abonnement Unibet Coolblue
pi_135798033
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil graag wat horen,zien,lezen dat kan me overtuig dat t ISS bestaat.
Waarom moet ik vertrouw iemand of een of ander organisatie die heeft wat te maken met maanlandingen die imo zijn nep.
Ik weet heel goed hoe moeillijk het is te geloven voor veel mensen maar er is toch 'n grote verschil tussen 'moeillijk te geloven' en 'onmogelijk'.
Kom nu toch, noem eens iets wat jou zou overtuigen qua "bewijs"
pi_135798034
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je hoeft niemand te vertrouwen, gezien je dat ding zelf gewoon kan zien :D Of denk je dat al de mensen die sightings doen en foto's maken ook in het complot zitten of zo? Geloof je je eigen ogen niet eens?
Nogmaals - ik heb t niet gezien.
Dus volgens jou en anderen,je kan zien precies dat t 'n ISS is,of is het gewoon 'n witte stipje in de lucht dat kan 't 'n satelliet of ster of hoog vliegende weerballon? Ik weet t niet daarom vraag ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:05:57 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_135798209
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nogmaals - ik heb t niet gezien.
Dus volgens jou en anderen,je kan zien precies dat t 'n ISS is,of is het gewoon 'n witte stipje in de lucht dat kan 't 'n satelliet of ster of hoog vliegende weerballon? Ik weet t niet daarom vraag ik.
Het ISS is een satelliet ;) Deze is veel feller dan andere satellieten, beweegt met een totaal andere snelheid dan vallende sterren of objecten in de atmosfeer. Niets wat je tegenhoud om een keer een telescoop op die stip te mikken en dingen als de zonnepanelen zien.

Laat ik het anders zo zeggen. Stel het ISS is nep. Denk je dan niet dat iemand een keer aan de bel daarover had getrokken? Het is niet alsof ze dat dingen kunnen verstoppen elke keer als een random persoon een telescoop omhoog richt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_135798307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nogmaals - ik heb t niet gezien.
Dus volgens jou en anderen,je kan zien precies dat t 'n ISS is,of is het gewoon 'n witte stipje in de lucht dat kan 't 'n satelliet of ster of hoog vliegende weerballon? Ik weet t niet daarom vraag ik.
Wat het probleem met jou is; als iemand je een linkje geeft of je een app aanraadt weiger je om die te lezen of te downloaden. Je wilt gewoon alleen maar zeggen dat iets niet waar is .
pi_135798379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat het probleem met jou is; als iemand je een linkje geeft of je een app aanraadt weiger je om die te lezen of te downloaden. Je wilt gewoon alleen maar zeggen dat iets niet waar is .
Waarom moet ik een of ander stomme 'app' hebben als ik kan het zien met m'n eigen ogen?
(zeggen ze)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135798409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom moet ik een of ander stomme 'app' hebben als ik kan het zien met m'n eigen ogen?
(zeggen ze)
Niet alleen die app, maar je leest nooit linkjes valt me op. Waarom is dat?
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:11:28 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_135798429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom moet ik een of ander stomme 'app' hebben als ik kan het zien met m'n eigen ogen?
(zeggen ze)
Kom op Tingo, zo slecht is je Nederlands nou ook weer niet. Lees nog eens rustig terug, en klik vooral eens op die link...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_135798453
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom moet ik een of ander stomme 'app' hebben als ik kan het zien met m'n eigen ogen?
(zeggen ze)
De app vertelt je wanneer je met je verrekijker omhoog kan kijken om de ISS the zien.
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:30:02 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135799171
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom moet ik een of ander stomme 'app' hebben als ik kan het zien met m'n eigen ogen?
(zeggen ze)
De app geeft melding wanneer die langs komt zodat je het kan zien, moet het wel helder zijn.
En je moet niks het is gewoon een tip :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_135806081
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet alleen die app, maar je leest nooit linkjes valt me op. Waarom is dat?
Ik lees wel linkjes die zijn misschien interessant.
Maar ik ga niet tijd verspillen aan linkjes lezen die gaat hetzelfde onzin verhaaltje steunen dat ik heb al 'n honderden keren gehoord in een vorm of 'n andere(911 bvb)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135806171
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kom op Tingo, zo slecht is je Nederlands nou ook weer niet. Lees nog eens rustig terug, en klik vooral eens op die link...
Ik heb niet echt 'n beslissing gemaakt over wat ik precies vind van de ISS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_135807838
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb niet echt 'n beslissing gemaakt over wat ik precies vind van de ISS.
Hier een 24h/7dpw stream van de ISS. 'T zal wel een hoax zijn.....

