abonnement Unibet Coolblue
pi_135497287
En hier weer het centrale Disneyland (Parijs) Topic

Homepage Disneyland: http://www.disneylandparis.com
Geweldig forum over Disneyland Parijs: http://www.dlrpfans.be/forum/
Laatste nieuws: http://www.dlrptoday.com/
Goedkopere tickets bestellen: http://www.eurodisneytickets.nl/
handige site voor zoeken hotels nabij disney: http://www.booking.com
daar zoeken, en bestellen via de site van het hotel, dit is goedkoper!









Vorige delen
6 | 7 | 8 | 9 | topicreeks
uiteraard is babbelen over de andere disneyland parken hier niet verboden

OP een tikje uitgebreid met plaatjes van een vorig deel..
pi_135497341
29 April gaan we voor een midweek, heb er zin in! (7 volwassenen en 6 kinderen in de leeftijd 6 maanden tot 7,5 jaar) :P
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:48:01 #3
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135497366
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Stansfield het volgende:
Vanaf welke leeftijd is Disneyland eigenlijk leuk voor kinderen? Ik ben er zelf nog nooit geweest maar wil er wel graag met mijn dochter naar toe. Maar in Nederland is de efteling vanaf een jongere leeftijd leuker dan bijvoorbeeld walibi. Hoe zit dat met Disneyland?
Mijn zoon van toen 2,5 heeft genoten van de zomer. Er zijn er genoeg die er met baby's rondlopen maar die heb er in mijn ogen geen klap aan. Ik denk dat vanaf 1,5/2 jaar het echt leuk is en je ze ook heel duidelijk ziet genieten.
Mijn zoontje was bijvoorbeeld onder de indruk van mickey mouse ontmoeten maar dat had hem een jaar eerder nog helemaal niks gezegd of gedaan.

Ik weet toevallig hoe oud je dochter ongeveer is en dat is nog geen jaar toch?
Ik zou nog een jaartje wachten persoonlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135497545
Die van ons is volgende week 2, en helemáál gek van Minnie Mouse (mimmiiiiieeeejjjjjjj)

Maar heb geen idee hoe ze de echte minnie of Mickey zal vinden. Ik denk behoorlijk eng!

Daarom pas volgend jaar, buiten de schoolvakanties, is het rustig en betaalbaar.
pi_135497547
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:48 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn zoon van toen 2,5 heeft genoten van de zomer. Er zijn er genoeg die er met baby's rondlopen maar die heb er in mijn ogen geen klap aan. Ik denk dat vanaf 1,5/2 jaar het echt leuk is en je ze ook heel duidelijk ziet genieten.
Mijn zoontje was bijvoorbeeld onder de indruk van mickey mouse ontmoeten maar dat had hem een jaar eerder nog helemaal niks gezegd of gedaan.

Ik weet toevallig hoe oud je dochter ongeveer is en dat is nog geen jaar toch?
Ik zou nog een jaartje wachten persoonlijk.
Klopt in Juli geboren. Maar in de zomer is ze natuurlijk al weer 1 dus daarom dacht ik misschien is het wat. Maar dan wachten we nog lekker een jaartje. Bedankt voor de tip.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:54:31 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135497776
Het is denk ik nog net iets leuker als ze figuren herkennen en echt met je kunnen communiceren over wat ze zien.
Zo rond twee jaar had de mijne genoeg zitvlees om disney films en mickey mouse filmpjes etc te kijken en dan is de herkenning in zo'n park wel echt tof.

Wij zijn toen hij jonger was wel op de terugweg van vakantie in Disney Village gestopt en het deed hem helemaal niks :D En een jaar later is er de herkenning, het oppikken van de sfeer en dat snoetje dan is zo tof O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135503864
Zowel mijn oudste als mijn jongste waren bijna 3 toen we gingen. De jongste, nu 4, heeft het er nog steeda over en vraagt bijna dagelijks wanneer we weer naar Disney gaan..

wij vonden het eten bij Billy Bobs saloon erg lekker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135509482
Ik ben een keer bij Hotel NY en Newport Bay geweest, had niks te klagen over het ontbijt. Wilde dit keer in de voorjaarsvakantie naar Sequoia Lodge, maar Cheyenne is toch weer 120¤ goedkoper.

Echter begreep ik dat je dan geen tafel krijgt toegewezen, zoals in de andere hotels en het eigenlijk een grote jungle is. Is het echt zo'n drama, helaas geen vroege vogels voor het 7u ontbijt.
.
pi_135510581
Dan ga je toch later? Santa Fe is helemaal een drama. Maar grote groep komt tussen half 8 en half 9
pi_135510707
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:54 schreef JohnB52 het volgende:
Dan ga je toch later? Santa Fe is helemaal een drama. Maar grote groep komt tussen half 8 en half 9
ik ben in santa fe geweest en vond het nog redelijk meevallen, het grootste nadeel waren de vele vieze tafels (ze hielden dat niet goed bij, ze waren er wel mee bezig)
pi_135510914
Wij gaan met z'n tweetjes 14-15-16 februari (Valentijn) naar Disney.
Maar meteen gekozen voor het duurste jaarabonnement, sinds we van plan zijn om in december nog eens terug te gaan.
We overnachten in Disney hotel Cheyenne, met een abo krijg je daar ook korting voor, dus waarom niet?
We zijn misschien wel wat oud om te overnachten in een Disney hotel maar wie houdt er ons tegen?
pi_135511211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:08 schreef trainfreak het volgende:
Wij gaan met z'n tweetjes 14-15-16 februari (Valentijn) naar Disney.
Maar meteen gekozen voor het duurste jaarabonnement, sinds we van plan zijn om in december nog eens terug te gaan.
We overnachten in Disney hotel Cheyenne, met een abo krijg je daar ook korting voor, dus waarom niet?
We zijn misschien wel wat oud om te overnachten in een Disney hotel maar wie houdt er ons tegen?
Te oud? Dat doet toch gewoon iedereen dus daar zou ik me niet bepaald druk om maken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135511230
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:08 schreef trainfreak het volgende:
Wij gaan met z'n tweetjes 14-15-16 februari (Valentijn) naar Disney.
Maar meteen gekozen voor het duurste jaarabonnement, sinds we van plan zijn om in december nog eens terug te gaan.
We overnachten in Disney hotel Cheyenne, met een abo krijg je daar ook korting voor, dus waarom niet?
We zijn misschien wel wat oud om te overnachten in een Disney hotel maar wie houdt er ons tegen?
zo'n Disney hotel is lekker makkelijk en je hebt het voordeel dat je een uur eerder naar binnen kan
hoe duur is dat jaarabonnement nu? ik heb er zelf 2 jaar flink lol mee gehad, omdat je altijd toegang had kon ik altijd beslissen een lang weekend naar Disney te gaan, en zo toch 3 keer 4 dagen Disney te pakken in ongeveer een jaar tijd
pi_135511284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Te oud? Dat doet toch gewoon iedereen dus daar zou ik me niet bepaald druk om maken.
omdat ik alleen reisde ging ik altijd naar ibis of residhome in val d' europe :Y
was uiteindelijk goedkoper dan een Disney hotel, zelfs als ik de korting van de duurste kaart had :P (+ ik kon makkelijk naar het winkelcentrum voor ontbijt en avondeten enzo indien gewenst :) )
pi_135512066
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:20 schreef mschol het volgende:

[..]

zo'n Disney hotel is lekker makkelijk en je hebt het voordeel dat je een uur eerder naar binnen kan
hoe duur is dat jaarabonnement nu? ik heb er zelf 2 jaar flink lol mee gehad, omdat je altijd toegang had kon ik altijd beslissen een lang weekend naar Disney te gaan, en zo toch 3 keer 4 dagen Disney te pakken in ongeveer een jaar tijd
Er zijn nu speciale dagen in het park waardoor je nu 2u (!) vroeger naar binnen kan.
2 uurtjes rondjes draaien in de Space Mountain dus :P

Het duurste jaarabo is nu ¤ 199, hiermee kan je dan ook echt 365 dagen het park in.
Er is ook nog een goedkopere versie, maar daarmee kan je niet op alle dagen het park in.
Sinds wij van plan zijn om in december met een groep te gaan hadden we bijna geen andere keuze.
Anders moesten we nog aparte tickets kopen voor die periode maar dat was uiteindelijk nog duurder.
+ Als we het zot eens in ons krijgen dan kunnen we nog altijd voor een dagje gaan!

Vanaf dat je 3x naar het park gaat heb je het goedkopere abo al terugverdiend, voor het duurdere is het dan 4x.
pi_135512195
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:22 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat ik alleen reisde ging ik altijd naar ibis of residhome in val d' europe :Y
was uiteindelijk goedkoper dan een Disney hotel, zelfs als ik de korting van de duurste kaart had :P (+ ik kon makkelijk naar het winkelcentrum voor ontbijt en avondeten enzo indien gewenst :) )
Die residhome is bij ons ook goed bevallen!
Als we met alles rekening hielden was het Disney hotel een paar euro duurder (het scheelde echt niet zo veel voor ons). Maar we hebben nu dus het voordeel dat we 2u vroeger het park in kunnen, ontbijt zit al in de prijs in en we hebben parking.
We zitten op een kwartiertje wandelen ofzo en er zijn gratis schuttlebusjes, dus geen geklooi met RER-ticketjes.
(Parking bij Residhome vond ik nogal klein uitvallen).
pi_135512501
Nou mensen. Na al die verhalen wie wat heeft meegemaakt zou ik weleens eigen geschoten foto's willen zien van al dat moois. :s)
pi_135512565
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:05 schreef Iwanius het volgende:
Nou mensen. Na al die verhalen wie wat heeft meegemaakt zou ik weleens eigen geschoten foto's willen zien van al dat moois. :s)
foto's schieten doe ik niet aan, de sfeer die je daar proeft krijg je niet mee in een foto (en er komt ook nog eens bij dat ik slecht foto's kan maken :+)
pi_135512738
Ja ja.. in een tijd dat iedereen 24/7 met hun mobiel aan de oor zit of naar het schermpje zit te kijken. :{
Zeg nou maar gewoon dat je geen zin ( te lui?) bent om wat te schieten...wat raar is want bijna iedereen legt altijd graag zijn belevenissen tegenwoordig vast voor later.

Of...je bent helemaal niet geweest.Maar goed,die kan wil ik nog niet uitgaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 11:13:43 ]
pi_135512925
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:07 schreef mschol het volgende:

[..]

foto's schieten doe ik niet aan, de sfeer die je daar proeft krijg je niet mee in een foto (en er komt ook nog eens bij dat ik slecht foto's kan maken :+)
Ik ken het gevoel.
Ons laatste bezoekje is al 3 jaar geleden.
Qua sfeer is het inderdaad super daar.

Je kunt het misschien een beetje vergelijken met naar een optreden te gaan.
Je kan foto's bekijken zoveel je wil, toch weet je nog altijd niet hoe de sfeer er zelf is!

(En foto's met een smartphone zijn vaak van slechte kwaliteit).
pi_135513044
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Ja ja.. in een tijd dat iedereen 24/7 met hun mobiel aan de oor zit of naar het schermpje zit te kijken. :{

in Disney is dat hooguit even handig in de wachtrijen
quote:
Zeg nou maar gewoon dat je geen zin ( te lui?) bent om wat te schieten...wat raar is want bijna iedereen legt altijd graag zijn belevenissen tegenwoordig vast voor later.
:N ik zie geen extra waarde in foto's, tenzij ik er iets mee kan tonen wat moeilijk uit te leggen is
quote:
Of...je bent helemaal niet geweest.Maar goed,die kan wil ik nog niet uitgaan.
voor jou 1 van de uitzonderingen waar ik een foto van heb gemaakt:

:6
pi_135513331
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Ja ja.. in een tijd dat iedereen 24/7 met hun mobiel aan de oor zit of naar het schermpje zit te kijken. :{
Zeg nou maar gewoon dat je geen zin ( te lui?) bent om wat te schieten...wat raar is want bijna iedereen legt altijd graag zijn belevenissen tegenwoordig vast voor later.

Of...je bent helemaal niet geweest.Maar goed,die kan wil ik nog niet uitgaan.
2 jaar geleden ook geweest en eigenlijk geen enkele foto gemaakt. Telefoon redenatie is sowieso kul want grote merendeel van de mensen hebben toch geen telefoon bereik in het park dus veel mensen hebben de telefoon niet actief. Daarnaast ziet Disney er in het echt veel indrukwekkender uit dan op foto. Op foto's lijkt het snel meer plastic. We waren geweest met schoonouders net voor de netten werden opgehangen rond het park. Afgelopen jaar is het een beetje een zooitje in het park. En Big Thunder Mountain deed het nog :D _O_ Mooie tijd. Schoonmoeder heeft een fotoboek gemaakt via Albelli en ik kijk er vrijwel nooit in omdat de herinnering beter is dan de foto. Zelfs niet eens gevraagd voor de digitale foto's. :)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_135513364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:22 schreef mschol het volgende:

voor jou 1 van de uitzonderingen waar ik een foto van heb gemaakt:

:6
Zoals ik zei: Die kant wil ik niet uitgaan omdat ik in eerste instantie van het goede van de mens uitga totdat het tegendeel is bewezen.

Mooi bedekt kasteel. :D

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2014 11:32:49 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:53:47 #24
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135516043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:52 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Er zijn nu speciale dagen in het park waardoor je nu 2u (!) vroeger naar binnen kan.
2 uurtjes rondjes draaien in de Space Mountain dus :P

Het duurste jaarabo is nu ¤ 199, hiermee kan je dan ook echt 365 dagen het park in.
Er is ook nog een goedkopere versie, maar daarmee kan je niet op alle dagen het park in.
Sinds wij van plan zijn om in december met een groep te gaan hadden we bijna geen andere keuze.
Anders moesten we nog aparte tickets kopen voor die periode maar dat was uiteindelijk nog duurder.
+ Als we het zot eens in ons krijgen dan kunnen we nog altijd voor een dagje gaan!

Vanaf dat je 3x naar het park gaat heb je het goedkopere abo al terugverdiend, voor het duurdere is het dan 4x.
Die twee vroeger het park houdt niet altijd in dat alles open is al en je de space mountain direct in kan. Vaak is het alleen fantasyland waar de attracties eerder open gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_135517926
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:05 schreef Iwanius het volgende:
Nou mensen. Na al die verhalen wie wat heeft meegemaakt zou ik weleens eigen geschoten foto's willen zien van al dat moois. :s)
ik zal zo het een en ander uploaden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135518365
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef laziness het volgende:

[..]

