abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 12:27:55 #1
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_394184
Eerst hield Georgie zich nogal afzijdig, maar na 'n weekje of 2 ontpopte die zich al als 'n iritant "popi Jopie" figuur.
Z'n vocubalaire bestaat onderhand alleen maar uit Kimmie, Kimmie, ooohhh Kimmie!!!

Het is wel leuk om te zien, hoe Kim de boot afhoudt & volgens mij gaf ze 'm alleen maar 'n zoen, om van dat kleffe gezeur af te zijn. Zij weet ook wel dat zo'n gozer ieder weekend, met 'n andere griet staat te bekken, als die achter de bar vandaan kruipt

Conclusie: STEM HEM ERUIT DE VOLGENDE RONDE

BURP!!! Sprak ze teder...
pi_394195
quote:
Op 14 oktober 2000 12:27 schreef DaMan het volgende:
Conclusie: STEM HEM ERUIT DE VOLGENDE RONDE
The man has to go......wat een irritante kleuter.....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_394417
quote:
Op 14 oktober 2000 12:27 schreef DaMan het volgende:
Eerst hield Georgie zich nogal afzijdig, maar na 'n weekje of 2 ontpopte die zich al als 'n iritant "popi Jopie" figuur.
Z'n vocubalaire bestaat onderhand alleen maar uit Kimmie, Kimmie, ooohhh Kimmie!!!

Het is wel leuk om te zien, hoe Kim de boot afhoudt & volgens mij gaf ze 'm alleen maar 'n zoen, om van dat kleffe gezeur af te zijn. Zij weet ook wel dat zo'n gozer ieder weekend, met 'n andere griet staat te bekken, als die achter de bar vandaan kruipt

Conclusie: STEM HEM ERUIT DE VOLGENDE RONDE


Lullig voor je jongen, om zo genadeloos geconfronteerd te worden met je spiegelbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 14-10-2000 17:14]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_394435
Georgie rules
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 17:55:10 #5
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_394446
quote:
The man has to go......wat een irritante kleuter.....
Juist!!! Eindelijk 'ns 'n verstandige reaktie
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_395322
Hij heeft zijn hoedje ook weer terug gevonden

Dat gezeik onder het eten,had niet over dat toetje moeten gaan,maar over hoedjes,mutsjes,petjes af tijdens het eten,A.U.B.

[Dit bericht is gewijzigd door VivaDiego op 15-10-2000 10:23]

pi_395330
GEORGIE HAS TO STAY!!! echt, anders is er geen reet meer aan!! georgie is leuk, georgie is lekker en waar moet ik me anders op verheugen om vijf-voor-zeven???

maar als ie eruit gaat, hmm, dan makk ik natuurlijk meer kans. ERUIT MET DIE JONGEN!!

  zondag 15 oktober 2000 @ 10:53:10 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_395332
pi_395569
quote:
Op 15 oktober 2000 10:22 schreef VivaDiego het volgende:
Hij heeft zijn hoedje ook weer terug gevonden

Dat gezeik onder het eten,had niet over dat toetje moeten gaan,maar over hoedjes,mutsjes,petjes af tijdens het eten,A.U.B.


Helemaal eens!! Dat hoedje van Georgie vind ik ook En wat dacht je van Robin, houdt zijn pet en/of zonnebril ook op aan tafel tijdens het eten (oops, maar niet altijd ontdek ik nu). Ik zal wel ouderwets zijn, maar het irriteert me gewoon
Trouwens om on topic te blijven, ik vind Georgie eigenlijk best wel meevallen, hij heeft wel iets schattigs En wat bleef hij lekker rustig onder de tirade van Robin!! (Robin's haantjesgedrag begint me steeds meer te irriteren!!)

[Dit bericht is gewijzigd door Brock op 15-10-2000 17:27]

pi_395699
quote:
Op 15 oktober 2000 10:53 schreef misterDre het volgende:

HAHAHAHAHA......!!!!!

