen.
pi_135826153
Je mist teveel kwaliteit, zo simpel is het. Zolang je achterin niks fatsoenlijks haalt blijft dit zo.

Diemers deed het vandaag wel aardig overigens. En ook Markiet en vd Maarel kan je weinig commentaar op hebben.
pi_135827712
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef wortel1981 het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom we zo nodig 4-3-3 moeten spelen, je ziet het de 2e helft, zodra we 4-3-3 gaan spelen gaat het mis.
Vorig jaar hadden we zo'n leuk fris systeem, waarom daar vanaf wijken?
De backs zijn hetzelfde, ayoub is beter dan kali en toornstra is er ook nog, dus het zou toch mogelijk moeten zijn. Dat 4-3-3 werkt gewoon echt niet, zondag ook compleet overlopen.
Je mist je verdedigende as, Wuytens, vd Hoorn en Kali.
Ik vind Ayoub ook beter dan Kali maar hij is wel nog jong en onervaren.

Derijck is echt dramatisch, loopt er ook nu nog steeds totaal ongeīnteresseerd bij, als t mogelijk is koffers laten pakken en terug naar Eindhoven sturen want ik kan mij ook niet voorstellen dat zo'n ongemotiveerde speler goed is voor de groep.

Vandaag mis je teveel spelers voorin en stond Pappot te slapen toen zijn man Vermijl vanaf eigen helft naar voren stormde om de goal te maken.

Verder geheel verdiend natuurlijk de nederlaag gezien het aantal kansen, maar ik vond ons bij vlagen en helaas maar tot aan de 16 best aardig combineren.

Dit team mist ook een persoonlijkheid die ervoor kan zorgen dat niet alle koppies direct gaan hangen na een vroege goal.

Hoop echt op een goede verdediger nog deze winterstop, en dan straks 433 met Oar, Agudelo en De Ridder voorin.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135828438
Ook weer fraai dit, kijken of we hier ook weer de schuld van krijgen: http://www.rtvutrecht.nl/(...)n-in-hinderlaag.html
pi_135828559
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]
Hoop echt op een goede verdediger nog deze winterstop, en dan straks 433 met Oar, Agudelo en De Ridder voorin.
Ik hoop zeker ook op een goede verdediger erbij, maar blijf het systeem 4-3-3 niet goed vinden voor deze ploeg, veel te kwetsbaar. Zeker met de huidige verdedigers.
pi_135836639
Ik zie iig op de supportersites dat het grote zagen aan de stoelpoten van Wouters nu echt is begonnen.

Vraag me af of een nieuwe trainer de oplossing is...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135836999
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 07:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie iig op de supportersites dat het grote zagen aan de stoelpoten van Wouters nu echt is begonnen.

Vraag me af of een nieuwe trainer de oplossing is...
Absurd, net of Wouters er iets aan kan doen dat hij met natte kranten moet spelen.

Zoals gezegd mis je Wuytens en vd Hoorn achterin. De rest is nog wel redelijk te doen en op te vangen. Ik mis cyankali niet, die had me toch een partij balverlies. Menig tegendoelpunt was daar het gevolg van.

Met dit brandhout wordt het over iets meer dan een week 030-020 met uitslag 010.

En mijn vermoeden is dat er gisteren in de bosjes geen NEC supporters stonden.
pi_135837356
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Absurd, net of Wouters er iets aan kan doen dat hij met natte kranten moet spelen.

Zoals gezegd mis je Wuytens en vd Hoorn achterin. De rest is nog wel redelijk te doen en op te vangen. Ik mis cyankali niet, die had me toch een partij balverlies. Menig tegendoelpunt was daar het gevolg van.

Met dit brandhout wordt het over iets meer dan een week 030-020 met uitslag 010.

En mijn vermoeden is dat er gisteren in de bosjes geen NEC supporters stonden.
Dat waren gewoon de bosjesmannen natuurlijk. :P

Ik vind ook niet dat je Wouters dit kwalijk kunt nemen, je begint prima aan de wedstrijd maar omdat er weer mensen staan te slapen is de eerste de beste aanval van NEC gelijk raak, dan gaan de koppies hangen zoals gewoonlijk dit seizoen, we hebben gewoon een onthutsend slechte verdediging en Derijck, die de leider had moeten zijn, valt enorm tegen.

Tel daar alle geblesseerden bij op en daar heb je je oorzaak, imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135837536
Ik heb het helaas niet helemaal kunnen zien, maar wat ik gezien heb was echt dramatisch. Maar wat wil je, met zo'n selectie.

Op naar Kerkrade. :N
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135837977
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:48 schreef PBateman1978 het volgende:
we hebben gewoon een onthutsend slechte verdediging en Derijck, die de leider had moeten zijn, valt enorm tegen.
Ik heb wel 1 heel bijzonder gevoel, ik heb het idee dat Heerings met Derijck naast zich beter speelt. Geen idee waarom, maar behalve de ene misser waaruit het doelpunt komt kan je Heerings niks verwijten. Stond gewoon best aardig te spelen om eerlijk te zijn. Op het moment dat vd Maarel of Markiet naast hem staat in het centrum is hij ineens veel onzekerder.

Grote kans dat ik het fout zie hoor :P
pi_135838151
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik heb wel 1 heel bijzonder gevoel, ik heb het idee dat Heerings met Derijck naast zich beter speelt. Geen idee waarom, maar behalve de ene misser waaruit het doelpunt komt kan je Heerings niks verwijten. Stond gewoon best aardig te spelen om eerlijk te zijn. Op het moment dat vd Maarel of Markiet naast hem staat in het centrum is hij ineens veel onzekerder.

Grote kans dat ik het fout zie hoor :P
Derijck heeft in mijn ogen juist een negatieve invloed op Heerings, die gast loopt er ZO ongemotiveerd bij..

Ik neem Heerings die goal ook niet kwalijk, knullig balverlies hoor, maar de doelpuntenmaker stond op dat moment nog op eigen helft met zijn directe tegenstander Pappot daar vlakbij.

Pappot bleef gewoon staan kijken...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135838665
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Derijck heeft in mijn ogen juist een negatieve invloed op Heerings, die gast loopt er ZO ongemotiveerd bij..

Ik neem Heerings die goal ook niet kwalijk, knullig balverlies hoor, maar de doelpuntenmaker stond op dat moment nog op eigen helft met zijn directe tegenstander Pappot daar vlakbij.

Pappot bleef gewoon staan kijken...
Tsjah, neem het pappot ook niet echt kwalijk. Die heeft het voordeel van de onervarenheid wat mij betreft.

Misschien dat Heerings er bij mij zo goed uitkomt omdat Derijck zo'n verschrikkelijke lapzwans is :P
pi_135839024
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 07:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie iig op de supportersites dat het grote zagen aan de stoelpoten van Wouters nu echt is begonnen.

Vraag me af of een nieuwe trainer de oplossing is...
Dat lijkt me zeker niet de oplossing, al vind ik wel dat hij geen verstandige keuze maakt door midden in het seizoen met een slecht draaiend elftal ineens 4-3-3 te gaan spelen.
Vlak voor de winterstop ging het juist voetballend weer ietsje beter in 4-4-2 en dan ga je ineens 4-3-3 spelen waardoor de toch al zwakke verdediging nog meer te verduren krijgt.
Dat zag je heel goed tegen feyenoord, compleet overlopen de hele wedstrijd.

En het zou me overigens niks verbazen als Ruiter weggaat deze transferwindow en dan hebben we écht een probleem.
Als ik hem was zou ik er toch redelijk klaar mee zijn zo langzamerhand.
pi_135841379
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat lijkt me zeker niet de oplossing, al vind ik wel dat hij geen verstandige keuze maakt door midden in het seizoen met een slecht draaiend elftal ineens 4-3-3 te gaan spelen.
Vlak voor de winterstop ging het juist voetballend weer ietsje beter in 4-4-2 en dan ga je ineens 4-3-3 spelen waardoor de toch al zwakke verdediging nog meer te verduren krijgt.
Dat zag je heel goed tegen feyenoord, compleet overlopen de hele wedstrijd.