Die twee vroeger het park houdt niet altijd in dat alles open is al en je de space mountain direct in kan. Vaak is het alleen fantasyland waar de attracties eerder open gaan.
Op de website kan je zien welke attracties er geopend zijn.
Space Mountain stond daarbij dusja..
pi_135518662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:54 schreef JohnB52 het volgende:
Dan ga je toch later? Santa Fe is helemaal een drama. Maar grote groep komt tussen half 8 en half 9
Ook ontbijten voor 8 of na 9:30 :)
pi_135519157
Het staat een beetje door elkaar.. foto's zijn gemaakt tussen december 2003 en mei 2012



♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135523633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:17 schreef Vicky het volgende:
Het staat een beetje door elkaar.. foto's zijn gemaakt tussen december 2003 en mei 2012

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooie foto's! :D

Ik zou ook weer zo graag terug willen dit jaar, maar zal er helaas niet in zitten. ;(
pi_135530625
quote:
99s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:19 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Mooie foto's! :D

Ik zou ook weer zo graag terug willen dit jaar, maar zal er helaas niet in zitten. ;(
thnx.. en hier helaas ook niet. Krijg bijna wekelijks de vraag: mama.. wanneer gaan we weer naar Disney?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135539335
Ik zit er ernstig over te denken geld opzij te gaan leggen zodat ik eind van het jaar kan gaan :D
  Public Relations / Redactie Film woensdag 15 januari 2014 @ 22:20:58 #32
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_135541923
Denk eraan: in juni waarschijnlijk opening van de nieuwe attractie, Ratatouille!



pi_135551229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 22:20 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Denk eraan: in juni waarschijnlijk opening van de nieuwe attractie, Ratatouille!
Denk er ook aan dat Indiana Jones nog tot mei dicht is wegens verbouwingswerken.
En dat Big Thunder Mountain in 2015 enkele maanden dicht zal zijn...
pi_135551276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:31 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Denk er ook aan dat Indiana Jones nog tot mei dicht is wegens verbouwingswerken.
En dat Big Thunder Mountain in 2015 enkele maanden dicht zal zijn...
:o gaan ze btm compleet renoveren ofzo?
  Public Relations / Redactie Film donderdag 16 januari 2014 @ 09:43:05 #35
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_135551438
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:34 schreef mschol het volgende:

[..]

:o gaan ze btm compleet renoveren ofzo?
Jup. Dagelijks meerdere keren in storing.

Indiana Jones krijgt op dit moment ook een ingrijpende verbouwing. De tempel waartussen de achtbaan rijdt wordt gesloopt en opnieuw opgebouwd met duurzamer materiaal. Ook wordt de looping vervangen.
pi_135556362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Jup. Dagelijks meerdere keren in storing.
dat is toch al jaren zo? :P
3 jaar terug ofzo had ik een abonnement en toen was het al puin met die attractie...
pi_135556685
Ik heb in 2004 stil gestaan met BTM.. vond mijn echtgenoot erg fijn :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135556777
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:44 schreef Vicky het volgende:
Ik heb in 2004 stil gestaan met BTM.. vond mijn echtgenoot erg fijn :')
bij mij presteerde zowel BTM als Crush het om kapot te gaan vlak voordat ik aan de beurt was, en dus zomaar een uur had gewacht al.. :')
pi_135556805
Crush gaat sws vaak kapot vind ik... Erg jammer want hij is wel erg leuk. Mijn dochter wilde toen voor de 2e keer..m aar helaas.. kapot dus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135556822
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:49 schreef Vicky het volgende:
Crush gaat sws vaak kapot vind ik... Erg jammer want hij is wel erg leuk. Mijn dochter wilde toen voor de 2e keer..m aar helaas.. kapot dus
crush is de BTM van Disney studio's :P
  Public Relations / Redactie Film donderdag 16 januari 2014 @ 13:05:50 #41
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_135557283
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:48 schreef mschol het volgende:

[..]

bij mij presteerde zowel BTM als Crush het om kapot te gaan vlak voordat ik aan de beurt was, en dus zomaar een uur had gewacht al.. :')
Wel gaan klagen bij City Hall toch? Deed ik na een vergelijkbare situatie, kreeg ik een exit-pass mee voor een attractie naar keuze :)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 januari 2014 @ 13:07:15 #42
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_135557324
Met een speciaal kaartje voorang krijgen bij crush zorgt voor boze gezichten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_135559599
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met een speciaal kaartje voorang krijgen bij crush zorgt voor boze gezichten.
Maakt jou dat uit? Je komt toch naar het park om attracties te doen?
pi_135559608
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 13:05 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Wel gaan klagen bij City Hall toch? Deed ik na een vergelijkbare situatie, kreeg ik een exit-pass mee voor een attractie naar keuze :)
achteraf had ik dat moeten doen, maar dan blijf ik klagen in een weekend disney :')
daarnaast heb/had ik het relatieve voordeel dat ik alleen was en dus niemand op mij hoefde te wachten en ik dus vaak als "opvulling" wordt gebruikt in attracties :+
dan heb je zelfs op drukkere dagen zo rond 15:00-16:00 alle attracties minimaal 1x gedaan in beide parken... maar het ligt ook erg aan je fastpasses en de medewerkers bij de attracties

[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 16-01-2014 14:53:34 ]
pi_135658116
Ik zat net een beetje op Google te zoeken naar nieuws uit Disneyland Parijs, ik kom bijna alleen negatieve berichten tegen over disneyland en dan vooral via looopings.nl ofzo.

Is het nou serieus zo erg daar of overdrijven die mensen van die site gewoon?
pi_135658300
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zat net een beetje op Google te zoeken naar nieuws uit Disneyland Parijs, ik kom bijna alleen negatieve berichten tegen over disneyland en dan vooral via looopings.nl ofzo.

Is het nou serieus zo erg daar of overdrijven die mensen van die site gewoon?
even wat artikelen gelezen daar, ze kunnen zo te zien echt alleen maar negatief zijn volgens mij :')
pi_135658715
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef mschol het volgende:

[..]

even wat artikelen gelezen daar, ze kunnen zo te zien echt alleen maar negatief zijn volgens mij :')
Als ik ze moet geloven kom ik suïcidaal naar huis *O*
pi_135663042
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Als ik ze moet geloven kom ik suïcidaal naar huis *O*
mwha, er zullen vast wel zaken in Disneyland zijn waar men zich aan kan ergeren (de BTM & crush die er om de haverklap uit liggen zijn er al 2)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 19 januari 2014 @ 03:02:07 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_135665783
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zat net een beetje op Google te zoeken naar nieuws uit Disneyland Parijs, ik kom bijna alleen negatieve berichten tegen over disneyland en dan vooral via looopings.nl ofzo.

Is het nou serieus zo erg daar of overdrijven die mensen van die site gewoon?
Loopings is een sensatie zoekende site.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Public Relations / Redactie Film zondag 19 januari 2014 @ 11:39:16 #50
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_135669551
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Als ik ze moet geloven kom ik suïcidaal naar huis *O*
Fans van pretparken zijn ont-zet-tend kritisch. Ze letten op elk details. Dat is echt overtrokken. Bovendien komen ze er zelf meerdere keren per jaar, dus er is meer goed dan slecht.
pi_135669730
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Fans van pretparken zijn ont-zet-tend kritisch. Ze letten op elk details. Dat is echt overtrokken. Bovendien komen ze er zelf meerdere keren per jaar, dus er is meer goed dan slecht.
Goh, hangt ervanaf ...
Looopings staat er om bekend dat ze altijd alles overdrijven.
pi_135669746
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 11:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Fans van pretparken zijn ont-zet-tend kritisch. Ze letten op elk details. Dat is echt overtrokken. Bovendien komen ze er zelf meerdere keren per jaar, dus er is meer goed dan slecht.
:@ ik betrapte mij op een gegeven moment dat ik dat ook eigenlijk teveel ging doen toen ik een abonnement had :D
ik had wel door dat het inderdaad komt omdat ik er vaker kwam ik sneller op details lette en dus ook sneller aan bepaalde niet netjes afgewerkte zaken ging ergeren
pi_135670324
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zat net een beetje op Google te zoeken naar nieuws uit Disneyland Parijs, ik kom bijna alleen negatieve berichten tegen over disneyland en dan vooral via looopings.nl ofzo.

Is het nou serieus zo erg daar of overdrijven die mensen van die site gewoon?
Behoorlijk overdreven inderdaad. Disney is een machine, lopende band werk dus je moet geen rekening houden met persoonlijke aandacht etc.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_135673318
Tja, het lukt mij ook nooit echt om in de sfeer te komen. Tis toch allemaal net te nep voor me. Dan bedoel ik de kartonnen hotels, Amerikaanse winkeltjes die toch duidelijk chaotische Franse fastfood restaurants zijn en overdreven drukte als ik ga (schoolvakanties helaas).

Ook het gemis als Hollander om rond lunchtijd makkelijk een paar goede sandwiches te scoren, om bij de vele stands te ontdekken dat ze alleen maar snoep, popcorn of ijs verkopen.
.
pi_135673740
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef Fer het volgende:
Tja, het lukt mij ook nooit echt om in de sfeer te komen. Tis toch allemaal net te nep voor me. Dan bedoel ik de kartonnen hotels, Amerikaanse winkeltjes die toch duidelijk chaotische Franse fastfood restaurants zijn en overdreven drukte als ik ga (schoolvakanties helaas).

Ook het gemis als Hollander om rond lunchtijd makkelijk een paar goede sandwiches te scoren, om bij de vele stands te ontdekken dat ze alleen maar snoep, popcorn of ijs verkopen.
er zijn ook wat hotdog stands toch? maar het gros is inderdaad snoep, popcorn of ijs en dat is wel jammer ja..

en een broodje lunchen is ook niet even gedaan inderdaad (er zijn wel in een paar zaken broodjes beschikbaar maar dat stelt meestal ook niet veel voor)
en de drukte, ja.. daarom ging ik nooit in schoolvakanties :D
pi_135673970
Ach, volgende keer denk ik gewoon smokkelen in de tas scheelt nog geld ook. Maar als je in de koudere maanden gaat is het wel prettig ff binnen te kunnen eten en op te warmen.

Zeker met vroeg ontbijt en EMH toch gauw wel trek in nog een broodje.
.
pi_135674399
Mag je geen eten meenemen naar binnen dan? Dat kan ik me niet eens meer herinneren.

Ik ben er drie keer geweest. 1 keer toen het net open was, een keer met vrienden in 1999 en de laatste keer met man en oudste zoon in 2008.
Het was er toen stampevol! Hutjemutje lopen. Ellenlange wachtrijen overal voor wat dan ook.
Ik kon wel janken toen. Vreselijk.

Mijn man heeft er wel eens over.....onze 2 jongste kinderen zijn er nog niet geweest, maar ik zie het totaal niet zitten. Ik doe echt liever wat anders met het geld.
pi_135674835
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef lily het volgende:
Mag je geen eten meenemen naar binnen dan? Dat kan ik me niet eens meer herinneren.

Ik ben er drie keer geweest. 1 keer toen het net open was, een keer met vrienden in 1999 en de laatste keer met man en oudste zoon in 2008.
Het was er toen stampevol! Hutjemutje lopen. Ellenlange wachtrijen overal voor wat dan ook.
Ik kon wel janken toen. Vreselijk.

Mijn man heeft er wel eens over.....onze 2 jongste kinderen zijn er nog niet geweest, maar ik zie het totaal niet zitten. Ik doe echt liever wat anders met het geld.
je mag het wel meenemen hoor, je mag alleen niet gaan zitten picknicken :P (maar dus een boterham in de hand doen ze echt niet moeilijk over)
pi_135675799
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:56 schreef Fer het volgende:
Ach, volgende keer denk ik gewoon smokkelen in de tas scheelt nog geld ook. Maar als je in de koudere maanden gaat is het wel prettig ff binnen te kunnen eten en op te warmen.

Zeker met vroeg ontbijt en EMH toch gauw wel trek in nog een broodje.
Vroeger niet, tegenwoordig weer wel.
pi_135690273
Nog erger, en het mag officieel ook niet. Maar velen maken broodjes bij het ontbijt en nemen dat mee in zakken enzo.
.
pi_135699559
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:10 schreef Fer het volgende:
Nog erger, en het mag officieel ook niet. Maar velen maken broodjes bij het ontbijt en nemen dat mee in zakken enzo.
waar staat precies dat je niet je eigen etenswaren mee mag nemen?

enige bordje wat ik altijd heb gezien bij de ingang is dat je niet mag gaan picknicken met (je eigen) eten
pi_135700330
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef mschol het volgende:

[..]

waar staat precies dat je niet je eigen etenswaren mee mag nemen?

enige bordje wat ik altijd heb gezien bij de ingang is dat je niet mag gaan picknicken met (je eigen) eten
Doelde op het eerste, ontbijt meenemen van het hotel.
.
pi_135700633
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Doelde op het eerste, ontbijt meenemen van het hotel.
ow :D
mja, dat vind ik wel een beetje asociaal, maar met de manier van serveren werken ze het wel in de hand t.b.h. :P
pi_135924794
Toch maar geboekt, 3 dagen Cheyenne voor slechts 360, zelfs een Rio Grande kamer. Nu maar voorbereiden op vroeg opstaan voor het ontbijt.

Ben tot nu toe in Newport en Newyork geweest, eens kijken of het nou zoveel scheelt in klasse.

Alleen zag op de kaart dat er een 30m parking is, maar als je dan vroeger komt dan 15.00 kan je dan ook parkeren?
.
pi_135930008
Voor hoeveel personen?

En is 15:00 niet een beetje laat?
pi_135930258
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Doelde op het eerste, ontbijt meenemen van het hotel.
Op zich is het niet netjes, maar er was nergens een supermarkt waar je gewoon wat brood en beleg kon kopen,dus ik heb dat ook wel gedaan.
Maar was idd voor tussendoor en het wachten in de rij, verder hebben we genoeg dure menu's gekocht in het park;)
pi_135930333
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:46 schreef Troeta het volgende:

[..]

Op zich is het niet netjes, maar er was nergens een supermarkt waar je gewoon wat brood en beleg kon kopen,dus ik heb dat ook wel gedaan.
Maar was idd voor tussendoor en het wachten in de rij, verder hebben we genoeg dure menu's gekocht in het park;)
Wij hadden het ontbijt overgeslagen, en zijn naar de Auchan gegaan die daar in de buurt is.

Hadden we voor een paar dagen genoeg, en t was buiten zo koud dat het eten en drinken koel bleef. (En rustig in het park want doordeweeks, en 3 dagen regen)
pi_135930478
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:34 schreef JohnB52 het volgende:
Voor hoeveel personen?

En is 15:00 niet een beetje laat?
360 voor 2 volwassenen en 2 gratis kinderen. Goedkoper dan 79¤/dag/pp foutje in systeem denk ik.

Kwam vorige keren inderdaad rond 11u ofzo en toen kon ik zo parkeren en zelfs de kamer was klaar. Maar nog nooit in Cheyenne geweest dus vroeg me af het daar anders aan toen gaat, ook zag ik een 30m parking.

Verheug me er wel op, kinderen geven nu aan dat ze wel in de snelle achtbanen willen. 2 jaar terug kwamen ze huilend uit de Big Thunder Mountain.