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zondag 15 oktober 2000 @ 16:57:16 #11
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_396009
ik vind hem helemaal niet zo irri. als wij kijken naar de mannen dan zijn robin, koos en ed grotere iri's.
volgens mij komt hij ver, omdat hij redelijk stabiel lijkt en zijn eigen gang gaat (zie bart vorig jaar).
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Moderator zondag 15 oktober 2000 @ 17:23:53 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_396076
Hoezo 'gaat Georgie zijn eigen gang'? Waar blijkt dat uit dan? Georgie is juist heel erg 'in de groep'. Roept ook steeds dat het oneerlijk is als nieuwkomers mogen blijven ten koste van de eerste bewoners. Vooral toen hij zelf genomineerd was natuurlijk.

Voor de rest hoor je Georgie eigenlijk alleen maar "Kimmmieeeee" roepen, 1000x per dag. En een beetje brallen. Zegt iemand bijvoorbeeld 'Zweden', dan zegt Georgie daarna, spontaan en grappig als hij is: "Zweeeeduuuuuuh".

Zijn meninkjes komen ook op hetzelfde neer: beetje brallen. Als Koos een serieus gesprek over Joegoslavie wil voeren, zegt Georgie: je bent wel gek als je voor een andere land je kop eraf laat knalluuh".
En de Canadezen bij ons dan Georgie, vraagt Koos. Toch wel fijn dat die gekomen zijn. "Jaaah, da andars, da's een wereldoorlog."
Om vervolgens weer gauw 'lekker lache' te doen met zijn maatje-in-leeghoofdigheid Furby. Lekker veel en graag lachen. Om niks. Gewoon, lekker vet, weet je. So-hee lache man, joh hee!
Al dat serieuze, niks voor Georgie. "Joegoslavijuuuuuuh"

Maar, het moet gezegd: Georgie, die volgens eigen zeggen zo 'n grote persoonlijkheid is dat Rex het niet in zijn hoofd haalde om hem te paaien, geeft natuurlijk wel blijk van oorspronkelijkheid met die hoed van 'm. Ontzettend leuk bedacht Georgie! Het heeft waarschijnlijk even tijd gekost, om iets 'lekker geks' te verzinnen voor in het huis, maar hiermee onderscheid je je toch wel effe vet.

