abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:23:57 #126
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135567600
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:51 schreef Doublepain het volgende:
Overigens is het logisch dat PSV en Ajax aan Twente spelers trekken, dat doen ze immers ook bij Heerenveen, AZ, Groningen etc.

Dat zijn andere opleidingsclubjes voor de grote clubs. Zie Suarez van Groningen naar Ajax, dat gelul van concurrentie is onzin. Als Ajax 10 miljoen op tafel legt accepteren ze het gewoon.
Flikker toch op met dat arrogante gelul van opleidingsclubjes voor PSV. PSV staat weer in het linkerrijtje en je komt meteen met dit gezever over de brug. Tering he. :')
Twente heeft de laatste jaren niks meer naar clubs binnen de eredivisie laten gaan en godzijdank al helemaal niks naar Eindhoven. De club die er niet eens meer was zonder staatssteun. Of ben je dat soms vergeten?

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:06 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik vind dat je nog wel een vrij grote pet op hebt van PSV, Ajax oké maar de (directe) stap van Twente naar PSV is niks, op het moment nou niet meteen een verbetering
Vooral op dit moment staat PSV er goed voor ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135569659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]


[..]

Vooral op dit moment staat PSV er goed voor ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Nou nog geeneens per sé dit moment, maar kijk alleen even naar de afgelopen jaren. Al tijden geen kampioenschap, Europees stellen ze echt niks meer voor, elk jaar wel trammelant binnen de club..

Ik denk niet dat spelers van ons nou meteen staan te springen om naar PSV te vertrekken zoals Doublepain wil doen voorkomen. Ajax is een ander verhaal.
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:30:06 #128
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135570189
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:16 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Precies. Nou nog geeneens per sé dit moment, maar kijk alleen even naar de afgelopen jaren. Al tijden geen kampioenschap, Europees stellen ze echt niks meer voor, elk jaar wel trammelant binnen de club..

Ik denk niet dat spelers van ons nou meteen staan te springen om naar PSV te vertrekken zoals Doublepain wil doen voorkomen. Ajax is een ander verhaal.
Ja helemaal met je eens. Wat dat betreft beleeft Ajax nu weer gouden tijden en heeft Twente die misschien net wat achter de rug. :{
Maar ja, gewoon vasthouden aan de visie dan moeten we altijd mee kunnen blijven doen om Europees voetbal.

In Joop we trust. 8-)
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator donderdag 16 januari 2014 @ 18:44:58 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135570808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Flikker toch op met dat arrogante gelul van opleidingsclubjes voor PSV. PSV staat weer in het linkerrijtje en je komt meteen met dit gezever over de brug. Tering he. :')
Twente heeft de laatste jaren niks meer naar clubs binnen de eredivisie laten gaan en godzijdank al helemaal niks naar Eindhoven. De club die er niet eens meer was zonder staatssteun. Of ben je dat soms vergeten?

[..]

Vooral op dit moment staat PSV er goed voor ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En intussen vergeet je even dat de gemeente Enschede FC Twente in 2004 heeft gered?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135570949
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En intussen vergeet je even dat de gemeente Enschede FC Twente in 2004 heeft gered?
_O_ pow pow
pi_135571305
gaat weer lekker hier :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 16 januari 2014 @ 19:23:28 #133
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135572731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

_O_ pow pow
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En intussen vergeet je even dat de gemeente Enschede FC Twente in 2004 heeft gered?
Daar zit een groot verschil tussen, namelijk Twente heeft een lening gekregen, PSV staatssteun. Het verschil is dat het ene marktconform is het ander niet.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135572842
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]


[..]

Daar zit een groot verschil tussen, namelijk Twente heeft een lening gekregen, PSV staatssteun. Het verschil is dat het ene marktconform is het ander niet.
Ook een subtiel verschil is dat Twente anders ten onder ging, PSV had eventjes wat geld nodig
pi_135575037
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ook een subtiel verschil is dat Twente anders ten onder ging, PSV had eventjes wat geld nodig
Pfff, PSV zat ook op de rand van de afgrond hoor. :')
For great justice!
pi_135577037
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Flikker toch op met dat arrogante gelul van opleidingsclubjes voor PSV. PSV staat weer in het linkerrijtje en je komt meteen met dit gezever over de brug. Tering he. :')
Twente heeft de laatste jaren niks meer naar clubs binnen de eredivisie laten gaan en godzijdank al helemaal niks naar Eindhoven. De club die er niet eens meer was zonder staatssteun. Of ben je dat soms vergeten?

[..]

