abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_135437956


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_135437976
Maar weer even een nieuw deel als ik hem dan toch dichtgooi :')
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_135443830
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 14:50 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Dat is bij ons ook, volgens mij is het ene deel harder dan het andere, niet zo zeer dat het lager is. Bij ons is het het logeerbed, dus niet zo erg, maar als je er permanent op slaapt zou ik een topdekmatras erbij kopen..
Topdekmatras heb ik al, niet de dikste, maar zelfs daardoor voel je de verschil.

Ik was zaterdag bij de Ikea en de bank daar had geen hoogteverschil.
Nu slaap ik met mijn hoofd aan de andere kant. Dat lost het op, maar dan lig ik met mijn hoofd richting de deur en dat is niet helemaal Feng Shui. oO<
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_135445910
Misschien dat ik iets over het hoofd zie, maar ik zou met deze actie


Dit bed kunnen kopen voor 4.95? 8)7
pi_135447114
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:34 schreef Kwork het volgende:
Misschien dat ik iets over het hoofd zie, maar ik zou met deze actie
[ afbeelding ]

Dit bed kunnen kopen voor 4.95? 8)7
Daar lijkt het wel op ja :')

quote:
:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135450135
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja :')

[..]

:')
Dat was uiteraard een grapje! ;)
pi_135456308
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja :')

[..]

:')
Dat is toch alleen het frame? Er staat bed combinatie, dus neem aan frame en matras..
pi_135459053
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 21:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat is toch alleen het frame? Er staat bed combinatie, dus neem aan frame en matras..
Uit de actievoorwaarden:
quote:
Bij aankoop van een IKEA bed (bedframe en/of boxspringcombinatie) in de actieperiode die loopt van maandag 13 t/m zondag 19 januari krijg je 20 euro korting aan de kassa.
Op zich zou je het inderdaad verwachten hoor, maar er staat duidelijk bedframe in plaats van een compleet bed. Daarnaast:
quote:
De actie is geldig voor volgende artikelen:
0411 Bedden - 0412 Hoogslapers en bedbanken - 0413 Hoofdeinden - 0911 Babybedden - 0931 Kinderbedden - 0951 Hoogslapers en stapelbedden - 0514 Matrasbodems
Daar wordt helemaal niet gesproken over lattenbodems of matrassen :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135572248
In deel 74 lees ik net over de nieuwe keuken serie Ikea Metod. Een jaar oude posts dus.

Nu heb ik inderdaad lang geleden al gehoord dat hij eraan komt, ik zie dat ze hem in Egypte enzo al volop verkopen. Wellicht Denemarken, Zweden enzo ook al?

Maar! Ik wil er ook een. Waarom? Tja, nieuw, strak... en vooral hoger! Ik wil het blad op 95 hebben en ja dan krijg je zo'n achterlijke plint van 48 meter hoog.

Graag dus, zou ik willen weten: wanneer komt de Ikea Metod serie!
Laat die handjes wapperen!
pi_135574699
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef Gieliovd het volgende:
dan krijg je zo'n achterlijke plint van 48 meter hoog.
Dat is wel erg hoog. :+
pi_135577829
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef Gieliovd het volgende:
In deel 74 lees ik net over de nieuwe keuken serie Ikea Metod. Een jaar oude posts dus.

Nu heb ik inderdaad lang geleden al gehoord dat hij eraan komt, ik zie dat ze hem in Egypte enzo al volop verkopen. Wellicht Denemarken, Zweden enzo ook al?

Maar! Ik wil er ook een. Waarom? Tja, nieuw, strak... en vooral hoger! Ik wil het blad op 95 hebben en ja dan krijg je zo'n achterlijke plint van 48 meter hoog.

Graag dus, zou ik willen weten: wanneer komt de Ikea Metod serie!
Juni
Maar dan blijft, uitgaande van het Zweedse assortiment, de werkhoogte nog steeds zo'n 90cm
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135580001
De Faktum korpussen zijn 70, Metod 80. Je hebt dus per direct 10 cm minder plint verlies.

Juni... dat duurt nog ff. In hoeverre is dat VAST?
Laat die handjes wapperen!
pi_135580106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:31 schreef Gieliovd het volgende:
De Faktum korpussen zijn 70, Metod 80. Je hebt dus per direct 10 cm minder plint verlies.

Juni... dat duurt nog ff. In hoeverre is dat VAST?
De pootjes van METOD zijn 8cm hoog ipv FAKTUM met zn 16cm. Je gaat er dus wel iets op vooruit. De kastinhoud is inderdaad meer!

Nou behoorlijk vast wel hoor. Is namelijk niet alleen even een nieuw artikelnummer kunnen verkopen, maar ook de showroom verbouwen en zo :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135580348
Iets? Iets? Dat is een wereld van verschil!

@ winkel ombouwen, kleinigheid :+
Laat die handjes wapperen!
pi_135580651
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:37 schreef Gieliovd het volgende:
Iets? Iets? Dat is een wereld van verschil!

@ winkel ombouwen, kleinigheid :+
Iets ;)

Och ja, ze zijn ook pas een maand of drie mee bezig met de voorbereiding ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135581125
Kan eigenlijk niet meer zo lang wachten...

Maar goed we zien wel hoe het loopt. Bedankt voor je info. Weet je nog of het begin juni wordt, eind juni...
Laat die handjes wapperen!
pi_135581576
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef Gieliovd het volgende:
Kan eigenlijk niet meer zo lang wachten...

Maar goed we zien wel hoe het loopt. Bedankt voor je info. Weet je nog of het begin juni wordt, eind juni...
Begin juni.
Ik denk dat Duitsland gelijktijdig omgaat, net als België (gezien de distributieregio's)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135581627
Om nou een keuken te gaan scoren in Denemarken.... of maar doen in Egypte, excuus voor een reisje..

Maar of dat in de koffers gaat passen?
Laat die handjes wapperen!
  † In Memoriam † donderdag 16 januari 2014 @ 22:51:52 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135584937
ik kreeg de tip van leandra dat ikea losse witte panelen heeft voor pax-schuifdeuren.
we zijn meteen wezen kijken en het was precies wat ik bedoelde *O*
ze zitten er nu al in en het is echt prachtig, dus leandra: bedankt voor de tip _O_

nu zaten er in het pakket twee van die plakstrips met van die borstels, maar in de handleiding kwam ik die maar 1 keer tegen. waar moet in vredesnaam die tweede?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:02:25 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135588473
YW!
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 09:48:25 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135593476
ik ben nu de kasten aan het inrichten, dat is ook nog een rib uit mijn lijf :X
zo af en toe kom ik wat op marktplaats tegen.
pas geleden kon ik bij iemand een paar metalen planken, wat mandjes en een paar kledingroedes gratis ophalen *O*

ik heb er nu 1 over voor een pax van 50 cm
iemand interesse?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:47:56 #23
401956 _Dido_
Remember me!
pi_135599010
Hallo :W

Ik dacht dat ik deze vraag al gesteld had in het vorige topic, maar hij staat niet in my AT en ik vind hem daar niet terug, dus nog maar een keer.

Ik wil binnenkort het frame van mijn Hemnesbed vervangen, omdat de katten het aan gort hebben gekrabd. Het frame is inmiddels echter veranderd en ik vroeg me af of ik dat nieuwe frame gewoon met m'n oude lattenbodem kan gebruiken of dat ik een compleet nieuw bed moet kopen?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_135600372
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:47 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo :W

Ik dacht dat ik deze vraag al gesteld had in het vorige topic, maar hij staat niet in my AT en ik vind hem daar niet terug, dus nog maar een keer.

Ik wil binnenkort het frame van mijn Hemnesbed vervangen, omdat de katten het aan gort hebben gekrabd. Het frame is inmiddels echter veranderd en ik vroeg me af of ik dat nieuwe frame gewoon met m'n oude lattenbodem kan gebruiken of dat ik een compleet nieuw bed moet kopen?
Het lijkt me dat je gewoon je oude lattebodem kan gebruiken. De maten zijn standaard, dus zullen ook in het nieuwe frame passen.
pi_135602195
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:47 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo :W

Ik dacht dat ik deze vraag al gesteld had in het vorige topic, maar hij staat niet in my AT en ik vind hem daar niet terug, dus nog maar een keer.

Ik wil binnenkort het frame van mijn Hemnesbed vervangen, omdat de katten het aan gort hebben gekrabd. Het frame is inmiddels echter veranderd en ik vroeg me af of ik dat nieuwe frame gewoon met m'n oude lattenbodem kan gebruiken of dat ik een compleet nieuw bed moet kopen?
Net gisteren een nieuw bed in elkaar gezet van de Ikea.

Mijn oude was 7-8 jaar oud, dus had nog een lattenbodem en middenbalk (de pre-Skorva tijd). Beiden pasten gewoon in het nieuwe bed, dus ik had zelf uiteindelijk alleen het frame nodig.

Oh, en deze week 20 euro korting op je bedframe, dus misschien handig om op korte termijn je bed uit te kiezen :P.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:46:04 #26
401956 _Dido_
Remember me!
pi_135614555
Dank beiden! ^O^ Scheelt weer :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_135650466
Net klaar met een projectje: een Ikea-hack van de PREMIÄR wereldkaart. Van simpele canvas afbeelding naar interactief reisfotoalbum! :D

  zaterdag 18 januari 2014 @ 22:13:14 #28
3185 Adelante
To let it go now
pi_135657801
Leuk.
Ik wil er komende week ook een halen en met vlaggetjes aangeven waar we geweest zijn :7

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_135659831
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:13 schreef Adelante het volgende:
Leuk.
Ik wil er komende week ook een halen en met vlaggetjes aangeven waar we geweest zijn :7

[ afbeelding ]
Vraag je gelijk in het restaurant een vlaggetje? :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135659844
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
Net klaar met een projectje: een Ikea-hack van de PREMIÄR wereldkaart. Van simpele canvas afbeelding naar interactief reisfotoalbum! :D

[ afbeelding ]
Hoe heb je dat gedaan dan? Lading magneetborden erachter?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135660503
Weet iemand hier wanneer Ikea Brakig in nederland in de winkel ligt? Ik heb leuke kop en schotels gezien die ik wel graag wil hebben.
pi_135660565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef Ooi86 het volgende:
Weet iemand hier wanneer Ikea Brakig in nederland in de winkel ligt? Ik heb leuke kop en schotels gezien die ik wel graag wil hebben.
Verschilt per winkel. Maar zo tegen eind januari/begin februari.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135661780
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gedaan dan? Lading magneetborden erachter?
Nee, het frame is heel dun en kwetsbaar. Wil je daarnaast er voor zorgen dat het canvas niet zo'n vorm verliest (en je dus gaat zien dat er wat achter zit), moet de magneetlaag vlak achter het canvas zelf zitten.

De constructie moest dus lichtgewicht zijn en aan het frame vastgezet kunnen worden zonder bijvoorbeeld in het frame te boren etc.

Het zijn dunne piepschuimplaten met daaraan vast een dunne MDF plaat waarop magneetverf geschilderd is. De piepschuimplaten zijn net iets groter dan het frame waardoor het frame de piepschuimplaten als het ware vast zet als je het frame eromheen bouwt. Zwakke plekken en hoekpunten daarna nog verstevigd met ducttape. Het weegt amper wat en het gewicht is redelijk verdeeld waardoor (hopelijk) op lange termijn er geen vervelende dingen met het frame gaan gebeuren.
pi_135662115
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:55 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Nee, het frame is heel dun en kwetsbaar. Wil je daarnaast er voor zorgen dat het canvas niet zo'n vorm verliest (en je dus gaat zien dat er wat achter zit), moet de magneetlaag vlak achter het canvas zelf zitten.

De constructie moest dus lichtgewicht zijn en aan het frame vastgezet kunnen worden zonder bijvoorbeeld in het frame te boren etc.

Het zijn dunne piepschuimplaten met daaraan vast een dunne MDF plaat waarop magneetverf geschilderd is. De piepschuimplaten zijn net iets groter dan het frame waardoor het frame de piepschuimplaten als het ware vast zet als je het frame eromheen bouwt. Zwakke plekken en hoekpunten daarna nog verstevigd met ducttape. Het weegt amper wat en het gewicht is redelijk verdeeld waardoor (hopelijk) op lange termijn er geen vervelende dingen met het frame gaan gebeuren.
Jemig wat een constructie! Wel goed over nagedacht!

Vroeger hing er in de winkel waar ik werkte een opstelling met zo'n wereldkaart waarachter ze gewoon een lading magneetborden aan de wand geschroefd zijn. Die magneetborden zijn/waren net zo dik als het frame van de afbeelding.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135662214
Jammer dat ik niet meer grote muren heb.

