abonnement Unibet Coolblue
pi_135564178
quote:
Nog zo'n pareltje, oude stijl en zo te zien origineel of zeer netjes gerestaureerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bedstee! O+
[ afbeelding ]
Prachtige kleuren ook in het hele huis, van die mooie oude gedempte kleuren O+

Nog zo'n authentieke kamer:
[ afbeelding ]

Daarbij valt dit café-aan-huis wel een beetje uit de toon -O-
[ afbeelding ]
Wat is hier de link van ? 'Pareltje' is namelijk gelinkt naar het eerste huis in je post.
pi_135564721
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[ afbeelding ]

Multiple choice opdracht: rechts in deze keuken zien we de voorkant van een magnetron. Dit is:

A. Een plakplaatje van een magnetron
B. Alleen het frontje van een magnetron
C. Een magnetron die voor 90% in de wc? uitkomt?
D. Kermit de semi roestvrijstalen kikker eet niets wat uit een magnetron komt dus geen idee.
SPOILER: En het antwoord is.....
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_135565438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:36 schreef Gwywen het volgende:
Van de week keek ik per ongeluk naar RTL4 :@ en daar was een programma over onverkoopbare huizen die dan door een team van experts verkoopbaar werden gemaakt.
Er kwam eerst een huis dat in dit topic niet misstaan zou hebben maar waarvan de foto's van de oude situatie niet meer op Funda staan, en vervolgens kwam er een huis in beeld waaraan ze niets durfden te veranderen "omdat als je één ding verandert, moet je eigenlijk alles aanpakken" (en dat werd nogal duur, zo had hij bijvoorbeeld 10 van die ramen die met een druk op de knop mat worden, die waren per stuk ¤ 25.000, en nog meer van dit soort prijzige geintjes).
Het ging om dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn die ramen
[ afbeelding ]

Binnen en buiten matcht overigens niet helemaal met elkaar: ;)
[ afbeelding ]
Die voet van dat kookeiland :')_!

Sowieso een beetje raar, hele keuken halfrond en dan een vierkant kookeiland. Ik zou zeggen zet er dan ook gewoon een (half)rond kookeiland in.
Flesje bier
pi_135565443
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef k_man het volgende:
Erg fraai pand en ook handig als je vervelende kinderen hebt.

"Als je je niet normaal kunt gedragen, dan ga je maar in de kluis zitten." :P

[ afbeelding ]

En hier dan nog iemand met een niet alledaags gevoel voor styling.

[ afbeelding ]
Ook handig als je een SM huis wil voeren ~O>
pi_135565922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef axamenta het volgende:

[..]

En dan geen geld hebben voor een paar flatscreens (hele huis staat vol met crt's) :N
Nou, op de foto's is het jamme genoeg nergens te zien, maar op de andere kant van die ronde muur, onder die dure ramen, zat een soort thuisbioscoop/projectiescherm van 4x3 meter ongeveer inclusief bijpassende geluidsinstallatie. Vandaar ook die "afsluitbare" ramen erboven, opdat een ieder ongestoord zijn ding kan doen. :)
pi_135568128
Het is een groot, duur huis en kennelijk voorzien van heel veel luxe, maar het is allemaal zooo lelijk. -O-

Ik hoef het natuurlijk niet mooi te vinden, maar ik vraag me af wie deze 'stijl' wel mooi vindt. Als je al kunt spreken van een stijl, want het is een ratjetoe van allerlei stijlen. Uiteindelijk is het niet modern of hip, maar ook niet nostalgisch, koloniaal of klassiek. Het is zelfs niet lekker fout / kamper-stijl. Het is... mja... een beetje Leen Bakker-stijl of zo.
pi_135570039
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:07 schreef gijs412 het volgende:

[..]