En hopelijk niet meer 2 uur wachten voor Dumbo of Orbitron.
.
pi_135931761
Wij kwamen toen heel vroeg aan. Het is nog geen 4 uur rijden. Denk dat we meestal rond 08:30/09:00 aankwamen.

In ieder geval konden we rustig inchecken, en hup het park in!
pi_135943192
Tja, woon wat verder, is 5u voor mij. En nog een pauze onderweg, voor de kindertjes.

Maar wat is nu de beste manier om zonder extreme wachttijden naar Crush coaster te gaan. EMH is er dat weekend niet voor de Studios.
.
pi_135943454
Bestaat er al een fastpass?

Heb alle keren dat ik er in ben geweest minimaal n uur gewacht...
pi_135944216
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef Fer het volgende:
manier om zonder extreme wachttijden naar Crush coaster te gaan. EMH is er dat weekend niet voor de Studios.
ik heb in al die keren dat ik ben geweest geen 1x emh voor studio's gezien...

wel 1x om ~9:30 in het park geweest, maar zelfs toen was ik pas rond 9:45-50 in de attractie :')
pi_135944272
Voor de crush? Nee die komt er niet
pi_135945097
Jammer, wat is dan het beste moment, bij de opening aanwezig gaat denk ik niet lukken.
.
pi_135945184
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef Fer het volgende:
Jammer, wat is dan het beste moment, bij de opening aanwezig gaat denk ik niet lukken.
zelfs dan is het maar hopen dat je een beetje vooraan staat ;)

zie mijn eerdere post...
  Public Relations / Redactie Film zondag 26 januari 2014 @ 12:09:43 #76
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_135955828
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef Fer het volgende:
Tja, woon wat verder, is 5u voor mij. En nog een pauze onderweg, voor de kindertjes.

Maar wat is nu de beste manier om zonder extreme wachttijden naar Crush coaster te gaan. EMH is er dat weekend niet voor de Studios.
Niet te doen.

Maar...vanaf komende zomer zal Crush een single riders line krijgen. Drukte zal ook wel afnemen met de nieuwe attractie.
pi_135959021
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Niet te doen.

Maar...vanaf komende zomer zal Crush een single riders line krijgen. Drukte zal ook wel afnemen met de nieuwe attractie.
een single rider line bij crush.. dat is echt niet efficient.. (doordat er 4 stoeltjes zijn wordt >90% gelijk opgevuld) bij b.v. 6 stoeltjes (parachute drop) wil je soms nog wel een paar losse plaatsen overhouden omdat men naast elkaar vaak wil zitten
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 26 januari 2014 @ 15:00:39 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_135962522
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef Fer het volgende:
Tja, woon wat verder, is 5u voor mij. En nog een pauze onderweg, voor de kindertjes.

Maar wat is nu de beste manier om zonder extreme wachttijden naar Crush coaster te gaan. EMH is er dat weekend niet voor de Studios.
Iemand meenemen met een autistische of psyische aandoening. Dokter even briefje laten maken. En die afgeven in de mainhall.
Krijg je een speciaal kaartje voor terug die afgeven aan de staf die bij de nemo coaster staat en je mag halverwegen de rij instappen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_135963079
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Iemand meenemen met een autistische of psyische aandoening. Dokter even briefje laten maken. En die afgeven in de mainhall.
Krijg je een speciaal kaartje voor terug die afgeven aan de staf die bij de nemo coaster staat en je mag halverwegen de rij instappen.
Tegenwoordig mag je op een bepaald moment terugkomen, meestal vergelijkbaar met de wachttijd.

En dagelijks fokken is niet autistisch genoeg vrees ik.
.
pi_136566768
Hoe zit het nou met inchecken?

Ik verwacht morgen rond 12 uur aan te komen.
Kan ik dan gewoon al inchecken en mijn koffer daar laten en later terug komen om naar de kamer te gaan?

Of moet je daarvoor iets speciaals gereserveerd hebben?
pi_136566968
Ja hoor, dat kan gewoon.
pi_136567083
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe zit het nou met inchecken?

Ik verwacht morgen rond 12 uur aan te komen.
Kan ik dan gewoon al inchecken en mijn koffer daar laten en later terug komen om naar de kamer te gaan?

Of moet je daarvoor iets speciaals gereserveerd hebben?
Je kan al heel vroeg inchecken, koffers in de auto laten (of bagagedepot)

Volgens mij krijg je ook al je sleutel/pasje dan.

En je vouchers voor ontbijt.


Ik ga er van uit dat je in een disneyhotel slaapt?
pi_136569187
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:32 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Je kan al heel vroeg inchecken, koffers in de auto laten (of bagagedepot)

Volgens mij krijg je ook al je sleutel/pasje dan.

En je vouchers voor ontbijt.


Ik ga er van uit dat je in een disneyhotel slaapt?
Ja ik slaap in hotel New York

Maar volgens mij hadi k het verkeerd gelezen op mijn reservering
Want er staat ook dat je je koffers kan afgeven bij de disney express balie en dan krijg je ook je kaarten enzo, en er staat bij "indien gereserveerd" maar ik neem aan dat dat alleen voor die disney express geld
pi_136573244
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 21:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe zit het nou met inchecken?

Ik verwacht morgen rond 12 uur aan te komen.
Kan ik dan gewoon al inchecken en mijn koffer daar laten en later terug komen om naar de kamer te gaan?

Of moet je daarvoor iets speciaals gereserveerd hebben?
Koffer in auto of bagagerie. Je tickets krijg je bij de receptie. Kamersleutel vanaf 15uur beschikbaar.
pi_136573304
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja ik slaap in hotel New York

Maar volgens mij hadi k het verkeerd gelezen op mijn reservering
Want er staat ook dat je je koffers kan afgeven bij de disney express balie en dan krijg je ook je kaarten enzo, en er staat bij "indien gereserveerd" maar ik neem aan dat dat alleen voor die disney express geld
Klopt das alleen als je Disney expres hebt
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 11 februari 2014 @ 08:16:33 #86
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_136577368
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja ik slaap in hotel New York

Maar volgens mij hadi k het verkeerd gelezen op mijn reservering
Want er staat ook dat je je koffers kan afgeven bij de disney express balie en dan krijg je ook je kaarten enzo, en er staat bij "indien gereserveerd" maar ik neem aan dat dat alleen voor die disney express geld
Soms heb je mazzel en is je kamer al klaar.

Anders kan je je koffers achterlaten bij de conciërge, staan ze 's avonds in je kamer.

Veel plezier
pi_136577503
Vrijdag, zaterdag en zondag zitten wij ook in Disneyland.
Cadeautje voor Valentijn!

Ik heb het voorbije weekend de wachttijden wat bekeken en ik vond het wel meevallen.
Bij Valentijn zal het wel nog drukker zijn, maar we hebben 3 dagen + Extra Magical Hours :)
pi_136577846
Veel plezier en ook succes. De schoolvakantie van regio Parijs begint aankomend weekend. Wij zijn er een keer in die vakantie geweest. Was bizar druk. Hopelijk nu minder!
pi_136579993
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:01 schreef Fannetje het volgende:
Veel plezier en ook succes. De schoolvakantie van regio Parijs begint aankomend weekend. Wij zijn er een keer in die vakantie geweest. Was bizar druk. Hopelijk nu minder!
Bedankt!
Naar schoolvakanties hebben we nu eigenlijk niet gekeken.
We hebben wel meteen een abonnement gekocht.
We kunnen dus altijd teruggaan als we zin hebben :)
pi_136595154
Jammer: geen disney characters meer in de hotels...
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 februari 2014 @ 18:34:49 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136595580
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:21 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer: geen disney characters meer in de hotels...
Nooit meer?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136598487
Geen idee, kwam net voorbij op twitter

@DisneyMoi
pi_136600525
Vreemd, vind het wel een beetje meerwaarde geven aan zo;n hotel.
.
pi_136600708
Vanaf november
pi_136615760
Goofy was net nog in Hotel New York
pi_136615901
Ja die zijn er elke ochtend. Dit nieuws is ook vanaf november
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:47:14 #97
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136616903
Slechte bezuinigingen weer. Minder reden om een duurder hotel te boeken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Public Relations / Redactie Film woensdag 12 februari 2014 @ 10:19:42 #98
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_136617673
Vandaag is de shareholders meeting. Benieuwd of er een openingsdatum voor Ratatouille komt.
pi_136631059
Weet iemand hoe duur de taxi ongeveer is van disney naar gare du nord?
pi_136631318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand hoe duur de taxi ongeveer is van disney naar gare du nord?
Reken op een rit van 45m snelweg. Gaat wel aantikken denk ik, minimaal 50¤
.
pi_136631729
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand hoe duur de taxi ongeveer is van disney naar gare du nord?
Moet het perse een taxi zijn? Anders kan je de trein pakken.
pi_136632068
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Tarbot het volgende:

[..]

Moet het perse een taxi zijn? Anders kan je de trein pakken.
trein is heel goed te doen vanaf Disney
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136635428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand hoe duur de taxi ongeveer is van disney naar gare du nord?
Lekker prijzig. Reken maar op¤80

Beter de rer pakken, kost je ¤7
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:46:20 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_136638083
Die trein kost echt geen drol en stopt middenin The Village _O_
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_136639489
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

Lekker prijzig. Reken maar op¤80

Beter de rer pakken, kost je ¤7
dit dus :Y
pi_136640200
Ik weet dat de rer goedkoper is
Maar ik was gewoon benieuwd wat een taxi zou kosten. Ik moet vrijdag al vroeg vertrekken en wil eigenlijk een beetje relaxt reizen maar voor zo een bedrag ga ik geen taxi betalen

Vandaag de Disney dreams show gezien, is wel gaaf _O_
Alleen jammer dat het regende als het een gek toen het bezig was... Toen het was afgelopen stopte het ook met regenen :')
pi_136640478
Heb je Wifi?

Hotel NY is wel relaxed, lekker dichtbij, minder massaal en goed ontbijt.

Ben ooit met de trein geweest, toen het net open was met mijn ouders enzo. Maar je bent gewoon de eerste en laatste dag kwijt aan reizen, zonde.

Vraag me trouwens hoe relaxed die taxi is, het is een flinke afstand 40km ofzo en die RER snijdt een flink stuk af natuurlijk.
.
pi_136643772
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Fer het volgende:
Heb je Wifi?

Hotel NY is wel relaxed, lekker dichtbij, minder massaal en goed ontbijt.

Ben ooit met de trein geweest, toen het net open was met mijn ouders enzo. Maar je bent gewoon de eerste en laatste dag kwijt aan reizen, zonde.

Vraag me trouwens hoe relaxed die taxi is, het is een flinke afstand 40km ofzo en die RER snijdt een flink stuk af natuurlijk.
In het hotel heb ik gratis wifi en het is ook nog snel enzo, beter dan veel andere openbare wifi

Ik ben maar 2,5 uur onderweg met de trein dus dat valt nog mee.
Maar ik heb vrijdag de trein om 8 uur naar huis dus dan moet ik al rond half 7 met de metro naar gare du nord.. Beetje jammer dus maarja ik ben een gierige Nederlander dus ik heb de goedkoopste optie gekozen met de thalys :')
pi_136643956
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

In het hotel heb ik gratis wifi en het is ook nog snel enzo, beter dan veel andere openbare wifi

Ik ben maar 2,5 uur onderweg met de trein dus dat valt nog mee.
Maar ik heb vrijdag de trein om 8 uur naar huis dus dan moet ik al rond half 7 met de metro naar gare du nord.. Beetje jammer dus maarja ik ben een gierige Nederlander dus ik heb de goedkoopste optie gekozen met de thalys :')
later kan je toch niet echt weg, wil je nog op een enigsinds fatsoenlijke tijd thuis komen? of woon je in belgie/vlak bij de grens oid?
pi_136653504
De goedkoopste optie met de trein?
Met hoeveel personen ben je gegaan?
pi_136653651
Als je 3 mnd van te voren boekt is het goedkoop. Maar met de eurolines /id bus of megabus kan nog goedkoper;)
pi_136702853
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef mschol het volgende:

[..]

later kan je toch niet echt weg, wil je nog op een enigsinds fatsoenlijke tijd thuis komen? of woon je in belgie/vlak bij de grens oid?
ik woon in de buurt van Aken en daar stopt de Thalys ook.
Vanmorgen om 8 uur vertrokken vanuit gare du nord en rond half 11 was ik in Aken

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:35 schreef trainfreak het volgende:
De goedkoopste optie met de trein?
Met hoeveel personen ben je gegaan?
Ik weet niet hoe het normaal zit maar toen ik ging boeken scheelde het nogal op welk tijdstip dat je wilde vertrekken, zo vroeg mogelijk was dus het goedkoopst.
Ik heb begin Januari geboekt en ik was in totaal 140 euro kwijt voor 2 personen
pi_136709739
Had je dan niet een nachtje etap hotel ofzo erbij kunnen boeken? Kon je nog een hele dag in het park.
.
pi_136709862
Laatste keer dat ik hier ben geweest was in 1995 _O_ Toy Story 1 was net uit _O_
Toen heette het ook nog "Euro Disney" of naja... Zo noemde m`n ouders het altijd.
Zo leuk was dat, gewoon "Even voor de leuk " om 8 uur in de ochtend in de auto stappen met z`n 3e en naar Parijs toe :D

(Wil er van de zomer weer eens een dagje heen na 19 jaar, puur om te kijken hoe erg het allemaal is veranderd, of er nog steeds zoveel Toy Story / Western themes zijn in en om het park)
pi_136710590
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:52 schreef Braddie het volgende:
Laatste keer dat ik hier ben geweest was in 1995 _O_ Toy Story 1 was net uit _O_
Toen heette het ook nog "Euro Disney" of naja... Zo noemde m`n ouders het altijd.
Zo leuk was dat, gewoon "Even voor de leuk " om 8 uur in de ochtend in de auto stappen met z`n 3e en naar Parijs toe :D

(Wil er van de zomer weer eens een dagje heen na 19 jaar, puur om te kijken hoe erg het allemaal is veranderd, of er nog steeds zoveel Toy Story / Western themes zijn in en om het park)
Het is wat groter geworden, nog minstens zo druk. En alles wat er van toen nog staat is aardig versleten aan het raken.
.
pi_136714436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 17:52 schreef Braddie het volgende:
Laatste keer dat ik hier ben geweest was in 1995 _O_ Toy Story 1 was net uit _O_
Toen heette het ook nog "Euro Disney" of naja... Zo noemde m`n ouders het altijd.
Zo leuk was dat, gewoon "Even voor de leuk " om 8 uur in de ochtend in de auto stappen met z`n 3e en naar Parijs toe :D

(Wil er van de zomer weer eens een dagje heen na 19 jaar, puur om te kijken hoe erg het allemaal is veranderd, of er nog steeds zoveel Toy Story / Western themes zijn in en om het park)
Verrassing voor jou: er zijn nu ook een aantal Toy Story attracties!