Zie nu ook dat de poster die ik mooi vind niet meer op de site staat.
Het is een afbeelding met een elektriciteitsmast en een vogel erop. In het zwart, op oud vergeeld papier, en op de achtergrond woorden zoals in een woordenboek.
Weet iemand hoe die heet?
pi_135662658
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:13 schreef Adelante het volgende:
Leuk.
Ik wil er komende week ook een halen en met vlaggetjes aangeven waar we geweest zijn :7

[ afbeelding ]
Houd er wel serieus rekening mee dat het niet 'echt' canvas is, maar eerder 'zacht papier'. Je zou er dingen in kunnen prikken, maar zou het zelf niet doen, omdat ik het idee heb dat de stof heel snel te beschadigd kan raken door het geprik.
pi_135662691
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jemig wat een constructie! Wel goed over nagedacht!

Vroeger hing er in de winkel waar ik werkte een opstelling met zo'n wereldkaart waarachter ze gewoon een lading magneetborden aan de wand geschroefd zijn. Die magneetborden zijn/waren net zo dik als het frame van de afbeelding.
Is zeker een goede optie! Lijkt me alleen wel echt een rotklus om ze precies op de juiste maat/dikte te vinden.
pi_135667267
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:47 schreef _Dido_ het volgende:
Hallo :W

Ik dacht dat ik deze vraag al gesteld had in het vorige topic, maar hij staat niet in my AT en ik vind hem daar niet terug, dus nog maar een keer.

Ik wil binnenkort het frame van mijn Hemnesbed vervangen, omdat de katten het aan gort hebben gekrabd. Het frame is inmiddels echter veranderd en ik vroeg me af of ik dat nieuwe frame gewoon met m'n oude lattenbodem kan gebruiken of dat ik een compleet nieuw bed moet kopen?
Ik heb het vorige week andersom gedaan, dus oud bed met nieuwe lattenbodem. Dat werkt perfect dus ik gok dat nieuw bed met oude lattenbodem ook prima gaat.

Ik hoop overigens wel dat je nu geen bodem van 220cm lang hebt, want er is geen hemnes van die lengte meer.
  zondag 19 januari 2014 @ 10:58:12 #39
401956 _Dido_
Remember me!
pi_135668790
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 09:01 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik heb het vorige week andersom gedaan, dus oud bed met nieuwe lattenbodem. Dat werkt perfect dus ik gok dat nieuw bed met oude lattenbodem ook prima gaat.

Ik hoop overigens wel dat je nu geen bodem van 220cm lang hebt, want er is geen hemnes van die lengte meer.
Geen idee, ik heb alleen naar de breedte gekeken toen ik een bed kocht en ben niet zo heel lang. Gok dus dat die van mij gewoon 200 cm is :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_135670381
Ik heb een detolf vitrinekast, zijn die glasplaatjes daarvan ook los verkrijgbaar?
pi_135670524
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:19 schreef soapie het volgende:
Ik heb een detolf vitrinekast, zijn die glasplaatjes daarvan ook los verkrijgbaar?
Normaal gesproken niet. Als ze los verkrijgbaar zijn, dan eventueel via de klantenservice die er toevallig 1 moet hebben liggen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135671263
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Normaal gesproken niet. Als ze los verkrijgbaar zijn, dan eventueel via de klantenservice die er toevallig 1 moet hebben liggen.
Oke thanks!
  maandag 20 januari 2014 @ 14:53:15 #43
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_135719042
Gisteren heb ik het gewaagd om eens op een zondagmiddag de IKEA Delft te bezoeken. Wauw. Allereerst respect aan alle medewerkers die de bijna oneindige horde klanten moeten helpen en voeden! Terwijl ik (ouwe horecaffer) in de rij bij de kassa's stond met m'n Hemnes, m'n Dragör en ander spul vroeg ik me ineens af: zijn er cijfers bekend over hoe veel gehaktballen, hotdogs of ijsjes er op een gemiddelde dag doorheen gaan in een IKEA vestiging? Gewoon even nieuwsgierig.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_135725100
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef robdriessen het volgende:
Gisteren heb ik het gewaagd om eens op een zondagmiddag de IKEA Delft te bezoeken. Wauw. Allereerst respect aan alle medewerkers die de bijna oneindige horde klanten moeten helpen en voeden! Terwijl ik (ouwe horecaffer) in de rij bij de kassa's stond met m'n Hemnes, m'n Dragör en ander spul vroeg ik me ineens af: zijn er cijfers bekend over hoe veel gehaktballen, hotdogs of ijsjes er op een gemiddelde dag doorheen gaan in een IKEA vestiging? Gewoon even nieuwsgierig.
Natuurlijk zijn die cijfers bekend, maar niet openbaar ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 20 januari 2014 @ 17:29:13 #45
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_135725521
Zijn de koekenpannen van de Ikea fijn? (365+ in het bijzonder) :).
  maandag 20 januari 2014 @ 18:03:37 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135726721
Ik ben er tevreden over, de pan met anti-aanbaklaag was ik echter wel met de hand af.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 20 januari 2014 @ 18:07:26 #47
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135726829
Ik vind het stom dat de meeste ikea-pannen niet op inductie kunnen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135733183
Één euro-ontbijt IKEA afgeschaft tegen file
quote:
Woonwinkel Ikea in Delft schaft het 1 euro-ontbijtje in het weekend af. Deze maatregel neemt de winkel in de strijd tegen de lange files die op zondag vaak ontstaan door de toeloop van winkelend publiek.

Dat meldt Omroep West.

Volgens de regionale omroep was het afgelopen zondag weer raak. De afrit van de A13 richting de Ikeavestiging in Delft liep vol en dat zorgde voor gevaarlijke situaties. Rijkswaterstaat heeft al meerdere keren besloten de afrit helemaal af te sluiten, om ongelukken te voorkomen.
bron
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135734185
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Één euro-ontbijt IKEA afgeschaft tegen file

[..]

bron
_O- Blij dat ik Ikea Delft tegenwoordig vermijd op zondag. Laatst naar Haarlem gegaan en dat was een verademing! Heerlijk rustig O+ Wel jammer dat ze dan geen ontbijt doen, maar wel een zondags brunch en dat is ook erg lekker :9
pi_135734264
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

_O- Blij dat ik Ikea Delft tegenwoordig vermijd op zondag. Laatst naar Haarlem gegaan en dat was een verademing! Heerlijk rustig O+ Wel jammer dat ze dan geen ontbijt doen, maar wel een zondags brunch en dat is ook erg lekker :9
Ik snap ook niet zo goed dat Delft het nog steeds zo druk heeft :o
Met 7 winkeldagen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135734445
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Één euro-ontbijt IKEA afgeschaft tegen file

[..]

bron
Ontbijt is tot een uur of 10 toch??? Files zijn altijd later op de dag, slaat dus weer nergens op.....
pi_135734612
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef soapie het volgende:

[..]

Ontbijt is tot een uur of 10 toch??? Files zijn altijd later op de dag, slaat dus weer nergens op.....
10:30.
Het is ook niet zo dat er een reactie van IKEA zelf bij staat :? Op zich ook al raar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135737675
Heeft iemand ervaringen met een Karlstad bank een smalle hoekige trap op krijgen?
Wij zouden de 2zits + chaise longue willen....

Of anders de KIVIK bank?

HIj moet twee trappen op naar boven en die zijn akelig smal, helaas!
pi_135737852
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef jansje1 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met een Karlstad bank een smalle hoekige trap op krijgen?
Wij zouden de 2zits + chaise longue willen....

Of anders de KIVIK bank?

HIj moet twee trappen op naar boven en die zijn akelig smal, helaas!
KARLSTAD wordt in delen geleverd he... De rugleuning, zitting en de armleuningen zijn nog niet gemonteerd als je deze koopt. :)
(volgens mij is dat bij KIVIK ook het geval)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135737990
Dat zou heeel fijn zijn :-) En als je het laat bezorgen brengen ze het toch naar 1 kamer waar je maar wilt, als het maar niet hoger is dan de 4e verdieping?
  maandag 20 januari 2014 @ 21:32:35 #56
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_135738139
Wat voor functies zijn er allemaal bij de ikea? Welke functie heb je? Beetje leuke (bij?) Baan?
pi_135738280
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat voor functies zijn er allemaal bij de ikea? Welke functie heb je? Beetje leuke (bij?) Baan?
Ben je de Jumbo al zat?

Maar als je echt een beetje geīnteresseerd bent dan heb je zelf vast al op deze site gekeken toch? http://www.ikea.com/ms/nl_NL/hr/index.html

[ Bericht 17% gewijzigd door Bartjebart op 20-01-2014 21:42:23 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135739206
En wat is jullie ervaring met de Karlstad en Kivik?
Ik ben ook aan het kijken voor een nieuwe bank. :)
  Spellchecker maandag 20 januari 2014 @ 21:53:24 #59
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135739311
Heb nu twee jaar de Ektorp (2x 2pers.bank en 2 grote fauteuils) en in één stoel is bijna fulltime gewoond.... dat ziet er niet meer uit .... vooral de rughoes gekreukt en ingezakt .... jammer ...
pi_135739863
De Ektorp vond ik wel lekker zitten, maar die hoezen met gordijntjes vind ik niks.
pi_135740128
Zijn Ektorp kussens los te krijgen? Ik vind die van mijn tweezitter erg snel ingezakt. Ik heb die bank al anderhalf jaar, maar na een paar maanden vond ik de kussens al slapjes worden en niet meer die fijne royale zitbeleving geven zoals in de showroom. 't stoort me een beetje.
  Spellchecker maandag 20 januari 2014 @ 22:13:36 #62
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135740259
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:10 schreef Fixers het volgende:
Zijn Ektorp kussens los te krijgen? Ik vind die van mijn tweezitter erg snel ingezakt. Ik heb die bank al anderhalf jaar, maar na een paar maanden vond ik de kussens al slapjes worden en niet meer die fijne royale zitbeleving geven zoals in de showroom. 't stoort me een beetje.
t stoort mij een beetje veel.... in die ene stoel zit altijd één persoon, en die zit nu liever in één van de banken .... ggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die gaan dus ook zo eruitzien straks ....
  maandag 20 januari 2014 @ 22:14:55 #63
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135740318
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat voor functies zijn er allemaal bij de ikea? Welke functie heb je? Beetje leuke (bij?) Baan?
Watdoeneenvulploegleider, onze banenpooler.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135740358
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Wat voor functies zijn er allemaal bij de ikea? Welke functie heb je? Beetje leuke (bij?) Baan?
Chef magazijn is wel iets voor je, niet?
  maandag 20 januari 2014 @ 22:18:03 #65
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_135740455
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Chef magazijn is wel iets voor je, niet?
Senior kwaliteits medewerker bij ikea?

Maar jumbo nu al zat?
BAM dit is 3KB
pi_135740488
Watdoeteenvulploegleider, de opvolger van Ingvar Kamprad _O_
pi_135740600
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:18 schreef mujentas het volgende:
Ingvar Kamprad
Die naam heb je sowieso moeten opzoeken :D
pi_135740657
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die naam heb je sowieso moeten opzoeken :D
Alleen om te kijken hoe je zijn naam moet spellen :')
  maandag 20 januari 2014 @ 22:25:47 #69
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_135740851
Ik vind de ballenbak ook wel wat voor hem.
BAM dit is 3KB
  maandag 20 januari 2014 @ 22:28:56 #70
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135741021
Attentie Dames en Heren, Watdoeteenvulploegleider wil graag opgehaald worden uit Småland, willen de ouders van Watdoeteenvulploegleider zich begeven naar Småland?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 20 januari 2014 @ 22:29:48 #71
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_135741056
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Attentie Dames en Heren, Watdoeteenvulploegleider wil graag opgehaald worden uit Småland, willen de ouders van Watdoeteenvulploegleider zich begeven naar Småland?
_O_
BAM dit is 3KB
pi_135741183
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:25 schreef Loll het volgende:
Ik vind de ballenbak ook wel wat voor hem.
Worden die dingen eigenlijk schoon gemaakt? Vast wel, maar hoevaak zouden ze dat hele ding leeghalen en de vloer dwijlen? :D
  maandag 20 januari 2014 @ 22:33:42 #73
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_135741256
Dagelijks lijkt mij ballen moeten ook door een apparaat heen gehaald worden enzo.
BAM dit is 3KB
pi_135741343
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:33 schreef Loll het volgende:
Dagelijks lijkt mij ballen moeten ook door een apparaat heen gehaald worden enzo.
één voor éen? :D Leuk werkje voor WAJONG'ers _O_
  maandag 20 januari 2014 @ 22:36:37 #75
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_135741406
IDK lijkt mij een goed klusje voor een paar cluster 4 autisten :P
BAM dit is 3KB
pi_135741603
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:36 schreef Loll het volgende:
IDK lijkt mij een goed klusje voor een paar cluster 4 autisten :P
Ja hallo ik zit in cluster 4 met mijn autisme _O-
pi_135741614
Wat is cluster 4?
  maandag 20 januari 2014 @ 22:41:44 #78
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_135741654
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef mujentas het volgende:
Wat is cluster 4?
Speciaal onderwijs en shit volgens mij :')
BAM dit is 3KB
  maandag 20 januari 2014 @ 22:43:15 #79
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135741731
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja hallo ik zit in cluster 4 met mijn autisme _O-
Nou dan weet je wat goed klusje voor je is: de ballen bij IKEA wassen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  † In Memoriam † maandag 20 januari 2014 @ 22:43:29 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135741740
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die naam heb je sowieso moeten opzoeken :D
waarom? een beetje die-hard ikea-er weet dat toch?
pi_135741744
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nou dan weet je wat goed klusje voor je is: de ballen bij IKEA wassen.
De ballen van Ingvar wassen :)
  maandag 20 januari 2014 @ 22:44:04 #82
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135741761
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef mujentas het volgende:

[..]

