abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 februari 2014 @ 10:12:44 #101
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_136354942
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:49 schreef OmeRon het volgende:
Deze heb ik al eerder gepost, maar deze heeft dus 29 minuten sluitertijd.
[ afbeelding ]Hierdoor heeft, behalve het effect op de waterval, de foto ook veel meer detail gekregen. Zoals het mos op de rots voorin en details in het donkere deel. Deze vielen compleet weg op mijn proefshot van 1,6 seconden.
Ik kan je niet helemaal volgen. 29 minuten? :o
Foto van mij, zal niet meer dan 30 seconden zijn geweest (analoog, oude scan van dia):


@Boswachtertje: ook mooie kleuren!
  woensdag 5 februari 2014 @ 11:04:02 #102
94358 xepera9
soms met een korrel zout
pi_136356219
Veel mooie foto's hier in dit topic trouwens! Ik was pas mijn oude dia's aan het bekijken, ik moet er nog heel veel opnieuw inscannen. Dit is zo'n oudje waar ik blij mee ben (naar zw/w omgezet):
pi_136357566
Keek vanmorgen uit het raam, dacht... laat ik de camera maar is meenemen op weg naar het werk.

Onderweg even gestopt en deze foto gemaakt :)


Sunrise with flying geese by Flipmoehoe, on Flickr

[ Bericht 0% gewijzigd door Flipmoehoe op 05-02-2014 19:44:02 ]
pi_136362747
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Keek vanmorgen uit het raam, dacht... laat ik de camera maar is meenemen op weg naar het werk.

Onderweg even gestopt en deze foto gemaakt :)

[ link | afbeelding ]
Sunrise with flying gooses by Flipmoehoe, on Flickr
ooooh :D ^O^ O+
Vanochtend dus blijkbaar net een half uur te laat opgestaan.. lol.. wat een lucht.. en wat een foto! Prachtig met die ganzen :)

Gisteren nog even 1 van de molens hier uit de buurt op de gevoelige plaat gezet:
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_136362891


Doet het niet :( ?

Hoe post ik een foto van flickr?

[ Bericht 32% gewijzigd door J.Cuzzi op 05-02-2014 19:21:42 ]
Hoelahoeperdepoep...
pi_136363984
quote:
a

Doet het niet
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!fotograaf woensdag 5 februari 2014 @ 15:28:31 #107
364681 over_hedge
pi_136364538


Vond deze wel leuk :) Voor een golf pro gemaakt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 5 februari 2014 @ 17:24:23 #108
24636 OmeRon
89 coffees per day
pi_136368085
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

ooooh :D ^O^ O+
Vanochtend dus blijkbaar net een half uur te laat opgestaan.. lol.. wat een lucht.. en wat een foto! Prachtig met die ganzen :)

Gisteren nog even 1 van de molens hier uit de buurt op de gevoelige plaat gezet:
[ afbeelding ]
Vooral de weerspiegeling van de molen in het water vind ik erg mooi!
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
pi_136368644
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:32 schreef J.Cuzzi het volgende:
[ afbeelding ]

Doet het niet :( ?

Hoe post ik een foto van flickr?

alsjeblieft :)

De url van de foto tussen [flickr] tagjes (staat ook een knopje voor boven het invoerveld) is het makkelijkst.
pi_136373145
Bedankt! Maar ik snap er nog steeds niks van xD

Jij gebruikt deze tagjes: [ [ url= [/url ] ]
Maar als ik op het flickr-knopje klik en de link kopier krijg ik deze tagjes: [img ] [/img ]
Hoelahoeperdepoep...
pi_136389541
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:24 schreef OmeRon het volgende:

[..]

Vooral de weerspiegeling van de molen in het water vind ik erg mooi!
Thnx, dat vond ik dus ook.. was de reden dat ik er gisteren heen ben gefietst. Kwam er maandag namelijk langs met de auto en ik zei gelijk al tegen mijn teamgenoten dat ik daar nog een keer terug zou komen om die mooie reflectie vast te leggen :)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_136389585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef J.Cuzzi het volgende:
Bedankt! Maar ik snap er nog steeds niks van xD

Jij gebruikt deze tagjes: [ [ url= [/url ] ]
Maar als ik op het flickr-knopje klik en de link kopier krijg ik deze tagjes: [img ] [/img ]
Wat ik zelf altijd doe, is op flickr de foto openen, zodat je alleen de foto ziet die je wilt plaatsen. Dan rechtermuisknop en dan een formaat kiezen (bv 800px). Dan kom je op een nieuwe pagina met het formaat dat je hebt gekozen. Dan is het een kwestie van rechtermuisknop - afbeeldingslocatie kopiëren.