http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:52:31 #63
245636 Jazzpert
Stranger in a strange land
pi_135807857
ISS laatst nog voorbij zien komen met mijn brakke Meade ETX-70 telescoop.

Tenzij de NASA dat ding gehacked heeft en de beelden geupload heeft (!)
pi_135808973
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:52 schreef Jazzpert het volgende:
ISS laatst nog voorbij zien komen met mijn brakke Meade ETX-70 telescoop.

Tenzij de NASA dat ding gehacked heeft en de beelden geupload heeft (!)
Was een hologram jonge.
Conscience do cost.
  donderdag 23 januari 2014 @ 23:07:49 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_135874978
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef ems. het volgende:

[..]

Was een hologram jonge.
:D eh ik krijg blauw scherm en ruis,

Eh wut?


[ Bericht 11% gewijzigd door theguyver op 24-01-2014 08:46:05 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136042401
Most of us already know that Nazi/NASA rocket scientist Wernher von Braun was not a ‘minor’ nazi – he was actually a full member of the SS.

But there were also these :

Hubertus Strughold MD, Ph.D (June 15, 1898 – September 25, 1986) was a German-born physiologist and prominent medical researcher. Beginning in 1935 he served as chief of Aeromedical Research for the German Luftwaffe, holding this position throughout World War II. In 1947 he was brought to the United States as part of Operation Paperclip and held a series of high-ranking medical positions in both the US Air Force and NASA.

In October 1942, Strughold attended a medical conference in Nuremberg at which SS physician Sigmund Rascher delivered a presentation outlining various medical experiments he had conducted in conjunction with the Luftwaffe Medical Service in which prisoners from the Dachau concentration camp were used as human test subjects. These experiments included physiological tests during which camp inmates were immersed in freezing water, placed in air pressure chambers and made to endure invasive surgical procedures without anesthetic. The experiments claimed numerous lives among the inmates forced to participate.

Further questions about Strughold's activities during World War II emerged in 2004 following an investigation conducted by the Historical Committee of the German Society of Air and Space Medicine. The inquiry uncovered evidence of oxygen deprivation experiments carried out by Strughold’s Institute for Aviation Medicine in 1943. According to these findings six epileptic children, between the ages of 11 and 13, were taken from the Nazi’s Brandenburg Euthanasia Centre to Strughold's Berlin laboratory where they were placed in vacuum chambers to induce epileptic seizures in an effort to simulate the effects of high-altitude sicknesses, such as hypoxia.

Kurt Heinrich Debus[ (November 29, 1908–October 10, 1983) was a German V-2 rocket scientist during World War II who, after being brought to the United States under Operation Paperclip, became the first director of NASA's Kennedy Space Center in 1962.
Debus directed the design, development, construction and operation of NASA's Saturn launch facilities at the north end of Cape Canaveral and adjacent Merritt Island in Florida. His U.S. organizations conducted 150 launches of military missiles and space vehicles, including 13 Saturn V rockets, the booster for the Apollo manned moon landings.
In 1939, he obtained his engineering doctorate with a thesis on surge voltages, and was appointed assistant professor at the university. During this period Debus, who was a member of the Sturmabteilung (SA) in 1933 and the SS (since 1940), became actively engaged in the rocket research program at Peenemünde.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:59:39 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136042867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:42 schreef Tingo het volgende:
Most of us already know that Nazi/NASA rocket scientist Wernher von Braun was not a ‘minor’ nazi – he was actually a full member of the SS.