Let wel op dat je niet in een schoolvakantie gaat, en doordeweeks, dan is t minder druk!
pi_136763666
We gaan het doen!! 4 nachten Cheyenne, 5 dagen Disney!! Superveel zin in!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136765897
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Vicky het volgende:
We gaan het doen!! 4 nachten Cheyenne, 5 dagen Disney!! Superveel zin in!
Is dat niet te lang?
Ik had het na 3 dagen wel een beetje gehad :@
pi_136766169
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Is dat niet te lang?
Ik had het na 3 dagen wel een beetje gehad :@
5 dagen vind ik persoonlijk net teveel, 4 dagen pak + 1 dag 'rust' is wel goed te doen als het druk is; zeker als je dan ook nog een weekend (deels) meepakt, in weekenden is er vaak meer te doen
  zondag 16 februari 2014 @ 13:06:28 #120
134538 chansadres
Black & White
pi_136767447
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:26 schreef mschol het volgende:

[..]

5 dagen vind ik persoonlijk net teveel, 4 dagen pak + 1 dag 'rust' is wel goed te doen als het druk is; zeker als je dan ook nog een weekend (deels) meepakt, in weekenden is er vaak meer te doen
En zeker als je naar de nieuwe attractie gaat die dit zomerseizoen opent. Ik gok dat voor Rattatouille: The Ride een wachtrij van 3 uur zal staan :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_136767907
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:26 schreef mschol het volgende:

[..]

5 dagen vind ik persoonlijk net teveel, 4 dagen pak + 1 dag 'rust' is wel goed te doen als het druk is; zeker als je dan ook nog een weekend (deels) meepakt, in weekenden is er vaak meer te doen
Ja oké, als je in een drukke periode gaat en ook nog een weekend meepakt heb je wel meer tijd nodig denk ik.

Het langste dat ik heb moeten wachten was bij crush's coaster.. Op een regenachtige doordeweekse heb ik daar bijna een uur moeten wachten
pi_136771575
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:18 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Is dat niet te lang?
Ik had het na 3 dagen wel een beetje gehad :@
voor ons niet. Wij gaan altijd met een kater weg.
Onze kinderen vinden het ook geweldig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136776494
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ja oké, als je in een drukke periode gaat en ook nog een weekend meepakt heb je wel meer tijd nodig denk ik.

Het langste dat ik heb moeten wachten was bij crush's coaster.. Op een regenachtige doordeweekse heb ik daar bijna een uur moeten wachten
een uur maar? _O-

2,5 hier.. ergens na ~1,5 uur ging hij kapot... en toen stond ik vooraan.. en dan ga ik echt niet zomaar weg _O-
pi_136777963
Eerste weekend van de Franse wintervakantie, wachttijden zagen er goed uit gisteren en vandaag. Tenminste via de app.

Crush coaster op 50m gemiddeld, Peter pan maar 30 vaak. Star Tours onverwachts druk met 60m midden op de dag, best nog druk voor de ouwe simulator.

Hopelijk volgend weekend zelfde tijden, dan ben ik er zelf.
.
pi_136780133
De wachttijden zijn toch anders dan op de app. Crush coaster 110 min vandaag. Rock n rollercoaster 60 min. De meeste andere zitten rond de 50 a 60 min. In de studio s. En er is veel volk. Vrijdag was het rustig en kon je zo overal instappen. Buiten crush coaster dan. Vanaf gisteren is er veel volk bijgekomen.
pi_136780432
Ja weekend is zowiezo drukker, maar dan wordt het vanaf zondag in de middag rustiger.

Ben wel benieuwd naar de tijden van morgen.
.
pi_136792531
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:43 schreef Fer het volgende:
Ja weekend is zowiezo drukker, maar dan wordt het vanaf zondag in de middag rustiger.

Ben wel benieuwd naar de tijden van morgen.
Deze avond was het al een pak minder. Na 18 uur haunted mansion 5 min. Big thunder mountain 30 min. Peter pan gewoon instappen. Space mountain 15 min.
pi_136801961
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:22 schreef Max-Westerman het volgende:

Ik weet niet hoe het normaal zit maar toen ik ging boeken scheelde het nogal op welk tijdstip dat je wilde vertrekken, zo vroeg mogelijk was dus het goedkoopst.
Ik heb begin Januari geboekt en ik was in totaal 140 euro kwijt voor 2 personen
Ja, dat is altijd zo.
Wij zijn vrijdag vertrokken vanaf Kortenberg (rond Brussel), met de auto.
Ik schat dat het ongeveer ¤100 gekost heeft. (+- 70 voor de benzine en +- 30 voor de tolwegen).

Verder over Disney: in de drie dagen dat we er waren 2x Big Thunder Mountain in storing zien gaan.
Zondagnamiddag stond er 75 minuten wachttijd en voor de fastpass stond er ook een lange rij.
Ik denk dat dit ergens vlak na de storing moet geweest zijn.
Zondagochtend RC Racer nog in storing zien gaan, dat leverde ons toch 15-20 minuten extra wachttijd op.

Vrijdag konden we inderdaad zo goed als overal instappen, bij Crush waren we na 25 minuten aan de beurt.
Voor Peter Pan hebben we op zaterdag onze fastpass maar gebruikt.

We zijn nu 3 dagen geweest.
Aan de ene kant heb ik het gevoel dat we toch wel veel gedaan hebben, maar als ik dan de lijst met attracties naast me leg dan hebben we de helft gemist ofzo...
Ik moet wel zeggen dat we het echt wel rustig hebben gedaan, en een paar keer naar het andere park zijn gehopt.
Onze fastpass hebben we amper gebruikt, enkel voor Tower Of Terror en Peter Pan, dus we konden nog wel meer uit ons dagje halen!

Zaterdagavond Disney Dreams gezien en deze was inderdaad heel prachtig!

Misschien een klein minpuntje: vrijdag hadden we een reservatie voor het all you can eat restaurant Plaza Gardens om 18u15. Bleek dat het restaurant maar open was tot 19u en dat ze om 18u45 al bezig waren met het afruimen..
pi_136805258
Ow heb je nog wel wat kunnen eten dan?
pi_136807418
Er was niet zo heel veel volk, dus we konden nog wel eten.
Ik wou rond 18u45 nog wat groenten bijhalen van het koud buffet maar die waren dus al weg.
Dan was het maar halen bij het warm buffet, want je wist dat deze ook niet lang meer zouden blijven liggen.
Bij zo'n all you can eat zitten wij meestal lang te tafelen, dus zeker 1u, of langer..
Nu hadden we dus nog geen 45 minuten..

Het viel me wel op dat er veel minder keuze was dan tijdens mijn vorige bezoekje in 2011, maar ik weet niet of het echt zo is, of dat het aan mij ligt.
pi_136821781
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:28 schreef mschol het volgende:

[..]

een uur maar? _O-

2,5 hier.. ergens na ~1,5 uur ging hij kapot... en toen stond ik vooraan.. en dan ga ik echt niet zomaar weg _O-
Tja dan verkies ik toch liever slecht weer en veel minder lange wachtrijen dan sowieso 2,5 uur ergens wachten :P

Bij space mountain hoefde ik meestal ook maar 15 tot 20 minuten te wachten... een collega van mij zei dat hij daar standaard 1,5 uur moet wachten

8-)
pi_136859121

Filmpje van onze hotelkamer een paar jaar geleden. Dit jaar moesten we het met iets minder doen.
pi_136861333
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:33 schreef bpi het volgende:

Filmpje van onze hotelkamer een paar jaar geleden. Dit jaar moesten we het met iets minder doen.
wooowwwww wat een kamer!!! Die is bijna groter dan ons huis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_136869481
Klinkt allemaal goed, de Franse schoolvakantie lijkt niet zoveel uit te maken dus. Denk dat ze vaker een dagje of weekend gaan.

Laatste keer was met pasen of hemelvaart ofzo, toen was heel Italie en Spanje vrij, dat was niet leuk. Keer ervoor op een zaterdag en zondag, was ook niet leuk.

Ben benieuwd zondag.
.
pi_136881215
Engeland heeft nu ook vakantie. De Fransen gaan nu meer op wintervakantie.
pi_137011885
Iemand een idee hoe druk het vandaag is?
.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 22 februari 2014 @ 14:59:30 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137014238
Kondigt die prins wel eens van te voren aan dat hij komt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137016993
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoe druk het vandaag is?
32000 mensen in Disneyland en 16000 in de studio's .

Niet rustig , maar ook niet super druk
pi_137019710
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:16 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

32000 mensen in Disneyland en 16000 in de studio's .

Niet rustig , maar ook niet super druk
Waar haal je die informatie eigenlijk vandaan?
pi_137020666
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:16 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

32000 mensen in Disneyland en 16000 in de studio's .

Niet rustig , maar ook niet super druk
Ja interessant, hopelijk is het het dan lekker rustig maandag/dinsdag. Niet teveel vakantievolk. Ik ga morgen ;)
.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 17:52:46 #141
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137020673
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Waar haal je die informatie eigenlijk vandaan?
Hij werkt er ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137020743
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef laziness het volgende:

[..]

Hij werkt er ;)
Ah, op die manier.

Wat voor soort werk doe je daar dan?
pi_137026604
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:54 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ah, op die manier.

Wat voor soort werk doe je daar dan?
Mensen tellen.
pi_137028296
Waar kan ik mijn tank goedkoop volgooien in de buurt van Disney, aangezien ik 1 rit wel haal op een tank.
.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 21:10:51 #145
3185 Adelante
To let it go now
pi_137028366
De Total op de Davey Crocket Ranch is prima :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_137028700
Alhoewel 15ct korting en 60l zoveel uitmaakt op 3 dagen Disney ;-)
.
pi_137029341
Een beetje verder is er een goedkoper tankstation, scheelt toch wel 5 cent...
Ik ga het juiste adres wel moeten opzoeken.
pi_137029773
Er zit een Total naast Cheyenne, die zou 1,51 zijn. En verderop een Intermarche 1,45¤
.
pi_137038323
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Waar haal je die informatie eigenlijk vandaan?
Ik werk er. Op de info formulieren die we hebben bij de receptie
pi_137038324
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:52 schreef laziness het volgende:

[..]

Hij werkt er ;)
Zij ;)
pi_137038325
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 17:54 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Ah, op die manier.

Wat voor soort werk doe je daar dan?
Receptioniste in een van de hotels
  maandag 24 februari 2014 @ 12:34:56 #152
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137086638
Ik ga volgende week 4 dagen en 3 nachten.
Met mn vriendin die voor het eerst gaat en aangezien ze vroeger helemaal fan van Disney was kijkt ze hier al een tijdje naar uit.
Helaas van 't weekend pas kunnen boeken omdat het werkrooster van d'r bijbaantje pas bekend was, waardoor alle Disney Hotels (voor een fatsoenlijk bedrag) al niet meer te boeken vielen zitten we nu in Magic Circus.
Is een partnerhotel en de foto's zien er prima uit dus lijkt me niet zo'n probleem...

Maar aangezien de gewone disney hotels al niet meer boekbaar zijn (vol vrees ik), ben ik benieuwd hoe de drukte dan is....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Public Relations / Redactie Film maandag 24 februari 2014 @ 13:24:32 #153
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137088325
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef nils7 het volgende:
Ik ga volgende week 4 dagen en 3 nachten.
Met mn vriendin die voor het eerst gaat en aangezien ze vroeger helemaal fan van Disney was kijkt ze hier al een tijdje naar uit.
Helaas van 't weekend pas kunnen boeken omdat het werkrooster van d'r bijbaantje pas bekend was, waardoor alle Disney Hotels (voor een fatsoenlijk bedrag) al niet meer te boeken vielen zitten we nu in Magic Circus.
Is een partnerhotel en de foto's zien er prima uit dus lijkt me niet zo'n probleem...

Maar aangezien de gewone disney hotels al niet meer boekbaar zijn (vol vrees ik), ben ik benieuwd hoe de drukte dan is....
Hoe druk het ook is, 4 dagen 3 nachten is voldoende om alles op je gemak te bekijken!
Als je lekker wilt eten bij een restaurant in Disney is het wel aanbevolen om alvast te reserveren.
Magic Circus is prima hotel, en goed te doen met de busverbindingen.
pi_137103611
vandaag een topdag. niet te druk dn met emh bijna alles kunnen doen.

heerlijk weer
.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 24 februari 2014 @ 22:20:02 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137109694
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Fer het volgende:
vandaag een topdag. niet te druk dn met emh bijna alles kunnen doen.

heerlijk weer
Tower of fear moet je zeker.doen net als.crush coaster.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137111434
Dat jungle restaurant in the village is tof! Of eten in peter pans attractie
  maandag 24 februari 2014 @ 23:33:45 #157
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137113218
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:54 schreef Holy_Goat het volgende:
Dat jungle restaurant in the village is tof! Of eten in peter pans attractie
Rainforest cafe.

Je kan eten in pirates of the carribean. Niet peter pan.
Blue Lagoon heet het restaurant.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 25 februari 2014 @ 00:34:03 #158
403253 Meke
after all this time? always.
pi_137114949
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tower of fear
Tower of terror toch? Of heb ik het verkeerd onthouden? :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_137117229
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:33 schreef laziness het volgende:

[..]

Rainforest cafe.

Je kan eten in pirates of the carribean. Niet peter pan.
Blue Lagoon heet het restaurant.
die bedoel ik :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:27:41 #160
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137125396
Ben er zelf 12 jaar geleden voor t laatst (en eerst) geweest.
Het eerste jaar met het movie park was dat geloof ik.

Zijn er nog nieuwe dingen bij gekomen die de moeite waard zijn?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137125812
Tower of Terror?
Crush Coaster?

Ik vraag me af of ze nog wel eens wat veranderen aan die auto stunt show.

Heb m twee keer gezien, toen zat er ook al verschil in. Niet meer alle Opels op t plein neerzetten, en ook minder stuntautos
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:56:10 #162
12621 tcr
*nix 4ever
pi_137128221
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Tower of Terror?
Blijft een mindere versie tov de Orlando versie, maar ja wel hetzelfde als die in Annaheim.

quote:
Crush Coaster?
Deze is cool :), in Engeland ooit de buitenversie gedaan, maar deze is beter...
pi_137131754
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Ik vraag me af of ze nog wel eens wat veranderen aan die auto stunt show.

Heb m twee keer gezien, toen zat er ook al verschil in. Niet meer alle Opels op t plein neerzetten, en ook minder stuntautos
De grote sprong doen ze niet meer.
Vroeger zetten ze de kraampjes en stonden er 2 bestelwagens ervoor.
Hier was dan een schans in en dan moest de auto over of op de 2e bestelwagen.
Deze stunt doen ze nu dus niet meer..

Voor de rest is het volgens mij nog altijd dezelfde dan toen ik deze zag eind 2011.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:25:34 #164
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137137319
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef JohnB52 het volgende:
Tower of Terror?
Crush Coaster?

Ik vraag me af of ze nog wel eens wat veranderen aan die auto stunt show.