De ballen van Ingvar wassen :)
:D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135741788
:')14.gif
  maandag 20 januari 2014 @ 22:50:42 #84
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135742087
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef d4v1d het volgende:
:')[ afbeelding ]
Misschien mag je ook nog wel de gehaktballetjes in het restaurant exact uittellen als mensen een kleine, medium of grote portie bestellen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135742386
_O- _O-
pi_135742449
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Die naam heb je sowieso moeten opzoeken :D
Pfft... de IK van IKEA :{w
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135742512
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Worden die dingen eigenlijk schoon gemaakt? Vast wel, maar hoevaak zouden ze dat hele ding leeghalen en de vloer dwijlen? :D
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:33 schreef Loll het volgende:
Dagelijks lijkt mij ballen moeten ook door een apparaat heen gehaald worden enzo.
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

één voor éen? :D Leuk werkje voor WAJONG'ers _O_
Ja natuurlijk gebeurd dat, maar niet dagelijks (tenzij ongelukje). Maar helaas Dav1d je komt niet in aanmerking om dat te mogen doen; daar is een ballenopzuigspoelmachine voor :) En dan wordt de vloer ook vast gedweild. :)

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef Loll het volgende:

[..]

Speciaal onderwijs en shit volgens mij :')
Kwestie van bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt? :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 20 januari 2014 @ 23:06:39 #88
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135742762
Misschien kan D4v1d dan alle kookwekkers aanzetten op de keukenafdeling :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 20 januari 2014 @ 23:11:35 #89
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135743023
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja natuurlijk gebeurd dat, maar niet dagelijks (tenzij ongelukje). Maar helaas Dav1d je komt niet in aanmerking om dat te mogen doen; daar is een ballenopzuigspoelmachine voor :) En dan wordt de vloer ook vast gedweild. :)

[..]

Kwestie van bel horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt? :)
Soort van megastofzuiger? :P
pi_135743028
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:14 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Watdoeneenvulploegleider, onze banenpooler.
:{w
  maandag 20 januari 2014 @ 23:13:05 #91
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_135743105
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef naamdergebruiker het volgende:

[..]

:{w
Wat :{w ?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_135743111
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Soort van megastofzuiger? :P
Die ook gelijk de ballen wast ja :P

En als het goed is heeft elke winkel twee kleuren bessen (je speelt in een grote bessenmand :') ) en gaat het er kleur om kleur in. Dus rood eruit, wassen, drogen, opslag > blauw erin.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135743232
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die ook gelijk de ballen wast ja :P

En als het goed is heeft elke winkel twee kleuren bessen (je speelt in een grote bessenmand :') ) en gaat het er kleur om kleur in. Dus rood eruit, wassen, drogen, opslag > blauw erin.
Waarom appart? :o
pi_135743304
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Waarom appart? :o
Om duidelijk te hebben wat schoon en vies is?
(zo deden ze het in Hengelo in ieder geval...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135743492
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Om duidelijk te hebben wat schoon en vies is?
(zo deden ze het in Hengelo in ieder geval...)
Oh, je bedoeld dat er maar een kleur in de bak gaat? ik dacht er blauw en rood beide in de bak lagen maar ze tijden het schoonmaken appart werden gewassen :')
pi_135743589
http://www.lara-engineering.nl/news/schone-ballen.html

Gaan die dingen echt in een soort van zwembad? _O-
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:39:46 #97
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135746183
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef d4v1d het volgende:
http://www.lara-engineering.nl/news/schone-ballen.html

Gaan die dingen echt in een soort van zwembad? _O-
Kennelijk. Hard nodig ook, want zo'n ballenbak is natuurlijk super onhygiënisch. Los van de 'ongelukjes' ( :r ) natuurlijk ook een fijne verspreidingsmethode voor bacteriën en virussen door gekwijl en snotneuzerij. :{w
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135748247
Jochem Meijer noemde het ook niet voor niets

"De gele zee"

:P
  dinsdag 21 januari 2014 @ 09:47:09 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_135749618
Stuurt de IKEA eigenlijk op je verjaardag nog een kortingsbon naar je e-mail of niet?
Zo'n 5-eurokortingsbon heb ik nog die geldig is t/m 6 februari en ik ben net 7 februari jarig :P

En heeft iemand misschien een idee wanneer BESTA weer in een kortingsactie zit?
Wil een set halen van 330 euro maar toen met die 15% korting twijfelde ik nog ;( 50 euro korting ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_135755196
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind het stom dat de meeste ikea-pannen niet op inductie kunnen...
de meeste ikea pannen kunnen juist wel op inductie :?
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 13:27:54 #101
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135756360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Kennelijk. Hard nodig ook, want zo'n ballenbak is natuurlijk super onhygiënisch. Los van de 'ongelukjes' ( :r ) natuurlijk ook een fijne verspreidingsmethode voor bacteriën en virussen door gekwijl en snotneuzerij. :{w
goed voor de weerstand joh :+
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:29:15 #102
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135756430
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:56 schreef loecje het volgende:

[..]

de meeste ikea pannen kunnen juist wel op inductie :?
De goedkope koekenpannen allemaal niet. Skanka, kavalkad, Steka, Grillar... Juist die pannen die ik nog wel eens wil kopen niet. De enige goedkope pan die op inductie kan, is de goedkoopste set, maar kookpannen slijten amper en hoef je dus niet zo vaak te vervangen als je koekenpan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135758723
tja prijs / kwaliteit. de goedkoopste koekenpannen negeer ik sowieso, die trekken vrij snel krom. waarschijnlijk daardoor ook ongeschikt voor inductie.

een ikea 365+ koekenpan is geschikt voor inductie. die pan gaat bij mij al een keer zo lang mee dan de skana koekenpan en is uiteindelijk dus goedkoper.
pi_135759075
Pfff.

Even uitrusten.

2x godmorgon spiegelkasten uit elkaar gehaald, 2 nieuwe in elkaar.

1x wastafel uit elkaar.

Nieuwe gemonteerd.

2 godmorgon hoge kasten gemonteerd, en de oude weer uit elkaar.

Plastic opgeruimd, papier moet nog.

Gereedschap nog opruimen.

En eigenlijk moet ik de nieuwe lades nog plaatsen...
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:42:08 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135759371
Pfff, ik word al moe van de gedachte...
Goed bezig JB ^O^
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135765831
IRRITATIEFACTORTJE!

De godmorgon spiegel kast is ook veranderd, de deuren wist ik al. Maar dus ook de ophangpunten zitten lager tov de oude en systeempje waarmee je de legplanken vastzet is ook anders.

Ipv rolletjes zijn het nu plastic houdertjes, en je moet dus voordat je de deuren monteert en afhangt, eerst de legplanken er in zetten. Want die krijg je er nu niet meer in.

Uiteraard had ik de deuren al gemonteerd, zodat vrouwlief de kasten in kon ruimen...
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:31:44 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135771358
Wat stom... Als een plankje een keer helemaal vies is omdat de tandpasta gelekt heeft moet je het plankje dus in de kast schoonmaken?
Moet je dus de hele kast leegmaken om 1 plankje te kunnen schoonmaken, anders spettert er nog van alles op de andere plankjes :{
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135789040
Mijn ikea Expedit zit onder de krassen op het houtwerk door de vloer, monteren lukte niet schroef past nog niet... kleur zwart bruin. Iemand enig idee als hij staat of ik dit op de een of andere manier kan wegwerken (of deels minder goed /onzichtbaar maken)
pi_135791479
Nee dat gaat niet lukken.

Behalve die bekraste kant boven of onder te doen.

Volgende keer op het karton of op een kleed in elkaar zetten.

Expedit is ook wat lastiger in elkaar te zetten dan de andere producten heb ik hier ooit gelezen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:51:31 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135791547
Ik vind het tot nu toe nog meevallen, maar je moet idd wel het karton er onder leggen, of als eerste de poten doen.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_135795583
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:49 schreef JohnB52 het volgende:
Nee dat gaat niet lukken.

Behalve die bekraste kant boven of onder te doen.

Volgende keer op het karton of op een kleed in elkaar zetten.

Expedit is ook wat lastiger in elkaar te zetten dan de andere producten heb ik hier ooit gelezen.
oké helaas, toch bedankt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 22 januari 2014 @ 11:57:59 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_135795687
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Leontje het volgende:

[..]

oké helaas, toch bedankt
je kunt natuurlijk proberen met wat onderhoudsspul voor hout welke niet teveel afwijkt of je de kleur wat kunt invullen in de krassen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_135796366
We wilden de nordmyra stoelen halen, maar het gaan volgens mij de Brakig worden. Episch tof *O* bij onze trendig tafel _O_



&



[ Bericht 34% gewijzigd door friekin_ op 22-01-2014 12:56:42 ]
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:50:33 #114
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135802221
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef friekin_ het volgende:
We wilden de nordmyra stoelen halen, maar het gaan volgens mij de Brakig worden. Episch tof *O* bij onze trendig tafel _O_

[ afbeelding ]

&

[ afbeelding ]
Volgens mij waren die ergens alweer in de sale... Zag iig Trendig op de site langskomen met zowel het labeltje 'nieuw' als het labeltje 'plundra'.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135803216
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Volgens mij waren die ergens alweer in de sale... Zag iig Trendig op de site langskomen met zowel het labeltje 'nieuw' als het labeltje 'plundra'.
De tafel hebben we al :)
pi_135803797
Die stoelen O+
Tap tap tap
pi_135803812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Die stoelen O+
Idd O+
pi_135803834
Alleen jammer dat ze een beetje hard aan de bips zitten.
Tap tap tap
pi_135804021
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Alleen jammer dat ze een beetje hard aan de bips zitten.
Wie zat er aan je bips?
pi_135806166
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 03:23 schreef Leontje het volgende:
Mijn ikea Expedit zit onder de krassen op het houtwerk door de vloer, monteren lukte niet schroef past nog niet... kleur zwart bruin. Iemand enig idee als hij staat of ik dit op de een of andere manier kan wegwerken (of deels minder goed /onzichtbaar maken)
Je kunt het proberen met een watervaste of whiteboard stift
(zo werk ik mijn eettafel en BESTA deur bij als mijn kat weer eens bezig is geweest }:| )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 18:27:59 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135811258
quote:
12s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Wie zat er aan je bips?
:D
pi_135813083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Alleen jammer dat ze een beetje hard aan de bips zitten.
Zijn ze al te koop dan?
pi_135815335
Nee, maar ik heb witte stoelen van de ikea en daar moeten ook kussentjes op. Dat zou ik bij deze zonde vinden.
Tap tap tap
pi_135815487
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef friekin_ het volgende:
We wilden de nordmyra stoelen halen, maar het gaan volgens mij de Brakig worden. Episch tof *O* bij onze trendig tafel _O_

[ afbeelding ]

&

[ afbeelding ]
Die stoeltjes! O+
pi_135815658
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef friekin_ het volgende:
We wilden de nordmyra stoelen halen, maar het gaan volgens mij de Brakig worden. Episch tof *O* bij onze trendig tafel _O_

[ afbeelding ]

&

[ afbeelding ]
De berken versie?

Je had toch ergens een mooie deal met NORDMYRA stoelen gezien?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135816943
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De berken versie?

Je had toch ergens een mooie deal met NORDMYRA stoelen gezien?
Helaas kreeg iemand anders de deal. Of gelukkig, deze zijn veel leuker!
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:48:40 #127
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_135828746
Ik had al een tijdje geleden bedacht dat ik een Billy op mijn studeerkamertje er bij wilde... Met mijn timmermansoog schatte ik in dat hij precies tussen mijn Galant en Besta kon komen staan.

Vandaag eerder klaar op school, dus naar Barendrecht gereden om eens te kijken. Mijn keuze was al snel gemaakt, een berken Billy van 80 cm breed moest het worden.

Barendrecht had ik nog niet eerder bezocht, de stelling was snel gevonden, voorraad genoeg, maar eerst nog even in de koopjeshoek kijken. Staat daar de Billy die ik wilde kopen met 25% korting! Omdat het een showmodel is. Rechts onderaan zit een serieuze kras, maar daar komt hij toch mee tegen de Besta te staan. Opladen die hap.

