abonnement Unibet Coolblue
pi_135460198
Ik ben opzoek naar een simpele broker (heb even gezocht maar de topics zijn allemaal >1 jaar oud):

- Breed aanbod; US georiënteerd -> stocks, options, ETFs, futures (ES/NQ) & FX.
- Weinig toeters en bellen -> Trendline/Fibo. Ret & Visual orders (chart trading) zijn de enige vereisten.
- Zo goedkoop mogelijk en incl. demo.

Zou het liefst voor IB gaan maar helaas geen demo mogelijkheden :?.

Mocht een fokker mij helpen de juiste broker aan te wijzen zal ik tijdelijk alle trades hier sharen *O*
pi_135460351
Wat ik heb geprobeerd;

-IG, slecht aanbod
-Saxo, ook een incompleet aanbod (op de demo iig)
-ToS, sloom/log platform
-Plus500, voelt als een bucketshop
pi_135461268
IB -> Voor zo'n beetje alles
Binck -> Europese staatsobligaties
IG -> voor al het derivaten plezier (bizar veel mogelijkheden)

En dan heb je nog een shitload aan andere kleinere brokers die evt. een extra land hebben, of iets wat een ander niet in de porto zou hebben qua beleggingsmogelijkheden. Zoals een CMC bijv.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135461980
Zoals ik zei;
IB heeft geen demo functie
IG incompleet aanbod

Binck lijkt ook geen demo te hebben.
pi_135463803
quote:
5s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Class het volgende:
Zoals ik zei;
IB heeft geen demo functie
IG incompleet aanbod

Binck lijkt ook geen demo te hebben.
CMC? IG & IB zijn naar mijn weten de grootsten, dus ook al heeft het geen demo, zou ik het nog proberen. Ik denk niet dat je een broker + demo gaat vinden die alles incluis zal aanbieden. Maar tvp, want dat lijkt mij ook wel interessant maar ik denk dat al die brokers dat limited hebben (want anders gratis data snoepen).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135468022
quote:
5s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef Class het volgende:
IB heeft geen demo functie
Selecteerd Education -> Tours

Of kies een introductie Webinar.

Je zit dan weliswaar zelf niet aan de knoppen, maar door meekijken krijg je een goede indruk van wat je kunt verwachten van een account.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2014 @ 13:23:46 #7
145146 Andyy
pi_135715530
Waarom geen DeGiro?
pi_135983801
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef Andyy het volgende:
Waarom geen DeGiro?
Bizarre algemene voorwaarden, slecht platform, geen tools, geen technische analyse, geen fundamentele analyse. If you pay peanuts, you get monkies.

Binck en IB hebben de voorkeur, vanwege eventuele storingen zou ik sowieso 2 brokers kiezen.
  FOK!fotograaf maandag 27 januari 2014 @ 00:58:40 #9
145146 Andyy
pi_135993432
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:11 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Bizarre algemene voorwaarden, slecht platform, geen tools, geen technische analyse, geen fundamentele analyse. If you pay peanuts, you get monkies.

Binck en IB hebben de voorkeur, vanwege eventuele storingen zou ik sowieso 2 brokers kiezen.
Voorwaarden zoals? :@
Ik zit er nu bij, Binck account komt er aan
  maandag 27 januari 2014 @ 01:08:13 #10
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_135993638
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Andyy het volgende:

[..]

Voorwaarden zoals? :@
Ik zit er nu bij, Binck account komt er aan
quote:
Het is op de Beleggingsrekening niet mogelijk om een saldo in geld aan te houden. Cliënt geeft aan DEGIRO bij deze de doorlopende Order om geld dat door Cliënt op de Centrale Rekening wordt gestort of dat vrijkomt bij bijvoorbeeld een verkooptransactie, te beleggen in Participaties in het FundShare Umbrella EUR Cash Fund. Het FundShare Umbrella EUR Cash Fund is een geldmarktfonds dat probeert om met haar beleggingen een rendement en risico te behalen gelijk aan spaargeld. Het prospectus van FundShare Umbrella EUR Cash Fund is te vinden op de website www.fundshare.nl.
In lekentaal: Ze hebben geen bankvergunning, dus mogen geen geld bewaren. Oplossing: Je geld gooien ze automatisch in een beleggingsfonds.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_135995575
Lees de algemene voorwaarden mbt short gaan, word je niet vrolijk van. En idd geld zit in een fonds.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')