abonnement Unibet Coolblue
pi_135582868
Een vakantie okee, je hele leven daar?? Ik begrijp sommige van die mensen niet haha
pi_135596517
Het idee dat je leeft zonder tijd lijkt me superfijn. Maar de eenzaamheid zou me op zo'n locatie opbreken.
  Moderator vrijdag 17 januari 2014 @ 11:39:54 #28
375570 crew  Cyan9
pi_135596725
Dit koppel leek me wat betreft social skills nog op normaal niveau te functioneren. Die mensen in Nieuw Zeeland waren toch wat verder heen. Deze mensen leken ook gewoon gelukkig, die vrouw in NZ niet zo..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_135620996
wat een adembenemend uitzicht over dat water en dan die bergen..

als je zonder al die luxe daar kan overleven vind ik al knap.. 2 keer per jaar boodschappen en alles te paard..

wat een levensverhaal van die belgische vrouw eerst jaren op die zeilboot en dan met die chileense man.. en haar ex komt nog gewoon weer langs
pi_135869729
:)
pi_135870043
Allemachtig O+
pi_135870068
Oh, die haaien en krokodillen zijn dan weer jammer... :')
pi_135874861
mooi levensverhaal weer dit keer van die man.

drastische verandering.. in een dag al je geld kwijt, en daarna je vrouw.

en dan op dat eiland wonen, en dan gaat je nieuwe vrouw met je zoontje van een half jaar ook weer weg, terwijl het haar idee nog was..
  vrijdag 24 januari 2014 @ 03:03:44 #34
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_135880825
Wow, wat een mooie plekken, in deze serie!
Het zijn over het algemeen wel echt véél te afgelegen plekken om te wonen, voor mij persoonlijk. Ik vind een beetje eenzaamheid, ruige natuur en zelfvoorzienendheid soms best leuk. Maar er zijn grenzen...
pi_135888782
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 03:03 schreef Lemans24 het volgende:
Wow, wat een mooie plekken, in deze serie!
Het zijn over het algemeen wel echt véél te afgelegen plekken om te wonen, voor mij persoonlijk. Ik vind een beetje eenzaamheid, ruige natuur en zelfvoorzienendheid soms best leuk. Maar er zijn grenzen...
ik heb precies hetzelfde, het is me té afgelegen.. Ik vind dat je toch ook aan de mensen ziet, dat die eenzaamheid wat met ze doet (of ze waren voorheen ook al 'apart' ;) )
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 12:56:20 #36
375570 crew  Cyan9
pi_136167272
Was weer een mooie aflevering. Vreemd idee dat je gewoon geen enkel boompje in de omgeving hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_136173788
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:32 schreef Grutsk het volgende:
Het idee dat je leeft zonder tijd lijkt me superfijn. Maar de eenzaamheid zou me op zo'n locatie opbreken.
Als je niet tegen eenzaamheid kan wel ja. Maar anders is het best heerlijk al die rust.
Kwestie van gewenning. :s)
pi_136176532
Te afgelegen, geen bomen, enorm vaak regen en daarnaast is het eiland behalve eentonig ook nog eens redelijk klein.

Nee, dit leek mij niks. :@
  vrijdag 31 januari 2014 @ 18:14:53 #39
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136177558
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Te afgelegen, geen bomen, enorm vaak regen en daarnaast is het eiland behalve eentonig ook nog eens redelijk klein.

Nee, dit leek mij niks. :@
Vogels kijken, schapen scheren, paar rondjes lopen en heen en weer met de helikopter. Zo is het vast leuk voor een weekje, maar om er te wonen? Het waren dit keer ook locals van de Faeröereilanden, die zijn al wat meer isolatie gewend dan wij.
pi_136180359
Ik vond deze aflevering juist geweldig! Zou daar prima een tijd kunnen en willen wonen.
pi_136185361
dit is ook een mooie plek wel klein eiland, en wat en steile kliffen.

haha de helicopterbus... wel goede overheid.. gewoon leraren na alle eilanden sturen... die krijgen vast redelijk goed betaald voor een week op zon eiland zitten?
pi_136195699
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:32 schreef Grutsk het volgende:
Ik vond deze aflevering juist geweldig! Zou daar prima een tijd kunnen en willen wonen.
Dit was voor mij juist de eerste locatie waar ik het echt geen maand uit zou houden. :P
Meestal slecht weer, geen strand, niet kunnen zwemmen, geen mooie natuur, etc, etc.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 01:29:07 #43
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136195910
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dit was voor mij juist de eerste locatie waar ik het echt geen maand uit zou houden. :P
Meestal slecht weer, geen strand, niet kunnen zwemmen, geen mooie natuur, etc, etc.
Waar je nu woont kun je wel zwemmen? ;)
De natuur was natuurlijk wel mooi, alleen een ander soort natuur dan wat wij hebben op het vasteland. Denk trouwens dat zwemmen op Vuurland ook uitgesloten is, zonder wetsuit.

Deze laatste aflevering was eigenlijk net Paaseiland, maar dan zonder beelden en vulkanen en met kouder water. Gaat ze trouwens ook nog naar Paaseiland? En naar Spitsbergen? (daar woont een Nederlandse vrouw, die een camping runt, geloof ik)
pi_136231282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 01:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dit was voor mij juist de eerste locatie waar ik het echt geen maand uit zou houden. :P
Meestal slecht weer, geen strand, niet kunnen zwemmen, geen mooie natuur, etc, etc.
Ik vond de natuur juist wel mooi. Prachtig toch, die grote rotsen omringd door woest kolkend water en allerlei verschillende beesten die een bezoek aan je eigen eiland komen brengen.
Ik denk dat ik het voornamelijk zou trekken omdat ze alles zo goed georganiseerd hadden. Al die krotjes uit de voorgaande afleveringen vond ik maar niks :p
pi_136290396
Net die Australië aflevering gekeken.

Vriendin van mij heeft vorig jaar een kleine 3 weken op dat eiland (Restoration Island) gewerkt. Ze werkte voor die man en dat was nogal een rare snijboon. Liet haar gerust 12-13u per dag werken (een tropisch eiland he, dus 30+ graden), behandelde haar als een klein kind (ze is 29) en was in het algemeen gewoon wat vreemd. Hij heeft nooit een move geprobeerd te maken, maar toch was er altijd een aparte spanning. Na 3 weken kwam er een boot van mensen die daar vlakbij wonen en kon ze van het eiland af. Toen bleek ook dat die man regelmatig advertenties zet op Gumtree (de aus marktplaats) waarin hij zoekt voor vrouwelijke backpackers die op zijn eiland willen werken. De politie probeert die advertenties vervolgens weer van het net af te krijgen, omdat iedereen die daar gaat werken na 2-3 weken zsm van het eiland af wilt.

Maar, het is wel een fantastisch mooi eiland. Mét wifi verbinding :7
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_136405319
Whehe, die schapenkoppen bij het diner. :Y)

Wel flauw dat ze niet lieten zien of ze het op ging eten.... >:)
pi_136419337
Wat primitief. :o
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_136420256
Mooi gebied, maar ik kreeg het al koud van de tv beelden _O-
pi_136420504
alleeen het einde gezien koud, en echt primitief.. die wc.. buiten met - zoveel.. een muurtje.. :o koud
pi_136420802
Mooie uitzending weer. Wat een plek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')