Vooral op dit moment staat PSV er goed voor ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je nu zo hard uitlullen maar ik laat je in je waarde. Het feit dat je me arrogant noemt en dan over linkerijtje praat maakt het idd beter. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 20:42:32 ]
pi_135577088
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ook een subtiel verschil is dat Twente anders ten onder ging, PSV had eventjes wat geld nodig
Ja idd want zonder dat geld zou het goedkomen _O-
pi_135577102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]


[..]

Daar zit een groot verschil tussen, namelijk Twente heeft een lening gekregen, PSV staatssteun. Het verschil is dat het ene marktconform is het ander niet.
man man man, meer heb ik hier niets over te zeggen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 20:42:46 ]
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:01:49 #139
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135578229
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

man man man, meer heb ik hier niets over te zeggen :D
Nee je hebt namelijk totaal geen verstand van voetbalgerelateerde financiële zaken. Dat is waarom je er niks over hebt te zeggen. Het feit dat je alles maar wat dom weg lacht in plaats van inhoudelijk ergens op in te gaan zegt genoeg. Als jij enig idee had waar je over aan het praten was had je me namelijk wel van normaal repliek kunnen voorzien.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja idd want zonder dat geld zou het goedkomen _O-
Nee, maar doet niks af aan het feit dat PSV een shady constructie aangaat die het college van B&W überhaupt pas kon doorgronden na een week lang een cursus gevolgd te hebben. 8)7 De Europese Commissie heeft niet voor niets besloten dat dit staatssteun is door zo'n rare constructie aan te gaan waarbij de inwoners van Eindhoven vooral genaaid zijn. De grond onder een gebouw verkopen is volkomen belachelijk, al helemaal tegen een dermate hoge prijs met een dermate laag rentepercentage voor de aflossing. Volslagen ridicuul. Totaal niet marktconform dus. Daar zit hem het grote verschil in. Dan kan je wel jolig doen en verklaren dat ik er niks van snap, maar zonder zelf met enige constructieve antwoorden te komen vergroot je jouw geloofwaardigheid niet bepaald.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik kan je nu zo hard uitlullen maar ik laat je in je waarde. Het feit dat je me arrogant noemt en dan over linkerijtje praat maakt het idd beter. _O-
Uitlullen... jezus, wat is dit. 3e klas? :') Het heeft niks met 'uitlullen' te maken en alles met het feit dat jij maar wat dom roeptoetert en vervolgens niks hard kan maken. Kan je wel hautain gaan doen over PSV in vergelijking met Twente, maar het is wel duidelijk dat je vooral hard schreeuwt, maar niks zinnigs zegt. Lekker lachen kerel. Man wat moet je toch een lol hebben in jouw onwetendheid.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135578517
wajooo uitgeluld xD
pi_135578749
Je weet alles wel groter te maken dan dat het is. Ten eerste leg me eens uit waarom de inwoners genaaid zijn? Geef eens bronnen van inwoners die over de rooie zijn. Ten tweede dat het marktconform is of niet doet er HELEMAAL niks aan toe dat je steun hebt gekregen. Twente kreeg steun, PSV kreeg steun van de gemeente, zonder steun zouden beiden failliet zijn en was jij in 2004 lekker wekelijks naar Amsterdam aan het reizen om je nieuwe 'club' te bezoeken. Verder snap ik ten eerste niet eens waarom je hierover begint, dit ging immers over spelers halen en jij komt met tig andere voorbeelden aanzetten en roepen dat ik er niks van snap? Waar snap ik niks van mag ik vragen? Om even weer over het onderwerp te praten want je blijft maar afdwalen waar ik best om moet lachen. Twente heeft idd en de loop van de jaren niemand verkocht, maar feit is en blijft dat spelers als Elia, Ruiz, de Jong zo bij PSV of Ajax zouden bijtekenen als Twente het bod zou accepteren moet eigenlijk al genoeg zeggen dat die een hogere status heeft en OVERDUIDELIJK een stap omhoog is. Dat Twente dan te hoge bedragen valt zegt genoeg, die gaan weg als we niks doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2014 21:14:50 ]
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:28:29 #142
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135579792
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:11 schreef Doublepain het volgende:
Je weet alles wel groter te maken dan dat het is. Ten eerste leg me eens uit waarom de inwoners genaaid zijn? Geef eens bronnen van inwoners die over de rooie zijn. Ten tweede dat het marktconform is of niet doet er HELEMAAL niks aan toe dat je steun hebt gekregen. Twente kreeg steun, PSV kreeg steun van de gemeente, zonder steun zouden beiden failliet zijn en was jij in 2004 lekker wekelijks naar Amsterdam aan het reizen om je nieuwe 'club' te bezoeken. Verder snap ik ten eerste niet eens waarom je hierover begint, dit ging immers over spelers halen en jij komt met tig andere voorbeelden aanzetten en roepen dat ik er niks van snap? Waar snap ik niks van mag ik vragen? Om even weer over het onderwerp te praten want je blijft maar afdwalen waar ik best om moet lachen. Twente heeft idd en de loop van de jaren niemand verkocht, maar feit is en blijft dat spelers als Elia, Ruiz, de Jong zo bij PSV of Ajax zouden bijtekenen als Twente het bod zou accepteren moet eigenlijk al genoeg zeggen dat die een hogere status is en OVERDUIDELIJK een stap omhoog is. Dat Twente dan te hoge bedragen valt zegt genoeg, die gaan weg als we niks doen.
Je maakt nu gewoon aannames dat die spelers zo voor PSV of Ajax willen spelen terwijl ze dat zelf nooit ergens hebben gezegd, of dat dat ergens uit is gebleken. Jij denkt dat ze liever voor PSV willen spelen, dat mag. Ik denk dat het spelers geen zak uitmaakt, zolang ze ergens meer kunnen verdienen en meer kans hebben op speeltijd bij een vergelijkbare club, of dat nou PSV, Feyenoord, Ajax, of Twente is. Twente doet weinig onder voor PSV. Wat wil je nou horen? Dat PSV beter is? We zien het wel aan het eind van het seizoen.