Het was nog even spannend of ik hem gemonteerd mee naar huis kreeg, maar met wat passen en meten kon ik hem zo in de auto krijgen, op naar huis en na het eten gelijk naar boven gesjouwd (alleen, meneer Sjeekie_Beekie heeft avonddienst) en zowaar kon ik hem zo op zijn nieuwe plekkie manoeuvreren.

Kortom: korting, voorgemonteerd, geen afval en tijdwinst! Geslaagd middagje dus!

Inmiddels is hij al gevuld met schoolspullen... Hopelijk niet voor lang, want ik hoop in juni af te studeren.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:48:29 #128
165633 eriksd
The grand facade...
pi_135873887
Ik heb 4 meter aan billy's in de hal gezet. De hoeveelheid teringzooi die je aan verpakkingsmateriaal overhoudt is echt een drama.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_135874425
moet je nagaan hoeveel verpakkingsmateriaal je had gehad als de kasten niet als een bouwpakketje waren ingepakt.
pi_135874974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:58 schreef loecje het volgende:
moet je nagaan hoeveel verpakkingsmateriaal je had gehad als de kasten niet als een bouwpakketje waren ingepakt.
En hoe kasten zijn na een transport als er niet zoveel verpakkingsmateriaal omheen zit.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:15:21 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_135888029
Ik zou graag ruimte hebben voor 4 meter aan Billy's ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:25:06 #132
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135888374
quote:
13s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:48 schreef eriksd het volgende:
Ik heb 4 meter aan billy's in de hal gezet. De hoeveelheid teringzooi die je aan verpakkingsmateriaal overhoudt is echt een drama.
Klein snijden en afvoeren. Afval is altijd drama.

Vorige week verhuisd, gekeken naar Hemnes kapstok in zwartbruin, net als begin december uitverkocht.
Kijk net op de site en zijn ze weer in voorraad. Morgen na werk een poging wagen er eentje te scoren...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:32:24 #133
165633 eriksd
The grand facade...
pi_135888556
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Troel het volgende:
Ik zou graag ruimte hebben voor 4 meter aan Billy's ;)
Koop een huis :P
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:40:30 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_135888739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:32 schreef eriksd het volgende:

[..]

Koop een huis :P
Heb ik, alleen teveel troep in huis, dus geen plek voor Billy's :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_135891894
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En hoe kasten zijn na een transport als er niet zoveel verpakkingsmateriaal omheen zit.
dat mag bij bepaalde producten nog wel beter.

met laminaat hebben we meerder pakken terug mogen brengen omdat de hoeken ingedeukt waren. 1pak was onze eigen schuld, klein tikje was genoeg. de rest was waarschijnlijk al in de winkel beschadigd.

bij laminaat elders gekocht zaten er beschermhoekjes in de doos.
  † In Memoriam † zaterdag 25 januari 2014 @ 17:49:33 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135931867
weet iemand of bij de ps kast (die met die dubbele deurtjes) de poten weggelaten kunnen worden?
pi_135931947
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:40 schreef Troel het volgende:

[..]

Heb ik, alleen teveel troep in huis, dus geen plek voor Billy's :P
Troep in de Billy's zetten! Opgelost!
pi_135932266
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:49 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of bij de ps kast (die met die dubbele deurtjes) de poten weggelaten kunnen worden?
Nee helaas niet. De poten zitten vastgelast aan een belangrijk deel van het frame. Zie pagina: 3
http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-184475-6_pub.PDF
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zaterdag 25 januari 2014 @ 18:35:29 #139
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135933066
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee helaas niet. De poten zitten vastgelast aan een belangrijk deel van het frame. Zie pagina: 3
http://www.ikea.com/nl/nl(...)_AA-184475-6_pub.PDF
dat is mooi k*t , dan pastie niet :'(
pi_135940841
Die LACK salontafel, is ie een beetje stevig als ik m monteer zonder die onderste plank?


Daarnaast is veel bestek niet leverbaar. Niet handig ;(
pi_135941878
Volgens mij kan dat prima. Het bovenste blad en de poten zijn dik genoeg. Dat onderste blad doet weinig tot niks aan de stevigheid.
pi_135959339
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

je kunt natuurlijk proberen met wat onderhoudsspul voor hout welke niet teveel afwijkt of je de kleur wat kunt invullen in de krassen
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt het proberen met een watervaste of whiteboard stift
(zo werk ik mijn eettafel en BESTA deur bij als mijn kat weer eens bezig is geweest }:| )
Met zwarte schoensmeer is het uiteindelijk redelijk mooi opgedroogd. Bedankt :-)
pi_135959396
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:33 schreef Crientj het volgende:
Die LACK salontafel, is ie een beetje stevig als ik m monteer zonder die onderste plank?
[ afbeelding ]

Daarnaast is veel bestek niet leverbaar. Niet handig ;(
Onderste blad doet volgens mij niets, puur om tijdschriften e.d. op te leggen
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_135962139
Okay, dan is dat wel de gok waard. En anders kan ik m eventueel nog steviger maken.
  zondag 26 januari 2014 @ 16:38:59 #145
325863 Krisp
Like.no.other
pi_135967127
Heeft iemand een idee vanaf wanneer je de METOD keuken kunt bestellen? Ik krijg op 1 juni de sleutel van mijn appartement en zou een paar weken later wel een keuken in elkaar willen zetten. Iets eerder bestellen is dan wel wenselijk.
pi_135967913
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Krisp het volgende:
Heeft iemand een idee vanaf wanneer je de METOD keuken kunt bestellen? Ik krijg op 1 juni de sleutel van mijn appartement en zou een paar weken later wel een keuken in elkaar willen zetten. Iets eerder bestellen is dan wel wenselijk.
Ik verwacht vanaf 2 juni (aangezien de 1e op een zondag is ;) )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135970677
Worden online bestellingen geleverd vanuit een winkel of is er een warenhuis waar dat allemaal ligt?

Mijn broer wil graag een wastafelonderkast en er ligt er nog 1 bij onze Ikea, maar we kunnen hem dinsdag pas halen. Hij heeft hem nu dus voor de zekerheid alvast online besteld, maar het zou natuurlijk goedkoper zijn als wij hem even op kunnen pikken. Maar als dan het exemplaar uit de winkel naar hen wordt gestuurd kan dat natuurlijk niet meer.
  zondag 26 januari 2014 @ 18:28:16 #148
325863 Krisp
Like.no.other
pi_135970888
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik verwacht vanaf 2 juni (aangezien de 1e op een zondag is ;) )
Check. :P Kun je dan alleen bestellen of kun je ales dan meteen meenemen? If so, dan zorg ik dat ik 2 juni mijn lijstje klaar heb. :P
pi_135972088
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:28 schreef Krisp het volgende:

[..]

Check. :P Kun je dan alleen bestellen of kun je ales dan meteen meenemen? If so, dan zorg ik dat ik 2 juni mijn lijstje klaar heb. :P
Eh ja geen idee! Haha
De kans is aannemelijk dat ze op die dag nog lang niet alles in de juiste aantallen op voorraad hebben. Ook omdat ze dan in de winkel druk aan het verbouwen zijn en daar eventueel voorraden voor nodig hebben (al is dat normaal gesproken niet de planning).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135972146
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:21 schreef Dot. het volgende:
Worden online bestellingen geleverd vanuit een winkel of is er een warenhuis waar dat allemaal ligt?

Mijn broer wil graag een wastafelonderkast en er ligt er nog 1 bij onze Ikea, maar we kunnen hem dinsdag pas halen. Hij heeft hem nu dus voor de zekerheid alvast online besteld, maar het zou natuurlijk goedkoper zijn als wij hem even op kunnen pikken. Maar als dan het exemplaar uit de winkel naar hen wordt gestuurd kan dat natuurlijk niet meer.
Die komen uit het Customer Order magazijn in Dortmund.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 26 januari 2014 @ 20:16:25 #151
325863 Krisp
Like.no.other
pi_135975231
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 19:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh ja geen idee! Haha
De kans is aannemelijk dat ze op die dag nog lang niet alles in de juiste aantallen op voorraad hebben. Ook omdat ze dan in de winkel druk aan het verbouwen zijn en daar eventueel voorraden voor nodig hebben (al is dat normaal gesproken niet de planning).
Hmm, dat maakt het lastig. Ik wil namelijk mijn frontjes (deels) in Zweden bestellen (http://www.superfront.com), het blad bij de lokale steenboer en de apparatuur (deels) elders. Ik wil daarom zo rond mei wel weten waar ik aan toe ben. :P
  zondag 26 januari 2014 @ 20:47:46 #152
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_135977250
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Krisp het volgende:

[..]

Hmm, dat maakt het lastig. Ik wil namelijk mijn frontjes (deels) in Zweden bestellen (http://www.superfront.com), het blad bij de lokale steenboer en de apparatuur (deels) elders. Ik wil daarom zo rond mei wel weten waar ik aan toe ben. :P
Ik heb begrepen dat ze in Barendrecht inmiddels al aan het verbouwen zijn om de metod te showen.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_135978122
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Krisp het volgende:

[..]

Hmm, dat maakt het lastig. Ik wil namelijk mijn frontjes (deels) in Zweden bestellen (http://www.superfront.com), het blad bij de lokale steenboer en de apparatuur (deels) elders. Ik wil daarom zo rond mei wel weten waar ik aan toe ben. :P
Oooh maar ik ga er vanuit dat kastelementen genoeg zijn. Juist fronten en dergelijke zullen even nodig hebben.

Ben wel benieuwd naar je plan! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135978290
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:47 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat ze in Barendrecht inmiddels al aan het verbouwen zijn om de metod te showen.
Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.

Maar je hebt ook best kans dat Barendrecht begint met verkopen om een verkoophistorie/ervaring voor Nederland op te bouwen. Maar dit is in andere landen niet zo geweest volgens mij.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135979610
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.

Maar je hebt ook best kans dat Barendrecht begint met verkopen om een verkoophistorie/ervaring voor Nederland op te bouwen. Maar dit is in andere landen niet zo geweest volgens mij.
Wat gaan ze met kinderland doen? Nieuwe spullen? In Breda zijn dit weekend de showroom spullen in de opruiming gegaan. Ben benieuwd.
Met een meidenkwartet
pi_135981747
Vraagje voor de Ikea-medewerkers hier:

Wij hebben de twee glasplaten over die bij de Vittsjö bijzettafel (set van 2) horen. We hebben in plaats daarvan namelijk beschilderde houten platen gebruikt. Zouden ze bij Ikea Delft blij zijn als we die glasplaten terugbrengen, bijvoorbeeld voor mensen bij wie ze gebroken zijn en die losse glasplaten nodig zouden hebben? Of hebben ze daar niets aan?
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 21:48:30 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135981885
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.

Maar je hebt ook best kans dat Barendrecht begint met verkopen om een verkoophistorie/ervaring voor Nederland op te bouwen. Maar dit is in andere landen niet zo geweest volgens mij.
maar hoe moet dat dan met de paxkasten? ik heb er één die moet nog gedeeltelijk ingericht worden. gaan die planken er ook uit?
pi_135982007
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:16 schreef Krisp het volgende:

[..]

Hmm, dat maakt het lastig. Ik wil namelijk mijn frontjes (deels) in Zweden bestellen (http://www.superfront.com), het blad bij de lokale steenboer en de apparatuur (deels) elders. Ik wil daarom zo rond mei wel weten waar ik aan toe ben. :P
Ontzettend bedankt voor deze link, fucking episch mooi!
pi_135982102
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:48 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

maar hoe moet dat dan met de paxkasten? ik heb er één die moet nog gedeeltelijk ingericht worden. gaan die planken er ook uit?
De PAX planken per twee zijn vervangen voor KOMPLEMENT planken die per stuk gaan.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/19113/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135982436
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ontzettend bedankt voor deze link, fucking episch mooi!
Dit is toch geniaal? Je ziet helemaal niet meer dat het om BESTA gaat!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 26 januari 2014 @ 21:59:12 #161
325863 Krisp
Like.no.other
pi_135982722
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:49 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ontzettend bedankt voor deze link, fucking episch mooi!
Is inderdaad erg mooi. Niet goedkoop, maar zolang je met accenten werkt kun je designmeubels maken zonder dat het de hoofdprijs kost. Ik heb wat ideetjes maar jullie mogen nog tot juni wachten op het resultaat. :)
pi_135983363
Ik vind die deurtjes best duur, maar misschien wil ik er wel voor sparen, ik vind die patronen namelijk ook heel vet O+
pi_135983519
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:05 schreef RenRen- het volgende:
Ik vind die deurtjes best duur, maar misschien wil ik er wel voor sparen, ik vind die patronen namelijk ook heel vet O+
Ik vind die plinten en zij- en bovenpanelen zo gaaf!
Maar ik heb 1 BESTA combinatie van 300cm en 1 van 420cm, kom je nog met allemaal naden te zitten :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_135983714
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind die plinten en zij- en bovenpanelen zo gaaf!
Maar ik heb 1 BESTA combinatie van 300cm en 1 van 420cm, kom je nog met allemaal naden te zitten :')
Zodat de voorkant en boven/zijkanten een andere kleur hebben? Dat vind ik ook wel heel leuk :D
En nee, zo te zien hebben ze die niet zo groot. Wow wat groot trouwens :o
pi_135984010
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Zodat de voorkant en boven/zijkanten een andere kleur hebben? Dat vind ik ook wel heel leuk :D
En nee, zo te zien hebben ze die niet zo groot. Wow wat groot trouwens :o
Dat je dit idee krijgt:


Maar ik heb al zitten denken om het zelf te maken van MDF, ben je wel wat goedkoper uit, maar nog steeds niet naadloos :{

Het ene is een muurbreed (tv)meubel dat hangt in de woonkamer. Het ander is een muurbrede opstelling in de studeerkamer. Handig zoveel opbergruimte :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 22:15:11 #166
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135984112
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De PAX planken per twee zijn vervangen voor KOMPLEMENT planken die per stuk gaan.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/bedroom/19113/
en heeft die ook hetzelfde bevestigingssysteem?
pi_135984281
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en heeft die ook hetzelfde bevestigingssysteem?
Geen idee :?
Denk dat het basisidee, 6 dragers per plank, hetzelfde is aangezien de kastelementen niet vernieuwd zijn.