But there were also these :

Hubertus Strughold MD, Ph.D (June 15, 1898 – September 25, 1986) was a German-born physiologist and prominent medical researcher. Beginning in 1935 he served as chief of Aeromedical Research for the German Luftwaffe, holding this position throughout World War II. In 1947 he was brought to the United States as part of Operation Paperclip and held a series of high-ranking medical positions in both the US Air Force and NASA.

In October 1942, Strughold attended a medical conference in Nuremberg at which SS physician Sigmund Rascher delivered a presentation outlining various medical experiments he had conducted in conjunction with the Luftwaffe Medical Service in which prisoners from the Dachau concentration camp were used as human test subjects. These experiments included physiological tests during which camp inmates were immersed in freezing water, placed in air pressure chambers and made to endure invasive surgical procedures without anesthetic. The experiments claimed numerous lives among the inmates forced to participate.

Further questions about Strughold's activities during World War II emerged in 2004 following an investigation conducted by the Historical Committee of the German Society of Air and Space Medicine. The inquiry uncovered evidence of oxygen deprivation experiments carried out by Strughold’s Institute for Aviation Medicine in 1943. According to these findings six epileptic children, between the ages of 11 and 13, were taken from the Nazi’s Brandenburg Euthanasia Centre to Strughold's Berlin laboratory where they were placed in vacuum chambers to induce epileptic seizures in an effort to simulate the effects of high-altitude sicknesses, such as hypoxia.

Kurt Heinrich Debus[ (November 29, 1908–October 10, 1983) was a German V-2 rocket scientist during World War II who, after being brought to the United States under Operation Paperclip, became the first director of NASA's Kennedy Space Center in 1962.
Debus directed the design, development, construction and operation of NASA's Saturn launch facilities at the north end of Cape Canaveral and adjacent Merritt Island in Florida. His U.S. organizations conducted 150 launches of military missiles and space vehicles, including 13 Saturn V rockets, the booster for the Apollo manned moon landings.
In 1939, he obtained his engineering doctorate with a thesis on surge voltages, and was appointed assistant professor at the university. During this period Debus, who was a member of the Sturmabteilung (SA) in 1933 and the SS (since 1940), became actively engaged in the rocket research program at Peenemünde.
En de vorige paus was lid van de Hitlerjugend
Horst Tappert bekend van de serie Derrick zat ook bij de SS
Kurt Georg Kiesinger was lid van de NSDAP Vanaf 1940 werkte hij bij de radio op de propaganda-afdeling van het ministerie van Buitenlandse Zaken en was van 1966 tot 1969 bondskanslier van duitsland.
Helmut Heinrich Waldemar Schmidt was officier in de jaren 40 en diende aan het oost front en was bondskanslier van 1974 tot 1982.

En dat zijn er een paar mensen van een bepaalde leeftijd die wel in het leger hebben gezeten of bij de SS of een belangrijke funktie bij de regering van A. Hitler.

En dan hebben we onze eigen Prins Bernhard lid van de SA en NSDAP.
En Prins Claus die lid was van de NSDAP-Jungvolk en de Hitlerjugend

In die tijd was het niet zo vreemd dat je lid was.
Want als je lid was van de NSDAP SS of SA etc kon je tenminste bezig met het werk waar je goed in was, in dit geval Rocket Sience.
Als je geen lid was, was de kans vele malen kleiner dat je aan het werk mocht.

[ Bericht 1% gewijzigd door theguyver op 28-01-2014 11:04:43 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136043155
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

En de vorige paus was lid van de Hitlerjugend
Horst Tappert bekend van de serie Derrick zat ook bij de SS
Kurt Georg Kiesinger was lid van de NSDAP Vanaf 1940 werkte hij bij de radio op de propaganda-afdeling van het ministerie van Buitenlandse Zaken en was van 1966 tot 1969 bondskanslier van duitsland.
Helmut Heinrich Waldemar Schmidt was officier in de jaren 40 en diende aan het oost front en was bondskanslier van 1974 tot 1982.

En dat zijn er een paar mensen van een bepaalde leeftijd die wel in het leger hebben gezeten of bij de SS of een belangrijke funktie bij de regering van A. Hitler.