Het gaat er verder niet om of inwoners over de rooie zijn (wat ze wel zijn aangezien Eindhoven hierdoor bijvoorbeeld niet investeerde in het nieuwe kankercentrum :+ ), het gaat er om dat de belastingbetaler hier voor op gaat draaien indien het mis gaat.

Verder heb ik niet heel veel zin om mijzelf weer te herhalen. Punt is dat PSV staatssteun kreeg door een constructie te bedenken die niet marktconform is en bij Twente is dat niet het geval. 50 miljoen in 40 jaar terug moeten betalen is een veel te lange termijn. Daar komt een dergelijk laag rentepercentage nog bovenop.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:52:22 #143
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_135581315
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je maakt nu gewoon aannames dat die spelers zo voor PSV of Ajax willen spelen terwijl ze dat zelf nooit ergens hebben gezegd, of dat dat ergens uit is gebleken. Jij denkt dat ze liever voor PSV willen spelen, dat mag. Ik denk dat het spelers geen zak uitmaakt, zolang ze ergens meer kunnen verdienen en meer kans hebben op speeltijd bij een vergelijkbare club, of dat nou PSV, Feyenoord, Ajax, of Twente is. Twente doet weinig onder voor PSV. Wat wil je nou horen? Dat PSV beter is? We zien het wel aan het eind van het seizoen.

Het gaat er verder niet om of inwoners over de rooie zijn (wat ze wel zijn aangezien Eindhoven hierdoor bijvoorbeeld niet investeerde in het nieuwe kankercentrum :+ ), het gaat er om dat de belastingbetaler hier voor op gaat draaien indien het mis gaat.

Verder heb ik niet heel veel zin om mijzelf weer te herhalen. Punt is dat PSV staatssteun kreeg door een constructie te bedenken die niet marktconform is en bij Twente is dat niet het geval. 50 miljoen in 40 jaar terug moeten betalen is een veel te lange termijn. Daar komt een dergelijk laag rentepercentage nog bovenop.
Conclusie die alle niet PSV'ers al lang geleden getrokken hebben: PSV is een hele nare vieze en onsympathieke club.
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:57:52 #144
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135581655
Prachtige discussies O+

Heb er maar 2 dingen op te zeggen.

*O* Joopie *O*
_O_ Fct65 ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_135594169
Eindelijk weer: Match day! :)
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 10:41:30 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135595032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef Stienn het volgende:
Eindelijk weer: Match day! :)
*O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:21:17 #147
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_135596166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef Stienn het volgende:
Eindelijk weer: Match day! :)
Ja, duurt me veel te lang die winterstop. Voor het weer hadden ze ook niet hoeven stoppen. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_135602354
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:12 schreef Stienn het volgende:
Eindelijk weer: Match day! :)
:D
Ik ben er ook weer eens bij, tegen NEC was de laatste wedstrijd.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_135602792
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:19 schreef blistah het volgende:

[..]

:D
Ik ben er ook weer eens bij, tegen NEC was de laatste wedstrijd.
Die wedstrijd was niet best!! Mocht het vanavond weer tegenvallen dan is dit ook maar direct de laatste wedstrijd voor jou van dit seizoen. ;)
pi_135609700
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:31 schreef Stienn het volgende:

[..]

Die wedstrijd was niet best!! Mocht het vanavond weer tegenvallen dan is dit ook maar direct de laatste wedstrijd voor jou van dit seizoen. ;)
Ik ga er iig vol hoop heen ;).
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')