Heb m twee keer gezien, toen zat er ook al verschil in. Niet meer alle Opels op t plein neerzetten, en ook minder stuntautos
Humm die eerste 2 ken ik niet.
Heb ff gegoogled... lijkt me wel wat maar weet niet of mn vriendin de Tower of Terror in kruipt... (ze is niet van de spoken enzo)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137137393
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:25 schreef nils7 het volgende:

[..]

Humm die eerste 2 ken ik niet.
Heb ff gegoogled... lijkt me wel wat maar weet niet of mn vriendin de Tower of Terror in kruipt... (ze is niet van de spoken enzo)
Het is niet echt eng ofzo
Alleen de mensen die er werken kunnen een beetje "raar" zijn ;)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:34:48 #166
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137137668
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Het is niet echt eng ofzo
Alleen de mensen die er werken kunnen een beetje "raar" zijn ;)
Mn vriendin gaat liever het spookhuis van de Efteling ook al niet in ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137139174
Tower of Terror is zooo gaaf.. alleen dacht mijn toen 6 jarige daar anders over :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_137143596
ToT vind ik persoonlijk 1 van de beste Disney attracties als je naar het totaal plaatje kijkt (dus: ride + aankleding en personeel)
pi_137144172
zo. Het zit er weer op. Morgen nog ff de Eiffeltoren in en dan naar huis.

Crush was 70m alle dagen, nie gedaan en ik kreeg mijn kleintjes met geen mogelijkheid in de Tower.

Moteurs action was weer ingekort. Autosprong, stuntman van het dak af en Herbie waren weg.

En Annette's had nog maar 1 rollschaatser, geen Frisbees en nogal onverschillige bediening.

Ontbijt in Cheyenne was om 7.30 en 9.00 goed te doen.

Maar het waren 3 topdagen verder.
.
pi_137150879
Heb via via vernomen dat Herbie een ongeval heeft gehad.
Enkele dagen voor wij er waren (met Valentijn) was deze net terug..

Voor het ontbijt gingen wij ook altijd rond 7u30 en toen viel het goed mee.
Toen we gedaan hadden tegen 8u was het vaak stormloop en chaos...
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:30:26 #171
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137152255
Heb net ff het topic doorgelezen maar ik merk dat er gereserveerd moet worden voor het eten?
Of alleen bij bepaalde restaurants (elke dag een Hamburgertje pikken word ik ook niet vorlijk van als alternatief)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137152278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:30 schreef nils7 het volgende:
Heb net ff het topic doorgelezen maar ik merk dat er gereserveerd moet worden voor het eten?
Of alleen bij bepaalde restaurants (elke dag een Hamburgertje pikken word ik ook niet vorlijk van als alternatief)
ik zou snel kijken waar je wil eten. Wij hebben destijds ervaren dat bijna alles vol zat.
wij hebben toen wel erg lekker gegeten bij Walt's maar ik heb begrepen dat die nu dicht is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:32:08 #173
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137152285
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik zou snel kijken waar je wil eten. Wij hebben destijds ervaren dat bijna alles vol zat.
Hoe reserveer ik nu al dan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137152296
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:32 schreef nils7 het volgende:

[..]

Hoe reserveer ik nu al dan?
staat een telefoonnummer op de site
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:33:29 #175
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137152309
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

staat een telefoonnummer op de site
ok thnx

Humm Planet Hollywood was niet boekbaar.
Heb Cafe Mickey en Assepoester kunnen reserveren.

[ Bericht 10% gewijzigd door nils7 op 26-02-2014 10:44:25 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Public Relations / Redactie Film woensdag 26 februari 2014 @ 14:07:29 #176
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137159417
Klopt.

In de Village hoef je niet altijd te reserveren. Planey Hollywood is een eigen keten, zoals dit ook voor Rainforest Café geld.
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:10:20 #177
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137159539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:07 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Klopt.

In de Village hoef je niet altijd te reserveren. Planey Hollywood is een eigen keten, zoals dit ook voor Rainforest Café geld.
Sterker nog. Je kan er niet reserveren.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137159636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:16 schreef trainfreak het volgende:
Heb via via vernomen dat Herbie een ongeval heeft gehad.
Enkele dagen voor wij er waren (met Valentijn) was deze net terug..

Voor het ontbijt gingen wij ook altijd rond 7u30 en toen viel het goed mee.
Toen we gedaan hadden tegen 8u was het vaak stormloop en chaos...
Herbie door de helft?

Ff serieus, waar heb je t gelezen?

Ik kon me de Jetski ook niet meer herinneren.

[ Bericht 3% gewijzigd door JohnB52 op 26-02-2014 14:18:12 ]
pi_137167065
Ik heb het via via vernomen.
Ik veronderstel wel dat het klopt maar ik kan het dus ook niet met 100% zekerheid bevestigen.
pi_137187082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:32 schreef nils7 het volgende:

[..]

Hoe reserveer ik nu al dan?
Je kan reserveren als je in je hotel aankomt, tenminste in de Disneyhotels en in Town hall als je het park binnenkomt. Dat lukt meestal wel.

En volgens mij zijn de restaurants in de hotels wat minder druk dan die in het park.

En de prijs/kwaliteit verhouding ligt iets beter bij de buffetrestaurants tegenover de counter restaurants.
.
  zondag 2 maart 2014 @ 20:46:07 #181
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137322781
Morgenvroeg om 6 rij ik weg...
Heb er zin in *O*
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137322912
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:46 schreef nils7 het volgende:
Morgenvroeg om 6 rij ik weg...
Heb er zin in *O*
heel veel plezier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 2 maart 2014 @ 20:55:24 #183
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137323339
thnx
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137328274
Veel plezier!

Laat je nog weten hoe t was?
  dinsdag 4 maart 2014 @ 17:02:47 #185
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_137385404
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:33 schreef bpi het volgende:

Filmpje van onze hotelkamer een paar jaar geleden. Dit jaar moesten we het met iets minder doen.
Dat ding heet de Cinderella Suite, zijn wij ook geweest. Erg mooie appartement.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:44:45 #186
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137415611
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:22 schreef JohnB52 het volgende:
Veel plezier!

Laat je nog weten hoe t was?
Jup...
Ben er nu nog... Hotel is prima te doen alleen met de bus terug was de eerste avond drukken.
Gister ff bij de star bucks nog wat gedronken en konden daarna zo in stappen.

Vandaag is t lekker weer, net te warm voor een winterjas maar we willen vanavond weer Dreams kijken en dan is t wel frisjes in een Zomerjas.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137418416
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:44 schreef nils7 het volgende:
Vandaag is t lekker weer, net te warm voor een winterjas maar we willen vanavond weer Dreams kijken en dan is t wel frisjes in een Zomerjas.
Er zijn kluisjes.
.
pi_137421053
Nu ben ik zelf aan t kijken om naar Disney te gaan, eerste week van september...

3 personen waarvan een kind van 2,5 jaar.

Zit op 580 euro voor 3 dagen New Port Bay Club.

Nog wachten op een aanbieding of is dit al scherp geprijsd?
pi_137427751
Erg matig park, maar misschien waren mijn verwachtingen wel veel te hoog. Je hebt slechts 7 attracties die de moeite waard zijn maar om daar nou 9 uur voor in de auto te zitten!?

Disneyland Park
9 Big Thunder Mountain (achtbaan)
16 Indiana Jones and the Temple of Peril (achtbaan), die is in onderhoud tot april.
42 Space Mountain: Mission 2 (achtbaan)

Tip voor 9: Op een gegeven moment moet je een kant kiezen in de wachtrij, neem de rechtse kant want dat is sneller.

Walt Disneys Studios
5 Crush's Coaster (achtbaan)
9 Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith (achtbaan), daar hadden we drie keer in gekund alleen was er twee keer een probleem dus zijn we er slechts een keer in geweest.
13 The Twilight Zone Tower of Terror (Vrije val lift)
17 RC Racer (Schip, in achtbaanuitvoering)

De rest vond ik niet de moeite om voor in de rij te gaan staan, natuurlijk wel gedaan bij een aantal zoals Armageddon (een show), Buzz Lightyear Laser Blast (schieten op schijven), Phantom Manor (spookhuis), Pirates of the Caribbean (soort Fata Morgana).

Hotel was verder prima al gingen we wel vroeg ontbijten (7 uur) zodat we de drukte voor waren. De bus was af en toe wel vol (vooral s' morgens) maar voor die 5 minuten dat je daar in zit (vaker staat) ging dat prima.

Eten en drinken hadden we bij maar wel regelmatig koffie gehaald á 3,20 en daar kreeg je dan een bon bij voor gratis koffie á 20cl tussen 15 en 18 uur dus dat viel op zich wel mee qua prijs.

Fast Pass kaartjes bij sommige attracties zodat je tussen een bepaalde tijd een attractie in kan met een wachttijd van ongeveer 15 minuten. Wij ging dus fast pass halen, in de normale rij staan en tegen de tijd dat we klaar waren konden we de fast pass tickets inleveren om nog een keer te gaan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:33:31 #190
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137428948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef Nober het volgende:
Erg matig park, maar misschien waren mijn verwachtingen wel veel te hoog. Je hebt slechts 7 attracties die de moeite waard zijn maar om daar nou 9 uur voor in de auto te zitten!?
:')
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137429091
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:33 schreef laziness het volgende:

[..]

:')
Ik ga natuurlijk niet voor de kinderattracties en geef niks om al die shows dus dan hou je weinig over en dan denk ik dat Phantasialand een veel beter alternatief is.
pi_137429134
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef Nober het volgende:
Erg matig park, maar misschien waren mijn verwachtingen wel veel te hoog. Je hebt slechts 7 attracties die de moeite waard zijn maar om daar nou 9 uur voor in de auto te zitten!?

Disneyland Park
9 Big Thunder Mountain (achtbaan)
16 Indiana Jones and the Temple of Peril (achtbaan), die is in onderhoud tot april.
42 Space Mountain: Mission 2 (achtbaan)

Tip voor 9: Op een gegeven moment moet je een kant kiezen in de wachtrij, neem de rechtse kant want dat is sneller.

Walt Disneys Studios
5 Crush's Coaster (achtbaan)
9 Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith (achtbaan), daar hadden we drie keer in gekund alleen was er twee keer een probleem dus zijn we er slechts een keer in geweest.
13 The Twilight Zone Tower of Terror (Vrije val lift)
17 RC Racer (Schip, in achtbaanuitvoering)

De rest vond ik niet de moeite om voor in de rij te gaan staan, natuurlijk wel gedaan bij een aantal zoals Armageddon (een show), Buzz Lightyear Laser Blast (schieten op schijven), Phantom Manor (spookhuis), Pirates of the Caribbean (soort Fata Morgana).

Hotel was verder prima al gingen we wel vroeg ontbijten (7 uur) zodat we de drukte voor waren. De bus was af en toe wel vol (vooral s' morgens) maar voor die 5 minuten dat je daar in zit (vaker staat) ging dat prima.

Eten en drinken hadden we bij maar wel regelmatig koffie gehaald á 3,20 en daar kreeg je dan een bon bij voor gratis koffie á 20cl tussen 15 en 18 uur dus dat viel op zich wel mee qua prijs.

Fast Pass kaartjes bij sommige attracties zodat je tussen een bepaalde tijd een attractie in kan met een wachttijd van ongeveer 15 minuten. Wij ging dus fast pass halen, in de normale rij staan en tegen de tijd dat we klaar waren konden we de fast pass tickets inleveren om nog een keer te gaan.
Hier kan ik me wel in vinden.
Ik heb mezelf wel vermaakt die dagen dat ik daar was maar ik denk dat de kans zeer klein is dat ik ooit nog eens terug ga
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:40:22 #193
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137429365
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk niet voor de kinderattracties en geef niks om al die shows dus dan hou je weinig over en dan denk ik dat Phantasialand een veel beter alternatief is.
Dan zeg ik lees je even in van tevoren :)

Plus dat Disney juist ook een bepaalde sfeer heeft. Die de Efteling bijvoorbeeld ook een beetje heeft. Dat heeft een Phantasialand dus echt niet. Dat vind ik dan weer niet zo'n boeiend park.
Maar ja als je alleen een achtbaan junkie bent moet je niet in Disney zijn nee.

Cinemagique is trouwens wel degelijk een aanrader qua show en geen disneyfiguren in te zien.
En de disney dreams show 's avonds bij het kasteel is ook best aardig :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137430267
Waarom gooien ze dat park open en ben je er om 9:30 kan je alsnog niet in de rij gaan staan bij een attractie want ze spannen gewoon een touw die ze pas om 10 uur weghalen. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef laziness het volgende:

[..]

Dan zeg ik lees je even in van tevoren :)

Plus dat Disney juist ook een bepaalde sfeer heeft. Die de Efteling bijvoorbeeld ook een beetje heeft. Dat heeft een Phantasialand dus echt niet. Dat vind ik dan weer niet zo'n boeiend park.
Maar ja als je alleen een achtbaan junkie bent moet je niet in Disney zijn nee.

Cinemagique is trouwens wel degelijk een aanrader qua show en geen disneyfiguren in te zien.
En de disney dreams show 's avonds bij het kasteel is ook best aardig :+
De Armageddon show boeide mij totaal niet omdat we in de Rock 'n' Roller zouden gaan maar dat ging dus niet door.

Wat voor sfeer eigenlijk? Zal ik wel niet mee hebben gekregen op jacht naar achtbanen. Maar de toren in Disney is peanuts vergeleken met de toren in Phantasialand.

Ik heb die Disney dreams show wel gezien, om 20 uur of bedoel je een andere? Ook die parade gezien om 17 uur maar die was vrij kort.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:56:58 #195
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137430458
Is die toren in Phantasialand veranderd dan? Een jaar of vijf geleden was dat 1 val en meer niet. Ik vond het enorm tegenvallen toen direct de lichten weer aan gingen.

En als je alleen maar door het park rent voor de achtbanen mis je de muziek en alle andere details die de sfeer scheppen.
Ik kan er in ieder geval ook een uur rond lopen zonder in een attractie te gaan en me vermaken.
Maar mijn attractiepark beleving is anders dan de jouwe denk ik :)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137432860
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik ga natuurlijk niet voor de kinderattracties en geef niks om al die shows dus dan hou je weinig over en dan denk ik dat Phantasialand een veel beter alternatief is.
Of Walibi
.
pi_137433482
Ik vind Disney helemaal geweldig. Ga er voor de 9e keer naartoe en het verveelt me nog steeds niet.
De sfeer is zo geweldig. Wat Laziness zegt.. ik kan ook een uur rondlopen zonder persee ergens in te moeten

ieder zijn ding.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_137435803
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:50 schreef Vicky het volgende:
Ik vind Disney helemaal geweldig. Ga er voor de 9e keer naartoe en het verveelt me nog steeds niet.
De sfeer is zo geweldig. Wat Laziness zegt.. ik kan ook een uur rondlopen zonder persee ergens in te moeten

ieder zijn ding.
same here, al komt het ook wel door de wachtrijen hoor: dan loop ik liever rond :D

de sfeer vind ik altijd erg tof, zeker in de winter
Als ik ga ging ik steevast in het weekend NA sinterklaas :+
waarom: relatief veel winter/kerstactiviteiten, volgens mij nog net voor alle kerstvakanties, relatief veel tijd in het donker in het park (= extra sfeer :+)
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 23:57:30 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137435884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Fer het volgende:

[..]