En het zou me overigens niks verbazen als Ruiter weggaat deze transferwindow en dan hebben we écht een probleem.
Als ik hem was zou ik er toch redelijk klaar mee zijn zo langzamerhand.
Ik ben van mening dat het vooral komt door de onthutsend zwakke verdediging.

En nee joh, die heeft in principe niets te willen, ligt tot 2016 vast.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135841832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het vooral komt door de onthutsend zwakke verdediging.

En nee joh, die heeft in principe niets te willen, ligt tot 2016 vast.
Voor meer dan 8 miljoen mag hij wat mij betreft direct weg. Dan hebben we geld zat om een keeper en verdediger te halen.

Maar denk dat dat niet realistisch is, dus lekker blijven.
pi_135855989
Hierbij een filmpje van de wedstrijd NEC - FC Utrecht. :)
pi_135858025
Het is hopen op extra verdediger of anders een extra blok van 2 voor de defensie.
Moet je alleen gaan spelen op balbezit en snelle uitbraken, maar daar heb je wel de spelers voor.

4-3-3 met deze defensie is zelfmoord.
pi_135865922
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:32 schreef the_legend_killer het volgende:
4-3-3 met deze defensie is zelfmoord.
so true

plus dit bericht http://www.fcupdate.nl/vo(...)-bod-op-veldwijk-af/

misschien was die toch zo slecht nog niet?
pi_135866159
ik zou nog steeds proberen

Markiet --- Heerings --- Bulthuis --- Kenny

Bulthuis is een omgevormde back nu het slechter gaat zie je dat met de buitenspelopheffingsfouten. Geef hem een kans in het centrum.

Daarnaast zoals deRijck speelt geef dan een talent speeltijd
pi_135869333
vd maarel speelt nu wel stukken beter dan in het begin van het seizoen, dus die zou ik op rechts houden. Je mist gewoon iemand die andere op hun plek zet achterin.
Een goede verdediger leeftijd 27+ is wel en must, maar waar is die te vinden?
pi_135869557
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
vd maarel speelt nu wel stukken beter dan in het begin van het seizoen, dus die zou ik op rechts houden. Je mist gewoon iemand die andere op hun plek zet achterin.
Een goede verdediger leeftijd 27+ is wel en must, maar waar is die te vinden?
020.... Iemand die onze club kent....

Bij Ado is er een centrale verdediger die weg wil las ik, jaar of 24 uit mijn hoofd.
pi_135869780
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

020.... Iemand die onze club kent....

Bij Ado is er een centrale verdediger die weg wil las ik, jaar of 24 uit mijn hoofd.
VD Hoorn zie ik zo nog op huurbasis komen. Die maakt dit jaar geen minuten meer lijkt het wel.

Vito Wormgoor misschien? Zou zo geen andere weten.
pi_135869910
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

VD Hoorn zie ik zo nog op huurbasis komen. Die maakt dit jaar geen minuten meer lijkt het wel.

Vito Wormgoor misschien? Zou zo geen andere weten.
Nee, even opgezocht. Supusepa:
quote:
Supusepa en Esajas willenweg bij ADO
Twee spelers van ADO Den Haag hebben aangegeven graag snel weg te willen. Dat meldt AD Haagsche Courant. Het gaat om Christian Supusepa en Malcolm Esajas, die beiden weinig speeltijd krijgen van trainer Maurice Steijn. Tot nu blijkt het echter niet eenvoudig hen te verhuren.
Waarom huren ze die niet voor paar maanden? Als het wat is, hij is transfervrij dus kan zo blijven.
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:42:29 #159
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135870121
Alsof Ajax, Van Der Hoorn gaat uitlenen en dan nog wel aan ons. :')
Van Der Hoorn is 4de centrale verdediger na Moisander, Veltman, Denswil (wissel) als er een uitvalt dan heb je nog altijd Van Der Hoorn op de bank.

Daarnaast traint Mike hard op de Toekomst en is er geen 5de of 6de centrale verdediger die het niveau al aankan.
pi_135870602
Wij hebben met moeite 1 centrale verdediger :')
pi_135870781
Die ado figuren lijken me op het eerste oog niet echt aanwinsten, maar proberen kan altijd in deze situatie.
pi_135872887
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef louter_genieten het volgende:
ik zou nog steeds proberen

Markiet --- Heerings --- Bulthuis --- Kenny

Bulthuis is een omgevormde back nu het slechter gaat zie je dat met de buitenspelopheffingsfouten. Geef hem een kans in het centrum.

Daarnaast zoals deRijck speelt geef dan een talent speeltijd
Teijsse is volgens mij geblesseerd en je zou dan 2 linkspoten centraal achterin hebben met Bulthuis en Heerings.

Ik hoop op versterking achterin, er moet toch nog wel ergens een buitenkansje lopen? :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135873205
er loopt er één bij Ajax ik zou hem gewoon proberen te huren. Win-win voor alle drie de partijen,tenminste als Mike dat zelf wil natuurlijk.. Waarschijnlijk wil Ajax ook constant presteren in de eerste divisie, speelt Mike daar wel?

[ Bericht 21% gewijzigd door louter_genieten op 23-01-2014 22:43:49 ]
pi_135873682
Ik begrijp echt niet waarom Wouters van zijn zelfuitgevonden systeem is afgestapt. Is het omdat er niet zovaak 2 spitsen beschikbaar zijn?

Misschien dat die gekke Amerikaan/Soslombiaan wat gaat worden?
pi_135885838
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:44 schreef louter_genieten het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom Wouters van zijn zelfuitgevonden systeem is afgestapt. Is het omdat er niet zovaak 2 spitsen beschikbaar zijn?

Misschien dat die gekke Amerikaan/Soslombiaan wat gaat worden?
Hij vond inderdaad dat we daar de spelers niet meer voor hadden.

Ander nieuws:

quote:
FC Utrecht plaatst waarschijnlijk voortaan geen families met kinderen meer op de Zuidtribune naast het uitvak in stadion Galgenwaard. Tegen Ajax, op 2 februari, blijven alle vakken naast het uitvak leeg, ook voor volwassen fans.
Dat heeft de leiding van FC Utrecht gisteravond gezegd op een bijeenkomst in het stadion met ouders en kinderen die afgelopen zondag de dupe werden van de rellen in het stadion tijdens de voetbalwedstrijd FC Utrecht-Feyenoord. FC Utrecht bood gisteren haar excuses aan voor de chaos en paniek die in stadion uitbrak.

In vak U ontstonden vechtpartijtjes tussen fans van beide clubs. Daarna werd het ook onrustig op de Cityside, waar een groep van ruim 100 Feyenoordfans zat, van wie de helft deel uitmaakte van de harde kern van de Rotterdamse club. De Mobiele Eenheid isoleerde de Feyenoorders.

Tientallen families met kleine kinderen renden in paniek de tribune af. Ook tijdens die vlucht bleek er veel mis te gaan, vertelde ouders tijdens de drukbezochte avond. ,,Wij wilden weg met onze kinderen maar werden tegengehouden door stewards,'' vertelde een vader. Ook werden groepen met kinderen gescheiden van elkaar in de onrust.

Spijt
Wilco van Schaik, algemeen directeur van FC Utrecht, betuigde spijt en legde uit dat problemen, gelet op goede ervaringen met Feyenoord eerder, niet waren verwacht.

De 118 Feyenoordfans die, tegen de regels in, op de Cityside zaten, hangt een stadionverbod boven het hoofd. Hun namen zijn genoteerd. Dat geldt ook voor de Feyenoord-fan die in vak U wild met zijn riem stond te zwaaien.

Uit de zaal klonk gisteren de luide roep om voortaan geen families met kinderen meer naast het uitvak te plaatsen. FC Utrecht wil met rondleidingen, spandoekenacties en ontmoetingen met spelers en politie het vertrouwen van de jeugd terugwinnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135888357
Onze Amerikaan is speelgerechtigd, benieuwd of ie morgen gelijk in de basis staat.

edit:

Niet dus. :P

quote:
Ard Schouten @SchoutenArd 4 min
Juan Agudelo nog niet vd partij vs Roda bij #fcutrecht. Eerst week meetrainen Zegt Trainer Jan Wouters


[ Bericht 69% gewijzigd door PBateman1978 op 24-01-2014 12:40:22 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135890181
En Heerings speelt met gebroken teen.
pi_135892516
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Onze Amerikaan is speelgerechtigd, benieuwd of ie morgen gelijk in de basis staat.

edit:

Niet dus. :P

[..]