Dan heb je de link van het plaatje gekopiëerd. Vervolgens kun je dan hier op fok via [img ] [/img ] je foto hier plaatsen.. kijk maar eens of dit voor je werkt.. :)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 6 februari 2014 @ 01:35:36 #113
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_136389646
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:28 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

ooooh :D ^O^ O+
Vanochtend dus blijkbaar net een half uur te laat opgestaan.. lol.. wat een lucht.. en wat een foto! Prachtig met die ganzen :)

Gisteren nog even 1 van de molens hier uit de buurt op de gevoelige plaat gezet:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 11:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Keek vanmorgen uit het raam, dacht... laat ik de camera maar is meenemen op weg naar het werk.

Onderweg even gestopt en deze foto gemaakt :)

[ link | afbeelding ]
Sunrise with flying geese by Flipmoehoe, on Flickr
Allebei prachtig. ^O^
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_136404541
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 01:30 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Wat ik zelf altijd doe, is op flickr de foto openen, zodat je alleen de foto ziet die je wilt plaatsen. Dan rechtermuisknop en dan een formaat kiezen (bv 800px). Dan kom je op een nieuwe pagina met het formaat dat je hebt gekozen. Dan is het een kwestie van rechtermuisknop - afbeeldingslocatie kopiëren.

Dan heb je de link van het plaatje gekopiëerd. Vervolgens kun je dan hier op fok via [img ] [/img ] je foto hier plaatsen.. kijk maar eens of dit voor je werkt.. :)
Bedankt voor je uitleg! Echter lukt het me nog steeds niet.
Als ik op de rechtermuisknop druk zie ik nergens iets waarbij ik het formaat kan veranderen :S
Hoelahoeperdepoep...
pi_136404659
dit knippen en plakken :)

pi_136404704
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:06 schreef J.Cuzzi het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg! Echter lukt het me nog steeds niet.
Als ik op de rechtermuisknop druk zie ik nergens iets waarbij ik het formaat kan veranderen :S
Als je een betreffende foto wil plaatsen, dan klik je bij de betreffende foto op het ikoontje rechtsonder, en dan op "copy to BB". Die tekst kopieer je naar je post, en dan is ie zichtbaar :) .
pi_136406420
Ik zie het bij mij nergens staan.
Misschien dat ik bij mijn flickr-instellingen ''Delen'' heb uitgezet.
Hoelahoeperdepoep...
pi_136406574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:01 schreef J.Cuzzi het volgende:
Ik zie het bij mij nergens staan.
Misschien dat ik bij mijn flickr-instellingen ''Delen'' heb uitgezet.
En anders rechtermuisknop op de foto --> Formaat kiezen (Medium 800 of Large). Dan krijg je de foto op het gewenste formaat op je scherm. Nogmaals rechtermuisknop --> Afbeeldingslocatie kopieren. En dan hier op fok:

[img] hier de gekopierde tekst plakken zonder spaties [/img]

^O^
pi_136423256
We gaan er met zijn allen uitkomen, ik voel het ^O^ :7
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_136426280
Haha, het is echt ongelofelijk maar als ik op de rechtermuisknop op de foto klik kan ik nergens Formaat kiezen klikken. Ik ben waarschijnlijk verdoemd om mijn eigen foto's te delen haha xD
Hoelahoeperdepoep...
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:48:56 #122
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_136432833
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:34 schreef J.Cuzzi het volgende:
Haha, het is echt ongelofelijk maar als ik op de rechtermuisknop op de foto klik kan ik nergens Formaat kiezen klikken. Ik ben waarschijnlijk verdoemd om mijn eigen foto's te delen haha xD
Ga dan gewoon naar de foto toe op flickr die je delen wil.
Kopier de link die op dat moment in je balk staat als je de juiste foto open hebt staan.
Plak die link hier, en zet er [flickr] voor en [/flickr] na. En dan moet het ook gewoon lukken..
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_136434803
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:34 schreef J.Cuzzi het volgende:
Haha, het is echt ongelofelijk maar als ik op de rechtermuisknop op de foto klik kan ik nergens Formaat kiezen klikken. Ik ben waarschijnlijk verdoemd om mijn eigen foto's te delen haha xD
Welke prehistorische browser gebruik je dan?

En anders is het misschien inderdaad een teken dat je die foto's beter niet moet delen :P
pi_136435232
we worden gewoon keihard getrolled met zijn allen :P
pi_136461031

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:48 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ga dan gewoon naar de foto toe op flickr die je delen wil.
Kopier de link die op dat moment in je balk staat als je de juiste foto open hebt staan.
Plak die link hier, en zet er [ flickr ]afbeelding[/ flickr ] na. En dan moet het ook gewoon lukken..
HELD!!!!!
Hoelahoeperdepoep...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')