Of Walibi
Daar zijn de bontkraagjes en de tokkies de characters.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 6 maart 2014 @ 01:14:08 #200
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137437140
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:10 schreef Nober het volgende:
*knip*
Disney draait niet om de achtbanen. Disney gaat om de details, het slenteren en gewoon genieten. Voor achtbanen kan je beter naar Port Aventura of zelfs een Parc Asterix.
pi_137438067
Phantasialand een beter park dan Disney?
Je kan een park niet zomaar vergelijken met een ander park.

Natuurlijk vind ik Europapark, de Efteling of Disney beter dan Plopsa Indoor ...
Phantasialand is een heel leuk park, maar voor de achtbanen moet je mijn insziens ook niet naar daar.
Je hebt er nu 4/5 staan, in Disney heb je er op dit moment nog altijd 5 (Indiana Jones niet meegerekend).
Phantasialand heeft een tamme coaster in het donker, zelfs Vogel Rok in de Efteling is beter...
Black Mamba is van het kaliber (qua thematisatie dan) Big Thunder Mountain/Rock 'n Roller Coaster/Space Mountain.
Dan blijft nog Colorado Adventure over, een achtbaan die door 2 donkere hallen loopt waar niets te beleven is.
En de Winja's, die hebben wel nog iets, maar het is toch niet het ding waarvoor ik naar Phantasialand ga hoor..
pi_137438139
Ik kan desnoods een hele dag in Disneyland rondlopen zonder ergens in te gaan en me nog vermaken. Ik hou van de Disney sfeer. Ik ben inmiddels meer dan 15 keer in Disney Parijs geweest en me nog nooit verveeld.

En dit jaar gaan we voor de vierde keer naar Disneyworld Orlando. Dat is helemaal fantastisch!
pi_137469872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 01:14 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Disney draait niet om de achtbanen. Disney gaat om de details, het slenteren en gewoon genieten. Voor achtbanen kan je beter naar Port Aventura of zelfs een Parc Asterix.
Disney is vooral de naam, ik had meer attracties voor volwassenen verwacht. Parc Asterix stond wel aangegeven maar kende het verder niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 07:27 schreef trainfreak het volgende:
Phantasialand een beter park dan Disney?
Je kan een park niet zomaar vergelijken met een ander park.

Natuurlijk vind ik Europapark, de Efteling of Disney beter dan Plopsa Indoor ...
Phantasialand is een heel leuk park, maar voor de achtbanen moet je mijn insziens ook niet naar daar.
Je hebt er nu 4/5 staan, in Disney heb je er op dit moment nog altijd 5 (Indiana Jones niet meegerekend).
Phantasialand heeft een tamme coaster in het donker, zelfs Vogel Rok in de Efteling is beter...
Black Mamba is van het kaliber (qua thematisatie dan) Big Thunder Mountain/Rock 'n Roller Coaster/Space Mountain.
Dan blijft nog Colorado Adventure over, een achtbaan die door 2 donkere hallen loopt waar niets te beleven is.
En de Winja's, die hebben wel nog iets, maar het is toch niet het ding waarvoor ik naar Phantasialand ga hoor..
Disney heeft 5 achtbanen, 4 als je Indiana Jones niet meetelt, of mis ik iets?

Het is al even geleden dat ik in Phantasialand ben geweest maar in mijn herinnering was dat het mooiste pretpark hoewel de Efteling (met die nieuwe achtbanen) ook in de buurt komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 07:40 schreef Fannetje het volgende:
Ik kan desnoods een hele dag in Disneyland rondlopen zonder ergens in te gaan en me nog vermaken. Ik hou van de Disney sfeer. Ik ben inmiddels meer dan 15 keer in Disney Parijs geweest en me nog nooit verveeld.

En dit jaar gaan we voor de vierde keer naar Disneyworld Orlando. Dat is helemaal fantastisch!
Ik snap niet waarom je meer dan 15 keer in 22 jaar tijd (open sinds april '92) naar hetzelfde pretpark zou gaan.
pi_137473583
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef Nober het volgende:

[..]

Disney is vooral de naam, ik had meer attracties voor volwassenen verwacht. Parc Asterix stond wel aangegeven maar kende het verder niet.

[..]

Disney heeft 5 achtbanen, 4 als je Indiana Jones niet meetelt, of mis ik iets?

Het is al even geleden dat ik in Phantasialand ben geweest maar in mijn herinnering was dat het mooiste pretpark hoewel de Efteling (met die nieuwe achtbanen) ook in de buurt komt.

[..]

Ik snap niet waarom je meer dan 15 keer in 22 jaar tijd (open sinds april '92) naar hetzelfde pretpark zou gaan.
Ach ik krijg regelmatig mensen aan de receptie die paar x per jaar gaan en dat jaren lang ;)
pi_137473657
In Disney heb je de kiddiecoaster nog.
Ik nodig je uit om nu eens naar Phantasialand geweest. Het is daar enorm veranderd...

Iemand van deze groep al naar Europapark geweest?
Vorig jaar ben ik voor de eerste keer gegaan en was ik meteen verliefd.
Ik ben er vorig jaar in totaal 16x geweest, verspreid over 3x periodes...

Maar dat is off-topic..
pi_137473815
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef Nober het volgende:

Ik snap niet waarom je meer dan 15 keer in 22 jaar tijd (open sinds april '92) naar hetzelfde pretpark zou gaan.
Dan zal ik maar niet vertellen hoe vaak ik al in de Efteling ben geweest! :D

Europapark is ook geweldig trouwens, komt zeker heel dicht in de buurt van Disney.
pi_137477881
Zit te twijfelen om eind April nog even de aanbieding van Phantasialand mee te pakken. Ben net terug uit DLRP maar ben denk ik in een pretparken mode ofzo.

Is het de moeite waard om eerst de hotelovernachting te doen en de volgende dag fris het park in, ze zijn 's avonds toch niet open zag ik.
.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:36:36 #208
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137479968
Gister avons terug gekomen.
En heb dit topic nog wel gelezen maar niet gereageerd.

Ergens kan ik me in Nober vinden. Voor mij was het de tweede keer in Disneyland Paris en mijn derde keer in een Disney park.
Voor mijn vriendin was het de eerste keer en aangezien zij dezelfde achternaam als Mickey en Mini heeft wilde ze heel haar leven al er naar toe.
Dus die keek er behoorlijk naar uit. Ergens was ze qua spanning en verwachting toch echt weer/nog een klein meisje.

Doordat we nog geen 20km van de Efteling wonen kennen we dat tot in den treuren al wel maar m'n vriendin had van Disney verwacht dat het magischer zou zijn. En dat was niet echt zei ze.
Ze was vroeger helemaal fan van Belle maar daar is in het park zelf qua attractie niks van te vinden.
Het overtreft de Efteling niet vond ze. Terwijl dat ze dat wel had verwacht.

We zijn er 4 dagen geweest en de eerste dag zijn we in het MoviePark begonnen.
We waren rond 11 in de ochtend aangekomen in het hotel en hebben toen meteen onze kaartjes gekregen.

Toen als sardientjes in de bus hahah en het park op.
Beide achtbanen zijn wel leuk en Crush Coaster was voor mij een positieve ride.
Aangezien ik die zelf nog niet kende.
In de Tower durfde ze niet in en ben ik ook niet gegaan. Ik ben immers bekend met Mystery Castle in het hier eerdere benoemde Phantasialand, dus ik snap het idee van de Tower.
Het enige wat we niet gedaan hebben in het movie park is Moteurs Action, die Tower dan en RC. Maar dan is t park net te klein om er een dag in te vertoeven.
M'n vriendin was boos omdat ze de eerste avond niet meteen Disney Dreams kon zien maar het eten in Café Mickey maakte een hoop goed.
Ik had dat vantevoren wel gezegd maar ze was vergeten dat de Disney figuren er ook zouden zijn.
Dat vond ze wel leuk en ze namen voor elke tafel ook hun tijd voor foto's en handtekeningen.
Was niet super duur en je ontmoet er veel figuren. Een aanrader vind ik.

De volgende dag het park in. Magic Kingdom voor de mensen die ook naar Disneyworld zijn geweest.
Deze dag zijn we gaan eten met de Prinsessen in Auberge de Cindrillon.
Wat ik idd al eerder las is dat dat menu niet echt voor kinderen was en ik schrok toch wel een beetje van de prijs.
Maar goed t eten was prima en we hebben leuke foto's gemaakt.

Uiteindelijk hebben we in de komende dagen eigenlijk alles op het gemakje gedaan. M'n vriendin wilde t spookhuis niet in en in Space Mountain wilde ze niet in maar ben ik alleen gegaan toen de wachtrij maar 15 minuten bleek.
Qua drukte was die het minst want we hebben een paar keer 60 minuten moeten wachten voor verschillende attracties.

Nog wat inkopen gedaan en het viel me op dat sommige dingen in de Village goedkoper waren dan op t park. ¤2 niet veel maar goed het is iets haha.

Ik vind zelf Disneyworld ook mooier dan Disneyland Paris. M'n vriendin had het magischer verwacht maar goed we zijn inmiddels beide al volwassen.
Het hotel (Magic Circus) was goed, geen super de luxe maar ook zeker niet slecht.

Het zal even duren voordat we weer een keertje terug gaan. Omdat we het nu gezien hebben.
Qua Disney staat Orlando als eerstvolgend op het menu haha.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137480378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:30 schreef Fer het volgende:
Zit te twijfelen om eind April nog even de aanbieding van Phantasialand mee te pakken. Ben net terug uit DLRP maar ben denk ik in een pretparken mode ofzo.

Is het de moeite waard om eerst de hotelovernachting te doen en de volgende dag fris het park in, ze zijn 's avonds toch niet open zag ik.
Phantasialand zelf vind ik wel een aanrader voor de attracties, voor de sfeer heb ik liever een ander park.

Je kan het beste altijd naar een pretpark gaan met heel lage verwachtingen, dan ben je het minste teleurgesteld als het niet veel soeps is..

Is er nergens een algemeen pretparktopic eigenlijk?
Dan kunnen we daar verder discussiëren over andere parken.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 maart 2014 @ 12:51:32 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137480476
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:41:56 #211
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137483915
Disneyland Paris is na Orlando waarschijnlijk altijd een teleurstelling.
Het valt ook gewoonweg niet te vergelijken die twee.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137484366
ik snap eigenlijk niet dat Disneyland paris altijd maar financiele problemen heeft, het is stervensdruk, verschrikkelijk duur en NOG maken ze geen winst?

dan doen ze ergens toch iets grandioos verkeerd..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:59:22 #213
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137484481
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:41 schreef laziness het volgende:
Disneyland Paris is na Orlando waarschijnlijk altijd een teleurstelling.
Het valt ook gewoonweg niet te vergelijken die twee.
Ja dat was het 12 jaar geleden al voor mij hahaha.
Ben in '97 in Disneyworld geweest en in 2002 pas in Parijs.
Heb altijd zo gebaald dat we toen geen extra dagen zijn gebleven voor het Epcot Centre en Universal Studios maar goed... (mn ouders ook maar goed de reisagente zei dat 5 dagen Orlando wel genoeg zou zijn haha).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137485129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef mschol het volgende:
ik snap eigenlijk niet dat Disneyland paris altijd maar financiele problemen heeft, het is stervensdruk, verschrikkelijk duur en NOG maken ze geen winst?

dan doen ze ergens toch iets grandioos verkeerd..
Ze maken wel operationele winst, maar ze hebben een enorme schuld af te lossen en betalen zich natuurlijk blauw aan licenties aan Walt Disney.

Zal wel met belastingen te maken hebben.
.
pi_137485540
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef mschol het volgende:
ik snap eigenlijk niet dat Disneyland paris altijd maar financiele problemen heeft, het is stervensdruk, verschrikkelijk duur en NOG maken ze geen winst?

dan doen ze ergens toch iets grandioos verkeerd..
Begonnen ze 20 jaar geleden niet met een schuld van vele miljarden euro's? Pas sinds kort is het winstgevend geloof ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 maart 2014 @ 15:50:54 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137486058
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Begonnen ze 20 jaar geleden niet met een schuld van vele miljarden euro's? Pas sinds kort is het winstgevend geloof ik.
Klopt

Maar hoe het precies zit is onduidelijk volgens mij is disney amerika groot aandeelhouder in Disneyland parijs.
Dat de latere gebouwde Asiatische parken een beter budget hebben en dus een beter park is dan wel weer vreemd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137495155
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef JohnB52 het volgende:
Nu ben ik zelf aan t kijken om naar Disney te gaan, eerste week van september...

3 personen waarvan een kind van 2,5 jaar.

Zit op 580 euro voor 3 dagen New Port Bay Club.

Nog wachten op een aanbieding of is dit al scherp geprijsd?
Iemand die mee wilt zoeken?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:23:52 #218
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137495245
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Iemand die mee wilt zoeken?
De prijzen zijn wel min of meer gelijk overal heb ik altijd het idee tenzij je de stuntverkoop van disney te pakken hebt maar die is net geweest.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_137496170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Begonnen ze 20 jaar geleden niet met een schuld van vele miljarden euro's? Pas sinds kort is het winstgevend geloof ik.
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Klopt

Maar hoe het precies zit is onduidelijk volgens mij is disney amerika groot aandeelhouder in Disneyland parijs.
Dat de latere gebouwde Asiatische parken een beter budget hebben en dus een beter park is dan wel weer vreemd.
dat is nou precies waarom ik het vreemd vind, het lijkt mij dat je als moederbedrijf ervoor zorgt dat eventuele schulden asap zijn afgelost, desnoods met een aantal leuke munt wissel truuckjes

Dat er wat schulden ontstaan is an sich logisch omdat je een heel pretpark uit de grond stampt..
maar het lijkt me dat je dan leuke belasting technische foefjes verzint om die schuld te minimaliseren en zo snel mogelijk winst te maken..

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 07-03-2014 21:13:52 ]
pi_137497294
Denk dat DLRP geld schuldig is aan Disney World, schulden komen bij Disney World binnen als inkomsten, die dat mooi aan de aandeelhouders kunnen laten zien? Zal vast wel een goede reden achter zitten.
pi_137509973
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:54 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dan zal ik maar niet vertellen hoe vaak ik al in de Efteling ben geweest! :D

Europapark is ook geweldig trouwens, komt zeker heel dicht in de buurt van Disney.
200 keer de afgelopen 20 jaar? Europapark is ook weer zo'n eind rijden, ze hadden rekening met ons moeten houden ipv hopen op Franse bezoekers!