Dat snap ik dus niet hé, gooi die jongen er desnoods het laatste halfuur erin, of je nu voor of achter staat. Kan nooit slechter zijn dan Pappot of Badjeck toch?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135892683
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:14 schreef Matip het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet hé, gooi die jongen er desnoods het laatste halfuur erin, of je nu voor of achter staat. Kan nooit slechter zijn dan Pappot of Badjeck toch?
Mja hij heeft sinds november geen wedstrijd meer gespeeld en volgens mij ook amper nog getraind he.

Straks stelt ie m op en scheurt ie alles af. ;)

Zag verder dat Bulthuis nog steeds is geblesseerd, Oar is er wel weer bij.

Ik verwacht:

---------------De Ridder---------------
Oar------------------------------Sarota
----------------Toornstra
------Ayoub------------Diemers------

vd Maarel-Bjelica-Heerings-Markiet

Want Derijck zal zijn kansen nu toch weleens verspeeld hebben...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135892878
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mja hij heeft sinds november geen wedstrijd meer gespeeld en volgens mij ook amper nog getraind he.

Straks stelt ie m op en scheurt ie alles af. ;)
Ja dat is zo.

Zou wat zijn.. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135893969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:23 schreef Matip het volgende:

[..]

Ja dat is zo.

Zou wat zijn.. :')
En uiteraard is Jan Wouters weer de gebeten hond op fcu.net. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135895314
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En uiteraard is Jan Wouters weer de gebeten hond op fcu.net. :P
Haha, ik zat het ook te lezen. Triest. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135895578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef Matip het volgende:

[..]

Haha, ik zat het ook te lezen. Triest. :')
De ''mooiste'' opmerking daar vandaag :

quote:
Daarbij hoor ik om me heen als er nix bij komt, gaan een hoop mensen niet eens volgende week zondag.. Die hebben geen zin in wederom een slachting..
:') Wat een supporters
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135895674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De ''mooiste'' opmerking daar vandaag :

[..]

:') Wat een supporters
Hahahahaha :') :')

Zie het ook echt helemaal voor me wat voor 'n kansloze types het zijn.

Ze hebben ook een nieuwe poll: Krijgt Wouters dit elftal nog aan het voetballen?

:')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_135896938
Agudelo toch bij de wedstrijdselectie morgen blijkbaar.

Zal wel op de bank beginnen, maar toch.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135897869
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Agudelo toch bij de wedstrijdselectie morgen blijkbaar.

Zal wel op de bank beginnen, maar toch.
Slim, als het meezit en je nog geen 3 wissels gebruikt heb kan je hem mooi rond de 80e minuut inbrengen. Werkt altijd beter dan op een training. En als je kan voetballen kan je dat altijd, zo simpel is dat. Kijk maar naar Oranje, die worden ook elke keer bij elkaar geharkt.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:47:12 #177
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135935744
4-3-3, DeRijck nog in de basis, geen nieuwe verdediger.

Op naar de volgende verliespartij guys. c_/
pi_135937546
*zucht*

Anders blijf je wakker en alert en doe je eens een keer een bal wegmaaien,
pi_135939191
het is erger dan ooit
pi_135939962
lekker voorzetten van de Maarel :') probeer nog maar tien keer :7
pi_135940144
Toepasselijke username btw, heh

Denk dat we best wel wat plezier kunnen gaan beleven van die Amerikaan... Snel en behendig spelertje wel.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:25:52 #182
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135940532
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:17 schreef m0ridin het volgende:
Toepasselijke username btw, heh

Denk dat we best wel wat plezier kunnen gaan beleven van die Amerikaan... Snel en behendig spelertje wel.
Waar ik eerst dacht aan een Mulenga en De Ridder in de spits in een 4-4-2 opstelling met erachter ToornGod, denk ik nu aan die Amerikaan en De Ridder.
pi_135941094
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Waar ik eerst dacht aan een Mulenga en De Ridder in de spits in een 4-4-2 opstelling met erachter ToornGod, denk ik nu aan die Amerikaan en De Ridder.
Njah, als Toornstra niet tussendoor besluit maar te stoppen met voetbal...

Wat moet je toch moedeloos worden als je als voetballer die wel kan en wil in zo'n compleet niet lopend team staat. Denk dat hij en de Ruiter misschien wel een tafeltennisteam gaan oprichten ipv dat voetbal (gok dat de Ridder daar ook graag aan mee zal doen, wat zat die zich ook te ergeren aan de passes, of het gebrek eraan).
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 25 januari 2014 @ 21:54:12 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_135941723
Tegen Ajax winnen we gewoon 1-0

w/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_135942170
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef Paul het volgende:
Tegen Ajax winnen we gewoon 1-0

w/
Now that would be nice... En zou ook typisch zijn, vooral als je dan de wedstrijd erna weer verliest van PEC.

Maar je moet bijna wel, onderste regionen beginnen aardig dichtbij te komen.
pi_135944186
Ajax, zwolle, rkc, az

1 of 0 punten :') ?
pi_135947394
En al dat gepraat over 'we hebben de wedstrijd gecontroleerd'... Ja, ok, maar Roda liet dat ook maar al te graag toe. Je hebt enorm weinig gecreeerd en Roda wachtte gewoon op de fouten waarvan je weet dat ze met deze verdediging gemaakt worden... hoop dat ze de zaken niet TE positief inschatten.
pi_135952365
Het was niet zo slecht als afgelopen woensdag vond ik, eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd maar wederom kost een persoonlijke fout je een tegendoelpunt.

Die goal was vrijwel een kopie van de goal van NEC laatst, Heerings die dom balverlies lijdt op t middenveld wat resulteert in een overtal-situatie voor de tegenstander die het simpel uitspeelt....

Tsja, het is hopen op 'de ommekeer', maar wanneer gaat die komen...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135952536
Dit was de beste uitwedstrijd van het jaar... Ben ik even blij dat ik de rest weggedrukt heb, wat een aanfluiting.

Wederom Heerings in de fout, maar dat komt door het spel wat er gespeeld wordt naar voren. En als er dan een andere speler als derijck eens wakker zou zijn....

Erger vind ik die debiele overtreding die, terecht, geel oplevert. Nu heb je het achterin nog slechter komende week.

Enige waar je nu nog op kan hopen is overschatting vanuit 020.....
pi_135952933
Van mij mag Ayoub ook wel wat vaker simpeler spelen (als in, afspelen). Die heeft wel heel erg de neiging te kappen en te draaien en neemt wat mij betreft af en toe teveel risico. Gaat meestal (net?) goed, maar toch...
  maandag 27 januari 2014 @ 01:56:35 #191
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_135994420
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:26 schreef m0ridin het volgende:
Van mij mag Ayoub ook wel wat vaker simpeler spelen (als in, afspelen). Die heeft wel heel erg de neiging te kappen en te draaien en neemt wat mij betreft af en toe teveel risico. Gaat meestal (net?) goed, maar toch...
Niks mis met Ayoub zolang hij maar de bal van punt a ontvangt en naar punt verzendt.
Dan mag hij zelfs van mij 100x kappen en draaien.

Beter dan die gasten achterin die een halve wedstrijd met elkaar tikken, daar krijg je toch een chronische slappe van. :')
pi_135995939
Zou er deze week verdedigend nog iets bijkomen?

Het is overigens wel bizar, het is niet zo dat we niks fatsoenlijks hebben geprobeerd te halen dit jaar. Dat je pech hebt met een slechte speler als derijck (wat ze erin gezien hebben, geen idee) en Willem Janssen die zich zwaar blesseert is eigenlijk wel bizar. Normaliter is zo'n injectie van ervaring een stuk zekerheid voor het seizoen. Tel daar de komst van de Ridder op en dan zou je toch verwachten dat het een stuk beter gaat.
pi_135997083
De verhalen over dat de spelersgroep Wouters zat is komen ook boven water drijven, waar of niet waar, het zagen is iig echt begonnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135997325
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
De verhalen over dat de spelersgroep Wouters zat is komen ook boven water drijven, waar of niet waar, het zagen is iig echt begonnen.
Uiteraard, zwakzinnigen kijken vaak niet verder dan hun eigen neus lang is... Te triest voor woorden.

