abonnement Unibet Coolblue
pi_393959
Stel je bent een psychisch instabiel typje. Tijdens Bus één n##k je je via Bart 1 het groepje ex-bussers in. Je hebt de smaak van reality te pakken, Bart wil je niet meer hebben en manouvreert je handig op een zijspoor. Hierna weet je wonder boven wonder in Bus 2 te komen. Hierin praat je over van alles en iedereen (maar gek genoeg nooit over bus Bart1), en begint natuurlijk een relatie met een mede passagier ,hoe blijf ik populair ?.
Deze mede passagier speelt overduidelijk een spelletje en noemt jezelfs een Hoer als hem dat uitkomt. Psychisch wrak zijnde als je bent, klap je volledig in en stort je hart uit bij de bus psycholoog en programma makers. Die zetten je aan om een spelletje terug te gaan spelen om zodoende die passagier terug te pakken. Hierna knoop je weer een relatie aan met de desbetreffende persoon, en zegt dat je niet verliefd op hem bent maar dat je je alleen lichamelijk aangetrokken voelt (gewoon boter geil dus). Hierna geef je even een showtje onder de dekens weg, veegt en passant je mond af lispelt wat teksten over afvegen aan een t-shirt etcetera. De Bus psycholoog en programma makers roemen je om zoveel assertiviteit: "Meid wat ben je toch geestelijk gegroeid in die paar weken bus bla bla bla......". Dit neem je aan als waarheid en trots als een pauw gebruik je deze kennis om een mede passagier ,die het niet meer ziet zitten, op te beuren.

Wordt je hiermee nu populair of juist de slet van Nederland ?

Moet je als ouders zijnde niet ingrijpen en je dochter gewoon die Bus uithalen voordat ze voor de rest van tv kijkend Nederland zich nog verder verlaagt ?. Ook al omdat de programma makers en bus-psycholoog omwille van de kijkcijfers het liefst zien dat dochter lief alle bussagiers openlijk oraal bevredigd ??

Of zou je nog een kans maken om als zangeres in een succesvol bandje te worden opgenomen. Voordat je de Bus inging zong je inmmers de sterren van de hemel in de maïs-girls ??

------
Bovenstaande is natuurlijk pure fictie, zover zou SBS het nóóit laten komen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_394202
Alles voor de kijkcijfers, dus SBS zal niet zo snel ingrijpen......wel een leuke titel voor de rest van je leven:

SLET VAN NEDERLAND

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 14 oktober 2000 @ 13:22:42 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_394230
Ja, R@b, ik kan het niet anders dan met je eens zijn...
Geestelijk ontwricht wicht brengt zichzelf meer schade toe dan een peuter met een geladen Uzi. En hoewel ze waarschijnlijk heel zielig is, op emotioneel niveau functioneert als een puberale vlo, er waarschijnlijk zelf helemaal niets aan kan doen, voel ik geen medelijden.
Toegegeven... een gemis aan mijn kant, in deze, zwakte, onredelijkheid, maar dit soort mensen wil ik slaan. Heel erg hard slaan.
Slet? Ja, dat beeld zal wel overheersen in Nederland, maar is Koenske niet net zo'n sloerie?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 16 oktober 2000 @ 12:17:14 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_397183
quote:
Op 14 oktober 2000 13:22 schreef Verbal het volgende:
Slet? Ja, dat beeld zal wel overheersen in Nederland, maar is Koenske niet net zo'n sloerie?

V


Je vergeet 1 ding Verbal: Mariska is een meisje en Koen een jongen. En in de regel houdt dat in:
- Het meisje is een hoer.
- De jongen is stoer.
Dit is helaas het algemene beeld van de gemiddelde bekrompen Nederlander.
Ik ben het wel met jullie eens; ze is echt een triest geval en maakt het zichzelf alleen maar moeilijker.
Ik heb het trouwens in het begin al gezegd; ze zal alles doen om erin te blijven. Dit blijkt dus echt waat te zijn.
* dutchie kan alleen maar hoofdschuddend toekijken naar haar acties
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 16 oktober 2000 @ 13:34:08 #5
5972 MohammedAli
Wil je klappen?
pi_397257
quote:
Op 16 oktober 2000 12:17 schreef dutchie het volgende:
- Het meisje is een hoer.
- De jongen is stoer.
* MohammedAli sluit zich hierbij aan Een man is puur. Die mag dat.
Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
pi_397469
Ten eerste: ik vind het echt uit het jaar nul stammen dat een man van alles mag en een meisje niet. Net zoals ikzelf niet met de eerste de beste de koffer in duik wil ik ook geen jongen die al intiem is geweest met de halve stad. En ten tweede: ik vind mariska niet zozeer een slet, maar een irritante en kinderachtige aandachtvrager. Ze hangt het slachtoffertje uit en klaagt over koen bij iedereen die het wil horen, maar kruipt net zo makkelijk bij hem als het haar uitkomt. (niet dat Koen zich niet als een eikel gedraagt hoor) Ben ik de enige of lijkt dit gewoon erg op de Desiree/Robin-situatie in BB? Ook zo'n achterbakse zeikerd die alleen maar aandacht van een bepaalde jongen wil.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')