Wat is hier de link van ? 'Pareltje' is namelijk gelinkt naar het eerste huis in je post.
Oeps, sorry, zal ik straks even herstellen (zit nu mobiel).
Fixed :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Gwywen op 16-01-2014 22:13:16 ]
  donderdag 16 januari 2014 @ 18:38:36 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135570536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[ afbeelding ]

Multiple choice opdracht: rechts in deze keuken zien we de voorkant van een magnetron. Dit is:

A. Een plakplaatje van een magnetron
B. Alleen het frontje van een magnetron
C. Een magnetron die voor 90% in de wc? uitkomt?
D. Kermit de semi roestvrijstalen kikker eet niets wat uit een magnetron komt dus geen idee.
Wij hebben een dubbeldeurs Amerikaanse koelkast in de muur ingebouwd zitten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135591468
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[ afbeelding ]

Multiple choice opdracht: rechts in deze keuken zien we de voorkant van een magnetron. Dit is:

A. Een plakplaatje van een magnetron
B. Alleen het frontje van een magnetron
C. Een magnetron die voor 90% in de wc? uitkomt?
D. Kermit de semi roestvrijstalen kikker eet niets wat uit een magnetron komt dus geen idee.
Helaas geen foto van het hokje, waar die magnetron dan zou moeten zitten.
Maar niemand die wat zegt over de historische foto's van datzelfde huis? Jullie zouden dat toch ook gezien moeten hebben?:


Wel heel erg grappig om zo iets toe te voegen. En nutteloos :)
Ach, voor het geval je per ongeluk gaat tijdreizen, dan weet je hoe je huis er vroeger uit zag.
pi_135591480
quote:
7s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:07 schreef k_man het volgende:
Zoek de verschillen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow! Als ik dacht dat die dubbele deur al en raadsel zou zijn, is dat uitzicht helemaal mindblowing. Alsof ze hebben lopen photoshoppen.
pi_135602209
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:50 schreef Ireth het volgende:
"Schat roep de hond eens naar binnen?? Nu wil ik buiten zitten!!!"
[ afbeelding ]

Creatief met vloer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hier
Nog altijd beter dan een flatwoning zonder buiten dunkt me. Sowieso hebben de huizen daar allemaal van dat soort kleine plaatsjes, deze is inderdaad nog wat minder groot uitgevallen. Verder ook een erg zacht prijsje voor een huis in een leuk wijkje, ook al moet er vanalles aan het huis gebeuren.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 14:34:01 #162
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135602882
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:15 schreef elplato het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan een flatwoning zonder buiten dunkt me. Sowieso hebben de huizen daar allemaal van dat soort kleine plaatsjes, deze is inderdaad nog wat minder groot uitgevallen. Verder ook een erg zacht prijsje voor een huis in een leuk wijkje, ook al moet er vanalles aan het huis gebeuren.
Ja, typisch voor die begin-20e eeuwse arbeiderswoningen in dat wijkje. Ik denk dat dat 'buiten' nòg kleiner is dan dat het origineel was omdat de (vorige) eigenaren de woning vanachteren nog een stukje hebben uitgebouwd, - wat nu de badkamer is.
Voor Utrechtse begrippen een heel redelijk geprijsd woninkje.

[ Bericht 1% gewijzigd door HetKlusKonijn op 17-01-2014 14:54:38 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_135608457
Leuk topic (reeks..) Ik zat ff te neuzen op funda naar interieur foto's, want ik ben aan 't klussen, want verhuizing.. En ik had in m'n kop zitten van mischien een muur (zacht, beetje oker, beetje zand) geel.

Toen vond ik deze! Deze tint geel word het niet... :P Was deze al langs gekomen? Link

Dit is een Signature....
pi_135609685
Een huis waarin de kunst de nodige aandacht opeist;





Ook de overige foto's zijn aardig om even door te nemen. :)
pi_135610163
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef virl3 het volgende:
Leuk topic (reeks..) Ik zat ff te neuzen op funda naar interieur foto's, want ik ben aan 't klussen, want verhuizing.. En ik had in m'n kop zitten van mischien een muur (zacht, beetje oker, beetje zand) geel.