De meeste spelers hebben hun grote mond te houden wat mij betreft, laat ze eerst maar eens de stront uit hun broek gaan rennen.
pi_135997748
Sarota, die was echt slecht, van wat ik gezien heb hé.

Ajax is altijd een wedstrijd op zich, maar ik vrees het ergste.

Groot deel van de selectie schijnt inderdaad uit te zijn gekeken op Wouters, zij willen aanvallender spelen. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  maandag 27 januari 2014 @ 13:08:03 #196
351727 DannyEster
Livin' the good life.
pi_136003422
Gerucht gaat rond dat J. Wouters vandaag ontslagen wordt, en er 2 namen genoemd zijn als opvolger: J.P de Jong en C. Adriaanse.

Maar neem het nog maar aan als een korreltje zout. :)
PlayStationŽNetwork: DannyEster
pi_136003751
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:08 schreef DannyEster het volgende:
Gerucht gaat rond dat J. Wouters vandaag ontslagen wordt, en er 2 namen genoemd zijn als opvolger: J.P de Jong en C. Adriaanse.

Maar neem het nog maar aan als een korreltje zout. :)
Dat lijkt me echt een onzinbericht, er is helemaal geen geld om m op straat te zetten.

Waar haal je het gerucht vandaan ? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136004163
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:08 schreef DannyEster het volgende:
Gerucht gaat rond dat J. Wouters vandaag ontslagen wordt, en er 2 namen genoemd zijn als opvolger: J.P de Jong en C. Adriaanse.

Maar neem het nog maar aan als een korreltje zout. :)
Bron?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  maandag 27 januari 2014 @ 13:26:39 #199
351727 DannyEster
Livin' the good life.
pi_136004187
Zijn paar mensen net bij de training geweest die daar goede contacten hebben. Daarom zeg ik ook neem het maar op als een korreltje zout. Misschien zijn de gedachtes er wel, maar doen ze het toch niet tot einde seizoen ;).
PlayStationŽNetwork: DannyEster
pi_136004226
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136004233
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:26 schreef DannyEster het volgende:
Zijn paar mensen net bij de training geweest die daar goede contacten hebben. Daarom zeg ik ook neem het maar op als een korreltje zout. Misschien zijn de gedachtes er wel, maar doen ze het toch niet tot einde seizoen ;).
Tsja, Adriaanse wordt altijd genoemd en dat JP de Jong ooit trainer zal worden van onze FC lijkt me alleen een kwestie van tijd.

Maar ik zie dat niet gebeuren nu.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:27:46 #202
351727 DannyEster
Livin' the good life.
pi_136004247
Nou Matip, daar heb je je bron! :)
PlayStationŽNetwork: DannyEster
pi_136004266
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:27 schreef DannyEster het volgende:
Nou Matip, daar heb je je bron! :)
Korreltje zout dus.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136004281
Ik denk dat Jan en Robbie pas op moeten gaan passen als we verliezen van RKC en Zwolle de komende weken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136005754
Dat inderdaad..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136005953
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt een onzinbericht, er is helemaal geen geld om m op straat te zetten.
Iets zegt me dat Jan niet eens een zak geld mee zou willen hebben.
pi_136014645
Aanvallender spelen? Als ze dat proberen dan krijgen ze er nog meer tegen..
pi_136016508
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Aanvallender spelen? Als ze dat proberen dan krijgen ze er nog meer tegen..
Dat zag je tegen nek en roda idd gebeuren, maar dat komt mede omdat die lapzwans van een derijck dan niet ingrijpt.
pi_136016608
Het zagen is dus begonnen.

Geen enkele andere trainer krijgt het aan de praat. We missen gewoon kwaliteit, en met alleen een Ruiter en Toornstra redden we het niet.

Markiet
Heerings
Bulthuis
Diemers
Sarota
Oar

Ze zijn gewoon niet goed genoeg (punt).
pi_136016930
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Wopper1 het volgende:
Het zagen is dus begonnen.

Geen enkele andere trainer krijgt het aan de praat. We missen gewoon kwaliteit, en met alleen een Ruiter en Toornstra redden we het niet.

Markiet
Heerings
Bulthuis
Diemers
Sarota
Oar

Ze zijn gewoon niet goed genoeg (punt).
Over Markiet, Heerings en Diemers kun je discussiëren, al vind ik dat vooral die laatste nog genoeg krediet zou moeten hebben aangezien dit zijn debuutjaar is.

Zeker Oar heeft zich imo allang bewezen en Sarota was vorig jaar tot aan zijn blessure een belangrijke spil op t middenveld. Ook Bulthuis kan echt wel beter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136033070
Dikke Ronaldo was vroeger ook een wereldspits. Terugkijken heeft geen nut.

Een Tommy Oar en Bulthuis spelen gewoon een mega slecht seizoen. Oar heeft in 4 seizoenen inmiddels 3 doelpunten, voor een linkerspits is dat gewoon abominabel slecht.

Ik ben van mening dat je in elke linie gewoon een directe versterking nodig hebt om degradatie te voorkomen.
pi_136033466
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef Wopper1 het volgende:
Dikke Ronaldo was vroeger ook een wereldspits. Terugkijken heeft geen nut.

Een Tommy Oar en Bulthuis spelen gewoon een mega slecht seizoen. Oar heeft in 4 seizoenen inmiddels 3 doelpunten, voor een linkerspits is dat gewoon abominabel slecht.

Ik ben van mening dat je in elke linie gewoon een directe versterking nodig hebt om degradatie te voorkomen.
Elke linie vind ik wat overdreven. Middenveld en aanvallend is het te doen in mijn ogen, je scoort niet voor niets tegen zowel psv als feyenoord.

Aanvallend is er al iets bij gekomen afgelopen week en als de ziekenboeg eindelijk leeg loopt dan komen ook vd Gun, Mulenga en Duplan er weer bij. Meer dan genoeg voor de aanval.

Op het middenveld heb je straks met Willem Janssen weer wat lucht. Hopelijk pikt Sarota het ook snel weer op.

Verdediging lijkt mij duidelijk.

Wat ik overigens onbegrijpelijk vind is dat Martensson op de bank zit? Is zeker niet de beste middenvelder die we hebben gehad, maar toch zeker wel beter dan Diemers of Schepers? Brengt op zijn minst meer ervaring in wat voor meer rust zorgt. Zou hij eventueel niet achterin iets kunnen betekenen?
pi_136034321
8)7

quote:
Doelman Verhoeven scoort met uittrap

Van onze Telesportredactie
ALMERE -
Jeroen Verhoeven was maandagavond de gevierde man bij Jong FC Utrecht. De doelman van de club uit de Galgenwaard scoorde in het uitduel tegen Jong Almere City met een geweldige trap vanuit zijn strafschopgebied.

Vlak na de rust vertoonde de 33-jarige sluipost zijn kunststukje. Daarmee kwam de tussenstand op 0-2 voor de beloften van Utrecht. Uiteindelijk liep de score daarna nog verder op naar 2-5.
Verhoeven moet Robbin Ruiter voor laten gaan in de rangorde bij de Domstedelingen. Keeper Verhoeven kwam dit seizoen vier keer in actie voor de hoofdmacht van FC Utrecht.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_met_uittrap__.html
pi_136040622
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:25 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
Op het middenveld heb je straks met Willem Janssen weer wat lucht. Hopelijk pikt Sarota het ook snel weer op.

Verdediging lijkt mij duidelijk.

Wat ik overigens onbegrijpelijk vind is dat Martensson op de bank zit? Is zeker niet de beste middenvelder die we hebben gehad, maar toch zeker wel beter dan Diemers of Schepers? Brengt op zijn minst meer ervaring in wat voor meer rust zorgt. Zou hij eventueel niet achterin iets kunnen betekenen?
Willem Janssen speelt dit seizoen niet meer denk ik hoor, en als ie speelt zal ie net zo zijn als Sarota nu, voorzichtig en bang, dus daar heb je niet zoveel aan.

