abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_135269508


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer



quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel bevindt zich momenteel in een closed bèta. Je kunt een key krijgen door middel van een opt-in op Battle.net (de kans om een key te krijgen is niet erg groot).

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.

Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
Bitterlemon - Knuckles#2490
Ceased2be - Ceased2be#2428
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Liandri - Mouce#2269
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Narcotical - Narcotical#2834
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Silv- Xor#2554
TwyLight - jmxd#2355
xienix2501 - Xynix#2822
Thormodo -Thormodo#2155
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135269531
Goed vindbaar in je MyAt met deze TT.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135269561
lapo:
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

is ook al een paar maand terug, toen had bijna niemand een key. en het is maar 35 euro.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135269728
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:50 schreef Curlbrah het volgende:
lapo:

[..]

Mja, dan nog is het 35 euro voor iemand die een gratis key aan jou geeft. Druist een beetje tegen mijn gevoel in. Ik wil best voor een spel betalen, maar dan wel aan de producent. Niet aan een tussenpersoon die geen enkele toegevoegde waarde levert.
pi_135269809
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mja, dan nog is het 35 euro voor iemand die een gratis key aan jou geeft. Druist een beetje tegen mijn gevoel in. Ik wil best voor een spel betalen, maar dan wel aan de producent. Niet aan een tussenpersoon die geen enkele toegevoegde waarde levert.
Ik zie je punt wel. Maar ik heb persoonlijk geen medelijden met Blizzard en heb het vermoeden dat ze er vrij warmpjes bij zitten. c_/
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135269836
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:57 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ik zie je punt wel, ik heb persoonlijk geen medelijden met Blizzard en heb het vermoeden dat ze er vrij warmpjes bij zitten. c_/
Oh nee, begrijp me niet verkeerd, ik heb geen medelijden met Blizzard. Maar het is een beetje als met concert/festivaltickets doorverkopen. Ik betaal alleen extra, als er toegevoegde waarde is. En niet alleen maar omdat iemand misbruik maakt van vraag en aanbod.
pi_135269992
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh nee, begrijp me niet verkeerd, ik heb geen medelijden met Blizzard. Maar het is een beetje als met concert/festivaltickets doorverkopen. Ik betaal alleen extra, als er toegevoegde waarde is. En niet alleen maar omdat iemand misbruik maakt van vraag en aanbod.
Je zegt het al, een kwestie van vraag en aanbod.. :P

Na het geprobeerd te hebben op Gamescom vorige zomer wou ik graag Hearthstone spelen. Het kon me niet veel schelen hoe ik aan een key geraakte, zolang ik er maar eentje kon krijgen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135271199
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:48 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

is ook al een paar maand terug, toen had bijna niemand een key. en het is maar 35 euro.
Beetje apart voor een Fok! spellchecker om de meervoudsvorm 'maand' te gebruiken :P
Tenzij je een Belg bent, maar dan nog zou je op standaardtaal moeten letten lijkt me.

Ik heb zelf mijn key op Fok! gewonnen en mijn latere key gratis weggegeven een tijd terug. Zou er zelf ook nooit voor betaald hebben.
Ik heb geen signature.
pi_135272865
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:04 schreef Liandri het volgende:

[..]

Is leuk behalve bij controle mages en Rogue's lijkt me?
Tenzij je steeds de juiste kaarten weet te krijgen en de ander echt flut zou dit nog wel weg te vegen zijn

Zo dacht ik dat van de week namelijk ook te doen tot ik werd weg ge poetst door flamestrike of zelfs door een nog meer agrro hunter die unleash the hounds het werk liet doen.
Ja, AOE is kut. Maar voordat flamestrike gespeeld wordt zit je toch al snel 6/7 turns verder en zit de ander al wel tegen de 10 aan. En als er dan minions gespeeld worden altijd Unleash achter de hand houden met Raid Leader ofzo. :+
pi_135273391
Is er een makkelijke manier trouwens om uit te vinden welke (waardeloze) kaarten je het best kunt DE-en? Heb een aantal kaarten die ik graag wil hebben en tot nu toe niet uit packs is komen rollen.
pi_135276047
quote:
9s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:32 schreef Xa1pt het volgende:
Is er een makkelijke manier trouwens om uit te vinden welke (waardeloze) kaarten je het best kunt DE-en? Heb een aantal kaarten die ik graag wil hebben en tot nu toe niet uit packs is komen rollen.
je zou dit erbij kunnen gebruiken. Zit bv een lijst met awful kaarten erbij

http://www.reddit.com/r/h(...)ide_for_new_players/
pi_135276122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:38 schreef zforces het volgende:

[..]

je zou dit erbij kunnen gebruiken. Zit bv een lijst met awful kaarten erbij

http://www.reddit.com/r/h(...)ide_for_new_players/
Nu nog afwul. Ze zijn afwul totdat ze worden gebuffed of dat iemand een deck ontdekt waar ze wel viable in zijn. En dan heb jij ze gedissed.
pi_135279417
Kan iemand mij helpen waar ik hearthstone kan downloaden als ik de code 'geredeemed' heb
  donderdag 9 januari 2014 @ 16:59:03 #14
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135279489
Op diezelfde pagina volgens mij :P. En anders even bij je games kijken op Battle.net, daar moet hij dan ook bij staan
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_135279562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef Narcotical het volgende:
Op diezelfde pagina volgens mij :P. En anders even bij je games kijken op Battle.net, daar moet hij dan ook bij staan
Ik zie het nu, thanks ^O^
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:08:18 #16
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135279869
Zet mij ook maar in de OP.

Zeroku#2781
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135281103
quote:
99s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nu nog afwul. Ze zijn afwul totdat ze worden gebuffed of dat iemand een deck ontdekt waar ze wel viable in zijn. En dan heb jij ze gedissed.
Hoe weet je dan welke kaarten je kunt DE-en?
  donderdag 9 januari 2014 @ 17:51:41 #18
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_135281561
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe weet je dan welke kaarten je kunt DE-en?
Ik zou alleen kaarten DEen die je driedubbel hebt en voor de rest gewoon geduldig zijn. In het 'ergste' geval worden die kaarten aangepast en kun je ze voor de volle craftprijs DEen. DEen levert gewoon te weinig dust op om zomaar wat kaarten te DEen voor een andere.
pi_135282321
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe weet je dan welke kaarten je kunt DE-en?
wat Thormodo zegt, als je er drie (of 2 voor leg) hebt.
pi_135283503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Beetje apart voor een Fok! spellchecker om de meervoudsvorm 'maand' te gebruiken :P
Tenzij je een Belg bent, maar dan nog zou je op standaardtaal moeten letten lijkt me.

Ik heb zelf mijn key op Fok! gewonnen en mijn latere key gratis weggegeven een tijd terug. Zou er zelf ook nooit voor betaald hebben.
Het gaat dan ook om een post vanaf mijn tablet en niet om een nieuwsbericht hehe. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135283584
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:36 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Beetje apart voor een Fok! spellchecker om de meervoudsvorm 'maand' te gebruiken :P
Tenzij je een Belg bent, maar dan nog zou je op standaardtaal moeten letten lijkt me.

Ik heb zelf mijn key op Fok! gewonnen en mijn latere key gratis weggegeven een tijd terug. Zou er zelf ook nooit voor betaald hebben.
Hoi. Dat was een paar maand terug. Greotjens.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_135292183
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, AOE is kut. Maar voordat flamestrike gespeeld wordt zit je toch al snel 6/7 turns verder en zit de ander al wel tegen de 10 aan. En als er dan minions gespeeld worden altijd Unleash achter de hand houden met Raid Leader ofzo. :+
Nog een nasty combo.. dit werkt wel alleen als je zelf niks op board heb en je enemy een board aardig vol en je zlf weinig kaarten hebt..

Starving buzzerd + Hounds + timber
  donderdag 9 januari 2014 @ 21:33:36 #23
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_135292349
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hoe weet je dan welke kaarten je kunt DE-en?
Je hebt een knop in crafting mode om al je extra kaarten te disenchanten. Ik zou geen willekeurige kaarten gaan disenchanten omdat de verhouding tussen de waarde die je daarvoor krijgt en die een nieuwe kost om te craften absurd is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_135296181
Godverdomme 3 flame strikes op een rij en dan een gg erachter aan?
pi_135297089
Oh ja, Oment#2738. Add to OP plz thx kbai. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Omentuva op 09-01-2014 23:01:15 ]
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')