Toen vond ik deze! Deze tint geel word het niet... :P Was deze al langs gekomen? Link

[ afbeelding ]
Eerlijk is braaf.......... depressief zal je niet snel worden in dat huis :)
pi_135611141
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:30 schreef k_man het volgende:
Een huis waarin de kunst de nodige aandacht opeist;

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook de overige foto's zijn aardig om even door te nemen. :)
Volgensmij werd er praktisch niets gedaan aan de tuin, op de binnenfotos zie je dat het gras buiten vrij hoog staat en meer uit onkruid bestaat en op de buitenfoto's is het net gemaaid. Als je het netjes bijhoud heb je een prachtige achtertuin.
aardappels, sproitjes, sloavink.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:34:32 #167
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135613952
Onderste-helft-van-vrouw als bizar kunstobject, of betrof het hier een standbeeld van de ex en heeft de andere ex het beeld doormidden gezaagd?



... in dit in architectonisch opzicht zeker opmerkelijke huis - als je min of meer in een bos woont dan hoef je die inkijk met al dat glas toch niet te vrezen.

Ik zou er wel aan kunnen wennen. :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 19:34:53 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135613969
http://www.funda.nl/koop/(...)hjesstraat-71/fotos/

ik weet alleen niet hoe ik de foto's moet plaatsen :@

ik kom bijna dagelijks langs dit huis en die gordijnen op de eerste foto zijn eigenlijk altijd dicht en het zijn de goorste gordijnen die ik ooit gezien heb (er zitten grote vochtkringen in en het ziet er erg ranzig uit :r
ik snap die makelaar niet, maar ja, als je die foto's ziet, ook eigenlijk weer wel :')

[ Bericht 22% gewijzigd door lady-wrb op 17-01-2014 19:40:53 ]
  vrijdag 17 januari 2014 @ 19:57:28 #169
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135615143
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:34 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)hjesstraat-71/fotos/

ik weet alleen niet hoe ik de foto's moet plaatsen :@
Het is heel vreemd, de ene keer gaat het zowat vanzelf, de andere keer zit je eindeloos te prutsen voor je eindelijk die .jpg-file te pakken krijgt, ik snap 't zelf ook niet...

Maar ik heb er drie leuke uitgepikt die de sfeer wel goed weergeven ;) :







:')

Uitermate sneu huis, inderdaad.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 20:00:10 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135615256
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 19:57 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het is heel vreemd, de ene keer gaat het zowat vanzelf, de andere keer zit je eindeloos te prutsen voor je eindelijk die .jpg-file te pakken krijgt, ik snap 't zelf ook niet...

Maar ik heb er drie leuke uitgepikt die de sfeer wel goed weergeven ;) :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:')

Uitermate sneu huis, inderdaad.
het is een gevalletje echtscheiding. zowel pa als moe wonen elders en de kinderen wonen in het huis (met de hond, maar die zie je niet op de foto's; die zit altijd voor de dichte gordijnen)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:01:19 #171
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135615298
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het is een gevalletje echtscheiding. zowel pa als moe wonen elders en de kinderen wonen in het huis (met de hond, maar die zie je niet op de foto's; die zit altijd voor de dichte gordijnen)
Dat lijkt me héél waarschijnlijk inderdaad. "Home Alone" #33 1/3 of zo. :P
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 20:02:07 #172
37843 lady-wrb
kortaf
pi_135615341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Dat lijkt me héél waarschijnlijk inderdaad. "Home Alone" #33 1/3 of zo. :P
het is zo. dat weet ik zeker ik woon daar in de buurt
  vrijdag 17 januari 2014 @ 20:03:23 #173
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_135615414
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:02 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het is zo. dat weet ik zeker ik woon daar in de buurt
Ah! :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 20:30:52 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_135616973
De familie Flodder? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 20:33:16 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_135617121


Hoe kún je als makelaar 3 (!) foto's van een omgegooide stoel plaatsen? Dan wíl je hun huis toch gewoon niet verkopen? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')