Sjonge wat een verhaal, liet me even gaan. Kortom: opzouten met die quasi-lolbroek.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zondag 15 oktober 2000 @ 23:33:51 #13
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_396710
Cool, Gert. Deze gedachtes komen bij mij ook regelmatig op. Wat een nono.
pi_396841
quote:
Op 15 oktober 2000 14:01 schreef Brock het volgende:
Helemaal eens!! Dat hoedje van Georgie vind ik ook En wat dacht je van Robin, houdt zijn pet en/of zonnebril ook op aan tafel tijdens het eten (oops, maar niet altijd ontdek ik nu). Ik zal wel ouderwets zijn, maar het irriteert me gewoon
Trouwens om on topic te blijven, ik vind Georgie eigenlijk best wel meevallen, hij heeft wel iets schattigs En wat bleef hij lekker rustig onder de tirade van Robin!! (Robin's haantjesgedrag begint me steeds meer te irriteren!!)
Helemaal niet ouderwets.Gewoon een kwestie van manieren.
pi_397045
Laten we eerlijk zijn. We willen iets zien bij BB2, spanning, ruzie op zijn tijd, geroddel. Waarom moet Georgie er dan uit. Hij spreekt tenminste die maffe soepkip van een Robin tegen. Er gebeurt tenminste iets. Van Koos hoeven we niet veel te verwachten. Die willen ook liever ruzie 's onmiddellijk sussen. Laat ook die Ed blijven. Iedereen irriteert zich aan hem, wij als kijkers ook. Is toch heerlijk. Zoals die gisteren in zijn blote billen gewoon in dat bad stapte. Schijt aan iedereen. We willen toch wat zien. Niet zeuren dat die mensen er dan uit moeten die wat sensatie te weeg brengen. Anders vallen we in slaap als we naar BB kijken .................zzzzzzzzzzzzzzzzzz........snurk snurk..........
P Olree
  maandag 16 oktober 2000 @ 10:56:42 #16
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_397059
Ik ben helemaal VOOR Georgie....vind het een schatje, die tenminste z'n bek open trekt tegen die zak hooi van een Robin...Conclusie: lekker laten blijven die jongen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 10:57:52 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397062
Dat hoedje is irri
  maandag 16 oktober 2000 @ 11:03:49 #18
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_397065
quote:
ik vind hem helemaal niet zo irri. als wij kijken naar de mannen dan zijn robin, koos en ed grotere iri's.
volgens mij komt hij ver, omdat hij redelijk stabiel lijkt en zijn eigen gang gaat (zie bart vorig jaar).
Stabiel?!? Mmm... Als je onder stabiel 't tigduizend x 't uitkramen van Kimmie verstaat, dan is die zeer stabiel met z'n uitspraken
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_397148
Op zich vind ik Georgie wel leuk , maar wat een ding betreft is die een irri.
De manier waarop die zichzelf opdringt aan Kimmie .
Sommigen zeggen dat die echt verliefd is , maar ik ben het hier niet zo mee eens als die zo verliefd is dan accepteerd die haar nee , maar nee wat doet Georgie die blijft doorzeuren en zaniken totdat die zijn zin krijgt en Kimmie hem maar zijn zin geeft .
Hij walst zo totaal over haar gevoelens heen en zal daarin steeds verder gaan.
Als ik daar in het huis had gezeten en ik was in de plaats van Kimmie geweest had die echt een goede aan me gehad op zo'n gebied want wat ik haat is mannen die hun zin door drijven.
Het spijt me voor Georgie , hij mag er goed uit zien maar wat vrouwen betreft is het een gevoelloze hork .
We are the weirdo's mr - The Craft
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 20:21:31 #20
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_399679
quote:
Het spijt me voor Georgie , hij mag er goed uit zien maar wat vrouwen betreft is het een gevoelloze hork
Er goed uit zien Hij heeft niet voor niets dat belachelijke hoedje op, om die arogante bek te bedekken En ik denk dat Kim af & toe zoiets heeft van; "mmm, laat ik 'm 'ns 'n laserbehandelingtje kado doen"
BURP!!! Sprak ze teder...
pi_402664
Ik vind hem maar een beetje een opschepper "ik kan wel met 100 vrouwen sex hebben als ik wil" Hij praat wel erg veel en graag over sex...geen woorden maar daden zou ik zeggen als feyenoord fan.

De meesten van jullie vinden robin bot maar ik vind het eerlijk gezegd botter om te roddelen over robin (met ferdi en ed)dan in het openbaar een mening ventileren zoals robin heeft gedaan.
----------------------------------------
ik kan met 1 vrouw sex hebben als ik wil (mijn vriendin)

  donderdag 19 oktober 2000 @ 12:22:52 #22
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_402708
sinds Georgie vandeweek als eerste zijn bek opentrok tegen die brutale onnozele aap Robin die alleen het woordje 'sukkeltje' in zijn scheldwoordenboek heeft staan is hij mijn grote held.

Georgie is lief leuk aardig en heeft net als elk mens eigenzinnige irritante trekjes.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_403666
hij is inderdaad enorm irri!! In het begin was ik een fan van georgie (toen kende ik hem nog niet zo goed). kimmie kimmie geef eens een kussie

Hij heeft het ook continu over sex en de laatste tijd begint hij ook steeds meer te roddelen. bv. vanavond in het bb programma "robin doet heel macho maar hij heeft nog geen sex gehad met desiree" alsof het raar is dat je geen sex wil hebben met iemand die je nog maar pas kent. Kijk dat hij altijd geil is en met elke vrouw wil neuken die hij in het bed kan krijgen wil nog niet zeggen dat dat de norm is!!!

  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:43:06 #24
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_404075
Georgie iri ? Dan heb je z'n beste vriend nog niet gezien..
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 00:58:19 #25
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_404099
quote:
Op 20 oktober 2000 00:43 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Georgie iri ? Dan heb je z'n beste vriend nog niet gezien..
Welke? Die macho (fuck off Esther, I can do an interview)ADO den Haagspits, of de latente homo Alexander????
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')