Martenssoj vind ik ook wel iets beter dan Diemers ja, enige nadeel is dat Martensson nog nooit langer dan 60 minuten gespeeld heeft, dus gegarandeerd een wissel. Voor achterin vind ik hem niet sterk genoeg, zie je hem al spelen tegen iemand als Pelle?

Verder ben ik het inderdaad eens met de reactie hierboven over Oar, heb het nooit wat gevonden eigenlijk en scoort veel te weinig. En buiten dat ook veel te weinig dreiging voor een linksbuiten, maar ja het alternatief is Schepers en daar heb je helemaal niks aan.

Bulthuis was vorig jaar ook al slecht dus je kan toch langzamerhand concluderen dat hij het niveau niet aan kon, vorig jaar werd hij nog regelmatig gered door vdHoorn/Wuytens maar ook toen was hij vaak al dramatisch. Het zegt toch genoeg dat je door elke rechtsbuiten in de eredivisie voorbij gelopen wordt.

Verdedigend moet er zeker wat bij, maar eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren.
Oftewel, het word nog een lang seizoen en eerlijk gezegd zie ik het erg somber in voor zondag.
pi_136040727
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:19 schreef Wopper1 het volgende:
Dikke Ronaldo was vroeger ook een wereldspits. Terugkijken heeft geen nut.

Een Tommy Oar en Bulthuis spelen gewoon een mega slecht seizoen. Oar heeft in 4 seizoenen inmiddels 3 doelpunten, voor een linkerspits is dat gewoon abominabel slecht.

Ik ben van mening dat je in elke linie gewoon een directe versterking nodig hebt om degradatie te voorkomen.
Dat Oar te weinig scoort ben ik met je eens maar hij heeft wel de nodige assists gegeven en is gewoon een prima voetballer voor ons niveau imo.

Stond ook niet voor niets in de top-10 beste spelers van vorig seizoen in het VI-klassement.

Op fcu.net hebben de ''bronnen'' het over ''woensdag goulashdag'', iets met versterking voor in de verdediging uit Hongarije ? :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136041142
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Op fcu.net hebben de ''bronnen'' het over ''woensdag goulashdag'', iets met versterking voor in de verdediging uit Hongarije ? :P
Misschien zijn ze wel zo dom om die Zanka van psv over te nemen
pi_136041149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:34 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Willem Janssen speelt dit seizoen niet meer denk ik hoor, en als ie speelt zal ie net zo zijn als Sarota nu, voorzichtig en bang, dus daar heb je niet zoveel aan.
Hij heeft zelf gezegd dat hij het ging halen ;) Maar vermoed dat hij volgend jaar ook hier nog speelt.

quote:
Martenssoj vind ik ook wel iets beter dan Diemers ja, enige nadeel is dat Martensson nog nooit langer dan 60 minuten gespeeld heeft, dus gegarandeerd een wissel. Voor achterin vind ik hem niet sterk genoeg, zie je hem al spelen tegen iemand als Pelle?
Ik heb derijck tegen Pelle gezien. Veel slechter kan Martensson niet zijn, Martensson sloft in ieder geval niet door het veld. Alleen door zijn inzet zal hij al 25% meer ballen hebben dan derijck.
Vind hem ook te licht, maar we zitten nu eenmaal zo krap dat dat geen criterium meer kan zijn.
pi_136041175
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:58 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel zo dom om die Zanka van psv over te nemen
Als we derijck dan terug mogen brengen dan ga ik akkoord. Slechter dan derijck wordt het niet, en of je nu nog een half jaar die flapdrol moet betalen of een Zanka...

Gisteren was er sprake van Horvath van NAC begreep ik. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Waarom zou die jongen de stap naar ons willen maken? Zoveel beter zijn wij niet.
pi_136041186
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:58 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Misschien zijn ze wel zo dom om die Zanka van psv over te nemen
Nee zo stom zullen ze niet zijn denk ik.

Ach ja, het kan ook gebakken lucht zijn, we zien ’t vrijdagavond wel, dan sluit de transfermarkt.
Vorig jaar kwam op de 31e Toornstra nog. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Gisteren was er sprake van Horvath van NAC begreep ik. Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken. Waarom zou die jongen de stap naar ons willen maken? Zoveel beter zijn wij niet.
Nee joh, dat is een linkspoot iirc.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136041521
Horvath speelt ook niet meer voor NAC toch?

Op fcu.net komt Boulahrouz ook veelvuldig voorbij en ze hebben het inderdaad over een Hongaar.. Afwachten maar, verwacht er niet teveel van.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136042431
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:13 schreef Matip het volgende:
Horvath speelt ook niet meer voor NAC toch?
Klopt :@ geen idee hoe ik erbij kom dat ie nog bij NAC zat. Zit ergens in Hongarije.
pi_136042481
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:43 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Klopt :@ geen idee hoe ik erbij kom dat ie nog bij NAC zat. Zit ergens in Hongarije.
Heeft bij ADO gespeeld en is toen naar NAC gegaan dacht ik. NAC heeft hem toen laten gaan meen ik me te herinneren.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:16:34 #223
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_136047835
Zolang we maar niet degraderen, en dat gebeurt niet. Seizoen klaar, zondag worden we kapot gespeeld door Ajakkes ook nog eens
pi_136048739
Mooi, over Martensson hoeven we niet na te denken voorlopig:

quote:
UTRECHT - FC Utrecht moet het opnieuw enige tijd stellen zonder Johan Mårtensson. De Zweedse middenvelder raakte maandagavond in de competitiewedstrijd van Jong FC Utrecht tegen Jong Almere City (5-2 winst) geblesseerd aan zijn enkel.

Mårtensson moest zich in de 24e minuut van het duel laten vervangen. De middenvelder was net hersteld van een knieblessure, die hem sinds oktober langs de kant hield.

Hoe lang hij nu uit de roulatie is, is nog niet duidelijk.
pi_136048747
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:16 schreef Pino0 het volgende:
Zolang we maar niet degraderen, en dat gebeurt niet. Seizoen klaar, zondag worden we kapot gespeeld door Ajakkes ook nog eens
030-020 wordt 010... :{
pi_136048819
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooi, over Martensson hoeven we niet na te denken voorlopig:

[..]

Tsjonge jonge...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136049291
Ongelooflijk dit....
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136082944
Schijnt vandaag of morgen een ervaren centrale verdediger bij te komen, die Nando (ex-barca) komt en die Rubio Rubin tekent zodra hij 18 jaar is geworden.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136083127
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:37 schreef Matip het volgende:
Schijnt vandaag of morgen een ervaren centrale verdediger bij te komen, die Nando (ex-barca) komt en die Rubio Rubin tekent zodra hij 18 jaar is geworden.
Bron?

Las wel in de Telegraaf dat men een verdediger wil halen maar dat dit afhangt van een evt verkoop van Nilsson (belangstelling uit Zweden) en of men Derijck van de hand kan doen.

En een ander stuk uit die krant:

quote:
’Tegen Ajax standbeeld verdienen’

Van onze speciale verslaggever
UTRECHT -
Net aangekomen in Nederland is FC Utrecht-aanwinst Juan Agudelo al doordrongen geraakt van het grote belang dat bij zijn nieuwe club wordt gehecht aan het duel met Ajax. „Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ik door te scoren tegen Ajax ervoor kan zorgen dat ik over tien jaar nog word herinnerd bij FC Utrecht. Iemand zei zelfs dat ik een standbeeld kan verdienen. Maar belangrijker dan een goal maken is voor mij dat we drie punten pakken. Ik wil er alles aan doen om het team te helpen.”

