abonnement Unibet Coolblue
pi_135273502
Ik was een paar vakantiefoto's op Facebook aan het zetten, allemaal leuk en aardig, maar overal het algemeen ben je met meerdere mensen op vakantie geweest en willen deze mensen ook deze foto's op Facebook. Dan kan je natuurlijk gaan taggen wat eeuwen duurt en dat die persoon die je getagd hebt dan zelf soms ook nog is dubbele foto's online plaatst in zijn/haar eigen fb album, je kent het wel, ellende. Nou dat hebben ze opgelost, je kan 'bijdragers' aan je album toevoegen. Dan kan je zeggen wie een bijdrager aan het album is, bijvoorbeeld je meid, in mijn geval, en dan komt het album ook bij haar Facebook albums te staan. Leek prima te werken. Alleen niemand kan het album zien bij haar, op mij na. Ook kwam het niet op haar tijdlijn. Terwijl er wel staat:

"Voeg vrienden toe als bijdragers aan je album. Ze kunnen foto's toevoegen en het album wordt ook op hun tijdlijn weergegeven."

Ik heb het album ook niet prive staan, want er staat voor 'vrienden', de enige andere optie naast prive en vrienden is openbaar, maar dan kan iedereen het weer zien, dus ook niet vrienden.

Iemand enig idee? Want ik denk dat het voor meerdere mensen wel handig kan zijn.
pi_135273641
Ze kan het album zelf sharen, vanaf haar eigen pagina dus. Zelfde manier waarop je een enkele foto zou sharen.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:39:25 #3
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_135273699
Daar is dropbox voor uitgevonden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')