Edit: volgens de follow-me zijn de plankdragers hetzelfde. Ze zullen alleen een andere kleur hebben denk ik.
Edit 2; als ik de follow-me's van beide producten vergelijk krijg je inderdaad een andere kleur plankdragers.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 22:20:29 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135984577
een andere kleur???? lekker dan in mijn witte kast 8)7
wat is er mis met wit?
pi_135984908
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:20 schreef lady-wrb het volgende:
een andere kleur???? lekker dan in mijn witte kast 8)7
wat is er mis met wit?
De plankdragertjes he... Die waren champagnekleurig en zijn nu, denk ik, wit of zwart. Maar er staan 4 bestelnummers bij de plankdragers, dus het kan ook zijn dat er nu 4 kleuren zijn. Geen idee.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 22:24:47 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135984984
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De plankdragertjes he... Die waren champagnekleurig en zijn nu, denk ik, wit of zwart. Maar er staan 4 bestelnummers bij de plankdragers, dus het kan ook zijn dat er nu 4 kleuren zijn. Geen idee.
wil je me nooit meer zo laten schrikken? o|O
die plankendragers overleef ik wel.
pi_135985047
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wil je me nooit meer zo laten schrikken? o|O
Wat? :o

-O-

Er staat overal plankDRAGERS :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 22:55:39 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135987379
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat? :o

-O-

Er staat overal plankDRAGERS :P
waarom veranderen ze iedere keer van alles van kleur?
ik heb in mijn hopen kast zilverkleurige mandjes. die wou ik in de paxkasten ook, zijn die dingen ineens vies beigeachtig :(
gelukkig bestaat er ook nog zoiets als marktplaats, maar het is wel een gedoe om de boel zo bij elkaar te sprokkelen (en ook beduidend goedkoper :P )
pi_135987600
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

waarom veranderen ze iedere keer van alles van kleur?
ik heb in mijn hopen kast zilverkleurige mandjes. die wou ik in de paxkasten ook, zijn die dingen ineens vies beigeachtig :(
gelukkig bestaat er ook nog zoiets als marktplaats, maar het is wel een gedoe om de boel zo bij elkaar te sprokkelen (en ook beduidend goedkoper :P )
Ik denk dat deze wissel niet zozeer te maken heeft met een verandering van kleur dan wel met een opfris van de hele inrichtingsserie. En als je dan toch bezig bent is een andere kleur, die wat neutraler is, eenvoudig gedaan.
Volgens mij was dat champagnekleurige ooit bedoeld om meer kwaliteit uit te stralen.

Artikelen moeten interessant blijven om te kopen. Als je 50 jaar lang 1 product in dezelfde kleur verkoopt, koopt niemand het meer.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 23:03:04 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135987908
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat deze wissel niet zozeer te maken heeft met een verandering van kleur dan wel met een opfris van de hele inrichtingsserie. En als je dan toch bezig bent is een andere kleur, die wat neutraler is, eenvoudig gedaan.

Artikelen moeten interessant blijven om te kopen. Als je 50 jaar lang 1 product in dezelfde kleur verkoopt, koopt niemand het meer.
ach, het houdt het spannend.

ik ben nu nog op zoek naar een wit bureau. mag niet groter zijn dan 120. en met een alex ladenblok eronder. daar kom ik ook maar niet uit.
en ik wilde een ps-kast, maar die poten kunnen er niet onderuit, dus dat kan niet. (of zou ik de poten met een slijptol in kunnen korten? ik ben nogal gecharmeerd van die slotjes op de deuren. het lijkt me handig om het gamegedrag van de puber des huizen in de hand te houden >:)
pi_135989022
Dan heb je niets aan die PS hoor :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135989408
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ach, het houdt het spannend.

ik ben nu nog op zoek naar een wit bureau. mag niet groter zijn dan 120. en met een alex ladenblok eronder. daar kom ik ook maar niet uit.
en ik wilde een ps-kast, maar die poten kunnen er niet onderuit, dus dat kan niet. (of zou ik de poten met een slijptol in kunnen korten? ik ben nogal gecharmeerd van die slotjes op de deuren. het lijkt me handig om het gamegedrag van de puber des huizen in de hand te houden >:)
dat zou wel kunnen.
tenminste mijn oude PS-kast had dopjes onder de poten. die kan je eruit halen(ik ben er met verhuizen 1 kwijtgeraakt), pootjes korter slijpen en de dopjes weer terug duwen.
moet je zelf ff controleren of dat bij de huidige kasten nog steeds kan
pi_135989654
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ach, het houdt het spannend.

ik ben nu nog op zoek naar een wit bureau. mag niet groter zijn dan 120. en met een alex ladenblok eronder. daar kom ik ook maar niet uit.
en ik wilde een ps-kast, maar die poten kunnen er niet onderuit, dus dat kan niet. (of zou ik de poten met een slijptol in kunnen korten? ik ben nogal gecharmeerd van die slotjes op de deuren. het lijkt me handig om het gamegedrag van de puber des huizen in de hand te houden >:)
Dat bureau is toch geen probleem? :?
Men neme 1x: ALEX, daarnaast 2x: ADILS en tenslotte: LINNMON

En dan krijg je:

Maar dan met laden, 120x60cm voor 80.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 01:09:12 #178
240917 Mula
pi_135993665
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]


ik heb in mijn hopen kast zilverkleurige mandjes. die wou ik in de paxkasten ook, zijn die dingen ineens vies beigeachtig :(
Ik heb donderdag een komplement draadmand gekocht en die is donkergrijs. De (neem ik aan) oude versie (die ook een stuk moeilijker in-en uit te schuiven was) was beige!
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 08:00:52 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135995664
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat bureau is toch geen probleem? :?
Men neme 1x: ALEX, daarnaast 2x: ADILS en tenslotte: LINNMON

En dan krijg je:
[ afbeelding ]
Maar dan met laden, 120x60cm voor 80.-
die had ik gevonden ja, maar ik vind hem lelijk :{
pi_136002407
Wat is er lelijk aan? Het is een alex (lade)kastje zoals je wil en een wit blad... Poten heb je ook nog veel keuze mocht dat niet bevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door loecje op 27-01-2014 19:35:24 ]
  maandag 27 januari 2014 @ 15:37:41 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136009131
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:41 schreef loecje het volgende:
Wat is er lelijk aan? Het is een alex (lade)kastje zoals je wil en en wit blad... Poten heb je ook nog veel keuze mocht dat niet bevallen.
Ik vind vooral het witte blad afschuwelijk eigenlijk...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136010013
lol, anders is het toch geen wit bureau meer?
  maandag 27 januari 2014 @ 17:12:47 #183
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136012724
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:02 schreef loecje het volgende:
lol, anders is het toch geen wit bureau meer?
Ow, haha! Daar had ik dus echt compleet overheen gelezen! |:(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136016020
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die had ik gevonden ja, maar ik vind hem lelijk :{
Huh? :? Nu weet ik even niet zo goed wat je wilt dan...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136016030
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:09 schreef Mula het volgende:

[..]

Ik heb donderdag een komplement draadmand gekocht en die is donkergrijs. De (neem ik aan) oude versie (die ook een stuk moeilijker in-en uit te schuiven was) was beige!
Ik zag op internet dat de draadmanden nieuwe geleiders hebben gekregen inderdaad. Goede ontwikkeling!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136018257
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 27 januari 2014 @ 19:22:41 #187
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136018397
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 08:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

die had ik gevonden ja, maar ik vind hem lelijk :{
Ik heb de grotere glossy tafelblad met chromen poten en de Alex. Krijg er veel complimenten over :)
Confidence through competence
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 20:34:18 #188
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136022406
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zag op internet dat de draadmanden nieuwe geleiders hebben gekregen inderdaad. Goede ontwikkeling!
wat is er mis met de oude dan?
pi_136022509
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat is er mis met de oude dan?
De oude, kunststoffen, glijden niet heel gemakkelijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 20:38:46 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136022682
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De oude, kunststoffen, glijden niet heel gemakkelijk...
dat wordt een dure hobby om ze allemaal te vervangen dan :o
ik heb volgens mij wel 20 manden en mandjes in huis
ik denk dat ik het zo maar laat. ik heb er geen problemen mee.
  maandag 27 januari 2014 @ 20:53:01 #191
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_136023552
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug als de verkoop landelijk pas vanaf juni start. Overigens zijn er nog twee andere grote wissels gaande voor METOD; IKEA Kinderland en PAX/KOMPLEMENT. Denk dat ze daar drukker mee zijn.

Maar je hebt ook best kans dat Barendrecht begint met verkopen om een verkoophistorie/ervaring voor Nederland op te bouwen. Maar dit is in andere landen niet zo geweest volgens mij.
Ik heb het zelf niet gezien, maar gehoord van familie die bij Ikea werkt.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 27 januari 2014 @ 20:59:36 #192
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_136023998
Waar zijn de paxkasten heen?? Wat is er aan het veranderen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_136024187
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:59 schreef hierissieweer het volgende:
Waar zijn de paxkasten heen?? Wat is er aan het veranderen?
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=pax
Als je even de moeite neemt om terug te lezen zie je dat de complete kastinrichting gaat veranderen :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 27 januari 2014 @ 21:08:07 #194
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_136024585
Ben nogal lui aangelegd :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 27 januari 2014 @ 21:16:34 #195
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_136025156
Maar hoe zit het hoe wat en waarom met die paxkasten?
Wij wilde namelijk voor 2 kasten gaan, maar kunnen we nu het beste wachten? Komt er een nieuwe serie voor terug?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_136025781
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=pax
Als je even de moeite neemt om terug te lezen zie je dat de complete kastinrichting gaat veranderen :)
Het paxprogramma is nog niet up to date, maar is dat al wel in de winkel? Dan kan ik morgen even langsgaan om te kijken.
pi_136025920
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het paxprogramma is nog niet up to date, maar is dat al wel in de winkel? Dan kan ik morgen even langsgaan om te kijken.
Ik denk pas vanaf 1 februari op z'n vroegst. Maar je kunt wel een combinatie plannen en in de winkel doorspreken met een medewerker.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136026194
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk pas vanaf 1 februari op z'n vroegst. Maar je kunt wel een combinatie plannen en in de winkel doorspreken met een medewerker.
Dankjewel O+ Ik ga ook voor de zekerheid maar om me heen kijken naar andere garderobekasten
  maandag 27 januari 2014 @ 22:48:48 #199
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_136031302
Dus vanaf 1 februari is er weer een kast uit te zoeken? Maar waarom de verandering?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 27 januari 2014 @ 22:52:28 #200
67385 ROG
Go on, say it.
pi_136031533
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk pas vanaf 1 februari op z'n vroegst. Maar je kunt wel een combinatie plannen en in de winkel doorspreken met een medewerker.
Hm eerder deze maand had Delft een op = op van bepaalde Komplement artikelen en toen lagen er (per ongeluk?) al nieuwe Komplement lades in het zelfbedieningsmagazijn. Plaatje op de verpakking liet een glazen front voor de lades zien, verder niet echt bij stil gestaan.
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 23:22:33 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136033289
weet je wat ik stom vind?
we hebben ooit de hopen kasten gekocht met het malmbed middenbruin en een expedit walnoot.
dat kleurde allemaal redelijk goed bij elkaar.
probeer daar nu maar eens iets bij de vinden :(
er is echt niets meer in die kleuren te vinden bij ikea.
zou die kleur nog terugkomen?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:32:29 #202
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136039698
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef lady-wrb het volgende:
weet je wat ik stom vind?
we hebben ooit de hopen kasten gekocht met het malmbed middenbruin en een expedit walnoot.
dat kleurde allemaal redelijk goed bij elkaar.
probeer daar nu maar eens iets bij de vinden :(
er is echt niets meer in die kleuren te vinden bij ikea.
zou die kleur nog terugkomen?
Wij hebben hetzelfde probleem met grijze Billykasten. Ik wil geen zwarte, al helemaal geen zwartebruine en de witte zien er goedkoop uit...