Na een invalbeurt van een dik half uur tegen Roda JC hoopt Agudelo tegen Ajax in de basis te kunnen beginnen. „De trainer zal er over beslissen, maar fysiek ben ik topfit. Sinds begin januari heb ik volle bak getraind bij Stoke City, omdat ik me daar wilde bewijzen. Ik heb alleen weinig wedstrijdritme, omdat ik eind november mijn laatste volledige wedstrijd heb gespeeld bij New England Revolution. Toch heb ik het gevoel dat ik het negentig minuten vol zou kunnen houden”, aldus de 17-voudig Amerikaans international.
Omdat hij door een geweigerde werkvergunning nog niet aan de slag kon bij Stoke City, hoopt de spits zich als huurling bij FC Utrecht in de kijker te spelen voor de WK-ploeg van Amerika. „Jozy Altidore is een goede vriend van me en heeft me geadviseerd naar Nederland te gaan. Het is mijn droom om naar het WK te gaan. Ik zit soms wel bij de nationale ploeg, soms niet. Dus dat wordt spannend. Door op mijn 17e te scoren ben ik de jongste doelpuntenmaker ooit in het nationale team. Toch ben ik qua stijl meer een Colombiaanse speler; tot mijn 8e heb ik in Colombia gewoond. Mijn grote voorbeeld is de Colombiaanse spits Radamel Falcao. In mijn spel lijk ik een klein beetje op hem, want ik scoor ook graag met het hoofd.”
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136083173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron?

Las wel in de Telegraaf dat men een verdediger wil halen maar dat dit afhangt van een evt verkoop van Nilsson (belangstelling uit Zweden) en of men Derijck van de hand kan doen.

En een ander stuk uit die krant:

[..]

Die Prof. van fcutrecht.net. Zit volgens mij dicht bij het vuur, heeft vaker gezegd dat er spelers zouden komen, en die kwamen dan ook echt. Altijd nog even afwachten.



Zie het somber in voor zondag, maar is altijd een wedstrijd opzich natuurlijk.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136083192
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:55 schreef Matip het volgende:

[..]

Die Prof. van fcutrecht.net. Zit volgens mij dicht bij het vuur, heeft vaker gezegd dat er spelers zouden komen, en die kwamen dan ook echt. Altijd nog even afwachten.

[ afbeelding ]

Zie het somber in voor zondag, maar is altijd een wedstrijd opzich natuurlijk.
Ah dat bericht had ik gemist!
Ben benieuwd, hij heeft er ook weleens naast gezeten. ;)

Zie dat mensen nu ineens duits praten op fcu.net, zou het Roel Brouwers misschien zijn? (die speelt al tig jaar in Duitsland)

Of het is allemaal weer kolder om mensen gek te maken natuurlijk, lukt altijd goed daaro in de laatste dagen van de transfermarkt. (gisteren zei iemand te stoppen met FCU na 40 jaar omdat men zgn. Kongolo van Feyenoord zou huren )
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136083261
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah dat bericht had ik gemist!
Ben benieuwd, hij heeft er ook weleens naast gezeten. ;)

Zie dat mensen nu ineens duits praten op fcu.net, zou het Roel Brouwers misschien zijn? (die speelt al tig jaar in Duitsland)

Of het is allemaal weer kolder om mensen gek te maken natuurlijk, lukt altijd goed daaro in de laatste dagen van de transfermarkt. (gisteren zei iemand te stoppen met FCU na 40 jaar omdat men zgn. Kongolo van Feyenoord zou huren )
Roel Brouwers zou indd niet verkeerd zijn. Zie die duitse berichten nu ook staan, hehe.

Feit is wel dat sommigen daar behoorlijk kunnen overdrijven inderdaad. Op de wikipedia pagina van Kongolo stond wel dat ie sinds 28 januari op huurbasis bij ons speelt. Aan de andere kant, iedereen kan een Wikipedia pagina aanpassen..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136083290
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:00 schreef Matip het volgende:

[..]

Roel Brouwers zou indd niet verkeerd zijn. Zie die duitse berichten nu ook staan, hehe.

Feit is wel dat sommigen daar behoorlijk kunnen overdrijven inderdaad. Op de wikipedia pagina van Kongolo stond wel dat ie sinds 28 januari op huurbasis bij ons speelt. Aan de andere kant, iedereen kan een Wikipedia pagina aanpassen..
Ja precies dat laatste, mensen proberen elkaar een beetje gek te maken, wel humor op zich.
Ik wacht gewoon af tot er iets op de officiele site staat voor ik ga oordelen. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136083321
Voor zondag heb je er niks aan, maar dat is niet erg. Die partij calculeer je tenslotte altijd als verlies in (net als psv en feyenoord). Leuk als je ze wint en punten pakt, maar je weet dat dat niet een standaard regel is.
pi_136083516
Zolang we maar niet weggespeeld worden vind ik het best.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136083648
Kan er helaas niet bij zijn, verjaardag op 2 uur rijden van Utrecht die middag. ;(
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136083873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan er helaas niet bij zijn, verjaardag op 2 uur rijden van Utrecht die middag. ;(
Successupporter!
pi_136083880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Successupporter!
o|O
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136083978
iPad of laptop mee en streampje opzetten! :D
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136083997
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:40 schreef Matip het volgende:
iPad of laptop mee en streampje opzetten! :D
Ik hoop eerlijk gezegd dat men de wedstrijd daar gewoon gaat kijken via Fox Sports. ;)
Zorg wel dat ik er voor half 1 ben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136085360
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik hoop eerlijk gezegd dat men de wedstrijd daar gewoon gaat kijken via Fox Sports. ;)
Zorg wel dat ik er voor half 1 ben.
Hoop ik ook voor je, ik kan er helaas ook niet bij zijn. Neem de iPad wel mee, hehe :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136085387
Daarna staat dit er weer


Dus voorlopig nog geen nieuws.
En Lachman naar Twente
pi_136089082
ze hadden beter Lars Veldwijk uit de eigen opleiding een contract kunnen geven, die scoort aan de lopende band..
pi_136090256
''Prof'' meldt dat die Nando al vastgelegd is, die ex-Barca speler. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136090489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
''Prof'' meldt dat die Nando al vastgelegd is, die ex-Barca speler. :P
die is 47 :{
pi_136090564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Adames het volgende:

[..]

die is 47 :{
20.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136090574
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef louter_genieten het volgende:
ze hadden beter Lars Veldwijk uit de eigen opleiding een contract kunnen geven, die scoort aan de lopende band..
Bij Excelsior inderdaad..

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
''Prof'' meldt dat die Nando al vastgelegd is, die ex-Barca speler. :P
nice.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136090600
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:01 schreef Matip het volgende:

[..]

Bij Excelsior inderdaad..

[..]

nice.
Donny de Groot scoorde er ooit ook 30 in de Jupiler League. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136091082
zo'n Nando ik geloof er bij voorbaat al niet in..

Gaat deze speler de derde fout in de wedstrijd van v/d Maarel oplossen door keihard te sprinten? Het verkeerde doordekken van Heerings positioneel oplossen? Ik gok dat hij een trucje op het middenveld gaat doen en de bal kwijt is en naar beneden kijkt als een hondje.

Als ik Utrecht was had ik geprobeerd type Holla, Vujicevic oid te halen..
pi_136091486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:15 schreef louter_genieten het volgende:
zo'n Nando ik geloof er bij voorbaat al niet in..

Gaat deze speler de derde fout in de wedstrijd van v/d Maarel oplossen door keihard te sprinten? Het verkeerde doordekken van Heerings positioneel oplossen? Ik gok dat hij een trucje op het middenveld gaat doen en de bal kwijt is en naar beneden kijkt als een hondje.

Als ik Utrecht was had ik geprobeerd type Holla, Vujicevic oid te halen..
Het lijkt mij dat die Nando gehaald wordt of al is, omdat er ongetwijfeld een zooi middenvelders vertrekt komende zomer.

Holla hoef ik nooit in een Utrecht-shirt te zien, echt een matennaaier.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136091979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat die Nando gehaald wordt of al is, omdat er ongetwijfeld een zooi middenvelders vertrekt komende zomer.