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef nils7 het volgende:
Gister avons terug gekomen.
Wij waren er van zondag tot en met dinsdag. Zondagnacht vertrokken om 4:15 en om 9:15 aangekomen (een keer gestopt). Alleen op maandag regen gehad maar er stond een koude wind, al kun je ook geen 20 graden verwachten begin maart.

Ook een keer wezen eten bij Planet Hollywood, gewoon naar binnen gegaan en er was meteen een tafel beschikbaar.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:00:50 #222
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137512337
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:57 schreef Nober het volgende:

[..]

200 keer de afgelopen 20 jaar? Europapark is ook weer zo'n eind rijden, ze hadden rekening met ons moeten houden ipv hopen op Franse bezoekers!

[..]

Wij waren er van zondag tot en met dinsdag. Zondagnacht vertrokken om 4:15 en om 9:15 aangekomen (een keer gestopt). Alleen op maandag regen gehad maar er stond een koude wind, al kun je ook geen 20 graden verwachten begin maart.

Ook een keer wezen eten bij Planet Hollywood, gewoon naar binnen gegaan en er was meteen een tafel beschikbaar.
Wij moesten ff 10 minuten wachten bij PH maar dat was niet zo erg.

Heb gisteren een vriend van me gesproken en die moesten 180 minuten wachten bij Crush' Coaster dus onze 60 minuten valt nog mee haha.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137518368
Crush's Coaster duurde 63 minuten, toevallig hadden we de stopwatch gebruikt. Jammer dat ze voor die attractie geen Fast Pass hebben, had bij RC Racer ook wel gemogen. Verder wel op de attracties waar wij in wilden een Fast Pass mogelijkheid.

Edit: Vraag mij wel ineens af waar de wachtrij begint als het 180 minuten duurt, zodra je de bus uitstapt? _O-

[ Bericht 31% gewijzigd door Nober op 08-03-2014 18:07:33 ]
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:53:31 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_137521974
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Nober het volgende:
Crush's Coaster duurde 63 minuten, toevallig hadden we de stopwatch gebruikt. Jammer dat ze voor die attractie geen Fast Pass hebben, had bij RC Racer ook wel gemogen. Verder wel op de attracties waar wij in wilden een Fast Pass mogelijkheid.

Edit: Vraag mij wel ineens af waar de wachtrij begint als het 180 minuten duurt, zodra je de bus uitstapt? _O-
Heb geen idee hahaha maar bij Thunder Mountain was die ook 60 minuten maar daar konden we het "loop/wacht parcours" zeker de helft zo doorlopen dus ik die kan denk ik wel langer hahaha
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_137522661
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:00 schreef Nober het volgende:
Crush's Coaster duurde 63 minuten, toevallig hadden we de stopwatch gebruikt. Jammer dat ze voor die attractie geen Fast Pass hebben, had bij RC Racer ook wel gemogen. Verder wel op de attracties waar wij in wilden een Fast Pass mogelijkheid.

Edit: Vraag mij wel ineens af waar de wachtrij begint als het 180 minuten duurt, zodra je de bus uitstapt? _O-
met 120 minuten wachttijd sta je toch ruim in de extra ruimte (die ze kunnen creeeren met van die paaltjes en touwtjes eraan)

maar een lange rij hoef niet altijd te betekenen dat je ook lang moet wachten.. de mensen massa kan nog niet ingedikt zijn b.v. :P

zo had ik een keer dat de rij tot ver na (vanuit crush coaster gezien) dat monsters inc lach ding liep.. maar je in ~3 kwartier wel in de attractie zat.. :P
pi_137522857
Toen ik er 2 jaar geleden was ging die crush coaster steeds kapot. Uiteindelijk ook niet kunnen doen. Rij stond toen wel tot aan de ijskraam 30 meter buiten de paaltjes etc op beide dagen.

En dat terwijl je bij de rest hooguit een kwartier ofzo hoefde te wachten (op die bergachtbaan na). Was de eerste week van september toen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 10 maart 2014 @ 18:44:07 #227
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_137588879
Ik ga dit weekend waar kan ik zien of het druk word??
pi_137589345
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik ga dit weekend waar kan ik zien of het druk word??
Disneyland Parijs wait time app in de app store/Google play
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 maart 2014 @ 19:02:44 #229
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_137589625
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

Disneyland Parijs wait time app in de app store/Google play
Dank je wel :)
pi_137630901
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Dank je wel :)
En dit nog even lezen, de rest kan je wel overslaan.

Disneyland Park
9 Big Thunder Mountain (achtbaan)
16 Indiana Jones and the Temple of Peril (achtbaan), die is in onderhoud tot april.
42 Space Mountain: Mission 2 (achtbaan)

Tip voor 9: Op een gegeven moment moet je een kant kiezen in de wachtrij, neem de rechtse kant want dat is sneller.

Walt Disneys Studios
5 Crush's Coaster (achtbaan)
9 Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith (achtbaan), daar hadden we drie keer in gekund alleen was er twee keer een probleem dus zijn we er slechts een keer in geweest.
13 The Twilight Zone Tower of Terror (Vrije val lift)
17 RC Racer (Schip, in achtbaanuitvoering)

Veel plezier!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:43:38 #231
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137631350
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Nober het volgende:

[..]

En dit nog even lezen, de rest kan je wel overslaan.

Disneyland Park
9 Big Thunder Mountain (achtbaan)
16 Indiana Jones and the Temple of Peril (achtbaan), die is in onderhoud tot april.
42 Space Mountain: Mission 2 (achtbaan)

Tip voor 9: Op een gegeven moment moet je een kant kiezen in de wachtrij, neem de rechtse kant want dat is sneller.

Walt Disneys Studios
5 Crush's Coaster (achtbaan)
9 Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith (achtbaan), daar hadden we drie keer in gekund alleen was er twee keer een probleem dus zijn we er slechts een keer in geweest.
13 The Twilight Zone Tower of Terror (Vrije val lift)
17 RC Racer (Schip, in achtbaanuitvoering)

Veel plezier!
Wat een raar advies.
Alsof iedereen dezelfde pretpark beleving zoekt als jij.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Public Relations / Redactie Film woensdag 12 maart 2014 @ 00:39:27 #232
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137643785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Nober het volgende:

[..]

En dit nog even lezen, de rest kan je wel overslaan.

Disneyland Park
9 Big Thunder Mountain (achtbaan)
16 Indiana Jones and the Temple of Peril (achtbaan), die is in onderhoud tot april.
42 Space Mountain: Mission 2 (achtbaan)

Tip voor 9: Op een gegeven moment moet je een kant kiezen in de wachtrij, neem de rechtse kant want dat is sneller.

Walt Disneys Studios
5 Crush's Coaster (achtbaan)
9 Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith (achtbaan), daar hadden we drie keer in gekund alleen was er twee keer een probleem dus zijn we er slechts een keer in geweest.
13 The Twilight Zone Tower of Terror (Vrije val lift)
17 RC Racer (Schip, in achtbaanuitvoering)

Veel plezier!
Dat zijn alleen de thrill-rides. Hierbij mis je must-do's als Pirates of the Caribbean, Phantom Manor, Star Tours, Buzz Lightyear, Stitch Live, Cinémagique en de parade en Dreams.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:33:56 #233
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_137653136
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Nober het volgende:

[..]

En dit nog even lezen, de rest kan je wel overslaan.

Disneyland Park
9 Big Thunder Mountain (achtbaan)
16 Indiana Jones and the Temple of Peril (achtbaan), die is in onderhoud tot april.
42 Space Mountain: Mission 2 (achtbaan)

Tip voor 9: Op een gegeven moment moet je een kant kiezen in de wachtrij, neem de rechtse kant want dat is sneller.

Walt Disneys Studios
5 Crush's Coaster (achtbaan)
9 Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith (achtbaan), daar hadden we drie keer in gekund alleen was er twee keer een probleem dus zijn we er slechts een keer in geweest.
13 The Twilight Zone Tower of Terror (Vrije val lift)
17 RC Racer (Schip, in achtbaanuitvoering)

Veel plezier!
ik hou meer van dark-rides *O*
pi_137655576
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:35 schreef Nober het volgende:

[..]

En dit nog even lezen, de rest kan je wel overslaan.

Disneyland Park
9 Big Thunder Mountain (achtbaan)
16 Indiana Jones and the Temple of Peril (achtbaan), die is in onderhoud tot april.
42 Space Mountain: Mission 2 (achtbaan)

Tip voor 9: Op een gegeven moment moet je een kant kiezen in de wachtrij, neem de rechtse kant want dat is sneller.

Walt Disneys Studios
5 Crush's Coaster (achtbaan)
9 Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith (achtbaan), daar hadden we drie keer in gekund alleen was er twee keer een probleem dus zijn we er slechts een keer in geweest.
13 The Twilight Zone Tower of Terror (Vrije val lift)
17 RC Racer (Schip, in achtbaanuitvoering)

Veel plezier!
Na de BTM waren mijn kleintjes er zeker van dat ze niet nog een achtbaan wilden doen. Dus alleen nog space mountain gedaan met een babyswitch en de rest gelaten.

We hebben ons nog steeds 3 dagen vermaakt.
.
pi_137836553
Tot 11 april is crush coaster dicht.

Had hier dacht ik al gestaan?
  Public Relations / Redactie Film maandag 17 maart 2014 @ 13:14:56 #236
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137839171
Klopt. Wachtrij wordt aangepast voor een Single Riders entree en de buitenwachtrij wordt aangepakt.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 17 maart 2014 @ 13:15:38 #237
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137839204
Mooi, Wel lullig voor de mensen die nu gaan.
Crush is de tofste achtbaan die ze hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_137839949
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi, Wel lullig voor de mensen die nu gaan.
Crush is de tofste achtbaan die ze hebben.
samen met BTM imho :)

quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:14 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Klopt. Wachtrij wordt aangepast voor een Single Riders entree en de buitenwachtrij wordt aangepakt.
single rider lane? :o nice..

maar gezien de setup van de ride zal de wachttijd er alleen maar erger door worden i guess :P
  maandag 17 maart 2014 @ 14:09:37 #239
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_137841520
Nou het is al vaker voor gekomen dat de meesten toch met meer dan twee in de rij staan en samen willen en om dan die twee plaatsen op te vullen moet een stel van zo ver uit de rij komen dat het ook de boel ophoudt.
Die single riders lane zal de wachttijd niet verlengen denk ik. Je vult echt de lege plaatsen op.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_138933935
Hmm, handig, wil ik boeken, kan je alleen met creditcard betalen, of je moet bellen naar 0900-34763965. Hebben ze nog niet zoiets als iDEAL ontdekt daar?

Lijkt ook net alsof je alleen maar via Disney zelf kan boeken? Tenminste via dreizen wel.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:09:06 #241
134538 chansadres
Black & White
pi_138934564
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:41 schreef JohnB52 het volgende:
Hebben ze nog niet zoiets als iDEAL ontdekt daar?
Nee, want iDEAL is een exclusief Nederlands betaalmiddel. En Disney Parijs is een Frans/Amerikaans bedrijf. Dus die kennen iDEAL niet want enkel Nederlandse bedrijven kennen het.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_138935168
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:09 schreef chansadres het volgende:

[..]

Nee, want iDEAL is een exclusief Nederlands betaalmiddel. En Disney Parijs is een Frans/Amerikaans bedrijf. Dus die kennen iDEAL niet want enkel Nederlandse bedrijven kennen het.
Valt nog wel mee, ken ook een paar goksites die er ook gebruik van maken (niet dat ik een zware gokker ben :P)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 16 april 2014 @ 10:46:53 #243
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_138935413
Thx for the bump.

In andere informatie:
10 juli opent Ratatouille!



pi_138937063
Whiiii gaaf!! Wij gaan 18 juli
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139138709
Wij gaan a.s. maandag (t/m vrijdag) en verblijven in Davy Crockett. Nog tips of ervaringen die men wil delen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 april 2014 @ 10:40:30 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_139139487
[quote]0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Thx for the bump.

In andere informatie:
10 juli opent Ratatouille!

[ afbeelding ]

[/quoteen karretje toch.
Zo iets wqs vroeger wel leuk vraag me af of dat nu nog werkt.
Een darkride is naar poppen kijken in
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:04:51 #247
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139140044
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 april 2014 10:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Thx for the bump.

In andere informatie:
10 juli opent Ratatouille!

[ afbeelding ]

[/quoteen karretje toch.
Zo iets wqs vroeger wel leuk vraag me af of dat nu nog werkt.
Een darkride is naar poppen kijken in
De studio's hebben nog geen darkride dus reken maar dat het werkt. En de wagentjes zullen trackless rijden zoals o.a. winnie the pooh in disneyworld en dat is daar nog steeds een grote hit.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 22 april 2014 @ 11:41:43 #248
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_139140984
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 april 2014 10:46 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Thx for the bump.

In andere informatie:
10 juli opent Ratatouille!

[ afbeelding ]

[/quoteen karretje toch.
Zo iets wqs vroeger wel leuk vraag me af of dat nu nog werkt.
Een darkride is naar poppen kijken in
Een darkride nieuwe stijl.

De aankleding wordt verzorgd door (3D)-schermen, die naadloos overlopen in echte setstukken.
Je rent als rat door de keuken en duikt overal overheen en onderdoor. Bovendien is de rit trackless, dus je ziet niet aan de rails welke kant je opgaat. Ook kan hierdoor iedere rit anders zijn.

Een goed voorbeeld van deze combinatie vind je Adventures of Spiderman, hoewel daar het vervoersmiddel ook nog de bewegingen van een simulator maakt wat de beleving nog completer maakt.
pi_139141346
Wat is de leeftijdsindicatie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139144280
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Wij gaan a.s. maandag (t/m vrijdag) en verblijven in Davy Crockett. Nog tips of ervaringen die men wil delen?
Je ontbijt inslaan bij de Auchan, is stukje goedkoper.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 22 april 2014 @ 13:49:13 #251
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_139144894
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:53 schreef Vicky het volgende:
Wat is de leeftijdsindicatie?
Bij attracties is het vaak op lengte, maar dat zou hier ook niet zijn. Ik denk dus naar eigen goeddunken van ouders.
pi_139145022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:49 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Bij attracties is het vaak op lengte, maar dat zou hier ook niet zijn. Ik denk dus naar eigen goeddunken van ouders.
dan gaan we er eerst maar eens naar kijken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_139145548
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Je ontbijt inslaan bij de Auchan, is stukje goedkoper.
We nemen zo veel mogelijk van thuis mee (3 auto's).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_139146233
Auchan is goedkoper, en t is vers!
pi_139149428
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:39 schreef JohnB52 het volgende:
Auchan is goedkoper, en t is vers!
is dat zo? auchan vind ik niet duur, maar zeker niet goedkoper t.o.v. hier..

overigens zou ik zelf voor dag 1 en misschien 2 wat meenemen (+eventueel dingen die ze daar niet echt kennen), de rest in de lokale supermarkt kopen.. (auchan dus in dit geval)
pi_139152307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:31 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat zo? auchan vind ik niet duur, maar zeker niet goedkoper t.o.v. hier..

overigens zou ik zelf voor dag 1 en misschien 2 wat meenemen (+eventueel dingen die ze daar niet echt kennen), de rest in de lokale supermarkt kopen.. (auchan dus in dit geval)
Ach dat komt wel goed. We zijn met 7 volwassen en 6 kinderen in de leeftijd tussen 6 maanden en 7 jaar, dus we hebben nu eenmaal veel nodig.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_139152541
Dan zou ik niet elke ochtend t ontbijt nuttigen op t park!