Marktplaats een optie?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  † In Memoriam † dinsdag 28 januari 2014 @ 08:43:11 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_136039816
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:32 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wij hebben hetzelfde probleem met grijze Billykasten. Ik wil geen zwarte, al helemaal geen zwartebruine en de witte zien er goedkoop uit...

Marktplaats een optie?
je bent inderdaad veroordeeld tot marktplaats.

voor mijn zoon zijn kamer wilde ik eigenlijk ook grijze kasten ipv die witte. maar die zijn er dus gewoon niet.
maar ik kan uiteindelijk prima leven met de huidige witte pax met schuifdeuren O+

en ik ben nog niet klaar met die pskast waar die poten niet onderuit zouden kunnen.
als mijn vriend terug is, gaan we toch nog eens kijken of we ze eventueel in kunnen korten.
pi_136089746
Hoe zit dat eigenlijk met de pakketbezorging van Ikea? Ik wil iets bestellen dat met pakketbezorging gaat, alleen als ik dan klik op geplande bezorgdatum, dan ligt dat ruim meer dan een week in de toekomst. Geeft Ikea het zo laat mee aan PostNL? Ik kan het op deze manier haast niet zo plannen dat ze bezorgen op mijn vrije dagen.
Live for now, forget forever
pi_136094101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:38 schreef Vogeltje88 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de pakketbezorging van Ikea? Ik wil iets bestellen dat met pakketbezorging gaat, alleen als ik dan klik op geplande bezorgdatum, dan ligt dat ruim meer dan een week in de toekomst. Geeft Ikea het zo laat mee aan PostNL? Ik kan het op deze manier haast niet zo plannen dat ze bezorgen op mijn vrije dagen.
De verwerking is gewoon traag. Ik gok:
Dag 1: bestelling
Dag 2: Order komt aan in distributiemagazijn en hij komt op de stapel met te lopen orders.
Dag 3: hij wordt gepakt, in een doosje gedaan, orders worden geprint en erbij gedaan. De bestelling wordt gesorteerd.
Dag 4: transporteur komt de bestellingen ophalen, brengt deze naar Nederland.
Dag 5: Bestelling wordt geleverd bij PostNL.
Dag 6: PostNL doet de eerste leverpoging.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136094218
Bart, weet je de precieze dag dat BRÅKIG komt?
pi_136094599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:35 schreef friekin_ het volgende:
Bart, weet je de precieze dag dat BRÅKIG komt?
Verschilt per vestiging volgens mij.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136095757
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De verwerking is gewoon traag. Ik gok:
Dag 1: bestelling
Dag 2: Order komt aan in distributiemagazijn en hij komt op de stapel met te lopen orders.
Dag 3: hij wordt gepakt, in een doosje gedaan, orders worden geprint en erbij gedaan. De bestelling wordt gesorteerd.
Dag 4: transporteur komt de bestellingen ophalen, brengt deze naar Nederland.
Dag 5: Bestelling wordt geleverd bij PostNL.
Dag 6: PostNL doet de eerste leverpoging.
Waar liggen de artikelen dan?

Stap 1 tm 3 kunnen makkelijk op 1 dag, zelfs in een paar uur.

Dan heeft bol.com of Wehkamp.NL het een stuk beter voor elkaar.

Maar die zijn ook al een paar jaartjes bezig met te optimaliseren.
pi_136096239
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Waar liggen de artikelen dan?

Stap 1 tm 3 kunnen makkelijk op 1 dag, zelfs in een paar uur.

Dan heeft bol.com of Wehkamp.NL het een stuk beter voor elkaar.

Maar die zijn ook al een paar jaartjes bezig met te optimaliseren.
Dortmund in hetzelfde magazijn waar ook grotere bestellingen (complete keukens bijv.) vandaan komen.
Ze doen het bewust (nog) niet sneller omdat de ervaring nogal vaak is dat de bestelling een dag later toch geannuleerd wordt en er dan al kosten gemaakt zijn. En ze maken in Dortmund geen verschil in de orders die ze moeten verzamelen. Dus het kan best zijn dat er tien keukens gepakt moeten worden en dan jouw bestellinkje. Nja een keuken verzamelen duurt nou eenmaal wat langer.
(dit is wat me verteld is, een paar jaar geleden.)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:46:00 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_136107791
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:35 schreef friekin_ het volgende:
Bart, weet je de precieze dag dat BRÅKIG komt?
In Amsterdam lagen de stoelen al.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:47:05 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_136107859
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dortmund in hetzelfde magazijn waar ook grotere bestellingen (complete keukens bijv.) vandaan komen.
Ze doen het bewust (nog) niet sneller omdat de ervaring nogal vaak is dat de bestelling een dag later toch geannuleerd wordt en er dan al kosten gemaakt zijn. En ze maken in Dortmund geen verschil in de orders die ze moeten verzamelen. Dus het kan best zijn dat er tien keukens gepakt moeten worden en dan jouw bestellinkje. Nja een keuken verzamelen duurt nou eenmaal wat langer.
(dit is wat me verteld is, een paar jaar geleden.)
Binnenkort vanuit Oosterhout, next day delivery. Da's meer van deze tijd :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_136107928
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:47 schreef Adelante het volgende:

[..]

Binnenkort vanuit Oosterhout, next day delivery. Da's meer van deze tijd :Y
Dat lijkt er meer op inderdaad!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136108482
Annuleren moet dan ook niet kunnen eigenlijk.

Kan bij bol.com en Wehkamp ook niet, als het op voorraad is.
pi_136108829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef JohnB52 het volgende:
Annuleren moet dan ook niet kunnen eigenlijk.

Kan bij bol.com en Wehkamp ook niet, als het op voorraad is.
Je kunt een bestelling gewoon annuleren.

Nouja, m'n eigen bestelling dan maar doen en een tweede bezorgpoging laten doen op een dag dat ik wel thuis ben.
Live for now, forget forever
pi_136133234
Iemand enig idee hoeveel kg deze kast kan hebben?

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60239720/

Zou het 200 kg kunnen dragen?
  Redactie Frontpage donderdag 30 januari 2014 @ 13:47:32 #216
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_136133273
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:46 schreef xaban06 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kg deze kast kan hebben?

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60239720/

Zou het 200 kg kunnen dragen?
Max. belasting: 30 kg
Max. belasting/lade: 6 kg

Dat staat op de site waar jij het vandaan hebt. bij productinformatie.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_136133349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Max. belasting: 30 kg
Max. belasting/lade: 6 kg

Dat staat op de site waar jij het vandaan hebt. bij productinformatie.
over het hoofd gezien, maar dat zal per plank zijn?

Ik wilde er een aquarium op plaatsen van 180 liter.
  Redactie Frontpage donderdag 30 januari 2014 @ 13:50:54 #218
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_136133406
Lijkt mij dat maximale belasting maximale belasting in z'n geheel is :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_136133490
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt mij dat maximale belasting maximale belasting in z'n geheel is :P
lijkt mij onlogisch, 30 kilo is niks, met een beetje borden en pannen zit je daar al op. Gotver, ik wil die aquarium hebben en dit is de enige vrije plek :P
  Redactie Frontpage donderdag 30 januari 2014 @ 13:54:55 #220
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_136133550
Misschien dat je Ikea kunt bellen erover?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_136134637
Gewoon met 2 personen op gaan zitten :)
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_136134680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
Gewoon met 2 personen op gaan zitten :)
Wel in de winkel doen he, niet op je eigen meubel
pi_136135426
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:29 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Wel in de winkel doen he, niet op je eigen meubel
Uiteraard :)
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_136135495
Heeft m'n vader ook gedaan met een Lack-tafel, ik wilde weten of er zo'n enorme dikke beeldbuis op kon van 50 kg. Volgens de info niet. Dus toen is m'n vader erop gaan zitten, ik erbij. Konden wel drie tv's op dus.
Tap tap tap
pi_136138016
Ik zou erg oppassen met je aquarium, want dit is niet te testen door er zomaar even op te gaan zitten. Je aquarium moet er namelijk een lange tijd op blijven staan, waardoor materiaal langzaam aan steeds verder kan buigen. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kruip voor meer info)

Het buigen van het hout is erg gevaarlijk voor je aquarium omdat die gelijkmatig ondersteund moet worden anders ontstaan barsten. Je zou dit risico kunnen verminderen door een mdf plaat oid op de kast te leggen. Echter is er nog altijd het risico dat het kastje bezwijkt.

Ik zou kijken bij ikea meubels van massief hout ipv hardboard want die kunnen over het algemeen meer druk aan
pi_136143550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt mij dat maximale belasting maximale belasting in z'n geheel is :P
Ik weet zeker dat het de maximale belasting per plank/lade is. :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136143593
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
Gewoon met 2 personen op gaan zitten :)
Een continugewicht is heel wat anders dan in de winkel even proefzitten...

Oh... wat de architect ook al zegt dus :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Redactie Frontpage donderdag 30 januari 2014 @ 19:51:33 #228
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_136145912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat het de maximale belasting per plank/lade is. :)
^O^ Dan moet Ikea maar duidelijker zijn :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:54:14 #229
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_136146043
Morgen eindelijk deze BESTA halen :D
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89898122/

Ben nu al benieuwd naar hoeveel uren montage het zal zijn, maar is het wel waard (hopelijk) *)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_136146236
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Morgen eindelijk deze BESTA halen :D
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89898122/

Ben nu al benieuwd naar hoeveel uren montage het zal zijn, maar is het wel waard (hopelijk) *)
Dat valt best mee hoor! Als je de eerste kast gedaan hebt doe je de rest er zo achteraan! Het kon wel eens zijn dat het afhangen van de deurtjes het meeste werk gaat zijn...

Ga je je dvd-speler/digitale ontvanger achter een deurtje zetten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:14:59 #231
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_136147022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor! Als je de eerste kast gedaan hebt doe je de rest er zo achteraan! Het kon wel eens zijn dat het afhangen van de deurtjes het meeste werk gaat zijn...

Ga je je dvd-speler/digitale ontvanger achter een deurtje zetten?
Ja, eerst met de TRYSIL-garderobekast was het bij die lades ook even 1x kijken hoe het moest en daarna gingen de andere laden ook wel vlot, zal hierbij ook wel zijn. Hopen dat de deurtjes niet zoveel tijd kosten, maar dat kan nog wel leuk voor wat uurtjes studie-ontwijking.

Heb geen DVD-speler, tv-ontvanger, etc :P alleen een HiFi-receiver die als het goed is mooi in dat open gedeelte past, dus komt goed.
Misschien nog wat aanpassen qua glazen deurtjes ofzo (waar jij ook op doelde denk ik), mooi dat het bij BESTA nog wat aanpasbaar is :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_136149873

O+

Doet de normaal ruimere inhoud van METOD wel teniet (en een vaatwasser is ook niet mogelijk trouwens). Maar mooi! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136152618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:35 schreef friekin_ het volgende:
Bart, weet je de precieze dag dat BRÅKIG komt?
Meestal op maandag bij mij.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
O+

METOD Maar mooi! :D
Weet je al meer over METOD? Gisteren staan denken en in principe zou ik de keuken kunnen bestellen...

[ Bericht 47% gewijzigd door Gieliovd op 30-01-2014 22:07:15 ]
Laat die handjes wapperen!
pi_136154373
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:01 schreef Gieliovd het volgende:

[..]

Meestal op maandag bij mij.

[..]

Weet je al meer over METOD? Gisteren staan denken en in principe zou ik de keuken kunnen bestellen...
Meer?
Niet meer dan dat het in Juni komt en nu nog niet te bestellen is :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136154413
Ik wil MEER ;) Nee ok, mocht er wat veranderen horen we dat uiteraard graag :)

Binnenkort weer eens tijd zoeken wat te neuzen.
Laat die handjes wapperen!
pi_136154570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Gieliovd het volgende:
Ik wil MEER ;) Nee ok, mocht er wat veranderen horen we dat uiteraard graag :)

Binnenkort weer eens tijd zoeken wat te neuzen.
Eh aangezien ik er niet werk is dat niet zo heel makkelijk he ;)

Ik heb wel gezien net dat er nog een tweetal nieuwe fronten komen; ABSTRAKT (RINGHULT straks) okergeel (vermoedelijk accentdeur) en wit essen.

Maar ik vermoed eigenlijk dat ze in Zweden nu ook nog druk bezig zijn met het doorontwikkelen van de serie.

