abonnement Unibet Coolblue
pi_135613614


Voorgaande topics;
deel 1 | deel 2 | deel 3 | deel 4 | deel 5 |
deel 6 | deel 7 | deel 8 | deel 9 | deel 10

Vanaf de 27e weer de Pizza Inferno, al had ik mijne al de 24e :P
pi_135613663
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 18:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom niet? Koken bakken grillen altijd lekker maar je bent langer bezig met de bende maken/afwassen schoonmaken dan eten.

Hoppa paar van die deeglappen in op 800watt lekker makkelijk toch geen rotzooi
Lidl, heeft ook van die shakebekers met deeg, alleen melk toevoegen en shaken maar, heb je goed beslag zonder geklieder en kan je zelf bakken in 5 min.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:31:00 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135614058
Mini brownies van het merk Mcennedy _O_
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:40:56 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135614262
De Griekse Yoghurt.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:42:10 #6
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135614348
Die schwarzwalder ham van ze was wel te bikken vorige keer.
pi_135614557
Nu eet ik nooit pannenkoeken op deze na. Ik heb de altijd zelf gemaakt maar deze zijn echt niet slecht :P
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135615091
Mandarijnen uit het kistje zijn ook lekker.
blablablabla
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:24:51 #9
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_135616627
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Lidl, heeft ook van die shakebekers met deeg, alleen melk toevoegen en shaken maar, heb je goed beslag zonder geklieder en kan je zelf bakken in 5 min.
Beter dan die snotlappen uit de magnetron in ieder geval ja :)

Ik persoonlijk ga alleen naar de Lidl voor een Inferno pizza.
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:26:00 #10
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135616673
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:24 schreef Paardlants het volgende:

[..]

Beter dan die snotlappen uit de magnetron in ieder geval ja :)

Ik persoonlijk ga alleen naar de Lidl voor een Inferno pizza.
De maandelijks terugkerende doodswens.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:26:31 #11
373863 Paardlants
Alles kan kapot!!!
pi_135616701
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

De maandelijks terugkerende doodswens.
:?
Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
pi_135617232
Ik heb net de aardappelpuree uit het koelvak gegeten, dat viel in het geheel niet tegen :9

En ik trof een zeer klantvriendelijke manager. Ik zocht de 'kabelmanagers' die vanaf gisteren in het krantje stonden. Dat bleek een foutje te zijn maar hij had alle producten die vanaf maandag in de schappen moeten al binnen en haalde een paar pakjes voor me O+
Spoilers!
pi_135619220
De Griekse yoghurt van Milbona is lang niet zo lekker als die van Eridianous was :( Ik hoop dat ze weer terugveranderen, maar vrees ervoor ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_135625294
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:42 schreef Keith_Bakker het volgende:
Die schwarzwalder ham van ze was wel te bikken vorige keer.
Die in plakken of als heel stuk? Ik vind ze allebei erg lekker.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:14:29 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135625462
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef Syrena het volgende:
De Griekse yoghurt van Milbona is lang niet zo lekker als die van Eridianous was :( Ik hoop dat ze weer terugveranderen, maar vrees ervoor ;(
Je hebt gelijk. Ik ben een jaar weggeweest, dus toen ik hem vorige week kocht vond ik het al vreemd dat ik de verpakking niet echt herkende en de smaak leek me ook iets anders, maar ik dacht dat ze wellicht de verpakking gewoon hadden veranderd en dat ik de smaak verkeerd had onthouden, maar blijkbaar is het dus gewoon vervangen met een nieuw merk. Zonde.

Nog steeds goed eetbaar, maar de vorige was heerlijk.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 23:30:40 #16
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_135626228
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef Skeletor. het volgende:

[..]

Die in plakken of als heel stuk? Ik vind ze allebei erg lekker.
Ik had die plakken. Wist niet dat ze ook grote stuken hebben :9~
pi_135626417
Die zakken met bevroren Forrest Fruit zijn al de hele week uitverkocht :'(
pi_135629558
Ze hadden gelukkig de Guldenaer kaas weer in de schappen liggen. Ik koop er ook altijd van die goedkope fruit & nuts chocoladerepen van Fin Carré, Freeway cola light en de Eradinous Peppadew & Chillies. Een euro goedkoper dan bij de Appie en ook nog eens een stuk lekkerder. En de strawberry cheesecake of bananarama ijsbekers van Mcennedy's.
pi_135632293
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 23:14 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik ben een jaar weggeweest, dus toen ik hem vorige week kocht vond ik het al vreemd dat ik de verpakking niet echt herkende en de smaak leek me ook iets anders, maar ik dacht dat ze wellicht de verpakking gewoon hadden veranderd en dat ik de smaak verkeerd had onthouden, maar blijkbaar is het dus gewoon vervangen met een nieuw merk. Zonde.