Holla hoef ik nooit in een Utrecht-shirt te zien, echt een matennaaier.
Ayoub gaat met zekerheid weg. Of de komende twee dagen of in de zomer.
pi_136091985
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan er helaas niet bij zijn, verjaardag op 2 uur rijden van Utrecht die middag. ;(
Mag ik op je SCC? Ik ben al jaren fan van Utrecht maar door de altijd uitverkochte wedstrijden nooit een mogelijkheid gehad om naar mijn cluppie Utrecht te gaan :'(
pi_136092308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mag ik op je SCC? Ik ben al jaren fan van Utrecht maar door de altijd uitverkochte wedstrijden nooit een mogelijkheid gehad om naar mijn cluppie Utrecht te gaan :'(
Tuurlijk! Wel hard voor Ajax schreeuwen dan he!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136092343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tuurlijk! Wel hard voor Ajax schreeuwen dan he!
Prima. Jullie struikelen dan toch alleen maar over jullie eigen schuim van het schuimbekken waardoor ik pas in de 80ste minuut rustig het stadion na een 0-4 overwinning kan verlaten voordat jullie mij bereiken om stoer te gaan doen :')
pi_136092371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Prima. Jullie struikelen dan toch alleen maar over jullie eigen schuim van het schuimbekken waardoor ik pas in de 80ste minuut rustig het stadion na een 0-4 overwinning kan verlaten voordat jullie mij bereiken om stoer te gaan doen :')
droeftoeter :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136092469
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Prima. Jullie struikelen dan toch alleen maar over jullie eigen schuim van het schuimbekken waardoor ik pas in de 80ste minuut rustig het stadion na een 0-4 overwinning kan verlaten voordat jullie mij bereiken om stoer te gaan doen :')
Mooi man, en daarna terug naar paps en mams in Limburg of niet?

Oh en Steffan, ben jij het?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136092625
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mooi man, en daarna terug naar paps en mams in Limburg of niet?

Oh en Steffan, ben jij het?

[ afbeelding ]
lololol, jongens jongens, dont feed the troll :D

Die Steffen..hahah, die zie ik voor het eerst :') _O- _O- lolololol _O_ één gevaarlijke boy is dat of niet..
pi_136092947
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mooi man, en daarna terug naar paps en mams in Limburg of niet?

Oh en Steffan, ben jij het?

[ afbeelding ]
hehehe

:')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136093254
In de VI van vandaag:

quote:
Fc Utrecht snakt naar versterking

Fc Utrecht wil deze week twee versterkingen toevoegen aan de selectie. De club heeft daarbij het vizier gericht op de verdediging.'met deze ziekenboeg zijn we gedwongen elders te kijken', zegt algemeen directeur Wilco van Schaik.

'Het houdt maar niet op, het is de Wet van Murphy. We kunnen moeilijk binnenkort met de B1 gaan spelen'. Op Namen wilde van Schaik niet ingaan. 'Met alle macht zijn we bezig en ik verwacht dat we voor de transferdeadline voor een kwaliteitsinjectie hebben gezorgd.'

Tegenover de eventuele komst van twee verdedigers staat een mogelijk vertrek van Timothy Derijck. De Belgische verdediger wordt dit seizoen gehuurd van PSV, maar maakt in de domstad tot dusverre weinig indruk.' Met de clubleiding heb ik de afspraak gemaakt dat ik mag vertrekken,' aldus Derijck. 'Het is niet gelopen zoals we hadden gehoopt. Er is interesse uit het buitenland, maar het is de vraag of het tijdig rondkomt'.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136093398
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:11 schreef PBateman1978 het volgende:
In de VI van vandaag:

[..]

Goed nieuws! Sluit eigenlijk wel aan op de geruchten van fcutrecht.net.. Maar twee verdedigers? ;(
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136103659
Hopen op wat nieuw de laatste dagen! En vertrek van Deflop.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:10:22 #262
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136105725
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen op wat nieuw de laatste dagen! En vertrek van Deflop.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:13:25 #263
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136105900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Prima. Jullie struikelen dan toch alleen maar over jullie eigen schuim van het schuimbekken waardoor ik pas in de 80ste minuut rustig het stadion na een 0-4 overwinning kan verlaten voordat jullie mij bereiken om stoer te gaan doen :')
Nice _O_

Kom dan naast mij zitten, ik zit altijd in vak R en ben de gezelligste.

Btw ben altijd in voor een potje gerel, hoop dat het zondag ook weer zover is, zeker met veel Ajacieden die in Uutje wonen.
pi_136108593
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Nice _O_

Kom dan naast mij zitten, ik zit altijd in vak R en ben de gezelligste.

Btw ben altijd in voor een potje gerel, hoop dat het zondag ook weer zover is, zeker met veel Ajacieden die in Uutje wonen.
lololol regel plekken dan :')
pi_136109597
Wicked, als je kaarten regelt voor die idioot bel mij dan ff zondag. Zit vlakbij, kom ik ook ff bakkie pakken *O*
pi_136117784
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Wicked, als je kaarten regelt voor die idioot bel mij dan ff zondag. Zit vlakbij, kom ik ook ff bakkie pakken *O*
Gezelligheid! Doe ik ook even mee! *O* _O-

Maar nu serieuzer:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206369
Andreas Wolf! http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=1737

Een speler die al jaren niet meer op nivo speelt. Alleen maar in het tweede van Monaco in 2012/13. 8)7
pi_136118605
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:29 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Gezelligheid! Doe ik ook even mee! *O* _O-

Maar nu serieuzer:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206369
Andreas Wolf! http://www.voetbalzone.nl/speler.asp?uid=1737

Een speler die al jaren niet meer op nivo speelt. Alleen maar in het tweede van Monaco in 2012/13. 8)7
Wel ruim 200 wedstrijden voor Nürnberg, nog 15 voor Werder Bremen en bij Monaco in Ligue 2 ook 23 wedstrijden nog.

Zal ongetwijfeld geen hoogvlieger zijn maar een ervaren in Rusland geboren Duitse sloper zie ik graag komen :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136124955
quote:
UTRECHT -
FC Utrecht versterkt zich met de Duitse centrumverdediger Andreas Wolf (31), die overkomt van AS Monaco. De in Rusland geboren Wolf arriveert vandaag met zijn zaakwaarnemer Aleksandar Bursac in de Domstad voor de medische keuring en afronding van de deal. Wolf tekent voor anderhalf jaar. Met de transfer is een bedrag gemoeid van zo’n 400.000 euro. FC Utrecht doet ook nog een poging aanvaller Nacer Barazite van AS Monaco over te nemen, al lijkt het prijskaartje een belemmering te vormen.



Andreas Wolf
Foto: Panoramic

FC Utrecht wil Wolf, die tien jaar voor 1.FC Nürnberg en één seizoen voor Werder Bremen speelde, zondag al inzetten in de thuiswedstrijd tegen Ajax. Met het aantrekken van Wolf heeft trainer Jan Wouters de door hem gewenste geroutineerde versterking in de achterste linie binnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 30 januari 2014 @ 07:54:35 #269
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136125118
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 07:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nice _O_
Van Seumeren _O_
pi_136125200
Eindelijk! Ervaring achterin!

Zal ongetwijfeld zondag nog niet op zijn sterkst zijn, maar alles beter dan Derijck met iemand uit de B1. Zeker nu je Heerings en Bulthuis ook nog eens mist.

Nu hopen op nog een leuke speler.
pi_136125254
Wolf heeft afgelopen weekend pas zijn eerste minuten gemaakt dit seizoen, bij de reserves van Monaco. In die wedstrijd kreeg ie een rode kaart.

Dan zal ie ook hier nog wel geschorst zijn lijkt me.

Ook veel blessures in de afgelopen seizoenen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136125256
Koevermans traint ook mee met onze FC overigens. Is terug uit Canada en heeft de afgelopen 2 weken bij FC Eindhoven getrained om conditie op pijl te houden.

Heb er geen uitgesproken gevoel bij, wel ervaren en sterke aanvaller. Maar ook 35 jaar oud. Alhoewel dat niet alles zegt als iemand gewoon fit is.
pi_136125284
Daar begrijp ik dan weer helemaal niets van...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin donderdag 30 januari 2014 @ 08:19:46 #274
35723 crew  GGMM
pi_136125290
De paniek slaat toe zie ik. Die Wolf heeft al jaren geen wedstrijd op niveau gespeeld, Barazite heb ik een tijdje bij Vitesse gezien en die kan er echt he-le-maal niks van en Koevermans;tja...
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136125328
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:19 schreef GGMM het volgende:
De paniek slaat toe zie ik. Die Wolf heeft al jaren geen wedstrijd op niveau gespeeld, Barazite heb ik een tijdje bij Vitesse gezien en die kan er echt he-le-maal niks van en Koevermans;tja...
Wolf was vorig seizoen nog captain in de 23 wedstrijden die ie speelde. Wel nog in Ligue 2 maar daar heeft Utrecht juist goede ervaringen mee.