Wat is het "meer" eigenlijk dat je wilt weten dan? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136162129
Misschien maar in de OP zetten dat je er niet meer werkt? ;)
pi_136167866
Brakig is verkrijgbaar bij Ikea Haarlem! Ik heb alles gezien (meubels en servies etc) en leuke kopjes en gedecoreerde dozen gescoord :)
pi_136168722
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Ooi86 het volgende:
Brakig is verkrijgbaar bij Ikea Haarlem! Ik heb alles gezien (meubels en servies etc) en leuke kopjes en gedecoreerde dozen gescoord :)
Leuk!! Ik hoop ook snel in Breda!
Met een meidenkwartet
pi_136175993
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Ooi86 het volgende:
Brakig is verkrijgbaar bij Ikea Haarlem! Ik heb alles gezien (meubels en servies etc) en leuke kopjes en gedecoreerde dozen gescoord :)
Leuk! Ik denk dat wij er dit weekend even langsgaan. Staan alle Brakig spullen bij elkaar of moet je het hele warenhuis doorcrossen?? (met het risico dat ik wat mis want staat nog steeds niet online...)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 20:24:08 #241
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_136182423
De BESTA-set binnen maar begin nu toch te twijfelen over glazen deurtjes bovenin, fijn dat de BESTA zo customizable is maar voor mijn twijfelachtige mentaliteit niet goed :+
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_136182598
Holy shitsticks, wat komen er geweldige dingen in februari. Enorm handige dingen voor het balkon en mooie dingen voor in huis O+ Mijn geld, take it, take it all.

Ik denk er trouwens aan deze tafel te nemen:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70239710/

Heeft iemand deze? Krast/deukt de bovenkant snel?

[ Bericht 34% gewijzigd door RenRen- op 31-01-2014 21:05:15 ]
pi_136182884
is het mogelijk dat wanneer je iets online besteld dat je een aflever datum/tijd kan opgeven ?
pi_136202705
Hm heeft iemand ervaring met de hamerboor van de Ikea?

Voor 60 euro lijkt het me een prima prijs om een paar gaatjes te boren voor een aantal lampen en gordijnen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:10:47 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136203037
M'n ikea-knobbel jeukt! :@
Alleen is mijn bankrekening het daar niet mee eens. :')
***
  zaterdag 1 februari 2014 @ 18:30:06 #246
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_136213333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor! Als je de eerste kast gedaan hebt doe je de rest er zo achteraan! Het kon wel eens zijn dat het afhangen van de deurtjes het meeste werk gaat zijn...
Man man man.... Die deurtjes :{ :') :'(
De eerste in één keer perfect recht dus werd optimistisch, de volgende hangt rechts te ver naar beneden en schuift over de grond, de andere staat iets te ver naar buiten, etc.... ;(
Wel echt mooie inrichting nu :D dus gewoon mijn bril niet op en ik merk niks van die scheve deurtjes :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_136213606
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
M'n ikea-knobbel jeukt! :@
Alleen is mijn bankrekening het daar niet mee eens. :')
Waarvan? :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136213613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:30 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Man man man.... Die deurtjes :{ :') :'(
De eerste in één keer perfect recht dus werd optimistisch, de volgende hangt rechts te ver naar beneden en schuift over de grond, de andere staat iets te ver naar buiten, etc.... ;(
Wel echt mooie inrichting nu :D dus gewoon mijn bril niet op en ik merk niks van die scheve deurtjes :D
Hahahaha dus vanaf nu thuis geen bril meer op? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136213734
Heeft iemand ervaring met de Henriksdal-stoelen? Zijn die een beetje degelijk? En zitten ze lekker?
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:08:15 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_136214435
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hahahaha dus vanaf nu thuis geen bril meer op? :P
Als ik verder dan 1 meter alles nog scherp kon zien was het een idee, maar ik zal toch maar alle deurtjes goed moeten afstellen ;(
De deur van een bovenkastje ging daarentegen wel weer in één keer perfect, zal dus toch net geluk moeten hebben :P
Edit: Kuch, niet perfect, maar aan beide kanten een halve centimeter te laag waardoor het netjes vlak leek... :+

[ Bericht 5% gewijzigd door MacorgaZ op 01-02-2014 19:36:26 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_136214842
O+ Ikea O+
zeg het niet te hard.. dan valt mijn halve huis in elkaar.
wij hebben een Besta kastenwand van 3.60.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zit nog een glazen plankje boven de tv

Keukentafel, stoelen en sidetable.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy en stapelbed bij mijn ene dochter, een Anebode (40x40) en een Expedit bij mijn andere dochter.

een badkamer met fontein, onderkast en 2 bovenkastjes in de badkamer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en verder accessoires in de badkamer, woonkamer, keuken..

[ Bericht 21% gewijzigd door Vicky op 01-02-2014 19:39:27 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:05:18 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_136220602
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:44 schreef Bleie het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Henriksdal-stoelen? Zijn die een beetje degelijk? En zitten ze lekker?
zitten prima, blijven ook lekker zitten als je er langere tijd op zit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:51:19 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_136221854
Henriksdal zit prima. Ook vaak voor leuke prijzen op marktplaats te vinden trouwens. Nieuwe hoezen erom en klaaaar!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_136223696
Vandaag ontbeten in Delft, ik vind het echt een verademing tov het karige 1 euro pakket. Tevens veeeeel fijner shoppen zo, niet te druk. Itt Utrecht, wat een chaos was het daar binnen&buiten de Ikea. :X

Vandaag teruggekomen met nieuwe wandtegels (wit en antraciet), vloertegels (antraciet), godmorgon 120cm gelazuurd eiken met dubbele wasbak Odensvik, Dalskar rvs kranen, godmorgon spiegel 120cm en nog wat klein grut.. erg benieuwd hoe onze badkamer gaat worden :D
pi_136223928
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:42 schreef Bhuddy het volgende:
Vandaag ontbeten in Delft, ik vind het echt een verademing tov het karige 1 euro pakket. Tevens veeeeel fijner shoppen zo, niet te druk. Itt Utrecht, wat een chaos was het daar binnen&buiten de Ikea. :X

Vandaag teruggekomen met nieuwe wandtegels (wit en antraciet), vloertegels (antraciet), godmorgon 120cm gelazuurd eiken met dubbele wasbak Odensvik, Dalskar rvs kranen, godmorgon spiegel 120cm en nog wat klein grut.. erg benieuwd hoe onze badkamer gaat worden :D
Het klinkt bijna alsof je die tegels ook bij IKEA gekocht hebt :P
Wordt vast mooi!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Vis een optie? zondag 2 februari 2014 @ 00:25:41 #256
70532 loveli
N
pi_136225129
Hi, ik val even binnen met een PAX-vraag. Een paar jaar geleden is er een verandering geweest aan de kasten, volgens mij was de oude serie 1 cm lager ofzo. Welke dingen zijn wel/niet te combineren met oude kasten? Passen bv. nieuwe deuren op oude kasten en kan ik onderstaande kastinzet in een oude PAX kwijt?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00207473/
crap in = crap out
pi_136230306
Dank voor de reacties! Over een week of twee ga ik toch naar Ikea (eindelijk nieuwe Paxkasten halen *O* *O* ), dan maar even ook meteen nieuwe stoelen. Tot die tijd gebruiken we wel even klapstoelen.
  zondag 2 februari 2014 @ 09:42:13 #258
165633 eriksd
The grand facade...
pi_136230404
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:42 schreef Bhuddy het volgende:
Vandaag ontbeten in Delft, ik vind het echt een verademing tov het karige 1 euro pakket. Tevens veeeeel fijner shoppen zo, niet te druk. Itt Utrecht, wat een chaos was het daar binnen&buiten de Ikea. :X

Vandaag teruggekomen met nieuwe wandtegels (wit en antraciet), vloertegels (antraciet), godmorgon 120cm gelazuurd eiken met dubbele wasbak Odensvik, Dalskar rvs kranen, godmorgon spiegel 120cm en nog wat klein grut.. erg benieuwd hoe onze badkamer gaat worden :D
Ik krijg zo'n jeuk van die tyfusnamen. Godmorgon :')
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_136232030
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef loveli het volgende:
Hi, ik val even binnen met een PAX-vraag. Een paar jaar geleden is er een verandering geweest aan de kasten, volgens mij was de oude serie 1 cm lager ofzo. Welke dingen zijn wel/niet te combineren met oude kasten? Passen bv. nieuwe deuren op oude kasten en kan ik onderstaande kastinzet in een oude PAX kwijt?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00207473/
Tja... ik denk dat je wellicht beter de PAX elementen die je thuis hebt staan kunt opmeten om te bepalen of die dingen dezelfde maat hebben. Ik kan me niet herinneren dat er zo'n grote wijziging geweest is (dit heeft nogal grote gevolgen op de showroom), maar het zou zo maar kunnen.

Als de maten echt verschillen, dan zul je hoogstwaarschijnlijk geen nieuwe deuren kunnen plaatsen en die inzet zal dan ook niet passen natuurlijk.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Vis een optie? zondag 2 februari 2014 @ 11:55:22 #260
70532 loveli
N
pi_136232873
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 11:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Tja... ik denk dat je wellicht beter de PAX elementen die je thuis hebt staan kunt opmeten om te bepalen of die dingen dezelfde maat hebben. Ik kan me niet herinneren dat er zo'n grote wijziging geweest is (dit heeft nogal grote gevolgen op de showroom), maar het zou zo maar kunnen.

Als de maten echt verschillen, dan zul je hoogstwaarschijnlijk geen nieuwe deuren kunnen plaatsen en die inzet zal dan ook niet passen natuurlijk.
Een jaar of 5-6 geleden moet dat zijn geweest, niet al te lang nadat ik mijn kasten had gekocht. Toen ik kastinrichting bijkocht (koopjeshoek, uiteraard), ging veel oude collectie eruit en hingen er briefjes bij dat niet alles meer bij elkaar paste. Omdat ik toen compleet dacht te zijn, heb ik niet meer onthouden wat precies het verschil tussen oud en nieuw is...
crap in = crap out
pi_136232973
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 11:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Een jaar of 5-6 geleden moet dat zijn geweest, niet al te lang nadat ik mijn kasten had gekocht. Toen ik kastinrichting bijkocht (koopjeshoek, uiteraard), ging veel oude collectie eruit en hingen er briefjes bij dat niet alles meer bij elkaar paste. Omdat ik toen compleet dacht te zijn, heb ik niet meer onthouden wat precies het verschil tussen oud en nieuw is...
Volgens mij is de grijze inrichting toen alleen vervangen voor de champagnekleurige (die er nu weer uit gaat trouwens).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 2 februari 2014 @ 13:29:00 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_136235799
Er staan hier in huis meerdere pax kasten uit de jaren 2004 tot 2013 en ik heb behalve verschil in kleur in de inrichting geen verschil gevonden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 2 februari 2014 @ 14:31:51 #263
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_136238529
Verkoopt Ikea nog verduisterende rolgordijnen? Ik zie ze op de site niet meer staan.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_136243594
Hehehe, IKEA leeggekocht.
6 x Brakig stoel groen
2 x kruk Brakig, blauw en roze
1 x dienblad houder voor brakig
1 x dienblad brakig
3 x kopjes brakig
2 x kommen brakig
2 x lamp brakig
snijplank, toiletborstels, haakjes voor handdoeken, deurmatten, fotolijsten. Het was een flinke bon.

Enorm druk in Heerlen :o . Maar we wilden niet langer meer wachten, op facebook blijkt dat brakig uit de schappen vliegt. Behang was nog niet beschikbaar. :(
pi_136243890
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef friekin_ het volgende:
Hehehe, IKEA leeggekocht.
6 x Brakig stoel groen
2 x kruk Brakig, blauw en roze
1 x dienblad houder voor brakig
1 x dienblad brakig
3 x kopjes brakig
2 x kommen brakig
2 x lamp brakig
snijplank, toiletborstels, haakjes voor handdoeken, deurmatten, fotolijsten. Het was een flinke bon.

Enorm druk in Heerlen :o . Maar we wilden niet langer meer wachten, op facebook blijkt dat brakig uit de schappen vliegt. Behang was nog niet beschikbaar. :(
Die Brakig stoelen zien er op het plaatje echt mooi uit!
Ik ga mijn Ingolf stoelen die kleur verven (denk ik).
Met een meidenkwartet
pi_136243943
Ik vond ze ook lekker zitten :)
pi_136251316
ik was vandaag ook in heerlen mn vriend moest n billy hebben :+ zelf wat kleine meuk gekocht
pi_136251426
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 23:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het klinkt bijna alsof je die tegels ook bij IKEA gekocht hebt :P
Wordt vast mooi!
Volgens de keukengids hebben ze tegelwandjes en ik meen ook zoiets in de winkel gezien te hebben. Maar ik kan het niet op de site vinden en voorlopig kom ik niet in de winkel. Tegels kon ik trouwens ook niet vinden.
pi_136251994
Wat is de meest praktische en stevige slaapbank van Ikea?
pi_136253571
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Verkoopt Ikea nog verduisterende rolgordijnen? Ik zie ze op de site niet meer staan.
Laatst in de winkel nog naar gevraagd; zit een leverprobleem op, hopelijk vanaf april weer verkrijgbaar. (daarom ook van de site gehaald)
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef friekin_ het volgende:
Hehehe, IKEA leeggekocht.
6 x Brakig stoel groen
2 x kruk Brakig, blauw en roze
1 x dienblad houder voor brakig
1 x dienblad brakig
3 x kopjes brakig
2 x kommen brakig
2 x lamp brakig
snijplank, toiletborstels, haakjes voor handdoeken, deurmatten, fotolijsten. Het was een flinke bon.