Bij de Auchan haal je 10 stokbroden voor 3 euro ofzo.

Vleeswaren zijn in Frankrijk wel flink duurder, kaas uiteraard niet.
pi_139316699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:13 schreef JohnB52 het volgende:
Dan zou ik niet elke ochtend t ontbijt nuttigen op t park!

Bij de Auchan haal je 10 stokbroden voor 3 euro ofzo.

Vleeswaren zijn in Frankrijk wel flink duurder, kaas uiteraard niet.
Tuurlijk doen we dat niet, we hebben alles ingeslagen en zien wel hoever we daar meekomen gedurende 5 dagen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_140032974
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tuurlijk doen we dat niet, we hebben alles ingeslagen en zien wel hoever we daar meekomen gedurende 5 dagen.
Hoe was het?
pi_140032994
Vraagje:

Er zou wifi komen in Disney.

Werkt dat al?
pi_140033714
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje:

Er zou wifi komen in Disney.

Werkt dat al?
In februari had ik in hotel New York wifi, in de parken zelf niet
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 16 mei 2014 @ 21:40:48 #262
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_140034950
Hotels en Village is gratis Wifi
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 mei 2014 @ 21:42:59 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_140035043
Zijn er al plannen om carsland naar Parijs te halen dat lijkt me nou echt een publieks trekker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_140035842
Wat moet je ook met wifi in het park zelf joh :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140036249
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Wat moet je ook met wifi in het park zelf joh :P
ik beschouw het ook niet als gemis want in het park vermaak ik mij wel zonder mobiel
Maar het lijkt me wek handig als je in een lange wachtrij staat ;)
pi_140036264
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
Wat moet je ook met wifi in het park zelf joh :P
'Disneyland® Paris' bekijken - https://play.google.com/s(...)neylandparis.android
pi_140036373
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:15 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

'Disneyland® Paris' bekijken - https://play.google.com/s(...)neylandparis.android
Dat je kan checken hoe het zit met wachttijden is wel handig, maar die borden staan ook door het hele park.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140044005
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat je kan checken hoe het zit met wachttijden is wel handig, maar die borden staan ook door het hele park.
de tijden borden staan op 1 plek in het park.. :X dat is niet door het hele park hoor :P
pi_140044146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:16 schreef mschol het volgende:

[..]

de tijden borden staan op 1 plek in het park.. :X dat is niet door het hele park hoor :P
Niet? Ik zou echt zweren dat er in ieder themagebied eentje stond..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140044242
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet? Ik zou echt zweren dat er in ieder themagebied eentje stond..
volgens mij niet, anders zijn ze goed verstopt ^O^
pi_140044386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:18 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat je kan checken hoe het zit met wachttijden is wel handig, maar die borden staan ook door het hele park.
Toch alleen bij main street, aan t einde aan de rechter kant?

Is alweer 5 jaar geleden dat k geweest ben volgens mij.
pi_140046560
Staat er ook 1 in discoveryland, maar voor de attracties daar
pi_140049271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 20:52 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje:

Er zou wifi komen in Disney.

Werkt dat al?
Nee, voor geen meter. Twee weken terug totaal geen wifi gehad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_140112313
Hmmm

Begin september 3 daagjes naar Disney, New Port Bay Club, leek me leuk om ook in Disneyland hotel te ontbijten, lees ik net dat de prijs omhoog gaat: ¤35,00!!!!
pi_140119583
Is al een tijdje.
35¤ volwassenen en 15¤( of ¤20 )kind.
pi_140122387
Jammer, maar houd t wel exclusief voor de gasten.
pi_142689692
Vraagje: verkopen ze bij dlrp nog steeds toy story mercandise?

Iemand die t heeft gezien?

Dochter is helemaal gek van toy story, en ik heb daar ooit een toy story beker gekocht, en die wil ze dus ook

(Maar dan niet in een halve liter formaat)
pi_142689959
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:52 schreef JohnB52 het volgende:
Vraagje: verkopen ze bij dlrp nog steeds toy story mercandise?

Iemand die t heeft gezien?

Dochter is helemaal gek van toy story, en ik heb daar ooit een toy story beker gekocht, en die wil ze dus ook

(Maar dan niet in een halve liter formaat)
Kan haast niet missen met zoveel shops in en rondom het park. Toen ik er was hadden ze genoeg, maar dat is alweer 2 of 3 jaar terug.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Public Relations / Redactie Film donderdag 24 juli 2014 @ 19:04:19 #279
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_142690064


In beide parken een attractie gebaseerd op Toy Story en zelfs een heel themaland. Je ze hebben genoeg.
pi_142691011
Wij zijn gisteren terug gekomen van 5 dagen Disney. Superdagen gehad. Ratatouille is geweeeeldig!
Er waren wel heel veel storingen afgelopen dagen. Waren we bijna aan de beurt bij Crush.... storing.. uiteindelijk 2uur in de rij gestaan. Wij hebben m omgedoopt tot Crash Coaster.

mijn kinderen waren blij verrast met Frozen in de parade.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_142693241
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:27 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn gisteren terug gekomen van 5 dagen Disney. Superdagen gehad. Ratatouille is geweeeeldig!
Er waren wel heel veel storingen afgelopen dagen. Waren we bijna aan de beurt bij Crush.... storing.. uiteindelijk 2uur in de rij gestaan. Wij hebben m omgedoopt tot Crash Coaster.

mijn kinderen waren blij verrast met Frozen in de parade.
Was t druk, of heel druk?


Zag op youtube n filmpje dat mensen 180minuten mochten wachten voor ratatouille!

Ik ga begin september, net na alle zomervakanties, van dinsdag tot donderdag, hopelijk dan lekker rustig!
pi_142693340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kan haast niet missen met zoveel shops in en rondom het park. Toen ik er was hadden ze genoeg, maar dat is alweer 2 of 3 jaar terug.
Ik was er 3 of 4 jaar geleden ook, toen hadden ze ook nog wel wat bij Buzz...

Alleen nu met al die nieuwe cars en planes films...
pi_142693626
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Was t druk, of heel druk?


Zag op youtube n filmpje dat mensen 180minuten mochten wachten voor ratatouille!

Ik ga begin september, net na alle zomervakanties, van dinsdag tot donderdag, hopelijk dan lekker rustig!
behoorlijk druk. Vooral zondag en maandag.
verder was hrt vrijdag en zaterdag bloedverziekend heet.. zondag regen

wij zijn 1x in ratatouille geweest met een fastpass. Die werd in de ochtend uitgedeeld. Toen we aan de beurt waren was er storing en zijn we later die dag op de fastpass gegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_142694020
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ik was er 3 of 4 jaar geleden ook, toen hadden ze ook nog wel wat bij Buzz...

Alleen nu met al die nieuwe cars en planes films...
Die post van Roberto hierboven is duidelijk. Moet goed komen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143132083
In september gaan we 4 dagen die kant op, dus ook naar Disney. Zit er aan te denken om gelijk een abonnement te kopen. Het kost toch al genoeg en dan kan ik nog een keer terug :D
Heb er nu al zin in!
pi_143133213
Aan de kassa een abonnement kopen?
pi_143171276
Vanaf dat je 4 dagen gaat is een abonnement sowieso goedkoper dacht ik?
pi_143171622
Ja ik zag dat een 3 dagen entree pas al even duur is als fantasy abonnement :')
We gaan met mensen met abonnement mee, dus bij aanschaf krijgen wij 10% korting :D
We weten alleen nu niet of we alle dagen naar Disney zullen gaan, dat moeten we nog bespreken.
pi_143172410
Ook al ga je niet alle dagen naar Disney. Je kan nog altijd volgend jaar nog eens een bezoekje brengen, het kost je dan toch een pak minder dan wanneer je tickets zou kopen.
pi_143369785
afgelopen zondag geboekt tijdens de Disney Stuntverkoop: 45% korting op toegang en verblijf op de Davy Crockett Ranch. Aankomst 19-9, vertrek 21-9
Meteen maar een ontbijt met Mickey en HalfBoard Plus bijgeboekt. Nadeel daarvan is dat onze dochter van twee daar niet onder valt, en dus overal met ons mee moet eten of we moeten voor haar bijbestellen. Uiteraard betalen we voor haar ook niet.
Maandag heb ik de restaurantreserveerlijn gebeld omdat ik wat vragen had over wat er nou wel en niet te betalen was met die Plus Mealvouchers. Via de sites kwam ik er namelijk maar niet uit:
De .nl gaf heel andere info dan de .co.uk en de .fr. En op alledrie de sites stond weer een ander lijstje/overzichtje dan in de brochure die ik digitaal gedownload had via de reserveringsbevestigingsmail.
Uiteindelijk heb ik het allemaal helder gekregen, ook de reden achter waarom kinderen onder de 3 geen mealplan kunnen kopen. Ze gaan er van uit dat kinderen van 2 jaar nog uit potjes eten. Die worden dan wel verstrekt, maar ik krijg mijn dochter, die al ruim anderhalf jaar met de pot mee-eet, echt niet zo ver dat ze van dat opwarm-babyvoer gaat eten.

Gisteravond hebben we uitgezocht waar we zouden willen eten en hebben we gereserveerd: de 19e bij Silver Spur en de 20e bij Chez Remy.
Enige dingetje dat we nog even na moeten vragen, maar dat kan ook prima als we daar al zijn, is of we op de 21e, als we al uitgecheckt zijn bij Davy Crockett, nog zouden kunnen eten in het buffet daar. Als het niet kan is het geen probleem, dan eten we waarschijnlijk bij Anette's Diner of Rainforest Cafe.

Ik heb er zin in *O*
pi_143369961
Hoeveel scheelt het je dan op de normale prijs?

Wat moest je nu betalen?

Onze dochter is ook 2 (en 8mnd)

Ze kijkt vaak de filmpjes op YouTube van dlrpfans :-)

Welke attracties zijn jullie van plan te doen?
pi_143370496
Eten kan altijd. Maar gebruik maken van de faciliteiten niet.

Hou rekening dat je niet kan reserveren bij anette'sdiner en rainforest.
pi_143372533
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef psv-gomes het volgende:
Eten kan altijd. Maar gebruik maken van de faciliteiten niet.

Hou rekening dat je niet kan reserveren bij anette'sdiner en rainforest.
Dat we daar nog kunnen eten is wel fijn. Lijkt ons een iets rustigere omgeving dan in Village. Ik zit liever niet met een compleet overprikkeld kind nog 6 uur in de auto ;)

En dat we bij rainforest en Anette's niet kunnen reserveren weten we sinds gisteren ook. De (niet zo heel erg vriendelijke) dame aan de telefoon snauwde mij dat ook al toe. Iets later belde ik weer om de reservering te wijzigen (toch maar naar Chez Remy i.p.v. Blue Lagoon op zaterdag) en toen kreeg ik wel een aardige dame aan de lijn. Zij gaf ook aan dat rond de tijd dat wij de reserveringen hebben staan (18.00) er ook in Rainforest en Anette's wel vrij snel een plekje beschikbaar zal zijn, ook zonder reservering.
pi_143372623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:04 schreef JohnB52 het volgende:
Hoeveel scheelt het je dan op de normale prijs?

Wat moest je nu betalen?

Onze dochter is ook 2 (en 8mnd)

Ze kijkt vaak de filmpjes op YouTube van dlrpfans :-)

Welke attracties zijn jullie van plan te doen?
Ik ben nu, voor 2 nachten Davy Crockett, twee volwassenen parkentree, twee keer half pension plus (waar dus ook een ontbijtpakket bij zit dat volgens reviews zo groot is dat je er prima nog een gedeeltelijk lunchpakket van kunt maken, één keer eten bij Chez Remy en één keer eten bij Silver Spur, en dagelijks een pause gourmande) en twee volwassenen Ontbijt met Mickey en Vrienden in Cafe Mickey 640 euro kwijt.

Niet goedkoop dus, maar minder duur dan wanneer we buiten die actie om zouden hebben geboekt.
pi_143375335
Ik 700 voor 2 nachten 3 dagen in New Port Bay Club.

2 volwassenen 1 kind.

Met ontbijt er bij.

Dus ja voor jou wel "goedkoop" gezien t eten wat jij er bij krijgt...

Enne, welke attracties?
pi_143380729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:25 schreef psv-gomes het volgende:
Eten kan altijd. Maar gebruik maken van de faciliteiten niet.

Hou rekening dat je niet kan reserveren bij anette'sdiner en rainforest.
Weet jij wat de rustigste tijd is om naar Disney te gaan?
Eind september en begin oktober?

Edit: zie dat de vakantie van de Fransen maar tot 01-09 duurt? Dus vanaf die week is het al stukken rustiger?

[ Bericht 8% gewijzigd door Travel. op 13-08-2014 15:47:07 ]
pi_143383702
Jup, en niet geheel ontoevallig ga ik dan.

Ik zou op Google kijken wanneer de Engelsen, Fransen, Duitsers, Belgen, hollanders en spanjaarden vakantie hebben, en Dan niet op die data boeken, en Dan doordeweeks.

How meer regen, des te rustiger het is.

(Ooit 11x achter elkaar in rock&roller coaster en 8x space mountain)
pi_143384502
quote:
3s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Travel. het volgende:

[..]

Weet jij wat de rustigste tijd is om naar Disney te gaan?
Eind september en begin oktober?

Edit: zie dat de vakantie van de Fransen maar tot 01-09 duurt? Dus vanaf die week is het al stukken rustiger?
dat valt echt vies tegen.

wij zijn een keer ergens midden september geweest. Maae het was onwijs druk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143385084
De drukste keer dat ik er ben geweest (15 keer) was, by far, september 2012. Een zaterdag. Wat een afschuwelijke drukte :o
Op twee staat het carnavalsweekend van 2008. Ook bizar druk.

Het rustigst was het halverwege maart 2013, doordeweeks.
pi_143385543
Koninginnedag 2004 was tot nu toe het rustigste
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_143389843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:05 schreef Fannetje het volgende:
De drukste keer dat ik er ben geweest (15 keer) was, by far, september 2012. Een zaterdag. Wat een afschuwelijke drukte :o
Op twee staat het carnavalsweekend van 2008. Ook bizar druk.

Het rustigst was het halverwege maart 2013, doordeweeks.
Okeee, maar heb het nu wel over doordeweeks zeg maar.
Op een andere site las ik juist weer dat het heel rustig was begin september.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')