Barazite zie ik niet komen maar daar betaalde Monaco 4,5 miljoen euro voor aan Austria Wien waar ie prima speelde.

Koevermans heb je niks aan idd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136125386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:19 schreef GGMM het volgende:
De paniek slaat toe zie ik. Die Wolf heeft al jaren geen wedstrijd op niveau gespeeld, Barazite heb ik een tijdje bij Vitesse gezien en die kan er echt he-le-maal niks van en Koevermans;tja...
Pelle hebben we met zijn allen ook hard om gelachen in zijn tijd bij az en bij zijn komst naar rotterdam konden ze menig voetballiefhebber opdweilen. Vervolgens trapt hij er op zijn gemak 27 in.
pi_136125622
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Wolf heeft afgelopen weekend pas zijn eerste minuten gemaakt dit seizoen, bij de reserves van Monaco. In die wedstrijd kreeg ie een rode kaart.

Dan zal ie ook hier nog wel geschorst zijn lijkt me.

Ook veel blessures in de afgelopen seizoenen.
Inderdaad, dus die zal zondag en die wedstrijd(en) daarna nog niet meedoen?

Goed bericht verder, ken de speler niet maar heeft behoorlijk wat wedstrijden op niveau gespeeld. Dat over Barazite zou wel ziek zijn, goede voetballer. Maar heeft wel een blessure van een half jaar ofzo gehad.

Aan Koevermans heb je lijkt mij niets.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136125689
Die Wolf was ook jarenlang captain bij Nurnberg en een publieksfavoriet.

quote:
Der 1. FC Nürnberg verliert seinen dienstältesten Spieler: Kapitän Andreas Wolf wird den Bundesliga-Klub nach 14 Jahren verlassen. Er ist Publikumsliebling, Kapitän und im Vereinsbuch "Legenden – Die besten Club-Spieler aller Zeiten" als einer der wenigen noch aktiven Spieler erwähnt. Und dennoch bot ihm der Verein zuletzt keinen neuen Vertrag an.
Ook bij Monaco dus captain geweest voordat er tig spelers gekocht werden door die Rus.
Maar in seizoen 2011/12 een zware knieblessure opgelopen en zodoende maar 1 wedstrijd voor Monaco gespeeld dat seizoen, vorig jaar nog 23 mede door een hamstringblessure.

Maar goed, een speler zonder blessureverleden van dit niveau is onhaalbaar voor een club als de onze, dus het is te hopen dat ie hier heel blijft. (mits ie uberhaupt komt natuurlijk)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136125787
Spannend dagje! Eens kijken of ie door de medische keuring heen komt. Houdt dit trouwens in dat Derijck of Nilsson vertrekken? Waar halen ze ineens 4 ton vandaan?

Hoop wel dat er nog meer versterkingen bij komen.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136125815
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:04 schreef Matip het volgende:
Spannend dagje! Eens kijken of ie door de medische keuring heen komt. Houdt dit trouwens in dat Derijck of Nilsson vertrekken? Waar halen ze ineens 4 ton vandaan?

Hoop wel dat er nog meer versterkingen bij komen.
Las op fcu.net dat de sangria ook uit de kast gehaald kan worden, dus dan zal die Nando ook wel tekenen ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136125916
Volgens mij wel ja, zal vandaag ook wel rond komen.

Opvallend wel hoe lyrisch ze op fcu.net over Koevermans zijn.. 8)7
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136125966
is hoesen niets voor jullie? Die zoekt naar speeltijd
  Forum Admin donderdag 30 januari 2014 @ 09:20:47 #283
35723 crew  GGMM
pi_136126060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:32 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Pelle hebben we met zijn allen ook hard om gelachen in zijn tijd bij az en bij zijn komst naar rotterdam konden ze menig voetballiefhebber opdweilen. Vervolgens trapt hij er op zijn gemak 27 in.
Het kan altijd toevallig goed uitpakken, dat is zo ja, maar die kans is natuurlijk niet al te groot.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136126161
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het kan altijd toevallig goed uitpakken, dat is zo ja, maar die kans is natuurlijk niet al te groot.
Lul toch niet zo slap man, je hebt die vent nog nooit zien spelen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin donderdag 30 januari 2014 @ 09:39:59 #285
35723 crew  GGMM
pi_136126427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Lul toch niet zo slap man, je hebt die vent nog nooit zien spelen.
Nee, omdat hij dat nooit doet :D :'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136126521
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, omdat hij dat nooit doet :D :'(
Ken je feiten. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136127502
Ik zou Koevermans er juist wel prima bij vinden passen, sterk aanspeelpunt, kan een bal vasthouden en goed in de lucht, eigenlijk alles wat we nu missen voorin. Kan ook prima als stormram erin komen om iets te forceren, vind het een beetje type Demouge.

Die Barazite zou helemaal mooi zijn als die komt, uitstekende voetballer, maar dat zal wel niet doorgaan.
Kunnen we mooi vdGun en Mulenga aan de kant schuiven.

Wel beter dat er nu eindelijk een ervaren verdediger bij komt, hopelijk komt er nog eentje bij.
pi_136127622
Barazite komt niet omdat ie niet verhuurd wil worden, en wij hem dus wilden huren. (volgens VI)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136127831
Jammer, maar begrijpelijk. Aan de andere kant, alsof hij bij Monaco aan spelen komt. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136128535
Die Wolf is 4 wedstrijden geschorst en de KNVB neemt dat over als ie hier tekent.

Transfer op losse schroeven dus. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136128749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Wolf is 4 wedstrijden geschorst en de KNVB neemt dat over als ie hier tekent.

Transfer op losse schroeven dus. :')
Zal wel niet komen dan, wat natuurlijk logisch is. :')
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136128757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Wolf is 4 wedstrijden geschorst en de KNVB neemt dat over als ie hier tekent.

Transfer op losse schroeven dus. :')
Dan mist ie gelijk een hoop wedstrijden, lijkt me inderdaad niet handig om hem dan te halen, wij hebben iemand nodig die er direct kan staan.
pi_136129025
Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken/checken? Beetje zonde van de tijd anders...
pi_136129027
quote:
Christian Dorda heeft in FC Utrecht een nieuwe club gevonden. De Duitse linksback stond bij Heracles Almelo op een zijspoor.

FC Utrecht wilde een linkerverdediger toevoegen aan de selectie, zeker omdat Dave Bulthuis door knieklachten voorlopig is uitgeschakeld is. Met de komst van Dorda, die in Almelo nog tot de zomer onder contract stond, is de vacature ingevuld.

De 25-jarige Dorda kwam in 2012 naar Heracles. De Duitser, die dit seizoen in Almelo Jason Davidson voor zich moest dulden, speelde in eigen land voor SpVgg Greuther Fürth en Borussia Mönchengladbach.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)-heracles-almelo.htm

Ken ik niet, jullie?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136129075
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:25 schreef m0ridin het volgende:
Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken/checken? Beetje zonde van de tijd anders...
De schorsing is pas vanochtend bekend gemaakt.

quote:
Huh?

Nee, maar een bankzitter van Heracles lijkt iig geen directe versterking?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136129152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De schorsing is pas vanochtend bekend gemaakt.

[..]

Huh?

Nee, maar een bankzitter van Heracles lijkt iig geen directe versterking?
Bankzitter inderdaad bij Heracles. Lijkt mij ook geen directe versterking.. Die Wouter Soomer was toch ook linksback, of is die juist voor Jong gehaald?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136129191
Hey jongens. Is Hoesen niet iets voor jullie? Hoeft hij ook niet zo ver te reizen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 11:32:25 ]
pi_136129218
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:32 schreef Iwanius het volgende:
Hey jongens. Is Hoesen niet iets voor jullie? Hoeft hij ook niet zo ver te reizen. ;)
Zou misschien wel een versterking zijn, maar ik denk dat ze niet op zoek zijn naar zo'n type speler. Lijkt mij hetzelfde type speler als Agudelo, wat ik van hem gezien heb tenminste.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136129445
quote:
Hij kan iig wel scoren
pi_136129499
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hij kan iig wel scoren
Haha lachen!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136129785
vol
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')