abonnement Unibet Coolblue
pi_136715380
Waarom een keizersnede? Herstel daarvan is meestal een stuk minder.
Bovendien idd beetje minder als je al uren bezig bent en hij is er bijna uit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 14 februari 2014 @ 20:45:22 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_136715574
nou ik moet er niet aan denken als er iets met zo'n kop er op via daar onder er uit moet. normale stoelgang gaat me soms al moeizaam genoeg ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_136717017
Ander gat liefje :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 14 februari 2014 @ 21:17:52 #104
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_136717079
ook dat andere gat offer ik daar niet voor op!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_136717122
Dat blijft wel een gat hoor!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 14 februari 2014 @ 21:24:28 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_136717426
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Dat blijft wel een gat hoor!
ja en kans op nog groter te worden ook...

nee geintje, ik heb gewoon niet het gevoel dat wanneer ik een kind zou krijgen ik het er op die manier uit zou laten gaan. Misschien denk ik er na 7 maand zwangerschap best anders over hoor ;)

Gelukkig hoef ik er niet over na te denken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_136717752
Maar goed ook, ik denk niet dat je in Nederland zomaar een keizersnede voor elkaar krijgt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 14 februari 2014 @ 21:42:56 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_136718141
(8>
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 02:57:55 #109
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_136726336
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja die had ie wel, maar die is gelukkig wel weggetrokken.
Is zielig hoor!
Had ik ook. Zijn nog foto's van :')
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_136726745
Ik geloof dat wij er een muts overheen hebben getrokken en geen foto's ervan maakten.
Wel veel paracetamol erin.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_136735435

c'est officiel, maar natuurlijk wisten we het allang.

Wel een mooie speech
Lesbosapiens
  zaterdag 15 februari 2014 @ 15:18:32 #112
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_136737686
Ontroerend ook.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_136753557
Eensch. Als ik daar had gestaan had ik waarschijnlijk alleen 'yay, gay! bye!' geroepen ofzo.
Lesbosapiens
pi_136756256
Vooral haar zenuwachtigheid vond ik ontroerend O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 16 februari 2014 @ 10:32:17 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_136763175
Absoluut een mooie speech, jammer dat het 'nodig' is om uit de kast te komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_136763558
Ik snap het ook echt niet van acteurs en actrices uit die generatie. Vraag me echt af in hoeverre het uberhaupt nog nodig is daar moeilijk over te doen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 16 februari 2014 @ 11:22:26 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_136764384
Ik denk juist dat wanneer ze er gewoon luchtig over doen het inderdaad geen issue is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 16 februari 2014 @ 11:59:41 #118
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_136765345
Luchtig over doen kan later wel. Ik denk dat, vooral gezien de cultuur in Amerika, dit nog wel nodig is voor het steuntje in de rug voor andere (jongere) lebbo's.
Mik bedoel; hoe tof is het als jouw heldin zoals jij blijkt te zijn? En ik denk dat je anders kan gaan denken als uemand die je bewondert ineens hommo blijkt te zijn, en jij homoseksualieit eigenlijk niet tof vindt of eerder; geen mening over hebt. Denk ik.
Lesbosapiens
pi_136765477
Maar wees dan gewoon homo? Volgens mij kan dat gewoon tegenwoordig gewoon in landen als de USA en Canada.

Ik snap ook niet dat een belangrijke homorechtenorganisatie Ricky Martin een onderscheiding heeft gegeven. Leeft zn hele artiestenleven in de kast, heeft zn schaapjes op het droge en is soort van met pensioen en DAN kom je uit de kast? Wat is daar heldhaftig aan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 februari 2014 @ 13:05:21 #120
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_136767398
Ja maar de media zal toch een statement eisen, beter om het dan zo in een keer te doen dan gefotografeerd worden in een steegje, zoenend met een vrouw. dan zeggen mensen ook weer 'waarom is ze nooit uit de kast gekomen?'