En dan hebben we onze eigen Prins Bernhard lid van de SA en NSDAP.
En Prins Claus die lid was van de NSDAP-Jungvolk en de Hitlerjugend

In die tijd was het niet zo vreemd dat je lid was.
Want als je lid was van de NSDAP SS of SA etc kon je tenminste bezig met het werk waar je goed in was, in dit geval Rocket Sience.
Als je geen lid was, was de kans vele malen kleiner dat je aan het werk mocht.
Oh - that makes it allright then.
Punt is dat die ex-nazi scientists waren goeie banen en US citizenship gegeven.
Ik vind t 'n beetje hypocriet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:09:28 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136043205
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh - that makes it allright then.
Wat die arts heeft gedaan kan natuurlijk niet door de beugel. Enkel lid zijn geweest is wat mij betreft niet voldoende om die persoon gelijk als kwaadaardig te bestempelen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:10:32 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136043240
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh - that makes it allright then.
Dat zeg ik niet, Voor het leger werd gewoon iedereen opgeroepen.
Om je beroep te kunnen uitoefenen moest je wel lid zijn, de mensen die namelijk niet lid waren of iets, deden gewoon niet mee werden wegecijfert of zelfs aan het eind van de oorlog ge-executeerd.
Dus ja... kiezen over delen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136043297
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, Voor het leger werd gewoon iedereen opgeroepen.
Om je beroep te kunnen uitoefenen moest je wel lid zijn, de mensen die namelijk niet lid waren of iets, deden gewoon niet mee werden wegecijfert of zelfs aan het eind van de oorlog ge-executeerd.
Dus ja... kiezen over delen.
Punt is dat die ex-nazi scientists waren goeie banen en US citizenship gegeven.
Ik vind t 'n beetje hypocriet.
Of misschien waren ze gewoon 'aardig' nazis.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:14:18 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136043362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat die arts heeft gedaan kan natuurlijk niet door de beugel. Enkel lid zijn geweest is wat mij betreft niet voldoende om die persoon gelijk als kwaadaardig te bestempelen.
Ik geloof dat Bomber Harris met een idee kwam om duitse steden zowel overdag als snachts te bombarderen en niet gericht op fabrieken maar gewoon steden plat bombarderen.
Hij gaf opdracht die aanvallen uit te voeren.
En is hij daar vboor veroodeeld? Ik geloof dat hij alleen al meer doden op zijn geweten heeft dan deze geleerden.


Dit zijn Geleerden die maakten iets die drukten niet op een knop om het te gebruiken.
Ze hebben een groot aandeel gehad in ontwikkelling wat gebruikt kon zworden zowel goed als slecht,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:14:41 #73
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136043376
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Punt is dat die ex-nazi scientists waren goeie banen en US citizenship gegeven.
Ik vind t 'n beetje hypocriet.
Of misschien waren ze gewoon 'aardig' nazis.
Jij krijgt de keuze: Of je wordt lid en mag je werk blijven doen, of je wordt ontslagen en jij en je gezin gaat dood van de honger.

Wat zou jij doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:15:16 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136043404
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik geloof dat Bomber Harris met een idee kwam om duitse steden zowel overdag als snachts te bombarderen en niet gericht op fabrieken maar gewoon steden plat bombarderen.
Hij gaf opdracht die aanvallen uit te voeren.

Dit zijn Geleerden die maakten iets die drukten niet op een knop om het te gebruiken.
Ze hebben een groot aandeel gehad in ontwikkelling wat gebruikt kon zworden zowel goed als slecht,
Ja, met brandbommen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_136043519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik geloof dat Bomber Harris met een idee kwam om duitse steden zowel overdag als snachts te bombarderen en niet gericht op fabrieken maar gewoon steden plat bombarderen.
Hij gaf opdracht die aanvallen uit te voeren.
En is hij daar vboor veroodeeld? Ik geloof dat hij alleen al meer doden op zijn geweten heeft dan deze geleerden.

Dit zijn Geleerden die maakten iets die drukten niet op een knop om het te gebruiken.
Ze hebben een groot aandeel gehad in ontwikkelling wat gebruikt kon zworden zowel goed als slecht,
Maar Bomber Harris heeft niet 'n mooie baan bij Nasa en 'n VS paaspoort gekregen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')