Enorm druk in Heerlen :o . Maar we wilden niet langer meer wachten, op facebook blijkt dat brakig uit de schappen vliegt. Behang was nog niet beschikbaar. :(
Het hele huis vol BRAKIG! :D

Als ik iedereen zo hoor wordt dit een behoorlijk populaire collectie!
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Volgens de keukengids hebben ze tegelwandjes en ik meen ook zoiets in de winkel gezien te hebben. Maar ik kan het niet op de site vinden en voorlopig kom ik niet in de winkel. Tegels kon ik trouwens ook niet vinden.
Dat zijn, neem ik aan, de FASTBO wandplaten. Voor zover ik weet verkopen ze geen keramische tegels?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136254361
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat zijn, neem ik aan, de FASTBO wandplaten. Voor zover ik weet verkopen ze geen keramische tegels?
Dat zijn, neem ik aan, de FASTBO wandplaten. Voor zover ik weet verkopen ze geen keramische tegels? [/quote] Niet meer. Soms zie ik een foto van de witte tegels met afgeschuinde zijkanten, die ze vroeger hadden.

Het was inderdaad de Fastbo. Valt een beetje tegen, want het is bedoeld om wat aan de koude buitenmuur te doen. Ik zit te dubben tussen isolatiebehang of wat anders.
pi_136255501
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Laatst in de winkel nog naar gevraagd; zit een leverprobleem op, hopelijk vanaf april weer verkrijgbaar. (daarom ook van de site gehaald)

[..]

Het hele huis vol BRAKIG! :D

Als ik iedereen zo hoor wordt dit een behoorlijk populaire collectie!

[..]
Zal over een maand fotos maken. Als we klaar zijn :P Het komt iig hier te staan als alles opgeknapt is.



[ Bericht 14% gewijzigd door friekin_ op 02-02-2014 20:51:57 ]
pi_136258485
Domme vraag, wss al 1000 keer gevraagd, waarom wordt Brakig niet verkocht bij Ikea Delft? :{
pi_136258678
quote:
17s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zal over een maand fotos maken. Als we klaar zijn :P Het komt iig hier te staan als alles opgeknapt is.

[ afbeelding ]

Oeh! Die "tuinkamer"... :D
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef RenRen- het volgende:
Domme vraag, wss al 1000 keer gevraagd, waarom wordt Brakig niet verkocht bij Ikea Delft? :{
Heeft denk ik te maken met dat Delft een concept center is en zij op basis van de TRENDIG serie er geen heil in zagen of dat zij de prioriteiten op een ander vlak hebben liggen... En Delft kan dus dat soort keuzes maken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 2 februari 2014 @ 21:12:05 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_136258694
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 18:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarvan? :)
Gewoon, van van alles eigenlijk. Wil een nieuw dekbed en dan meteen ook ineens allemaal nieuw beddegoed, gewoon hup alle oude zooi weg en alles mooi nieuw. O+
Maar goed, even sparen maar, komt wel goed
***
pi_136258767
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:09 schreef RenRen- het volgende:
Domme vraag, wss al 1000 keer gevraagd, waarom wordt Brakig niet verkocht bij Ikea Delft? :{
Ik geloof omdat ze aan het verbouwen zijn oid.. veel klachten op facebook ook.
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oeh! Die "tuinkamer"... :D
Ja he O+
pi_136258870
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:12 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik geloof omdat ze aan het verbouwen zijn oid.. veel klachten op facebook ook.

[..]

Ja he O+
Delft is zo'n beetje het hele jaar door wel ergens aan het verbouwen heb ik mij wel eens laten vertellen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136258920
Fuck dat :{ Wat schijt zeg, dan moet ik met de tram naar de ikea in Barendrecht en mijn aankopen in de tram meeslepen :')

Goed dat ik dat even checkte, voordat ik erg vrolijk naar Delft werd gereden en minder vrolijk naar huis zou gaan...
  zondag 2 februari 2014 @ 21:15:22 #279
3185 Adelante
To let it go now
pi_136258983
Rijd je een keer naar Barendrecht, dagje uit bij IKEA en brakig kopen :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_136259011
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:15 schreef Adelante het volgende:
Rijd je een keer naar Barendrecht, dagje uit bij IKEA en brakig kopen :P
Ik heb geen rijbewijs, dus het is Delft of tram :') Misschien een charme offensief starten om een keer naar een andere ikea te gaan.
pi_136259064
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef RenRen- het volgende:
Fuck dat :{ Wat schijt zeg, dan moet ik met de tram naar de ikea in Barendrecht en mijn aankopen in de tram meeslepen :')

Goed dat ik dat even checkte, voordat ik erg vrolijk naar Delft werd gereden en minder vrolijk naar huis zou gaan...
Het mooie is nog dat het IKEA Facebook team heel lang aangaf dat dit in alle winkels ook zou komen en dat er iemand (een klant?) telkens daar onder aangaf "behalve in Delft". En uiteindelijk komt het niet in Delft :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136259386
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het mooie is nog dat het IKEA Facebook team heel lang aangaf dat dit in alle winkels ook zou komen en dat er iemand (een klant?) telkens daar onder aangaf "behalve in Delft". En uiteindelijk komt het niet in Delft :')
_O-

Ik ben eerlijk, het is met Brakig ook niet goed geregeld. Niet overal op voorraad (Amsterdam pas vanaf 8-2), niet alles beschikbaar (geen behang in Herle), niets op de site. Niet slim.
pi_136259636
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

_O-

Ik ben eerlijk, het is met Brakig ook niet goed geregeld. Niet overal op voorraad (Amsterdam pas vanaf 8-2), niet alles beschikbaar (geen behang in Herle), niets op de site. Niet slim.
Het is inderdaad rommelig. Snap ook niet zo goed waarom dat zo moet gaan. Als het op de site komt, dan zal het vanaf morgen te vinden zijn.
Net als alle andere nieuwe producten (er van uitgaande dat ze niet weer een IT-storing hebben...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136260132
Het behang lag nog hoog in Heerlen, maar nog niet in de winkel. Hij zou bij de afdeling Scheidingswanden komen, maar de medewerkers konden me niet zeggen waar dat was.

Het is gewoon niet handig. Ik wilde graag zes stoelen van dezelfde kleur.. Maar de stoelen staat als diverse kleuren in het systeem. Dus ze konden me niet vertellen of ze er nog waren. Gelukkig wel iig.
pi_136260337
De onduidelijkheid op de Facebookpagina is groot. Iedereen wil weten hoe het zit met voorraad.
pi_136260728
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:28 schreef friekin_ het volgende:
Het behang lag nog hoog in Heerlen, maar nog niet in de winkel. Hij zou bij de afdeling Scheidingswanden komen, maar de medewerkers konden me niet zeggen waar dat was.

Het is gewoon niet handig. Ik wilde graag zes stoelen van dezelfde kleur.. Maar de stoelen staat als diverse kleuren in het systeem. Dus ze konden me niet vertellen of ze er nog waren. Gelukkig wel iig.
TJa maar dat is altijd met diverse kleuren en ik snap wel dat ze logistiek voor deze optie kiezen.
Dat behang is ook wel een dingetje hoor. Je moet dat showen in de winkel, op een manier die nog uitgevonden moet worden, want wordt immers nog niet gedaan. Ik had het trouwens verkocht vanaf de afdeling woondecoratie of nog beter in een hoek (launcharea) waar je de gehele collectie verkoopt. Al ligt daar in Hengelo nu nog de Chalet collectie (die overigens ook niet op de site staat)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136261310
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

TJa maar dat is altijd met diverse kleuren en ik snap wel dat ze logistiek voor deze optie kiezen.
Dat behang is ook wel een dingetje hoor. Je moet dat showen in de winkel, op een manier die nog uitgevonden moet worden, want wordt immers nog niet gedaan. Ik had het trouwens verkocht vanaf de afdeling woondecoratie of nog beter in een hoek (launcharea) waar je de gehele collectie verkoopt. Al ligt daar in Hengelo nu nog de Chalet collectie (die overigens ook niet op de site staat)
Snap ik, maar er zijn op dit moment te veel haken en ogen aan alles.. Maar ze hadden inderdaad beter een mini afdeling hot spot kunnen maken. Ik heb me rot gezocht naar alles. Duitsers moeten slaan, ALLES. :7
pi_136261552
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Snap ik, maar er zijn op dit moment te veel haken en ogen aan alles.. Maar ze hadden inderdaad beter een mini afdeling hot spot kunnen maken. Ik heb me rot gezocht naar alles. Duitsers moeten slaan, ALLES. :7
Nee je begrijpt het verkeerd. Dat is voor de extra fijne winkelervaring! :P

Maar er is inderdaad teveel gaande en dat is jammer. Ook voor het overzicht van de klant.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136261662
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee je begrijpt het verkeerd. Dat is voor de extra fijne winkelervaring! :P

Maar er is inderdaad teveel gaande en dat is jammer. Ook voor het overzicht van de klant.
Duitsers slaan is soms inderdaad een toegevoegde waarde voor de experience :') :P
  zondag 2 februari 2014 @ 22:56:12 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136267008
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Duitsers slaan is soms inderdaad een toegevoegde waarde voor de experience :') :P
:D
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136270169
Er staan drie Ektorp slaapbanken op de ikea site (waaronder deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89849612/#/S39864346 ) maar allemaal zijn ze zowel online als in geen enkele vestiging te koop... Hoe kan dit?

[ Bericht 42% gewijzigd door Leontje op 03-02-2014 01:29:54 ]
pi_136300348
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Leontje het volgende:
Er staan drie Ektorp slaapbanken op de ikea site (waaronder deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89849612/#/S39864346 ) maar allemaal zijn ze zowel online als in geen enkele vestiging te koop... Hoe kan dit?
Ik gok: EKTORP slaapbanken gaan uit het assortiment
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_136348238
Laatst had IKEA dagdeals, de Hemnes bedbank was van 249,- verlaagd naar 159,- ofzo. Helaas de deal gemist.

Heeft ikea vaker van dit soort deals?
  woensdag 5 februari 2014 @ 14:04:38 #294
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_136361890
Oh, Brakig is er dus al?! Ik was de site in de gaten aan het houden, er van uitgaande dat als het er nog niet op stond, het er nog niet zou zijn. Wil wel wat spulletjes in het echt zien maar moet dus haast maken?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_136362803
quote:
17s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Oh, Brakig is er dus al?! Ik was de site in de gaten aan het houden, er van uitgaande dat als het er nog niet op stond, het er nog niet zou zijn. Wil wel wat spulletjes in het echt zien maar moet dus haast maken?
In Breda nog niet voor zover ook weet. Zit er ook op te wachten, op het servies vooral.
Met een meidenkwartet
pi_136365979
Brakig komt niet op de webwinkel. Eindhoven had het dit weekend kennelijk al wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 5 februari 2014 @ 16:28:31 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_136366353
Vrijdag via de IKEA website gechat met een medewerker over een missend schroefje, die werd verstuurd vanuit Zweden en is hier net binnengekomen _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:48:36 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_136371311
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef xaban06 het volgende:
Laatst had IKEA dagdeals, de Hemnes bedbank was van 249,- verlaagd naar 159,- ofzo. Helaas de deal gemist.

Heeft ikea vaker van dit soort deals?
Was speciale aanbieding 35jaar IKEA in NL, hoef je voorlopig niet terug te verwachten. Staan er wel honderden op marktplaats nu :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:49:02 #299
3185 Adelante
To let it go now
pi_136371342
quote:
17s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Oh, Brakig is er dus al?! Ik was de site in de gaten aan het houden, er van uitgaande dat als het er nog niet op stond, het er nog niet zou zijn. Wil wel wat spulletjes in het echt zien maar moet dus haast maken?
Duiven stond het er al: zoete pastelmeuk :r
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_136372168
Grr, irritant dat de Pax-planner nog niet bijgewerkt is. Ik kan wel over ruim twee weken pas naar Ikea, maar ik wil vast spelen met de indeling.
pi_136372271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Bleie het volgende:
Grr, irritant dat de Pax-planner nog niet bijgewerkt is. Ik kan wel over ruim twee weken pas naar Ikea, maar ik wil vast spelen met de indeling.
Het heeft sowieso lang geduurd voordat de site geüpdate is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')