Uiteindelijk wordt het vast zo dat niemand daar een reet om geeft. dat men niet meer uit de kast hóeft te komen net als men niet hoeft te zeggen dat ze op mensen van een ander ras vallen, gewoon omdat het niemand wat uitmaakt. maar zo ver zijn we nog niet. En ik denk dat als er meer mensen uit de kast komen (zoals Ellen Page) daar aan bijdragen, om uiteindelijk ooit zo ver te komen.

En ik ben het met je eens over Ricky. iedereen wist het. Hij had zelfs z'n koters al en woonde samen met z'n 'personal assistent' i mean... like...

oh, en dit al gezien?
http://www.theguardian.co(...)ti-gay-marriage-bill

quote:
HB 2453 is one of the most extreme measures to be proposed in the mainly southern states that are putting up dogged resistance to the spread of same-sex marriage rights across the US. Kansas already bans gay marriage in the state, following a 2005 referendum backed by 70% of those who voted.

But despite the ban, conservative state politicians are pushing ahead with the measure as a way of safeguarding potentially discriminatory behavior against moves by the federal courts to force Kansas to open itself up to gay marriage and civil unions. On Thursday, a federal court struck down Virginia’s same-sex marriage ban and this week a federal judge also invalidated part of Kentucky’s gay marriage ban.

Under the terms of HB 2453, any person or religious entity with sincerely held religious beliefs would be able, without fear of legal consequences, to refuse to “provide any services, accommodations, advantages, facilities, goods, or privileges; provide counseling, adoption, foster care and other social services; or provide employment or employment benefits, related to, or related to the celebration of, any marriage, domestic partnership, civil union or similar arrangement”. They would also be allowed to refuse to solemnize any gay marriage or civil union or treat it as valid.
die is er dus 79-49 door. Mijn ex en haar vrouw wonen in Kansas. ze zijn nu bang om uit huis gezet te worden :(
Lesbosapiens
  zondag 16 februari 2014 @ 13:12:55 #121
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_136767653
Ik heb een te grote kater om aan dit serieuze gesprek mee te doen, maar wil wel even melden dat ik gister bij een feestje in mijn tiet gebeten ben.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
pi_136767869
Das nogal een zieke vergaande wet :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 16 februari 2014 @ 13:24:48 #123
296917 Abby79
Being myself!
pi_136768013
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wees dan gewoon homo? Volgens mij kan dat gewoon tegenwoordig gewoon in landen als de USA en Canada.
In Hollywood misschien, en steden als LA, SF, NY, Washington e.d waarschijnlijk ook ja, maar vergis je niet, heel veel van de VS accepteert het nog steeds niet hoor :N.

En holy crap zeg, die Kansas wet is echt te erg :X.
En de 79-49 stemming ook ;(
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:26:41 #124
356605 LizzyAdam
Rubber Ducky
pi_136768070
Dat is een hele enge wet. Stel; K (ex) wordt ziek, dan mogen ze in het katholieke ziekenhuis bij haar om de hoek gewoon weigeren haar te behandelen want lesbisch.

Nog even en ze krijgen hun eigen bussen en waterfonteintjes en we zijn weer terug in de jaren '60.
Lesbosapiens
pi_136768251
Zoals ik het lees alleen wanneer dat waar ze behandeling voor zoekt gerelateerd aan haar gayheid is ofzo... Het staat er allemaal weer redelijk multi-interpretabel.

Maar wat de "juiste" interpretatie ook is, kortzichtigheid galore *O*

Als wat ik zeg klopt is er ook wel een "interessant" debat over adoptie op te zetten. Want als je dus (als vrouw) kinderloos bent omdat je nou eenmaal niet graag met mannen batst is je kinderloosheid een direct gevolg van je homoseksualiteit. Maar als je nou een een vrouw met vruchtbaarheidsproblemen bent die toevallig OOK nog eens niet zo heel graag met mannen batst... gaan ze je dan wel toestaan een kindje te adopteren? In de strikte letter is je kinderloosheid dan niet puur het gevolg van je homoseksuele relatie maar iig ook gedeeltelijk door je vruchtbaarheidsproblematiek....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')