Nog steeds goed eetbaar, maar de vorige was heerlijk.
Ze hebben wel nog portieverpakkingen van het oude merk, maar de vraag is hoe lang nog.

Eergister het laatste pak goulashkroketten gescoord

oO< mevrouw na mij heeft 10 minuten staan graven tussen de kalfsvleeskroketten :@

Ik vraag me dan af hoe dat bestellen gaat, zouden ze soms standaard kalfs krijgen met x goulash en x kipsate? Kan het me anders niet voorstellen waarom die juist altijd op zijn, op een gegeven moment weet je toch als winkelier wat de 'balans' is tussen de verschillende soorten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 18 januari 2014 @ 03:58:58 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135632371
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze hebben wel nog portieverpakkingen van het oude merk, maar de vraag is hoe lang nog.

Eergister het laatste pak goulashkroketten gescoord

oO< mevrouw na mij heeft 10 minuten staan graven tussen de kalfsvleeskroketten :@

Ik vraag me dan af hoe dat bestellen gaat, zouden ze soms standaard kalfs krijgen met x goulash en x kipsate? Kan het me anders niet voorstellen waarom die juist altijd op zijn, op een gegeven moment weet je toch als winkelier wat de 'balans' is tussen de verschillende soorten.
Thanks, dan zal ik eens kijken of ik die kan vinden, al heb ik liever zo'n grote bak natuurlijk :P

Zijn die goulash-kroketten een beetje lekker...?
pi_135633030
De satekroketten zijn iig lekker :9
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_135633642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ze hadden gelukkig de Guldenaer kaas weer in de schappen liggen. Ik koop er ook altijd van die goedkope fruit & nuts chocoladerepen van Fin Carré, Freeway cola light en de Eradinous Peppadew & Chillies. Een euro goedkoper dan bij de Appie en ook nog eens een stuk lekkerder. En de strawberry cheesecake of bananarama ijsbekers van Mcennedy's.
De kaas is lekker. Milbona kaas valt vies tegen. De Goudse rommel dan. De Guldenaer kaas is echt beter.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_135634758
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 03:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze hebben wel nog portieverpakkingen van het oude merk, maar de vraag is hoe lang nog.

Eergister het laatste pak goulashkroketten gescoord

oO< mevrouw na mij heeft 10 minuten staan graven tussen de kalfsvleeskroketten :@

Ik vraag me dan af hoe dat bestellen gaat, zouden ze soms standaard kalfs krijgen met x goulash en x kipsate? Kan het me anders niet voorstellen waarom die juist altijd op zijn, op een gegeven moment weet je toch als winkelier wat de 'balans' is tussen de verschillende soorten.
Hoogstwaarschijnlijk is dit 1 artikelnummer die in een vooraf bepaalde mixverpakking binnenkomt. De winkel heeft dan ook geen inspraak in de hoeveelheden die ze binnen krijgen. Het hoofdkantoor heeft op bepaalde gegevens een inschatting gemaakt van de verdeling in zon grote doos en als zij geen feedback uit de winkels krijgen (of daar niks mee doen) zal dit niet zo snel veranderen.
En een eventuele verandering moet voor alle winkels nuttig zijn. Dus als in het overgrote gedeelte van Nederland de rundvleeskroketten het best verkopen, zul je niet zo snel verandering zien.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 10:45:04 #24
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_135634885
Heel vaak zijn vakken ook gewoon leeggeroofd van bepaalde smaken van iets.
Zo is de "cookie dough" variant ijsemmer heel snel op, bepaalde soorten pudding ook en laatst met die amandelen waren die gerookte de hardlopers.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_135634924
verschilt ook heel erg per winkel
bij mn 'oude' lidl was een smaak drinken altijd op. bij mn 'nieuwe' lidl is de andere smaak altijd op...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')